Die heb ik gespeeld (op de full AP manier) nadat ik iemand die suggestie in dit topic zag plaatsen. Werkte goed!quote:

Ah, maar ik speel dan ook niet ranked. Aangezien er maar 2 casters zijn waarmee ik goed kan spelen - de rest; nope.quote:Op zondag 22 januari 2012 12:39 schreef Zeroku het volgende:
Yi wordt op redelijk elo nooit gespeeld. Irelia/Lee Sin zijn op zich goede bruisers met een chase en een escape. Misschien Gangplank ook, alleen heeft die een indirecte escape met W+E.

Ja toch!quote:Op zondag 22 januari 2012 12:45 schreef MrEarcheese het volgende:
[..]
Die heb ik gespeeld (op de full AP manier) nadat ik iemand die suggestie in dit topic zag plaatsen. Werkte goed!

Nah ik wil toch alleen naar de gameplay kijkenquote:Op zondag 22 januari 2012 14:37 schreef znarch het volgende:
[..]
Zet een 2de stream aan met engels commentaar?

.
.

het blijft een game... leer ermee te levenquote:Op zondag 22 januari 2012 17:37 schreef Salamando het volgende:
Ik blijf me verbazen hoe slecht mensen zijn met toch 900+ wins achter hun naam dan.

en toch kan je bans krijgen door feedenquote:Op zondag 22 januari 2012 17:44 schreef witte_fantasie het volgende:
[..]
het blijft een game... leer ermee te leven

Juustem. Build je hem gewoon verkeerd want ik build hem met omen. Etcquote:Op zondag 22 januari 2012 17:22 schreef EpicKnife het volgende:
@ al die posts: Olaf is zwak lategameo mdat ik het gevoel heb dat ik squishy blijf, en ook met frozen mallet blijf ik niet aan iemand plakken, ik hit > Q > hit > Q, ik kan niet blijven auto attacken, ookal heb ik frozen mallet. vreemd

Nooit als het goed is, alleen intentioneel feeden is bannable.quote:Op zondag 22 januari 2012 18:05 schreef kensei het volgende:
Soms lukt gewoon niks, dat soort rondes heb je gewoon. Ik in ieder geval wel.
Bannen om feeden gebeurd in de praktijk zelden toch? Of mogen slechte spelers dit spel niet spelen..

Wickd had laatst na 26 minuten 350 cs.quote:

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |