Welkom in het The Voice of Holland Live topic! Hier praten we live over het het programma, over de kandidaten en de coaches, de vreemdste opmerkingen komen voorbij en eventueel zelfs linkjes van video's van de kandidaten. Waar wacht je op? Klets gezellig mee met alle FOK! Kletsebetsers!
Ook dit jaar zijn de presentatoren weer Martijn Krabbé en Wendy van Dijk! Dit ijzersterke duo ondersteund de familie en praten het programma aan elkaar vast, we zullen er van genietuh! * Tijdens de Liveshows presenteert Winston Gerschtanowitz ook mee, hij zit dan de RedRoom te vervuilen!
Ook dit jaar zijn er weer 4 (eigenlijk 5) coaches en 3 er van zijn ons al bekend, maar Marco Borsato is nieuw dit jaar, zal hij dit jaar de winnaar coachen?
Hieronder zie je een overzicht van alle kandidaten die door zijn naar de Battles, sommige kandidaten hebben een eigen topic en die staan onder elk team!
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wanneer zijn er uitzendingen* en wanneer zijn ze geweest, dat zie je hieronder, om het nog makkelijker te maken om een uitzending terug te kijken plaatsen we er zelfs een linkje achter!
Overig Mocht je een leuk roddeltje of iets anders vinden van The Voice of Holland? Meld het aan de topic starter, deze kan het leuke nieuwtje/item aan de startpost toevoegen!
Samenvattingen van de afleveringen kunnen hier gevonden: Door Cee & door Razor21
Op vrijdag 6 januari 2012 23:21 schreef Kinga het volgende: Ik word ook een beetje moe van Charly. En dat gebedel van hem om stemmen op twitter. Lijden zal je, je zong kut.
Charly zong kut? Waarom in godsnaam? Ik hoef hem ook niet als winnaar, maar zingen deed ie zeker niet kut.
Ken je Dexter al? Zo nee: doen. Maar dan wel bij seizoen 1 beginnen. Homeland is ook goed. Wil je wat luchtigers, hilarisch en hapklaars, The Big Bang Theory en Parks and Recreation. Beiden 20-minuten episodes voor tussendoor.
Die eerste heb ik een paar afleveringen van bekeken, maar was me iets te dromerig, die 2e ken ik niet. Tenzij het die serie van 10 jaar geleden is, met die blonde dame
Die eerste heb ik een paar afleveringen van bekeken, maar was me iets te dromerig, die 2e ken ik niet. Tenzij het die serie van 10 jaar geleden is, met die blonde dame
Nikita is de nieuwe versie van La Femme Nikita inderdaad.
CSI heb ik regelmatig gezien, maar kreeg tevaak herhalingen voorgeschoteld, dus daar ben ik mee gestopt. Niet echt een goede serie, maar wel aardige tijdvulling
The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks. Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen. Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.
Op vrijdag 6 januari 2012 23:34 schreef Cee het volgende: Lijkt me echt klote om dit als baan te hebben. Met zo'n padje over tweets lullen op tv. Of zou ze nog een baan bij de groenteboer hebben hiernaast?
oh gut oh gut oh gut, Charly niet in de veilige zone. Dat dit kan in Nederland!1111111111
The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks. Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen. Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.
Zo proberen ze de kijkers morgen weer te laten kijken.
dit
Op vrijdag 6 januari 2012 23:36 schreef Cee het volgende: Lees net een rake opmerking op twitter: heeft die tweetmaster Winston zelf eigenlijk twitter?
Net zoals Matthijs van Nieuwkerk, die in DWDD een onderdeel "Trending Topic" heeft, maar niet wist wat er bedoeld werd toen er werd gezegd dat hij zelf trending was..
Op vrijdag 6 januari 2012 23:38 schreef Karina het volgende: Idioot eigenlijk, nu moeten de kandidaten zometeen na 12 uur nog verder... best een lange avond voor die mensen.
heb ik iets gemist? Er is toch nog niet duidelijk wie er door zijn en wie in de sing-off staan?
Sharon door ik vrees dat Marco himself 10.000.000 keer fappend heeft zitten stemmen op haar
ik wil Wouter door. Maar dat zal vast niet zo zijn.
hehe eindelijk iemand door waar ik het mee eens ben!
Ja, misschien nog met Chris ipv Charly. Volgende week tellen de coaches ook gedeeltelijk mee toch? Heb het idee dat Nick en Simon positiever zijn over Chris dan over Charly.
Op vrijdag 6 januari 2012 23:45 schreef Marcoss het volgende: Paul met ongeveer het slechtste optreden ooit in een liveshow van een talentenjacht, maar toch gewoon als 1ste door
Op vrijdag 6 januari 2012 23:50 schreef iBenny het volgende: Door [Angela] Niels Geusebroek [Roel] Paul Turner [Marco] Sharon Doorson [Nick&Simon] Charly Luske
Goh, heel toevallig ook degenen die in de Bijenkorf hebben opgetreden
zo, ik ga slapen. Weet niet of ik morgen ga kijken... dusss zo niet, dan iig tot volgende week vrijdag!
Op vrijdag 6 januari 2012 23:51 schreef MissJ het volgende: zo, ik ga slapen. Weet niet of ik morgen ga kijken... dusss zo niet, dan iig tot volgende week vrijdag!
die half-Italiaanse krullenbol die de hele tijd met een stijve piel zit.
Op vrijdag 6 januari 2012 23:51 schreef Pisces29 het volgende: Het zou me niks verbazen als paul nog de winnaar wordt tijdens de finale, dat zou echt treurnis ten top zijn, voor een programma dat the VOICE heet
dat wordt de doodsteek bij X_Factor zou ie best terecht in de finale staan, hier hoort ie niet eens in de live-shows thuis
Op vrijdag 6 januari 2012 23:51 schreef Pisces29 het volgende: Het zou me niks verbazen als paul nog de winnaar wordt tijdens de finale, dat zou echt treurnis ten top zijn, voor een programma dat the VOICE heet
De geloofwaardigheid van TVOH is wel ernstig onder druk gekomen nu die Paul die niet kan zingen door is en die Sharon alleen maar op grond van hara uiterlijk ook door is.
Op vrijdag 6 januari 2012 23:56 schreef golfer het volgende: De geloofwaardigheid van TVOH is wel ernstig onder druk gekomen nu die Paul die niet kan zingen door is en die Sharon alleen maar op grond van hara uiterlijk ook door is.
Op vrijdag 6 januari 2012 23:56 schreef golfer het volgende: De geloofwaardigheid van TVOH is wel ernstig onder druk gekomen nu die Paul die niet kan zingen door is en die Sharon alleen maar op grond van hara uiterlijk ook door is.
Het kan eigenlijk alleen maar geloofwaardig Voice zijn, als het op de radio wordt uitgezonden...
Achteraf bekeken, ze zeggen nergens dat het om "The Best Voice of Holland" gaat natuurlijk. Aha!
Paul door in The 'Voice'... WTF! Volgens mij schaamt hij zich er zelfs voor dat hij zo ver komt. Dit programma moet gewoon lekker stoppen met stemmen door de kijkers. Al die idioten die op hem hebben gestemd hebben geen verstand van muziek
Op zaterdag 7 januari 2012 00:03 schreef iBenny het volgende: Ik heb de single van Chris en Marloes gedownload. Die van Marloes klinkt beter dan die van Chris...