quote:Op donderdag 1 maart 2012 18:17 schreef PierreTT het volgende:
1995 BMW 850CSi
Ja. Zeker.
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 1 maart 2012 18:05 schreef Desunoto het volgende:
March Pirelli Car Pack
1966 Ford Country Squire![]()
quote:
Dat maakt een hoop goed.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 16:20 schreef PierreTT het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Die wil ik wel over Suzuka sturen![]()
Om auto's te sparen. Ik gebruik trouwens sowieso al een auto of 100 van de 180-190 die ik in mijn garage heb. Ik vind het erg leuk om voor elk event een nieuwe auto te zoeken en te gebruiken. Op die manier rij je met verschillende auto's van verschillende groottes en verschillende instellingen. Een en ander heeft ook te maken met het gebruiken van zoveel mogelijk auto's om de perfecte auto voor elke baan te vinden teneinde de beste tijden op elke baan neer te zetten.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 20:52 schreef AQuila360 het volgende:
Waarom wil iedereen toch auto dlc?
Je hebt er 400 bij de start en gebruikt er misschien 10% ofzo dus wat heb je aan nog meer auto's?
Beter komen ze met wat banen o.i,d.
Vooralsnog is daar nog niks over bekend...quote:Op vrijdag 2 maart 2012 22:16 schreef Shadeauw het volgende:
Komt er uberhaupt nog wel een track pack DLC? Een beetje verandering zou inderdaad wel leuk zijn.
Zou leuk zijn ja. Ik noem een Spaquote:Op vrijdag 2 maart 2012 22:16 schreef Shadeauw het volgende:
Komt er uberhaupt nog wel een track pack DLC? Een beetje verandering zou inderdaad wel leuk zijn.
Die extreme is wel leuk als je dronken bent met wat vriendenquote:Op vrijdag 2 maart 2012 23:28 schreef Desunoto het volgende:
Circuits bouwen is veruit het zwakste punt van Turn 10.
Het duurt een eeuwigheid voor ze er een paar kunnen bouwen, en veel van de circuits die ze zelf bedenken hebben verschrikkelijk slechte ontwerpen: Iberian, Ladera, Peninsula en met als dieptepunt Camino Viejo "Extreme"...![]()
Auto-modellen bouwen kunnen ze inderdaad als de beste. En met Autovista hebben ze laten zien dat ze kunnen beschikken over extreem gedetailleerde modellen. Het is puur de Xbox 360 die ze beperkt. Dat moet dus echt genieten gaan worden op die nieuwe Xboxquote:Op vrijdag 2 maart 2012 23:28 schreef Desunoto het volgende:
Circuits bouwen is veruit het zwakste punt van Turn 10.
Het duurt een eeuwigheid voor ze er een paar kunnen bouwen, en veel van de circuits die ze zelf bedenken hebben verschrikkelijk slechte ontwerpen: Iberian, Ladera, Peninsula en met als dieptepunt Camino Viejo "Extreme"...![]()
Daarnaast zijn ze zo stom om van die plekken te bedenken naast de baan om je auto van 300 km/u af te remmen naar 30 km/u binnen een seconde... op de vreemdste plaatsen.
En ze hebben de mogelijkheid om het Nurburgring F1 circuit met de Nordschleife te verbinden ook niet aangegrepen.
Daarentegen kunnen ze wel een lading schitterend gedetailleerde wagens leveren. Dus als je het zo bekijkt zie ik liever 50 nieuwe mooie wagens dan 1 nieuw circuit. En al helemaal als dat een Mazda 787B of een Ferrari 312 P betekent.
Ik vind de extreme-versie de leukste variatie van die hele baanquote:Op vrijdag 2 maart 2012 23:30 schreef invine het volgende:
[..]
Die extreme is wel leuk als je dronken bent met wat vriendenmaple valley daarintegen is dan wel weer heel goed..
Ach, ook Forza heeft inderdaad zijn mindere punten. Maar dat weegt imo. niet open tegen die van GT5. Vooral die geforceerde cockpit-views voor alle auto's, hoe lelijk zijn die wel nietquote:Op vrijdag 2 maart 2012 23:34 schreef Desunoto het volgende:
Maple Valley vind ik ook slecht. Het circuit leent zich absoluut niet als race-circuit. Het is enkel goed voor time attack achtige racetypes.
En dan is het circuit nog steeds frustrerend. Want net als met de Nordschleife, Peninsula en enkele andere circuits hebben ze er van die bizarre curbs ingebouwd waar je met een groot aantal wagens (vooral die laag op het asfalt liggen) niet eens in de buurt moet komen of je auto ligt op z'n kop.![]()
Hoe vaak zie je dat nou? Echt alleen in Forza.
Denk dat we eerst Project Gotham Racing 5 krijgen :-)quote:Op vrijdag 2 maart 2012 23:34 schreef Nuchterheid het volgende:
[..]
Het is puur de Xbox 360 die ze beperkt. Dat moet dus echt genieten gaan worden op die nieuwe Xbox
Denk het niet... Die studio die die game maakte (Bizarre) was toch aan de kant gezet door Activision? Of heb ik het nu mis?quote:Op zaterdag 3 maart 2012 01:37 schreef JohnB52 het volgende:
[..]
Denk dat we eerst Project Gotham Racing 5 krijgen :-)
Dit. Grootste nadeel van online racen bij Forza, heel jammer altijdquote:Op zaterdag 3 maart 2012 13:26 schreef Desunoto het volgende:
Wat is het toch met mensen die binnen een minuut een goede lobby om zeep kunnen helpen.![]()
Zat net in een lobby met races van 6 tot 8 ronden op circuits als Silverstone en Mugello met R3 klasse auto's en vrijwel niemand gebruikte die Joss JT1 en Moslers en dat soort spul. Gewoon leuke races met middelmatige auto's zonder mensen die onnodig riskante acties uitvoeren
Dan gaat de host weg en verandert de nieuwe host het naar 3 ronden per race en stapt in z'n Mosler. En dan volgen er natuurlijk nog 5, 6 mensen die van zulke wagens nemen. Meteen crashes in de eerste bocht natuurlijk. Opeens verandert de mentaliteit van mensen naar "MOET. WINNEN." en gaan ze extreme risico's nemen...
Weg leuke lobby.
Gebeurd in de meeste van dit soort online racers, ik vind het wel wat hebben die chaos in de eerste bochtquote:Op zaterdag 3 maart 2012 14:08 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Dit. Grootste nadeel van online racen bij Forza, heel jammer altijd
Klopt, het kan wel lachen zijn, maar wat Desunoto zegt, het koste wat het kost willen winnen irriteert me gewoon. Rij je lekkere rondes, komt er zon gast die je totaal onnodig uit de bocht beukt, dat soort dingen.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 15:36 schreef invine het volgende:
[..]
Gebeurd in de meeste van dit soort online racers, ik vind het wel wat hebben die chaos in de eerste bochthet is wel vloeken maar daarna kan je lekker racen in vaak een groepje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |