Ik wil nog wel eens AD Janna proberen... + damage shield en gratis movement speed met passive en W.quote:Op zondag 15 januari 2012 16:00 schreef Cocotrimonium het volgende:
AD Sona lijkt trouwens best interessant. Leuk sowieso
Je kan riot aanschrijven , ze refunden nog wel eens (een gedeelte van) de verkeerde runes.quote:Op maandag 16 januari 2012 11:44 schreef Lamabal het volgende:
Ik gister AD runes gekocht. Had ik ze al. Helaas waste of IP maar boeiend.
Ik ging dus die rune combinen en BAM krijg ik een dodge rune :>.
Dus ik win als nog IP als ze het refunden.
AD Janna? Ik heb haar toevallig de afgelopen tijd een paar keer gespeeld, maar dan wel 'normaal', zeg maar. Ad klinkt ook wel interessantquote:Op maandag 16 januari 2012 12:02 schreef Thanatos45 het volgende:
[..]
Ik wil nog wel eens AD Janna proberen... + damage shield en gratis movement speed met passive en W.
Anyway, net weer paar games met Wukong gedaan, gaat steeds beter. Begint m'n main te worden zo onderhand.
Mjah dat weten wij, maar de meeste anderen niet... die picken gewoon wat zij willen spelen.quote:Op maandag 16 januari 2012 14:01 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
In draft of normals?
In draft sowieso altijd je bruiser en ap mid als laatste kiezen. Blijven de 2 plekken het meest gevoelig voor counterpicks...
Normals, ik ga me nog niet aan ranked drafts wagen, zit nog gewoon te blind pickenquote:Op maandag 16 januari 2012 14:01 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
In draft of normals?
In draft sowieso altijd je bruiser en ap mid als laatste kiezen. Blijven de 2 plekken het meest gevoelig voor counterpicks...
Ohja, dat is waarquote:Op maandag 16 januari 2012 14:10 schreef nyny83 het volgende:
In normals kun je overigens ook draftpicken hoor... is wel eens goed om te oefenen voor je ranked gaat doen.
helaas kun je maar 1x "ongestraft" queuedodgen. Zodra je het binnen een lange tijd een tweede keer queuedodged mag je gelijk 14 minuten uit je neus gaan zitten vreten. Erg irritant want soms kom je bij mensen in de team die troll champ/summoner spells combinaties instalocken en dan snap ik maar nooit waarom ik daarvoor gestraft wordt als ik door queuedodge dat soort flippo's ontwijk...quote:Op maandag 16 januari 2012 14:26 schreef nyny83 het volgende:
Zodra je kan starten wel ja. Mijn ervaring is dat bij draft mensen afhaken als hun champ geband of gepickt is, er staat toch geen straf op behalve 5 min. wachten op je volgende game. In ranked doen mensen dat minder vanwege ELO verlies (alhoewel ik eergister geloof ik 5 pogingen moest doen), maar in normals zorgt dat ervoor dat het soms bijna 10 min. duurt voor je een game kan starten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |