abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_106755098
Tot wanneer loopt dat? Die challenge?
pi_106755185
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 11:25 schreef JohnB52 het volgende:
Tot wanneer loopt dat? Die challenge?
31e
How can I help you... BoB!
pi_106756971
Het valt me trouwens op dat je veel makkelijker credits verdient dan in Forza 3, een goede verbetering.
pi_106757472
Maar weer trager dan in gt5, waar je op den duur voor 4 minuten 400.000 kreeg. (ok hele balans uit t spel, en weg funfactor, maar wel snel autos verzamelen)
pi_106757901
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 12:29 schreef Dudeweiser het volgende:
Het valt me trouwens op dat je veel makkelijker credits verdient dan in Forza 3, een goede verbetering.
Dat vind ik dus jammer, je krijgt per level een auto. Na level 4-5 affinity zijn alle performance upgrades gratis. Ik zit nu met een zeer uitgebreid wagenpark waaronder Lambo's, Ferrari's, Astons etc.

Het gros van de auto's is flink aan getuned.

Dan nog heb ik dik 1 miljoen credits. Wetende dat je later nog vettere bakken krijgt (ben nu lvl 35), geef je dat geld niet zo snel uit.

bij Forza 3 moest je echt op je centen letten bij het kopen van je upgrades, dat was juist heerlijk!

Nu is het gewoon een beetje TE makkelijk.
pi_106758010
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 12:56 schreef ChocolateMoose het volgende:

[..]

Dat vind ik dus jammer, je krijgt per level een auto. Na level 4-5 affinity zijn alle performance upgrades gratis. Ik zit nu met een zeer uitgebreid wagenpark waaronder Lambo's, Ferrari's, Astons etc.

Het gros van de auto's is flink aan getuned.

Dan nog heb ik dik 1 miljoen credits. Wetende dat je later nog vettere bakken krijgt (ben nu lvl 35), geef je dat geld niet zo snel uit.

bij Forza 3 moest je echt op je centen letten bij het kopen van je upgrades, dat was juist heerlijk!

Nu is het gewoon een beetje TE makkelijk.
Hmm ik wist niet dat het zó snel ging. Ben nu pas level 5 en nog geen affinity level hoger dan 2, maar dat is inderdaad wel een beetje overdreven.
pi_106758357
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 12:58 schreef Dudeweiser het volgende:

[..]

Hmm ik wist niet dat het zó snel ging. Ben nu pas level 5 en nog geen affinity level hoger dan 2, maar dat is inderdaad wel een beetje overdreven.
Voorbeeld.Een half uurtje King of the Track rijden en dan stoppen geeft je ca. 80.000 credits en een shitload aan XP.

Ik zat op driver level 32 en ging naar 35. Daar heb je veel XP voor nodig. Hup! Een Lambo, Mclaren Stirling Moss en een 458 Italia rijker. 3 auto's in een half uurtje.

In jouw geval schiet je door de levels heen op deze manier, omdat je per level minder XP nodig hebt. :)

Geld heb je eigenlijk alleen nodig om je garage aan te vullen met je eigen favorieten of om te shoppen in de Auction House of Storefront.

Je hebt het niet nodig om capabele auto's te kopen.
pi_106759665
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 13:07 schreef ChocolateMoose het volgende:

[..]

Voorbeeld.Een half uurtje King of the Track rijden en dan stoppen geeft je ca. 80.000 credits en een shitload aan XP.

Ik zat op driver level 32 en ging naar 35. Daar heb je veel XP voor nodig. Hup! Een Lambo, Mclaren Stirling Moss en een 458 Italia rijker. 3 auto's in een half uurtje.

In jouw geval schiet je door de levels heen op deze manier, omdat je per level minder XP nodig hebt. :)

Geld heb je eigenlijk alleen nodig om je garage aan te vullen met je eigen favorieten of om te shoppen in de Auction House of Storefront.

Je hebt het niet nodig om capabele auto's te kopen.
damn dat is best wel erg ja :') zo zit er maar weinig uitdaging aan natuurlijk. Ik vind het een beter idee als je om de 5 of 10 levels een auto krijgt, zoals in de vorige forza's. Ik vond het ook altijd geweldig om een auto uit te zoeken voor een bepaald event, maar dat is nu dus ook niet meer nodig.
pi_106760030
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 13:44 schreef Dudeweiser het volgende:

[..]

damn dat is best wel erg ja :') zo zit er maar weinig uitdaging aan natuurlijk. Ik vind het een beter idee als je om de 5 of 10 levels een auto krijgt, zoals in de vorige forza's. Ik vond het ook altijd geweldig om een auto uit te zoeken voor een bepaald event, maar dat is nu dus ook niet meer nodig.
Ik gebruik de gegeven auto's vaak niet eens. De enige die ik getuned heb, zijn zelf gekochte auto's.

Vaak kies ik gewoon auto's waar ik niks mee heb, puur omdat je MOET kiezen. Soms zitten er pareltjes bij, soms crap.
pi_106764130
Na lvl 50 krijg je geen auto's meer
so get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind
get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind yea
pi_106764460
quote:
19s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 15:41 schreef Glijdt_licht het volgende:
Na lvl 50 krijg je geen auto's meer
Wel ongelooflijk veel geldbonussen. ;)

Ik heb nu alle duurste auto's van het spel en daarnaast een garage bomvol auto's met upgrades. Tegen de tijd dat ik weer een paar nieuwe wil kopen, heb ik alweer een paar miljoen verdiend. En ik ben al level 150 dus ik verdien alleen nog van de rivals, affinity bonussen en wat losgeld van races. Maar dat is meer dan genoeg.

Aan de ene kant is het jammer, maar aan de andere kant kan je zo veel makkelijker races organiseren waarin iedereen aan bepaalde auto of tunerestricties moet voldoen. De auto kost met alles erop en eraan 500.000? Maakt niet uit... want iedereen heeft het geld. :) Dan ook nog een leuk design erbij voor 25.000 als je toch in het geld zwemt.
pi_106764607

Je mag dus WEL clippen! :D Nou, dan wordt het een sub 1:10 vanavond hopelijk! :D
pi_106764760
Zulke precieze stuurbewegingen kan je niet maken met een controller helaas. Ik in elk geval niet.
pi_106764849
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 15:59 schreef Desunoto het volgende:
Zulke precieze stuurbewegingen kan je niet maken met een controller helaas. Ik in elk geval niet.
Ik wel. Niet de top van je duim gebruiken maar het midden. Hoe leg je dat uit? Noem het het knikpunt van je duim.

Dan stuur je veel directer dan wanneer je de top van je duim gebruikt. Je duim beweegt dan minder naar links en rechts wat resulteert in strakkere moves. ;)
pi_106764961
Ik snap wat je bedoelt, maar dat lukt me ook niet. Soms denk ik dat ik Parkinson heb. :')

Maar ik ga geen stuurtje aanschaffen voor de Xbox. Eerder meteen een goed stuur voor als rFactor 2 uitkomt op de PC. ^O^
pi_106765043

Koekje voor degene die weet uit welke serie hij komt. :)
pi_106765076
Initial D

Ben geen drifter maar iedereen weet dat. :@
pi_106765098
quote:
9s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 16:07 schreef Desunoto het volgende:
Ik snap wat je bedoelt, maar dat lukt me ook niet. Soms denk ik dat ik Parkinson heb. :')

Maar ik ga geen stuurtje aanschaffen voor de Xbox. Eerder meteen een goed stuur voor als rFactor 2 uitkomt op de PC. ^O^
Ik moet zeggen dat die nieuwe wireless wheel van MS best ok reageert. :D

Geprobeerd bij de Media een paar weken terug, TOEVALLIG zat Forza 4 erin. :)
pi_106765135
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 16:10 schreef Desunoto het volgende:
Initial D

Ben geen drifter maar iedereen weet dat. :@
Het zou je verbazen hoeveel mensen online steeds vragen wat er op de zijkant staat. Leg ik het uit, snappen ze het nog niet.

Valt best mee hoor, hoeveel mensen het weten. ;)
pi_106768771
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 16:10 schreef ChocolateMoose het volgende:

[..]

Ik moet zeggen dat die nieuwe wireless wheel van MS best ok reageert. :D

Geprobeerd bij de Media een paar weken terug, TOEVALLIG zat Forza 4 erin. :)
Werkt die wel in combinatie met de PC? Volgens mij ben je bijna verplicht om een Fanatec te kopen als je hem en op je xbox en op je pc wilt gebruiken.
“Being second is to be the first of the ones who lose.”
pi_106778071
MS Racing wheel werkt best goed hoor met Forza, het voegt een extra dimensie toe :P
pi_106801176
Weet iemand een goeie R1 klas auto?
pi_106801993
Bedankt voor je tips, had eerst nog tc en die ander aan, nou dan is 1.14 te doen, dat uitgezet, en 3e rondje n 1.12,5, die was ongeldig, rondje erna 1.13.0, toen was t wel weer leuk geweest :-) (ik moest met mn vrouw mee stad in)
pi_106802159
Mijn tijd is 1:11;7, ruim 4 seconder langzamer dan de toptijd van het leaderboard. Respect :)

Ik gebruik trouwens zelfs de tweede versnelling in de S-bocht... Toch nog maar eens opnieuw proberen dan.
pi_106805027
Pfff 1:17 tot nu toe. Maar met automaat.
pi_106807351
Automaat is erg langzaam ja. Gewoon zelf schakelen. Je hoeft maar één keer naar z'n 3 en dan weer terug naar de 4 voor de rest van de ronde.
pi_106808821
Ik ergerde me altijd aan de schakelmomenten van de CPU in Forza 3 dus toen ben ik zelf maar gaan schakelen, maar zelf clutchen is me nog iets te moeilijk :P
pi_106809527
quote:
12s.gif Op zaterdag 14 januari 2012 17:51 schreef Desunoto het volgende:
Automaat is erg langzaam ja. Gewoon zelf schakelen. Je hoeft maar één keer naar z'n 3 en dan weer terug naar de 4 voor de rest van de ronde.
Klopt. 3 alleen voor de laatste S-bocht. :)
1:11.280 met genoeg ruimte voor verbetering hier. Vond het wel leuk geweest zo. Ik KAN wel sneller (gok op 2 sec. max), maar de Unicorn is al in de pocket en mn vrienden komen niet onder de 1:12.Hoog

Owja, ik speel met controller en alle assists uit. Assists werken me meer tegen dan dat ze helpen. Stomme digitale zijwieltjes.

I'm golden. :)
You've been driving by yourself all these years. You've never competed with anyone. Remember, don't pay attention to the competition itself. Ignore other racers. The one you need to beat is yourself.
pi_106809600
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 januari 2012 14:34 schreef Fallengod het volgende:
Weet iemand een goeie R1 klas auto?
Een 4WD Japanner kopen en opvoeren. Klaar. :)
You've been driving by yourself all these years. You've never competed with anyone. Remember, don't pay attention to the competition itself. Ignore other racers. The one you need to beat is yourself.
pi_106809641
Dat Honda Lola geval. Is mss zelfs de beste auto in de game als je m verbetert...
pi_106838128
Welke auto's of tune setups zijn goed voor online A of B class?
pi_106840900
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 januari 2012 19:01 schreef Bunta-Fujiwara het volgende:

[..]

Een 4WD Japanner kopen en opvoeren. Klaar. :)
Oke zal ik proberen :)
  zondag 15 januari 2012 @ 19:33:49 #83
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_106842246
quote:
0s.gif Op zondag 15 januari 2012 17:44 schreef _Ollie het volgende:
Welke auto's of tune setups zijn goed voor online A of B class?
Ferrari F430 _O_

Heb 1/2 van de game in die bak gereden en ook in die R3 race uitvoering en zijn beide echt goed!
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
pi_106857119
Hey!

Ik heb geen zin om 9 topics door te lezen. Dus hopelijk is deze vraag al niet eerder gesteld.

Bij de dragrace van deze maand lukt het me niet om boven de 5% te komen. Hoeveel versnellingen gebruiken jullie? Ik doe het met 4, maar misschien is dat te weinig?
pi_106861718
quote:
0s.gif Op maandag 16 januari 2012 00:09 schreef reteppd het volgende:
Hey!

Ik heb geen zin om 9 topics door te lezen. Dus hopelijk is deze vraag al niet eerder gesteld.

Bij de dragrace van deze maand lukt het me niet om boven de 5% te komen. Hoeveel versnellingen gebruiken jullie? Ik doe het met 4, maar misschien is dat te weinig?
Ik heb Forza nu sinds ie uit is en nooit een dragrace gedaan. :{
pi_106861823
Die krijg je ook niet in carreer, alleen rivals of single player
pi_106864440
quote:
0s.gif Op maandag 16 januari 2012 09:38 schreef JohnB52 het volgende:
Die krijg je ook niet in carreer, alleen rivals of single player
Vandaar. _O-
pi_107035311
hoe lang duurt het eigenlijk voordat upgrades voor een auto gratis zijn? Of beter gezegd, hoeveel levels? :P
pi_107042640
4 toch?
  vrijdag 20 januari 2012 @ 21:17:01 #90
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_107044622
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 januari 2012 20:43 schreef JohnB52 het volgende:
4 toch?
Volgens mij wel ja

Paar keer een race doen en het is al gratis ;(
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
pi_107061077
Nog even wachten tot maandag en dan ga ik weer even vol Forza spelen. Wil ook die unicorn car halen :P
Cause I'm a motherlover,
You're a motherlover.
We should fuck each others mothers
  zaterdag 21 januari 2012 @ 11:45:25 #92
239294 PierreTT
Man man man, wat een drama!
pi_107061792
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 januari 2012 11:06 schreef dreamzk het volgende:
Nog even wachten tot maandag en dan ga ik weer even vol Forza spelen. Wil ook die unicorn car halen :P
Welke?
Half bezopen is weggegooid geld.
pi_107062577
Ferrari 360 CS van de King of the Track rival :)
  zaterdag 21 januari 2012 @ 12:21:18 #94
239294 PierreTT
pi_107062632
quote:
19s.gif Op zaterdag 21 januari 2012 12:18 schreef Glijdt_licht het volgende:
Ferrari 360 CS van de King of the Track rival :)
Even gemist, wanneer krijg je die?
pi_107062792
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 januari 2012 12:21 schreef PierreTT het volgende:

[..]

Even gemist, wanneer krijg je die?
Monthly Rivals. Road Atlanta. Je moet met een Mazda Roadster rijden. Time to beat voor de unicorn is 1:13.980

TE makkelijk deze challenge. Zit nu op 1:09.154

De auto krijg je in de week van 6 Februari. :)
pi_107062836
En daarnaast krijgt iedereen die meedoet, maakt niet uit met welke tijd, ook een Pagani Hyura of hoe je die naam ook schrijft. Maar om die te gebruiken moet je uiteraard de DLC hebben.
pi_107062855
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 januari 2012 12:32 schreef Desunoto het volgende:
En daarnaast krijgt iedereen die meedoet, maakt niet uit met welke tijd, ook een Pagani Hyura of hoe je die naam ook schrijft. Maar om die te gebruiken moet je uiteraard de DLC hebben.
Dus niet iedereen. :P Don't hate, don't hate!
pi_107062918
Ja, maar ik ga er even vanuit dat ze hetzelfde systeem hanteren als in Forza 3. Toen je daar via een gift een nieuwe auto kreeg, kwam die wel in je garage, maar zodra je hem wilde gebruiken werd je verwezen naar de DLC pagina.

Als het hier hetzelfde is, heb je de relatief dure Pagani al mocht je eventueel besluiten de DLC te kopen. Goede strategie van Turn 10, kan net dat extra zetje geven voor sommigen. :P
pi_107065121
Ik probeer al weken een filmpje te maken van Forza 4 met dit nummer:

Pfff...... Ben nu halverwege, bijna niet te doen, maar ik vind het een te vet nummer om niet door te gaan... Fade in, slow-mo, etc... Kolere!

Clip is het kijken meer dan waard, ook al vind je het nummer kut. :P
  zondag 22 januari 2012 @ 21:03:58 #100
239294 PierreTT
pi_107114256
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 januari 2012 12:30 schreef Bunta-Fujiwara het volgende:

[..]

Monthly Rivals. Road Atlanta. Je moet met een Mazda Roadster rijden. Time to beat voor de unicorn is 1:13.980

TE makkelijk deze challenge. Zit nu op 1:09.154

De auto krijg je in de week van 6 Februari. :)
Die was inderdaad niet al te lastig, heb een 1.11 of 1.12 maar laten staan :)

Kreeg ook ineens een Camaro SS gratis?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')