Dat zei ik toch?quote:Op woensdag 28 maart 2012 01:44 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
Amerikaans model.
[..]
ga eens gauw je mond spoelen!
De 850 T5R een saaie stationwagon noemen![]()
[ afbeelding ]
welke packs en hoe?quote:Op woensdag 28 maart 2012 10:34 schreef Glijdt_licht het volgende:
Niet slim, aangezien heel wat packs nu in de aanbieding zijn.. Daarom kun je ze beter 1 voor 1 kopen.
Snap ik, maar had t ook niet tegen jou, meer van kijk es wat voor n livery erop kan!quote:Op woensdag 28 maart 2012 15:09 schreef Glijdt_licht het volgende:
Ik had t ook niet tegen jou. Zie maar wie ik quote. En ja, Lammers heeft er wel in gereden.
American Muscle Car Pack 320 Microsoft Points (43% off)quote:Op woensdag 28 maart 2012 15:14 schreef Catch22- het volgende:
[..]
welke packs en hoe?
wil wel graag dat porsche pack...
www.budgetgaming.nlquote:Op woensdag 4 april 2012 11:39 schreef NeuNeu het volgende:
Weet iemand waar je Forza 4 op dit moment het goedkoopst kan kopen?
Dank!
looking goodquote:Op woensdag 4 april 2012 20:34 schreef Desunoto het volgende:
Dat heeft Turn 10 goed voor mekaar. Ze hebben de nieuwe Viper al klaar voor Forza Motorsport voordat de auto überhaupt officieel is aangekondigd. De screenshots hieronder zijn duidelijk van Forza:![]()
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
(klik voor groter)
Ja kan beter dan op de GOTY editie wachten , dan zal disc 3 wel de extra content zijnquote:Op woensdag 28 maart 2012 10:34 schreef Glijdt_licht het volgende:
Niet slim, aangezien heel wat packs nu in de aanbieding zijn.. Daarom kun je ze beter 1 voor 1 kopen.
Bronquote:Forza 4 ‘Top Gear’ DLC scheurt in mei je garage binnen
Met de aangekondigde release van de Forza 4 Top Gear DLC in mei van dit jaar komt er een einde aan de aangekondigde DLC voor Forza 4.
Het Forza 4 Top Gear Car Pack voegt tien nieuwe wagens toe aan je Forza 4 garage en dit voor 560 Microsoft Points. Vanaf 1 mei kan je deze dlc binnenhalen via Xbox LIVE.
Het wagenpark van het Forza 4 Top Gear Car Pack bevat:
2012 Hennessey Venom GT
1977 AMC Pacer X
2011 Ford Transit SuperSportVan
2012 Jeep Wrangler Rubicon
1966 Lotus Cortina
1992 Mitsubishi Galant VR-4
2012 Smart ForTwo
1990 Subaru Legacy RS
2012 Chrysler 300 SRT8
1965 Austin-Healey 3000 MkIII
Hierom:quote:Op woensdag 25 april 2012 12:53 schreef Desunoto het volgende:
Best aardig, maar die Ford Transit... waarom?
Alleen is de Ring in Forza zo inaccuraat en zoveel km's langer dat de achievement onhaalbaar is. Het is ook vrijwel onhaalbaar met de SSV.. Tussen de brug bij Antoniusbuche en de brug aan t begin van het rechte stuk deed ik een 10:14..quote:Op donderdag 26 april 2012 19:21 schreef PieterBas het volgende:
Dan had ik liever toch een normale gehad.. Had wel een leuke achievement geweest.. "I can do that in a vannnn"
Je gaat eraan bij de Rivalsquote:Op zondag 29 april 2012 08:05 schreef PierreTT het volgende:
Ik heb Forza echt al tijden niet meer aangeraakt. Binnenkort toch maar weer eens beginnen, die events rijden zichzelf niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |