Ben voor snel doorscannen gegaan. Foto's waren grotendeels weg dus dan zegt het helaas minder.
 Ben voor snel doorscannen gegaan. Foto's waren grotendeels weg dus dan zegt het helaas minder. Uiteindelijk besloten om de kast te verven waardoor hij op O's kamer kan blijven staan.
 Uiteindelijk besloten om de kast te verven waardoor hij op O's kamer kan blijven staan.

Het is vast niet gezond een oplader vlak naast je hoofd bezig is.quote:Op zaterdag 18 april 2015 21:14 schreef Chicolade het volgende:
Had je al gezien dat ze nachtkastje nu wel incl wireless charger hebben op de ikea site?
http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/S39094738/

Je kunt altijd nog een aluminium slaapmuts op doenquote:Op donderdag 21 mei 2015 12:53 schreef Teslynd het volgende:
[..]
Het is vast niet gezond een oplader vlak naast je hoofd bezig is.

De klokradio naast het bed is ook berucht. Geldt voor alle apparaten die zo licht zijn, dat ze op batterijen kunnen werken maar op het lichtnet aangesloten zijn.quote:Op donderdag 21 mei 2015 12:57 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Je kunt altijd nog een aluminium slaapmuts op doen

Ik vermoed dat het magneetveld dat ze gebruiken om op te laden zo klein is, dat het op 40 cm van de bron al verwaarloosbaar klein is.quote:Op donderdag 21 mei 2015 12:53 schreef Teslynd het volgende:
[..]
Het is vast niet gezond een oplader vlak naast je hoofd bezig is.
quote:Op donderdag 21 mei 2015 12:57 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Je kunt altijd nog een aluminium slaapmuts op doen

.
.

We hebben helemaal niets meer gedaan.quote:Op donderdag 21 mei 2015 10:22 schreef Cathmar het volgende:
Hoe is het met die leren greepjes afgelopen?
Lekker werken op zolder?

quote:Op donderdag 21 mei 2015 13:29 schreef Leandra het volgende:
En of deze sticker erop zit...
[ afbeelding ]

We hebben nog gewoon de oude nachtkastjes. Ik ben een beetje koop- en klusmoe.quote:Op donderdag 21 mei 2015 13:25 schreef Chicolade het volgende:
Maar ik ben alsnog wel benieuwd op welk nachtkastje de keuze is gevallen bij Claudia.

Ja! Maar dan moet ik eerst even langs een ijzerwarenzaak. Misschien heb ik daar donderdag tijd voor.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 13:14 schreef elamanilo het volgende:
Hoe zit het met de greepjes/handvatten van het badkamerkastje? Ga je die nog maken?

Ja, dat laatste is een goed idee! In de kamer van Ivan hebben we zoiets en dat werkt goed:quote:Op zondag 23 augustus 2015 13:55 schreef Barrah het volgende:
Het schoolbord zou ook aan de muur kunnen. Of je maakt een korte roomdivider dwars op de muur, waar het bureau tegenaan kan, met aan de andere kant het schoolbord of helemaal met schoolvordverf geschilderd...
|  | 

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |