Autovista in actie.quote:Forza Motorsport 4 sets a new graphical standard for the racing genre. Featuring dramatic Hollywood-style camera effects and an all new lighting engine, Forza Motorsport 4 creates an unparalleled, dramatically realistic graphical experience all running at a silky-smooth 60 frames per second.
Forza Motorsport 4 is making racing more social than ever. Create a Car Club and build the ultimate dream team of drivers, tuners and painters from the Forza community. Share your custom cars and dominate the other clubs. With the all-new Rivals Mode, play against your friends whether they are online or not by challenging them for bragging rights and rewards in a variety of different game types.
Autovista Mode brings the automotive experience comes to life. Walk around the car in a virtual showroom, crouch down to look at the details, or open the doors and hood using the power of Kinect. Immerse yourself with Kinect Head Tracking, which pans the camera view based on how you naturally look into the corners when youre hard charging. Take the virtual wheel with Kinect as you sit on the couch with your friends and family no controller required. You can even take advantage of Kinect voice control to easily navigate the game's menu.
With more than 80 manufacturers, the most in any racing game available today, Forza Motorsport 4 features unrivaled diversity and more of the cars you love. The all new World Tour Mode boasts new tracks, unending choice and hundreds of hours of gameplay as you travel the globe with your favorite car. With the most accurate physics engine, cockpits and damage on every car and assists that allow even the most casual player to race, Forza Motorsport 4 redefines the genre.
Dit kunnen we straks dus gaan doen.quote:Top Gear and Forza 4: From "Car Soccer" to "Car Bowling"
As part of the tie-up between Microsoft's Turn 10 Studios and the BBC's smash-hit motoring show, Top Gear, Forza Motorsports 4 will include a number of single-player and multiplayer modes ripped right from the TV show. Yes, it will include "Car Soccer."
The Turn 10 / Top Gear tie-up includes, in addition to the aforementioned multiplayer "Car Soccer" mode, it also includes Jeremy Clarkson providing audio commentary in the new car dealership-like "Autovista" feature, and single player career modes like "Car Bowling" and a series of "Top Gear"-related Rivals challenges, "Star in a Reasonably-Priced Car" being chief among them.
"Car Bowling" is exactly what it sounds like you knock down bowling pins with your car as you drive around the Top Gear test track.
The "Car Soccer" mode is modeled after two segments from the Top Gear TV show (Season eight, episode five and season six, episode one for all you Top Gear fanatics out there) where the hosts played in a giant game of soccer between Volkswagen Foxes and Toyota Aygos. The best part? The mode isn't limited to just the Fox or 'yota, you can use any car you want and in any combination of cars that you want.
Top Gear isn't new to tie-ups with video games, starting with a very basic but still drivable version of their test track appearing around 2003 for the PC racing simulator, Grand Prix Legends. There's also a version of the test track for other PC simulators, including rFactor and World Racing 2.
But it wasn't until Grand Turismo 5's release last year that the track appeared in a mainstream console racer. I never got a chance to fully unlock all of the gameplay modes on the track because although I spent four infuriating hours trying to beat the caravan race level I could never do it.
While the tie-up was cool because of the novelty, I eventually gave up in frustration of ever having a chance to play what I want and how I want on the Top Gear test track. Turn 10 Studios says they've learned from Sony on that one. Here's to hoping that's true.
quote:Bunta-Fujiwara = SternAE86Takumi
Bastard = Butch NL
RolStaart-Beer = Thom2289
Miniem = snelleferrari
Desunoto = Replica of Love
Rauw. = Vladzje
PierreTT = PierreTT
Mister_T = Anormius
SonicVolcano = SonicVolcano
Nick-GizMo = NicKLaS NL
Boingo = Boingo77
trancefan = Nalyu
Gamefreek = geemfriek
Nostalgist = nostalgist
dWc_RuffRyder = RuffRyder NL
Catch_me = KoningDerp
_Ollie = Buddow
JohnB52 = johncorne128
YUR = Yur2905
DutchSpike = xDutchSpiike
Invine = invinee
Admiraal_Anaal - Tahie81
quote:Op zaterdag 7 januari 2012 15:08 schreef Glijdt_licht het volgende:
King of the track kunnen Europeanen gewoon spelen. Je dingt alleen niet mee naar de hoofdprijs (een vreemd iets gesigneerd door die onbekende honkbalkerel). Maar je kunt wel een unicorn en de Huayra winnen.
Oké, klinkt wel goed dan. Later vandaag even proberen. Die tijd om te verslaan zal wel niet al te moeilijk worden.quote:
Idd. BF3 zit steeds in de weg.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 15:35 schreef Bastard het volgende:
Ik moet hem nog steeds weer eens opstarten
Je xbox locale veranderen. Hij staat nu op Netherlands. Even veranderen naar USA of United Kingdom.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 14:50 schreef Dudeweiser het volgende:
hoe kan ik de taal veranderen naar Engels? Ik erger me echt kapot aan die slechte vertalingen
top, bedanktquote:Op dinsdag 10 januari 2012 14:58 schreef ChocolateMoose het volgende:
[..]
Je xbox locale veranderen. Hij staat nu op Netherlands. Even veranderen naar USA of United Kingdom.
in Forza 3 had ik ook twee 4wd driftwagens, een oude Focus met Martini WRC paint en een 22Bquote:Op dinsdag 10 januari 2012 15:32 schreef ChocolateMoose het volgende:
Eindelijk eens een fatsoenlijke drift bak gebouwd.
Nooit gedacht dat het een 4WD zou zijn!
Mochten mensen een goede drift setup willen voor een 4WD, koop alvast een Subaru 22B.
Nadeel is wel dat ie met de handrem geslagen moet worden voordat ie gaat.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 15:33 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
in Forza 3 had ik ook twee 4wd driftwagens, een oude Focus met Martini WRC paint en een 22B
die distro stond bij mij op 70% naar achter, en een paar instellingen die ik van de FM3 database had zelf erop gezet, moet nog uitproberen of het dit keer weer werkt.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 15:35 schreef ChocolateMoose het volgende:
[..]
Nadeel is wel dat ie met de handrem geslagen moet worden voordat ie gaat.
Misschien mijn torque distro even naar achteren gooien en wat meer Remvermogen op de voorbandjes.
Hij gaat wel super mooi door strakke hairpins
Pro-tip right there! Thanks!quote:Op dinsdag 10 januari 2012 16:09 schreef Desunoto het volgende:
Als je meer dan 90 graden dwars gaat, denkt het systeem van Forza dat je hem kwijt bent. Mede daarom is driften een beetje jammer in dit spel. De beste drifts en driftsetups worden niet beloond met punten. Enkel mooie beelden.
Trouwens, de tijd om te verslaan om de Ferrari "unicorn" te winnen met de King of the Track rivals ligt ergens in de 1:13 geloof ik. Tergend langzaam dus. Als je een hond of kat hebt en hem de controller geeft zou je al onder die tijd komen.
Grijp je (waarschijnlijke enige) kans op die zeldzame auto en speel de King of the Track rivals.
in mn eerste ronde haalde ik 1:24quote:Op dinsdag 10 januari 2012 16:09 schreef Desunoto het volgende:
Als je meer dan 90 graden dwars gaat, denkt het systeem van Forza dat je hem kwijt bent. Mede daarom is driften een beetje jammer in dit spel. De beste drifts en driftsetups worden niet beloond met punten. Enkel mooie beelden.
Trouwens, de tijd om te verslaan om de Ferrari "unicorn" te winnen met de King of the Track rivals ligt ergens in de 1:13 geloof ik. Tergend langzaam dus. Als je een hond of kat hebt en hem de controller geeft zou je al onder die tijd komen.
Grijp je (waarschijnlijke enige) kans op die zeldzame auto en speel de King of the Track rivals.
Automaat?quote:Op dinsdag 10 januari 2012 16:28 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
in mn eerste ronde haalde ik 1:24![]()
![]()
ik moet nog veel oefenen dus
Serious? Ik liep altijd tegen mijn eigen "barriere" van mijn kunnen aan. Tot ik dacht FUCK IT! en besloot als een achterlijke te rijden en ipv remmen gas loslaten en vroeg insturen e.dquote:Op dinsdag 10 januari 2012 16:32 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
nee, handgeschakeld en alles uit.
Road Atlanta, net 1:13:480 gehaald.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 16:38 schreef ChocolateMoose het volgende:
Welke baan is het eigenlijk voor die Unicorn?
wat is jouw snelste tijd tot nu toe dan?quote:Op dinsdag 10 januari 2012 16:42 schreef Desunoto het volgende:
Nog een "pro-tip" dan maar: je kan de hele ronde in de 4e versnelling rijden op de S bocht (links-rechts) na. Daar schakel je terug naar z'n 3.
Voor de eerste bocht moet je heel even de rem aantikken en hem daarna gewoon de bocht door laten rollen. De bochten erna gebruik je de rem niet, je gaat slechts een beetje van het gas af. Gaat sneller en is zonder risico, want je kan makkelijker corrigeren door simpel minder/meer gas te geven.
Dan moet je bij de S bocht hard aanremmen en al snel insturen, je kan een beetje afsnijden over de kerbs links. Daarna moet je zorgen dat je pas op het gas gaat als je weet dat je er ook niet meer vanaf hoeft.
Ohhh.....1 van mijn favo's.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 16:40 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Road Atlanta, net 1:13:480 gehaald.
Rivals is een goede toevoeging
Het is wel het korte circuit.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 16:43 schreef ChocolateMoose het volgende:
[..]
Ohhh.....1 van mijn favo's.Moet goed komen methinks! Vanavond eens even doen.
netjes, ik zit nog aan 1:12:8xx, nu ff proberen nog sneller te gaanquote:Op dinsdag 10 januari 2012 16:43 schreef Desunoto het volgende:
1:09:3xx of zoiets. Kan naar een 1:08:5 denk ik met wat meer rondjes.
okee, bedanktquote:Op dinsdag 10 januari 2012 18:55 schreef Glijdt_licht het volgende:
Je krijgt hem in de week van 6 februari.
Marketplace in het hoofdmenu?quote:Op dinsdag 10 januari 2012 19:36 schreef Dudeweiser het volgende:
waar kan ik trouwens die benchmark tracks krijgen? De code die erbij zit is al gebruikt, want tweedehands, maar je zou hem toch ook los moeten kunnen kopen?
Ik heb die code denk ik nog wel liggen wacht ffquote:Op dinsdag 10 januari 2012 19:36 schreef Dudeweiser het volgende:
waar kan ik trouwens die benchmark tracks krijgen? De code die erbij zit is al gebruikt, want tweedehands, maar je zou hem toch ook los moeten kunnen kopen?
oeh dat zou ik wel heel erg waarderen van jequote:Op dinsdag 10 januari 2012 19:41 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ik heb die code denk ik nog wel liggen wacht ff
Ik zet soms een replay op, op de achtergrondquote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:02 schreef Nuchterheid het volgende:
Meer mensen hier die soms bijna een half uur naar een replay van een race van 3 rondjes kunnen kijken?
Vooral heerlijk om je auto in slowmotion via de cerbs een bocht door te zien glijden
Ik doe het meer voor de revs, om sneller uit te accelereren. Maar dan laat ik weer wat vallen bij het opschakelen denk ik.quote:Op donderdag 12 januari 2012 13:20 schreef Desunoto het volgende:
Als je naar de 2e versnelling moet, weet je dat je te langzaam gaat. Je moet hem echt in 3 nemen. In de laatste S bocht laat je dus veel tijd liggen. Ik zou daar toch als eerst naar kijken.
Toch zijn 4 dus, ok. Ik zorg bij die bocht altijd dat ik wat wijd aankom en precies de curbs eventjes pak om een vloeiende lijn te zouden, anders gaat hij oversturen en verlies ik snelheid. Ik gebruik daar de totale breedte om de auto naar het rechte stuk te brengen, dus daar zal ik niet veel winnen.quote:In die lange bocht waar je zit te twijfelen over versnellingen 3 of 4, daar moet je zeker doorheen gaan in z'n 4. Je moet vroeg insturen bij die bocht en blijven sturen zodat je rechts blijft, maar ook weer niet te hard sturen want dan verlies je snelheid. Als je het echt perfect doet, valt je snelheid niet onder de 154/155 km/u. Dat is erg lastig en zeker niet altijd te bereiken met een controller... want daarmee heb je die precisie niet. Maar je kan er wel mee in de buurt komen.
Hmmm, wellicht rem ik daar te laat. Mijn angle is goed, maar ietsje eerder remmen zorgt wellicht voor een meer vloeiende bocht. Deze pak ik in zn 3 btw. 2 is te laag en bij 4 kom je bijna stil te staan.quote:Voor de allereerste bocht zou ik aan de linkerkant een rem- en instuurpunt opzoeken. Het juiste punt zit erg dichtbij het moment waarop het asfalt overgaat naar gras, links van de witte lijn. Om veel tijd te winnen moet je alle ruimte gebruiken. Helemaal links zitten tijdens het insturen, aan de binnenkant de kerbs raken en hem dan licht sturend naar buiten laten glijden.
Hij zal vast wat beter rijden met SM aan ofzo, maar ik weiger assists te gebruiken.quote:En ja, de auto is niet zo best. Heel gevoelig om snelheid te verliezen als je een iets te scherpe stuurbeweging maakt.
En de S bocht na de 1e uphill in zn 3quote:Op donderdag 12 januari 2012 15:32 schreef Desunoto het volgende:
Assists zullen deze auto alleen maar trager maken. Dus goed dat je ze uit hebt staan.![]()
Bijna de hele ronde moet in z'n 4. Het enige stuk waar je moet schakelen terug naar z'n 3 is bij het aanremmen van de laatste S bocht en dan weer naar z'n 4 als je erdoorheen bent. Voor de rest moet je gewoon de 4e versnelling aanhouden en enkel focussen op snelheid behouden door vloeiende lijnen te rijden.
Als je de eerste bocht goed door hebt, kom je er met zo'n hoge snelheid uit dat je al op de grens van de toerenteller zit als je hem in z'n 3 doet. Dus is het beter om in z'n 4 te blijven en niets te verliezen met onnodig schakelen.
En ik maar denken dat ik 1:13.000 moest rijden. Dus die Unicorn zit al in de pocket.quote:Beat CJ’s time of 1:13.980 and you’re guaranteed a Unicorn car – the 2003 Ferrari Challenge Stradale outfitted in a custom CJ Wilson Racing livery.
Dat vind ik dus jammer, je krijgt per level een auto. Na level 4-5 affinity zijn alle performance upgrades gratis. Ik zit nu met een zeer uitgebreid wagenpark waaronder Lambo's, Ferrari's, Astons etc.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 12:29 schreef Dudeweiser het volgende:
Het valt me trouwens op dat je veel makkelijker credits verdient dan in Forza 3, een goede verbetering.
Hmm ik wist niet dat het zó snel ging. Ben nu pas level 5 en nog geen affinity level hoger dan 2, maar dat is inderdaad wel een beetje overdreven.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 12:56 schreef ChocolateMoose het volgende:
[..]
Dat vind ik dus jammer, je krijgt per level een auto. Na level 4-5 affinity zijn alle performance upgrades gratis. Ik zit nu met een zeer uitgebreid wagenpark waaronder Lambo's, Ferrari's, Astons etc.
Het gros van de auto's is flink aan getuned.
Dan nog heb ik dik 1 miljoen credits. Wetende dat je later nog vettere bakken krijgt (ben nu lvl 35), geef je dat geld niet zo snel uit.
bij Forza 3 moest je echt op je centen letten bij het kopen van je upgrades, dat was juist heerlijk!
Nu is het gewoon een beetje TE makkelijk.
Voorbeeld.Een half uurtje King of the Track rijden en dan stoppen geeft je ca. 80.000 credits en een shitload aan XP.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 12:58 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Hmm ik wist niet dat het zó snel ging. Ben nu pas level 5 en nog geen affinity level hoger dan 2, maar dat is inderdaad wel een beetje overdreven.
damn dat is best wel erg jaquote:Op vrijdag 13 januari 2012 13:07 schreef ChocolateMoose het volgende:
[..]
Voorbeeld.Een half uurtje King of the Track rijden en dan stoppen geeft je ca. 80.000 credits en een shitload aan XP.
Ik zat op driver level 32 en ging naar 35. Daar heb je veel XP voor nodig. Hup! Een Lambo, Mclaren Stirling Moss en een 458 Italia rijker. 3 auto's in een half uurtje.
In jouw geval schiet je door de levels heen op deze manier, omdat je per level minder XP nodig hebt.
Geld heb je eigenlijk alleen nodig om je garage aan te vullen met je eigen favorieten of om te shoppen in de Auction House of Storefront.
Je hebt het niet nodig om capabele auto's te kopen.
Ik gebruik de gegeven auto's vaak niet eens. De enige die ik getuned heb, zijn zelf gekochte auto's.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 13:44 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
damn dat is best wel erg jazo zit er maar weinig uitdaging aan natuurlijk. Ik vind het een beter idee als je om de 5 of 10 levels een auto krijgt, zoals in de vorige forza's. Ik vond het ook altijd geweldig om een auto uit te zoeken voor een bepaald event, maar dat is nu dus ook niet meer nodig.
Wel ongelooflijk veel geldbonussen.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 15:41 schreef Glijdt_licht het volgende:
Na lvl 50 krijg je geen auto's meer
Ik wel. Niet de top van je duim gebruiken maar het midden. Hoe leg je dat uit? Noem het het knikpunt van je duim.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 15:59 schreef Desunoto het volgende:
Zulke precieze stuurbewegingen kan je niet maken met een controller helaas. Ik in elk geval niet.
Ik moet zeggen dat die nieuwe wireless wheel van MS best ok reageert.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 16:07 schreef Desunoto het volgende:
Ik snap wat je bedoelt, maar dat lukt me ook niet. Soms denk ik dat ik Parkinson heb.![]()
Maar ik ga geen stuurtje aanschaffen voor de Xbox. Eerder meteen een goed stuur voor als rFactor 2 uitkomt op de PC.
Het zou je verbazen hoeveel mensen online steeds vragen wat er op de zijkant staat. Leg ik het uit, snappen ze het nog niet.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 16:10 schreef Desunoto het volgende:
Initial D
Ben geen drifter maar iedereen weet dat.
Werkt die wel in combinatie met de PC? Volgens mij ben je bijna verplicht om een Fanatec te kopen als je hem en op je xbox en op je pc wilt gebruiken.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 16:10 schreef ChocolateMoose het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat die nieuwe wireless wheel van MS best ok reageert.
Geprobeerd bij de Media een paar weken terug, TOEVALLIG zat Forza 4 erin.
Klopt. 3 alleen voor de laatste S-bocht.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 17:51 schreef Desunoto het volgende:
Automaat is erg langzaam ja. Gewoon zelf schakelen. Je hoeft maar één keer naar z'n 3 en dan weer terug naar de 4 voor de rest van de ronde.
Een 4WD Japanner kopen en opvoeren. Klaar.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 14:34 schreef Fallengod het volgende:
Weet iemand een goeie R1 klas auto?
Oke zal ik proberenquote:Op zaterdag 14 januari 2012 19:01 schreef Bunta-Fujiwara het volgende:
[..]
Een 4WD Japanner kopen en opvoeren. Klaar.
Ferrari F430quote:Op zondag 15 januari 2012 17:44 schreef _Ollie het volgende:
Welke auto's of tune setups zijn goed voor online A of B class?
Ik heb Forza nu sinds ie uit is en nooit een dragrace gedaan.quote:Op maandag 16 januari 2012 00:09 schreef reteppd het volgende:
Hey!
Ik heb geen zin om 9 topics door te lezen. Dus hopelijk is deze vraag al niet eerder gesteld.
Bij de dragrace van deze maand lukt het me niet om boven de 5% te komen. Hoeveel versnellingen gebruiken jullie? Ik doe het met 4, maar misschien is dat te weinig?
Vandaar.quote:Op maandag 16 januari 2012 09:38 schreef JohnB52 het volgende:
Die krijg je ook niet in carreer, alleen rivals of single player
Volgens mij wel jaquote:
Welke?quote:Op zaterdag 21 januari 2012 11:06 schreef dreamzk het volgende:
Nog even wachten tot maandag en dan ga ik weer even vol Forza spelen. Wil ook die unicorn car halen
Even gemist, wanneer krijg je die?quote:Op zaterdag 21 januari 2012 12:18 schreef Glijdt_licht het volgende:
Ferrari 360 CS van de King of the Track rival
Monthly Rivals. Road Atlanta. Je moet met een Mazda Roadster rijden. Time to beat voor de unicorn is 1:13.980quote:Op zaterdag 21 januari 2012 12:21 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Even gemist, wanneer krijg je die?
Dus niet iedereen.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 12:32 schreef Desunoto het volgende:
En daarnaast krijgt iedereen die meedoet, maakt niet uit met welke tijd, ook een Pagani Hyura of hoe je die naam ook schrijft. Maar om die te gebruiken moet je uiteraard de DLC hebben.
Die was inderdaad niet al te lastig, heb een 1.11 of 1.12 maar laten staanquote:Op zaterdag 21 januari 2012 12:30 schreef Bunta-Fujiwara het volgende:
[..]
Monthly Rivals. Road Atlanta. Je moet met een Mazda Roadster rijden. Time to beat voor de unicorn is 1:13.980
TE makkelijk deze challenge. Zit nu op 1:09.154
De auto krijg je in de week van 6 Februari.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |