We zijn weer even met de kinderen wezen kijken omdat we nieuwsgierig waren naar de vloer en achtertuin. Ivan is wat ziekjes. Hij heeft vannacht bij ons geslapen en wij hebben geen oog dichtgedaan.

![IMG_1747.JPG]()
Hij is nieuwsgierig, maar we mogen de vloer nog niet op.
![IMG_1807_anoniem.JPG]()
Zoals loeszie al zei blijken de paden ineens veranderd te zijn! Ze waren slordig afgewerkt waardoor de eerste tegel schuin en los lag. Wij waren van plan een opstapje te maken. Nu is het pad ineens op afschot gelegd, waar ik niet blij mee ben. Ik heb even bij onze hovenier geïnformeerd wat te doen en wacht zijn reactie af.
![IMG_1754.JPG]()
De vloer is prachtig! Hier kun je goed zien dat die nu mat is.
![IMG_1757.JPG]()
![IMG_1758.JPG]()
Alle tegels in de achtertuin liggen:
![IMG_1790.JPG]()
Ivan is nieuwsgieriger naar de tuin van de buren, of beter gezegd de katten die hij ziet.

![IMG_1788.JPG]()
Maar goed, onze tuin (de grote tegel moet nog gevoegd worden):
![IMG_1785.JPG]()
![IMG_1773.JPG]()
De vloer vanuit de schuifpui:
![IMG_1775.JPG]()
Op het eerste oog ziet de vloer er perfect uit:
![IMG_1779.JPG]()
Maar dat is niet zo. Als je goed kijkt zie je wel oneffenheden, bijvoorbeeld iets boven het midden aan de rechterkant op onderstaande foto. En in de hal is er wat vuiligheid in de vloer blijven zitten, maar dat zie je alleen als je er met je neus bovenop staat. Dat laatste stemt me wel positief, want het betekent dat de vloer niet heel besmettelijk is. Ik meen ook wat rolstrepen in de vloer te zien. Vantevoren had ik al gelezen dat je die kunt verwachten vanwege de manier waarop de coating aan wordt gebracht. Bij een gietvloer heb je dat niet omdat de methode van aanbrengen anders is. Feit blijft dat de vloer er gewoon heel mooi uit lijkt te zien.
![IMG_1780.JPG]()
De vloer is netjes tot aan de schuifpui aangebracht, over de plint. Daar zie je niks meer van:
![IMG_1778.JPG]()
Ik vind het verbazingwekkend hoe strak de vloer is geworden, vooral als je bedenkt dat de zandcementdekvloer er best slecht aan toe was en een coating de ondergrond volgt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Claudia_x op 14-01-2012 22:20:51 ]
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.