Foto-update!
Het inpakken is soepeltjes verlopen. Om kwart voor één waren de jongens al klaar!
![IMG_1910.JPG]()
We hebben de voorinspectie gehad van onze huurwoning. We mogen de vloer gelukkig erin laten zitten. Het opleveren van de huurwoning gaat ons dus weinig werk kosten.
Aan het einde van de middag hebben we de keuken bekeken. Erg mooi! En jemig, wat groot. Ik vind wel dat de grepen smaller hadden gemogen in combinatie met het dunne blad. Dat valt relatief eenvoudig te verhelpen mochten we ermee blijven zitten.
![IMG_1914.JPG]()
Jullie hebben misschien wel meegekregen dat we erg hebben getwijfeld over de opstelling van de keuken. Het raam is íets te laag waardoor de keuken net boven het raam uit zou steken. We hebben er toch voor gekozen en het blijkt erg mee te vallen! Sterker nog, ik vind het er keurig uitzien.
![IMG_1929_anoniem.JPG]()
Er is een opstaande rand gemaakt van hetzelfde materiaal als het keukenblad.
![IMG_1926.JPG]()
De rand zit er om te voorkomen dat er allemaal vocht naar de vensterbank loopt.
![IMG_1916.JPG]()
Vanuit een andere hoek ziet dat er zo uit (met Quooker-kraan!):
![IMG_1917.JPG]()
Wat me ook erg meevalt is hoe het er van binnen uitziet dat het raam doorloopt achter het keukenblad. Een stuk kozijn van het deel van het raam dat openkan steekt erbovenuit en zorgt voor een begrenzing, als jullie begrijpen wat ik bedoel. Met wat plantjes in de vensterbank vermoed ik dat het er nog beter uit zal zien.
De installateur is een perfectionist en dat kun je zien. De keuken zit er keurig in! Er zit een kleine rand tussen de muur en het keukenblad. Die is er omdat de vensterbank iets uitsteekt en hij die deels in de kastjes heeft laten vallen maar toch wat ruimte overhield. Als er straks tegels tegen de muur zitten valt die rand weg. De tegels:
![IMG_1921.JPG]()
De plisségordijnen passen mooi bij het keukenblad:
[ Bericht 2% gewijzigd door Claudia_x op 18-01-2012 19:57:47 ]
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.