abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 4 maart 2012 @ 18:48:32 #176
182073 invine
blablabla etc.
pi_108708474
quote:
0s.gif Op zondag 4 maart 2012 15:02 schreef PierreTT het volgende:

[..]

Klopt, het kan wel lachen zijn, maar wat Desunoto zegt, het koste wat het kost willen winnen irriteert me gewoon. Rij je lekkere rondes, komt er zon gast die je totaal onnodig uit de bocht beukt, dat soort dingen.
Klopt, ik rijd meestal gewoon in de circuit races van turn 10.. als iemand dan zoiets flikt wordt hij of zij er altijd redelijk snel uitgestemd :)
Ik drink nooit meer! maar ook niet minder.
pi_108709065
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 maart 2012 20:52 schreef AQuila360 het volgende:
Waarom wil iedereen toch auto dlc?

Je hebt er 400 bij de start en gebruikt er misschien 10% ofzo dus wat heb je aan nog meer auto's?

Beter komen ze met wat banen o.i,d.
Ik heb met -alle- auto's gereden. En ik rij de game niet om te tunen, maar puur voor het rijden. het rijden met de auto zoals hij bedoeld was vind ik het mooist :).
so get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind
get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind yea
  zondag 4 maart 2012 @ 23:55:52 #178
182073 invine
blablabla etc.
pi_108726682
quote:
19s.gif Op zondag 4 maart 2012 19:01 schreef Glijdt_licht het volgende:

[..]

Ik heb met -alle- auto's gereden. En ik rij de game niet om te tunen, maar puur voor het rijden. het rijden met de auto zoals hij bedoeld was vind ik het mooist :).
Jij rijdt alleen in stockcars?
pi_108727215
quote:
0s.gif Op zondag 4 maart 2012 23:55 schreef invine het volgende:

[..]

Jij rijdt alleen in stockcars?
Jup, zover mogelijk wel. Al is dat nu de AI ook allemaal een volgepompte bak hebben niet meer echt mogelijk in de World tour enzo..

maar verder probeer ik gewoon zoveel mogelijk stock te rijden..
pi_108729541
quote:
0s.gif Op zondag 4 maart 2012 17:49 schreef Desunoto het volgende:
Als het goed is heb je toen een bericht van Turn 10 gekregen en als je die selecteerde "downloadde" het spel de auto naar je garage.

Als je dat bericht gemist hebt ben je misschien te laat ja.. :o
ik heb geen bericht gekregen :( maar ja ik startte gister voor het eerst weer op sinds januari dus er zal wel een tijdlimiet aan zitten.

Is het al bekend wat de volgende challenge gaat worden nu de Rampage Jackson Challenge is afgelopen?
pi_108730885
quote:
1s.gif Op maandag 5 maart 2012 01:31 schreef Dudeweiser het volgende:

[..]

ik heb geen bericht gekregen :( maar ja ik startte gister voor het eerst weer op sinds januari dus er zal wel een tijdlimiet aan zitten.

Is het al bekend wat de volgende challenge gaat worden nu de Rampage Jackson Challenge is afgelopen?
De tijdlimiet is 30 dagen..
pi_108733212
quote:
19s.gif Op maandag 5 maart 2012 04:20 schreef Glijdt_licht het volgende:

[..]

De tijdlimiet is 30 dagen..
weer wat geleerd :')
  maandag 5 maart 2012 @ 11:20:32 #183
182073 invine
blablabla etc.
pi_108735284
quote:
19s.gif Op maandag 5 maart 2012 00:08 schreef Glijdt_licht het volgende:

[..]

Jup, zover mogelijk wel. Al is dat nu de AI ook allemaal een volgepompte bak hebben niet meer echt mogelijk in de World tour enzo..

maar verder probeer ik gewoon zoveel mogelijk stock te rijden..
Jij rijdt niet online? Het verschil tussen een getunede auto en een stock wagen is echt een wereld van verschil, zeker als je setups koopt online..
pi_108739692
quote:
0s.gif Op maandag 5 maart 2012 11:20 schreef invine het volgende:

[..]

Jij rijdt niet online? Het verschil tussen een getunede auto en een stock wagen is echt een wereld van verschil, zeker als je setups koopt online..
Ik rij wel online, maar alleen in stock lobbies.
pi_108739858
quote:
Während sich die Forza Motorsport-Gemeinde derzeit die Köpfe nach dem kommenden Open World Racer Forza Horizon verdreht, können in naher Zukunft anscheinend auch Porsche-Fans endlich aufatmen. Nachdem schon im Horizon-Trailer Fahrzeuge aus Zuffenhausen zu sehen waren, haben wir heute früh erfahren, dass schon bald ein umfangreiches Porsche Expansion Pack für Forza Motorsport 4 erscheinen soll.

Die Erweiterung soll satte 30 Modelle der Sportwagen-Manufaktur und 20 neue Rennevents beinhalten, die den Spielern zusätzlich 250 Punkte Gamerscore bieten. Darüber hinaus soll das Porsche Expansion Pack bereits innerhalb der nächsten drei Monate veröffentlicht werden. Über den Preis ist bislang noch nichts bekannt.
Google Translate:

It comes: First details of the Porsche Durc expansion pack ...
While the Forza Motorsport community currently turning heads on the next open world racer Forza Horizon, may in the near future, apparently, Porsche fans finally breathe again. Having already been seen in the Horizon-trailer vehicles from Zuffenhausen, today we learn early on that soon, a comprehensive Porsche expansion pack for Forza Motorsport released fourth

The expansion will include a whopping 30 models of sports car manufacturer and racing 20 new events, which provide players with an additional 250 Gamerscore points. In addition, the expansion pack to be released Porsche already within the next three months. About the price is yet unknown.

http://www.xboxfront.de/n(...)rosoft_Xbox_360.html

Van het forzamotorsport.net forum.
pi_108743954
quote:
11s.gif Op maandag 5 maart 2012 13:40 schreef Desunoto het volgende:

[..]

Google Translate:

It comes: First details of the Porsche Durc expansion pack ...
While the Forza Motorsport community currently turning heads on the next open world racer Forza Horizon, may in the near future, apparently, Porsche fans finally breathe again. Having already been seen in the Horizon-trailer vehicles from Zuffenhausen, today we learn early on that soon, a comprehensive Porsche expansion pack for Forza Motorsport released fourth

The expansion will include a whopping 30 models of sports car manufacturer and racing 20 new events, which provide players with an additional 250 Gamerscore points. In addition, the expansion pack to be released Porsche already within the next three months. About the price is yet unknown.

http://www.xboxfront.de/n(...)rosoft_Xbox_360.html

Van het forzamotorsport.net forum.
daar zou ik wel geld aan uit willen geven :D
pi_108744020
1600 punten :{
pi_108744123
nieuwe Forza is aangekondigd:
http://www.xbox360achieve(...)t&utm_medium=twitter

wel door een andere studio gemaakt :P
pi_108744618
http://forzamotorsport.ne(...)_expansion_announce/

7 van de 30 Porsches zijn dus nieuw in de Forza serie. Ben benieuwd welke dat zijn, welke er terugkomen en welke er zijn afgevallen. Ik geloof dat Forza 3 meer dan 30 Porsches had. Daarvan zijn er dus nog 23 overgebleven. Hopelijk blijven de 550 Spyder, de 959 en nog een aantal iconische Porsches behouden.

1600 punten vind ik nog best oké. 30 auto's + nieuwe events, rivals, zelfs achievements. Ze hadden er zomaar 2100 punten of meer van kunnen maken.
  maandag 5 maart 2012 @ 16:08:47 #190
8372 Bastard
Persona non grata
pi_108744702
Hoe cool en mooi het ook is, Porsche in Forza, ben zelf altijd fan van Porsche in autospellen, maar ik ga er geen geld voor betalen!
Het had er in moeten zitten, zat er niet in omdat EA dwars lag, en nu komen ze toch tot een conclusie, mappack word gemaakt en ziet er vast geweldig uit. Maar DEZE hadden er al moeten wezen.
Ik verdom het om ze nu te kopen!
The truth was in here.
pi_108744811
Deze 1600 is je geld meer waard dan 3 losse car packs van elk 560 punten.

Voor die losse packs van 10 per stuk wacht ik nog tot ze een keer in de aanbieding komen. 50% korting of zo. Maar ik ben er zeker van dat deze Porsche pack er meteen inkomt. :Y)
  maandag 5 maart 2012 @ 16:16:16 #192
8372 Bastard
Persona non grata
pi_108744993
Nee! Ik pak de gratis porsche en zet er met grote letters "fuck this bullshit" op!
The truth was in here.
pi_108745015
Forza 4 Becoming “Virtually Uncapped” With Title Update 3
Written Monday, March 05, 2012 By Dan Webb
View author's profile

Speaking at Microsoft’s Spring Showcase in San Francisco, Turn 10’s Creative Director, Dan Greenawalt, announced that Forza Motorsport 4 would become “virtually uncapped” in March with its third title update.

Releasing alongside the Pirelli Car Pack tomorrow will be the game’s third title update which not only addresses multiplayer and lobby issues in regard to connectivity, but also addresses performance classification issues as well as raising the level cap to 999.

Turn 10 initially suspected that players wouldn’t reach the 150 player level cap until nine months after the launch of Forza 4, but most reached it in less than four. This, according to Greenawalt, makes the game “virtually uncapped” and allows the “rabbits” - who are the crème de la crème of Forza 4 - to have fidelity amongst one another.

http://www.xbox360achieve(...)-Title-Update-3.html

Ook nog een update morgen en de level cap naar 999. :D

Goed bezig. _O_
pi_108745036
quote:
8s.gif Op maandag 5 maart 2012 16:16 schreef Bastard het volgende:
Nee! Ik pak de gratis porsche en zet er met grote letters "fuck this bullshit" op!
:D

Dat mag. Maar dan rijd ik je om je oren met een andere Porsche. :9
pi_108745159
Er waren 34 Porsches in FM3
23 blijven over. Ik denk dat vrijwel alle racers eruit gaan,
en de 962, de Porsche AG '98 GT1 en één Spyder (zoals Jos reed) overblijven.
De 997 en 996 Cup en GT3 racers gaan eruit, om te worden vervangen door nieuwe..

Of enkele oude modellen die sinds FM2 niet echt meer goed geupdated zijn gaan eruit.. Dan denk ik bv aan de '03 Boxster S..
  maandag 5 maart 2012 @ 16:22:05 #196
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_108745212
Ik denk dat ik m'n racing/gaming vibe een beetje ben kwijtgeraakt. Forza 3 kon me al nauwelijks boeien, en Forza 4 heb ik ook geforceerd een beetje uit zitten spelen. Geen zin om online een kwartier te wachten totdat er een lobby klaar is met spelen waar je een stel bosmongolen hebt die je er bij de eerste de beste bocht vanaf beuken.

Al is het daardoor zelfs nog leuker om eens echt te racen. Ik geniet meer van een inhaalrace waarbij ik alsnog op het podium sta, dan een race waarbij je na de eerste bocht op kop ligt en voor de rest niemand meer ziet.

Ik mis PGR best wel een beetje, eigenlijk. Niet lullen, maar racen. Terwijl ik vroeger meer van simulatie dan van arcade hield.
  maandag 5 maart 2012 @ 16:22:08 #197
8372 Bastard
Persona non grata
pi_108745216
quote:
0s.gif Op maandag 5 maart 2012 16:17 schreef Desunoto het volgende:

[..]

:D

Dat mag. Maar dan rijd ik je om je oren met een andere Porsche. :9
Pff, mijn BMW eet Porsches.
The truth was in here.
pi_108745217
quote:
19s.gif Op maandag 5 maart 2012 16:20 schreef Glijdt_licht het volgende:
Er waren 34 Porsches in FM3
23 blijven over. Ik denk dat vrijwel alle racers eruit gaan,
en de 962, de Porsche AG '98 GT1 en één Spyder (zoals Jos reed) overblijven.
De 997 en 996 Cup en GT3 racers gaan eruit, om te worden vervangen door nieuwe..

Of enkele oude modellen die sinds FM2 niet echt meer goed geupdated zijn gaan eruit.. Dan denk ik bv aan de '03 Boxster S..
Klinkt plausibel. En acceptabel.

Maar hopelijk gooien ze er iets als een Porsche 917 bij. Om de Ferrari 312 P een waardige tegenstander te gunnen. Of een andere oude Porsche. :)
quote:
6s.gif Op maandag 5 maart 2012 16:22 schreef Bastard het volgende:

[..]

Pff, mijn BMW eet Porsches.
Uitdaging aangenomen. :P
  maandag 5 maart 2012 @ 16:23:24 #199
8372 Bastard
Persona non grata
pi_108745258
quote:
0s.gif Op maandag 5 maart 2012 16:22 schreef twi het volgende:
Ik denk dat ik m'n racing/gaming vibe een beetje ben kwijtgeraakt. Forza 3 kon me al nauwelijks boeien, en Forza 4 heb ik ook geforceerd een beetje uit zitten spelen. Geen zin om online een kwartier te wachten totdat er een lobby klaar is met spelen waar je een stel bosmongolen hebt die je er bij de eerste de beste bocht vanaf beuken.

Al is het daardoor zelfs nog leuker om eens echt te racen. Ik geniet meer van een inhaalrace waarbij ik alsnog op het podium sta, dan een race waarbij je na de eerste bocht op kop ligt en voor de rest niemand meer ziet.

Ik mis PGR best wel een beetje, eigenlijk. Niet lullen, maar racen. Terwijl ik vroeger meer van simulatie dan van arcade hield.
Ja gewoon compleet mee eens. Sterker nog, PGR en motogp draaide om de MP en was goed. Nu is het wachten op aansluiting, lobby inkomen, racen en van de weg gebeukt worden. No fun!
The truth was in here.
  maandag 5 maart 2012 @ 16:27:16 #200
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_108745397
quote:
0s.gif Op maandag 5 maart 2012 16:23 schreef Bastard het volgende:

[..]

Ja gewoon compleet mee eens. Sterker nog, PGR en motogp draaide om de MP en was goed. Nu is het wachten op aansluiting, lobby inkomen, racen en van de weg gebeukt worden. No fun!
Inderdaad, en rivals is leuk hoor. Maar ik ga niet gamen om urenlang in m'n eentje rondjes te rijden tegen een tijd. Al komt dat mede doordat ik niet hele avonden meer met een klein clubje mensen lekker zit te Liven hoor, dat ook. Wat is er leuker om iemand waar je toch vaker mee gamed er van af te rijden. Bovendien, niemand zegt meer wat online, de mics worden gewoon vrijwel nooit gebruikt. Wat is deze?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')