Ik liet de door ons uitgezochte gordijnen zien:quote:Op dinsdag 10 januari 2012 16:29 schreef Claudia_x het volgende:
Toen we bij het huis aankwamen bleken de twee uiterst vriendelijke Polen aan het werk te zijn. De coating zelf zat er nog niet in. Volgens de Polen kosten de voorbereidende werkzaamheden de meeste tijd; de coating zelf hebben ze zo gedaan. Het viel me op dat ze heel netjes te werk gaan om de muren en de trap niet te beschadigen. Ik mocht even binnenwandelen om te kijken en foto's te maken. Zo zag de vloer in de woonkamer eruit:
De witte veeg is de plek van de scheur die gevuld is. (De scheur was trouwens niet groter geworden.) Ik heb goed gekeken naar de vloer zelf en die zag er aardig egaal uit, voor zover ik dat in kon schatten. En als de kleur zo was gebleven had ik het ook prima gevonden.
Onze slaapkamer:
Nou ja, goed, de definitieve vloerkleur viel dus jammer genoeg nog niet te zien. Wel is het leuk om iets van het proces mee te maken. Op de foto hieronder zie je trouwens het epoxyspul zelf. Je kunt zien dat de coating lichter is dan het spul dat er al op zit en ook warmer van kleur.
Toen we er kwamen was de hovenier bovendien flink bezig in de voortuin. Het grondwerk in de achtertuin had hij al af.
Man, wat ben ik er blij mee!
De stenen waren er ookal. Op de eerste foto is de donkergrijze variant te zien, op de tweede de lichtgrijze:
Zo donkergrijs is die eerste dus helemaal niet! Ik zou een ieder die stenen uit gaat zoeken op het hart willen drukken om héél goed te vragen wat er allemaal kan gebeuren met de kleur van de stenen. Wij hebben de koppelstones uitgezocht door in de modeltuin rond te lopen en klaarblijkelijk waren die stenen erg nat en daarom donkerder van kleur. Dit pakt dus iets anders uit dan gepland, maar stiekem ben ik er wel blij mee.
En dit is de terrastegel:
Ik ben ineens ontzettend misselijk van de ontlading. Jemig, wat is er een last van me afgevallen! Het komt gewoon goed, het wordt mooi!
Die hebben helaas vertraging opgelopen:quote:Op dinsdag 10 januari 2012 21:35 schreef Claudia_x het volgende:
Ik ook, ik ook!
Ik kwam nog foto's van de gordijnen tegen. Woonkamer, kleine en niet grote staal (ik weet alleen niet 100% zeker meer of we deze kleur hadden gekozen):
Ivans kamer (een soort velours, dezelfde stof in alle slaapkamers):
Lena's kamer:
Onze slaapkamer:
Rolgordijnen op zolder:
Plissé-gordijnen voor de keuken in 2 delen, een van de onderste twee kleuren:
Ik was tuinmeubels aan het bekijken:quote:Op woensdag 11 januari 2012 10:21 schreef Claudia_x het volgende:
Ja hoor, word ik nét door Scheltinga gebeld dat een deel van de gordijnen niet op tijd af is! Het gaat om de gordijnen voor de schuifpui in de woonkamer, de gordijnen in Lena's kamer en de zolderrolgordijnen. Die laatste boeien me niet zo, maar Lena's kamer niet kunnen verduisteren is wel heel vervelend, en ik heb ook weinig zin om te koop te zitten in de woonkamer. Ze kijkt even of ze leengordijnen kan regelen.
Ik was er al bang voor...
quote:
En we hadden het over het toffe appartement van miss_sly: het nieuwe appartement van het_fokschaap en miss_slyquote:Op dinsdag 10 januari 2012 22:58 schreef Claudia_x het volgende:
Deze is voor mij gemaakt:
Of gewoon deze:
En als je het oppakt is het waarschijnlijk gewoon een licht stuk plastic.quote:Op woensdag 11 januari 2012 12:09 schreef RanTheMan het volgende:
persoonlijk vind ik 1000 euro voor een tuinstoel een beetje gortig
ik blijf je dan ff in de gaten houden, want cool is het wel, maar ja te duur, want wil er dan uiteraard 2quote:Op woensdag 11 januari 2012 12:11 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
En als je het oppakt is het waarschijnlijk gewoon een licht stuk plastic?
Wat mij betreft ook te duur, hoor, maar wie weet kom ik zo via zijwegen uit op iets goedkopers in eenzelfde stijl. En anders laat ik wel iets van hout maken.
Vanwege te licht dus niet geschikt voor ons winderige dakterrasquote:Op woensdag 11 januari 2012 12:11 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
En als je het oppakt is het waarschijnlijk gewoon een licht stuk plastic.
Wat mij betreft ook te duur, hoor, maar wie weet kom ik zo via zijwegen uit op iets goedkopers in eenzelfde stijl. En anders laat ik wel iets van hout maken.
verhuizen, denk ikquote:Op woensdag 11 januari 2012 13:17 schreef Z het volgende:
Wat ga je eigenlijk doen als het allemaal klaar is?
Promoveren.quote:Op woensdag 11 januari 2012 13:17 schreef Z het volgende:
Wat ga je eigenlijk doen als het allemaal klaar is?
500 euro:quote:Op woensdag 11 januari 2012 12:12 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
ik blijf je dan ff in de gaten houden, want cool is het wel, maar ja te duur, want wil er dan uiteraard 2
het lijkt wel een uit de kluiten gewassen poquote:Op woensdag 11 januari 2012 13:34 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
500 euro:
[ afbeelding ]
Nog steeds duur, natuurlijk.
quote:Op woensdag 11 januari 2012 13:59 schreef lily het volgende:
[..]
het lijkt wel een uit de kluiten gewassen po
Maar zit 'ie ook lekker?quote:Op woensdag 11 januari 2012 20:31 schreef mefke79 het volgende:
claudia, je kan ook nog eens op marktplaats zoeken naar een club bubble bankje. Die vallen tweedehands wel mee in prijs. En misschien zijn daar ook wel imitaties van te krijgen. Nieuw is ie mij te duur (> 600), maar mooi is ie wel
[ afbeelding ]
En je vloer wordt echt heel gaaf! Leuk om te zien dat het echt een soort van verven van de vloer is.
Hij denkt van wel in ieder geval.quote:Op woensdag 11 januari 2012 20:33 schreef Stiemie het volgende:
Claudia wat wordt het mooi en wat schiet het allemaal al op!En je oudste wordt ook al zo groot. Kan ie al autorijden?
![]()
Het was niet zo'n grote gok van ons als het lijkt. Mijn schoonzus had in haar oude woning een coating, dus we weten wel hoe het eruit ziet en hoe het voelt. Ik moet wel benadrukken dat het echt geen gietvloer is. Onze vloer is bikkelhard en niet volledig strak. Maar goed, hij is ook drie keer zo goedkoop als een gietvloer.quote:Op woensdag 11 januari 2012 20:35 schreef samsuus het volgende:
Wow ik vind de vloer toch wel erg mooi worden! had eerst mn bedenkingen, maar ben nu stiekem jaloers ;-)
Ja, dat is wel heel fijn, dat we niet tegen een zand/waterpoel aan zitten te kijken en dat we niet elke keer zand mee het huis in lopen. Dat is bovendien beter voor de vloer.quote:Op woensdag 11 januari 2012 20:47 schreef miss_sly het volgende:
Claudia, wat wordt het mooi allemaal. Ik denk dat die vloer ook erg mooi wordt en de tuin ziet er geweldig uit! Heerlijk hè, als je dadelijk verhuist, het ook af is!
quote:Op woensdag 11 januari 2012 21:47 schreef Claudia_x het volgende:
Senna brengt ook echt kleur in jullie huis. De basis is bijzonder mooi, zij maakt het af.
Ja, dus als ik later groot ben, komt hier een echte houten vloer. Tot die tijd doen we het met goedkoop laminaat (waar we verrassend veel complimenten over krijgen).quote:
Het zit ook echt wel lekker! Maar het is niet mijn smaak. Ik wil toch wel iets anders. Het is alleen vrij lastig om iets anders te vinden, want deze stijl is heel populair momenteel.quote:Op donderdag 12 januari 2012 15:11 schreef Cathmar het volgende:
Je vloer wordt mooi!!
Wij hebben deze bank in de tuin. Maar dan rugkussens zonder 'deuk'.
[ afbeelding ]
Iedere dag als het weer het toeliet heel veel plezier van gehad.
Wel twee dingen: de kussens opbergen kost veel ruimte. En in de winter moet het afgedekt onder zeil.
Welke bank heb je?quote:Op donderdag 12 januari 2012 19:28 schreef Bleie het volgende:
[..]
Ja, dus als ik later groot ben, komt hier een echte houten vloer. Tot die tijd doen we het met goedkoop laminaat (waar we verrassend veel complimenten over krijgen).
Onze basis is ook wit trouwens (nou ja, ral 9010, helemaal wit vind ik te steriel), en de vloer is ook licht, maar we hebben wel één muur met donker behang, en de gordijnen (die ook een hele muur in beslag nemen) zijn ook zwart / donkergrijs. De bank is ook zwart, maar is erg toe aan vervanging. Omdat we dat ook niet kunnen betalen, ben ik nu aan het kijken naar een nieuwe hoes (bank is van Ikea, maar wordt daar niet meer verkocht, online zijn nog wel hoezen te krijgen). Ik wil eigenlijk graag rood, maar ben bang dat dat te besmettelijk is. De bank die jullie hebben uitgezocht vind ik wel prachtig trouwens! Mooie kleur ook, zal je inderdaad niet al te veel op zien, en dat is met kleine kinderen toch wel heeeel handig. Mijn zus heeft een bank die ooit gebroken wit was, maar nu er al een paar jaar drie kinderen op leven, is hij een onbestemd soort grijs geworden, niet mooi...
Ja! Wauw! Zit 'ie lekker? Kun je er goed in liggen?quote:Op donderdag 12 januari 2012 20:06 schreef Cathmar het volgende:
Claudia, wij hebben laatst een buiten bank gezien van one to sit. Heel mooi ook, en in iedere ral kleur leverbaar.
http://www.onetosit.nl/content.asp?pageID=104&languageID=NL
Shit hey, 1500 euro voor een bankje.quote:Op donderdag 12 januari 2012 21:24 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ja! Wauw! Zit 'ie lekker? Kun je er goed in liggen?
Je moet goed opletten bij de aanschaf. Het oude is vaak grenen en tegenwoordig zie je veel nieuw stijgerhout van vuren dat gewoon grijs wordt gebeitst. Op zich daar niets mis mee natuurlijk, maar grenen is iets duurzamer. Maar je doet er toch altijd verstandig aan je tuinset in de olie/beits lak of wat dan ook te zetten.quote:Op donderdag 12 januari 2012 23:34 schreef Claudia_x het volgende:
-
Ik moet nog even uitzoeken hoe dat zit met steigerhout. Er staat me bij dat je het beste onbehandeld oud steigerhout kunt gebruiken.
Dat heb ik inderdaad onthouden, dat je met name in het najaar er verstandig aan doet om bijvoorbeeld latten onder je bank te zetten zodat de bank niet in aanraking komt met de grond.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 10:04 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
Je moet goed opletten bij de aanschaf. Het oude is vaak grenen en tegenwoordig zie je veel nieuw stijgerhout van vuren dat gewoon grijs wordt gebeitst. Op zich daar niets mis mee natuurlijk, maar grenen is iets duurzamer. Maar je doet er toch altijd verstandig aan je tuinset in de olie/beits lak of wat dan ook te zetten.
Daarnaast als je het zelf gaat maken, even een gratis tip, denk aan de contactpunten van het hout met de grond ivm vocht en dat soort zaken.. Daar zijn ze toch het kwetsbaarst..
We hebben hier de houten tuintafel voorzien van slotbouten. Dus even in de onderzijde van de poot een gat geboord van 8 mm en daarna een 8x40 slotbout ingeslagen. Dan staat de tafel altijd vrij van de grond en kan er geen water in de poot trekken.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 11:02 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Dat heb ik inderdaad onthouden, dat je met name in het najaar er verstandig aan doet om bijvoorbeeld latten onder je bank te zetten zodat de bank niet in aanraking komt met de grond.
Ik denk dat zelf maken me te veel gedoe is, maar ik zal letten op de punten die je aanstipt. Dankjewel! Ik wil sowieso eerst even proefzitten, want ik heb liever een lelijk meubel dat lekker zit dan andersom. Ik zal ook informeren hoe dat met beitsen en zo zit. Ik heb begrepen dat je dat dan wel elk jaar bij moet houden, maar dat vind ik niet zo'n probleem. Ik houd van beitsen.
Dat komt doordat de vloer nat is. Gisteren zijn we aan het einde van de dag wezen kijken en toen had de vloer er 24 uur droogtijd op zitten (de 1e toplaag van de dag ervoor zat er al op, de 2e toplaag moest die dag nog aangebracht worden). Je ziet op de vorige foto's dus al een veel mattere vloer. Hier was de vloer nog relatief nat omdat die gister helemaal aan het einde van de dag, tegen de avond, is aangebracht. Dat komt dus nog wel goed.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 11:13 schreef Jipster het volgende:
Claudia, spiegelt de vloer zo of komt dat omdat ie nat is? Ik dacht dat ie mat was, of ben ik in de war met gietvloer?
Ziet er wel mooi strak uit zeg! Ben zo benieuwd naar het eindresultaat en de keuken enzo!
En stiekem ook naar foto's van het nieuwe huis van Loeszie!
Is het een combi van beiden of zie ik deze omschrijving gewoon niet op de site staan?quote:Op vrijdag 13 januari 2012 20:14 schreef Claudia_x het volgende:
Allebei.Het is een epoxy coatingvloer. Om precies te zijn bestaat de vloer uit 3 lagen:
- een epoxy coating
- twee toplagen van polyurethaan
Ik hoop dat we ooit zo'n vloer nemen. We hebben nu een houten vloer maar ik vind het een hel.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 08:52 schreef Claudia_x het volgende:
Evernote.![]()
Ik ben benieuwd of je er uiteindelijk voor gaat! Ik zal hier updates posten over de vloer, hoe die zich houdt en of we er tevreden mee zijn.
Bij deze!quote:Op vrijdag 13 januari 2012 11:13 schreef Jipster het volgende:
En stiekem ook naar foto's van het nieuwe huis van Loeszie!
Dat is de kamer van Milou en niet de babykamer. Milou is immers al een dreumes.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 13:47 schreef Bleie het volgende:
Mooi hoor Loeszie! Geweldig behang ook in de babykamer (neem ik aan, met die gele boompjes), waar heb je dat vandaan?
Ik heb begrepen dat dat onverstandig is, want ik zat er zelf ook aan te denken. Wij hebben nog een extra vriezer. Ik denk dat wij hem in de trapkast zetten. Is dat voor jullie geen optie?quote:Op zaterdag 14 januari 2012 13:24 schreef loeszie het volgende:
Rechts naast het fornuis zit de koelkast en een vriezer. Tafelmodel dus. Ik denk dat we nog een extra vriezer/koelkast in de schuur gaan zetten.
Dat is die bij het Mosplein toch? Dat is zo'n AH waar ze net niets hebben. Niet handig voor grote boodschappen, dan zou ik echt eerder naar het Buikslotermeerplein gaan.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 15:55 schreef loeszie het volgende:
AH zit ook wel in de buurt trouwens: op de wingerdweg.
nou daar hoef je wat mij betreft geenquote:Op zaterdag 14 januari 2012 15:52 schreef loeszie het volgende:
We hebben geen auto anders zou dat wel een optie zijn. Maar we kunnen sinds gisteren gebruik maken van car connect dus ik denk zeker dat we boodschappen gaan doen voor de hele week boodschappen gaan doen. Misschien naar de Dirk op de Meeuwenlaan?
Ja Brabantia klopt. Ik hou wel van vintage rommel
* Clubsoda Breekt in Dit topic staat al maanden in MyAt, leuk om zo te volgen! Het gaat echt rap nu Claudia en volgens mij wordt het prachting!quote:Op zaterdag 14 januari 2012 15:16 schreef loeszie het volgende:
Wat is onverstandig? Een koelkast in de schuur?
quote:Op zaterdag 14 januari 2012 21:27 schreef miss_sly het volgende:
Senna zit mee te kijken (ook ziek) en ze vroeg wie dat kindje was op de foto. Ik vertelde dat dat Ivan was. Toen zei ze "daar zijn we wel eens geweest." Toen was het even stil en zei ze "Ivan was mee in de auto." ik zei dat dat klopte en vroeg waarheen en toen antwoordde ze " naar de dierentuin." zonder aanwijzing van mij, wat een geheugen![]()
Ik weet niet precies wat voor vloer je hebt, maar bij watervaste stift wil nagellakremover met aceton nog wel eens helpen!quote:Op zaterdag 14 januari 2012 22:26 schreef wickie het volgende:
Ons huis is ook zeker wel geweldig![]()
Maar we hadden de vloer gelakt moeten nemen, dat had een hoop kopzorgen gescheeld (zoals die stift die ze ineens had ontvreemd van de tafel en ik net te laat was.. )
Hahahaquote:Op zaterdag 14 januari 2012 22:33 schreef Claudia_x het volgende:
Moet je je dus voorstellen dat ik regelmatig hoogzwanger met mijn lief door de parkeergarage van ons ziekenhuis liep en zei: "Kunnen we niet gewoon zo'n soort vloer nemen?"
Gefeliciteerd!!quote:Op zondag 15 januari 2012 12:45 schreef Claudia_x het volgende:
Tussen de bedrijven door vieren we vandaag Lena's verjaardag:
[ afbeelding ]
Afgelopen vrijdag hebben we al afscheid genomen op het kinderdagverblijf, wat me zwaar is gevallen. Het is ook een gek idee om afscheid te nemen van ons appartement waar we de eerste jaren met onze kindjes hebben beleefd. Zelf zullen ze geen herinneringen overhouden aan deze woning.
Zo vind ik de vloer (beneden) bij Ikea Delft zo geweldigquote:Op zaterdag 14 januari 2012 22:33 schreef Claudia_x het volgende:
Moet je je dus voorstellen dat ik regelmatig hoogzwanger met mijn lief door de parkeergarage van ons ziekenhuis liep en zei: "Kunnen we niet gewoon zo'n soort vloer nemen?"
Volgens mij wel, maar ik zit mobiel dus ik weet t niet zeker.quote:Op zondag 15 januari 2012 21:48 schreef Claudia_x het volgende:
Oh, nu ben ik wel heel nieuwsgierig, Leandra!
[ afbeelding ]
Deze?
ik lees al 'n poosje mee, en zag nu toevallig deze post: antwoord vanuit één van m'n eigen topics:quote:Op zaterdag 14 januari 2012 20:55 schreef Claudia_x het volgende:
Ik weet er zelf niks van, maar volgens mijn lief wordt het altijd sterk afgeraden een koelkast of vriezer buiten in een berging te zetten. Hoe het precies zit weet hij ook niet meer.
Ik ga wat foto's uploaden.
quote:Op maandag 17 oktober 2011 23:20 schreef AlphaRP het volgende:
[..]
Een koelapparaat mag niet in een ruimte geplaatst worden als de temperatuur beneden een bepaalde grens valt, dit zijn de klimaatklassen, zie hieronder. Maar even kort, als de temperatuur onder de 10 graden valt dan kan de thermostaat zijn werk niet meer goed doen en slaat de koelkast niet meer aan. Vaak is dan het gevolg dat etenswaren te warm worden en dat bijvoorbeeld het vriesgedeelte ontdooit.
SN +10 °C tot +32 °C
N +16 °C tot +32 °C
ST +16 °C tot +38 °C
T +16 °C tot +43 °C
Dat doen de verhuizers woensdag. Ze hebben er 13 manuren voor bedacht en ze komen met z'n tweeën, dus ze zijn een kleine dag ermee bezig. Het enige wat ik hoef te doen is zorgen dat de spullen gelabeld worden die niet in eenzelfde ruimte komen. Als er bijvoorbeeld een stoel in de woonkamer staat die ineens naar de slaapkamer moet, dan geef ik dat aan. Eitje! Ik ga wat was wegwerken, denk ik, en alvast schoonmaken in onze oude woning.quote:Op maandag 16 januari 2012 13:14 schreef mefke79 het volgende:
En nu druk aan het inpakken of doen de verhuizers dat?
Dankjewel! Het valt even niet mee. Overmorgen verhuizen we al en het is nu ineens lastig te zien dat alles voor die tijd goedkomt.quote:
Ja, hebben we gelezen! Gelukkig ligt de stroom er alleen telkens eventjes uit, als het goed is. We hebben de keukenleverancier erover geïnformeerd en volgens hen was het geen probleem; ze hebben accuboren.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 09:06 schreef loeszie het volgende:
Claudia hebben jullie ook die brief gezien over het afsluiten van de electriciteit? Ik weet niet of morgen de keuken geïnstalleerd wordt maar morgen tussen 9 en 14 is er dus geen stroom. En ik heb mama dag...
We hebben nu een chaise longue en die wil ik niet meer. Het is een log ding en je kunt er geen kant mee op. Maar goed, onze huidige chaise longue is ook belachelijk breed. En in het midden zak je wat weg. Die van mijn schoonouders is veel geschikter. Ik hoop in ieder geval dat een voetenbank eenzelfde functie kan vervullen en tegelijkertijd wat meer flexibiliteit biedt.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 15:54 schreef Roomsnoes het volgende:
En je bank is tof, met die poef! Veel leuker dan die chaiselongue dingen die je zo vaak ziet!
Wat lief dat je dat zegt! Ik heb zelf het gevoel dat we als een kip zonder kop dingen hebben uitgezocht waarvan we geen benul hadden of ze wel bij elkaar pasten. Maar dat is natuurlijk niet zo. Alleen al over de vloer hebben we zó lang nagedacht. Over de vloerkleur zal ik het maar niet hebben.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 15:55 schreef mefke79 het volgende:
Maar Claudia, geniet tussendoor wel van dat behaalde resultaat want wat wordt het moooooi! Echt, heel jaloers. Op je bank, op je vloer, op de kleuren. Je ziet gewoon dat jullie de tijd hebben genomen om alles goed op elkaar af te stemmen en dat betaald zich uit. Nog effe volhouden, je bent er bijna. Succes!
Ohja, ik ben even in verwarring.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 20:03 schreef loeszie het volgende:
Die woning is niet naast ons hoor...maar een aantal deuren verder.
Volgens Funda zou er in dat huis glasvezel liggenquote:Op dinsdag 17 januari 2012 20:04 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ohja, ik ben even in verwarring.
Ik ben zó verstrooid de laatste tijd.
Haha.quote:Op woensdag 18 januari 2012 00:35 schreef Leandra het volgende:
[..]
Volgens Funda zou er in dat huis glasvezel liggen
De liegbeesten
Ja, daar lig ik vanaf een uur of half 4 al wakker van.quote:Op woensdag 18 januari 2012 06:00 schreef wickie het volgende:
[..]
Goedemorgen, je huisraad wordt vandaag ingepakt
Wat fijn toch dat de bank er nog staat en niet bij het grofvuil hoefdequote:Op woensdag 18 januari 2012 06:43 schreef Claudia_x het volgende:
Morgen wordt pas echt een zware dag! Vandaag ga ik op de bank zitten met m'n benen in de lucht en de inpakkers aanwijzingen geven.
Hier vind je foto's van ons huisquote:Op dinsdag 17 januari 2012 23:17 schreef Claudia_x het volgende:
Ik ben wel heel benieuwd naar een foto, NP!
Wauw!! De vloer ziet er zo heel strak uit, hoor. En ik vind de tegels in jullie keuken (?) geweldig. Dat betonnen blad in jullie keuken, dat had ik ook wel gewild!quote:Op woensdag 18 januari 2012 10:40 schreef No_Promises het volgende:
[..]
Hier vind je foto's van ons huis.
Ja ik ook! Voor als wij gaan verhuizenquote:Op woensdag 18 januari 2012 12:04 schreef Claudia_x het volgende:
Ik ben trouwens heel benieuwd naar een close-up van die vloer! Ik heb hem immers ook in overweging gehad. Laminaat is tamelijk ideaal, vind ik.
Ik ben anders erg tevreden met mijn iRoomba! Ik was erg sceptisch maar ben echt blij verrast. Sommige plekken komen ze inderdaad meerdere keren, maar zo werkt dat ding nou eenmaal. En zelf ben je inderdaad sneller, maar niets is zo fijn als voor vertrek op een knopje drukken en thuiskomen in een gestofzuigd huisquote:Op woensdag 18 januari 2012 14:31 schreef Vlindur het volgende:
Er stond een artikel in de Quest een paar maanden terug. Die dingen schijnen plekken over te slaan en andere plekken doen ze drie keer.. Ik blijf zelf maar zuigen..
Ik ben zo benieuwd naar jullie eindresultaat!
Oh, het leek me al zo'n ideale manier van verhuizen; kopje koffie, speculaasjes, af en toe eens "doe je wel voorzichtig met de klok van m'n overgroomoeder" roepen, en ondertussen ons op FOK! een beetje op de hoogte houden van de vorderingen...quote:Op woensdag 18 januari 2012 06:45 schreef Claudia_x het volgende:
Jullie begrijpen toch wel dat dat sarcasme was, hè? Ik heb alleen al een shitload aan was om te vouwen.
Het had wel gekund. Het is dat ik alles tot in de puntjes geregeld wil hebben zodat het uitpakken straks soepeltjes gaat.quote:Op woensdag 18 januari 2012 15:23 schreef Leandra het volgende:
[..]
Oh, het leek me al zo'n ideale manier van verhuizen; kopje koffie, speculaasjes, af en toe eens "doe je wel voorzichtig met de klok van m'n overgroomoeder" roepen, en ondertussen ons op FOK! een beetje op de hoogte houden van de vorderingen...
wat zou jij gillend wegrennen in ons huisquote:Op woensdag 18 januari 2012 20:03 schreef Claudia_x het volgende:
Het enige waar ik nu nog mee in m'n maag zit is één lelijk plek in de vloer op zolder. Die is er gekomen door de lompe timmerman. Morgen mag ik die proberen schoon te maken. Ik kan niet wachten! Wat zal de opluchting groot zijn als die plek weggaat.
Als er heel veel lelijke plekken in zitten hoort het gewoon bij de vloer, hè.quote:Op woensdag 18 januari 2012 20:06 schreef lily het volgende:
[..]
wat zou jij gillend wegrennen in ons huis
En een apothekerskast!quote:Op woensdag 18 januari 2012 20:14 schreef wickie het volgende:
![]()
![]()
jullie hebben een Quooker, nu ben ik officieel helemaal jaloers!
Bij ons komt er weer een gigantische tafel te staan. Ik ben er nog steeds een beetje huiverig voor hoe dat eruit gaat zien.quote:Op woensdag 18 januari 2012 20:14 schreef loeszie het volgende:
Ziet er goed uit Claudia. Ben heel benieuwd hoe de keuken eruit ziet vanaf de schuifpui. Het zal een stuk meer open er uit zien dan bij ons. Ook doordat bij jullie die muur niet doorloopt de woonkamer in. Vind het echt leuk hoe iedereen het anders heeft opgelost in ons rijtje.
Ga ik proberen! Alternatief is het televisiekastje iets verder naar rechts zetten en de stoel er links van. We moeten gewoon maar even kijken hoe het staat. De televisie is trouwens veel minder breed dan op de huidige plattegrond.quote:Op woensdag 18 januari 2012 20:51 schreef loecje het volgende:
de stoel in de hoek waar nu het tafeltje /stoeltje voor de kids staat?
en die dan achter de bank zetten.
Dat gaan wij ook doen! Als een soort kinderkunst aan de muur.quote:Op woensdag 18 januari 2012 21:05 schreef Claudia_x het volgende:
En om allemaal boekenrekjes bij het tafeltje voor de kinderen te maken.
mee-lurk postquote:Op woensdag 18 januari 2012 13:02 schreef No_Promises het volgende:
Wat een leuke reacties! Ik zal straks wat close-up foto's van de vloer maken.
Een van de dozen... Dat ken ik. Daar staan er te veel van op zolderquote:Op vrijdag 20 januari 2012 07:58 schreef Claudia_x het volgende:
En ik ben dom geweest. Ik heb gister m'n iPhone opnieuw opgestart maar ik wist m'n pincode niet meer. De pincode zit in een van de 500 dozen op zolder.
-Edit- Nou, dat heb ik alvast gefixt.
quote:Op donderdag 19 januari 2012 20:49 schreef mignonne het volgende:
[..]
mee-lurk post![]()
awesome blogge-wel-di-ge smaak <3 en goeie naam voor je dochter
Claudia het wordt prachtig
Nu is je kans om bij ons een puinhoop te zien.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 20:11 schreef loeszie het volgende:
oh geen haast hoor...ga eerst maar even settelen..
Het gaat verbazingwekkend goed. Lena heeft helemaal nergens last van. Die heeft het naar haar zin op de nieuwe groep en is ineens gaan staan. Ze slaapt nu lekker. Met Ivan gaat het eigenlijk ook heel makkelijk. Vanochtend hebben we hem samen afgezet op de nieuwe groep en er is geen traan gevloeid. Hij ging lekker een puzzel maken.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 13:32 schreef Juud79 het volgende:
Hoe vonden de kindjes het om er te slapen, merk je iets aan ze dat ze last hebben van de verandering van huis en/of KDV?
Ja, dat was ook het plan. Maar als we nu zo zitten kun je ons net niet zien vanaf de straat. Er zit een raam in de voordeur en anders zitten we nogal te kijk. Misschien moeten we iets van gordijnen in de voordeur maken of zo.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 20:45 schreef miss_sly het volgende:
De eettafel staat erg mooi. Ik dacht dat de bank iets dichter bij de tv zou staan en iets verder van de boekenkast. Behang met een mooi patroon en wat kleur zou erg mooi zijn in die nis, denk ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |