abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_106646441
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2012 16:43 schreef Desunoto het volgende:
1:09:3xx of zoiets. Kan naar een 1:08:5 denk ik met wat meer rondjes.
netjes, ik zit nog aan 1:12:8xx, nu ff proberen nog sneller te gaan :P
pi_106648467
Ik zit op 1:09.07x
so get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind
get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind yea
pi_106650633
Hoe zat dat nou precies met die unicorn? Ik reed 1:12 maar ik kreeg niks :?
pi_106651228
Je krijgt hem in de week van 6 februari.
so get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind
get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind yea
pi_106651377
quote:
19s.gif Op dinsdag 10 januari 2012 18:55 schreef Glijdt_licht het volgende:
Je krijgt hem in de week van 6 februari.
okee, bedankt :)
pi_106653114
waar kan ik trouwens die benchmark tracks krijgen? De code die erbij zit is al gebruikt, want tweedehands, maar je zou hem toch ook los moeten kunnen kopen?
pi_106653172
quote:
10s.gif Op dinsdag 10 januari 2012 19:36 schreef Dudeweiser het volgende:
waar kan ik trouwens die benchmark tracks krijgen? De code die erbij zit is al gebruikt, want tweedehands, maar je zou hem toch ook los moeten kunnen kopen?
Marketplace in het hoofdmenu?
  dinsdag 10 januari 2012 @ 19:40:09 #38
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_106653336
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
  dinsdag 10 januari 2012 @ 19:41:17 #39
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_106653408
quote:
10s.gif Op dinsdag 10 januari 2012 19:36 schreef Dudeweiser het volgende:
waar kan ik trouwens die benchmark tracks krijgen? De code die erbij zit is al gebruikt, want tweedehands, maar je zou hem toch ook los moeten kunnen kopen?
Ik heb die code denk ik nog wel liggen wacht ff
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
pi_106654577
Meer mensen hier die soms bijna een half uur naar een replay van een race van 3 rondjes kunnen kijken? :D

Vooral heerlijk om je auto in slowmotion via de cerbs een bocht door te zien glijden _O_
pi_106655404
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2012 19:41 schreef AQuila360 het volgende:

[..]

Ik heb die code denk ik nog wel liggen wacht ff
oeh dat zou ik wel heel erg waarderen van je :D
en die Veloster heb ik al gedownload, moet er nog mee rijden. Vind ik wel een mooie auto in het echt :)
pi_106655672
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2012 20:02 schreef Nuchterheid het volgende:
Meer mensen hier die soms bijna een half uur naar een replay van een race van 3 rondjes kunnen kijken? :D

Vooral heerlijk om je auto in slowmotion via de cerbs een bocht door te zien glijden _O_
Ik zet soms een replay op, op de achtergrond :@
pi_106718383
Ik zit nog teveel op curbs te rijden. Kut rivals!

Rijd ik een mooie, lage 1:12, telt ie niet omdat ik ergens eventjes te enthousiast over de curbs ga.

Tevens heb ik moeite met 2 bochten.

De 1e direct na start/finish.

En die kutbocht na de serie downhill S-bochten. In zn 4 te weinig vermogen om door te rijden. In zijn 3 te korte tijd om in gear te blijven en halverwege het uphill stukje weer naar zn 4 om vervolgens een revdrop van likmijnvestje te krijgen......

De strakke kleine S bocht vlak voor start finish gaat prima. Het zijn echt die 2 bochten waar ik een hoop tijd laat liggen.

Daarbij komt nog het feit dat ik de Mazda echt stront vind rijden en ik kan maar niet aan die bak wennen......

De laatste S bocht, ik neem deze in zijn 2 om vervolgens het rechte stuk opkomend net na de crest door te schakelen naar zijn 3. Iets zegt me dat ik die bocht eigenlijk in zijn 3 moet nemen om een extra schakelmoment te voorkomen, maar mijn hoofd blokkeert deze optie elke fucking keer dat ik eropaf storm...

Als ik het vergelijk, met een auto met dezelfde PI rijd ik 1,5 seconden sneller..... :{

Het is een combi van de auto en die 2 bochten. Plus het feit dat ik steeds teveel focus op de ghost. Waar kan je dat stuk ellende uitzetten?

[ Bericht 8% gewijzigd door ChocolateMoose op 12-01-2012 12:20:34 ]
How can I help you... BoB!
pi_106720423
Als je naar de 2e versnelling moet, weet je dat je te langzaam gaat. Je moet hem echt in 3 nemen. In de laatste S bocht laat je dus veel tijd liggen. Ik zou daar toch als eerst naar kijken. :P

In die lange bocht waar je zit te twijfelen over versnellingen 3 of 4, daar moet je zeker doorheen gaan in z'n 4. Je moet vroeg insturen bij die bocht en blijven sturen zodat je rechts blijft, maar ook weer niet te hard sturen want dan verlies je snelheid. Als je het echt perfect doet, valt je snelheid niet onder de 154/155 km/u. Dat is erg lastig en zeker niet altijd te bereiken met een controller... want daarmee heb je die precisie niet. Maar je kan er wel mee in de buurt komen.

Voor de allereerste bocht zou ik aan de linkerkant een rem- en instuurpunt opzoeken. Het juiste punt zit erg dichtbij het moment waarop het asfalt overgaat naar gras, links van de witte lijn. Om veel tijd te winnen moet je alle ruimte gebruiken. Helemaal links zitten tijdens het insturen, aan de binnenkant de kerbs raken en hem dan licht sturend naar buiten laten glijden.

En ja, de auto is niet zo best. Heel gevoelig om snelheid te verliezen als je een iets te scherpe stuurbeweging maakt.
pi_106721827
Ik vind die Mazda wel lekker rijden eigenlijk :P
pi_106722417
quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2012 13:20 schreef Desunoto het volgende:
Als je naar de 2e versnelling moet, weet je dat je te langzaam gaat. Je moet hem echt in 3 nemen. In de laatste S bocht laat je dus veel tijd liggen. Ik zou daar toch als eerst naar kijken. :P
Ik doe het meer voor de revs, om sneller uit te accelereren. Maar dan laat ik weer wat vallen bij het opschakelen denk ik. :)

quote:
In die lange bocht waar je zit te twijfelen over versnellingen 3 of 4, daar moet je zeker doorheen gaan in z'n 4. Je moet vroeg insturen bij die bocht en blijven sturen zodat je rechts blijft, maar ook weer niet te hard sturen want dan verlies je snelheid. Als je het echt perfect doet, valt je snelheid niet onder de 154/155 km/u. Dat is erg lastig en zeker niet altijd te bereiken met een controller... want daarmee heb je die precisie niet. Maar je kan er wel mee in de buurt komen.
Toch zijn 4 dus, ok. Ik zorg bij die bocht altijd dat ik wat wijd aankom en precies de curbs eventjes pak om een vloeiende lijn te zouden, anders gaat hij oversturen en verlies ik snelheid. Ik gebruik daar de totale breedte om de auto naar het rechte stuk te brengen, dus daar zal ik niet veel winnen. :)

quote:
Voor de allereerste bocht zou ik aan de linkerkant een rem- en instuurpunt opzoeken. Het juiste punt zit erg dichtbij het moment waarop het asfalt overgaat naar gras, links van de witte lijn. Om veel tijd te winnen moet je alle ruimte gebruiken. Helemaal links zitten tijdens het insturen, aan de binnenkant de kerbs raken en hem dan licht sturend naar buiten laten glijden.
Hmmm, wellicht rem ik daar te laat. Mijn angle is goed, maar ietsje eerder remmen zorgt wellicht voor een meer vloeiende bocht. Deze pak ik in zn 3 btw. 2 is te laag en bij 4 kom je bijna stil te staan. :P

Thanks! Vanavond maar eerst even hotlap doen zodat ik die ghost niet voor me heb. Die blokkeert vaak mijn view omdat ik precies achter zn reet zit.

quote:
En ja, de auto is niet zo best. Heel gevoelig om snelheid te verliezen als je een iets te scherpe stuurbeweging maakt.
Hij zal vast wat beter rijden met SM aan ofzo, maar ik weiger assists te gebruiken.

Ik gebruik een controller btw. :)
How can I help you... BoB!
pi_106724712
Assists zullen deze auto alleen maar trager maken. Dus goed dat je ze uit hebt staan. :)

Bijna de hele ronde moet in z'n 4. Het enige stuk waar je moet schakelen terug naar z'n 3 is bij het aanremmen van de laatste S bocht en dan weer naar z'n 4 als je erdoorheen bent. Voor de rest moet je gewoon de 4e versnelling aanhouden en enkel focussen op snelheid behouden door vloeiende lijnen te rijden.

Als je de eerste bocht goed door hebt, kom je er met zo'n hoge snelheid uit dat je al op de grens van de toerenteller zit als je hem in z'n 3 doet. Dus is het beter om in z'n 4 te blijven en niets te verliezen met onnodig schakelen.
pi_106732830
quote:
14s.gif Op donderdag 12 januari 2012 15:32 schreef Desunoto het volgende:
Assists zullen deze auto alleen maar trager maken. Dus goed dat je ze uit hebt staan. :)

Bijna de hele ronde moet in z'n 4. Het enige stuk waar je moet schakelen terug naar z'n 3 is bij het aanremmen van de laatste S bocht en dan weer naar z'n 4 als je erdoorheen bent. Voor de rest moet je gewoon de 4e versnelling aanhouden en enkel focussen op snelheid behouden door vloeiende lijnen te rijden.

Als je de eerste bocht goed door hebt, kom je er met zo'n hoge snelheid uit dat je al op de grens van de toerenteller zit als je hem in z'n 3 doet. Dus is het beter om in z'n 4 te blijven en niets te verliezen met onnodig schakelen.
En de S bocht na de 1e uphill in zn 3
You've been driving by yourself all these years. You've never competed with anyone. Remember, don't pay attention to the competition itself. Ignore other racers. The one you need to beat is yourself.
pi_106737527
Zit op een 1:09.03x. Ik kan wel sneller, want ik ga veel sneller door T1 dan de ghost. +/- 139kmh door T1. Maar ik verlies het in die lange bocht naar rechts.. Laatste chicane even snel.. Heb ook geen zin er nog meer tijd aan te besteden. Glij steeds weg met de achterkant óf de voorkant in die lange bocht.. Sowieso slaat wegglijden met de achterkant nérgens op. Die auto heeft nml nauwelijks vermogen.
so get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind
get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind yea
pi_106754944
:D Silly me! :D

quote:
Beat CJ’s time of 1:13.980 and you’re guaranteed a Unicorn car – the 2003 Ferrari Challenge Stradale outfitted in a custom CJ Wilson Racing livery.
En ik maar denken dat ik 1:13.000 moest rijden. Dus die Unicorn zit al in de pocket.

Gisteren met Hotlap zonder ghost gereden en er door alle tips hier, een 1:10.250 gereden en volgens mij kan ik er nog wat af schuren.

Zonder ghost heb ik veel minder druk en kan ik me heerlijk focussen op de baan. :)

Vanavond dezelfde tijd of beter neerzetten bij rivals. Goed voor de poen en XP. :)
How can I help you... BoB!
pi_106755098
Tot wanneer loopt dat? Die challenge?
pi_106755185
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 11:25 schreef JohnB52 het volgende:
Tot wanneer loopt dat? Die challenge?
31e
How can I help you... BoB!
pi_106756971
Het valt me trouwens op dat je veel makkelijker credits verdient dan in Forza 3, een goede verbetering.
pi_106757472
Maar weer trager dan in gt5, waar je op den duur voor 4 minuten 400.000 kreeg. (ok hele balans uit t spel, en weg funfactor, maar wel snel autos verzamelen)
pi_106757901
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 12:29 schreef Dudeweiser het volgende:
Het valt me trouwens op dat je veel makkelijker credits verdient dan in Forza 3, een goede verbetering.
Dat vind ik dus jammer, je krijgt per level een auto. Na level 4-5 affinity zijn alle performance upgrades gratis. Ik zit nu met een zeer uitgebreid wagenpark waaronder Lambo's, Ferrari's, Astons etc.

Het gros van de auto's is flink aan getuned.

Dan nog heb ik dik 1 miljoen credits. Wetende dat je later nog vettere bakken krijgt (ben nu lvl 35), geef je dat geld niet zo snel uit.

bij Forza 3 moest je echt op je centen letten bij het kopen van je upgrades, dat was juist heerlijk!

Nu is het gewoon een beetje TE makkelijk.
How can I help you... BoB!
pi_106758010
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 12:56 schreef ChocolateMoose het volgende:

[..]

Dat vind ik dus jammer, je krijgt per level een auto. Na level 4-5 affinity zijn alle performance upgrades gratis. Ik zit nu met een zeer uitgebreid wagenpark waaronder Lambo's, Ferrari's, Astons etc.

Het gros van de auto's is flink aan getuned.

Dan nog heb ik dik 1 miljoen credits. Wetende dat je later nog vettere bakken krijgt (ben nu lvl 35), geef je dat geld niet zo snel uit.

bij Forza 3 moest je echt op je centen letten bij het kopen van je upgrades, dat was juist heerlijk!

Nu is het gewoon een beetje TE makkelijk.
Hmm ik wist niet dat het zó snel ging. Ben nu pas level 5 en nog geen affinity level hoger dan 2, maar dat is inderdaad wel een beetje overdreven.
pi_106758357
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 12:58 schreef Dudeweiser het volgende:

[..]

Hmm ik wist niet dat het zó snel ging. Ben nu pas level 5 en nog geen affinity level hoger dan 2, maar dat is inderdaad wel een beetje overdreven.
Voorbeeld.Een half uurtje King of the Track rijden en dan stoppen geeft je ca. 80.000 credits en een shitload aan XP.

Ik zat op driver level 32 en ging naar 35. Daar heb je veel XP voor nodig. Hup! Een Lambo, Mclaren Stirling Moss en een 458 Italia rijker. 3 auto's in een half uurtje.

In jouw geval schiet je door de levels heen op deze manier, omdat je per level minder XP nodig hebt. :)

Geld heb je eigenlijk alleen nodig om je garage aan te vullen met je eigen favorieten of om te shoppen in de Auction House of Storefront.

Je hebt het niet nodig om capabele auto's te kopen.
How can I help you... BoB!
pi_106759665
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 13:07 schreef ChocolateMoose het volgende:

[..]

Voorbeeld.Een half uurtje King of the Track rijden en dan stoppen geeft je ca. 80.000 credits en een shitload aan XP.

Ik zat op driver level 32 en ging naar 35. Daar heb je veel XP voor nodig. Hup! Een Lambo, Mclaren Stirling Moss en een 458 Italia rijker. 3 auto's in een half uurtje.

In jouw geval schiet je door de levels heen op deze manier, omdat je per level minder XP nodig hebt. :)

Geld heb je eigenlijk alleen nodig om je garage aan te vullen met je eigen favorieten of om te shoppen in de Auction House of Storefront.

Je hebt het niet nodig om capabele auto's te kopen.
damn dat is best wel erg ja :') zo zit er maar weinig uitdaging aan natuurlijk. Ik vind het een beter idee als je om de 5 of 10 levels een auto krijgt, zoals in de vorige forza's. Ik vond het ook altijd geweldig om een auto uit te zoeken voor een bepaald event, maar dat is nu dus ook niet meer nodig.
pi_106760030
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 13:44 schreef Dudeweiser het volgende:

[..]

damn dat is best wel erg ja :') zo zit er maar weinig uitdaging aan natuurlijk. Ik vind het een beter idee als je om de 5 of 10 levels een auto krijgt, zoals in de vorige forza's. Ik vond het ook altijd geweldig om een auto uit te zoeken voor een bepaald event, maar dat is nu dus ook niet meer nodig.
Ik gebruik de gegeven auto's vaak niet eens. De enige die ik getuned heb, zijn zelf gekochte auto's.

Vaak kies ik gewoon auto's waar ik niks mee heb, puur omdat je MOET kiezen. Soms zitten er pareltjes bij, soms crap.
How can I help you... BoB!
pi_106764130
Na lvl 50 krijg je geen auto's meer
so get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind
get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind yea
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')