Er is altijd 1 challenge waarbij elke week 100 M3's worden verloot.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 19:10 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Wat is de maandelijkse challenge dan? M3 GTR wil ik wel in mn garage hebbenEn ik hoef geen VIP daarvoor te zijn?
Oh, dan ga ik maar weer es oefenen...quote:Op dinsdag 13 maart 2012 17:56 schreef Glijdt_licht het volgende:
Montoya heeft zijn tijd verbeterd.
Een legitieme 1:32.117
Daar gaan veel mensen zich op stukbijten.
Super,dank je wel. Dan mis ik tot nu toe nog niks dusquote:Op dinsdag 13 maart 2012 18:58 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
KOTT februari met Rampage Jackson - Camaro SS (moet nog komen)
KOTT maart met JP Montoya - Murciélago LP560 unicorn (moet nog komen)
Bounty hunter met johniwanna, Wiesmann op Nürburgring - Honda NSX-R GT unicorn (liep vandaag af, meot nog komen)
VIP Rival op Nordschleife - Mine's R34 (moet nog komen)
Standaard maandelijkse challenge waar je een BMW M3 GTR kunt winnen.
Ah, die post had ik even gemist.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 20:36 schreef JohnB52 het volgende:
[..]
Oh, dan ga ik maar weer es oefenen...
Toch denk ik dat het voor +/- 80% van de rijders een te snelle tijd is.. En dat was met Rampage Jackson en die andere knuppel met de Mazda wel anders.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 21:12 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Ah, die post had ik even gemist.
Goed dat hij een legitieme tijd heeft staan, maar het verandert weinig voor mij. Tenzij hij opeens nog 2,5 seconden sneller gaat rijden.
rijdt als een zak aardappels maar dat zal wel aan mij liggen. Kon er met moeite een 1:35 uitkrijgenquote:Op vrijdag 16 maart 2012 00:12 schreef Glijdt_licht het volgende:
Laat me raden, je kunt niet omgaan met het enorme koppel van het ding?
Respectquote:Op zondag 18 maart 2012 13:03 schreef Row-1 het volgende:
Na lange afwezigheid toch maar weer iets gemaakt, voor de GoPro fans hier (waaronder ik zelf).
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Bruutquote:Op zondag 18 maart 2012 13:03 schreef Row-1 het volgende:
Na lange afwezigheid toch maar weer iets gemaakt, voor de GoPro fans hier (waaronder ik zelf).
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Amerikaans model.quote:
ga eens gauw je mond spoelen!quote:Op dinsdag 27 maart 2012 21:42 schreef Desunoto het volgende:
Dat vind ik ook niets. Zonde om zo'n ding erin te gooien maar blijkbaar is er vraag naar saaie stations.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |