Janna heeft ook niets met Soraka te maken.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 08:34 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Zilean heeft helemaal niks met janna en soraka te maken.
Jawel, het zijn beide supports en ook AP Soraka is toen die Q gebuffed werd gewoon viable geweest en nog steeds tegen sommige heroes, net als Janna dat is. Zilean doet met AP tegen nagenoeg iedere AP mid ziek veel damage met die bommen en met die ulti erbij is het gewoon een viable mid die de afgelopen toernooien veel gebanned/gepicked is.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 18:48 schreef Soldt het volgende:
[..]
Janna heeft ook niets met Soraka te maken.
48/6 ofzoquote:Op dinsdag 17 januari 2012 21:39 schreef JellyBeanz het volgende:
Hoogste score ooit in een PVP gevecht, jongens?
quote:Op woensdag 18 januari 2012 08:48 schreef Lamabal het volgende:
Dit Klopt. Leukste aan de patch
[ afbeelding ]
Dominion is echtquote:Op woensdag 18 januari 2012 10:05 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
ja en nu perongeluk weer dominion kiezen
Classic map is gewoon wat er gespeeld gaat worden. Dit is niet Battlefield 2. Kijk bijv. naar ander games in deze genre: allemaal hebben ze een vierkante map met een top/mid/bot lane en een jungle ertussen. Het gaat niet om de map maar juist om de champions en strategie.quote:Op woensdag 18 januari 2012 10:07 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Dominion is echtsucky sucky 5 dorrar.
Komen er nog meer maps uit of blijft het bij dit handje vol ?
Meleeattacks zijn het niet waard, al je abilities scalen van AP maar je moet al tanky AP om niet genuked te worden. Helaas doe je met tanky AP zelf ook geen kloot damage. Ult is een leuke initiate maar de rest van de champ is behoorlijk sucky.quote:Op woensdag 18 januari 2012 11:08 schreef Cornelis83 het volgende:
Oh, cool, nu kan ik kijken welke 3 champions ik het meeste speel
Iemand trouwens al een mening over de kwaliteiten van de nieuwe champion?
En wat de mappen betreft. Het zou een verandering zijn volgens mij, als ze een spiegeling maken van de summoners rift en dat afwisselen met de huidige summoners rift.
En toch zou het door vage psychologische meuk de map heel anders lijken volgens mij. Je moet links en rechts opeens omdraaien etc.quote:Op woensdag 18 januari 2012 11:16 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
[..]
Een spiegeling van summoners rift zou hetzelfde zijn , maar dan gespiegeld....
Het paarse team heeft standaard meer vorodeel met het huidige map inderdaad.quote:Op woensdag 18 januari 2012 12:08 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
Maar dan blijft het dezelfde mapde map is niets mis mee imo, misschien dat ze drag en baron kunnen omwisselen, krijg je al heeeele andere matches
ehm... daar roepen ze juist dat het blauwe team meer voordeel heeftquote:Op woensdag 18 januari 2012 12:14 schreef Zith het volgende:
[..]
Het paarse team heeft standaard meer vorodeel met het huidige map inderdaad.
zie o.a. http://na.leagueoflegends.com/board/showthread.php?t=1680483
True, maar er is vast wel een mogelijkheid tot wat andere maps.quote:Op woensdag 18 januari 2012 10:16 schreef Zith het volgende:
[..]
Classic map is gewoon wat er gespeeld gaat worden. Dit is niet Battlefield 2. Kijk bijv. naar ander games in deze genre: allemaal hebben ze een vierkante map met een top/mid/bot lane en een jungle ertussen. Het gaat niet om de map maar juist om de champions en strategie.
Dota: http://blog.ocad.ca/wordp(...)ta-Allstars-Map2.png
HoN: http://neantvert.eu/publi(...)r_Kzimir/hon-map.png
Zal niet snel gebeuren, vergelijk het met voetbal. Leuk om af en toe ook op een pleintje te doen.quote:Op woensdag 18 januari 2012 13:57 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
True, maar er is vast wel een mogelijkheid tot wat andere maps.
ben je dan full damge gegaan met hem, want ik kom met hem normaal altijd uit op meer assists dan killsquote:Op woensdag 18 januari 2012 14:53 schreef kensei het volgende:
Na 2x falen met Rammus, nu eindelijk beetje door hoe ik hem moet spelen. Heerlijke champ![]()
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |