Dat vind ik dus jammer, je krijgt per level een auto. Na level 4-5 affinity zijn alle performance upgrades gratis. Ik zit nu met een zeer uitgebreid wagenpark waaronder Lambo's, Ferrari's, Astons etc.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 12:29 schreef Dudeweiser het volgende:
Het valt me trouwens op dat je veel makkelijker credits verdient dan in Forza 3, een goede verbetering.
Hmm ik wist niet dat het zó snel ging. Ben nu pas level 5 en nog geen affinity level hoger dan 2, maar dat is inderdaad wel een beetje overdreven.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 12:56 schreef ChocolateMoose het volgende:
[..]
Dat vind ik dus jammer, je krijgt per level een auto. Na level 4-5 affinity zijn alle performance upgrades gratis. Ik zit nu met een zeer uitgebreid wagenpark waaronder Lambo's, Ferrari's, Astons etc.
Het gros van de auto's is flink aan getuned.
Dan nog heb ik dik 1 miljoen credits. Wetende dat je later nog vettere bakken krijgt (ben nu lvl 35), geef je dat geld niet zo snel uit.
bij Forza 3 moest je echt op je centen letten bij het kopen van je upgrades, dat was juist heerlijk!
Nu is het gewoon een beetje TE makkelijk.
Voorbeeld.Een half uurtje King of the Track rijden en dan stoppen geeft je ca. 80.000 credits en een shitload aan XP.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 12:58 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Hmm ik wist niet dat het zó snel ging. Ben nu pas level 5 en nog geen affinity level hoger dan 2, maar dat is inderdaad wel een beetje overdreven.
damn dat is best wel erg jaquote:Op vrijdag 13 januari 2012 13:07 schreef ChocolateMoose het volgende:
[..]
Voorbeeld.Een half uurtje King of the Track rijden en dan stoppen geeft je ca. 80.000 credits en een shitload aan XP.
Ik zat op driver level 32 en ging naar 35. Daar heb je veel XP voor nodig. Hup! Een Lambo, Mclaren Stirling Moss en een 458 Italia rijker. 3 auto's in een half uurtje.
In jouw geval schiet je door de levels heen op deze manier, omdat je per level minder XP nodig hebt.
Geld heb je eigenlijk alleen nodig om je garage aan te vullen met je eigen favorieten of om te shoppen in de Auction House of Storefront.
Je hebt het niet nodig om capabele auto's te kopen.
Ik gebruik de gegeven auto's vaak niet eens. De enige die ik getuned heb, zijn zelf gekochte auto's.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 13:44 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
damn dat is best wel erg jazo zit er maar weinig uitdaging aan natuurlijk. Ik vind het een beter idee als je om de 5 of 10 levels een auto krijgt, zoals in de vorige forza's. Ik vond het ook altijd geweldig om een auto uit te zoeken voor een bepaald event, maar dat is nu dus ook niet meer nodig.
Wel ongelooflijk veel geldbonussen.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 15:41 schreef Glijdt_licht het volgende:
Na lvl 50 krijg je geen auto's meer
Ik wel. Niet de top van je duim gebruiken maar het midden. Hoe leg je dat uit? Noem het het knikpunt van je duim.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 15:59 schreef Desunoto het volgende:
Zulke precieze stuurbewegingen kan je niet maken met een controller helaas. Ik in elk geval niet.
Ik moet zeggen dat die nieuwe wireless wheel van MS best ok reageert.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 16:07 schreef Desunoto het volgende:
Ik snap wat je bedoelt, maar dat lukt me ook niet. Soms denk ik dat ik Parkinson heb.![]()
Maar ik ga geen stuurtje aanschaffen voor de Xbox. Eerder meteen een goed stuur voor als rFactor 2 uitkomt op de PC.
Het zou je verbazen hoeveel mensen online steeds vragen wat er op de zijkant staat. Leg ik het uit, snappen ze het nog niet.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 16:10 schreef Desunoto het volgende:
Initial D
Ben geen drifter maar iedereen weet dat.
Werkt die wel in combinatie met de PC? Volgens mij ben je bijna verplicht om een Fanatec te kopen als je hem en op je xbox en op je pc wilt gebruiken.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 16:10 schreef ChocolateMoose het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat die nieuwe wireless wheel van MS best ok reageert.
Geprobeerd bij de Media een paar weken terug, TOEVALLIG zat Forza 4 erin.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |