netjes, ik zit nog aan 1:12:8xx, nu ff proberen nog sneller te gaanquote:Op dinsdag 10 januari 2012 16:43 schreef Desunoto het volgende:
1:09:3xx of zoiets. Kan naar een 1:08:5 denk ik met wat meer rondjes.
okee, bedanktquote:Op dinsdag 10 januari 2012 18:55 schreef Glijdt_licht het volgende:
Je krijgt hem in de week van 6 februari.
Marketplace in het hoofdmenu?quote:Op dinsdag 10 januari 2012 19:36 schreef Dudeweiser het volgende:
waar kan ik trouwens die benchmark tracks krijgen? De code die erbij zit is al gebruikt, want tweedehands, maar je zou hem toch ook los moeten kunnen kopen?
Ik heb die code denk ik nog wel liggen wacht ffquote:Op dinsdag 10 januari 2012 19:36 schreef Dudeweiser het volgende:
waar kan ik trouwens die benchmark tracks krijgen? De code die erbij zit is al gebruikt, want tweedehands, maar je zou hem toch ook los moeten kunnen kopen?
oeh dat zou ik wel heel erg waarderen van jequote:Op dinsdag 10 januari 2012 19:41 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ik heb die code denk ik nog wel liggen wacht ff
Ik zet soms een replay op, op de achtergrondquote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:02 schreef Nuchterheid het volgende:
Meer mensen hier die soms bijna een half uur naar een replay van een race van 3 rondjes kunnen kijken?
Vooral heerlijk om je auto in slowmotion via de cerbs een bocht door te zien glijden
Ik doe het meer voor de revs, om sneller uit te accelereren. Maar dan laat ik weer wat vallen bij het opschakelen denk ik.quote:Op donderdag 12 januari 2012 13:20 schreef Desunoto het volgende:
Als je naar de 2e versnelling moet, weet je dat je te langzaam gaat. Je moet hem echt in 3 nemen. In de laatste S bocht laat je dus veel tijd liggen. Ik zou daar toch als eerst naar kijken.
Toch zijn 4 dus, ok. Ik zorg bij die bocht altijd dat ik wat wijd aankom en precies de curbs eventjes pak om een vloeiende lijn te zouden, anders gaat hij oversturen en verlies ik snelheid. Ik gebruik daar de totale breedte om de auto naar het rechte stuk te brengen, dus daar zal ik niet veel winnen.quote:In die lange bocht waar je zit te twijfelen over versnellingen 3 of 4, daar moet je zeker doorheen gaan in z'n 4. Je moet vroeg insturen bij die bocht en blijven sturen zodat je rechts blijft, maar ook weer niet te hard sturen want dan verlies je snelheid. Als je het echt perfect doet, valt je snelheid niet onder de 154/155 km/u. Dat is erg lastig en zeker niet altijd te bereiken met een controller... want daarmee heb je die precisie niet. Maar je kan er wel mee in de buurt komen.
Hmmm, wellicht rem ik daar te laat. Mijn angle is goed, maar ietsje eerder remmen zorgt wellicht voor een meer vloeiende bocht. Deze pak ik in zn 3 btw. 2 is te laag en bij 4 kom je bijna stil te staan.quote:Voor de allereerste bocht zou ik aan de linkerkant een rem- en instuurpunt opzoeken. Het juiste punt zit erg dichtbij het moment waarop het asfalt overgaat naar gras, links van de witte lijn. Om veel tijd te winnen moet je alle ruimte gebruiken. Helemaal links zitten tijdens het insturen, aan de binnenkant de kerbs raken en hem dan licht sturend naar buiten laten glijden.
Hij zal vast wat beter rijden met SM aan ofzo, maar ik weiger assists te gebruiken.quote:En ja, de auto is niet zo best. Heel gevoelig om snelheid te verliezen als je een iets te scherpe stuurbeweging maakt.
En de S bocht na de 1e uphill in zn 3quote:Op donderdag 12 januari 2012 15:32 schreef Desunoto het volgende:
Assists zullen deze auto alleen maar trager maken. Dus goed dat je ze uit hebt staan.![]()
Bijna de hele ronde moet in z'n 4. Het enige stuk waar je moet schakelen terug naar z'n 3 is bij het aanremmen van de laatste S bocht en dan weer naar z'n 4 als je erdoorheen bent. Voor de rest moet je gewoon de 4e versnelling aanhouden en enkel focussen op snelheid behouden door vloeiende lijnen te rijden.
Als je de eerste bocht goed door hebt, kom je er met zo'n hoge snelheid uit dat je al op de grens van de toerenteller zit als je hem in z'n 3 doet. Dus is het beter om in z'n 4 te blijven en niets te verliezen met onnodig schakelen.
En ik maar denken dat ik 1:13.000 moest rijden. Dus die Unicorn zit al in de pocket.quote:Beat CJ’s time of 1:13.980 and you’re guaranteed a Unicorn car – the 2003 Ferrari Challenge Stradale outfitted in a custom CJ Wilson Racing livery.
Dat vind ik dus jammer, je krijgt per level een auto. Na level 4-5 affinity zijn alle performance upgrades gratis. Ik zit nu met een zeer uitgebreid wagenpark waaronder Lambo's, Ferrari's, Astons etc.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 12:29 schreef Dudeweiser het volgende:
Het valt me trouwens op dat je veel makkelijker credits verdient dan in Forza 3, een goede verbetering.
Hmm ik wist niet dat het zó snel ging. Ben nu pas level 5 en nog geen affinity level hoger dan 2, maar dat is inderdaad wel een beetje overdreven.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 12:56 schreef ChocolateMoose het volgende:
[..]
Dat vind ik dus jammer, je krijgt per level een auto. Na level 4-5 affinity zijn alle performance upgrades gratis. Ik zit nu met een zeer uitgebreid wagenpark waaronder Lambo's, Ferrari's, Astons etc.
Het gros van de auto's is flink aan getuned.
Dan nog heb ik dik 1 miljoen credits. Wetende dat je later nog vettere bakken krijgt (ben nu lvl 35), geef je dat geld niet zo snel uit.
bij Forza 3 moest je echt op je centen letten bij het kopen van je upgrades, dat was juist heerlijk!
Nu is het gewoon een beetje TE makkelijk.
Voorbeeld.Een half uurtje King of the Track rijden en dan stoppen geeft je ca. 80.000 credits en een shitload aan XP.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 12:58 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Hmm ik wist niet dat het zó snel ging. Ben nu pas level 5 en nog geen affinity level hoger dan 2, maar dat is inderdaad wel een beetje overdreven.
damn dat is best wel erg jaquote:Op vrijdag 13 januari 2012 13:07 schreef ChocolateMoose het volgende:
[..]
Voorbeeld.Een half uurtje King of the Track rijden en dan stoppen geeft je ca. 80.000 credits en een shitload aan XP.
Ik zat op driver level 32 en ging naar 35. Daar heb je veel XP voor nodig. Hup! Een Lambo, Mclaren Stirling Moss en een 458 Italia rijker. 3 auto's in een half uurtje.
In jouw geval schiet je door de levels heen op deze manier, omdat je per level minder XP nodig hebt.
Geld heb je eigenlijk alleen nodig om je garage aan te vullen met je eigen favorieten of om te shoppen in de Auction House of Storefront.
Je hebt het niet nodig om capabele auto's te kopen.
Ik gebruik de gegeven auto's vaak niet eens. De enige die ik getuned heb, zijn zelf gekochte auto's.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 13:44 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
damn dat is best wel erg jazo zit er maar weinig uitdaging aan natuurlijk. Ik vind het een beter idee als je om de 5 of 10 levels een auto krijgt, zoals in de vorige forza's. Ik vond het ook altijd geweldig om een auto uit te zoeken voor een bepaald event, maar dat is nu dus ook niet meer nodig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |