Misschien kunnen jullie vast meedenken over de kamer van Lena, m'n dochtertje van 4 dat eigenlijk alles leuk vindt om te doen en in die zin heel makkelijk is (maar ook moeilijk omdat de kamer van een kind met specifieke voorkeuren zich eenvoudiger in laat richten).
Ik heb tot nog toe eigenlijk alleen haar spullen in haar kamer gezet en een muur geverfd. De kamer ziet er nu zo uit:
![T8boSXD77_hMwLYe6xOB6RChxFB1yHrtY9n9xqvgpIk=w243-h403-no]()
![apRfhtW8yY_U5pZZsfmsi8uBJNc6uMemMaEd8p4mJU0=w812-h609-no]()
![pfIng7WSyUMJi7oOVLNb62VOIZw8BMKbqkFO-quXyZs=w812-h609-no]()
De bank gaat weg. Wat in ieder geval op haar kamer moet blijven, is haar bed, klerenkast, het bureautje, het schoolbord en de planken tegen de korte kant van de muur. Het moeilijkste aan het inrichten van de kamer vind ik dat 'ie zo groot is en ik niet alles alleen maar tegen de muur wil zetten waardoor er in het midden een grote, open ruimte ontstaat. Maar ik wil de kamer ook niet volproppen.
Ik overweeg deze globale indeling:
![lhHMJ5IBrNPQJxSzpGNCEFWtrafJhn6rkP7scbt4cqg=w239-h388-no]()
Bed met de korte kant tegen de muur, de kledingkast ernaast (aan een van beide kanten). Het bureau wil ik naast de planken doen zodat ik dat gedeelte als een soort werkhoek in kan richten (met tekenmaterialen bijvoorbeeld). Het schoolbord kan er in de buurt. En dan naast de deur overweeg ik een spiegel te maken met haken ernaast en eronder een paar grote bakken met verkleedkleding en zo. Ze houdt wel van tutten, dus ik denk dat ze dat leuk gaat vinden.
Iemand andere suggesties? Pinterestplaatjes zijn ook zeer welkom.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.