Als je wat meer wint op normal rating dan krijg je ook in blind pick nog nauwelijks mensen die zomaar iets pakken instalocken. In blind picks krijg ik 9 van de 10 keer gewoon netjes een bruiser top, jungler, ap mid, en support/ad bot.quote:Op maandag 16 januari 2012 14:14 schreef Salamando het volgende:
[..]
Ohja, dat is waar. Is het niveau daar een beetje hoger dan blindpicken? In blindpick heb ik vaak het gevoel dat mensen gewoon de champ pakken die ze willen en instalock doen zonder enige vorm van communicatie.
Ik ben pas een halve week 30 natuurlijk, maar dan nog zitten mensen met 1000+ wins maar te kankeren dat degene die niet instalocked maar een support moet pakkenquote:Op maandag 16 januari 2012 18:32 schreef ems. het volgende:
[..]
Als je wat meer wint op normal rating dan krijg je ook in blind pick nog nauwelijks mensen die zomaar iets pakken instalocken. In blind picks krijg ik 9 van de 10 keer gewoon netjes een bruiser top, jungler, ap mid, en support/ad bot.
Ranked bedoel je? Ik heb wel maar 1180 ELO....quote:Op maandag 16 januari 2012 14:38 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
Wij moeten ook maar es duoqueuen perv
WTF?quote:Op maandag 16 januari 2012 21:50 schreef Zeroku het volgende:
Op 1.20. Wist helemaal niet dat dat bestond.
Las het vandaag op reddit ja. Vreemde is dat het filmpje al maanden online stond. Vreemd dat het nu pas opvalt.quote:Op maandag 16 januari 2012 21:50 schreef Zeroku het volgende:
Op 1.20. Wist helemaal niet dat dat bestond.
speel je met noobs ofzo? soraka is echt een super slechte carry.... heb je ooit een ESL waardig team zien winnen met een soraka carry?quote:Op maandag 16 januari 2012 23:39 schreef Zith het volgende:
Weer met AP soraka gecarriedMensen die denken dat ze met zn tweeen AP soraka aan kunnen
Ben er een compilatie van aan het maken. Most kills, most dmg done, most healing done
![]()
Reginald won met AP Janna ook van Salce's Annie.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 00:08 schreef witte_fantasie het volgende:
[..]
speel je met noobs ofzo? soraka is echt een super slechte carry.... heb je ooit een ESL waardig team zien winnen met een soraka carry?
ik ook niet en dat heeft er ongetwijfeld mee te maken dat je ability power niet genoeg schaalt met items. oftewel waar anderen sterker worden, wordt jij zwakker naar mate je leveled.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 00:28 schreef Soldt het volgende:
soraka =niet janna.
in tournaments hebben janna en zilean mids kunnen winnen.
op streams heb ik nog nooit een mid soraka zien winnen.
zoek maar op YouTube: TSM vs EGquote:Op dinsdag 17 januari 2012 00:27 schreef witte_fantasie het volgende:
tijdens een game voor serieuze knaken???
Zilean heeft helemaal niks met janna en soraka te makenquote:Op dinsdag 17 januari 2012 00:28 schreef Soldt het volgende:
soraka =niet janna.
in tournaments hebben janna en zilean mids kunnen winnen.
op streams heb ik nog nooit een mid soraka zien winnen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Korte versie
nerfs:
ahri, shaco, vayne, tryn, skarner , riven, graves
buffs:
vladimir (misschien beetje teveel), vollibear, jarvan, mundo
Vayne in mijn ogen niet genoeg generfed, de movementspeed is niet wat je molt maar haar W op max lvl. Riven hebben ze een beetje omgedraaid qua skilldmg. Ahri goede nerf, skarner goede nerf, graves goede nerf. Tryn... ach ja, tryn he. Shaco kan nu niet meer dubbelbuff hebben meteen aan begin.
Vlad is borderlinegevalletje... Mundo speelt niemand en Jarvan buffs niet goed genoeg om hem echt beter te maken dan andere junglers/toplaners.
Wat ik nog mis zijn buffs op Viktor. Champ is 2 weken uit, zuigt aan alle kanten en niets mee gebeurd...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |