Autovista in actie.quote:Forza Motorsport 4 sets a new graphical standard for the racing genre. Featuring dramatic Hollywood-style camera effects and an all new lighting engine, Forza Motorsport 4 creates an unparalleled, dramatically realistic graphical experience all running at a silky-smooth 60 frames per second.
Forza Motorsport 4 is making racing more social than ever. Create a Car Club and build the ultimate dream team of drivers, tuners and painters from the Forza community. Share your custom cars and dominate the other clubs. With the all-new Rivals Mode, play against your friends whether they are online or not by challenging them for bragging rights and rewards in a variety of different game types.
Autovista Mode brings the automotive experience comes to life. Walk around the car in a virtual showroom, crouch down to look at the details, or open the doors and hood using the power of Kinect. Immerse yourself with Kinect Head Tracking, which pans the camera view based on how you naturally look into the corners when youre hard charging. Take the virtual wheel with Kinect as you sit on the couch with your friends and family no controller required. You can even take advantage of Kinect voice control to easily navigate the game's menu.
With more than 80 manufacturers, the most in any racing game available today, Forza Motorsport 4 features unrivaled diversity and more of the cars you love. The all new World Tour Mode boasts new tracks, unending choice and hundreds of hours of gameplay as you travel the globe with your favorite car. With the most accurate physics engine, cockpits and damage on every car and assists that allow even the most casual player to race, Forza Motorsport 4 redefines the genre.
Dit kunnen we straks dus gaan doen.quote:Top Gear and Forza 4: From "Car Soccer" to "Car Bowling"
As part of the tie-up between Microsoft's Turn 10 Studios and the BBC's smash-hit motoring show, Top Gear, Forza Motorsports 4 will include a number of single-player and multiplayer modes ripped right from the TV show. Yes, it will include "Car Soccer."
The Turn 10 / Top Gear tie-up includes, in addition to the aforementioned multiplayer "Car Soccer" mode, it also includes Jeremy Clarkson providing audio commentary in the new car dealership-like "Autovista" feature, and single player career modes like "Car Bowling" and a series of "Top Gear"-related Rivals challenges, "Star in a Reasonably-Priced Car" being chief among them.
"Car Bowling" is exactly what it sounds like you knock down bowling pins with your car as you drive around the Top Gear test track.
The "Car Soccer" mode is modeled after two segments from the Top Gear TV show (Season eight, episode five and season six, episode one for all you Top Gear fanatics out there) where the hosts played in a giant game of soccer between Volkswagen Foxes and Toyota Aygos. The best part? The mode isn't limited to just the Fox or 'yota, you can use any car you want and in any combination of cars that you want.
Top Gear isn't new to tie-ups with video games, starting with a very basic but still drivable version of their test track appearing around 2003 for the PC racing simulator, Grand Prix Legends. There's also a version of the test track for other PC simulators, including rFactor and World Racing 2.
But it wasn't until Grand Turismo 5's release last year that the track appeared in a mainstream console racer. I never got a chance to fully unlock all of the gameplay modes on the track because although I spent four infuriating hours trying to beat the caravan race level I could never do it.
While the tie-up was cool because of the novelty, I eventually gave up in frustration of ever having a chance to play what I want and how I want on the Top Gear test track. Turn 10 Studios says they've learned from Sony on that one. Here's to hoping that's true.
quote:Bunta-Fujiwara = SternAE86Takumi
Bastard = Butch NL
RolStaart-Beer = Thom2289
Miniem = snelleferrari
Desunoto = Replica of Love
Rauw. = Vladzje
PierreTT = PierreTT
Mister_T = Anormius
SonicVolcano = SonicVolcano
Nick-GizMo = NicKLaS NL
Boingo = Boingo77
trancefan = Nalyu
Gamefreek = geemfriek
Nostalgist = nostalgist
dWc_RuffRyder = RuffRyder NL
Catch_me = KoningDerp
_Ollie = Buddow
JohnB52 = johncorne128
YUR = Yur2905
DutchSpike = xDutchSpiike
Invine = invinee
Admiraal_Anaal - Tahie81
quote:Op zaterdag 7 januari 2012 15:08 schreef Glijdt_licht het volgende:
King of the track kunnen Europeanen gewoon spelen. Je dingt alleen niet mee naar de hoofdprijs (een vreemd iets gesigneerd door die onbekende honkbalkerel). Maar je kunt wel een unicorn en de Huayra winnen.
Oké, klinkt wel goed dan. Later vandaag even proberen. Die tijd om te verslaan zal wel niet al te moeilijk worden.quote:
Idd. BF3 zit steeds in de weg.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 15:35 schreef Bastard het volgende:
Ik moet hem nog steeds weer eens opstarten
Je xbox locale veranderen. Hij staat nu op Netherlands. Even veranderen naar USA of United Kingdom.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 14:50 schreef Dudeweiser het volgende:
hoe kan ik de taal veranderen naar Engels? Ik erger me echt kapot aan die slechte vertalingen
top, bedanktquote:Op dinsdag 10 januari 2012 14:58 schreef ChocolateMoose het volgende:
[..]
Je xbox locale veranderen. Hij staat nu op Netherlands. Even veranderen naar USA of United Kingdom.
in Forza 3 had ik ook twee 4wd driftwagens, een oude Focus met Martini WRC paint en een 22Bquote:Op dinsdag 10 januari 2012 15:32 schreef ChocolateMoose het volgende:
Eindelijk eens een fatsoenlijke drift bak gebouwd.
Nooit gedacht dat het een 4WD zou zijn!
Mochten mensen een goede drift setup willen voor een 4WD, koop alvast een Subaru 22B.
Nadeel is wel dat ie met de handrem geslagen moet worden voordat ie gaat.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 15:33 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
in Forza 3 had ik ook twee 4wd driftwagens, een oude Focus met Martini WRC paint en een 22B
die distro stond bij mij op 70% naar achter, en een paar instellingen die ik van de FM3 database had zelf erop gezet, moet nog uitproberen of het dit keer weer werkt.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 15:35 schreef ChocolateMoose het volgende:
[..]
Nadeel is wel dat ie met de handrem geslagen moet worden voordat ie gaat.
Misschien mijn torque distro even naar achteren gooien en wat meer Remvermogen op de voorbandjes.
Hij gaat wel super mooi door strakke hairpins
Pro-tip right there! Thanks!quote:Op dinsdag 10 januari 2012 16:09 schreef Desunoto het volgende:
Als je meer dan 90 graden dwars gaat, denkt het systeem van Forza dat je hem kwijt bent. Mede daarom is driften een beetje jammer in dit spel. De beste drifts en driftsetups worden niet beloond met punten. Enkel mooie beelden.
Trouwens, de tijd om te verslaan om de Ferrari "unicorn" te winnen met de King of the Track rivals ligt ergens in de 1:13 geloof ik. Tergend langzaam dus. Als je een hond of kat hebt en hem de controller geeft zou je al onder die tijd komen.
Grijp je (waarschijnlijke enige) kans op die zeldzame auto en speel de King of the Track rivals.
in mn eerste ronde haalde ik 1:24quote:Op dinsdag 10 januari 2012 16:09 schreef Desunoto het volgende:
Als je meer dan 90 graden dwars gaat, denkt het systeem van Forza dat je hem kwijt bent. Mede daarom is driften een beetje jammer in dit spel. De beste drifts en driftsetups worden niet beloond met punten. Enkel mooie beelden.
Trouwens, de tijd om te verslaan om de Ferrari "unicorn" te winnen met de King of the Track rivals ligt ergens in de 1:13 geloof ik. Tergend langzaam dus. Als je een hond of kat hebt en hem de controller geeft zou je al onder die tijd komen.
Grijp je (waarschijnlijke enige) kans op die zeldzame auto en speel de King of the Track rivals.
Automaat?quote:Op dinsdag 10 januari 2012 16:28 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
in mn eerste ronde haalde ik 1:24![]()
![]()
ik moet nog veel oefenen dus
Serious? Ik liep altijd tegen mijn eigen "barriere" van mijn kunnen aan. Tot ik dacht FUCK IT! en besloot als een achterlijke te rijden en ipv remmen gas loslaten en vroeg insturen e.dquote:Op dinsdag 10 januari 2012 16:32 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
nee, handgeschakeld en alles uit.
Road Atlanta, net 1:13:480 gehaald.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 16:38 schreef ChocolateMoose het volgende:
Welke baan is het eigenlijk voor die Unicorn?
wat is jouw snelste tijd tot nu toe dan?quote:Op dinsdag 10 januari 2012 16:42 schreef Desunoto het volgende:
Nog een "pro-tip" dan maar: je kan de hele ronde in de 4e versnelling rijden op de S bocht (links-rechts) na. Daar schakel je terug naar z'n 3.
Voor de eerste bocht moet je heel even de rem aantikken en hem daarna gewoon de bocht door laten rollen. De bochten erna gebruik je de rem niet, je gaat slechts een beetje van het gas af. Gaat sneller en is zonder risico, want je kan makkelijker corrigeren door simpel minder/meer gas te geven.
Dan moet je bij de S bocht hard aanremmen en al snel insturen, je kan een beetje afsnijden over de kerbs links. Daarna moet je zorgen dat je pas op het gas gaat als je weet dat je er ook niet meer vanaf hoeft.
Ohhh.....1 van mijn favo's.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 16:40 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Road Atlanta, net 1:13:480 gehaald.
Rivals is een goede toevoeging
Het is wel het korte circuit.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 16:43 schreef ChocolateMoose het volgende:
[..]
Ohhh.....1 van mijn favo's.Moet goed komen methinks! Vanavond eens even doen.
netjes, ik zit nog aan 1:12:8xx, nu ff proberen nog sneller te gaanquote:Op dinsdag 10 januari 2012 16:43 schreef Desunoto het volgende:
1:09:3xx of zoiets. Kan naar een 1:08:5 denk ik met wat meer rondjes.
okee, bedanktquote:Op dinsdag 10 januari 2012 18:55 schreef Glijdt_licht het volgende:
Je krijgt hem in de week van 6 februari.
Marketplace in het hoofdmenu?quote:Op dinsdag 10 januari 2012 19:36 schreef Dudeweiser het volgende:
waar kan ik trouwens die benchmark tracks krijgen? De code die erbij zit is al gebruikt, want tweedehands, maar je zou hem toch ook los moeten kunnen kopen?
Ik heb die code denk ik nog wel liggen wacht ffquote:Op dinsdag 10 januari 2012 19:36 schreef Dudeweiser het volgende:
waar kan ik trouwens die benchmark tracks krijgen? De code die erbij zit is al gebruikt, want tweedehands, maar je zou hem toch ook los moeten kunnen kopen?
oeh dat zou ik wel heel erg waarderen van jequote:Op dinsdag 10 januari 2012 19:41 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ik heb die code denk ik nog wel liggen wacht ff
Ik zet soms een replay op, op de achtergrondquote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:02 schreef Nuchterheid het volgende:
Meer mensen hier die soms bijna een half uur naar een replay van een race van 3 rondjes kunnen kijken?
Vooral heerlijk om je auto in slowmotion via de cerbs een bocht door te zien glijden
Ik doe het meer voor de revs, om sneller uit te accelereren. Maar dan laat ik weer wat vallen bij het opschakelen denk ik.quote:Op donderdag 12 januari 2012 13:20 schreef Desunoto het volgende:
Als je naar de 2e versnelling moet, weet je dat je te langzaam gaat. Je moet hem echt in 3 nemen. In de laatste S bocht laat je dus veel tijd liggen. Ik zou daar toch als eerst naar kijken.
Toch zijn 4 dus, ok. Ik zorg bij die bocht altijd dat ik wat wijd aankom en precies de curbs eventjes pak om een vloeiende lijn te zouden, anders gaat hij oversturen en verlies ik snelheid. Ik gebruik daar de totale breedte om de auto naar het rechte stuk te brengen, dus daar zal ik niet veel winnen.quote:In die lange bocht waar je zit te twijfelen over versnellingen 3 of 4, daar moet je zeker doorheen gaan in z'n 4. Je moet vroeg insturen bij die bocht en blijven sturen zodat je rechts blijft, maar ook weer niet te hard sturen want dan verlies je snelheid. Als je het echt perfect doet, valt je snelheid niet onder de 154/155 km/u. Dat is erg lastig en zeker niet altijd te bereiken met een controller... want daarmee heb je die precisie niet. Maar je kan er wel mee in de buurt komen.
Hmmm, wellicht rem ik daar te laat. Mijn angle is goed, maar ietsje eerder remmen zorgt wellicht voor een meer vloeiende bocht. Deze pak ik in zn 3 btw. 2 is te laag en bij 4 kom je bijna stil te staan.quote:Voor de allereerste bocht zou ik aan de linkerkant een rem- en instuurpunt opzoeken. Het juiste punt zit erg dichtbij het moment waarop het asfalt overgaat naar gras, links van de witte lijn. Om veel tijd te winnen moet je alle ruimte gebruiken. Helemaal links zitten tijdens het insturen, aan de binnenkant de kerbs raken en hem dan licht sturend naar buiten laten glijden.
Hij zal vast wat beter rijden met SM aan ofzo, maar ik weiger assists te gebruiken.quote:En ja, de auto is niet zo best. Heel gevoelig om snelheid te verliezen als je een iets te scherpe stuurbeweging maakt.
En de S bocht na de 1e uphill in zn 3quote:Op donderdag 12 januari 2012 15:32 schreef Desunoto het volgende:
Assists zullen deze auto alleen maar trager maken. Dus goed dat je ze uit hebt staan.![]()
Bijna de hele ronde moet in z'n 4. Het enige stuk waar je moet schakelen terug naar z'n 3 is bij het aanremmen van de laatste S bocht en dan weer naar z'n 4 als je erdoorheen bent. Voor de rest moet je gewoon de 4e versnelling aanhouden en enkel focussen op snelheid behouden door vloeiende lijnen te rijden.
Als je de eerste bocht goed door hebt, kom je er met zo'n hoge snelheid uit dat je al op de grens van de toerenteller zit als je hem in z'n 3 doet. Dus is het beter om in z'n 4 te blijven en niets te verliezen met onnodig schakelen.
En ik maar denken dat ik 1:13.000 moest rijden. Dus die Unicorn zit al in de pocket.quote:Beat CJ’s time of 1:13.980 and you’re guaranteed a Unicorn car – the 2003 Ferrari Challenge Stradale outfitted in a custom CJ Wilson Racing livery.
Dat vind ik dus jammer, je krijgt per level een auto. Na level 4-5 affinity zijn alle performance upgrades gratis. Ik zit nu met een zeer uitgebreid wagenpark waaronder Lambo's, Ferrari's, Astons etc.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 12:29 schreef Dudeweiser het volgende:
Het valt me trouwens op dat je veel makkelijker credits verdient dan in Forza 3, een goede verbetering.
Hmm ik wist niet dat het zó snel ging. Ben nu pas level 5 en nog geen affinity level hoger dan 2, maar dat is inderdaad wel een beetje overdreven.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 12:56 schreef ChocolateMoose het volgende:
[..]
Dat vind ik dus jammer, je krijgt per level een auto. Na level 4-5 affinity zijn alle performance upgrades gratis. Ik zit nu met een zeer uitgebreid wagenpark waaronder Lambo's, Ferrari's, Astons etc.
Het gros van de auto's is flink aan getuned.
Dan nog heb ik dik 1 miljoen credits. Wetende dat je later nog vettere bakken krijgt (ben nu lvl 35), geef je dat geld niet zo snel uit.
bij Forza 3 moest je echt op je centen letten bij het kopen van je upgrades, dat was juist heerlijk!
Nu is het gewoon een beetje TE makkelijk.
Voorbeeld.Een half uurtje King of the Track rijden en dan stoppen geeft je ca. 80.000 credits en een shitload aan XP.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 12:58 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Hmm ik wist niet dat het zó snel ging. Ben nu pas level 5 en nog geen affinity level hoger dan 2, maar dat is inderdaad wel een beetje overdreven.
damn dat is best wel erg jaquote:Op vrijdag 13 januari 2012 13:07 schreef ChocolateMoose het volgende:
[..]
Voorbeeld.Een half uurtje King of the Track rijden en dan stoppen geeft je ca. 80.000 credits en een shitload aan XP.
Ik zat op driver level 32 en ging naar 35. Daar heb je veel XP voor nodig. Hup! Een Lambo, Mclaren Stirling Moss en een 458 Italia rijker. 3 auto's in een half uurtje.
In jouw geval schiet je door de levels heen op deze manier, omdat je per level minder XP nodig hebt.
Geld heb je eigenlijk alleen nodig om je garage aan te vullen met je eigen favorieten of om te shoppen in de Auction House of Storefront.
Je hebt het niet nodig om capabele auto's te kopen.
Ik gebruik de gegeven auto's vaak niet eens. De enige die ik getuned heb, zijn zelf gekochte auto's.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 13:44 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
damn dat is best wel erg jazo zit er maar weinig uitdaging aan natuurlijk. Ik vind het een beter idee als je om de 5 of 10 levels een auto krijgt, zoals in de vorige forza's. Ik vond het ook altijd geweldig om een auto uit te zoeken voor een bepaald event, maar dat is nu dus ook niet meer nodig.
Wel ongelooflijk veel geldbonussen.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 15:41 schreef Glijdt_licht het volgende:
Na lvl 50 krijg je geen auto's meer
Ik wel. Niet de top van je duim gebruiken maar het midden. Hoe leg je dat uit? Noem het het knikpunt van je duim.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 15:59 schreef Desunoto het volgende:
Zulke precieze stuurbewegingen kan je niet maken met een controller helaas. Ik in elk geval niet.
Ik moet zeggen dat die nieuwe wireless wheel van MS best ok reageert.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 16:07 schreef Desunoto het volgende:
Ik snap wat je bedoelt, maar dat lukt me ook niet. Soms denk ik dat ik Parkinson heb.![]()
Maar ik ga geen stuurtje aanschaffen voor de Xbox. Eerder meteen een goed stuur voor als rFactor 2 uitkomt op de PC.
Het zou je verbazen hoeveel mensen online steeds vragen wat er op de zijkant staat. Leg ik het uit, snappen ze het nog niet.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 16:10 schreef Desunoto het volgende:
Initial D
Ben geen drifter maar iedereen weet dat.
Werkt die wel in combinatie met de PC? Volgens mij ben je bijna verplicht om een Fanatec te kopen als je hem en op je xbox en op je pc wilt gebruiken.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 16:10 schreef ChocolateMoose het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat die nieuwe wireless wheel van MS best ok reageert.
Geprobeerd bij de Media een paar weken terug, TOEVALLIG zat Forza 4 erin.
Klopt. 3 alleen voor de laatste S-bocht.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 17:51 schreef Desunoto het volgende:
Automaat is erg langzaam ja. Gewoon zelf schakelen. Je hoeft maar één keer naar z'n 3 en dan weer terug naar de 4 voor de rest van de ronde.
Een 4WD Japanner kopen en opvoeren. Klaar.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 14:34 schreef Fallengod het volgende:
Weet iemand een goeie R1 klas auto?
Oke zal ik proberenquote:Op zaterdag 14 januari 2012 19:01 schreef Bunta-Fujiwara het volgende:
[..]
Een 4WD Japanner kopen en opvoeren. Klaar.
Ferrari F430quote:Op zondag 15 januari 2012 17:44 schreef _Ollie het volgende:
Welke auto's of tune setups zijn goed voor online A of B class?
Ik heb Forza nu sinds ie uit is en nooit een dragrace gedaan.quote:Op maandag 16 januari 2012 00:09 schreef reteppd het volgende:
Hey!
Ik heb geen zin om 9 topics door te lezen. Dus hopelijk is deze vraag al niet eerder gesteld.
Bij de dragrace van deze maand lukt het me niet om boven de 5% te komen. Hoeveel versnellingen gebruiken jullie? Ik doe het met 4, maar misschien is dat te weinig?
Vandaar.quote:Op maandag 16 januari 2012 09:38 schreef JohnB52 het volgende:
Die krijg je ook niet in carreer, alleen rivals of single player
Volgens mij wel jaquote:
Welke?quote:Op zaterdag 21 januari 2012 11:06 schreef dreamzk het volgende:
Nog even wachten tot maandag en dan ga ik weer even vol Forza spelen. Wil ook die unicorn car halen
Even gemist, wanneer krijg je die?quote:Op zaterdag 21 januari 2012 12:18 schreef Glijdt_licht het volgende:
Ferrari 360 CS van de King of the Track rival
Monthly Rivals. Road Atlanta. Je moet met een Mazda Roadster rijden. Time to beat voor de unicorn is 1:13.980quote:Op zaterdag 21 januari 2012 12:21 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Even gemist, wanneer krijg je die?
Dus niet iedereen.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 12:32 schreef Desunoto het volgende:
En daarnaast krijgt iedereen die meedoet, maakt niet uit met welke tijd, ook een Pagani Hyura of hoe je die naam ook schrijft. Maar om die te gebruiken moet je uiteraard de DLC hebben.
Die was inderdaad niet al te lastig, heb een 1.11 of 1.12 maar laten staanquote:Op zaterdag 21 januari 2012 12:30 schreef Bunta-Fujiwara het volgende:
[..]
Monthly Rivals. Road Atlanta. Je moet met een Mazda Roadster rijden. Time to beat voor de unicorn is 1:13.980
TE makkelijk deze challenge. Zit nu op 1:09.154
De auto krijg je in de week van 6 Februari.
VIP gift, en het is een unicorn.quote:Op zondag 22 januari 2012 21:03 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Die was inderdaad niet al te lastig, heb een 1.11 of 1.12 maar laten staan![]()
Kreeg ook ineens een Camaro SS gratis?
Nice, ik kreeg inderdaad ook een badge en title erbij voor het hebben van 3 unicornsquote:Op maandag 23 januari 2012 00:42 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
VIP gift, en het is een unicorn.
1:10:287 beat that. Manual, geen assists, controller.quote:Op maandag 30 januari 2012 23:16 schreef Reintji het volgende:
Pfoei. Nog net 1:13:876 gereden met de MX5. Haha
Welk circuit, welke auto?quote:Op dinsdag 31 januari 2012 09:35 schreef ChocolateMoose het volgende:
[..]
1:10:287 beat that. Manual, geen assists, controller.
Road Atlanta, Mazda MX5. Die Rivals race waar je de Unicorn kan winnen.quote:
Ooo die inderdaad. Ik heb die ergens op 1.11 of 1.12 laten staan, vond het wel primaquote:Op dinsdag 31 januari 2012 09:40 schreef ChocolateMoose het volgende:
[..]
Road Atlanta, Mazda MX5. Die Rivals race waar je de Unicorn kan winnen.
Je staat al in mn lijst.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 09:42 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ooo die inderdaad. Ik heb die ergens op 1.11 of 1.12 laten staan, vond het wel prima
Wat is jouw gamertag trouwens?
Haha. Daar ga ik nooit aankomen. Mooie tijdquote:Op dinsdag 31 januari 2012 09:35 schreef ChocolateMoose het volgende:
[..]
1:10:287 beat that. Manual, geen assists, controller.
Dat dacht ik ook, tot ik bleef rijden en steeds meer snelheid vond.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 09:59 schreef Reintji het volgende:
[..]
Haha. Daar ga ik nooit aankomen. Mooie tijd
Oh, ik dacht dat dat iemand anders wasquote:Op dinsdag 31 januari 2012 09:49 schreef ChocolateMoose het volgende:
[..]
Je staat al in mn lijst.Stern.
Kijk ik net, heeft ie mijn 1:12 alleen geteld...Vanavond weer de 1:10 neerzetten.
Waarom ie het niet onthouden heeft is me een raadsel, maar het kostte me verdomme 45 minuten om die tijd te rijden!!
Oude en nieuwe, haal ze steeds door elkaar. Effe rechtzetten.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 10:11 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat dat iemand anders was2e account?
Zo!quote:Op dinsdag 31 januari 2012 10:40 schreef ChocolateMoose het volgende:
[..]
Oude en nieuwe, haal ze steeds door elkaar. Effe rechtzetten.
Ze zouden dan een hill climb moeten inzetten inderdaad.. betekent nieuwe circuits. Hoewel, dat japanse circuit heeft wel goeie stukken natuurlijk.quote:Op woensdag 1 februari 2012 20:03 schreef Desunoto het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
(klik voor groter)
Die Audi Quattro is ook leuk, maar ik snap niet zo goed wat deze in dit spel te zoeken heeft. Dit zijn rallywagens en niet gemaakt om over Suzuka, Mugello, Le Mans etc te rijden.
Of de Challenger, gezien dat een opgelukte versie is van het origineel.quote:Op woensdag 1 februari 2012 20:51 schreef Desunoto het volgende:
Zal de Polo wel zijn. Ik verwacht niet anders.
Ik hoop het!quote:Op woensdag 1 februari 2012 20:51 schreef Desunoto het volgende:
Zal de Polo wel zijn. Ik verwacht niet anders.
NOG makkelijker!? Dan kunnen ze die Unicorns net zo goed weggeven aan iedereen. Die 1.13.980 van de vorige keer was een lachertje.quote:Op donderdag 2 februari 2012 09:09 schreef Reintji het volgende:
Mocht dit de tijd blijven dan is deze challenge wel gemakkelijker dan die van januari.
1.53.885
Is dit serieus zijn beste lap?quote:Op donderdag 2 februari 2012 09:09 schreef Reintji het volgende:
Mocht dit de tijd blijven dan is deze challenge wel gemakkelijker dan die van januari.
1.53.885
Wellicht is "Racing Rampage" gewoon een recreant. Kon zijn tijd niet vinden op het scorebord trouwensquote:
Hij is beter in deuren in elkaar slaan dan in Forza!quote:Op donderdag 2 februari 2012 21:19 schreef Desunoto het volgende:
Ook nog eens ongeldig.![]()
Dan doet hij het wel heel slecht hoor.
Die kan je ook online kopen :-)quote:Op vrijdag 10 februari 2012 20:16 schreef Cryothic het volgende:
Zo, vanmiddag gehaald hij de mediamarkt. 33.- inclusief track pack. En car pack.
Nou nog een gold abo, dan kan ik ook meedoen
Zekers!quote:Op vrijdag 10 februari 2012 21:47 schreef Shadeauw het volgende:
Die Alfa 155 is trouwens echt een bazenauto.
Monster!quote:Op donderdag 9 februari 2012 20:31 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Hij is beter in deuren in elkaar slaan dan in Forza!
[ afbeelding ]
Ik normaal gesproken ook niet met racegames. Eigenlijk altijd Hood-view zeg maar... maar in Forza4 voelt die cockpit-view zo ontzettend goed, dat ik die gebruik.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 12:50 schreef invine het volgende:
Nooit gemerkt, maar ik rijd nooit in cockpit view..
Ik race altijd lekker achter de autoquote:Op vrijdag 17 februari 2012 13:13 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Ik normaal gesproken ook niet met racegames. Eigenlijk altijd Hood-view zeg maar... maar in Forza4 voelt die cockpit-view zo ontzettend goed, dat ik die gebruik.
quote:Op donderdag 1 maart 2012 18:17 schreef PierreTT het volgende:
1995 BMW 850CSi
Ja. Zeker.
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 1 maart 2012 18:05 schreef Desunoto het volgende:
March Pirelli Car Pack
1966 Ford Country Squire![]()
quote:
Dat maakt een hoop goed.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 16:20 schreef PierreTT het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Die wil ik wel over Suzuka sturen![]()
Om auto's te sparen. Ik gebruik trouwens sowieso al een auto of 100 van de 180-190 die ik in mijn garage heb. Ik vind het erg leuk om voor elk event een nieuwe auto te zoeken en te gebruiken. Op die manier rij je met verschillende auto's van verschillende groottes en verschillende instellingen. Een en ander heeft ook te maken met het gebruiken van zoveel mogelijk auto's om de perfecte auto voor elke baan te vinden teneinde de beste tijden op elke baan neer te zetten.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 20:52 schreef AQuila360 het volgende:
Waarom wil iedereen toch auto dlc?
Je hebt er 400 bij de start en gebruikt er misschien 10% ofzo dus wat heb je aan nog meer auto's?
Beter komen ze met wat banen o.i,d.
Vooralsnog is daar nog niks over bekend...quote:Op vrijdag 2 maart 2012 22:16 schreef Shadeauw het volgende:
Komt er uberhaupt nog wel een track pack DLC? Een beetje verandering zou inderdaad wel leuk zijn.
Zou leuk zijn ja. Ik noem een Spaquote:Op vrijdag 2 maart 2012 22:16 schreef Shadeauw het volgende:
Komt er uberhaupt nog wel een track pack DLC? Een beetje verandering zou inderdaad wel leuk zijn.
Die extreme is wel leuk als je dronken bent met wat vriendenquote:Op vrijdag 2 maart 2012 23:28 schreef Desunoto het volgende:
Circuits bouwen is veruit het zwakste punt van Turn 10.
Het duurt een eeuwigheid voor ze er een paar kunnen bouwen, en veel van de circuits die ze zelf bedenken hebben verschrikkelijk slechte ontwerpen: Iberian, Ladera, Peninsula en met als dieptepunt Camino Viejo "Extreme"...![]()
Auto-modellen bouwen kunnen ze inderdaad als de beste. En met Autovista hebben ze laten zien dat ze kunnen beschikken over extreem gedetailleerde modellen. Het is puur de Xbox 360 die ze beperkt. Dat moet dus echt genieten gaan worden op die nieuwe Xboxquote:Op vrijdag 2 maart 2012 23:28 schreef Desunoto het volgende:
Circuits bouwen is veruit het zwakste punt van Turn 10.
Het duurt een eeuwigheid voor ze er een paar kunnen bouwen, en veel van de circuits die ze zelf bedenken hebben verschrikkelijk slechte ontwerpen: Iberian, Ladera, Peninsula en met als dieptepunt Camino Viejo "Extreme"...![]()
Daarnaast zijn ze zo stom om van die plekken te bedenken naast de baan om je auto van 300 km/u af te remmen naar 30 km/u binnen een seconde... op de vreemdste plaatsen.
En ze hebben de mogelijkheid om het Nurburgring F1 circuit met de Nordschleife te verbinden ook niet aangegrepen.
Daarentegen kunnen ze wel een lading schitterend gedetailleerde wagens leveren. Dus als je het zo bekijkt zie ik liever 50 nieuwe mooie wagens dan 1 nieuw circuit. En al helemaal als dat een Mazda 787B of een Ferrari 312 P betekent.
Ik vind de extreme-versie de leukste variatie van die hele baanquote:Op vrijdag 2 maart 2012 23:30 schreef invine het volgende:
[..]
Die extreme is wel leuk als je dronken bent met wat vriendenmaple valley daarintegen is dan wel weer heel goed..
Ach, ook Forza heeft inderdaad zijn mindere punten. Maar dat weegt imo. niet open tegen die van GT5. Vooral die geforceerde cockpit-views voor alle auto's, hoe lelijk zijn die wel nietquote:Op vrijdag 2 maart 2012 23:34 schreef Desunoto het volgende:
Maple Valley vind ik ook slecht. Het circuit leent zich absoluut niet als race-circuit. Het is enkel goed voor time attack achtige racetypes.
En dan is het circuit nog steeds frustrerend. Want net als met de Nordschleife, Peninsula en enkele andere circuits hebben ze er van die bizarre curbs ingebouwd waar je met een groot aantal wagens (vooral die laag op het asfalt liggen) niet eens in de buurt moet komen of je auto ligt op z'n kop.![]()
Hoe vaak zie je dat nou? Echt alleen in Forza.
Denk dat we eerst Project Gotham Racing 5 krijgen :-)quote:Op vrijdag 2 maart 2012 23:34 schreef Nuchterheid het volgende:
[..]
Het is puur de Xbox 360 die ze beperkt. Dat moet dus echt genieten gaan worden op die nieuwe Xbox
Denk het niet... Die studio die die game maakte (Bizarre) was toch aan de kant gezet door Activision? Of heb ik het nu mis?quote:Op zaterdag 3 maart 2012 01:37 schreef JohnB52 het volgende:
[..]
Denk dat we eerst Project Gotham Racing 5 krijgen :-)
Dit. Grootste nadeel van online racen bij Forza, heel jammer altijdquote:Op zaterdag 3 maart 2012 13:26 schreef Desunoto het volgende:
Wat is het toch met mensen die binnen een minuut een goede lobby om zeep kunnen helpen.![]()
Zat net in een lobby met races van 6 tot 8 ronden op circuits als Silverstone en Mugello met R3 klasse auto's en vrijwel niemand gebruikte die Joss JT1 en Moslers en dat soort spul. Gewoon leuke races met middelmatige auto's zonder mensen die onnodig riskante acties uitvoeren
Dan gaat de host weg en verandert de nieuwe host het naar 3 ronden per race en stapt in z'n Mosler. En dan volgen er natuurlijk nog 5, 6 mensen die van zulke wagens nemen. Meteen crashes in de eerste bocht natuurlijk. Opeens verandert de mentaliteit van mensen naar "MOET. WINNEN." en gaan ze extreme risico's nemen...
Weg leuke lobby.
Gebeurd in de meeste van dit soort online racers, ik vind het wel wat hebben die chaos in de eerste bochtquote:Op zaterdag 3 maart 2012 14:08 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Dit. Grootste nadeel van online racen bij Forza, heel jammer altijd
Klopt, het kan wel lachen zijn, maar wat Desunoto zegt, het koste wat het kost willen winnen irriteert me gewoon. Rij je lekkere rondes, komt er zon gast die je totaal onnodig uit de bocht beukt, dat soort dingen.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 15:36 schreef invine het volgende:
[..]
Gebeurd in de meeste van dit soort online racers, ik vind het wel wat hebben die chaos in de eerste bochthet is wel vloeken maar daarna kan je lekker racen in vaak een groepje.
Klopt, ik rijd meestal gewoon in de circuit races van turn 10.. als iemand dan zoiets flikt wordt hij of zij er altijd redelijk snel uitgestemdquote:Op zondag 4 maart 2012 15:02 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Klopt, het kan wel lachen zijn, maar wat Desunoto zegt, het koste wat het kost willen winnen irriteert me gewoon. Rij je lekkere rondes, komt er zon gast die je totaal onnodig uit de bocht beukt, dat soort dingen.
Ik heb met -alle- auto's gereden. En ik rij de game niet om te tunen, maar puur voor het rijden. het rijden met de auto zoals hij bedoeld was vind ik het mooistquote:Op vrijdag 2 maart 2012 20:52 schreef AQuila360 het volgende:
Waarom wil iedereen toch auto dlc?
Je hebt er 400 bij de start en gebruikt er misschien 10% ofzo dus wat heb je aan nog meer auto's?
Beter komen ze met wat banen o.i,d.
Jij rijdt alleen in stockcars?quote:Op zondag 4 maart 2012 19:01 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
Ik heb met -alle- auto's gereden. En ik rij de game niet om te tunen, maar puur voor het rijden. het rijden met de auto zoals hij bedoeld was vind ik het mooist.
Jup, zover mogelijk wel. Al is dat nu de AI ook allemaal een volgepompte bak hebben niet meer echt mogelijk in de World tour enzo..quote:
ik heb geen bericht gekregenquote:Op zondag 4 maart 2012 17:49 schreef Desunoto het volgende:
Als het goed is heb je toen een bericht van Turn 10 gekregen en als je die selecteerde "downloadde" het spel de auto naar je garage.
Als je dat bericht gemist hebt ben je misschien te laat ja..
De tijdlimiet is 30 dagen..quote:Op maandag 5 maart 2012 01:31 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ik heb geen bericht gekregenmaar ja ik startte gister voor het eerst weer op sinds januari dus er zal wel een tijdlimiet aan zitten.
Is het al bekend wat de volgende challenge gaat worden nu de Rampage Jackson Challenge is afgelopen?
Jij rijdt niet online? Het verschil tussen een getunede auto en een stock wagen is echt een wereld van verschil, zeker als je setups koopt online..quote:Op maandag 5 maart 2012 00:08 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
Jup, zover mogelijk wel. Al is dat nu de AI ook allemaal een volgepompte bak hebben niet meer echt mogelijk in de World tour enzo..
maar verder probeer ik gewoon zoveel mogelijk stock te rijden..
Ik rij wel online, maar alleen in stock lobbies.quote:Op maandag 5 maart 2012 11:20 schreef invine het volgende:
[..]
Jij rijdt niet online? Het verschil tussen een getunede auto en een stock wagen is echt een wereld van verschil, zeker als je setups koopt online..
Google Translate:quote:Während sich die Forza Motorsport-Gemeinde derzeit die Köpfe nach dem kommenden Open World Racer Forza Horizon verdreht, können in naher Zukunft anscheinend auch Porsche-Fans endlich aufatmen. Nachdem schon im Horizon-Trailer Fahrzeuge aus Zuffenhausen zu sehen waren, haben wir heute früh erfahren, dass schon bald ein umfangreiches Porsche Expansion Pack für Forza Motorsport 4 erscheinen soll.
Die Erweiterung soll satte 30 Modelle der Sportwagen-Manufaktur und 20 neue Rennevents beinhalten, die den Spielern zusätzlich 250 Punkte Gamerscore bieten. Darüber hinaus soll das Porsche Expansion Pack bereits innerhalb der nächsten drei Monate veröffentlicht werden. Über den Preis ist bislang noch nichts bekannt.
daar zou ik wel geld aan uit willen gevenquote:Op maandag 5 maart 2012 13:40 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Google Translate:
It comes: First details of the Porsche Durc expansion pack ...
While the Forza Motorsport community currently turning heads on the next open world racer Forza Horizon, may in the near future, apparently, Porsche fans finally breathe again. Having already been seen in the Horizon-trailer vehicles from Zuffenhausen, today we learn early on that soon, a comprehensive Porsche expansion pack for Forza Motorsport released fourth
The expansion will include a whopping 30 models of sports car manufacturer and racing 20 new events, which provide players with an additional 250 Gamerscore points. In addition, the expansion pack to be released Porsche already within the next three months. About the price is yet unknown.
http://www.xboxfront.de/n(...)rosoft_Xbox_360.html
Van het forzamotorsport.net forum.
quote:Op maandag 5 maart 2012 16:16 schreef Bastard het volgende:
Nee! Ik pak de gratis porsche en zet er met grote letters "fuck this bullshit" op!
Pff, mijn BMW eet Porsches.quote:Op maandag 5 maart 2012 16:17 schreef Desunoto het volgende:
[..]![]()
Dat mag. Maar dan rijd ik je om je oren met een andere Porsche.
Klinkt plausibel. En acceptabel.quote:Op maandag 5 maart 2012 16:20 schreef Glijdt_licht het volgende:
Er waren 34 Porsches in FM3
23 blijven over. Ik denk dat vrijwel alle racers eruit gaan,
en de 962, de Porsche AG '98 GT1 en één Spyder (zoals Jos reed) overblijven.
De 997 en 996 Cup en GT3 racers gaan eruit, om te worden vervangen door nieuwe..
Of enkele oude modellen die sinds FM2 niet echt meer goed geupdated zijn gaan eruit.. Dan denk ik bv aan de '03 Boxster S..
Uitdaging aangenomen.quote:
Ja gewoon compleet mee eens. Sterker nog, PGR en motogp draaide om de MP en was goed. Nu is het wachten op aansluiting, lobby inkomen, racen en van de weg gebeukt worden. No fun!quote:Op maandag 5 maart 2012 16:22 schreef twi het volgende:
Ik denk dat ik m'n racing/gaming vibe een beetje ben kwijtgeraakt. Forza 3 kon me al nauwelijks boeien, en Forza 4 heb ik ook geforceerd een beetje uit zitten spelen. Geen zin om online een kwartier te wachten totdat er een lobby klaar is met spelen waar je een stel bosmongolen hebt die je er bij de eerste de beste bocht vanaf beuken.
Al is het daardoor zelfs nog leuker om eens echt te racen. Ik geniet meer van een inhaalrace waarbij ik alsnog op het podium sta, dan een race waarbij je na de eerste bocht op kop ligt en voor de rest niemand meer ziet.
Ik mis PGR best wel een beetje, eigenlijk. Niet lullen, maar racen. Terwijl ik vroeger meer van simulatie dan van arcade hield.
Inderdaad, en rivals is leuk hoor. Maar ik ga niet gamen om urenlang in m'n eentje rondjes te rijden tegen een tijd. Al komt dat mede doordat ik niet hele avonden meer met een klein clubje mensen lekker zit te Liven hoor, dat ook. Wat is er leuker om iemand waar je toch vaker mee gamed er van af te rijden. Bovendien, niemand zegt meer wat online, de mics worden gewoon vrijwel nooit gebruikt. Wat is deze?quote:Op maandag 5 maart 2012 16:23 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ja gewoon compleet mee eens. Sterker nog, PGR en motogp draaide om de MP en was goed. Nu is het wachten op aansluiting, lobby inkomen, racen en van de weg gebeukt worden. No fun!
Het is niet meer zo leuk als eerste jaar van Live, dat is een ding wat zeker is Twiquote:Op maandag 5 maart 2012 16:27 schreef twi het volgende:
[..]
Inderdaad, en rivals is leuk hoor. Maar ik ga niet gamen om urenlang in m'n eentje rondjes te rijden tegen een tijd. Al komt dat mede doordat ik niet hele avonden meer met een klein clubje mensen lekker zit te Liven hoor, dat ook. Wat is er leuker om iemand waar je toch vaker mee gamed er van af te rijden. Bovendien, niemand zegt meer wat online, de mics worden gewoon vrijwel nooit gebruikt. Wat is deze?
het plaatje komt direct van Forzamotorsport.net af..quote:Op maandag 5 maart 2012 22:23 schreef JohnB52 het volgende:
In die trailer zitten toch geen ingame beelden?
Plaatje lijkt me ook niet echt, zie de "kartels" bij de a-stijl...
En wat stond er nou bij, a fast paced pick-up-and-play racer? Ik voel NFS-invloedenquote:Op dinsdag 6 maart 2012 09:25 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Kennelijk een open-world-racer die eind dit jaar al uit moet komen.
Zolang het NFS 1, 2 of Porsche invloeden zijn vind ik het niet erg. Ik wil geen politie e.d. in Forza.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 11:24 schreef PierreTT het volgende:
[..]
En wat stond er nou bij, a fast paced pick-up-and-play racer? Ik voel NFS-invloeden
Zou wel grappig zijnquote:Op dinsdag 6 maart 2012 11:49 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Zolang het NFS 1, 2 of Porsche invloeden zijn vind ik het niet erg. Ik wil geen politie e.d. in Forza.
Lol.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 11:54 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Zou wel grappig zijnScheur je ineens vanaf de openbare weg Laguna Seca op met 10 anderen, en ga je rondes rijden terwijl de politie achter je aanzit. En als je 3 rondes hebt gereden gaat de hele stoet weer het circuit af en door de straten racen
![]()
Heb ik met Tsukuba. Ik kan dat circuit echt niet meer zien, laat staan rijden.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 12:25 schreef Waffle het volgende:
Volgens mij is het niet helemaal van turn 10? Al ben ik wel blij dat er weer een andere hopelijk kwalitatief goede racer komt. Forza 4 heb ik over geslagen, omdat hij te veel lijkt op Forza 3. Die weer veel te veel leek op Forza 2. Ze voegen gewoon te weinig toe aan de racers om het interessant te maken. Al die extra auto's zijn leuk, maar de circuits kan ik zo'n beetje dromen. Er zijn op de wereld zoveel vette circuits waar ik nog niet op gereden heb. Mugello, laguna seca, nurburgring, etc zijn geweldig alleen heb ik op elk van deze circuits honderden ronden gereden dat ik ze niet meer interessant vind.
Haha vet. En nu gifgroen!quote:Op dinsdag 6 maart 2012 16:57 schreef Glijdt_licht het volgende:
Beetje aant kloten met die Ford Country Squier:
Dakdrager eraf
Veel te grote wielen eronder met veel te brede banden
Vering achter maximaal omhoog
Vering voorop maximaal naar beneden
[ afbeelding ]
Klik
Dat wordt dus een pittige deze maandquote:Op woensdag 7 maart 2012 20:01 schreef Glijdt_licht het volgende:
Nieuwe King Of The Track online:
Juan Pablo Montoya
It's a ZR1 on Indy GP, His GT is JuanPMontoya42.
Hoe gaafquote:Op woensdag 7 maart 2012 20:01 schreef Glijdt_licht het volgende:
Nieuwe King Of The Track online:
Juan Pablo Montoya
It's a ZR1 on Indy GP, His GT is JuanPMontoya42.
nee.. hoe word je VIP?quote:Op woensdag 7 maart 2012 21:34 schreef Desunoto het volgende:
Heb je normaal gesproken zo'n kroontje naast je naam als je online racet/op de leaderboards kijkt? Je moet er een VIP voor zijn.
Ben gezakt naar #18 zag ik net. De #1 is onder de 7 minuten gedoken... nu een verschil van 14 seconden. Dat is echt gekkenwerk.
Camshafts upgraden wil daarbij wel helpen merk ikquote:Op woensdag 7 maart 2012 23:20 schreef Nuchterheid het volgende:
Waarom komen er bij de ene auto af en toe wel vlammen uit de uitlaat bij de andere niet, ook niet met race-uitlaat?
KOTT februari met Rampage Jackson - Camaro SS (moet nog komen)quote:Op dinsdag 13 maart 2012 18:24 schreef PierreTT het volgende:
Wat waren de laatste unicorn challenges eigenlijk? Heb sinds de 360 Stradale (dacht ik) niks meer gekregen..
Wat is de maandelijkse challenge dan? M3 GTR wil ik wel in mn garage hebbenquote:Op dinsdag 13 maart 2012 18:58 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
KOTT februari met Rampage Jackson - Camaro SS (moet nog komen)
KOTT maart met JP Montoya - Murciélago LP560 unicorn (moet nog komen)
Bounty hunter met johniwanna, Wiesmann op Nürburgring - Honda NSX-R GT unicorn (liep vandaag af, meot nog komen)
VIP Rival op Nordschleife - Mine's R34 (moet nog komen)
Standaard maandelijkse challenge waar je een BMW M3 GTR kunt winnen.
Er is altijd 1 challenge waarbij elke week 100 M3's worden verloot.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 19:10 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Wat is de maandelijkse challenge dan? M3 GTR wil ik wel in mn garage hebbenEn ik hoef geen VIP daarvoor te zijn?
Oh, dan ga ik maar weer es oefenen...quote:Op dinsdag 13 maart 2012 17:56 schreef Glijdt_licht het volgende:
Montoya heeft zijn tijd verbeterd.
Een legitieme 1:32.117
Daar gaan veel mensen zich op stukbijten.
Super,dank je wel. Dan mis ik tot nu toe nog niks dusquote:Op dinsdag 13 maart 2012 18:58 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
KOTT februari met Rampage Jackson - Camaro SS (moet nog komen)
KOTT maart met JP Montoya - Murciélago LP560 unicorn (moet nog komen)
Bounty hunter met johniwanna, Wiesmann op Nürburgring - Honda NSX-R GT unicorn (liep vandaag af, meot nog komen)
VIP Rival op Nordschleife - Mine's R34 (moet nog komen)
Standaard maandelijkse challenge waar je een BMW M3 GTR kunt winnen.
Ah, die post had ik even gemist.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 20:36 schreef JohnB52 het volgende:
[..]
Oh, dan ga ik maar weer es oefenen...
Toch denk ik dat het voor +/- 80% van de rijders een te snelle tijd is.. En dat was met Rampage Jackson en die andere knuppel met de Mazda wel anders.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 21:12 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Ah, die post had ik even gemist.
Goed dat hij een legitieme tijd heeft staan, maar het verandert weinig voor mij. Tenzij hij opeens nog 2,5 seconden sneller gaat rijden.
rijdt als een zak aardappels maar dat zal wel aan mij liggen. Kon er met moeite een 1:35 uitkrijgenquote:Op vrijdag 16 maart 2012 00:12 schreef Glijdt_licht het volgende:
Laat me raden, je kunt niet omgaan met het enorme koppel van het ding?
Respectquote:Op zondag 18 maart 2012 13:03 schreef Row-1 het volgende:
Na lange afwezigheid toch maar weer iets gemaakt, voor de GoPro fans hier (waaronder ik zelf).
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Bruutquote:Op zondag 18 maart 2012 13:03 schreef Row-1 het volgende:
Na lange afwezigheid toch maar weer iets gemaakt, voor de GoPro fans hier (waaronder ik zelf).
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Amerikaans model.quote:
ga eens gauw je mond spoelen!quote:Op dinsdag 27 maart 2012 21:42 schreef Desunoto het volgende:
Dat vind ik ook niets. Zonde om zo'n ding erin te gooien maar blijkbaar is er vraag naar saaie stations.
Dat zei ik toch?quote:Op woensdag 28 maart 2012 01:44 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
Amerikaans model.
[..]
ga eens gauw je mond spoelen!
De 850 T5R een saaie stationwagon noemen![]()
[ afbeelding ]
welke packs en hoe?quote:Op woensdag 28 maart 2012 10:34 schreef Glijdt_licht het volgende:
Niet slim, aangezien heel wat packs nu in de aanbieding zijn.. Daarom kun je ze beter 1 voor 1 kopen.
Snap ik, maar had t ook niet tegen jou, meer van kijk es wat voor n livery erop kan!quote:Op woensdag 28 maart 2012 15:09 schreef Glijdt_licht het volgende:
Ik had t ook niet tegen jou. Zie maar wie ik quote. En ja, Lammers heeft er wel in gereden.
American Muscle Car Pack 320 Microsoft Points (43% off)quote:Op woensdag 28 maart 2012 15:14 schreef Catch22- het volgende:
[..]
welke packs en hoe?
wil wel graag dat porsche pack...
www.budgetgaming.nlquote:Op woensdag 4 april 2012 11:39 schreef NeuNeu het volgende:
Weet iemand waar je Forza 4 op dit moment het goedkoopst kan kopen?
Dank!
looking goodquote:Op woensdag 4 april 2012 20:34 schreef Desunoto het volgende:
Dat heeft Turn 10 goed voor mekaar. Ze hebben de nieuwe Viper al klaar voor Forza Motorsport voordat de auto überhaupt officieel is aangekondigd. De screenshots hieronder zijn duidelijk van Forza:![]()
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
(klik voor groter)
Ja kan beter dan op de GOTY editie wachten , dan zal disc 3 wel de extra content zijnquote:Op woensdag 28 maart 2012 10:34 schreef Glijdt_licht het volgende:
Niet slim, aangezien heel wat packs nu in de aanbieding zijn.. Daarom kun je ze beter 1 voor 1 kopen.
Bronquote:Forza 4 ‘Top Gear’ DLC scheurt in mei je garage binnen
Met de aangekondigde release van de Forza 4 Top Gear DLC in mei van dit jaar komt er een einde aan de aangekondigde DLC voor Forza 4.
Het Forza 4 Top Gear Car Pack voegt tien nieuwe wagens toe aan je Forza 4 garage en dit voor 560 Microsoft Points. Vanaf 1 mei kan je deze dlc binnenhalen via Xbox LIVE.
Het wagenpark van het Forza 4 Top Gear Car Pack bevat:
2012 Hennessey Venom GT
1977 AMC Pacer X
2011 Ford Transit SuperSportVan
2012 Jeep Wrangler Rubicon
1966 Lotus Cortina
1992 Mitsubishi Galant VR-4
2012 Smart ForTwo
1990 Subaru Legacy RS
2012 Chrysler 300 SRT8
1965 Austin-Healey 3000 MkIII
Hierom:quote:Op woensdag 25 april 2012 12:53 schreef Desunoto het volgende:
Best aardig, maar die Ford Transit... waarom?
Alleen is de Ring in Forza zo inaccuraat en zoveel km's langer dat de achievement onhaalbaar is. Het is ook vrijwel onhaalbaar met de SSV.. Tussen de brug bij Antoniusbuche en de brug aan t begin van het rechte stuk deed ik een 10:14..quote:Op donderdag 26 april 2012 19:21 schreef PieterBas het volgende:
Dan had ik liever toch een normale gehad.. Had wel een leuke achievement geweest.. "I can do that in a vannnn"
Je gaat eraan bij de Rivalsquote:Op zondag 29 april 2012 08:05 schreef PierreTT het volgende:
Ik heb Forza echt al tijden niet meer aangeraakt. Binnenkort toch maar weer eens beginnen, die events rijden zichzelf niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |