Ik gun meestal mijn kills aan teammates. Liever hun gefeed dan ik.quote:Op woensdag 18 januari 2012 14:55 schreef tdrone het volgende:
[..]
ben je dan full damge gegaan met hem, want ik kom met hem normaal altijd uit op meer assists dan kills
Minder killstealen en het is helemaal prachtigquote:Op woensdag 18 januari 2012 14:53 schreef kensei het volgende:
Na 2x falen met Rammus, nu eindelijk beetje door hoe ik hem moet spelen. Heerlijke champ![]()
[ afbeelding ]
Ninja tabi + Randuins Omen + Thornmail + Sunfire Cape + Warmogs + Guardian Angelquote:Op woensdag 18 januari 2012 14:55 schreef tdrone het volgende:
[..]
ben je dan full damge gegaan met hem, want ik kom met hem normaal altijd uit op meer assists dan kills
Mijn team bestond uit een stel premade fransen die met achterlijke combinaties in een lane wilden, en ook absoluut nergens naar wilden luisteren. Dat soort mensen gun ik helemaal niksquote:Op woensdag 18 januari 2012 14:58 schreef Lamabal het volgende:
[..]
Ik gun meestal mijn kills aan teammates. Liever hun gefeed dan ik.
Maar een gefeede rammus die full defense gaat overleeft maar dealt weinig damage.quote:Op woensdag 18 januari 2012 15:09 schreef kensei het volgende:
[..]
Ninja tabi + Randuins Omen + Thornmail + Sunfire Cape + Warmogs + Guardian Angel
Ik moet er wel bij zeggen dat de tegenstander zo dom was om allemaal AD champs te nemen, dat maakte het eens tuk makkelijker
[..]
Mijn team bestond uit een stel premade fransen die met achterlijke combinaties in een lane wilden, en ook absoluut nergens naar wilden luisteren. Dat soort mensen gun ik helemaal niks
Thornmailquote:Op woensdag 18 januari 2012 15:12 schreef Lamabal het volgende:
[..]
Maar een gefeede rammus die full defense gaat overleeft maar dealt weinig damage.
Thornmail zit in mijn standaard build als rammus. Dus echt damage, nah.quote:Op woensdag 18 januari 2012 15:13 schreef kensei het volgende:
[..]
Thornmail
Maar je hebt wel gelijk, als ik met normale mensen zou spelen, zou ik de carry wel de kills gunnen hoor
Wel leuk als een glasscanon yi je aanvalt met ulti, shield aan zetten en hij mept zichzelf doodquote:Op woensdag 18 januari 2012 15:21 schreef Lamabal het volgende:
[..]
Thornmail zit in mijn standaard build als rammus. Dus echt damage, nah.
Jup. Daarom is het 1 van de handigste builds op rammus. Met zijn W + thornmail etc.quote:Op woensdag 18 januari 2012 15:23 schreef kensei het volgende:
[..]
Wel leuk als een glasscanon yi je aanvalt met ulti, shield aan zetten en hij mept zichzelf dood
Zal je nog verbazen hoeveel dps Rammus kan doen met alleen defense. 195 AoE dps met ult voor 10 seconden, dan singletarget nog veel meer met thornmail + W + E + auto-attack (die je zeker niet moet uitvlakken bij hem door zijn passive).quote:Op woensdag 18 januari 2012 15:12 schreef Lamabal het volgende:
[..]
Maar een gefeede rammus die full defense gaat overleeft maar dealt weinig damage.
Penta's hangen dan ook vooral af van puur geluk hebben.quote:Op woensdag 18 januari 2012 18:15 schreef Zeroku het volgende:
Er zijn genoeg mensen die na 2 jaar nog geen pentakill hebben.
+ dat het met sommige champs gewoon makkenlijker is.quote:Op woensdag 18 januari 2012 21:31 schreef Thanatos45 het volgende:
Penta's hangen dan ook vooral af van puur geluk hebben.
dat is briljant !! dat moet ik een keer proberen met mijn evequote:Op woensdag 18 januari 2012 23:08 schreef Hamilcar het volgende:
Gisteren met een maat Zilean/Evelynn in bot lane gespeeld - hij farmed met Zilean, ik tank/support met Evelynn. We stonden 9-0 na 10 minuten en ze gaven na 20 minuten op toen ik 9-0-7 stond
Onzichtbare bommetjes OP!
Briljant! Dit MOET ik een keer gedaan hebben.quote:Op woensdag 18 januari 2012 23:08 schreef Hamilcar het volgende:
Gisteren met een maat Zilean/Evelynn in bot lane gespeeld - hij farmed met Zilean, ik tank/support met Evelynn. We stonden 9-0 na 10 minuten en ze gaven na 20 minuten op toen ik 9-0-7 stond
Onzichtbare bommetjes OP!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |