Ohja, ik ben even in verwarring.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 20:03 schreef loeszie het volgende:
Die woning is niet naast ons hoor...maar een aantal deuren verder.
Volgens Funda zou er in dat huis glasvezel liggenquote:Op dinsdag 17 januari 2012 20:04 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ohja, ik ben even in verwarring.
Ik ben zó verstrooid de laatste tijd.
Haha.quote:Op woensdag 18 januari 2012 00:35 schreef Leandra het volgende:
[..]
Volgens Funda zou er in dat huis glasvezel liggen
De liegbeesten
Ja, daar lig ik vanaf een uur of half 4 al wakker van.quote:Op woensdag 18 januari 2012 06:00 schreef wickie het volgende:
[..]
Goedemorgen, je huisraad wordt vandaag ingepakt
Wat fijn toch dat de bank er nog staat en niet bij het grofvuil hoefdequote:Op woensdag 18 januari 2012 06:43 schreef Claudia_x het volgende:
Morgen wordt pas echt een zware dag! Vandaag ga ik op de bank zitten met m'n benen in de lucht en de inpakkers aanwijzingen geven.
Hier vind je foto's van ons huisquote:Op dinsdag 17 januari 2012 23:17 schreef Claudia_x het volgende:
Ik ben wel heel benieuwd naar een foto, NP!
Wauw!! De vloer ziet er zo heel strak uit, hoor. En ik vind de tegels in jullie keuken (?) geweldig. Dat betonnen blad in jullie keuken, dat had ik ook wel gewild!quote:Op woensdag 18 januari 2012 10:40 schreef No_Promises het volgende:
[..]
Hier vind je foto's van ons huis.
Ja ik ook! Voor als wij gaan verhuizenquote:Op woensdag 18 januari 2012 12:04 schreef Claudia_x het volgende:
Ik ben trouwens heel benieuwd naar een close-up van die vloer! Ik heb hem immers ook in overweging gehad. Laminaat is tamelijk ideaal, vind ik.
Ik ben anders erg tevreden met mijn iRoomba! Ik was erg sceptisch maar ben echt blij verrast. Sommige plekken komen ze inderdaad meerdere keren, maar zo werkt dat ding nou eenmaal. En zelf ben je inderdaad sneller, maar niets is zo fijn als voor vertrek op een knopje drukken en thuiskomen in een gestofzuigd huisquote:Op woensdag 18 januari 2012 14:31 schreef Vlindur het volgende:
Er stond een artikel in de Quest een paar maanden terug. Die dingen schijnen plekken over te slaan en andere plekken doen ze drie keer.. Ik blijf zelf maar zuigen..
Ik ben zo benieuwd naar jullie eindresultaat!
Oh, het leek me al zo'n ideale manier van verhuizen; kopje koffie, speculaasjes, af en toe eens "doe je wel voorzichtig met de klok van m'n overgroomoeder" roepen, en ondertussen ons op FOK! een beetje op de hoogte houden van de vorderingen...quote:Op woensdag 18 januari 2012 06:45 schreef Claudia_x het volgende:
Jullie begrijpen toch wel dat dat sarcasme was, hè? Ik heb alleen al een shitload aan was om te vouwen.
Het had wel gekund. Het is dat ik alles tot in de puntjes geregeld wil hebben zodat het uitpakken straks soepeltjes gaat.quote:Op woensdag 18 januari 2012 15:23 schreef Leandra het volgende:
[..]
Oh, het leek me al zo'n ideale manier van verhuizen; kopje koffie, speculaasjes, af en toe eens "doe je wel voorzichtig met de klok van m'n overgroomoeder" roepen, en ondertussen ons op FOK! een beetje op de hoogte houden van de vorderingen...
wat zou jij gillend wegrennen in ons huisquote:Op woensdag 18 januari 2012 20:03 schreef Claudia_x het volgende:
Het enige waar ik nu nog mee in m'n maag zit is één lelijk plek in de vloer op zolder. Die is er gekomen door de lompe timmerman. Morgen mag ik die proberen schoon te maken. Ik kan niet wachten! Wat zal de opluchting groot zijn als die plek weggaat.
Als er heel veel lelijke plekken in zitten hoort het gewoon bij de vloer, hè.quote:Op woensdag 18 januari 2012 20:06 schreef lily het volgende:
[..]
wat zou jij gillend wegrennen in ons huis
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |