quote:Op zaterdag 23 juli 2011 09:41 schreef Claudia_x het volgende:
Jullie doen me weer de andere kant op twijfelen.
Ik vind grindvloeren op zich wel oké, maar ik houd niet van die sterke korrelstructuur. Ik heb nog nooit een grindvloer in het echt gezien en weet dus niet hoe die voelt, bijvoorbeeld als je er met blote voeten overheen loopt. Op deze foto vind ik de vloer wel heel mooi:
Ik heb ook een close-up gevonden. We hebben ons voorgenomen om in ieder geval naar een showroom met troffelvloeren, gietvloeren en zo te gaan.
Wij hebben een grijze grindvloer op de badkamer. En je voelt dat het korreltjes zijn en je ziet het natuurlijk ook omdat het grovere korrels zijn als bij een troffelvloer.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 09:41 schreef Claudia_x het volgende:
Jullie doen me weer de andere kant op twijfelen.
Ik vind grindvloeren op zich wel oké, maar ik houd niet van die sterke korrelstructuur. Ik heb nog nooit een grindvloer in het echt gezien en weet dus niet hoe die voelt, bijvoorbeeld als je er met blote voeten overheen loopt. Op deze foto vind ik de vloer wel heel mooi:
[ afbeelding ]
Ik heb ook een close-up gevonden. We hebben ons voorgenomen om in ieder geval naar een showroom met troffelvloeren, gietvloeren en zo te gaan.
Ik heb je er een pm over gestuurd! Niet ontvangen? Of heb ik het niet gemeld?quote:Op zondag 24 juli 2011 13:35 schreef loeszie het volgende:
Waar hebben jullie plek op het kinderdagverblijf? Ik moet ook maar eens gaan bellen. Heb Milou wel al maanden geleden ingeschreven...Jij moest ze toch nog inschrijven? In ieder geval geen wachtlijsten gelukkig!
Waar hebben jullie je bank gekocht?quote:Op zondag 24 juli 2011 19:10 schreef Lottekoekkie het volgende:
Ziet er goed uit![]()
Wat die hoekbank betreft, wij hadden er ook een maar hebben nu een 2,5 zits en twee fauteuils en wat ben ik er blij mee, je kunt er meer mee, neemt minder ruimte in beslag en de kamer lijkt/is een stuk minder vol.
Modulaire hoekbank is dan idd ook een optie maar een vaste hoekbank komt hier echt niet meer.
In een hele grote kamer is het prima.
Niet helemaal unaniemquote:Op zondag 24 juli 2011 20:12 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Waar hebben jullie je bank gekocht?
Grappig dat de meningen zo unaniem zijn over hoekbanken.
Leuk om te zien! Je houdt bovenin veel meer ruimte over met die tafel onderin. Zie ik goed dat jullie de keuken iets door hebben laten trekken?quote:Op maandag 25 juli 2011 10:35 schreef loeszie het volgende:
Ik weet niet precies hoe je hier het ontwerp van onze indeling kunt laten zien maar ik heb wel een linkje http://pl.an/tvmtq4
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |