Ik word niet vrolijk van de foto's. Ik heb gister foto's genomen van de slaapkamers, maar ik zie nu dat daar veel te weinig op staat. Ik zal morgen wel nieuwe maken. Er is eigenlijk weinig aan veranderd.
De kinderkamers heb ik als eerste ingericht en voor de kindjes naar bed gingen waren de dozen uitgepakt. Lena's kamer is zó geslaagd! Bijna perfect. Ik wil alleen nog wat aan de muur hangen. Ivans kamer wordt leuk maar is nog leeg en wat kil. Als we zijn geïnstalleerd plak ik z'n behangdier op de muur, knap ik de kist op zodat die naar zijn kamer kan en hang ik wat prenten op. Ook moet ik nog een kleed kopen voor op zijn kamer. Onze kamer is nog niet helemaal opgeruimd maar is nu al heel fijn! De kast staat tegenover dat bed. Ik was tevoren bang dat er te weinig doorloopruimte zou zijn, maar het gaat perfect zo!
Ik word van vrijwel alle ruimtes blij, behalve van de woonkamer die ik nog erg kil vind. We hebben nog geen lampen hangen, we hebben leengordijnen hangen (en die zijn wit) en er ontbreekt nog kleur. Met name de nis met daarin de televisie schreeuwt om kleur! Meedenken mag.

Ik ga nu al even inspiratie opdoen. Ik ga zelfs even naar behang kijken, want er mag best een flink patroon in.
Afijn, wat foto's. Die maken de ruimte nog killer dan 'ie is, want zojuist gemaakt bij kunstlicht.
De laatste geplande opstelling is het geworden:
![Floorplanner%252520015.jpg]()
Dat moest wel zo vanwege de plek van de kabeltelevisie. Ook bedacht ik dat de plek van de bank zo beter is vanwege minder inkijk vanuit de slaapkamers van andere woningen en vanuit de voordeur.
Het is nog een rommeltje omdat we de keuken nog niet hebben ingeruimd. De installateur was vrij laat klaar vandaag en m'n lief moest nog allerlei andere klusjes afronden: stopcontactdozen terugzetten op de plek waar de keukentegels zijn gekomen, traphekjes op onmogelijke plaatsen ophangen, kapstok ophangen, schilderijen ophangen.
![IMG_1940_anoniem.JPG]()
De boekenkast is aardig op orde:
![IMG_1939.JPG]()
Als we de trappenkast goed ingericht hebben ga ik de deurtjes eraf slopen, waar nu het speelgoed achter zit. Het speelgoed kan dan naar de trappenkast en dan hebben wij meer ruimte voor de boeken:
![IMG_1941.JPG]()
De tafel past prima zo:
![IMG_1942.JPG]()
Verder naar links (oeps, vinger):
![IMG_1944.JPG]()
De keuken is nu helemaal af en de tegels zitten erin:
![IMG_1946.JPG]()
't Halletje is wat meer op orde:
![IMG_1951.JPG]()
Ik vind de keuken ook nog erg saai. Daar moeten we wat op bedenken. Het lijkt mij leuk om net boven de tegels een plankje te maken met daarop potjes. Lief vindt dat maar niks. Alles is nu zo mooi afgewerkt en we zouden het maar verpesten.

Er was weer een probleem met de keuken, trouwens. Een van de afzuigdingen zat voor een groot deel op de plek waar onze afzuigkap moest komen. Lekker handig.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.