VIP gift, en het is een unicorn.quote:Op zondag 22 januari 2012 21:03 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Die was inderdaad niet al te lastig, heb een 1.11 of 1.12 maar laten staan![]()
Kreeg ook ineens een Camaro SS gratis?
Nice, ik kreeg inderdaad ook een badge en title erbij voor het hebben van 3 unicornsquote:Op maandag 23 januari 2012 00:42 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
VIP gift, en het is een unicorn.
1:10:287 beat that. Manual, geen assists, controller.quote:Op maandag 30 januari 2012 23:16 schreef Reintji het volgende:
Pfoei. Nog net 1:13:876 gereden met de MX5. Haha
Welk circuit, welke auto?quote:Op dinsdag 31 januari 2012 09:35 schreef ChocolateMoose het volgende:
[..]
1:10:287 beat that. Manual, geen assists, controller.
Road Atlanta, Mazda MX5. Die Rivals race waar je de Unicorn kan winnen.quote:
Ooo die inderdaad. Ik heb die ergens op 1.11 of 1.12 laten staan, vond het wel primaquote:Op dinsdag 31 januari 2012 09:40 schreef ChocolateMoose het volgende:
[..]
Road Atlanta, Mazda MX5. Die Rivals race waar je de Unicorn kan winnen.
Je staat al in mn lijst.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 09:42 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ooo die inderdaad. Ik heb die ergens op 1.11 of 1.12 laten staan, vond het wel prima
Wat is jouw gamertag trouwens?
Haha. Daar ga ik nooit aankomen. Mooie tijdquote:Op dinsdag 31 januari 2012 09:35 schreef ChocolateMoose het volgende:
[..]
1:10:287 beat that. Manual, geen assists, controller.
Dat dacht ik ook, tot ik bleef rijden en steeds meer snelheid vond.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 09:59 schreef Reintji het volgende:
[..]
Haha. Daar ga ik nooit aankomen. Mooie tijd
Oh, ik dacht dat dat iemand anders wasquote:Op dinsdag 31 januari 2012 09:49 schreef ChocolateMoose het volgende:
[..]
Je staat al in mn lijst.Stern.
Kijk ik net, heeft ie mijn 1:12 alleen geteld...Vanavond weer de 1:10 neerzetten.
Waarom ie het niet onthouden heeft is me een raadsel, maar het kostte me verdomme 45 minuten om die tijd te rijden!!
Oude en nieuwe, haal ze steeds door elkaar. Effe rechtzetten.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 10:11 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat dat iemand anders was2e account?
Zo!quote:Op dinsdag 31 januari 2012 10:40 schreef ChocolateMoose het volgende:
[..]
Oude en nieuwe, haal ze steeds door elkaar. Effe rechtzetten.
Ze zouden dan een hill climb moeten inzetten inderdaad.. betekent nieuwe circuits. Hoewel, dat japanse circuit heeft wel goeie stukken natuurlijk.quote:Op woensdag 1 februari 2012 20:03 schreef Desunoto het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
(klik voor groter)
Die Audi Quattro is ook leuk, maar ik snap niet zo goed wat deze in dit spel te zoeken heeft. Dit zijn rallywagens en niet gemaakt om over Suzuka, Mugello, Le Mans etc te rijden.
Of de Challenger, gezien dat een opgelukte versie is van het origineel.quote:Op woensdag 1 februari 2012 20:51 schreef Desunoto het volgende:
Zal de Polo wel zijn. Ik verwacht niet anders.
Ik hoop het!quote:Op woensdag 1 februari 2012 20:51 schreef Desunoto het volgende:
Zal de Polo wel zijn. Ik verwacht niet anders.
NOG makkelijker!? Dan kunnen ze die Unicorns net zo goed weggeven aan iedereen. Die 1.13.980 van de vorige keer was een lachertje.quote:Op donderdag 2 februari 2012 09:09 schreef Reintji het volgende:
Mocht dit de tijd blijven dan is deze challenge wel gemakkelijker dan die van januari.
1.53.885
Is dit serieus zijn beste lap?quote:Op donderdag 2 februari 2012 09:09 schreef Reintji het volgende:
Mocht dit de tijd blijven dan is deze challenge wel gemakkelijker dan die van januari.
1.53.885
Wellicht is "Racing Rampage" gewoon een recreant. Kon zijn tijd niet vinden op het scorebord trouwensquote:
Hij is beter in deuren in elkaar slaan dan in Forza!quote:Op donderdag 2 februari 2012 21:19 schreef Desunoto het volgende:
Ook nog eens ongeldig.![]()
Dan doet hij het wel heel slecht hoor.
Die kan je ook online kopen :-)quote:Op vrijdag 10 februari 2012 20:16 schreef Cryothic het volgende:
Zo, vanmiddag gehaald hij de mediamarkt. 33.- inclusief track pack. En car pack.
Nou nog een gold abo, dan kan ik ook meedoen
Zekers!quote:Op vrijdag 10 februari 2012 21:47 schreef Shadeauw het volgende:
Die Alfa 155 is trouwens echt een bazenauto.
Monster!quote:Op donderdag 9 februari 2012 20:31 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Hij is beter in deuren in elkaar slaan dan in Forza!
[ afbeelding ]
Ik normaal gesproken ook niet met racegames. Eigenlijk altijd Hood-view zeg maar... maar in Forza4 voelt die cockpit-view zo ontzettend goed, dat ik die gebruik.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 12:50 schreef invine het volgende:
Nooit gemerkt, maar ik rijd nooit in cockpit view..
Ik race altijd lekker achter de autoquote:Op vrijdag 17 februari 2012 13:13 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Ik normaal gesproken ook niet met racegames. Eigenlijk altijd Hood-view zeg maar... maar in Forza4 voelt die cockpit-view zo ontzettend goed, dat ik die gebruik.
quote:Op donderdag 1 maart 2012 18:17 schreef PierreTT het volgende:
1995 BMW 850CSi
Ja. Zeker.
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 1 maart 2012 18:05 schreef Desunoto het volgende:
March Pirelli Car Pack
1966 Ford Country Squire![]()
quote:
Dat maakt een hoop goed.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 16:20 schreef PierreTT het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Die wil ik wel over Suzuka sturen![]()
Om auto's te sparen. Ik gebruik trouwens sowieso al een auto of 100 van de 180-190 die ik in mijn garage heb. Ik vind het erg leuk om voor elk event een nieuwe auto te zoeken en te gebruiken. Op die manier rij je met verschillende auto's van verschillende groottes en verschillende instellingen. Een en ander heeft ook te maken met het gebruiken van zoveel mogelijk auto's om de perfecte auto voor elke baan te vinden teneinde de beste tijden op elke baan neer te zetten.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 20:52 schreef AQuila360 het volgende:
Waarom wil iedereen toch auto dlc?
Je hebt er 400 bij de start en gebruikt er misschien 10% ofzo dus wat heb je aan nog meer auto's?
Beter komen ze met wat banen o.i,d.
Vooralsnog is daar nog niks over bekend...quote:Op vrijdag 2 maart 2012 22:16 schreef Shadeauw het volgende:
Komt er uberhaupt nog wel een track pack DLC? Een beetje verandering zou inderdaad wel leuk zijn.
Zou leuk zijn ja. Ik noem een Spaquote:Op vrijdag 2 maart 2012 22:16 schreef Shadeauw het volgende:
Komt er uberhaupt nog wel een track pack DLC? Een beetje verandering zou inderdaad wel leuk zijn.
Die extreme is wel leuk als je dronken bent met wat vriendenquote:Op vrijdag 2 maart 2012 23:28 schreef Desunoto het volgende:
Circuits bouwen is veruit het zwakste punt van Turn 10.
Het duurt een eeuwigheid voor ze er een paar kunnen bouwen, en veel van de circuits die ze zelf bedenken hebben verschrikkelijk slechte ontwerpen: Iberian, Ladera, Peninsula en met als dieptepunt Camino Viejo "Extreme"...![]()
Auto-modellen bouwen kunnen ze inderdaad als de beste. En met Autovista hebben ze laten zien dat ze kunnen beschikken over extreem gedetailleerde modellen. Het is puur de Xbox 360 die ze beperkt. Dat moet dus echt genieten gaan worden op die nieuwe Xboxquote:Op vrijdag 2 maart 2012 23:28 schreef Desunoto het volgende:
Circuits bouwen is veruit het zwakste punt van Turn 10.
Het duurt een eeuwigheid voor ze er een paar kunnen bouwen, en veel van de circuits die ze zelf bedenken hebben verschrikkelijk slechte ontwerpen: Iberian, Ladera, Peninsula en met als dieptepunt Camino Viejo "Extreme"...![]()
Daarnaast zijn ze zo stom om van die plekken te bedenken naast de baan om je auto van 300 km/u af te remmen naar 30 km/u binnen een seconde... op de vreemdste plaatsen.
En ze hebben de mogelijkheid om het Nurburgring F1 circuit met de Nordschleife te verbinden ook niet aangegrepen.
Daarentegen kunnen ze wel een lading schitterend gedetailleerde wagens leveren. Dus als je het zo bekijkt zie ik liever 50 nieuwe mooie wagens dan 1 nieuw circuit. En al helemaal als dat een Mazda 787B of een Ferrari 312 P betekent.
Ik vind de extreme-versie de leukste variatie van die hele baanquote:Op vrijdag 2 maart 2012 23:30 schreef invine het volgende:
[..]
Die extreme is wel leuk als je dronken bent met wat vriendenmaple valley daarintegen is dan wel weer heel goed..
Ach, ook Forza heeft inderdaad zijn mindere punten. Maar dat weegt imo. niet open tegen die van GT5. Vooral die geforceerde cockpit-views voor alle auto's, hoe lelijk zijn die wel nietquote:Op vrijdag 2 maart 2012 23:34 schreef Desunoto het volgende:
Maple Valley vind ik ook slecht. Het circuit leent zich absoluut niet als race-circuit. Het is enkel goed voor time attack achtige racetypes.
En dan is het circuit nog steeds frustrerend. Want net als met de Nordschleife, Peninsula en enkele andere circuits hebben ze er van die bizarre curbs ingebouwd waar je met een groot aantal wagens (vooral die laag op het asfalt liggen) niet eens in de buurt moet komen of je auto ligt op z'n kop.![]()
Hoe vaak zie je dat nou? Echt alleen in Forza.
Denk dat we eerst Project Gotham Racing 5 krijgen :-)quote:Op vrijdag 2 maart 2012 23:34 schreef Nuchterheid het volgende:
[..]
Het is puur de Xbox 360 die ze beperkt. Dat moet dus echt genieten gaan worden op die nieuwe Xbox
Denk het niet... Die studio die die game maakte (Bizarre) was toch aan de kant gezet door Activision? Of heb ik het nu mis?quote:Op zaterdag 3 maart 2012 01:37 schreef JohnB52 het volgende:
[..]
Denk dat we eerst Project Gotham Racing 5 krijgen :-)
Dit. Grootste nadeel van online racen bij Forza, heel jammer altijdquote:Op zaterdag 3 maart 2012 13:26 schreef Desunoto het volgende:
Wat is het toch met mensen die binnen een minuut een goede lobby om zeep kunnen helpen.![]()
Zat net in een lobby met races van 6 tot 8 ronden op circuits als Silverstone en Mugello met R3 klasse auto's en vrijwel niemand gebruikte die Joss JT1 en Moslers en dat soort spul. Gewoon leuke races met middelmatige auto's zonder mensen die onnodig riskante acties uitvoeren
Dan gaat de host weg en verandert de nieuwe host het naar 3 ronden per race en stapt in z'n Mosler. En dan volgen er natuurlijk nog 5, 6 mensen die van zulke wagens nemen. Meteen crashes in de eerste bocht natuurlijk. Opeens verandert de mentaliteit van mensen naar "MOET. WINNEN." en gaan ze extreme risico's nemen...
Weg leuke lobby.
Gebeurd in de meeste van dit soort online racers, ik vind het wel wat hebben die chaos in de eerste bochtquote:Op zaterdag 3 maart 2012 14:08 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Dit. Grootste nadeel van online racen bij Forza, heel jammer altijd
Klopt, het kan wel lachen zijn, maar wat Desunoto zegt, het koste wat het kost willen winnen irriteert me gewoon. Rij je lekkere rondes, komt er zon gast die je totaal onnodig uit de bocht beukt, dat soort dingen.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 15:36 schreef invine het volgende:
[..]
Gebeurd in de meeste van dit soort online racers, ik vind het wel wat hebben die chaos in de eerste bochthet is wel vloeken maar daarna kan je lekker racen in vaak een groepje.
Klopt, ik rijd meestal gewoon in de circuit races van turn 10.. als iemand dan zoiets flikt wordt hij of zij er altijd redelijk snel uitgestemdquote:Op zondag 4 maart 2012 15:02 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Klopt, het kan wel lachen zijn, maar wat Desunoto zegt, het koste wat het kost willen winnen irriteert me gewoon. Rij je lekkere rondes, komt er zon gast die je totaal onnodig uit de bocht beukt, dat soort dingen.
Ik heb met -alle- auto's gereden. En ik rij de game niet om te tunen, maar puur voor het rijden. het rijden met de auto zoals hij bedoeld was vind ik het mooistquote:Op vrijdag 2 maart 2012 20:52 schreef AQuila360 het volgende:
Waarom wil iedereen toch auto dlc?
Je hebt er 400 bij de start en gebruikt er misschien 10% ofzo dus wat heb je aan nog meer auto's?
Beter komen ze met wat banen o.i,d.
Jij rijdt alleen in stockcars?quote:Op zondag 4 maart 2012 19:01 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
Ik heb met -alle- auto's gereden. En ik rij de game niet om te tunen, maar puur voor het rijden. het rijden met de auto zoals hij bedoeld was vind ik het mooist.
Jup, zover mogelijk wel. Al is dat nu de AI ook allemaal een volgepompte bak hebben niet meer echt mogelijk in de World tour enzo..quote:
ik heb geen bericht gekregenquote:Op zondag 4 maart 2012 17:49 schreef Desunoto het volgende:
Als het goed is heb je toen een bericht van Turn 10 gekregen en als je die selecteerde "downloadde" het spel de auto naar je garage.
Als je dat bericht gemist hebt ben je misschien te laat ja..
De tijdlimiet is 30 dagen..quote:Op maandag 5 maart 2012 01:31 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ik heb geen bericht gekregenmaar ja ik startte gister voor het eerst weer op sinds januari dus er zal wel een tijdlimiet aan zitten.
Is het al bekend wat de volgende challenge gaat worden nu de Rampage Jackson Challenge is afgelopen?
Jij rijdt niet online? Het verschil tussen een getunede auto en een stock wagen is echt een wereld van verschil, zeker als je setups koopt online..quote:Op maandag 5 maart 2012 00:08 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
Jup, zover mogelijk wel. Al is dat nu de AI ook allemaal een volgepompte bak hebben niet meer echt mogelijk in de World tour enzo..
maar verder probeer ik gewoon zoveel mogelijk stock te rijden..
Ik rij wel online, maar alleen in stock lobbies.quote:Op maandag 5 maart 2012 11:20 schreef invine het volgende:
[..]
Jij rijdt niet online? Het verschil tussen een getunede auto en een stock wagen is echt een wereld van verschil, zeker als je setups koopt online..
Google Translate:quote:Während sich die Forza Motorsport-Gemeinde derzeit die Köpfe nach dem kommenden Open World Racer Forza Horizon verdreht, können in naher Zukunft anscheinend auch Porsche-Fans endlich aufatmen. Nachdem schon im Horizon-Trailer Fahrzeuge aus Zuffenhausen zu sehen waren, haben wir heute früh erfahren, dass schon bald ein umfangreiches Porsche Expansion Pack für Forza Motorsport 4 erscheinen soll.
Die Erweiterung soll satte 30 Modelle der Sportwagen-Manufaktur und 20 neue Rennevents beinhalten, die den Spielern zusätzlich 250 Punkte Gamerscore bieten. Darüber hinaus soll das Porsche Expansion Pack bereits innerhalb der nächsten drei Monate veröffentlicht werden. Über den Preis ist bislang noch nichts bekannt.
daar zou ik wel geld aan uit willen gevenquote:Op maandag 5 maart 2012 13:40 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Google Translate:
It comes: First details of the Porsche Durc expansion pack ...
While the Forza Motorsport community currently turning heads on the next open world racer Forza Horizon, may in the near future, apparently, Porsche fans finally breathe again. Having already been seen in the Horizon-trailer vehicles from Zuffenhausen, today we learn early on that soon, a comprehensive Porsche expansion pack for Forza Motorsport released fourth
The expansion will include a whopping 30 models of sports car manufacturer and racing 20 new events, which provide players with an additional 250 Gamerscore points. In addition, the expansion pack to be released Porsche already within the next three months. About the price is yet unknown.
http://www.xboxfront.de/n(...)rosoft_Xbox_360.html
Van het forzamotorsport.net forum.
quote:Op maandag 5 maart 2012 16:16 schreef Bastard het volgende:
Nee! Ik pak de gratis porsche en zet er met grote letters "fuck this bullshit" op!
Pff, mijn BMW eet Porsches.quote:Op maandag 5 maart 2012 16:17 schreef Desunoto het volgende:
[..]![]()
Dat mag. Maar dan rijd ik je om je oren met een andere Porsche.
Klinkt plausibel. En acceptabel.quote:Op maandag 5 maart 2012 16:20 schreef Glijdt_licht het volgende:
Er waren 34 Porsches in FM3
23 blijven over. Ik denk dat vrijwel alle racers eruit gaan,
en de 962, de Porsche AG '98 GT1 en één Spyder (zoals Jos reed) overblijven.
De 997 en 996 Cup en GT3 racers gaan eruit, om te worden vervangen door nieuwe..
Of enkele oude modellen die sinds FM2 niet echt meer goed geupdated zijn gaan eruit.. Dan denk ik bv aan de '03 Boxster S..
Uitdaging aangenomen.quote:
Ja gewoon compleet mee eens. Sterker nog, PGR en motogp draaide om de MP en was goed. Nu is het wachten op aansluiting, lobby inkomen, racen en van de weg gebeukt worden. No fun!quote:Op maandag 5 maart 2012 16:22 schreef twi het volgende:
Ik denk dat ik m'n racing/gaming vibe een beetje ben kwijtgeraakt. Forza 3 kon me al nauwelijks boeien, en Forza 4 heb ik ook geforceerd een beetje uit zitten spelen. Geen zin om online een kwartier te wachten totdat er een lobby klaar is met spelen waar je een stel bosmongolen hebt die je er bij de eerste de beste bocht vanaf beuken.
Al is het daardoor zelfs nog leuker om eens echt te racen. Ik geniet meer van een inhaalrace waarbij ik alsnog op het podium sta, dan een race waarbij je na de eerste bocht op kop ligt en voor de rest niemand meer ziet.
Ik mis PGR best wel een beetje, eigenlijk. Niet lullen, maar racen. Terwijl ik vroeger meer van simulatie dan van arcade hield.
Inderdaad, en rivals is leuk hoor. Maar ik ga niet gamen om urenlang in m'n eentje rondjes te rijden tegen een tijd. Al komt dat mede doordat ik niet hele avonden meer met een klein clubje mensen lekker zit te Liven hoor, dat ook. Wat is er leuker om iemand waar je toch vaker mee gamed er van af te rijden. Bovendien, niemand zegt meer wat online, de mics worden gewoon vrijwel nooit gebruikt. Wat is deze?quote:Op maandag 5 maart 2012 16:23 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ja gewoon compleet mee eens. Sterker nog, PGR en motogp draaide om de MP en was goed. Nu is het wachten op aansluiting, lobby inkomen, racen en van de weg gebeukt worden. No fun!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |