abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_106962842
och

if it aint broke it ain't ours
pi_106963031
:o O+ :o jullie hebben een Quooker, nu ben ik officieel helemaal jaloers!
Tijd voor wat anders.. maar wat dan..
pi_106963044
Ziet er goed uit Claudia. Ben heel benieuwd hoe de keuken eruit ziet vanaf de schuifpui. Het zal een stuk meer open er uit zien dan bij ons. Ook doordat bij jullie die muur niet doorloopt de woonkamer in. Vind het echt leuk hoe iedereen het anders heeft opgelost in ons rijtje.
pi_106963238
quote:
1s.gif Op woensdag 18 januari 2012 20:14 schreef wickie het volgende:
:o O+ :o jullie hebben een Quooker, nu ben ik officieel helemaal jaloers!
En een apothekerskast! *O*
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_106963439
quote:
0s.gif Op woensdag 18 januari 2012 20:14 schreef loeszie het volgende:
Ziet er goed uit Claudia. Ben heel benieuwd hoe de keuken eruit ziet vanaf de schuifpui. Het zal een stuk meer open er uit zien dan bij ons. Ook doordat bij jullie die muur niet doorloopt de woonkamer in. Vind het echt leuk hoe iedereen het anders heeft opgelost in ons rijtje.
Bij ons komt er weer een gigantische tafel te staan. Ik ben er nog steeds een beetje huiverig voor hoe dat eruit gaat zien.

Er heeft zich weer een nieuw probleem voorgedaan: we beseffen ineens dat we met UPC vastzitten aan kabeltelevisie en daar is onze opstelling niet op berekend. :{
pi_106964302
En een oplossing bedacht:

Toch maar een andere opstelling bedacht. We zien wel hoe het staat. Er zitten twee voordelen aan de nieuwe opstelling. We hebben zo geen inkijk vanuit de slaapkamers van de huurwoningen als we op de bank zitten. Een ander voordeel is dat we een leuker hoekje voor de kinderen kunnen maken.
pi_106964388
Shit, vergeet ik de stoel.
pi_106964756
de stoel in de hoek waar nu het tafeltje /stoeltje voor de kids staat?
en die dan achter de bank zetten.
pi_106964857
quote:
0s.gif Op woensdag 18 januari 2012 20:51 schreef loecje het volgende:
de stoel in de hoek waar nu het tafeltje /stoeltje voor de kids staat?
en die dan achter de bank zetten.
Ga ik proberen! Alternatief is het televisiekastje iets verder naar rechts zetten en de stoel er links van. We moeten gewoon maar even kijken hoe het staat. De televisie is trouwens veel minder breed dan op de huidige plattegrond.
pi_106965098
Zo dan:

pi_106965242
Jullie keukenraam is een stuk hoger dan het onze. Ziet er prima uit zo voor het raam. Ik ben toch wel blij dat wij geen keuken voor het raam hebben, bij ons zou de keuken wel 35cm boven het raam uit zijn gekomen denk ik.
Ik had ook een apothekerskast willen hebben maar die paste nergens meer... Nu is het wel een gegoochel met de voorraad.

Jouw topic zorgt wel voor veel pageviews op mijn blog :+
pi_106965309
Haha, eindelijk erkenning voor je! :Y)

Ik krijg ineens zin om de muur in de nis te verven. :')
pi_106965376
En om allemaal boekenrekjes bij het tafeltje voor de kinderen te maken.
pi_106965841
quote:
17s.gif Op woensdag 18 januari 2012 21:05 schreef Claudia_x het volgende:
En om allemaal boekenrekjes bij het tafeltje voor de kinderen te maken.
Dat gaan wij ook doen! Als een soort kinderkunst aan de muur.
  woensdag 18 januari 2012 @ 21:46:27 #265
240439 samsuus
Twijfelgeval
pi_106967441
Wow wow wow! Het wordt zo mooi allemaal!

En No_Promises; wat een prachtige foto's maak je en ook al zo'n mooie woning!
Count your smiles instead of your tears & count your courage instead of your fears...
Don't be afraid of letting go, you may lose out on something good, but you might gain something even better.
pi_106978415
c_/
  donderdag 19 januari 2012 @ 06:33:17 #267
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_106978475
quote:
0s.gif Op donderdag 19 januari 2012 05:17 schreef Claudia_x het volgende:
c_/
Succes!!!
The love you take is equal to the love you make.
pi_106978641
Dank! Ik ben er klaar voor. Het is nog ongeveer 3 kwartier wachten op de verhuizers. Kan ik mooi een kop koffie drinken (nóg een) en de gordijnen afhalen. 'k Heb ookal de indeling in Floorplanner nog eens veranderd, het beddengoed ingepakt, het laatste beetje was gevouwen en ingepakt en een dressoir uit elkaar gehaald.
pi_106978720
Succes vandaag! Je bent al lekker op gang ^O^ , hopelijk verloopt het allemaal voorspoedig!
  donderdag 19 januari 2012 @ 08:18:34 #270
240439 samsuus
Twijfelgeval
pi_106979054
Succes met de verhuizing!!
Count your smiles instead of your tears & count your courage instead of your fears...
Don't be afraid of letting go, you may lose out on something good, but you might gain something even better.
pi_106979199
Succes vandaag! Vanavond Morgen (?) lekker met z'n viertjes op de bank in jullie nieuwe huis!

[ Bericht 17% gewijzigd door Cathmar op 19-01-2012 10:06:59 ]
Met een meidenkwartet
pi_106979466
Wat was je vroeg op! Wat een spannende dag weer. Ik hoop dat het voorspoedig verloopt. Succes!
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_106980199
Succes vandaag!
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_106980278
Succes vandaag Claudia, was nou morgen jullie eerste nacht daar?
Het ziet er prachtig uit.
en het lijkt eng veel op ons vorige huis
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_107004680
quote:
0s.gif Op woensdag 18 januari 2012 13:02 schreef No_Promises het volgende:
Wat een leuke reacties! Ik zal straks wat close-up foto's van de vloer maken.
mee-lurk post :@ :D
awesome blog O+ ge-wel-di-ge smaak <3 en goeie naam voor je dochter :7

Claudia het wordt prachtig O+
:)
  donderdag 19 januari 2012 @ 23:08:53 #276
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_107011660
Ben benieuwd hoe het nu is op het nieuwe adres. :)

Jullie zullen wel helemaal kapot zijn.
The love you take is equal to the love you make.
pi_107018974
Ja, en dat is een understatement!

De verhuiswagen kwam rond 12:30 uur op ons nieuwe adres aan met alle spullen. Het was een lange dag voor ons en de drie verhuisjongens. Vooral de trappen naar zolder waren zwaar voor hen, en er moest natuurlijk veel naar zolder. :+ Rond 17:00 uur zaten we nog compleet in de dozen maar lieten we de kindjes wel komen. Die hebben heel goed geslapen.

Lief heeft 's avonds internet gefixt, ik heb de kledingkast ingeruimd en de badkamer op orde gemaakt. Zelf heb ik best aardig maar ook wel onrustig geslapen. Op de rookmelder zit een irritant groen lampje. }:| We gaan zo de kindjes wegbrengen voor hun derde wendag en daarna komen er hulptroepen voor het uitpakken.

De keuken is nog niet af. Ik geloof dat er alleen nog betegeld moet worden vandaag. Daarna kunnen we pas goed gaan inruimen. Wel zei onze keukeninstallateur dat er iets verkeerd is aangelegd in de meterkast. Ik weet niet precies hoe het zit, maar we moeten de elektralui dus wéér later komen. :{
pi_107018990
En ik ben dom geweest. Ik heb gister m'n iPhone opnieuw opgestart maar ik wist m'n pincode niet meer. De pincode zit in een van de 500 dozen op zolder. }:|

-Edit- Nou, dat heb ik alvast gefixt.

[ Bericht 8% gewijzigd door Claudia_x op 20-01-2012 08:06:16 ]
pi_107019435
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 januari 2012 07:58 schreef Claudia_x het volgende:
En ik ben dom geweest. Ik heb gister m'n iPhone opnieuw opgestart maar ik wist m'n pincode niet meer. De pincode zit in een van de 500 dozen op zolder. }:|

-Edit- Nou, dat heb ik alvast gefixt.
Een van de dozen... Dat ken ik. Daar staan er te veel van op zolder :P

Succes met alles!
pi_107022918
Fijn dat jullie over zijn, en heel veel succes met uitpakken!
  vrijdag 20 januari 2012 @ 13:32:22 #281
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_107026505
Whoei, over naar jullie nieuwe huis! *O*

Wat ziet het er allemaal al prachtig uit!! Ik ben zo benieuwd hoe het gaat worden als de kamertjes af zijn en alles op zijn plek staat.

Wij hebben ook de wens om ooit nog eens een nieuwbouwwoning te kopen, we wonen nu in een prima koophuis van 15 jaar oud. Maar helemaal fris/schoon/nieuw, alles naar eigen wens kunen maken dat heeft toch wel wat.

Hoe vonden de kindjes het om er te slapen, merk je iets aan ze dat ze last hebben van de verandering van huis en/of KDV?
pi_107029414
quote:
17s.gif Op donderdag 19 januari 2012 20:49 schreef mignonne het volgende:

[..]

mee-lurk post :@ :D
awesome blog O+ ge-wel-di-ge smaak <3 en goeie naam voor je dochter :7

Claudia het wordt prachtig O+
:@ Tnx!

Claudia, wat ben je goed bezig. Ik heb nog steeds de moed niet kunnen verzamelen om aan het grote uitpakwerk te beginnen...
pi_107029593
Verhuisd! Wat fijn! Sterkte met het uitpakken!
  vrijdag 20 januari 2012 @ 17:08:43 #284
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_107034704
Wow, wat gaat het allemaal snel Claudia... bij mij is een verhuizing altijd zo'n 4 weken traject :')
Om het nog maar niet te hebben over de dozen die maanden/jaren daarna nog uitgepakt moeten worden :@
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_107040244
Ik ga even wat foto's uploaden!
pi_107040261
Nou buurvrouw wanneer gaan we koffie drinken? c_/
pi_107040373
Ik heb 1/3e deel van de eettafel vrij voor een kop koffie.
pi_107040427
Maar kom morgen even aanwippen! We hebben alleen maar uitpakplannen.
pi_107040958
oh geen haast hoor...ga eerst maar even settelen..
pi_107041959
Ik word niet vrolijk van de foto's. Ik heb gister foto's genomen van de slaapkamers, maar ik zie nu dat daar veel te weinig op staat. Ik zal morgen wel nieuwe maken. Er is eigenlijk weinig aan veranderd.

De kinderkamers heb ik als eerste ingericht en voor de kindjes naar bed gingen waren de dozen uitgepakt. Lena's kamer is zó geslaagd! Bijna perfect. Ik wil alleen nog wat aan de muur hangen. Ivans kamer wordt leuk maar is nog leeg en wat kil. Als we zijn geïnstalleerd plak ik z'n behangdier op de muur, knap ik de kist op zodat die naar zijn kamer kan en hang ik wat prenten op. Ook moet ik nog een kleed kopen voor op zijn kamer. Onze kamer is nog niet helemaal opgeruimd maar is nu al heel fijn! De kast staat tegenover dat bed. Ik was tevoren bang dat er te weinig doorloopruimte zou zijn, maar het gaat perfect zo!

Ik word van vrijwel alle ruimtes blij, behalve van de woonkamer die ik nog erg kil vind. We hebben nog geen lampen hangen, we hebben leengordijnen hangen (en die zijn wit) en er ontbreekt nog kleur. Met name de nis met daarin de televisie schreeuwt om kleur! Meedenken mag. c_/ Ik ga nu al even inspiratie opdoen. Ik ga zelfs even naar behang kijken, want er mag best een flink patroon in.

Afijn, wat foto's. Die maken de ruimte nog killer dan 'ie is, want zojuist gemaakt bij kunstlicht.

De laatste geplande opstelling is het geworden:

Dat moest wel zo vanwege de plek van de kabeltelevisie. Ook bedacht ik dat de plek van de bank zo beter is vanwege minder inkijk vanuit de slaapkamers van andere woningen en vanuit de voordeur.

Het is nog een rommeltje omdat we de keuken nog niet hebben ingeruimd. De installateur was vrij laat klaar vandaag en m'n lief moest nog allerlei andere klusjes afronden: stopcontactdozen terugzetten op de plek waar de keukentegels zijn gekomen, traphekjes op onmogelijke plaatsen ophangen, kapstok ophangen, schilderijen ophangen.

De boekenkast is aardig op orde:

Als we de trappenkast goed ingericht hebben ga ik de deurtjes eraf slopen, waar nu het speelgoed achter zit. Het speelgoed kan dan naar de trappenkast en dan hebben wij meer ruimte voor de boeken:

De tafel past prima zo:

Verder naar links (oeps, vinger):

De keuken is nu helemaal af en de tegels zitten erin:

't Halletje is wat meer op orde:

Ik vind de keuken ook nog erg saai. Daar moeten we wat op bedenken. Het lijkt mij leuk om net boven de tegels een plankje te maken met daarop potjes. Lief vindt dat maar niks. Alles is nu zo mooi afgewerkt en we zouden het maar verpesten. :Y)

Er was weer een probleem met de keuken, trouwens. Een van de afzuigdingen zat voor een groot deel op de plek waar onze afzuigkap moest komen. Lekker handig.
pi_107042069
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 januari 2012 20:11 schreef loeszie het volgende:
oh geen haast hoor...ga eerst maar even settelen..
Nu is je kans om bij ons een puinhoop te zien. :Y) Komt gerust even kijken!
pi_107042153
Wow jullie hebben gewoon al dingen aan de muur hangen :D

Ben benieuwd naar Lena's kamer! Wat fijn dat jullie nu de eettafel goed kunnen gebruiken zeg!
pi_107042405
Wow jullie hebben al dingen aan de muur hangen :D En een kapstok! Het ziet er al heel erg bewoond uit! Ik ben benieuwd naar de foto's van de kinderkamers.
pi_107042433
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 januari 2012 13:32 schreef Juud79 het volgende:

Hoe vonden de kindjes het om er te slapen, merk je iets aan ze dat ze last hebben van de verandering van huis en/of KDV?
Het gaat verbazingwekkend goed. Lena heeft helemaal nergens last van. Die heeft het naar haar zin op de nieuwe groep en is ineens gaan staan. Ze slaapt nu lekker. Met Ivan gaat het eigenlijk ook heel makkelijk. Vanochtend hebben we hem samen afgezet op de nieuwe groep en er is geen traan gevloeid. Hij ging lekker een puzzel maken.

Ze slapen lekker, spelen en vinden het allemaal reuze spannend. Ze ontdekken bovendien samen allemaal leuke plekjes in de nieuwe woning. Vandaag was ik ineens beide kindjes kwijt. Zaten ze samen in de trapkast. Toen ik ze had ontdekt moest ik maken dat ik wegkwam. :Y) Onze trapkast loopt trouwens best ver door en ik denk erover om daar iets voor de kindjes te maken.

Voor onszelf is het eigenlijk iets te zwaar. De kindjes zijn één nacht uit logeren geweest, de avond voor de verhuizing, en het was geen overbodige luxe geweest om daar twee nachten van te maken. Er blijft niet zoveel tijd over om ons te installeren als ik zou willen. Maar goed, het is wel weer heel fijn om die twee hier te hebben. En ik vind ook dat ze best iets mee mogen krijgen van alle veranderingen. Bovendien is het voor Lena fijn om niet te lang gescheiden te zijn van mij.
pi_107042448
Haha Loeszie :D exact mijn gedachten!
pi_107042465
_O-
pi_107042496
Mja, dat maakt het toch meer je eigen huis, vind ik. En de woonkamer kan het ook echt wel gebruiken. :{
  Moderator vrijdag 20 januari 2012 @ 20:45:35 #298
5428 crew  miss_sly
pi_107042805
Je hebt gewoon al foto's en inderdaad dingen opgehangen! Ik vind het er al heel behoorlijk uitzien voor de tijd dat jullie er wonen! Wij wonen hier nu meer dan drie jaar en moeten eigenlijk eens dingen aan de muur gaan hangen :P

Ik snap wat je bedoelt met de keuken, maar ik geloof dat ik het wel met je lief eens ben over het plankje met potjes. Maar goed, als alles straks helemaal op zijn plaats staat enzo, kun je die dingen nog gaan aankleden.

De eettafel staat erg mooi. Ik dacht dat de bank iets dichter bij de tv zou staan en iets verder van de boekenkast. Behang met een mooi patroon en wat kleur zou erg mooi zijn in die nis, denk ik :Y
pi_107042843
Ik denk erover om de kleur van onze slaapkamer tegen de muur in de nis te gooien en langs de ramen aan de voorkant van het huis. Ik vind dat raam met die plisségordijnen wat braaf. Ideale dingen, hoor, maar ik word er niet heel enthousiast van.

Moderator vrijdag 20 januari 2012 @ 20:47:04 #300
5428 crew  miss_sly
pi_107042912
In de keuken zal het ook wel verschil maken als je een lamp hebt hangen in plaats van dit peertje. Dat geeft natuurlijk niet echt fijn licht. Hoe hoog is de losstaande kast? Misschien ku. Je daar nog iets moois opzetten van een grote fruitschaal of iets boven hangen?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')