Dat komt doordat de vloer nat is. Gisteren zijn we aan het einde van de dag wezen kijken en toen had de vloer er 24 uur droogtijd op zitten (de 1e toplaag van de dag ervoor zat er al op, de 2e toplaag moest die dag nog aangebracht worden). Je ziet op de vorige foto's dus al een veel mattere vloer. Hier was de vloer nog relatief nat omdat die gister helemaal aan het einde van de dag, tegen de avond, is aangebracht. Dat komt dus nog wel goed.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 11:13 schreef Jipster het volgende:
Claudia, spiegelt de vloer zo of komt dat omdat ie nat is? Ik dacht dat ie mat was, of ben ik in de war met gietvloer?
Ziet er wel mooi strak uit zeg! Ben zo benieuwd naar het eindresultaat en de keuken enzo!
En stiekem ook naar foto's van het nieuwe huis van Loeszie!
Is het een combi van beiden of zie ik deze omschrijving gewoon niet op de site staan?quote:Op vrijdag 13 januari 2012 20:14 schreef Claudia_x het volgende:
Allebei.Het is een epoxy coatingvloer. Om precies te zijn bestaat de vloer uit 3 lagen:
- een epoxy coating
- twee toplagen van polyurethaan
Ik hoop dat we ooit zo'n vloer nemen. We hebben nu een houten vloer maar ik vind het een hel.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 08:52 schreef Claudia_x het volgende:
Evernote.![]()
Ik ben benieuwd of je er uiteindelijk voor gaat! Ik zal hier updates posten over de vloer, hoe die zich houdt en of we er tevreden mee zijn.
Bij deze!quote:Op vrijdag 13 januari 2012 11:13 schreef Jipster het volgende:
En stiekem ook naar foto's van het nieuwe huis van Loeszie!
Dat is de kamer van Milou en niet de babykamer. Milou is immers al een dreumes.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 13:47 schreef Bleie het volgende:
Mooi hoor Loeszie! Geweldig behang ook in de babykamer (neem ik aan, met die gele boompjes), waar heb je dat vandaan?
Ik heb begrepen dat dat onverstandig is, want ik zat er zelf ook aan te denken. Wij hebben nog een extra vriezer. Ik denk dat wij hem in de trapkast zetten. Is dat voor jullie geen optie?quote:Op zaterdag 14 januari 2012 13:24 schreef loeszie het volgende:
Rechts naast het fornuis zit de koelkast en een vriezer. Tafelmodel dus. Ik denk dat we nog een extra vriezer/koelkast in de schuur gaan zetten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |