Het was normal dus ja die weten niet eens dat shurelia's ofso misschien wel handig kan zijn. En die warden niks.quote:Op donderdag 12 januari 2012 17:14 schreef ems. het volgende:
Dat werkt alleen als je tegenstand zwaar verstandelijk gehandicapt is
Ik heb mensen gezien die er in liepenquote:Op donderdag 12 januari 2012 18:29 schreef Pritt het volgende:
Argg wat heb ik een hoop failed pantheon ults gezien deze week.
Wat is dat toch voor mooi rood cirkeltje?quote:Op donderdag 12 januari 2012 18:29 schreef Salamando het volgende:
[..]
Ik heb mensen gezien die er in liepen.
Ik liep er voor weg, terwijl het een teamgenoot wasquote:Op donderdag 12 januari 2012 18:29 schreef Salamando het volgende:
[..]
Ik heb mensen gezien die er in liepen.
Vooral omdat de eerste de beste AP carry hem in 1x opblaast nu hij geen health meer krijgt van zijn passive.quote:Op donderdag 12 januari 2012 20:51 schreef ems. het volgende:
Sowieso was het voor de meeste AD carries al geen goed idee om 1v1 te gaan op jax. Voor teamfights vrees ik dat zijn nieuwe skill verdomd weinig gaat uitmaken voor AD carries. Ik zie er iig niets imba's in.
True true, maar nu kun je er helemaal niets meer tegen doenquote:Op donderdag 12 januari 2012 20:51 schreef ems. het volgende:
Sowieso was het voor de meeste AD carries al geen goed idee om 1v1 te gaan op jax. Voor teamfights vrees ik dat zijn nieuwe skill verdomd weinig gaat uitmaken voor AD carries. Ik zie er iig niets imba's in.
Mordekaisersquote:Op donderdag 12 januari 2012 21:59 schreef Salamando het volgende:
Zo'n mordekaiser die mij gruwelijk trashtalkt op mid en verliest, ragende duitsers.
Dat zie je ook vaak terug in de Tribunal, Xins, Mordes, Tryndas.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 11:41 schreef Zith het volgende:
[..]
Mordekaisers
Trekt volgens mij altijd een bepaald soort volk aan, zo'n beetje 90% van de mordekaisers die ik tegenkom praten als:
fu ck u bi tch i f uck ur mom
Hihi die game deden we samen. 1 voordeel: bot hoefte ik niet eens naar te KIJKEN voor een gank. Redelijk makkelijke game uiteindelijk. Die Cait ging wel 0/3 ofzo maar had in ieder geval nog die 2 towers bot omgeduwd samen met Mordequote:Op vrijdag 13 januari 2012 12:09 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
gister nog, support vol AP ignite mordekaiser bot samen met cait. Nog nooit werd een lane zo hard gepushed... Junglers vonden het niet erg
De enige traktaties die ik krijg zijn mensen die er niks van snappenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |