5 per ding in principe en duurt lang voor je ze krijgt.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 23:46 schreef Salamando het volgende:
Is dat tribunal een beetje een IP inkomen of?
Nah, niet het snitchen waard vind ikquote:Op vrijdag 13 januari 2012 23:46 schreef Salamando het volgende:
Is dat tribunal een beetje een IP inkomen of?
quote:Op zaterdag 14 januari 2012 13:04 schreef Zeroku het volgende:
[..]
5 per ding in principe en duurt lang voor je ze krijgt.
[ afbeelding ]
Ben trouwens bezig mezelf uit elohell te carrien, lukt aardig.
Ik had precies dezelfde bug, even kijken of het is verholpen.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 14:23 schreef ems. het volgende:
Gister hele aparte bug tegengekomen;
Ik was lekker naar de klote, net als mijn hele team dus ik besloot lekker TF mid te gaan (TF kan ik alleen als ik naar de klote ben). Ik word op mid geganked, maar weet -net- te ontsnappen met wat nice jukes.
Krijg ik opeens een disconnect van de game. Dus ik probeer te reconnecten, krijg ik een error over mijn firewall en dat hij het blokkeert. Dus ik dubbelcheck mijn firewall en zet hem uit (nog nooit eerder een probleem mee gehad dus hij stond nog netjes aan) en ik kreeg nog steeds dezelfde error
Uiteindelijk dus niet kunnen reconnecten, hoevaak ik LoL/mijn pc restartte. Nog nooit gehad en ik hoop het niet vaker tegen te komen want niet kúnnen reconnecten terwijl je op skype je team hoort verliezen is één van de gaardere zaken der multiplayer
Als je iedere game standaard Triforce rusht op Nidalee en BT op Lee Sin zul je niet al te ver komen, je bent gewoon te squishy om het goed te doen end-game tegen mensen die weten wat ze doen. Als je je lane hard verslaat kan het goed werken, maar vaak is Wriggles -> Atmogs (of Frozen Mallet + atma) een betere weg.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 13:04 schreef Zeroku het volgende:
[..]
5 per ding in principe en duurt lang voor je ze krijgt.
[ afbeelding ]
Ben trouwens bezig mezelf uit elohell te carrien, lukt aardig.
Gister had ik zelfs dat ik custom games niet kan starten btw, nu is het verholpen nadat ik het opnieuw heb geïnstalleerd.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 14:23 schreef ems. het volgende:
Ik was lekker naar de klote, net als mijn hele team dus ik besloot lekker TF mid te gaan (TF kan ik alleen als ik naar de klote ben). Ik word op mid geganked, maar weet -net- te ontsnappen met wat nice jukes.
Krijg ik opeens een disconnect van de game. Dus ik probeer te reconnecten, krijg ik een error over mijn firewall en dat hij het blokkeert. Dus ik dubbelcheck mijn firewall en zet hem uit (nog nooit eerder een probleem mee gehad dus hij stond nog netjes aan) en ik kreeg nog steeds dezelfde error
Uiteindelijk dus niet kunnen reconnecten, hoevaak ik LoL/mijn pc restartte. Nog nooit gehad en ik hoop het niet vaker tegen te komen want niet kúnnen reconnecten terwijl je op skype je team hoort verliezen is één van de gaardere zaken der multiplayer
Klopt, maar ik wist ook tegen wie ik moest en hoe groot de kans was dat ik mijn lane verloor.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 17:27 schreef Keselo het volgende:
[..]
Als je iedere game standaard Triforce rusht op Nidalee en BT op Lee Sin zul je niet al te ver komen, je bent gewoon te squishy om het goed te doen end-game tegen mensen die weten wat ze doen. Als je je lane hard verslaat kan het goed werken, maar vaak is Wriggles -> Atmogs (of Frozen Mallet + atma) een betere weg.
Die bug komt hier ook af en toe langs, heel irri ja.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 14:23 schreef ems. het volgende:
Heb ik ook een paar keer gehad, dacht dat het aan mij lagquote:Op zaterdag 14 januari 2012 14:23 schreef ems. het volgende:
idd heb ik ook, bij mij ging et gelukkig maar om 1 rune die ik verkeerd gekocht had.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 20:41 schreef ems. het volgende:
Mooi is dat! En een paar pagina's terug zat ik nog op te scheppen hoe weinig problemen ik de laatste maanden had
Ook schattig: Ik had per ongeluk verkeerde runes gehaald, dus ik mailtje erover gestuurd naar Riot (want 16x AD marks zijn nergens goed voor). Zeggen ze dat ze bij wijze van uitzondering wel bereid zijn om het terug te storten.
Uitzondering?Ik heb verdomme een eurootje of 150-200 in dit spel gestopt. Ze moeten het eens flikken om mij met zoiets kleins te naaien
Veelzijdigheid is ook vereist om hoog te komen. Je kun je focussen op 2 a 3 champions ('mains') om jezelf naar je true elo te carryen, maar als je daar eenmaal zit zul je toch moeten uitbreiden om uiteindelijk beter te worden.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 21:27 schreef Keselo het volgende:
2 dagen terug weer teruggevallen van 1600 rating (1598), maar na 5 wins op rij toch weer terug op 1662, jottem
Mid begint steeds makkelijker te worden, moest net tegen een Mantheon lanen, zette hem gewoon op 1-3 (voordat hij ging ganken met zijn ult, hij kwam uiteindelijk 9-3 te staan oid). Moet alleen wel meer specifiek een aantal champions oefenen en van de rest zoveel mogelijk afblijven. Probleem is alleen dat picks te dynamisch zijn om echt aan 1 of 2 champions vast te zitten..
Het grootste probleem is als je support speelt en verliest, op 1-7-16 staat en dat je hele team loco gaat en zegt 'REPORT ALISTAIR PLZ NOOB' zegtquote:Op zaterdag 14 januari 2012 23:39 schreef Zeroku het volgende:
Fatsoenlijk support spelen is echt niet makkelijk. Ik heb al paar keer geprobeerd om het 'perfect' te spelen, d.w.z. flash-timers van tegenstanders bijhouden, wards pingen en timen voor jungler, dragon-timer, buff-timers, warden op de plekken waar het moet en timers daarvan bijhouden en dan nog je carry levend houden, wards clearen met oracle/pink wards etc.
Niemand kan het perfect. Maar ook niemand speelt de perfecte AD carry. Perfecte games bestaan niet, je kan er hoogstens naar streven. Jungle timers kan de jungler imo ook prima zelf bijhouden, flash timers bijhouden doet volgens mij bijna niemand, behalve op het allerhoogste tournament niveau en zelfs daar hebben ze het vaak mis.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 23:39 schreef Zeroku het volgende:
Fatsoenlijk support spelen is echt niet makkelijk. Ik heb al paar keer geprobeerd om het 'perfect' te spelen, d.w.z. flash-timers van tegenstanders bijhouden, wards pingen en timen voor jungler, dragon-timer, buff-timers, warden op de plekken waar het moet en timers daarvan bijhouden en dan nog je carry levend houden, wards clearen met oracle/pink wards etc.
enigste wat Ik ze altijd bij zie houden zijn de buffs van de tegenstander en hun wards. De summoner spells gokken ze maar een beetje. Bv ocelote die roept gewoon gogo flash down. En dan worden ze geganked met flashquote:Op zondag 15 januari 2012 01:15 schreef nyny83 het volgende:
[..]
Niemand kan het perfect. Maar ook niemand speelt de perfecte AD carry. Perfecte games bestaan niet, je kan er hoogstens naar streven. Jungle timers kan de jungler imo ook prima zelf bijhouden, flash timers bijhouden doet volgens mij bijna niemand, behalve op het allerhoogste tournament niveau en zelfs daar hebben ze het vaak mis.
Ik wil nog wel eens AD Janna proberen... + damage shield en gratis movement speed met passive en W.quote:Op zondag 15 januari 2012 16:00 schreef Cocotrimonium het volgende:
AD Sona lijkt trouwens best interessant. Leuk sowieso
Je kan riot aanschrijven , ze refunden nog wel eens (een gedeelte van) de verkeerde runes.quote:Op maandag 16 januari 2012 11:44 schreef Lamabal het volgende:
Ik gister AD runes gekocht. Had ik ze al. Helaas waste of IP maar boeiend.
Ik ging dus die rune combinen en BAM krijg ik een dodge rune :>.
Dus ik win als nog IP als ze het refunden.
AD Janna? Ik heb haar toevallig de afgelopen tijd een paar keer gespeeld, maar dan wel 'normaal', zeg maar. Ad klinkt ook wel interessantquote:Op maandag 16 januari 2012 12:02 schreef Thanatos45 het volgende:
[..]
Ik wil nog wel eens AD Janna proberen... + damage shield en gratis movement speed met passive en W.
Anyway, net weer paar games met Wukong gedaan, gaat steeds beter. Begint m'n main te worden zo onderhand.
Mjah dat weten wij, maar de meeste anderen niet... die picken gewoon wat zij willen spelen.quote:Op maandag 16 januari 2012 14:01 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
In draft of normals?
In draft sowieso altijd je bruiser en ap mid als laatste kiezen. Blijven de 2 plekken het meest gevoelig voor counterpicks...
Normals, ik ga me nog niet aan ranked drafts wagen, zit nog gewoon te blind pickenquote:Op maandag 16 januari 2012 14:01 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
In draft of normals?
In draft sowieso altijd je bruiser en ap mid als laatste kiezen. Blijven de 2 plekken het meest gevoelig voor counterpicks...
Ohja, dat is waarquote:Op maandag 16 januari 2012 14:10 schreef nyny83 het volgende:
In normals kun je overigens ook draftpicken hoor... is wel eens goed om te oefenen voor je ranked gaat doen.
helaas kun je maar 1x "ongestraft" queuedodgen. Zodra je het binnen een lange tijd een tweede keer queuedodged mag je gelijk 14 minuten uit je neus gaan zitten vreten. Erg irritant want soms kom je bij mensen in de team die troll champ/summoner spells combinaties instalocken en dan snap ik maar nooit waarom ik daarvoor gestraft wordt als ik door queuedodge dat soort flippo's ontwijk...quote:Op maandag 16 januari 2012 14:26 schreef nyny83 het volgende:
Zodra je kan starten wel ja. Mijn ervaring is dat bij draft mensen afhaken als hun champ geband of gepickt is, er staat toch geen straf op behalve 5 min. wachten op je volgende game. In ranked doen mensen dat minder vanwege ELO verlies (alhoewel ik eergister geloof ik 5 pogingen moest doen), maar in normals zorgt dat ervoor dat het soms bijna 10 min. duurt voor je een game kan starten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |