VIP gift, en het is een unicorn.quote:Op zondag 22 januari 2012 21:03 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Die was inderdaad niet al te lastig, heb een 1.11 of 1.12 maar laten staan![]()
Kreeg ook ineens een Camaro SS gratis?
Nice, ik kreeg inderdaad ook een badge en title erbij voor het hebben van 3 unicornsquote:Op maandag 23 januari 2012 00:42 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
VIP gift, en het is een unicorn.
1:10:287 beat that. Manual, geen assists, controller.quote:Op maandag 30 januari 2012 23:16 schreef Reintji het volgende:
Pfoei. Nog net 1:13:876 gereden met de MX5. Haha
Welk circuit, welke auto?quote:Op dinsdag 31 januari 2012 09:35 schreef ChocolateMoose het volgende:
[..]
1:10:287 beat that. Manual, geen assists, controller.
Road Atlanta, Mazda MX5. Die Rivals race waar je de Unicorn kan winnen.quote:
Ooo die inderdaad. Ik heb die ergens op 1.11 of 1.12 laten staan, vond het wel primaquote:Op dinsdag 31 januari 2012 09:40 schreef ChocolateMoose het volgende:
[..]
Road Atlanta, Mazda MX5. Die Rivals race waar je de Unicorn kan winnen.
Je staat al in mn lijst.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 09:42 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ooo die inderdaad. Ik heb die ergens op 1.11 of 1.12 laten staan, vond het wel prima
Wat is jouw gamertag trouwens?
Haha. Daar ga ik nooit aankomen. Mooie tijdquote:Op dinsdag 31 januari 2012 09:35 schreef ChocolateMoose het volgende:
[..]
1:10:287 beat that. Manual, geen assists, controller.
Dat dacht ik ook, tot ik bleef rijden en steeds meer snelheid vond.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 09:59 schreef Reintji het volgende:
[..]
Haha. Daar ga ik nooit aankomen. Mooie tijd
Oh, ik dacht dat dat iemand anders wasquote:Op dinsdag 31 januari 2012 09:49 schreef ChocolateMoose het volgende:
[..]
Je staat al in mn lijst.Stern.
Kijk ik net, heeft ie mijn 1:12 alleen geteld...Vanavond weer de 1:10 neerzetten.
Waarom ie het niet onthouden heeft is me een raadsel, maar het kostte me verdomme 45 minuten om die tijd te rijden!!
Oude en nieuwe, haal ze steeds door elkaar. Effe rechtzetten.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 10:11 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat dat iemand anders was2e account?
Zo!quote:Op dinsdag 31 januari 2012 10:40 schreef ChocolateMoose het volgende:
[..]
Oude en nieuwe, haal ze steeds door elkaar. Effe rechtzetten.
Ze zouden dan een hill climb moeten inzetten inderdaad.. betekent nieuwe circuits. Hoewel, dat japanse circuit heeft wel goeie stukken natuurlijk.quote:Op woensdag 1 februari 2012 20:03 schreef Desunoto het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
(klik voor groter)
Die Audi Quattro is ook leuk, maar ik snap niet zo goed wat deze in dit spel te zoeken heeft. Dit zijn rallywagens en niet gemaakt om over Suzuka, Mugello, Le Mans etc te rijden.
Of de Challenger, gezien dat een opgelukte versie is van het origineel.quote:Op woensdag 1 februari 2012 20:51 schreef Desunoto het volgende:
Zal de Polo wel zijn. Ik verwacht niet anders.
Ik hoop het!quote:Op woensdag 1 februari 2012 20:51 schreef Desunoto het volgende:
Zal de Polo wel zijn. Ik verwacht niet anders.
NOG makkelijker!? Dan kunnen ze die Unicorns net zo goed weggeven aan iedereen. Die 1.13.980 van de vorige keer was een lachertje.quote:Op donderdag 2 februari 2012 09:09 schreef Reintji het volgende:
Mocht dit de tijd blijven dan is deze challenge wel gemakkelijker dan die van januari.
1.53.885
Is dit serieus zijn beste lap?quote:Op donderdag 2 februari 2012 09:09 schreef Reintji het volgende:
Mocht dit de tijd blijven dan is deze challenge wel gemakkelijker dan die van januari.
1.53.885
Wellicht is "Racing Rampage" gewoon een recreant. Kon zijn tijd niet vinden op het scorebord trouwensquote:
Hij is beter in deuren in elkaar slaan dan in Forza!quote:Op donderdag 2 februari 2012 21:19 schreef Desunoto het volgende:
Ook nog eens ongeldig.![]()
Dan doet hij het wel heel slecht hoor.
Die kan je ook online kopen :-)quote:Op vrijdag 10 februari 2012 20:16 schreef Cryothic het volgende:
Zo, vanmiddag gehaald hij de mediamarkt. 33.- inclusief track pack. En car pack.
Nou nog een gold abo, dan kan ik ook meedoen
Zekers!quote:Op vrijdag 10 februari 2012 21:47 schreef Shadeauw het volgende:
Die Alfa 155 is trouwens echt een bazenauto.
Monster!quote:Op donderdag 9 februari 2012 20:31 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Hij is beter in deuren in elkaar slaan dan in Forza!
[ afbeelding ]
Ik normaal gesproken ook niet met racegames. Eigenlijk altijd Hood-view zeg maar... maar in Forza4 voelt die cockpit-view zo ontzettend goed, dat ik die gebruik.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 12:50 schreef invine het volgende:
Nooit gemerkt, maar ik rijd nooit in cockpit view..
Ik race altijd lekker achter de autoquote:Op vrijdag 17 februari 2012 13:13 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Ik normaal gesproken ook niet met racegames. Eigenlijk altijd Hood-view zeg maar... maar in Forza4 voelt die cockpit-view zo ontzettend goed, dat ik die gebruik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |