abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_106525043

Boxart 360:

Gamertags via PM aan mij, dan zet ik ze erbij.

quote:
Forza Motorsport 4 sets a new graphical standard for the racing genre. Featuring dramatic Hollywood-style camera effects and an all new lighting engine, Forza Motorsport 4 creates an unparalleled, dramatically realistic graphical experience all running at a silky-smooth 60 frames per second.

Forza Motorsport 4 is making racing more social than ever. Create a Car Club and build the ultimate dream team of drivers, tuners and painters from the Forza community. Share your custom cars and dominate the other clubs. With the all-new Rivals Mode, play against your friends whether they are online or not by challenging them for bragging rights and rewards in a variety of different game types.

Autovista Mode brings the automotive experience comes to life. Walk around the car in a virtual showroom, crouch down to look at the details, or open the doors and hood using the power of Kinect. Immerse yourself with Kinect Head Tracking, which pans the camera view based on how you naturally look into the corners when youre hard charging. Take the virtual wheel with Kinect as you sit on the couch with your friends and family no controller required. You can even take advantage of Kinect voice control to easily navigate the game's menu.

With more than 80 manufacturers, the most in any racing game available today, Forza Motorsport 4 features unrivaled diversity and more of the cars you love. The all new World Tour Mode boasts new tracks, unending choice and hundreds of hours of gameplay as you travel the globe with your favorite car. With the most accurate physics engine, cockpits and damage on every car and assists that allow even the most casual player to race, Forza Motorsport 4 redefines the genre.

Autovista in actie.

Demo gameplay.

Endangered Species trailer.

quote:
Top Gear and Forza 4: From "Car Soccer" to "Car Bowling"

As part of the tie-up between Microsoft's Turn 10 Studios and the BBC's smash-hit motoring show, Top Gear, Forza Motorsports 4 will include a number of single-player and multiplayer modes ripped right from the TV show. Yes, it will include "Car Soccer."

The Turn 10 / Top Gear tie-up includes, in addition to the aforementioned multiplayer "Car Soccer" mode, it also includes Jeremy Clarkson providing audio commentary in the new car dealership-like "Autovista" feature, and single player career modes like "Car Bowling" and a series of "Top Gear"-related Rivals challenges, "Star in a Reasonably-Priced Car" being chief among them.

"Car Bowling" is exactly what it sounds like you knock down bowling pins with your car as you drive around the Top Gear test track.

The "Car Soccer" mode is modeled after two segments from the Top Gear TV show (Season eight, episode five and season six, episode one for all you Top Gear fanatics out there) where the hosts played in a giant game of soccer between Volkswagen Foxes and Toyota Aygos. The best part? The mode isn't limited to just the Fox or 'yota, you can use any car you want and in any combination of cars that you want.

Top Gear isn't new to tie-ups with video games, starting with a very basic but still drivable version of their test track appearing around 2003 for the PC racing simulator, Grand Prix Legends. There's also a version of the test track for other PC simulators, including rFactor and World Racing 2.

But it wasn't until Grand Turismo 5's release last year that the track appeared in a mainstream console racer. I never got a chance to fully unlock all of the gameplay modes on the track because although I spent four infuriating hours trying to beat the caravan race level I could never do it.

While the tie-up was cool because of the novelty, I eventually gave up in frustration of ever having a chance to play what I want and how I want on the Top Gear test track. Turn 10 Studios says they've learned from Sony on that one. Here's to hoping that's true.
Dit kunnen we straks dus gaan doen. :D

Forza Fok!kers:

quote:
Bunta-Fujiwara = SternAE86Takumi
Bastard = Butch NL
RolStaart-Beer = Thom2289
Miniem = snelleferrari
Desunoto = Replica of Love
Rauw. = Vladzje
PierreTT = PierreTT
Mister_T = Anormius
SonicVolcano = SonicVolcano
Nick-GizMo = NicKLaS NL
Boingo = Boingo77
trancefan = Nalyu
Gamefreek = geemfriek
Nostalgist = nostalgist
dWc_RuffRyder = RuffRyder NL
Catch_me = KoningDerp
_Ollie = Buddow
JohnB52 = johncorne128
YUR = Yur2905
DutchSpike = xDutchSpiike
Invine = invinee
Admiraal_Anaal - Tahie81
so get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind
get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind yea
pi_106525059
Laatste post:
quote:
19s.gif Op zaterdag 7 januari 2012 15:08 schreef Glijdt_licht het volgende:
King of the track kunnen Europeanen gewoon spelen. Je dingt alleen niet mee naar de hoofdprijs (een vreemd iets gesigneerd door die onbekende honkbalkerel). Maar je kunt wel een unicorn en de Huayra winnen.
  zaterdag 7 januari 2012 @ 15:15:47 #3
182073 invine
blablabla etc.
pi_106525221
Goeie TT...
Ik drink nooit meer! maar ook niet minder.
  zaterdag 7 januari 2012 @ 15:35:59 #4
8372 Bastard
Persona non grata
pi_106525898
Ik moet hem nog steeds weer eens opstarten :@
The truth was in here.
pi_106526599
quote:
19s.gif Op zaterdag 7 januari 2012 15:09 schreef Glijdt_licht het volgende:
Laatste post:

[..]

Oké, klinkt wel goed dan. Later vandaag even proberen. Die tijd om te verslaan zal wel niet al te moeilijk worden.
pi_106533624
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 januari 2012 15:35 schreef Bastard het volgende:
Ik moet hem nog steeds weer eens opstarten :@
Idd. BF3 zit steeds in de weg.
pi_106555223
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 januari 2012 19:33 schreef Reintji het volgende:

[..]

Idd. BF3 zit steeds in de weg.
QFT
Cause I'm a motherlover,
You're a motherlover.
We should fuck each others mothers
pi_106560593
gisteren weer een hoop lol gehad online. afgezien van dat ik weer twee keer na lang wachten terug werd gezet in de lobby. vandaag misschien weer even online spelen, of seizoen 10 afmaken!
pi_106642239
hoe kan ik de taal veranderen naar Engels? Ik erger me echt kapot aan die slechte vertalingen :')
pi_106642474
quote:
10s.gif Op dinsdag 10 januari 2012 14:50 schreef Dudeweiser het volgende:
hoe kan ik de taal veranderen naar Engels? Ik erger me echt kapot aan die slechte vertalingen :')
Je xbox locale veranderen. Hij staat nu op Netherlands. Even veranderen naar USA of United Kingdom. :)
How can I help you... BoB!
pi_106642504
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2012 14:58 schreef ChocolateMoose het volgende:

[..]

Je xbox locale veranderen. Hij staat nu op Netherlands. Even veranderen naar USA of United Kingdom. :)
top, bedankt :)
pi_106643638
Eindelijk eens een fatsoenlijke drift bak gebouwd.

Nooit gedacht dat het een 4WD zou zijn! :D

Mochten mensen een goede drift setup willen voor een 4WD, koop alvast een Subaru 22B. :P
pi_106643666
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2012 15:32 schreef ChocolateMoose het volgende:
Eindelijk eens een fatsoenlijke drift bak gebouwd.

Nooit gedacht dat het een 4WD zou zijn! :D

Mochten mensen een goede drift setup willen voor een 4WD, koop alvast een Subaru 22B. :P
in Forza 3 had ik ook twee 4wd driftwagens, een oude Focus met Martini WRC paint en een 22B :P
pi_106643773
quote:
10s.gif Op dinsdag 10 januari 2012 15:33 schreef Dudeweiser het volgende:

[..]

in Forza 3 had ik ook twee 4wd driftwagens, een oude Focus met Martini WRC paint en een 22B :P
Nadeel is wel dat ie met de handrem geslagen moet worden voordat ie gaat.

Misschien mijn torque distro even naar achteren gooien en wat meer Remvermogen op de voorbandjes. :)

Hij gaat wel super mooi door strakke hairpins :D
pi_106644084
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2012 15:35 schreef ChocolateMoose het volgende:

[..]

Nadeel is wel dat ie met de handrem geslagen moet worden voordat ie gaat.

Misschien mijn torque distro even naar achteren gooien en wat meer Remvermogen op de voorbandjes. :)

Hij gaat wel super mooi door strakke hairpins :D
die distro stond bij mij op 70% naar achter, en een paar instellingen die ik van de FM3 database had zelf erop gezet, moet nog uitproberen of het dit keer weer werkt.
pi_106644197

:P

Tweede pic ging de Scooby meer dan 90 graden en ik kon hem houden. :D

Beetje zoals dit

pi_106645047
Als je meer dan 90 graden dwars gaat, denkt het systeem van Forza dat je hem kwijt bent. Mede daarom is driften een beetje jammer in dit spel. De beste drifts en driftsetups worden niet beloond met punten. Enkel mooie beelden.

Trouwens, de tijd om te verslaan om de Ferrari "unicorn" te winnen met de King of the Track rivals ligt ergens in de 1:13 geloof ik. Tergend langzaam dus. Als je een hond of kat hebt en hem de controller geeft zou je al onder die tijd komen.

Grijp je (waarschijnlijke enige) kans op die zeldzame auto en speel de King of the Track rivals. :P
pi_106645748
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2012 16:09 schreef Desunoto het volgende:
Als je meer dan 90 graden dwars gaat, denkt het systeem van Forza dat je hem kwijt bent. Mede daarom is driften een beetje jammer in dit spel. De beste drifts en driftsetups worden niet beloond met punten. Enkel mooie beelden.

Trouwens, de tijd om te verslaan om de Ferrari "unicorn" te winnen met de King of the Track rivals ligt ergens in de 1:13 geloof ik. Tergend langzaam dus. Als je een hond of kat hebt en hem de controller geeft zou je al onder die tijd komen.

Grijp je (waarschijnlijke enige) kans op die zeldzame auto en speel de King of the Track rivals. :P
Pro-tip right there! Thanks!

Ja inderdaad, dat merk ik met driften ook. Hoewel ik hem al eens eerder kwijt ben geraakt tijdens zo'n drift.

Maar steering assist/ recovery bestaat nog steeds met alle assists uit. Das erg jammer. Wellicht een Hardcore steering in de update proppen ofzo. Maakt het een stuk leuker. :)
pi_106645750
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2012 16:09 schreef Desunoto het volgende:

in mn eerste ronde haalde ik 1:24 :') :@
ik moet nog veel oefenen dus
pi_106645883
quote:
10s.gif Op dinsdag 10 januari 2012 16:28 schreef Dudeweiser het volgende:

[..]

in mn eerste ronde haalde ik 1:24 :') :@
ik moet nog veel oefenen dus
Automaat?
pi_106645942
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2012 16:31 schreef ChocolateMoose het volgende:

[..]

Automaat?
nee, handgeschakeld en alles uit.
pi_106646022
quote:
10s.gif Op dinsdag 10 januari 2012 16:32 schreef Dudeweiser het volgende:

[..]

nee, handgeschakeld en alles uit.
Serious? Ik liep altijd tegen mijn eigen "barriere" van mijn kunnen aan. Tot ik dacht FUCK IT! en besloot als een achterlijke te rijden en ipv remmen gas loslaten en vroeg insturen e.d

Het is een spel, crash je.... boeiend! Op sommige banen ben ik nu 5 seconden sneller dan voor mijn barriere doorbraak. Te zot voor woorden. :P

Je moet in ieder geval NIET naar de laptimer kijken, maar alleen naar de bochten.

Hetgeen bij mij gigantisch hielp was door de bocht heen kijken ipv de apex te zoeken.

Kennis van me is coureur en kwam met deze tip.

Als je door de bocht kijkt, zie je automatisch de apex. Die pak je 9 van de 10x ook op deze manier en je inschatting van entry en exit snelheid zijn dan ook vele malen beter. :)
pi_106646160
ik kwam er net achter dat een rollende start ook mag... :') beste tijd is nu 1:14 nog wat met nog ruimte voor verbetering dus die 1:13 moet wel lukken :P
pi_106646170
Welke baan is het eigenlijk voor die Unicorn?
pi_106646244
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2012 16:38 schreef ChocolateMoose het volgende:
Welke baan is het eigenlijk voor die Unicorn?
Road Atlanta, net 1:13:480 gehaald.
Rivals is een goede toevoeging :P
pi_106646310
Nog een "pro-tip" dan maar: je kan de hele ronde in de 4e versnelling rijden op de S bocht (links-rechts) na. Daar schakel je terug naar z'n 3.

Voor de eerste bocht moet je heel even de rem aantikken en hem daarna gewoon de bocht door laten rollen. De bochten erna gebruik je de rem niet, je gaat slechts een beetje van het gas af. Gaat sneller en is zonder risico, want je kan makkelijker corrigeren door simpel minder/meer gas te geven.

Dan moet je bij de S bocht hard aanremmen en al snel insturen, je kan een beetje afsnijden over de kerbs links (twee wielen eroverheen mag en je wint er veel tijd mee). Daarna moet je zorgen dat je pas op het gas gaat als je weet dat je er ook niet meer vanaf hoeft.
pi_106646338
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2012 16:42 schreef Desunoto het volgende:
Nog een "pro-tip" dan maar: je kan de hele ronde in de 4e versnelling rijden op de S bocht (links-rechts) na. Daar schakel je terug naar z'n 3.

Voor de eerste bocht moet je heel even de rem aantikken en hem daarna gewoon de bocht door laten rollen. De bochten erna gebruik je de rem niet, je gaat slechts een beetje van het gas af. Gaat sneller en is zonder risico, want je kan makkelijker corrigeren door simpel minder/meer gas te geven.

Dan moet je bij de S bocht hard aanremmen en al snel insturen, je kan een beetje afsnijden over de kerbs links. Daarna moet je zorgen dat je pas op het gas gaat als je weet dat je er ook niet meer vanaf hoeft.
wat is jouw snelste tijd tot nu toe dan?
pi_106646354
quote:
10s.gif Op dinsdag 10 januari 2012 16:40 schreef Dudeweiser het volgende:

[..]

Road Atlanta, net 1:13:480 gehaald.
Rivals is een goede toevoeging :P
Ohhh.....1 van mijn favo's. :D Moet goed komen methinks! Vanavond eens even doen.
pi_106646363
1:09:3xx of zoiets. Kan naar een 1:08:5 denk ik met wat meer rondjes.
pi_106646428
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2012 16:43 schreef ChocolateMoose het volgende:

[..]

Ohhh.....1 van mijn favo's. :D Moet goed komen methinks! Vanavond eens even doen.
Het is wel het korte circuit. :P
pi_106646441
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2012 16:43 schreef Desunoto het volgende:
1:09:3xx of zoiets. Kan naar een 1:08:5 denk ik met wat meer rondjes.
netjes, ik zit nog aan 1:12:8xx, nu ff proberen nog sneller te gaan :P
pi_106648467
Ik zit op 1:09.07x
pi_106650633
Hoe zat dat nou precies met die unicorn? Ik reed 1:12 maar ik kreeg niks :?
pi_106651228
Je krijgt hem in de week van 6 februari.
pi_106651377
quote:
19s.gif Op dinsdag 10 januari 2012 18:55 schreef Glijdt_licht het volgende:
Je krijgt hem in de week van 6 februari.
okee, bedankt :)
pi_106653114
waar kan ik trouwens die benchmark tracks krijgen? De code die erbij zit is al gebruikt, want tweedehands, maar je zou hem toch ook los moeten kunnen kopen?
pi_106653172
quote:
10s.gif Op dinsdag 10 januari 2012 19:36 schreef Dudeweiser het volgende:
waar kan ik trouwens die benchmark tracks krijgen? De code die erbij zit is al gebruikt, want tweedehands, maar je zou hem toch ook los moeten kunnen kopen?
Marketplace in het hoofdmenu?
  dinsdag 10 januari 2012 @ 19:40:09 #38
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_106653336
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
  dinsdag 10 januari 2012 @ 19:41:17 #39
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_106653408
quote:
10s.gif Op dinsdag 10 januari 2012 19:36 schreef Dudeweiser het volgende:
Ik heb die code denk ik nog wel liggen wacht ff
pi_106654577
Meer mensen hier die soms bijna een half uur naar een replay van een race van 3 rondjes kunnen kijken? :D

Vooral heerlijk om je auto in slowmotion via de cerbs een bocht door te zien glijden _O_
pi_106655404
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2012 19:41 schreef AQuila360 het volgende:

[..]

Ik heb die code denk ik nog wel liggen wacht ff
oeh dat zou ik wel heel erg waarderen van je :D
en die Veloster heb ik al gedownload, moet er nog mee rijden. Vind ik wel een mooie auto in het echt :)
pi_106655672
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2012 20:02 schreef Nuchterheid het volgende:
Meer mensen hier die soms bijna een half uur naar een replay van een race van 3 rondjes kunnen kijken? :D

Vooral heerlijk om je auto in slowmotion via de cerbs een bocht door te zien glijden _O_
Ik zet soms een replay op, op de achtergrond :@
pi_106718383
Ik zit nog teveel op curbs te rijden. Kut rivals!

Rijd ik een mooie, lage 1:12, telt ie niet omdat ik ergens eventjes te enthousiast over de curbs ga.

Tevens heb ik moeite met 2 bochten.

De 1e direct na start/finish.

En die kutbocht na de serie downhill S-bochten. In zn 4 te weinig vermogen om door te rijden. In zijn 3 te korte tijd om in gear te blijven en halverwege het uphill stukje weer naar zn 4 om vervolgens een revdrop van likmijnvestje te krijgen......

De strakke kleine S bocht vlak voor start finish gaat prima. Het zijn echt die 2 bochten waar ik een hoop tijd laat liggen.

Daarbij komt nog het feit dat ik de Mazda echt stront vind rijden en ik kan maar niet aan die bak wennen......

De laatste S bocht, ik neem deze in zijn 2 om vervolgens het rechte stuk opkomend net na de crest door te schakelen naar zijn 3. Iets zegt me dat ik die bocht eigenlijk in zijn 3 moet nemen om een extra schakelmoment te voorkomen, maar mijn hoofd blokkeert deze optie elke fucking keer dat ik eropaf storm...

Als ik het vergelijk, met een auto met dezelfde PI rijd ik 1,5 seconden sneller..... :{

Het is een combi van de auto en die 2 bochten. Plus het feit dat ik steeds teveel focus op de ghost. Waar kan je dat stuk ellende uitzetten?

[ Bericht 8% gewijzigd door ChocolateMoose op 12-01-2012 12:20:34 ]
pi_106720423
Als je naar de 2e versnelling moet, weet je dat je te langzaam gaat. Je moet hem echt in 3 nemen. In de laatste S bocht laat je dus veel tijd liggen. Ik zou daar toch als eerst naar kijken. :P

In die lange bocht waar je zit te twijfelen over versnellingen 3 of 4, daar moet je zeker doorheen gaan in z'n 4. Je moet vroeg insturen bij die bocht en blijven sturen zodat je rechts blijft, maar ook weer niet te hard sturen want dan verlies je snelheid. Als je het echt perfect doet, valt je snelheid niet onder de 154/155 km/u. Dat is erg lastig en zeker niet altijd te bereiken met een controller... want daarmee heb je die precisie niet. Maar je kan er wel mee in de buurt komen.

Voor de allereerste bocht zou ik aan de linkerkant een rem- en instuurpunt opzoeken. Het juiste punt zit erg dichtbij het moment waarop het asfalt overgaat naar gras, links van de witte lijn. Om veel tijd te winnen moet je alle ruimte gebruiken. Helemaal links zitten tijdens het insturen, aan de binnenkant de kerbs raken en hem dan licht sturend naar buiten laten glijden.

En ja, de auto is niet zo best. Heel gevoelig om snelheid te verliezen als je een iets te scherpe stuurbeweging maakt.
pi_106721827
Ik vind die Mazda wel lekker rijden eigenlijk :P
pi_106722417
quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2012 13:20 schreef Desunoto het volgende:
Als je naar de 2e versnelling moet, weet je dat je te langzaam gaat. Je moet hem echt in 3 nemen. In de laatste S bocht laat je dus veel tijd liggen. Ik zou daar toch als eerst naar kijken. :P
Ik doe het meer voor de revs, om sneller uit te accelereren. Maar dan laat ik weer wat vallen bij het opschakelen denk ik. :)

quote:
In die lange bocht waar je zit te twijfelen over versnellingen 3 of 4, daar moet je zeker doorheen gaan in z'n 4. Je moet vroeg insturen bij die bocht en blijven sturen zodat je rechts blijft, maar ook weer niet te hard sturen want dan verlies je snelheid. Als je het echt perfect doet, valt je snelheid niet onder de 154/155 km/u. Dat is erg lastig en zeker niet altijd te bereiken met een controller... want daarmee heb je die precisie niet. Maar je kan er wel mee in de buurt komen.
Toch zijn 4 dus, ok. Ik zorg bij die bocht altijd dat ik wat wijd aankom en precies de curbs eventjes pak om een vloeiende lijn te zouden, anders gaat hij oversturen en verlies ik snelheid. Ik gebruik daar de totale breedte om de auto naar het rechte stuk te brengen, dus daar zal ik niet veel winnen. :)

quote:
Voor de allereerste bocht zou ik aan de linkerkant een rem- en instuurpunt opzoeken. Het juiste punt zit erg dichtbij het moment waarop het asfalt overgaat naar gras, links van de witte lijn. Om veel tijd te winnen moet je alle ruimte gebruiken. Helemaal links zitten tijdens het insturen, aan de binnenkant de kerbs raken en hem dan licht sturend naar buiten laten glijden.
Hmmm, wellicht rem ik daar te laat. Mijn angle is goed, maar ietsje eerder remmen zorgt wellicht voor een meer vloeiende bocht. Deze pak ik in zn 3 btw. 2 is te laag en bij 4 kom je bijna stil te staan. :P

Thanks! Vanavond maar eerst even hotlap doen zodat ik die ghost niet voor me heb. Die blokkeert vaak mijn view omdat ik precies achter zn reet zit.

quote:
En ja, de auto is niet zo best. Heel gevoelig om snelheid te verliezen als je een iets te scherpe stuurbeweging maakt.
Hij zal vast wat beter rijden met SM aan ofzo, maar ik weiger assists te gebruiken.

Ik gebruik een controller btw. :)
pi_106724712
Assists zullen deze auto alleen maar trager maken. Dus goed dat je ze uit hebt staan. :)

Bijna de hele ronde moet in z'n 4. Het enige stuk waar je moet schakelen terug naar z'n 3 is bij het aanremmen van de laatste S bocht en dan weer naar z'n 4 als je erdoorheen bent. Voor de rest moet je gewoon de 4e versnelling aanhouden en enkel focussen op snelheid behouden door vloeiende lijnen te rijden.

Als je de eerste bocht goed door hebt, kom je er met zo'n hoge snelheid uit dat je al op de grens van de toerenteller zit als je hem in z'n 3 doet. Dus is het beter om in z'n 4 te blijven en niets te verliezen met onnodig schakelen.
pi_106732830
quote:
14s.gif Op donderdag 12 januari 2012 15:32 schreef Desunoto het volgende:
Assists zullen deze auto alleen maar trager maken. Dus goed dat je ze uit hebt staan. :)

Bijna de hele ronde moet in z'n 4. Het enige stuk waar je moet schakelen terug naar z'n 3 is bij het aanremmen van de laatste S bocht en dan weer naar z'n 4 als je erdoorheen bent. Voor de rest moet je gewoon de 4e versnelling aanhouden en enkel focussen op snelheid behouden door vloeiende lijnen te rijden.

Als je de eerste bocht goed door hebt, kom je er met zo'n hoge snelheid uit dat je al op de grens van de toerenteller zit als je hem in z'n 3 doet. Dus is het beter om in z'n 4 te blijven en niets te verliezen met onnodig schakelen.
En de S bocht na de 1e uphill in zn 3
You've been driving by yourself all these years. You've never competed with anyone. Remember, don't pay attention to the competition itself. Ignore other racers. The one you need to beat is yourself.
pi_106737527
Zit op een 1:09.03x. Ik kan wel sneller, want ik ga veel sneller door T1 dan de ghost. +/- 139kmh door T1. Maar ik verlies het in die lange bocht naar rechts.. Laatste chicane even snel.. Heb ook geen zin er nog meer tijd aan te besteden. Glij steeds weg met de achterkant óf de voorkant in die lange bocht.. Sowieso slaat wegglijden met de achterkant nérgens op. Die auto heeft nml nauwelijks vermogen.
pi_106754944
:D Silly me! :D

quote:
Beat CJ’s time of 1:13.980 and you’re guaranteed a Unicorn car – the 2003 Ferrari Challenge Stradale outfitted in a custom CJ Wilson Racing livery.
En ik maar denken dat ik 1:13.000 moest rijden. Dus die Unicorn zit al in de pocket.

Gisteren met Hotlap zonder ghost gereden en er door alle tips hier, een 1:10.250 gereden en volgens mij kan ik er nog wat af schuren.

Zonder ghost heb ik veel minder druk en kan ik me heerlijk focussen op de baan. :)

Vanavond dezelfde tijd of beter neerzetten bij rivals. Goed voor de poen en XP. :)
pi_106755098
Tot wanneer loopt dat? Die challenge?
pi_106755185
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 11:25 schreef JohnB52 het volgende:
Tot wanneer loopt dat? Die challenge?
31e
pi_106756971
Het valt me trouwens op dat je veel makkelijker credits verdient dan in Forza 3, een goede verbetering.
pi_106757472
Maar weer trager dan in gt5, waar je op den duur voor 4 minuten 400.000 kreeg. (ok hele balans uit t spel, en weg funfactor, maar wel snel autos verzamelen)
pi_106757901
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 12:29 schreef Dudeweiser het volgende:
Het valt me trouwens op dat je veel makkelijker credits verdient dan in Forza 3, een goede verbetering.
Dat vind ik dus jammer, je krijgt per level een auto. Na level 4-5 affinity zijn alle performance upgrades gratis. Ik zit nu met een zeer uitgebreid wagenpark waaronder Lambo's, Ferrari's, Astons etc.

Het gros van de auto's is flink aan getuned.

Dan nog heb ik dik 1 miljoen credits. Wetende dat je later nog vettere bakken krijgt (ben nu lvl 35), geef je dat geld niet zo snel uit.

bij Forza 3 moest je echt op je centen letten bij het kopen van je upgrades, dat was juist heerlijk!

Nu is het gewoon een beetje TE makkelijk.
pi_106758010
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 12:56 schreef ChocolateMoose het volgende:

[..]

Dat vind ik dus jammer, je krijgt per level een auto. Na level 4-5 affinity zijn alle performance upgrades gratis. Ik zit nu met een zeer uitgebreid wagenpark waaronder Lambo's, Ferrari's, Astons etc.

Het gros van de auto's is flink aan getuned.

Dan nog heb ik dik 1 miljoen credits. Wetende dat je later nog vettere bakken krijgt (ben nu lvl 35), geef je dat geld niet zo snel uit.

bij Forza 3 moest je echt op je centen letten bij het kopen van je upgrades, dat was juist heerlijk!

Nu is het gewoon een beetje TE makkelijk.
Hmm ik wist niet dat het zó snel ging. Ben nu pas level 5 en nog geen affinity level hoger dan 2, maar dat is inderdaad wel een beetje overdreven.
pi_106758357
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 12:58 schreef Dudeweiser het volgende:

[..]

Hmm ik wist niet dat het zó snel ging. Ben nu pas level 5 en nog geen affinity level hoger dan 2, maar dat is inderdaad wel een beetje overdreven.
Voorbeeld.Een half uurtje King of the Track rijden en dan stoppen geeft je ca. 80.000 credits en een shitload aan XP.

Ik zat op driver level 32 en ging naar 35. Daar heb je veel XP voor nodig. Hup! Een Lambo, Mclaren Stirling Moss en een 458 Italia rijker. 3 auto's in een half uurtje.

In jouw geval schiet je door de levels heen op deze manier, omdat je per level minder XP nodig hebt. :)

Geld heb je eigenlijk alleen nodig om je garage aan te vullen met je eigen favorieten of om te shoppen in de Auction House of Storefront.

Je hebt het niet nodig om capabele auto's te kopen.
pi_106759665
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 13:07 schreef ChocolateMoose het volgende:

[..]

Voorbeeld.Een half uurtje King of the Track rijden en dan stoppen geeft je ca. 80.000 credits en een shitload aan XP.

Ik zat op driver level 32 en ging naar 35. Daar heb je veel XP voor nodig. Hup! Een Lambo, Mclaren Stirling Moss en een 458 Italia rijker. 3 auto's in een half uurtje.

In jouw geval schiet je door de levels heen op deze manier, omdat je per level minder XP nodig hebt. :)

Geld heb je eigenlijk alleen nodig om je garage aan te vullen met je eigen favorieten of om te shoppen in de Auction House of Storefront.

Je hebt het niet nodig om capabele auto's te kopen.
damn dat is best wel erg ja :') zo zit er maar weinig uitdaging aan natuurlijk. Ik vind het een beter idee als je om de 5 of 10 levels een auto krijgt, zoals in de vorige forza's. Ik vond het ook altijd geweldig om een auto uit te zoeken voor een bepaald event, maar dat is nu dus ook niet meer nodig.
pi_106760030
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 13:44 schreef Dudeweiser het volgende:

[..]

damn dat is best wel erg ja :') zo zit er maar weinig uitdaging aan natuurlijk. Ik vind het een beter idee als je om de 5 of 10 levels een auto krijgt, zoals in de vorige forza's. Ik vond het ook altijd geweldig om een auto uit te zoeken voor een bepaald event, maar dat is nu dus ook niet meer nodig.
Ik gebruik de gegeven auto's vaak niet eens. De enige die ik getuned heb, zijn zelf gekochte auto's.

Vaak kies ik gewoon auto's waar ik niks mee heb, puur omdat je MOET kiezen. Soms zitten er pareltjes bij, soms crap.
pi_106764130
Na lvl 50 krijg je geen auto's meer
pi_106764460
quote:
19s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 15:41 schreef Glijdt_licht het volgende:
Na lvl 50 krijg je geen auto's meer
Wel ongelooflijk veel geldbonussen. ;)

Ik heb nu alle duurste auto's van het spel en daarnaast een garage bomvol auto's met upgrades. Tegen de tijd dat ik weer een paar nieuwe wil kopen, heb ik alweer een paar miljoen verdiend. En ik ben al level 150 dus ik verdien alleen nog van de rivals, affinity bonussen en wat losgeld van races. Maar dat is meer dan genoeg.

Aan de ene kant is het jammer, maar aan de andere kant kan je zo veel makkelijker races organiseren waarin iedereen aan bepaalde auto of tunerestricties moet voldoen. De auto kost met alles erop en eraan 500.000? Maakt niet uit... want iedereen heeft het geld. :) Dan ook nog een leuk design erbij voor 25.000 als je toch in het geld zwemt.
pi_106764607

Je mag dus WEL clippen! :D Nou, dan wordt het een sub 1:10 vanavond hopelijk! :D
pi_106764760
Zulke precieze stuurbewegingen kan je niet maken met een controller helaas. Ik in elk geval niet.
pi_106764849
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 15:59 schreef Desunoto het volgende:
Zulke precieze stuurbewegingen kan je niet maken met een controller helaas. Ik in elk geval niet.
Ik wel. Niet de top van je duim gebruiken maar het midden. Hoe leg je dat uit? Noem het het knikpunt van je duim.

Dan stuur je veel directer dan wanneer je de top van je duim gebruikt. Je duim beweegt dan minder naar links en rechts wat resulteert in strakkere moves. ;)
pi_106764961
Ik snap wat je bedoelt, maar dat lukt me ook niet. Soms denk ik dat ik Parkinson heb. :')

Maar ik ga geen stuurtje aanschaffen voor de Xbox. Eerder meteen een goed stuur voor als rFactor 2 uitkomt op de PC. ^O^
pi_106765043

Koekje voor degene die weet uit welke serie hij komt. :)
pi_106765076
Initial D

Ben geen drifter maar iedereen weet dat. :@
pi_106765098
quote:
9s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 16:07 schreef Desunoto het volgende:
Ik snap wat je bedoelt, maar dat lukt me ook niet. Soms denk ik dat ik Parkinson heb. :')

Maar ik ga geen stuurtje aanschaffen voor de Xbox. Eerder meteen een goed stuur voor als rFactor 2 uitkomt op de PC. ^O^
Ik moet zeggen dat die nieuwe wireless wheel van MS best ok reageert. :D

Geprobeerd bij de Media een paar weken terug, TOEVALLIG zat Forza 4 erin. :)
pi_106765135
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 16:10 schreef Desunoto het volgende:
Initial D

Ben geen drifter maar iedereen weet dat. :@
Het zou je verbazen hoeveel mensen online steeds vragen wat er op de zijkant staat. Leg ik het uit, snappen ze het nog niet.

Valt best mee hoor, hoeveel mensen het weten. ;)
pi_106768771
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 16:10 schreef ChocolateMoose het volgende:

[..]

Ik moet zeggen dat die nieuwe wireless wheel van MS best ok reageert. :D

Geprobeerd bij de Media een paar weken terug, TOEVALLIG zat Forza 4 erin. :)
Werkt die wel in combinatie met de PC? Volgens mij ben je bijna verplicht om een Fanatec te kopen als je hem en op je xbox en op je pc wilt gebruiken.
“Being second is to be the first of the ones who lose.”
pi_106778071
MS Racing wheel werkt best goed hoor met Forza, het voegt een extra dimensie toe :P
pi_106801176
Weet iemand een goeie R1 klas auto?
pi_106801993
Bedankt voor je tips, had eerst nog tc en die ander aan, nou dan is 1.14 te doen, dat uitgezet, en 3e rondje n 1.12,5, die was ongeldig, rondje erna 1.13.0, toen was t wel weer leuk geweest :-) (ik moest met mn vrouw mee stad in)
pi_106802159
Mijn tijd is 1:11;7, ruim 4 seconder langzamer dan de toptijd van het leaderboard. Respect :)

Ik gebruik trouwens zelfs de tweede versnelling in de S-bocht... Toch nog maar eens opnieuw proberen dan.
pi_106805027
Pfff 1:17 tot nu toe. Maar met automaat.
pi_106807351
Automaat is erg langzaam ja. Gewoon zelf schakelen. Je hoeft maar één keer naar z'n 3 en dan weer terug naar de 4 voor de rest van de ronde.
pi_106808821
Ik ergerde me altijd aan de schakelmomenten van de CPU in Forza 3 dus toen ben ik zelf maar gaan schakelen, maar zelf clutchen is me nog iets te moeilijk :P
pi_106809527
quote:
12s.gif Op zaterdag 14 januari 2012 17:51 schreef Desunoto het volgende:
Automaat is erg langzaam ja. Gewoon zelf schakelen. Je hoeft maar één keer naar z'n 3 en dan weer terug naar de 4 voor de rest van de ronde.
Klopt. 3 alleen voor de laatste S-bocht. :)
1:11.280 met genoeg ruimte voor verbetering hier. Vond het wel leuk geweest zo. Ik KAN wel sneller (gok op 2 sec. max), maar de Unicorn is al in de pocket en mn vrienden komen niet onder de 1:12.Hoog

Owja, ik speel met controller en alle assists uit. Assists werken me meer tegen dan dat ze helpen. Stomme digitale zijwieltjes.

I'm golden. :)
You've been driving by yourself all these years. You've never competed with anyone. Remember, don't pay attention to the competition itself. Ignore other racers. The one you need to beat is yourself.
pi_106809600
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 januari 2012 14:34 schreef Fallengod het volgende:
Weet iemand een goeie R1 klas auto?
Een 4WD Japanner kopen en opvoeren. Klaar. :)
pi_106809641
Dat Honda Lola geval. Is mss zelfs de beste auto in de game als je m verbetert...
pi_106838128
Welke auto's of tune setups zijn goed voor online A of B class?
pi_106840900
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 januari 2012 19:01 schreef Bunta-Fujiwara het volgende:

[..]

Een 4WD Japanner kopen en opvoeren. Klaar. :)
Oke zal ik proberen :)
  zondag 15 januari 2012 @ 19:33:49 #83
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_106842246
quote:
0s.gif Op zondag 15 januari 2012 17:44 schreef _Ollie het volgende:
Welke auto's of tune setups zijn goed voor online A of B class?
Ferrari F430 _O_

Heb 1/2 van de game in die bak gereden en ook in die R3 race uitvoering en zijn beide echt goed!
pi_106857119
Hey!

Ik heb geen zin om 9 topics door te lezen. Dus hopelijk is deze vraag al niet eerder gesteld.

Bij de dragrace van deze maand lukt het me niet om boven de 5% te komen. Hoeveel versnellingen gebruiken jullie? Ik doe het met 4, maar misschien is dat te weinig?
pi_106861718
quote:
0s.gif Op maandag 16 januari 2012 00:09 schreef reteppd het volgende:
Hey!

Ik heb geen zin om 9 topics door te lezen. Dus hopelijk is deze vraag al niet eerder gesteld.

Bij de dragrace van deze maand lukt het me niet om boven de 5% te komen. Hoeveel versnellingen gebruiken jullie? Ik doe het met 4, maar misschien is dat te weinig?
Ik heb Forza nu sinds ie uit is en nooit een dragrace gedaan. :{
pi_106861823
Die krijg je ook niet in carreer, alleen rivals of single player
pi_106864440
quote:
0s.gif Op maandag 16 januari 2012 09:38 schreef JohnB52 het volgende:
Die krijg je ook niet in carreer, alleen rivals of single player
Vandaar. _O-
pi_107035311
hoe lang duurt het eigenlijk voordat upgrades voor een auto gratis zijn? Of beter gezegd, hoeveel levels? :P
pi_107042640
4 toch?
  vrijdag 20 januari 2012 @ 21:17:01 #90
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_107044622
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 januari 2012 20:43 schreef JohnB52 het volgende:
4 toch?
Volgens mij wel ja

Paar keer een race doen en het is al gratis ;(
pi_107061077
Nog even wachten tot maandag en dan ga ik weer even vol Forza spelen. Wil ook die unicorn car halen :P
Cause I'm a motherlover,
You're a motherlover.
  zaterdag 21 januari 2012 @ 11:45:25 #92
239294 PierreTT
Man man man, wat een drama!
pi_107061792
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 januari 2012 11:06 schreef dreamzk het volgende:
Nog even wachten tot maandag en dan ga ik weer even vol Forza spelen. Wil ook die unicorn car halen :P
Welke?
Half bezopen is weggegooid geld.
pi_107062577
Ferrari 360 CS van de King of the Track rival :)
  zaterdag 21 januari 2012 @ 12:21:18 #94
239294 PierreTT
pi_107062632
quote:
19s.gif Op zaterdag 21 januari 2012 12:18 schreef Glijdt_licht het volgende:
Ferrari 360 CS van de King of the Track rival :)
Even gemist, wanneer krijg je die?
pi_107062792
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 januari 2012 12:21 schreef PierreTT het volgende:

[..]

Even gemist, wanneer krijg je die?
Monthly Rivals. Road Atlanta. Je moet met een Mazda Roadster rijden. Time to beat voor de unicorn is 1:13.980

TE makkelijk deze challenge. Zit nu op 1:09.154

De auto krijg je in de week van 6 Februari. :)
pi_107062836
En daarnaast krijgt iedereen die meedoet, maakt niet uit met welke tijd, ook een Pagani Hyura of hoe je die naam ook schrijft. Maar om die te gebruiken moet je uiteraard de DLC hebben.
pi_107062855
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 januari 2012 12:32 schreef Desunoto het volgende:
En daarnaast krijgt iedereen die meedoet, maakt niet uit met welke tijd, ook een Pagani Hyura of hoe je die naam ook schrijft. Maar om die te gebruiken moet je uiteraard de DLC hebben.
Dus niet iedereen. :P Don't hate, don't hate!
pi_107062918
Ja, maar ik ga er even vanuit dat ze hetzelfde systeem hanteren als in Forza 3. Toen je daar via een gift een nieuwe auto kreeg, kwam die wel in je garage, maar zodra je hem wilde gebruiken werd je verwezen naar de DLC pagina.

Als het hier hetzelfde is, heb je de relatief dure Pagani al mocht je eventueel besluiten de DLC te kopen. Goede strategie van Turn 10, kan net dat extra zetje geven voor sommigen. :P
pi_107065121
Ik probeer al weken een filmpje te maken van Forza 4 met dit nummer:

Pfff...... Ben nu halverwege, bijna niet te doen, maar ik vind het een te vet nummer om niet door te gaan... Fade in, slow-mo, etc... Kolere!

Clip is het kijken meer dan waard, ook al vind je het nummer kut. :P
  zondag 22 januari 2012 @ 21:03:58 #100
239294 PierreTT
pi_107114256
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 januari 2012 12:30 schreef Bunta-Fujiwara het volgende:

[..]

Monthly Rivals. Road Atlanta. Je moet met een Mazda Roadster rijden. Time to beat voor de unicorn is 1:13.980

TE makkelijk deze challenge. Zit nu op 1:09.154

De auto krijg je in de week van 6 Februari. :)
Die was inderdaad niet al te lastig, heb een 1.11 of 1.12 maar laten staan :)

Kreeg ook ineens een Camaro SS gratis?
pi_107125978
quote:
0s.gif Op zondag 22 januari 2012 21:03 schreef PierreTT het volgende:

[..]

Die was inderdaad niet al te lastig, heb een 1.11 of 1.12 maar laten staan :)

Kreeg ook ineens een Camaro SS gratis?
VIP gift, en het is een unicorn.
  maandag 23 januari 2012 @ 02:38:45 #102
239294 PierreTT
pi_107127556
quote:
19s.gif Op maandag 23 januari 2012 00:42 schreef Glijdt_licht het volgende:

[..]

VIP gift, en het is een unicorn.
Nice, ik kreeg inderdaad ook een badge en title erbij voor het hebben van 3 unicorns :)
pi_107404943
Topic dood much?

Ik heb in de Hyundai Veloster Rhys Millen mijn nieuwe driftbak gevonden. Wat een droom om mee te rijden en smijten zeg! :D

Kostte me wel 350.000 maargoed, dan heb je ook wat. :P

maandag 30 januari 2012 @ 16:35:19 #104
24981 Cryothic
nerd... meer niet.
pi_107405419
Ik zou graag mee doen, maar geen centjes om Forza 4 te kopen op t moment.
:(
NIEUW: Foto's!
pi_107423805
Pfoei. Nog net 1:13:876 gereden met de MX5. Haha
pi_107431423
quote:
0s.gif Op maandag 30 januari 2012 23:16 schreef Reintji het volgende:
Pfoei. Nog net 1:13:876 gereden met de MX5. Haha
1:10:287 beat that. Manual, geen assists, controller. :P
  dinsdag 31 januari 2012 @ 09:38:18 #107
239294 PierreTT
pi_107431475
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 januari 2012 09:35 schreef ChocolateMoose het volgende:

[..]

Welk circuit, welke auto?
pi_107431532
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 januari 2012 09:38 schreef PierreTT het volgende:

[..]

Welk circuit, welke auto?
Road Atlanta, Mazda MX5. Die Rivals race waar je de Unicorn kan winnen. :)
  dinsdag 31 januari 2012 @ 09:42:16 #109
239294 PierreTT
pi_107431572
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 januari 2012 09:40 schreef ChocolateMoose het volgende:

[..]

Road Atlanta, Mazda MX5. Die Rivals race waar je de Unicorn kan winnen. :)
Ooo die inderdaad. Ik heb die ergens op 1.11 of 1.12 laten staan, vond het wel prima :D
Wat is jouw gamertag trouwens?
pi_107431709
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 januari 2012 09:42 schreef PierreTT het volgende:

[..]

Ooo die inderdaad. Ik heb die ergens op 1.11 of 1.12 laten staan, vond het wel prima :D
Wat is jouw gamertag trouwens?
Je staat al in mn lijst. :P Stern.

Kijk ik net, heeft ie mijn 1:12 alleen geteld... :{ Vanavond weer de 1:10 neerzetten.

Waarom ie het niet onthouden heeft is me een raadsel, maar het kostte me verdomme 45 minuten om die tijd te rijden!! :(
pi_107431921
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 januari 2012 09:35 schreef ChocolateMoose het volgende:

[..]

Haha. Daar ga ik nooit aankomen. Mooie tijd
pi_107431987
quote:
1s.gif Op dinsdag 31 januari 2012 09:59 schreef Reintji het volgende:

[..]

Haha. Daar ga ik nooit aankomen. Mooie tijd
Dat dacht ik ook, tot ik bleef rijden en steeds meer snelheid vond.
Tip: 2 wielen buiten de baan mag. ;) Dus je mag over de curbs hangen met 1 zijde van de auto. ;)

Hele track kan in zijn 4, behalve de laatste S-bocht. Die moet in zn 3.
  dinsdag 31 januari 2012 @ 10:11:26 #113
239294 PierreTT
pi_107432176
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 januari 2012 09:49 schreef ChocolateMoose het volgende:

[..]

Je staat al in mn lijst. :P Stern.

Kijk ik net, heeft ie mijn 1:12 alleen geteld... :{ Vanavond weer de 1:10 neerzetten.

Waarom ie het niet onthouden heeft is me een raadsel, maar het kostte me verdomme 45 minuten om die tijd te rijden!! :(
Oh, ik dacht dat dat iemand anders was :) 2e account?
pi_107432943
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 januari 2012 10:11 schreef PierreTT het volgende:

[..]

Oh, ik dacht dat dat iemand anders was :) 2e account?
Oude en nieuwe, haal ze steeds door elkaar. Effe rechtzetten.
pi_107432984
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 januari 2012 10:40 schreef ChocolateMoose het volgende:

[..]

Oude en nieuwe, haal ze steeds door elkaar. Effe rechtzetten.
Zo! :P

Zie net dat ik in Time Trial een 1.09.454 heb gereden.
pi_107490711
Van de Frontpage:

Volgende week komt de 'America Le Mans Series Pack'-DLC uit voor Forza 4. In de DLC, die 560 MSP kost, zitten tien nieuwe voertuigen. Welke dit zijn kan je hieronder bekijken, voor Season Pass-houders is de DLC gratis.

De tien nieuwe auto's zijn:

1986 #2 Audi Sport quattro S1
1991 Mazda #55 Team Mazdaspeed 787B
1992 Alfa Romeo 155 Q4
1995 Ford Mustang Cobra R
2010 Dodge Quinton “Rampage” Jackson Challenger SRT8
2011 #2 Audi Sport North America R18 TDI
2011 Bentley Platinum Motorsports Continental GT
2011 Holden HSV GTS
2011 Panoz #050 Panoz Racing Abruzzi
2011 Volkswagen Polo GTI

Mazda 787B _O_
  woensdag 1 februari 2012 @ 19:57:32 #117
8372 Bastard
Persona non grata
pi_107491353
That Alfa _O_

Moet ik hebben!
The truth was in here.
pi_107491712

(klik voor groter)

Die Audi Quattro is ook leuk, maar ik snap niet zo goed wat deze in dit spel te zoeken heeft. Dit zijn rallywagens en niet gemaakt om over Suzuka, Mugello, Le Mans etc te rijden. :{
  woensdag 1 februari 2012 @ 20:49:09 #119
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_107494126
Welke is gratis?
pi_107494286
Zal de Polo wel zijn. Ik verwacht niet anders.
  woensdag 1 februari 2012 @ 21:08:07 #121
8372 Bastard
Persona non grata
pi_107495215
quote:
11s.gif Op woensdag 1 februari 2012 20:03 schreef Desunoto het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]

(klik voor groter)

Die Audi Quattro is ook leuk, maar ik snap niet zo goed wat deze in dit spel te zoeken heeft. Dit zijn rallywagens en niet gemaakt om over Suzuka, Mugello, Le Mans etc te rijden. :{
Ze zouden dan een hill climb moeten inzetten inderdaad.. betekent nieuwe circuits. Hoewel, dat japanse circuit heeft wel goeie stukken natuurlijk.
En uit deel 1 (of was het 2) zat toch ook een mooie mountain pass.
The truth was in here.
pi_107495805
quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2012 20:51 schreef Desunoto het volgende:
Of de Challenger, gezien dat een opgelukte versie is van het origineel.
Daarnaast is de eigenaar van die Challenger de volgende in nieuwe King of the Track.

Daarin moeten we met een Dodge Challenger (nieuw) over Laguna Seca.
  woensdag 1 februari 2012 @ 22:15:27 #123
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_107498955
quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2012 20:51 schreef Desunoto het volgende:
Ik hoop het!
pi_107500795
Liever die alfa hoor!
pi_107501464
quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2012 22:48 schreef JohnB52 het volgende:
Liever die alfa hoor!
^O^
pi_107507293

Mocht dit de tijd blijven dan is deze challenge wel gemakkelijker dan die van januari.

1.53.885
pi_107507690
quote:
0s.gif Op donderdag 2 februari 2012 09:09 schreef Reintji het volgende:

Mocht dit de tijd blijven dan is deze challenge wel gemakkelijker dan die van januari.

1.53.885
NOG makkelijker!? Dan kunnen ze die Unicorns net zo goed weggeven aan iedereen. Die 1.13.980 van de vorige keer was een lachertje.
  donderdag 2 februari 2012 @ 09:56:50 #128
239294 PierreTT
pi_107508244
quote:
0s.gif Op donderdag 2 februari 2012 09:09 schreef Reintji het volgende:

1.53.885
Is dit serieus zijn beste lap? :D
pi_107508720
Maakt het idd wat gemakkelijker on een unicorn te krijgen. Gezien het feit dat ik redelijk makkelijk 1:50:333 rijdt, zou een tijd van 1:46 wat meer "unicorn" waardig zijn haha
pi_107508831
quote:
10s.gif Op donderdag 2 februari 2012 09:56 schreef PierreTT het volgende:

[..]

Is dit serieus zijn beste lap? :D
Wellicht is "Racing Rampage" gewoon een recreant. Kon zijn tijd niet vinden op het scorebord trouwens
pi_107518075
Ik heb nog maar 2 ronden gereden (inclusief ronde met staande start) in de nieuwe King of the Track challlenge en die tijd heb ik nu al met ruim 10 seconden verslagen. Dit is wel heel makkelijk.

Jammer dat ze een "MME Fighter" een tijd laten zetten. Kunnen ze niet wat echte coureurs optrommelen?
pi_107532912
Las op het officiële Forza forum dat de tijd nog "dirty" was. Ik neem aan dat er dan nog een update komt.
pi_107533535
Ook nog eens ongeldig. :D

Dan doet hij het wel heel slecht hoor. _O-
pi_107557433
Krijg je die King of the Track auto's ook als je een Live Silver account hebt? Dacht op de Forza site iets te lezen dat je Gold moest zijn maar ik kan met mijn Silver account gewoon die races rijden en heb ook snellere tijden neergezet dan die "celebrities".

[ Bericht 0% gewijzigd door matig op 03-02-2012 15:00:37 ]
  donderdag 9 februari 2012 @ 18:18:30 #135
182073 invine
blablabla etc.
pi_107798503
Unicorn in de pocket :) en ik wist niet dat driften zo leuk kon zijn :o
  donderdag 9 februari 2012 @ 20:31:33 #136
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_107803885
quote:
0s.gif Op donderdag 2 februari 2012 21:19 schreef Desunoto het volgende:
Ook nog eens ongeldig. :D

Dan doet hij het wel heel slecht hoor. _O-
Hij is beter in deuren in elkaar slaan dan in Forza!

pi_107823330
Hi allemaal,

Als iemand zin heeft om een rondje te racen dan kan je me toevoegen :).
gamertag: predacore.

(Ben toevallig net dit weekend niet online, maar verder ben ik altijd wel in om doordeweeks 's avonds een lekker rondje te gaan racen.)
  vrijdag 10 februari 2012 @ 20:16:29 #138
24981 Cryothic
nerd... meer niet.
pi_107839333
Zo, vanmiddag gehaald hij de mediamarkt. 33.- inclusief track pack. En car pack.

Nou nog een gold abo, dan kan ik ook meedoen :)
pi_107844034
Die Alfa 155 is trouwens echt een bazenauto ^O^.
pi_107898488
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 20:16 schreef Cryothic het volgende:
Zo, vanmiddag gehaald hij de mediamarkt. 33.- inclusief track pack. En car pack.

Nou nog een gold abo, dan kan ik ook meedoen :)
Die kan je ook online kopen :-)
pi_107901065
Ik haat gratis reclame, maar toch leuk voor geïnteresseerden. http://www.zavvi.nl/games(...)port-4/10355990.html Kost maar 23,95.
  zondag 12 februari 2012 @ 20:09:22 #142
326858 Toekito
Fietst zich de pleuris
pi_107903761
Komende week maar weer eens spelen.
PS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia
  donderdag 16 februari 2012 @ 11:21:37 #143
24981 Cryothic
nerd... meer niet.
pi_108039195
Klopt het dat je zonder Gold abo geen foto's kan uploaden naar ForzaMotorsport.net ?

Beetje jammer.
Heb gistere Phineas, Ferb en Perry gemaakt. Staan best leuk op m'n Trueno :D
  donderdag 16 februari 2012 @ 11:31:24 #144
8372 Bastard
Persona non grata
pi_108039505
quote:
99s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 21:47 schreef Shadeauw het volgende:
Die Alfa 155 is trouwens echt een bazenauto ^O^.
Zekers!
The truth was in here.
  donderdag 16 februari 2012 @ 11:32:26 #145
8372 Bastard
Persona non grata
pi_108039537
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2012 20:31 schreef AQuila360 het volgende:

[..]

Hij is beter in deuren in elkaar slaan dan in Forza!

[ afbeelding ]
Monster! :D
The truth was in here.
  vrijdag 17 februari 2012 @ 08:45:56 #146
24981 Cryothic
nerd... meer niet.
pi_108070028
Het viel me gistere avond opeens op dat de binnenspiegel van m'n Ford Cosworth RS (rechtsgestuurd) in spiegelbeeld staat.
En dus eigenlijk, in spiegelbeeld ten opzichte van het spiegelbeeld.
Het is dus meer een achteruit-kijk-camera.

Wat heel hinderlijk is. Want als je in je binnenspiegel een auto je aan links in ziet halen, verwacht je hem niet aan je rechter kant...

Is dit een algemene bug?
pi_108070444
Klopt. Die bug heeft iedereen. Zit er al sinds de release in.

Ik geloof dat er naast die Ford nog een paar andere auto's zijn die hetzelfde hebben.
  vrijdag 17 februari 2012 @ 12:50:47 #148
182073 invine
blablabla etc.
pi_108075940
Nooit gemerkt, maar ik rijd nooit in cockpit view..
  vrijdag 17 februari 2012 @ 13:13:14 #149
24981 Cryothic
nerd... meer niet.
pi_108076575
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2012 12:50 schreef invine het volgende:
Nooit gemerkt, maar ik rijd nooit in cockpit view..
Ik normaal gesproken ook niet met racegames. Eigenlijk altijd Hood-view zeg maar... maar in Forza4 voelt die cockpit-view zo ontzettend goed, dat ik die gebruik.
  zaterdag 18 februari 2012 @ 14:45:45 #150
182073 invine
blablabla etc.
pi_108116626
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2012 13:13 schreef Cryothic het volgende:

[..]

Ik normaal gesproken ook niet met racegames. Eigenlijk altijd Hood-view zeg maar... maar in Forza4 voelt die cockpit-view zo ontzettend goed, dat ik die gebruik.
Ik race altijd lekker achter de auto :) zeker met controller.
pi_108593194
March Pirelli Car Pack

2011 Aston Martin V12 Zagato
1971 Ferrari #2 Automobili 312 P O+ O+ O+
2012 Ultima GTR
1969 Chevrolet Nova SS 396
2010 Renault Clio RS
1966 Ford Country Squire :')
1995 BMW 850CSi
1986 Alfa Romeo GTV-6
2011 Wiesmann GT MF5
1969 Chevrolet Corvair Monza

Wauw. O+
  donderdag 1 maart 2012 @ 18:17:21 #152
239294 PierreTT
pi_108593647
1995 BMW 850CSi

Ja. Zeker.

pi_108593973
quote:
14s.gif Op donderdag 1 maart 2012 18:17 schreef PierreTT het volgende:
1995 BMW 850CSi

Ja. Zeker.

[ afbeelding ]
_O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_
In tijden van crisis moet je niet met lastenverhogingen komen.
pi_108604499
En weer geen RS6 Avant ;(
  vrijdag 2 maart 2012 @ 16:20:25 #155
239294 PierreTT
pi_108628715
quote:
11s.gif Op donderdag 1 maart 2012 18:05 schreef Desunoto het volgende:
March Pirelli Car Pack

1966 Ford Country Squire :')

Die wil ik wel over Suzuka sturen :D _O-
  vrijdag 2 maart 2012 @ 20:52:54 #156
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_108640236
Waarom wil iedereen toch auto dlc?

Je hebt er 400 bij de start en gebruikt er misschien 10% ofzo dus wat heb je aan nog meer auto's?

Beter komen ze met wat banen o.i,d.
  vrijdag 2 maart 2012 @ 20:54:48 #157
315433 ZwartmetSuiker
Kennis = macht
pi_108640325
quote:
0s.gif Op donderdag 1 maart 2012 21:54 schreef Nuchterheid het volgende:
En weer geen RS6 Avant ;(
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 maart 2012 16:20 schreef PierreTT het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Die wil ik wel over Suzuka sturen :D _O-
Dat maakt een hoop goed.
  vrijdag 2 maart 2012 @ 21:33:46 #158
239294 PierreTT
pi_108642342
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 maart 2012 20:52 schreef AQuila360 het volgende:

Je hebt er 400 bij de start en gebruikt er misschien 10% ofzo dus wat heb je aan nog meer auto's?

Om auto's te sparen. Ik gebruik trouwens sowieso al een auto of 100 van de 180-190 die ik in mijn garage heb. Ik vind het erg leuk om voor elk event een nieuwe auto te zoeken en te gebruiken. Op die manier rij je met verschillende auto's van verschillende groottes en verschillende instellingen. Een en ander heeft ook te maken met het gebruiken van zoveel mogelijk auto's om de perfecte auto voor elke baan te vinden teneinde de beste tijden op elke baan neer te zetten.
Ik geef je wel gelijk dat er nieuwe banen in mogen komen, dat zou prachtig zijn. Er is door de community vaak geopperd om Spa erin te krijgen, echter werd dit als ik me niet vergis afgeketst omdat dit teveel moeite zou kosten om te maken.

[ Bericht 0% gewijzigd door PierreTT op 02-03-2012 22:17:46 ]
pi_108644478
Komt er uberhaupt nog wel een track pack DLC? Een beetje verandering zou inderdaad wel leuk zijn.
  vrijdag 2 maart 2012 @ 22:18:20 #160
239294 PierreTT
pi_108644593
quote:
99s.gif Op vrijdag 2 maart 2012 22:16 schreef Shadeauw het volgende:
Komt er uberhaupt nog wel een track pack DLC? Een beetje verandering zou inderdaad wel leuk zijn.
Vooralsnog is daar nog niks over bekend...
pi_108647060
quote:
99s.gif Op vrijdag 2 maart 2012 22:16 schreef Shadeauw het volgende:
Zou leuk zijn ja. Ik noem een Spa _O_

En bijv. een Nordschleife in de volle zon of schemering. Dat grauwe mistige ben ik wel een beetje zat.
pi_108647690
Circuits bouwen is veruit het zwakste punt van Turn 10.

Het duurt een eeuwigheid voor ze er een paar kunnen bouwen, en veel van de circuits die ze zelf bedenken hebben verschrikkelijk slechte ontwerpen: Iberian, Ladera, Peninsula en met als dieptepunt Camino Viejo "Extreme"... :X

Daarnaast zijn ze zo stom om van die plekken te bedenken naast de baan om je auto van 300 km/u af te remmen naar 30 km/u binnen een seconde... op de vreemdste plaatsen.

En ze hebben de mogelijkheid om het Nurburgring F1 circuit met de Nordschleife te verbinden ook niet aangegrepen.

Daarentegen kunnen ze wel een lading schitterend gedetailleerde wagens leveren. Dus als je het zo bekijkt zie ik liever 50 nieuwe mooie wagens dan 1 nieuw circuit. En al helemaal als dat een Mazda 787B of een Ferrari 312 P betekent. :Y
  vrijdag 2 maart 2012 @ 23:30:47 #163
182073 invine
blablabla etc.
pi_108647784
quote:
11s.gif Op vrijdag 2 maart 2012 23:28 schreef Desunoto het volgende:

Het duurt een eeuwigheid voor ze er een paar kunnen bouwen, en veel van de circuits die ze zelf bedenken hebben verschrikkelijk slechte ontwerpen: Iberian, Ladera, Peninsula en met als dieptepunt Camino Viejo "Extreme"... :X
Die extreme is wel leuk als je dronken bent met wat vrienden ;) maple valley daarintegen is dan wel weer heel goed..
pi_108647923
quote:
11s.gif Op vrijdag 2 maart 2012 23:28 schreef Desunoto het volgende:

Daarnaast zijn ze zo stom om van die plekken te bedenken naast de baan om je auto van 300 km/u af te remmen naar 30 km/u binnen een seconde... op de vreemdste plaatsen.

En ze hebben de mogelijkheid om het Nurburgring F1 circuit met de Nordschleife te verbinden ook niet aangegrepen.

Daarentegen kunnen ze wel een lading schitterend gedetailleerde wagens leveren. Dus als je het zo bekijkt zie ik liever 50 nieuwe mooie wagens dan 1 nieuw circuit. En al helemaal als dat een Mazda 787B of een Ferrari 312 P betekent. :Y
Auto-modellen bouwen kunnen ze inderdaad als de beste. En met Autovista hebben ze laten zien dat ze kunnen beschikken over extreem gedetailleerde modellen. Het is puur de Xbox 360 die ze beperkt. Dat moet dus echt genieten gaan worden op die nieuwe Xbox :9~
pi_108647929
Maple Valley vind ik ook slecht. Het circuit leent zich absoluut niet als race-circuit. Het is enkel goed voor time attack achtige racetypes.

En dan is het circuit nog steeds frustrerend. Want net als met de Nordschleife, Peninsula en enkele andere circuits hebben ze er van die bizarre curbs ingebouwd waar je met een groot aantal wagens (vooral die laag op het asfalt liggen) niet eens in de buurt moet komen of je auto ligt op z'n kop. :'(

Hoe vaak zie je dat nou? Echt alleen in Forza. :')
pi_108647973
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 maart 2012 23:30 schreef invine het volgende:

[..]

Die extreme is wel leuk als je dronken bent met wat vrienden ;) maple valley daarintegen is dan wel weer heel goed..
Ik vind de extreme-versie de leukste variatie van die hele baan :D
pi_108648131
quote:
11s.gif Op vrijdag 2 maart 2012 23:34 schreef Desunoto het volgende:
Maple Valley vind ik ook slecht. Het circuit leent zich absoluut niet als race-circuit. Het is enkel goed voor time attack achtige racetypes.

En dan is het circuit nog steeds frustrerend. Want net als met de Nordschleife, Peninsula en enkele andere circuits hebben ze er van die bizarre curbs ingebouwd waar je met een groot aantal wagens (vooral die laag op het asfalt liggen) niet eens in de buurt moet komen of je auto ligt op z'n kop. :'(

Hoe vaak zie je dat nou? Echt alleen in Forza. :')
Ach, ook Forza heeft inderdaad zijn mindere punten. Maar dat weegt imo. niet open tegen die van GT5. Vooral die geforceerde cockpit-views voor alle auto's, hoe lelijk zijn die wel niet _O-
pi_108652864
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 maart 2012 23:34 schreef Nuchterheid het volgende:

[..]

Het is puur de Xbox 360 die ze beperkt. Dat moet dus echt genieten gaan worden op die nieuwe Xbox :9~
Denk dat we eerst Project Gotham Racing 5 krijgen :-)
pi_108659003
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 maart 2012 01:37 schreef JohnB52 het volgende:

[..]

Denk dat we eerst Project Gotham Racing 5 krijgen :-)
Denk het niet... Die studio die die game maakte (Bizarre) was toch aan de kant gezet door Activision? Of heb ik het nu mis?
pi_108661582
Wat is het toch met mensen die binnen een minuut een goede lobby om zeep kunnen helpen. }:|

Zat net in een lobby met races van 6 tot 8 ronden op circuits als Silverstone en Mugello met R3 klasse auto's en vrijwel niemand gebruikte die Joss JT1 en Moslers en dat soort spul. Gewoon leuke races met middelmatige auto's zonder mensen die onnodig riskante acties uitvoeren

Dan gaat de host weg en verandert de nieuwe host het naar 3 ronden per race en stapt in z'n Mosler. En dan volgen er natuurlijk nog 5, 6 mensen die van zulke wagens nemen. Meteen crashes in de eerste bocht natuurlijk. Opeens verandert de mentaliteit van mensen naar "MOET. WINNEN." en gaan ze extreme risico's nemen...

Weg leuke lobby. :O
  zaterdag 3 maart 2012 @ 14:08:06 #171
239294 PierreTT
pi_108662923
quote:
13s.gif Op zaterdag 3 maart 2012 13:26 schreef Desunoto het volgende:
Wat is het toch met mensen die binnen een minuut een goede lobby om zeep kunnen helpen. }:|

Zat net in een lobby met races van 6 tot 8 ronden op circuits als Silverstone en Mugello met R3 klasse auto's en vrijwel niemand gebruikte die Joss JT1 en Moslers en dat soort spul. Gewoon leuke races met middelmatige auto's zonder mensen die onnodig riskante acties uitvoeren

Dan gaat de host weg en verandert de nieuwe host het naar 3 ronden per race en stapt in z'n Mosler. En dan volgen er natuurlijk nog 5, 6 mensen die van zulke wagens nemen. Meteen crashes in de eerste bocht natuurlijk. Opeens verandert de mentaliteit van mensen naar "MOET. WINNEN." en gaan ze extreme risico's nemen...

Weg leuke lobby. :O
Dit. Grootste nadeel van online racen bij Forza, heel jammer altijd :{
  zaterdag 3 maart 2012 @ 15:36:35 #172
182073 invine
blablabla etc.
pi_108665683
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 maart 2012 14:08 schreef PierreTT het volgende:

[..]

Dit. Grootste nadeel van online racen bij Forza, heel jammer altijd :{
Gebeurd in de meeste van dit soort online racers, ik vind het wel wat hebben die chaos in de eerste bocht :) het is wel vloeken maar daarna kan je lekker racen in vaak een groepje.
  zondag 4 maart 2012 @ 15:02:13 #173
239294 PierreTT
pi_108696879
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 maart 2012 15:36 schreef invine het volgende:

[..]

Gebeurd in de meeste van dit soort online racers, ik vind het wel wat hebben die chaos in de eerste bocht :) het is wel vloeken maar daarna kan je lekker racen in vaak een groepje.
Klopt, het kan wel lachen zijn, maar wat Desunoto zegt, het koste wat het kost willen winnen irriteert me gewoon. Rij je lekkere rondes, komt er zon gast die je totaal onnodig uit de bocht beukt, dat soort dingen.
pi_108699709
had ik die unicorn van vóór de Rampage Jackson challenge alleen in die ene week op kunnen halen? Ik weet zeker dat ik sneller was maar ik heb niks gekregen :{
pi_108705254
Als het goed is heb je toen een bericht van Turn 10 gekregen en als je die selecteerde "downloadde" het spel de auto naar je garage.

Als je dat bericht gemist hebt ben je misschien te laat ja.. :o
  zondag 4 maart 2012 @ 18:48:32 #176
182073 invine
blablabla etc.
pi_108708474
quote:
0s.gif Op zondag 4 maart 2012 15:02 schreef PierreTT het volgende:

[..]

Klopt, het kan wel lachen zijn, maar wat Desunoto zegt, het koste wat het kost willen winnen irriteert me gewoon. Rij je lekkere rondes, komt er zon gast die je totaal onnodig uit de bocht beukt, dat soort dingen.
Klopt, ik rijd meestal gewoon in de circuit races van turn 10.. als iemand dan zoiets flikt wordt hij of zij er altijd redelijk snel uitgestemd :)
pi_108709065
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 maart 2012 20:52 schreef AQuila360 het volgende:

Ik heb met -alle- auto's gereden. En ik rij de game niet om te tunen, maar puur voor het rijden. het rijden met de auto zoals hij bedoeld was vind ik het mooist :).
  zondag 4 maart 2012 @ 23:55:52 #178
182073 invine
blablabla etc.
pi_108726682
quote:
19s.gif Op zondag 4 maart 2012 19:01 schreef Glijdt_licht het volgende:

[..]

Ik heb met -alle- auto's gereden. En ik rij de game niet om te tunen, maar puur voor het rijden. het rijden met de auto zoals hij bedoeld was vind ik het mooist :).
Jij rijdt alleen in stockcars?
pi_108727215
quote:
0s.gif Op zondag 4 maart 2012 23:55 schreef invine het volgende:

[..]

Jij rijdt alleen in stockcars?
Jup, zover mogelijk wel. Al is dat nu de AI ook allemaal een volgepompte bak hebben niet meer echt mogelijk in de World tour enzo..

maar verder probeer ik gewoon zoveel mogelijk stock te rijden..
pi_108729541
quote:
0s.gif Op zondag 4 maart 2012 17:49 schreef Desunoto het volgende:
Als het goed is heb je toen een bericht van Turn 10 gekregen en als je die selecteerde "downloadde" het spel de auto naar je garage.

Als je dat bericht gemist hebt ben je misschien te laat ja.. :o
ik heb geen bericht gekregen :( maar ja ik startte gister voor het eerst weer op sinds januari dus er zal wel een tijdlimiet aan zitten.

Is het al bekend wat de volgende challenge gaat worden nu de Rampage Jackson Challenge is afgelopen?
pi_108730885
quote:
1s.gif Op maandag 5 maart 2012 01:31 schreef Dudeweiser het volgende:

[..]

ik heb geen bericht gekregen :( maar ja ik startte gister voor het eerst weer op sinds januari dus er zal wel een tijdlimiet aan zitten.

Is het al bekend wat de volgende challenge gaat worden nu de Rampage Jackson Challenge is afgelopen?
De tijdlimiet is 30 dagen..
pi_108733212
quote:
19s.gif Op maandag 5 maart 2012 04:20 schreef Glijdt_licht het volgende:

[..]

De tijdlimiet is 30 dagen..
weer wat geleerd :')
  maandag 5 maart 2012 @ 11:20:32 #183
182073 invine
blablabla etc.
pi_108735284
quote:
19s.gif Op maandag 5 maart 2012 00:08 schreef Glijdt_licht het volgende:

[..]

Jup, zover mogelijk wel. Al is dat nu de AI ook allemaal een volgepompte bak hebben niet meer echt mogelijk in de World tour enzo..

maar verder probeer ik gewoon zoveel mogelijk stock te rijden..
Jij rijdt niet online? Het verschil tussen een getunede auto en een stock wagen is echt een wereld van verschil, zeker als je setups koopt online..
pi_108739692
quote:
0s.gif Op maandag 5 maart 2012 11:20 schreef invine het volgende:

[..]

Jij rijdt niet online? Het verschil tussen een getunede auto en een stock wagen is echt een wereld van verschil, zeker als je setups koopt online..
Ik rij wel online, maar alleen in stock lobbies.
pi_108739858
quote:
Während sich die Forza Motorsport-Gemeinde derzeit die Köpfe nach dem kommenden Open World Racer Forza Horizon verdreht, können in naher Zukunft anscheinend auch Porsche-Fans endlich aufatmen. Nachdem schon im Horizon-Trailer Fahrzeuge aus Zuffenhausen zu sehen waren, haben wir heute früh erfahren, dass schon bald ein umfangreiches Porsche Expansion Pack für Forza Motorsport 4 erscheinen soll.

Die Erweiterung soll satte 30 Modelle der Sportwagen-Manufaktur und 20 neue Rennevents beinhalten, die den Spielern zusätzlich 250 Punkte Gamerscore bieten. Darüber hinaus soll das Porsche Expansion Pack bereits innerhalb der nächsten drei Monate veröffentlicht werden. Über den Preis ist bislang noch nichts bekannt.
Google Translate:

It comes: First details of the Porsche Durc expansion pack ...
While the Forza Motorsport community currently turning heads on the next open world racer Forza Horizon, may in the near future, apparently, Porsche fans finally breathe again. Having already been seen in the Horizon-trailer vehicles from Zuffenhausen, today we learn early on that soon, a comprehensive Porsche expansion pack for Forza Motorsport released fourth

The expansion will include a whopping 30 models of sports car manufacturer and racing 20 new events, which provide players with an additional 250 Gamerscore points. In addition, the expansion pack to be released Porsche already within the next three months. About the price is yet unknown.

http://www.xboxfront.de/n(...)rosoft_Xbox_360.html

Van het forzamotorsport.net forum.
pi_108743954
quote:
11s.gif Op maandag 5 maart 2012 13:40 schreef Desunoto het volgende:

[..]

Google Translate:

It comes: First details of the Porsche Durc expansion pack ...
While the Forza Motorsport community currently turning heads on the next open world racer Forza Horizon, may in the near future, apparently, Porsche fans finally breathe again. Having already been seen in the Horizon-trailer vehicles from Zuffenhausen, today we learn early on that soon, a comprehensive Porsche expansion pack for Forza Motorsport released fourth

The expansion will include a whopping 30 models of sports car manufacturer and racing 20 new events, which provide players with an additional 250 Gamerscore points. In addition, the expansion pack to be released Porsche already within the next three months. About the price is yet unknown.

http://www.xboxfront.de/n(...)rosoft_Xbox_360.html

Van het forzamotorsport.net forum.
daar zou ik wel geld aan uit willen geven :D
pi_108744020
1600 punten :{
pi_108744123
nieuwe Forza is aangekondigd:
http://www.xbox360achieve(...)t&utm_medium=twitter

wel door een andere studio gemaakt :P
pi_108744618
http://forzamotorsport.ne(...)_expansion_announce/

7 van de 30 Porsches zijn dus nieuw in de Forza serie. Ben benieuwd welke dat zijn, welke er terugkomen en welke er zijn afgevallen. Ik geloof dat Forza 3 meer dan 30 Porsches had. Daarvan zijn er dus nog 23 overgebleven. Hopelijk blijven de 550 Spyder, de 959 en nog een aantal iconische Porsches behouden.

1600 punten vind ik nog best oké. 30 auto's + nieuwe events, rivals, zelfs achievements. Ze hadden er zomaar 2100 punten of meer van kunnen maken.
  maandag 5 maart 2012 @ 16:08:47 #190
8372 Bastard
Persona non grata
pi_108744702
Hoe cool en mooi het ook is, Porsche in Forza, ben zelf altijd fan van Porsche in autospellen, maar ik ga er geen geld voor betalen!
Het had er in moeten zitten, zat er niet in omdat EA dwars lag, en nu komen ze toch tot een conclusie, mappack word gemaakt en ziet er vast geweldig uit. Maar DEZE hadden er al moeten wezen.
Ik verdom het om ze nu te kopen!
The truth was in here.
pi_108744811
Deze 1600 is je geld meer waard dan 3 losse car packs van elk 560 punten.

Voor die losse packs van 10 per stuk wacht ik nog tot ze een keer in de aanbieding komen. 50% korting of zo. Maar ik ben er zeker van dat deze Porsche pack er meteen inkomt. :Y)
  maandag 5 maart 2012 @ 16:16:16 #192
8372 Bastard
Persona non grata
pi_108744993
Nee! Ik pak de gratis porsche en zet er met grote letters "fuck this bullshit" op!
The truth was in here.
pi_108745015
Forza 4 Becoming “Virtually Uncapped” With Title Update 3
Written Monday, March 05, 2012 By Dan Webb
View author's profile

Speaking at Microsoft’s Spring Showcase in San Francisco, Turn 10’s Creative Director, Dan Greenawalt, announced that Forza Motorsport 4 would become “virtually uncapped” in March with its third title update.

Releasing alongside the Pirelli Car Pack tomorrow will be the game’s third title update which not only addresses multiplayer and lobby issues in regard to connectivity, but also addresses performance classification issues as well as raising the level cap to 999.

Turn 10 initially suspected that players wouldn’t reach the 150 player level cap until nine months after the launch of Forza 4, but most reached it in less than four. This, according to Greenawalt, makes the game “virtually uncapped” and allows the “rabbits” - who are the crème de la crème of Forza 4 - to have fidelity amongst one another.

http://www.xbox360achieve(...)-Title-Update-3.html

Ook nog een update morgen en de level cap naar 999. :D

Goed bezig. _O_
pi_108745036
quote:
8s.gif Op maandag 5 maart 2012 16:16 schreef Bastard het volgende:
Nee! Ik pak de gratis porsche en zet er met grote letters "fuck this bullshit" op!
:D

Dat mag. Maar dan rijd ik je om je oren met een andere Porsche. :9
pi_108745159
Er waren 34 Porsches in FM3
23 blijven over. Ik denk dat vrijwel alle racers eruit gaan,
en de 962, de Porsche AG '98 GT1 en één Spyder (zoals Jos reed) overblijven.
De 997 en 996 Cup en GT3 racers gaan eruit, om te worden vervangen door nieuwe..

Of enkele oude modellen die sinds FM2 niet echt meer goed geupdated zijn gaan eruit.. Dan denk ik bv aan de '03 Boxster S..
  maandag 5 maart 2012 @ 16:22:05 #196
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_108745212
Ik denk dat ik m'n racing/gaming vibe een beetje ben kwijtgeraakt. Forza 3 kon me al nauwelijks boeien, en Forza 4 heb ik ook geforceerd een beetje uit zitten spelen. Geen zin om online een kwartier te wachten totdat er een lobby klaar is met spelen waar je een stel bosmongolen hebt die je er bij de eerste de beste bocht vanaf beuken.

Al is het daardoor zelfs nog leuker om eens echt te racen. Ik geniet meer van een inhaalrace waarbij ik alsnog op het podium sta, dan een race waarbij je na de eerste bocht op kop ligt en voor de rest niemand meer ziet.

Ik mis PGR best wel een beetje, eigenlijk. Niet lullen, maar racen. Terwijl ik vroeger meer van simulatie dan van arcade hield.
  maandag 5 maart 2012 @ 16:22:08 #197
8372 Bastard
Persona non grata
pi_108745216
quote:
0s.gif Op maandag 5 maart 2012 16:17 schreef Desunoto het volgende:

[..]

Dat mag. Maar dan rijd ik je om je oren met een andere Porsche. :9
Pff, mijn BMW eet Porsches.
The truth was in here.
pi_108745217
quote:
19s.gif Op maandag 5 maart 2012 16:20 schreef Glijdt_licht het volgende:
Er waren 34 Porsches in FM3
23 blijven over. Ik denk dat vrijwel alle racers eruit gaan,
en de 962, de Porsche AG '98 GT1 en één Spyder (zoals Jos reed) overblijven.
De 997 en 996 Cup en GT3 racers gaan eruit, om te worden vervangen door nieuwe..

Of enkele oude modellen die sinds FM2 niet echt meer goed geupdated zijn gaan eruit.. Dan denk ik bv aan de '03 Boxster S..
Klinkt plausibel. En acceptabel.

Maar hopelijk gooien ze er iets als een Porsche 917 bij. Om de Ferrari 312 P een waardige tegenstander te gunnen. Of een andere oude Porsche. :)
quote:
6s.gif Op maandag 5 maart 2012 16:22 schreef Bastard het volgende:

[..]

Pff, mijn BMW eet Porsches.
Uitdaging aangenomen. :P
  maandag 5 maart 2012 @ 16:23:24 #199
8372 Bastard
Persona non grata
pi_108745258
quote:
0s.gif Op maandag 5 maart 2012 16:22 schreef twi het volgende:
Ik denk dat ik m'n racing/gaming vibe een beetje ben kwijtgeraakt. Forza 3 kon me al nauwelijks boeien, en Forza 4 heb ik ook geforceerd een beetje uit zitten spelen. Geen zin om online een kwartier te wachten totdat er een lobby klaar is met spelen waar je een stel bosmongolen hebt die je er bij de eerste de beste bocht vanaf beuken.

Al is het daardoor zelfs nog leuker om eens echt te racen. Ik geniet meer van een inhaalrace waarbij ik alsnog op het podium sta, dan een race waarbij je na de eerste bocht op kop ligt en voor de rest niemand meer ziet.

Ik mis PGR best wel een beetje, eigenlijk. Niet lullen, maar racen. Terwijl ik vroeger meer van simulatie dan van arcade hield.
Ja gewoon compleet mee eens. Sterker nog, PGR en motogp draaide om de MP en was goed. Nu is het wachten op aansluiting, lobby inkomen, racen en van de weg gebeukt worden. No fun!
The truth was in here.
  maandag 5 maart 2012 @ 16:27:16 #200
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_108745397
quote:
0s.gif Op maandag 5 maart 2012 16:23 schreef Bastard het volgende:

[..]

Ja gewoon compleet mee eens. Sterker nog, PGR en motogp draaide om de MP en was goed. Nu is het wachten op aansluiting, lobby inkomen, racen en van de weg gebeukt worden. No fun!
Inderdaad, en rivals is leuk hoor. Maar ik ga niet gamen om urenlang in m'n eentje rondjes te rijden tegen een tijd. Al komt dat mede doordat ik niet hele avonden meer met een klein clubje mensen lekker zit te Liven hoor, dat ook. Wat is er leuker om iemand waar je toch vaker mee gamed er van af te rijden. Bovendien, niemand zegt meer wat online, de mics worden gewoon vrijwel nooit gebruikt. Wat is deze?
pi_108745479
Mwah, als er dan 7 nieuwe bijkomen, dan verwacht ik:
1x Porsche 911 GT3 Cup racer uit ALMS
1x 911 GT3 RSR uit ALMS
Porsche 928
Porsche 991 Turbo (Nieuwe 911)
Porsche 997 RS 4.0
Porsche 964 Turbo (1987-1993 model)
Nieuwe (2010)Cayenne?

Alhoewel ik ze dan ook wel de oude eruit zien gooien..
  maandag 5 maart 2012 @ 17:15:27 #202
8372 Bastard
Persona non grata
pi_108747151
quote:
0s.gif Op maandag 5 maart 2012 16:27 schreef twi het volgende:

[..]

Inderdaad, en rivals is leuk hoor. Maar ik ga niet gamen om urenlang in m'n eentje rondjes te rijden tegen een tijd. Al komt dat mede doordat ik niet hele avonden meer met een klein clubje mensen lekker zit te Liven hoor, dat ook. Wat is er leuker om iemand waar je toch vaker mee gamed er van af te rijden. Bovendien, niemand zegt meer wat online, de mics worden gewoon vrijwel nooit gebruikt. Wat is deze?
Het is niet meer zo leuk als eerste jaar van Live, dat is een ding wat zeker is Twi ;)
The truth was in here.
pi_108748423
Wat is dat dan, forza horizon? Soort test drive unlimited?
pi_108748651
Niemand weet het.. Iedereen gokt..
pi_108762336
Forza Horizon: trailer ziet er goed uit, maar er is nog nauwelijks iets bekend. Ik vind wel dat een nieuwe Forza snel volgt, dit zal wel iets meer arcade worden, een soort nieuwe gamereeks.

Porsche pack: Tof, duur, maar wel het eerste dat ik het geld waard vindt. Weet iemand of deze ook bij de season pass hoort?

Die sport classic :)

pi_108762376
Hij hoort niet bij de season pass.
pi_108763471
In die trailer zitten toch geen ingame beelden?

Plaatje lijkt me ook niet echt, zie de "kartels" bij de a-stijl...
pi_108763614
quote:
0s.gif Op maandag 5 maart 2012 22:23 schreef JohnB52 het volgende:
In die trailer zitten toch geen ingame beelden?

Plaatje lijkt me ook niet echt, zie de "kartels" bij de a-stijl...
het plaatje komt direct van Forzamotorsport.net af..
tevens zie ik geen kartels als ik het plaatje gewoon vergroot.. (Dus er even op klikken)
http://forzamotorsport.ne(...)_expansion_announce/
Op deze website moet je even rechtermuisknop doen en afbeeldin openen klikken.

(Wel even klikken dus!!)
pi_108767883
Tsja, dat gaat niet op n ipad, wat n ondingen zeg!

(iets in mij zegt dat de wagens al lang klaar waren, maar moesten wachten totdat ze gereleased mochten worden)
  dinsdag 6 maart 2012 @ 08:43:26 #210
24981 Cryothic
nerd... meer niet.
pi_108771788
Wat ik heel tof zou vinden, is als je in Forza Horizon gewoon je auto's uit FM4 kunt importeren.
Ik ga er vanuit dat ze niet opnieuw auto-models gaan lopen verzinnen. Zeker niet in zo'n korte tijd.
Dus ik gok dat de kans erg groot is dat ze sowieso FM4 auto's gebruiken.
  dinsdag 6 maart 2012 @ 09:07:07 #211
315433 ZwartmetSuiker
Kennis = macht
pi_108772179
Maar wat is Forza Horizon ineens?
  dinsdag 6 maart 2012 @ 09:25:10 #212
24981 Cryothic
nerd... meer niet.
pi_108772466
quote:
14s.gif Op dinsdag 6 maart 2012 09:07 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Maar wat is Forza Horizon ineens?
Kennelijk een open-world-racer die eind dit jaar al uit moet komen.
  dinsdag 6 maart 2012 @ 09:36:35 #213
8372 Bastard
Persona non grata
pi_108772689
quote:
19s.gif Op maandag 5 maart 2012 22:06 schreef Glijdt_licht het volgende:
Hij hoort niet bij de season pass.
Porsche pack niet? Omg. Wolven.
The truth was in here.
pi_108772780
Het was al vanaf het begin bekend dat de season pass slechts 6 car packs zou inhouden. Die muscle pack was al een bonus voor wie hem nog niet had,
  dinsdag 6 maart 2012 @ 10:50:13 #215
8372 Bastard
Persona non grata
pi_108774508
Oh dacht eerste jaar.. nm.
The truth was in here.
  dinsdag 6 maart 2012 @ 11:24:10 #216
239294 PierreTT
pi_108775435
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 maart 2012 09:25 schreef Cryothic het volgende:

[..]

Kennelijk een open-world-racer die eind dit jaar al uit moet komen.
En wat stond er nou bij, a fast paced pick-up-and-play racer? Ik voel NFS-invloeden :P
  dinsdag 6 maart 2012 @ 11:46:30 #217
315433 ZwartmetSuiker
Kennis = macht
pi_108776080
Open World? Joking? Soort Test Drive Unlimited?
  dinsdag 6 maart 2012 @ 11:49:39 #218
24981 Cryothic
nerd... meer niet.
pi_108776185
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 maart 2012 11:24 schreef PierreTT het volgende:

[..]

En wat stond er nou bij, a fast paced pick-up-and-play racer? Ik voel NFS-invloeden :P
Zolang het NFS 1, 2 of Porsche invloeden zijn vind ik het niet erg. Ik wil geen politie e.d. in Forza.
  dinsdag 6 maart 2012 @ 11:54:38 #219
239294 PierreTT
pi_108776350
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 maart 2012 11:49 schreef Cryothic het volgende:

[..]

Zolang het NFS 1, 2 of Porsche invloeden zijn vind ik het niet erg. Ik wil geen politie e.d. in Forza.
Zou wel grappig zijn :D Scheur je ineens vanaf de openbare weg Laguna Seca op met 10 anderen, en ga je rondes rijden terwijl de politie achter je aanzit. En als je 3 rondes hebt gereden gaat de hele stoet weer het circuit af en door de straten racen :D _O-
  dinsdag 6 maart 2012 @ 12:09:38 #220
24981 Cryothic
nerd... meer niet.
pi_108776850
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 maart 2012 11:54 schreef PierreTT het volgende:

[..]

Zou wel grappig zijn :D Scheur je ineens vanaf de openbare weg Laguna Seca op met 10 anderen, en ga je rondes rijden terwijl de politie achter je aanzit. En als je 3 rondes hebt gereden gaat de hele stoet weer het circuit af en door de straten racen :D _O-
Lol.

Ik vraag me af hoe open het zou worden.
Van mij hoeft het niet eens zoals TDU.
Van mij mogen het ook uitgestrekte land/berg-weggetjes zijn.

Het wordt afwachten, maar ik verwacht eigenlijk wel iets moois van Turn10
pi_108777385
Volgens mij is het niet helemaal van turn 10? Al ben ik wel blij dat er weer een andere hopelijk kwalitatief goede racer komt. Forza 4 heb ik over geslagen, omdat hij te veel lijkt op Forza 3. Die weer veel te veel leek op Forza 2. Ze voegen gewoon te weinig toe aan de racers om het interessant te maken. Al die extra auto's zijn leuk, maar de circuits kan ik zo'n beetje dromen. Er zijn op de wereld zoveel vette circuits waar ik nog niet op gereden heb. Mugello, laguna seca, nurburgring, etc zijn geweldig alleen heb ik op elk van deze circuits honderden ronden gereden dat ik ze niet meer interessant vind.
“Being second is to be the first of the ones who lose.”
  dinsdag 6 maart 2012 @ 13:21:33 #222
24981 Cryothic
nerd... meer niet.
pi_108779349
Er wordt idd ook door een ander bedrijf aan gewerkt.
Maar ook door Turn10.

Het is hun "kindje"... die gaan ze niet zomaar te grabbel gooien denk ik.
Die houden echt wel een oogje in het zijl.
Misschien dat ze vooral genoemd worden omdat het op basis van Forza is.
pi_108787031
Ik zou een Gumball race wel erg tof vinden, en ja dus ook met politie en hun vangnetten... Dat zou me dan nog eerder doen denken aan de eerste Test Drive (uit 1987) dan de laatste Unlimiteds..
  dinsdag 6 maart 2012 @ 16:55:48 #224
239294 PierreTT
pi_108787178
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 maart 2012 12:25 schreef Waffle het volgende:
Volgens mij is het niet helemaal van turn 10? Al ben ik wel blij dat er weer een andere hopelijk kwalitatief goede racer komt. Forza 4 heb ik over geslagen, omdat hij te veel lijkt op Forza 3. Die weer veel te veel leek op Forza 2. Ze voegen gewoon te weinig toe aan de racers om het interessant te maken. Al die extra auto's zijn leuk, maar de circuits kan ik zo'n beetje dromen. Er zijn op de wereld zoveel vette circuits waar ik nog niet op gereden heb. Mugello, laguna seca, nurburgring, etc zijn geweldig alleen heb ik op elk van deze circuits honderden ronden gereden dat ik ze niet meer interessant vind.
Heb ik met Tsukuba. Ik kan dat circuit echt niet meer zien, laat staan rijden.
pi_108787260
Beetje aant kloten met die Ford Country Squier:
Dakdrager eraf
Veel te grote wielen eronder met veel te brede banden
Vering achter maximaal omhoog
Vering voorop maximaal naar beneden

Klik :P
  dinsdag 6 maart 2012 @ 17:01:49 #226
239294 PierreTT
pi_108787414
Die randen op de zijkant ook _O-
  dinsdag 6 maart 2012 @ 17:25:09 #227
315433 ZwartmetSuiker
Kennis = macht
pi_108788205
quote:
19s.gif Op dinsdag 6 maart 2012 16:57 schreef Glijdt_licht het volgende:
Beetje aant kloten met die Ford Country Squier:
Dakdrager eraf
Veel te grote wielen eronder met veel te brede banden
Vering achter maximaal omhoog
Vering voorop maximaal naar beneden

[ afbeelding ]
Klik :P
Haha vet. En nu gifgroen!
pi_108790378
porsche pack komt 22 mei uit :)
  woensdag 7 maart 2012 @ 16:43:51 #229
326858 Toekito
Fietst zich de pleuris
pi_108826922
kan iemand Toekito = Toek85 in de OP zetten?
PS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia
pi_108835247
Nieuwe King Of The Track online:
Juan Pablo Montoya :D

It's a ZR1 on Indy GP, His GT is JuanPMontoya42.
pi_108836859
supervet!
pi_108837062
quote:
19s.gif Op woensdag 7 maart 2012 20:01 schreef Glijdt_licht het volgende:

Dat wordt dus een pittige deze maand :P
Cause I'm a motherlover,
You're a motherlover.
pi_108837576
quote:
19s.gif Op woensdag 7 maart 2012 20:01 schreef Glijdt_licht het volgende:

Hoe gaaf _O_
pi_108838197
Montoya _O_ Zo zonde dat hij naar de NASCAR is verhuisd. ;(
pi_108839269
ben benieuwd of ie er ook wat van bakt digitaal :P
pi_108839900
Hij lijkt me niet de persoon die genoegen neemt met een middelmatige tijd na een rondje of 4. Die zal pas stoppen als hij elke bocht op z'n minst netjes doorheen komt. Niet razendsnel, maar wel zonder fouten. :) Dat hoop ik tenminste.

Coureurs als Montoya mogen wel weer terugkomen in de F1 trouwens. :Y)

Die nieuwe VIP March Rivals met een Lamborghini over de Nurburgring is ook wel aardig. Een machine genaamd "TPR b0x" die overal krankzinnig snelle tijden neerzet, heeft een tune op de storefront gegooid waarmee hij de #1 tijd zette. Ik kwam tot plaats #13 vanmiddag. Met een paar foutjes... op 13 seconden achterstand van hem. _O-

Met zijn setup ga je tot over 350 km/u op het lange rechte stuk en ben je ook nog redelijk stabiel in de bochten. Wel voorzichtig met het gaspedaal indien TCS uit staat.
  woensdag 7 maart 2012 @ 21:30:10 #237
182073 invine
blablabla etc.
pi_108840526
Ik kan die race niet eens doen? Krijg wel een schermpje wat omhoog komt maar zonder text..
pi_108840754
Heb je normaal gesproken zo'n kroontje naast je naam als je online racet/op de leaderboards kijkt? Je moet er een VIP voor zijn.

Ben gezakt naar #18 zag ik net. De #1 is onder de 7 minuten gedoken... nu een verschil van 14 seconden. Dat is echt gekkenwerk. |:(
pi_108841109
Montoya is ook de enige levende coureur die de triple crown nog best eens binnen kan gaan halen:
Namelijk:
Indy500 winnen
F1 race op Monaco winnen
Le Mans winnen

Montoya heeft alleen Le Mans nog nodig..

Er is maar 1 coureur die ze alledrie heeft: Graham Hill
pi_108847004
Waarom komen er bij de ene auto af en toe wel vlammen uit de uitlaat bij de andere niet, ook niet met race-uitlaat?
  donderdag 8 maart 2012 @ 20:49:38 #241
182073 invine
blablabla etc.
pi_108878062
quote:
11s.gif Op woensdag 7 maart 2012 21:34 schreef Desunoto het volgende:
Heb je normaal gesproken zo'n kroontje naast je naam als je online racet/op de leaderboards kijkt? Je moet er een VIP voor zijn.

Ben gezakt naar #18 zag ik net. De #1 is onder de 7 minuten gedoken... nu een verschil van 14 seconden. Dat is echt gekkenwerk. |:(
nee.. hoe word je VIP?
pi_108881883
Niet, of limited edition kopen...
pi_108883879
Volgens mij kan je geen VIP meer worden of je moet een originele Limited Collector's Edition code hebben inderdaad. De VIP car pack kan je wel los halen maar daar zit geen VIP status meer bij zoals het bij Forza 3 wel was. Maar corrigeer me als ik het fout heb.

De nieuwe rivals "Ready Set Gecko" met de nieuwe Wiesmann (gratis te downloaden) is open voor iedereen en als je hem sneller dan 2:12.477 rijdt, krijg je een unicorn als het event afgelopen is. Honda NSX-R GT dacht ik. De moeite waard. ^O^

De tijd om te verslaan kan nog omlaag geloof ik. Maar als je een 2:07 of 2:08 rijdt, zit je waarschijnlijk veilig. Ik heb ook zoiets.

[ Bericht 17% gewijzigd door Desunoto op 08-03-2012 22:26:37 ]
pi_108884554
quote:
0s.gif Op woensdag 7 maart 2012 23:20 schreef Nuchterheid het volgende:
Waarom komen er bij de ene auto af en toe wel vlammen uit de uitlaat bij de andere niet, ook niet met race-uitlaat?
Camshafts upgraden wil daarbij wel helpen merk ik :)
pi_108907358
Montoya heeft een 1:32 nog wat neergezet in de King of the Track op Indy. Maar de ronde is 'dirty', wat betekent dat iedereen met een legitieme tijd hem al verslaat. :O

Kan zijn dat er later nog een verbeterde tijd komt, maar dat gebeurde met de vorige ook niet. Deze is dus weer heel makkelijk en iedereen die er een paar minuten voor uittrekt krijgt een beloning (welke auto precies is nog niet bekend voor zover ik weet).
pi_109055634
Montoya heeft zijn tijd verbeterd :).

Een legitieme 1:32.117

Daar gaan veel mensen zich op stukbijten.
  dinsdag 13 maart 2012 @ 18:24:20 #247
239294 PierreTT
pi_109056704
Wat waren de laatste unicorn challenges eigenlijk? Heb sinds de 360 Stradale (dacht ik) niks meer gekregen..
pi_109058200
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 maart 2012 18:24 schreef PierreTT het volgende:
Wat waren de laatste unicorn challenges eigenlijk? Heb sinds de 360 Stradale (dacht ik) niks meer gekregen..
KOTT februari met Rampage Jackson - Camaro SS (moet nog komen)
KOTT maart met JP Montoya - Murciélago LP560 unicorn (moet nog komen)
Bounty hunter met johniwanna, Wiesmann op Nürburgring - Honda NSX-R GT unicorn (liep vandaag af, meot nog komen)
VIP Rival op Nordschleife - Mine's R34 (moet nog komen)
Standaard maandelijkse challenge waar je een BMW M3 GTR kunt winnen.
pi_109058612
Op dit moment wacht iedereen op de Camaro SS (die al lang verzonden had moeten zijn :N ) en de NSX-R.

De andere evenementen zijn nog niet afgelopen.

Die rivals met de Wiesmann is eigenlijk ook nog niet afgelopen maar om kans te maken op de NSX-R had je je tijd al moeten zetten inderdaad. Nu kan je nog steeds rondes rijden, maar je verdient er geen NSX-R meer mee. Alleen wat centjes en een tijd op het bord.
pi_109058760
quote:
19s.gif Op dinsdag 13 maart 2012 18:58 schreef Glijdt_licht het volgende:

[..]

Bounty hunter met johniwanna, Wiesmann op Nürburgring - Honda NSX-R GT unicorn (liep vandaag af, meot nog komen)
Wat is de maandelijkse challenge dan? M3 GTR wil ik wel in mn garage hebben :P En ik hoef geen VIP daarvoor te zijn?
Cause I'm a motherlover,
You're a motherlover.
pi_109058795
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 maart 2012 19:10 schreef dreamzk het volgende:

[..]

Wat is de maandelijkse challenge dan? M3 GTR wil ik wel in mn garage hebben :P En ik hoef geen VIP daarvoor te zijn?
Er is altijd 1 challenge waarbij elke week 100 M3's worden verloot.
Deze maand is het de Aston martin Zagato challenge..
Nee, daar hoef je geen VIP voor te zijn, maar je moet wel de laatste car pack hebben./
pi_109063397
quote:
19s.gif Op dinsdag 13 maart 2012 17:56 schreef Glijdt_licht het volgende:
Montoya heeft zijn tijd verbeterd :).

Een legitieme 1:32.117

Daar gaan veel mensen zich op stukbijten.
Oh, dan ga ik maar weer es oefenen...
  dinsdag 13 maart 2012 @ 20:54:53 #253
239294 PierreTT
pi_109064391
quote:
19s.gif Op dinsdag 13 maart 2012 18:58 schreef Glijdt_licht het volgende:

[..]

Super,dank je wel. Dan mis ik tot nu toe nog niks dus ^O^
pi_109065497
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 maart 2012 20:36 schreef JohnB52 het volgende:

[..]

Oh, dan ga ik maar weer es oefenen...
Ah, die post had ik even gemist.

Goed dat hij een legitieme tijd heeft staan, maar het verandert weinig voor mij. Tenzij hij opeens nog 2,5 seconden sneller gaat rijden. :P
pi_109065748
quote:
11s.gif Op dinsdag 13 maart 2012 21:12 schreef Desunoto het volgende:

[..]

Ah, die post had ik even gemist.

Goed dat hij een legitieme tijd heeft staan, maar het verandert weinig voor mij. Tenzij hij opeens nog 2,5 seconden sneller gaat rijden. :P
Toch denk ik dat het voor +/- 80% van de rijders een te snelle tijd is.. En dat was met Rampage Jackson en die andere knuppel met de Mazda wel anders.
pi_109138014
wat is die Corvette een ongelooflijke kutauto zeg :r
pi_109155803
Laat me raden, je kunt niet omgaan met het enorme koppel van het ding?
pi_109158316
quote:
19s.gif Op vrijdag 16 maart 2012 00:12 schreef Glijdt_licht het volgende:
Laat me raden, je kunt niet omgaan met het enorme koppel van het ding?
rijdt als een zak aardappels maar dat zal wel aan mij liggen. Kon er met moeite een 1:35 uitkrijgen :')
pi_109159701
Na een tijdje oefenen heb ik bij de KOTT een 1:32:28x staan zonder assists (alleen automatisch koppelen). Met ABS en TCS kom ik op 1:31:26x. Moest er wel 10 rondjes voor rijden. Kon een 1 seconde besparen door de aanloop naar de ovaal aan het einde van de ronde zo goed mogelijk te nemen, zodat je zoveel mogelijk snelheid neemt. Dan aan de binnenkant blijven en met TCS gaat ie nauwelijks dwars.

Tis wel een dramatische combo, die Corvette op deze baan :)

Weet iemand wat de doeltijd is voor de rivals challenge met de Wiesmann en welke beloning je daarvoor krijgt?
pi_109164216
De strijd van de Wiesmann is al afgelopen..
Die was van 6-13 maart als je een unicorn wilde winnen.
De tijd die je moest hebbe gebeat was 2:11.598
Als je die had gehaald, had je woensdagavond een Honda NSX-R GT in je inbox gehad..
Nu kun je die auto niet meer winnen
  zondag 18 maart 2012 @ 13:03:00 #261
225308 Row-1
'sup money?
pi_109228785
Na lange afwezigheid toch maar weer iets gemaakt, voor de GoPro fans hier (waaronder ik zelf).

pi_109233141
quote:
0s.gif Op zondag 18 maart 2012 13:03 schreef Row-1 het volgende:
Na lange afwezigheid toch maar weer iets gemaakt, voor de GoPro fans hier (waaronder ik zelf).

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Respect _O_
pi_109238100
Die ziet er zeer netjes uit. :)
  zondag 18 maart 2012 @ 17:47:01 #264
225308 Row-1
'sup money?
pi_109240631
quote:
0s.gif Op zondag 18 maart 2012 14:44 schreef RolStaart-Beer het volgende:

[..]

Respect _O_
quote:
14s.gif Op zondag 18 maart 2012 16:33 schreef Desunoto het volgende:
Die ziet er zeer netjes uit. :)
Dankuuu ;)

Staat in me store, tag is RDesign
  zondag 18 maart 2012 @ 18:14:57 #265
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_109241675
quote:
0s.gif Op zondag 18 maart 2012 13:03 schreef Row-1 het volgende:

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Bruut :D
pi_109245969
Hoe lang ben je er mee bezig geweest?
  zondag 18 maart 2012 @ 20:06:54 #267
225308 Row-1
'sup money?
pi_109246153
quote:
0s.gif Op zondag 18 maart 2012 20:02 schreef _Ollie het volgende:
Hoe lang ben je er mee bezig geweest?
Denk zo'n 2 uurtjes, het langst met het maken van het GoPro logo zelf, de rest op de auto had ik zo gedaan.

Heb er nu weer 1 af, hier maar klein uurtje op gedaan denk ik.

dinsdag 20 maart 2012 @ 12:05:45 #268
182073 invine
blablabla etc.
pi_109308379
Jammer van de velgen, voor de rest wel netjes!
pi_109434513
Blijkbaar is de langverwachte update nu live:
http://forzamotorsport.net/en-us/underthehood6/
pi_109438676
Een update die een paar problemen oplost, maar er ook een aantal creëert. :{

Designs in de storefront laden nu bijna nooit. Ik moet ze nu eerst kopen en ze op m'n auto plakken voordat ik iets kan zien. Als dat al werkt, want soms loopt de Xbox zelfs vast als hij een design probeert te laden.

Sommige designs die ik al op m'n auto's had zijn verdwenen en ik krijg ze er ook niet meer op. Het bericht "design has been applied" of zoiets verschijnt wel, maar er gebeurt verder niets.

Bij een aantal auto's zie ik de paints alleen als ik door m'n garage snuffel. Maar als ik dan in de auto stap, verdwijnt de paint en is 'ie kaal in een fabriekskleur. }:|

En leuk dat ze een aantal dominerende auto's (vooral muscle cars) aanpakken door hun PI omhoog te schroeven, maar doe het dan goed... de Chevrolet Spark, Honda Civics en vele Lotussen zijn niet eens aangeraakt. Maar bedankt voor het in één klap verhogen van de performance index van C425 naar B465 van mijn mooie Pontiac. Terwijl die auto al in het middenveld meereed en niet gebruik maakt van glitches. 8)7

In plaats van dat het balans brengt, zorgt deze patch er juist voor dat bepaalde auto's nog meer domineren. Vooral in de klasses C, B en A.

Slordige update. Het enige positieve is dat online races nu minder vaak blijven hangen op het eerste laadscherm.
pi_109584546
April Alpinestars DLC

2011 Mercedes-Benz #35 Black Falcon SLS AMG GT3
2011 Aston Martin #009 Aston Martin Racing AMR One
2012 Jaguar XKR-S
1995 BMW E34 M5
2011 Maserati Quattroporte Sport GT S
1985 Mazda RX-7 GSL-SE (first gen RX-7)
1972 Mercedes-Benz 300 SEL 6.3
1959 Cadillac Eldorado Biarritz Convertible
1997 Volvo 850 R (estate-wagon)
2012 Scion tC

Screenshots: http://www.forzamotorspor(...)en-photos-81502.html

Die Cadillac O+

De problemen met de designs die niet laden lijken nu opgelost te zijn. Na een paar keer opnieuw opstarten laadt de game de designs weer zoals het hoort. De laatste update had het even door elkaar geschud of zoiets.
pi_109585086

:X
pi_109585217
Dat vind ik ook niets. Zonde om zo'n ding erin te gooien maar blijkbaar is er vraag naar saaie stations. :|W
pi_109590019
Daar kan je n.mooie bttc livery op maken hoor!
pi_109594983
quote:
Amerikaans model.
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 maart 2012 21:42 schreef Desunoto het volgende:
Dat vind ik ook niets. Zonde om zo'n ding erin te gooien maar blijkbaar is er vraag naar saaie stations. :|W
ga eens gauw je mond spoelen!
De 850 T5R een saaie stationwagon noemen :|W
pi_109595571
Wel tof! Had dus gewoon die season pass moeten kopen in het begin :(
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
  woensdag 28 maart 2012 @ 07:48:34 #277
24981 Cryothic
nerd... meer niet.
pi_109596055
Kan je toch alsnog doen?
pi_109598819
Niet slim, aangezien heel wat packs nu in de aanbieding zijn.. Daarom kun je ze beter 1 voor 1 kopen.
pi_109603112
quote:
19s.gif Op woensdag 28 maart 2012 01:44 schreef Glijdt_licht het volgende:

[..]

Amerikaans model.

[..]

ga eens gauw je mond spoelen!
De 850 T5R een saaie stationwagon noemen :|W
[ afbeelding ]

Dat zei ik toch?

Wist niet dat lammers er in heeft gereden?
pi_109609016
Ik had t ook niet tegen jou. Zie maar wie ik quote. En ja, Lammers heeft er wel in gereden.
  woensdag 28 maart 2012 @ 15:14:36 #281
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_109609169
quote:
19s.gif Op woensdag 28 maart 2012 10:34 schreef Glijdt_licht het volgende:
Niet slim, aangezien heel wat packs nu in de aanbieding zijn.. Daarom kun je ze beter 1 voor 1 kopen.
welke packs en hoe?

wil wel graag dat porsche pack...
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_109609226
quote:
0s.gif Op woensdag 28 maart 2012 15:09 schreef Glijdt_licht het volgende:
Ik had t ook niet tegen jou. Zie maar wie ik quote. En ja, Lammers heeft er wel in gereden.
Snap ik, maar had t ook niet tegen jou, meer van kijk es wat voor n livery erop kan!
pi_109615222
quote:
11s.gif Op woensdag 28 maart 2012 15:14 schreef Catch22- het volgende:

[..]

welke packs en hoe?

wil wel graag dat porsche pack...
American Muscle Car Pack 320 Microsoft Points (43% off)

November Speed Pack 400 Microsoft Points (29% off)

December IGN Pack 320 Microsoft Points (43% off)

January Jalopnik Pack 400 Microsoft Points (29% off)
  vrijdag 30 maart 2012 @ 18:23:00 #284
239294 PierreTT
pi_109702407
De 850 T5, dat was een van mijn wensen O+

Hopelijk geven ze hem ook in de game het bizar goede onderstel mee O+
pi_109888137
Weet iemand waar je Forza 4 op dit moment het goedkoopst kan kopen?
Dank!
  woensdag 4 april 2012 @ 12:05:53 #286
24981 Cryothic
nerd... meer niet.
pi_109889201
quote:
0s.gif Op woensdag 4 april 2012 11:39 schreef NeuNeu het volgende:
Weet iemand waar je Forza 4 op dit moment het goedkoopst kan kopen?
Dank!
www.budgetgaming.nl
pi_109890928
quote:
Nice!
pi_109911109
Dat heeft Turn 10 goed voor mekaar. Ze hebben de nieuwe Viper al klaar voor Forza Motorsport voordat de auto überhaupt officieel is aangekondigd. De screenshots hieronder zijn duidelijk van Forza: :P

(klik voor groter)
pi_109913616
quote:
11s.gif Op woensdag 4 april 2012 20:34 schreef Desunoto het volgende:
Dat heeft Turn 10 goed voor mekaar. Ze hebben de nieuwe Viper al klaar voor Forza Motorsport voordat de auto überhaupt officieel is aangekondigd. De screenshots hieronder zijn duidelijk van Forza: :P

[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
(klik voor groter)
looking good :7
pi_109919267
En dit zijn vandaag gereleaste plaatjes en een filmpje:

pi_109920010
quote:
19s.gif Op woensdag 28 maart 2012 10:34 schreef Glijdt_licht het volgende:
Ja kan beter dan op de GOTY editie wachten , dan zal disc 3 wel de extra content zijn :P
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
pi_109920187
Mja, maar dan moet je nog wel X maanden wachten..
  woensdag 4 april 2012 @ 23:27:49 #293
24981 Cryothic
nerd... meer niet.
pi_109921329
Die aanbieding was volgens mij alleen afgelopen week, en alleen voor gold leden. Ik had er dus niks aan
pi_110447056
Waarom is de Nissan GT-R uit 2010 in deze game zo slecht? Zelfs met een S700 tune die de auto makkelijk te besturen maakt en dankzij een nagenoeg foutloze ronde op Laguna Seca kom ik op een 1:32.5. Misschien kunnen er nog een paar tienden af maar een 1:31 lijkt onmogelijk.

De R32, R33, R34 zijn allemaal meerdere seconden sneller, zelfs met matige setups waardoor de auto's alle kanten op glijden. In deze game is de GT-R weer volkomen nutteloos tenzij je constant achterin het veld wil rijden... of hem alleen wil bekijken. ;(

De user-created lobby's zijn trouwens ook dood aan het bloeden... 99% is een exacte replica van de standaard lobby's, met de enige verandering dat er 1 persoon is die het circuit kan veranderen. Ik weet niet of ik zo nog wel die aankomende Porsche DLC ga halen. :{
pi_110763737
quote:
Forza 4 ‘Top Gear’ DLC scheurt in mei je garage binnen

Met de aangekondigde release van de Forza 4 Top Gear DLC in mei van dit jaar komt er een einde aan de aangekondigde DLC voor Forza 4.

Het Forza 4 Top Gear Car Pack voegt tien nieuwe wagens toe aan je Forza 4 garage en dit voor 560 Microsoft Points. Vanaf 1 mei kan je deze dlc binnenhalen via Xbox LIVE.

Het wagenpark van het Forza 4 Top Gear Car Pack bevat:

2012 Hennessey Venom GT
1977 AMC Pacer X
2011 Ford Transit SuperSportVan
2012 Jeep Wrangler Rubicon
1966 Lotus Cortina
1992 Mitsubishi Galant VR-4
2012 Smart ForTwo
1990 Subaru Legacy RS
2012 Chrysler 300 SRT8
1965 Austin-Healey 3000 MkIII
Bron

Best aardig, maar die Ford Transit... waarom? :')

De Forza 4 servers zijn ook weer lekker bezig trouwens. Het ene moment zeikt het spel over NAT settings als ik de user-created lobbies binnen wil, en de volgende dag weer niet... en dan opeens weer wel. Met m'n verbinding en instellingen is niets veranderd, het is enkel weer Forza dat moeilijk doet.
pi_110765425
quote:
0s.gif Op woensdag 25 april 2012 12:53 schreef Desunoto het volgende:

Best aardig, maar die Ford Transit... waarom? :')

Hierom:
pi_110827131
Dan had ik liever toch een normale gehad.. Had wel een leuke achievement geweest.. "I can do that in a vannnn"
Op zondag 26 juli 2009 15:19 schreef The_Dean het volgende:
Wat ben je ook een klier :D
pi_110859072
quote:
0s.gif Op donderdag 26 april 2012 19:21 schreef PieterBas het volgende:
Dan had ik liever toch een normale gehad.. Had wel een leuke achievement geweest.. "I can do that in a vannnn"
Alleen is de Ring in Forza zo inaccuraat en zoveel km's langer dat de achievement onhaalbaar is. Het is ook vrijwel onhaalbaar met de SSV.. Tussen de brug bij Antoniusbuche en de brug aan t begin van het rechte stuk deed ik een 10:14..
  zondag 29 april 2012 @ 08:05:41 #299
239294 PierreTT
pi_110921246
Ik heb Forza echt al tijden niet meer aangeraakt. Binnenkort toch maar weer eens beginnen, die events rijden zichzelf niet :D
pi_110926416
quote:
0s.gif Op zondag 29 april 2012 08:05 schreef PierreTT het volgende:
Ik heb Forza echt al tijden niet meer aangeraakt. Binnenkort toch maar weer eens beginnen, die events rijden zichzelf niet :D
Je gaat eraan bij de Rivals
Cause I'm a motherlover,
You're a motherlover.
pi_110926426
Vol
Cause I'm a motherlover,
You're a motherlover.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop: