abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_106505152
Dit is hét topic voor iedereen die bezig is met zwanger raken. Als het wat moeilijker gaat of als je al in de Medische Molen zit ben je evt. ook van harte welkom in het topic met de naam 'Als zwanger worden/blijven niet zo gemakkelijk gaat'.

Aanpassingen van je NOD gaarne dikgedrukt in je post plaatsen.

NOD:
26 december Spewey
12 januari Ashina
25 januari Freubelot
05 februari Mangostine
05 februari Winka

Sethiwe
Kwisted
designed
Lijnloos
Skoap
Ladyblack (08-2010)
Fenne
Dananana
frummeltje86 (12-2010)
papillion

(Lijstjes worden alleen aangepast als er een duidelijke nieuwe NOD aangegeven wordt. Soms zijn er mensen die posten dat ze ongesteld zijn, maar nog geen NOD erbij. Die gegevens passen we dan niet gelijk aan, anders blijven we editten en schuiven. Wil je een wijziging in de lijst, geef dan even een datum door, of een verzoek naar de onderste lijst. Maar dat laatste ook liever niet om de 2 dagen en dan weer terug omhoog. Mochten we over een verzoekje heen lezen, stuur dan even een PMetje. )

Handige links:
Foliumzuur
Menstruele cyclus
Vruchtbaarheid
Vragen en antwoorden over zwanger worden
Uitslag zwangerschapstest enquete
Freya, patientvereniging voor vruchtbaarheidsproblematiek
Online zwangerschapstest (voor de gein)

Afkortingen:
NOD = Niet Ongesteldheidsdag (de dag dat je ongesteld zou moeten worden, maar het niet wilt)
DPO = Days Past Ovulation (het aantal dagen dat verstreken is sinds je ovulatie)
LF = Luteale fase (het aantal dagen tussen je eisprong en je menstruatie, tussen 9-14 dagen is normaal)
PUPO = pregnant until proven otherwise
KvK = klussen voor kindje (functioneel klussen dus, of te wel neuken in je vruchtbare periode)
FFF = Fuck for Fun (gewoon lekker neuken omdat je daar gewoon zin in hebt)
FF = Fertility Friend (site waar je je cyclus kunt bijhouden mbv temperaturen)

[ Bericht 0% gewijzigd door Sethiwe op 08-01-2012 19:41:29 ]
pi_106505246
Gelukt *O*

Nu ga ik even kijken of er nog aanpassingen moeten bovenin, geef anders even een gil dan probeer ik het nog aan te passen.
  vrijdag 6 januari 2012 @ 22:25:10 #3
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_106505247
Jeeeeej, gelukt Sethiwe!! *G*

quote:
1s.gif Op vrijdag 6 januari 2012 20:13 schreef Kursor het volgende:
Het stroomt hier echt vol zeg! Willen degenen die hier al een tijdje zijn plek maken ;) Ik gun het jullie van harte.

Sethiwe je hebt helemaal gelijk als je denkt dat ik nog twijfels heb...helaas. Ik denk dat dat blijft. Ik zit er zo tegenaan te hikken met lastige gedachten. Als er geen weg meer terug is, dan hoef ik niet meer te kiezen en dan moet ik het doen met de situatie.

Hier trouwens al aardig wat cycli van 24/25 dagen gehad, dus ik vlieg er doorheen. (alhoewel het wachten altijd te lang duurt toch?)
Haha echt he :D Straks komt er een streepjesregen jonguh, dat wil je niet weten! :o BAM! :7
I never look back, darling. It distracts from the now.
pi_106507580
Ik denk dat Spewey er wel uit kan met haar NOD :?
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_106518428
Ja dacht ik ook maar de laatste keer dat ze een reactie gaf, moest ze nog ongesteld worden, was test wel negatief. Ik vind het een beetje lullig als ik haar er dan zo uitgooi. Spewey als je dit leest geef maar een gil wat je wil.
pi_106518506
Ja, hoe is het met Spewey?

Sethiwe, thx voor het toevoegen van mijn NOD. Ben benieuwd of het iets oplevert :D
  zaterdag 7 januari 2012 @ 11:37:53 #7
342898 MissVanity
Wijkt af van het onderwerp
pi_106519649
Hoi meiden! Ik ben vandaag een week overtijd :o 2 nega testen. Wel heb ik al iets meer dan 2 weken hoofdpijn en heb ik last van rommelende darmen. Verder geen symptomen. Maar ook geen menstruatie pijntjes. Normaal heb ik een week voor dat ik ongesteld moet worden last van pijnlijke borsten. Dat heb ik nu niet. Ik ben echt heel erg zenuwachtig... Ik hoop dat het raak is!
Op dinsdag 20 september 2011 14:48 schreef Daywalk3r het volgende:
Ik werk bij MissVanity en neem wel eens een onderwerp mee.
Ik bedoel, zij wijkt er toch vanaf.
pi_106521854
Dat zou echt super voor je zijn MissVanity! Zal voor je duimen!

Hier een dikke 2 weken geleden pilbloeding gehad na het ontpillen, dus geen echte menstruatie. Ondertussen wel al veel geklust (jezus, moet nog aan het woord wennen haha :D ).

Dus ik zit eigenlijk OF op een 'echte' menstruatie te wachten ..

OF (en da's natuurlijk altijd beter), tis gewoon raak over een paar weken.

Afgelopen zomer ook een paar maanden gestopt met de pil om andere redenen.. Toen kreeg ik een pilbloeding en een weekje later een 'echte' menstruatie. Dus ik had hem nu zo onderhand ook wel verwacht.

Maar hij mag best weg blijven hoor voorlopig :D

Hoe is het met de rest??
  zaterdag 7 januari 2012 @ 13:53:27 #9
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_106523013
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 januari 2012 11:37 schreef MissVanity het volgende:
Hoi meiden! Ik ben vandaag een week overtijd :o 2 nega testen. Wel heb ik al iets meer dan 2 weken hoofdpijn en heb ik last van rommelende darmen. Verder geen symptomen. Maar ook geen menstruatie pijntjes. Normaal heb ik een week voor dat ik ongesteld moet worden last van pijnlijke borsten. Dat heb ik nu niet. Ik ben echt heel erg zenuwachtig... Ik hoop dat het raak is!
Lijkt me echt zenuwslopend dat wachten :o
Zogezien ben ik denk ik blij dat ik nog niet echt precies weet hoe mijn cyclus is.
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
pi_106527194
Hier wederom een negatieve test maar ook nog geen spatje... Zucht, ik wil nu gewoon }) }) , dan kan ik weer verder
  zaterdag 7 januari 2012 @ 17:52:49 #11
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_106529984
MissVanity: oeh, spannend! :o Ik duim voor je! Je cyclus is wel regelmatig of niet?

Twinkle20: haha leuk joh :D ja kan hoor.. ik had ook eerst een paar dagen een beetje bruin bloedverlies en toen kwam de -oh zo bekende- menstruatiepijn pas opzetten, duurde bij mij ruim een maand na het stoppen met de pil :s) Ben benieuwd! :D

Ja met mij goed, manlief is wat zenuwachtig, wilde vanochtend wel even sexen maar hij was ineens enorm onzeker over het eventueel aanstaande vaderschap, echt schattig O+ Dus geen sex maar wel leuk gekletst en geknuffeld :D Ach, mn eisprong is toch weer voorbij alst goed is. Heb toch geen haast, anders volgende maand weer een nieuwe kans :P

Milka82: whaha XD Spannennddd..... :*
pi_106531931
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 januari 2012 16:19 schreef milka82 het volgende:
Hier wederom een negatieve test maar ook nog geen spatje... Zucht, ik wil nu gewoon }) }) , dan kan ik weer verder
ik ben 'm weer kwijt hoor, maar hoeveel dagen zit je over tijd?
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
  zaterdag 7 januari 2012 @ 19:40:41 #13
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_106533860
Heu. Ik ben ineens een soort duizelig. Geen zwarte vlekken/sterren, maar als ik ergens snel naar wil kijken/ mn hoofd hard draai gaat het niet helemaal goed :') Was tijdens het koken, maar ik had niet te weinig gegeten ofzo.. en nu nog steeds :o
Ik haal me dingen in mn hoofd he. :+
pi_106538089
MissVanity heb je normaal wel een hele regelmatige cyclus? Ik duim nog even voor je hoor.

Milka wat balen, ik hoop voor je dat de menstruatie snel komt en je weer verder kan voor de volgende ronde, het wachten op is zo slopend, vooral als je weet dat het toch niet raak is :*.

Enfermera wel schattig van je man en mocht het raak zijn heeft hij nog 9 maanden om te wennen ;). En sterkte met de duizeligheid.
  zaterdag 7 januari 2012 @ 22:18:38 #15
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_106540511
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 januari 2012 21:19 schreef Sethiwe het volgende:
MissVanity heb je normaal wel een hele regelmatige cyclus? Ik duim nog even voor je hoor.

Milka wat balen, ik hoop voor je dat de menstruatie snel komt en je weer verder kan voor de volgende ronde, het wachten op is zo slopend, vooral als je weet dat het toch niet raak is :*.

Enfermera wel schattig van je man en mocht het raak zijn heeft hij nog 9 maanden om te wennen ;). En sterkte met de duizeligheid.
Haha ja idd. En hij zei ook vanavond; "nou, als het raak is vind ik het alleen maar leuk! Dus ik snap het zelf ook niet." XD Hihi. O+
Thanks! :*
En hoe ist met jou Sethiwe? :*
pi_106544366
Ik zit in de klusweken, benieuwd hoelang dat deze keer duurt. Maar ga vooralsnog maar uit van 50 dagen voor mijn volgende NOD, dat zal dan ergens rond 13 februari zijn.

Gesprek van vanochtend heeft je man vast helemaal overtuigd O+.
pi_106545274
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 januari 2012 18:49 schreef _aurum_ het volgende:

[..]

ik ben 'm weer kwijt hoor, maar hoeveel dagen zit je over tijd?
uhm, ik had afgelopen woensdag mijn NOD, dus nu drie dagen over tijd zeg maar. Maar ik had deze maand niet echt een duidelijke eisprong (doorzichtige smutschj) dus ik weet het effe niet...
pi_106551935
Sethiwe, balen zo'n lange periode. Er zijn evt homeopatische pilletjes die het weer wat reguleren, is dat een idee?

Milka, misschien heb je een late eisprong gehad en daardoor nu te vroeg getest? O-)

Enfermera, hoe is het met je hoofd?
pi_106552245
Dames bij nader inzien denk ik niet dat mijn 'echte' menstruatie zich aankondigt i.p.v. een pilbloeding. Maar dat ik mijn eisprong heb gevoeld?!

Gisteravond volgende symptomen:

- Zeurderig gevoel bij mijn baarmoeder - CHECK!
- Dunvloeibare afscheiding (nat, draderig, lijkt op eiwit) - CHECK!
- Mega veel zin in seks - CHECK!
- Baarmoedermond voelt zacht en sponzig aan - CHECK!

Als dat zo is .. Wel een beetje jammer want laatste keer seks was geloof ik afgelopen donderdag. Toen ik vanmorgen bovenstaande ontdekte kreeg ik mijn mannie er helaas niet toe bewogen om nog effe ... :N .. We vinden het allebei wel belangrijk dat we er ook van genieten en niet alleen omdat het 'moet'.

Betekent dat nu dat ik te laat ben voor deze ronde?

Of is er nog hoop? :')

*zucht* voel me echt nog een beginneling
pi_106552365
Twinkle, zaad kán tot 8 dagen overleven. En je kunt nog altijd vanavond een gokje wagen, toch? :Y)
pi_106552434
Ja ik had mannie mjn vermoedens uitgelegd van mijn eisprong en toen zei hij al: Meiske, voordat het maandag is hebben wij nog lekker een keer gesekst.

Tis ook níet zo'n ochtendsekser dus mijn timing was een beetje verkeerd.

En gisteren hebben we feestje gehad. Toen we thuis waren hadden we allebei blijkbaar nog wel zin (zeiden we vanmorgen pas tegen elkaar :') ) maar hebben we dat niet tegen de ander gezegd omdat we bang waren dat de ander geen zin had haha.. Gemiste kans..
pi_106553715
Lekker vaag Milka, irritant dat je nu ook even in niemandsland zit. Nog een paar dagen wachten dan maar :?

Twinkle, hoe constateer je dit?

Ik zou niet eens weten waar mijn baarmoedermond zit :')
pi_106554323
Haha nou ... uhm.. okay ..

Je gaat gewoon met je vinger derin zeg maar :D
Ik heb dat wel eens vaker gedaan en dan voel je ... jeetje.. alsof er een duim in je lichaam zit ofzo? Weet ook niet hoe ik het anders moet omschrijven?

Maar 'normaal' voelt deze inderdaad hard en stug aan.
Maar nu dus ja.. zacht en sponzig. Weet ook niet hoe ik het anders moet omschrijven.

Maar ik was vanmorgen wat sites aan het zoeken over symptomen rondom de eisprong. En toen stond dat er dus ook tussen. Dus ik dacht: effe voelen natuurlijk!
En het bleek inderdaad zo aan te voelen zoals op de site beschreven stond.

Stonden ook nog wat zaken over temperaturen en gewicht en dergelijke. Dat doe ik dan weer niet. Mijn gewicht ligt altijd tussen de 65-68 kg, maar dat verschilt per dag dus daar kan ik voor mijn gevoel geen pijl op trekken.

En temperaturen daar zie ik ook geen heil in.

Maar al die andere symptomen kwamen dus wel overeen!
Maar omdat ik een beetje een zeurende pijn bij mijn baarmoeder had, dacht ik in eerste instantie dat ik echt een menstruatiebloeding zou krijgen, want dan voelt dat ook altijd zo in het begin. Plus een opgeblazen gevoel en al die andere dingen die ik al in mijn eerdere post benoemde.

Ik weet niet of het zo is hoor, dat zal blijken als ik dan over, wat zou het zijn, anderhalve week ofzo? een menstruatiebloeding zou krijgen.

Ik heb nooit echt naar mijn lichaam geluisterd maar nu ik jullie zo dingen hoor zeggen en zelf wat informatie opzoek op internet, kan ik het allemaal wel een beetje plaatsen. Wel grappig!
  zondag 8 januari 2012 @ 12:40:23 #24
57497 happyme28
I'm so happy
pi_106555160
Normaal zitten er zo'n 12-14 dagen tussen de eisprong en de menstruatie als het eitje niet vevrucht is, dus als je over 2 weken niet ongesteld bent kun je er een testje op wagen.

Hier nu 5 dpo maar niet echt gunstig geklust, eisprong was ook 3 dagen later dan verwacht. Anyway, we zien het wel over een week. :)
  zondag 8 januari 2012 @ 12:54:14 #25
279894 winka
There is no place like home..
pi_106555588
quote:
10s.gif Op vrijdag 6 januari 2012 19:28 schreef Enfermera het volgende:

[..]

Achgos toch :D Pfff. Hopeloos he?
Is vitamine B6 (pyridoxine) niet iets voor jou? Ik zweer er echt bij, heb echt bijna geen last meer van PMS etc O+ _O_

[..]
Bedankt voor de tip, dit ga ik zeker proberen! Nu ben ik alleen wel benieuwd waar de etc. voor staat ;)

Twee dames over tijd hier :s) Ik ga duimen dat er snel een tweede streepje verschijnt voor jullie. Dat wachten is natuurlijk waardeloos!

Welkom Wolk en Chanty, succes ^O^

Precies zoals verwacht ben ik vandaag ongesteld geworden 8-) Precies een cyclus van 28 dagen :)
Mag mijn nod op 5 februari?
  Vis een optie? zondag 8 januari 2012 @ 13:13:19 #26
70532 loveli
N
pi_106556175
quote:
0s.gif Op zondag 8 januari 2012 12:06 schreef Twinkle20 het volgende:
Maar 'normaal' voelt deze inderdaad hard en stug aan.
Maar nu dus ja.. zacht en sponzig. Weet ook niet hoe ik het anders moet omschrijven.
Hoe ik het heb geleerd: hard als het puntje van je neus of zacht als de muis van je hand.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
0s.gif Op zondag 8 januari 2012 10:08 schreef Mangostine het volgende:
Twinkle, zaad kán tot 8 dagen overleven. En je kunt nog altijd vanavond een gokje wagen, toch? :Y)
Mwah, ik zou 3 dagen aanhouden. Er is een verschil tussen 'overleven' en 'in staat zijn tot bevruchting'. Een zaadcel kan lang overleven als hij vruchtbaar slijm tegenkomt en dat is er 8 dagen voor de eisprong nog niet.
Zaad in de groefjes van het baarmoederslijmvlies (voor de eisprong, met vruchtbaar slijm in de buurt) is in veel gevallen verantwoordelijk voor een zwangerschap. Als het ei springt gaan ze sprinten. Buiten de vruchtbare periode zorgt slijm er juist voor dat zaad slecht kan bewegen.

Het is allemaal best goed geregeld.
crap in = crap out
  zondag 8 januari 2012 @ 13:48:55 #27
52229 Chanty
pi_106557370
quote:
0s.gif Op zondag 8 januari 2012 12:54 schreef winka het volgende:

[..]

Bedankt voor de tip, dit ga ik zeker proberen! Nu ben ik alleen wel benieuwd waar de etc. voor staat ;)

Twee dames over tijd hier :s) Ik ga duimen dat er snel een tweede streepje verschijnt voor jullie. Dat wachten is natuurlijk waardeloos!

Precies zoals verwacht ben ik vandaag ongesteld geworden 8-) Precies een cyclus van 28 dagen :)
Tnx! Wat heerlijk zeg zo'n duidelijke cyclus :D

Ik heb zelf nog nooit een normale menstruatie gehad, dus ben wel heel benieuwd hoe, wanneer en of dit allemaal gaat werken zoals het hoort :')

Werd pas met 15 voor het eerst ongesteld en dat was dermate onregelmatig dat de huisarts mij na een jaar op de pil heeft gezet. Zes jaar geleden een keer gestopt en na 3 maanden was er nog niets qua menstruatie en ben ik weer begonnen.
Nu gebeurde er 6 weken nadat ik was gestopt met de pil al iets dat op een bloeding lijkt (t is geen rood bloed maar bruinig). Dat heeft twee weken aangehouden. Precies vier weken na het begin van de bloeding heb ik nog twee dagen licht wat 'bloed' verloren. Toen twee weken weer niks en daarna weer twee weken van die bruine drab.
Inmiddels ruim een week weer niks en gisteren verloor ik weer een heel klein beetje 'bloed' (drie weken na start vorige bloeding). Vraag me af of die kleine tussenbloeding misschien mijn eisprong is... :?
pi_106566705
Lijkt er wel op chanty. Of misschien nog spotting van het ontpillen?
  zondag 8 januari 2012 @ 18:32:45 #29
52229 Chanty
pi_106569297
Mja geen idee dus, dat zal de tijd uit moeten wijzen. Ondertussen houd ik alles maar bij om te zien of ik er een cyclus in kan ontdekken :)
  zondag 8 januari 2012 @ 19:11:37 #30
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_106570679
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 januari 2012 23:40 schreef Sethiwe het volgende:
Ik zit in de klusweken, benieuwd hoelang dat deze keer duurt. Maar ga vooralsnog maar uit van 50 dagen voor mijn volgende NOD, dat zal dan ergens rond 13 februari zijn.

Gesprek van vanochtend heeft je man vast helemaal overtuigd O+.
Oeh, spannend! O+ Zo, lange cyclus dus.. Succes! :D

Whaha ja :D O+
quote:
1s.gif Op zondag 8 januari 2012 08:48 schreef Mangostine het volgende:
Sethiwe, balen zo'n lange periode. Er zijn evt homeopatische pilletjes die het weer wat reguleren, is dat een idee?

Milka, misschien heb je een late eisprong gehad en daardoor nu te vroeg getest? O-)

Enfermera, hoe is het met je hoofd?
Ja goed, al een heel stuk beter gelukkig! :) Wel nog wat buikpijn maar dat kan ook van wat anders komen, dus ik zie het allemaal wel. :D
quote:
0s.gif Op zondag 8 januari 2012 09:55 schreef Twinkle20 het volgende:
Dames bij nader inzien denk ik niet dat mijn 'echte' menstruatie zich aankondigt i.p.v. een pilbloeding. Maar dat ik mijn eisprong heb gevoeld?!

Gisteravond volgende symptomen:

- Zeurderig gevoel bij mijn baarmoeder - CHECK!
- Dunvloeibare afscheiding (nat, draderig, lijkt op eiwit) - CHECK!
- Mega veel zin in seks - CHECK!

Als dat zo is .. Wel een beetje jammer want laatste keer seks was geloof ik afgelopen donderdag. Toen ik vanmorgen bovenstaande ontdekte kreeg ik mijn mannie er helaas niet toe bewogen om nog effe ... :N .. We vinden het allebei wel belangrijk dat we er ook van genieten en niet alleen omdat het 'moet'.

Betekent dat nu dat ik te laat ben voor deze ronde?

Of is er nog hoop? :')

*zucht* voel me echt nog een beginneling
Whaha _O- Ja kan natuurlijk, en joh, ook al heb je genoeg sex, dan nog kun je ook niet zwanger raken... Je bent pas net begonnen! :*
quote:
0s.gif Op zondag 8 januari 2012 12:54 schreef winka het volgende:

[..]

Whihi. :D Nou, een sacherijnige crazy bitch zijn zeg maar? >:) Ik heb dan echt uitbarstingen naar mijn man waarvan ik dan een seconde later denk; ho :@ wat gebeurde hier nou? :@
En dat heb ik nu gewoon niet :D gewoon gezellig, wel wat sacherijnig maar ik kan het zelf onder controle houden zeg maar :) Voel me gewoon veel beter en niet dat mn emoties mij onder controle hebben ipv andersom :s)
quote:
0s.gif Op zondag 8 januari 2012 18:32 schreef Chanty het volgende:
Mja geen idee dus, dat zal de tijd uit moeten wijzen. Ondertussen houd ik alles maar bij om te zien of ik er een cyclus in kan ontdekken :)
Welkom en succes! :* En wellicht wat eerder naar de huisarts stappen als het niet op gang komt? Je kan er maar beter op tijd bij zijn mocht je wat hulp nodig hebben.. :)
pi_106571953
Wauw wat een hoop nieuwe mensen :) welkom allemaal! Ik hoop dat jullie veel plezier gaan hebben met klussen en snel een tweedestreepje plassen.

Hier is er weer een nieuwe ronde aangebroken. dag 8 vandaag, dus we klussen nu nog ff voor de fun maar over een paar dagen..... Dan moeten we voor t echt aan de bak :)

Chanty wat vervelend. Hoop dat je menstruatie goed op gang gaat komen dan kan je wat gerichter klussen.

Enfermera, jou man! Zo lief! Hij denkt er in iedergeval wel goed over na :)
  zondag 8 januari 2012 @ 20:04:59 #32
52229 Chanty
pi_106573279
Ik kijk het eerst even een jaartje aan, aangezien ik nog 27 ben, heb ik nog wel even zeg maar ;) Komende half jaar gaan we gewoon kijken of het lukt, gewoon lekker ongericht klussen :+ Na een half jaar moeten we het sowieso een half jaartje stil leggen, want anders breng ik mijn collega in de problemen met een onderzoek dat wij moeten doen. Als er dan nog geen structuur in zit ga ik langs de huisarts, moet mijn lichaam ook gewoon de tijd geven om het op orde te krijgen.
  zondag 8 januari 2012 @ 20:06:13 #33
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_106573345
quote:
0s.gif Op zondag 8 januari 2012 19:40 schreef Ashina het volgende:
Wauw wat een hoop nieuwe mensen :) welkom allemaal! Ik hoop dat jullie veel plezier gaan hebben met klussen en snel een tweedestreepje plassen.

Hier is er weer een nieuwe ronde aangebroken. dag 8 vandaag, dus we klussen nu nog ff voor de fun maar over een paar dagen..... Dan moeten we voor t echt aan de bak :)

Chanty wat vervelend. Hoop dat je menstruatie goed op gang gaat komen dan kan je wat gerichter klussen.

Enfermera, jou man! Zo lief! Hij denkt er in iedergeval wel goed over na :)
Whaha ja idd :D Ja, tis echt een lieverd.. Stoere buitenkant, maar een klein hartje! O+
quote:
0s.gif Op zondag 8 januari 2012 20:04 schreef Chanty het volgende:
Ik kijk het eerst even een jaartje aan, aangezien ik nog 27 ben, heb ik nog wel even zeg maar ;) Komende half jaar gaan we gewoon kijken of het lukt, gewoon lekker ongericht klussen :+ Na een half jaar moeten we het sowieso een half jaartje stil leggen, want anders breng ik mijn collega in de problemen met een onderzoek dat wij moeten doen. Als er dan nog geen structuur in zit ga ik langs de huisarts, moet mijn lichaam ook gewoon de tijd geven om het op orde te krijgen.
Ja precies :D Groot gelijk! :*
pi_106581375
Chanty je bent idd wel heel erg onreglmatig ongesteld, ik hoop voor je dat je cyclus wel regelmatig wordt.

Enfermera fijn dat het iets beter gaat met de duizeligheid.

Ik wil zelf mijn eigen cyclus de kans geven voor ik hulpmiddelen ga gebruiken, als het over een aantal maanden nog zo onregelmatig is wil ik wel eens verder gaan kijken wat er is.

Vanochtend had ik een buikkramp voelde alsof ik ongesteld moest worden, wel iets bruin slijm, maar later niets meer :?
pi_106582976
Sethiwe :o
spannend, waar in je cyclus zit je nu?
pi_106592103
Oh hai!

Ik heb de knoop doorgehakt en we gaan toch weer gewoon verder. Of nou ja, eigenlijk komt het erop neer dat we gewoon batsen als we er zin in hebben en dat dan zonder voorbehoedsmiddelen. Volgens mij is het gevoel dat het 'moet' wat mij eerder zo tegenstond. Nu heb ik er juist weer een heel goed gevoel bij :)

Welkom Chanty btw :)
  maandag 9 januari 2012 @ 09:25:31 #37
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_106592915
quote:
0s.gif Op maandag 9 januari 2012 08:13 schreef Cocotrimonium het volgende:
Oh hai!

Ik heb de knoop doorgehakt en we gaan toch weer gewoon verder. Of nou ja, eigenlijk komt het erop neer dat we gewoon batsen als we er zin in hebben en dat dan zonder voorbehoedsmiddelen. Volgens mij is het gevoel dat het 'moet' wat mij eerder zo tegenstond. Nu heb ik er juist weer een heel goed gevoel bij :)

^O^

blijf je dan wel hier posten?? gezien de "moet moet moet"- mentaliteit hier af en toe?? ;)
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_106592938
Coco, fijn dat jullie de knoop hebben doorgehakt en lekker "relaxed" aan de slag gaan weer. Ik hoop dat het snel raak is voor jullie en dat je nu een goede afsluiting hebt op die zwangerschap! :*
pi_106595308
quote:
7s.gif Op maandag 9 januari 2012 09:25 schreef Barreltje het volgende:

[..]

^O^

blijf je dan wel hier posten?? gezien de "moet moet moet"- mentaliteit hier af en toe?? ;)
Ja hoor, ik blijf gewoon meeposten hier :) Ik heb alleen geen idee wat NOD betreft en dat soort shizzle (:')), maar dat wist ik voorheen ook nooit :+

quote:
0s.gif Op maandag 9 januari 2012 09:26 schreef Lijnloos het volgende:
Coco, fijn dat jullie de knoop hebben doorgehakt en lekker "relaxed" aan de slag gaan weer. Ik hoop dat het snel raak is voor jullie en dat je nu een goede afsluiting hebt op die zwangerschap! :*
We zullen zien :)
  maandag 9 januari 2012 @ 12:45:36 #40
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_106597653
quote:
Oh hai!

Wat fijn! :* :)
pi_106606951
Wat fijn coco dat je een beslissing hebt kunnen maken.

Ik zit nu op dag 15, cyclus slaat nu volgens mij een beetje door naar de andere kant. Vanochtend wederom iets rood bloedverlies en nu nog iets bruinig slijm :Y).
  maandag 9 januari 2012 @ 17:39:02 #42
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_106607603
Zo damn. Vandaag op de kleine van een vriendin van me gepast, die is bijna 6 maanden.. maar heeft nu een sprongetje en wilde echt ALLEEN maar op je arm slapen. Ahw, schattig denk je dan, maar na een dag was het echt te zwaar gewoon ;( Damn! Huilen om alles en om niks. Logisch of course, maar ik was blij toen mn man om 4u terug kwam van zn werk zeg... even aflossing! Als ik nu deze maand niet zwanger ben vind ik het echt even niet erg :') :D
pi_106608019
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 januari 2012 11:37 schreef MissVanity het volgende:
Hoi meiden! Ik ben vandaag een week overtijd :o 2 nega testen.
En, MissVanity, al nieuws? k heb niet alles gelezen, dus ms heb ik t gemist
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 januari 2012 16:19 schreef milka82 het volgende:
Milka, jij ? gewoon afwachten? :*
quote:
Ik heb de knoop doorgehakt en we gaan toch weer gewoon verder. \ Volgens mij is het gevoel dat het 'moet' wat mij eerder zo tegenstond. Nu heb ik er juist weer een heel goed gevoel bij :)
Coco, yeah, klinkt goed! O+
quote:
0s.gif Op maandag 9 januari 2012 17:20 schreef Sethiwe het volgende:
Ik zit nu op dag 15, cyclus slaat nu volgens mij een beetje door naar de andere kant.
:? soort verrassingspakket lijkt t wel :D :*
quote:
11s.gif Op maandag 9 januari 2012 17:39 schreef Enfermera het volgende:
Zo damn. Vandaag op de kleine van een vriendin van me gepast, die is bijna 6 maanden.. maar heeft nu een sprongetje en wilde echt ALLEEN maar op je arm slapen. Ahw, schattig denk je dan, maar na een dag was het echt te zwaar gewoon ;( Damn! Huilen om alles en om niks. Logisch of course, maar ik was blij toen mn man om 4u terug kwam van zn werk zeg... even aflossing! Als ik nu deze maand niet zwanger ben vind ik het echt even niet erg :') :D
_O-
met je eigen kind is t anders :* :P
wel leuk om ff te oefenen toch O+

oh en welkom aan alle nieuwe posters in dit topic, k hoop voor jullie dat snel t tweede streepje verschijnt voor jullie :)

en hier : nadanoppes.. dag 29 ... das lang geleden.. al "jaren" 28 dg cyclus..
'k ben er vast te veel mee bezig' *)

[ Bericht 0% gewijzigd door -Caroline- op 09-01-2012 19:41:47 ]
pi_106608728
woeeeeh Cooki, spannend zeg!!! Ik duim heel hard. Wanneer ga je testen?
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_106609535
quote:
0s.gif Op maandag 9 januari 2012 18:08 schreef Poppejans het volgende:
woeeeeh Cooki, spannend zeg!!! Ik duim heel hard. Wanneer ga je testen?
morgen! als er dan nog nix gespot is of overmorgen... dat geduld heb ik niet haha

edit: Poppejans, hoe is t eigk bij jou, cyclus/streepjes wise? :*
pi_106609751
Cooki spannend!

Ook hier een cyclus van 28 dagen nooit een dag langer eigenlijk, kan de klok erop gelijk zetten...Maar vandaag niet ongesteld geworden..

Ben zeer benieuwd of ik morgen ongesteld wordt... Ik wiil wachten tot donderdag met testen, als ik daarvoor dan toch niet ongesteld geowrden ben.
pi_106609814
quote:
0s.gif Op maandag 9 januari 2012 18:41 schreef AED86 het volgende:
Cooki spannend!

Ook hier een cyclus van 28 dagen nooit een dag langer eigenlijk, kan de klok erop gelijk zetten...Maar vandaag niet ongesteld geworden..

Ben zeer benieuwd of ik morgen ongesteld wordt... Ik wiil wachten tot donderdag met testen, als ik daarvoor dan toch niet ongesteld geowrden ben.
ha, das toevallig!
knap dat je kunt wachten tot donderdag, heb je daar tips voor haha..
ik ben te ongeduldig, vervolgens test ik negatief en dan weet ik nog niets, omdat ik dan verzin dat t ms wel te vroeg getest is.. prrrt... :P
  maandag 9 januari 2012 @ 18:53:43 #48
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_106610204
Maar goed, Cooki jij hebt natuurlijk allang gepiest... Het geduld om tot morgen te wachten heb je toch niet.

Wat was de uitslag? :P
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
pi_106610232
Cooki spannend, hoe zit het met alle symptomen zijn ze weg gebleven?

AED ook al spannend.
  maandag 9 januari 2012 @ 19:29:27 #50
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_106611750
quote:
0s.gif Op maandag 9 januari 2012 17:51 schreef Cooki het volgende:

[..]

En, MissVanity, al nieuws? k heb niet alles gelezen, dus ms heb ik t gemist

[..]

Milka, jij ? gewoon afwachten? :*

[..]

Coco, yeah, klinkt goed! O+

[..]

:? soort verrassingspakket lijkt t wel :D :*

[..]

_O-
met je eigen kind is t anders :* :P
wel leuk om ff te oefenen toch O+

oh en welkom aan alle nieuwe posters in dit topic, k hoop voor jullie dat snel t tweede streepje verschijnt voor jullie :)

en hier : nadanoppes.. dag 29 ... das lang geleden.. al jaren 28 dg cyclus..
'k ben er vast te veel mee bezig' *)
Whaha dat gelook ik ook graag, maar toch, damn! Ben even goed op de grond gezet! :+
Ja, was zeker leuk, maar ik heb snel last van mijn schouders/rug, dus dat is echt niet fijn. Gelukkig lekker gesport net, dus dat scheelt al! :D
Cook, je moet er echt niet zoveel mee bezig zijn hoor, dan gaat het echt sneller, kommop, das heul niet zo moeilijk toch, gewoon doen *) w/
pi_106611915
quote:
12s.gif Op maandag 9 januari 2012 19:29 schreef Enfermera het volgende:
Gelukkig lekker gesport net, dus dat scheelt al! :D
lekker ja! ^O^
quote:
Cook, je moet er echt niet zoveel mee bezig zijn hoor, dan gaat het echt sneller, kommop, das heul niet zo moeilijk toch, gewoon doen *) w/
uhm.. en wat moet ik dan nu "doen"? :P
ghegeh...
pi_106612032
Cooki,jij ook al negatief. Hier nog steeds helemaal niks,de krampen zijn weg,nergens last van,maar wel twee negatieve testen. Zucht.....
pi_106612428
quote:
0s.gif Op maandag 9 januari 2012 18:54 schreef Sethiwe het volgende:
Cooki spannend, hoe zit het met alle symptomen zijn ze weg gebleven?
nee joh, van alles gevoeld, dus laat maar komen .. dan kunnen we weer door...
waarom ik nu ineens extra dagen in mn cyclus krijg... dat soort kadootjes hoef ik niet :{w
quote:
1s.gif Op maandag 9 januari 2012 19:34 schreef milka82 het volgende:
Cooki,jij ook al negatief. Hier nog steeds helemaal niks,de krampen zijn weg,nergens last van,maar wel twee negatieve testen. Zucht.....
(ik heb nog geen negatieve test he.. maar ook geen idee dat t n positieve gaat worden, deze week)
Milka, ms hebben we wel ineens de Sethiwe modus te pakken:
60dg wachten op NOD oid, wat was t ook alweer? }:|
  maandag 9 januari 2012 @ 20:01:10 #54
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_106613748
quote:
0s.gif Op maandag 9 januari 2012 19:32 schreef Cooki het volgende:

[..]

lekker ja! ^O^

[..]

uhm.. en wat moet ik dan nu "doen"? :P
ghegeh...
Fietsen? :') lol XD
pi_106618677
Nee je hoeft maar 50 dagen te wachten, scheelt weer 10 dagen he :P.
Haha maar als het doorzet kan het zo maar eens 15 dagen zijn :'(.
Mijn cyclus is echt raar.

Cooki balen dat je toch weer vanalles gevoeld hebt, was minder gunstig toch qua voortekenen :*, maar ik blijf nog wel even duimen voor jullie.
  maandag 9 januari 2012 @ 21:45:01 #56
364382 Aemelia
*bla bla bla bla*
pi_106619882
Ey! Die negatieve testen moeten we niet hoor! ~O>

Setiwe & Cooki hoe lang zijn de cyclussen nu geweest? Of heb ik die opsomming gemist? Kloterig want je kansen zijn dan wel de helft minder (uitgaande van 50 dagen) natuurlijk :{

Spiraal is er uit. Man wat is de eerste keer seksen dan weird, de hele tijd giechelen :D

Ik ga er niet vanuit dat het snel raak is dus ik maak het mezelf maar lekker gemakkelijk hier c_/
pi_106620573
Aemelia mijn afgelopen cyclussen zijn 50-29-49 dagen en zoals het er nu uitziet 15 dagen.
Ik wacht nog even op mijn regelmaat.
  maandag 9 januari 2012 @ 22:02:34 #58
186094 Floria
Ghost of shark
pi_106620899
quote:
0s.gif Op maandag 9 januari 2012 21:57 schreef Sethiwe het volgende:
Aemelia mijn afgelopen cyclussen zijn 50-29-49 dagen en zoals het er nu uitziet 15 dagen.
Wtf?! Dat is lekker handig. Dan zijn ovulatietesten ook een manier om HEEL snel arm te worden ;( Kan het nog zo zijn dat je nu een lichte bloeding hebt van een eisprong? Weet niet eesn of dat kan trouwens...

Toen ik aan het 'ontpillen' was slikte ik teunisbloemolie capsules (van Solgar geloof ik?). Ik heb wel het idee gehad dat het hielp.

[ Bericht 8% gewijzigd door Floria op 09-01-2012 22:03:22 (pomtidom) ]
Do you feel helpless, anxxious, malcontent, pissed off at the government, antisocial, anarchistic and seriously fatalisitic?
  maandag 9 januari 2012 @ 22:05:57 #59
364382 Aemelia
*bla bla bla bla*
pi_106621097
quote:
0s.gif Op maandag 9 januari 2012 21:57 schreef Sethiwe het volgende:
Je bent nu dus bezig in poging 4 nadat je stopte met de pil? Balen als er niet gelijk regelmaat in zit he. Weet er alles van :{w
pi_106621465
Haha Aemelia, klopt ja. De hele tijd denk je OMGOMG VOOR DE ECHT STRAKS IS HET RAAK EN DAN!? :')
pi_106621571
Sethiwe, zou mij niets verbazen als het een ovubloeding is. Gebruik je testen?
  maandag 9 januari 2012 @ 22:18:43 #62
364382 Aemelia
*bla bla bla bla*
pi_106621805
quote:
0s.gif Op maandag 9 januari 2012 22:12 schreef Mangostine het volgende:
Haha Aemelia, klopt ja. De hele tijd denk je OMGOMG VOOR DE ECHT STRAKS IS HET RAAK EN DAN!? :')
Haha ja! Maar weetje, het duurde bijna 2 jaar voor ik zwanger was van de eerste en toen ik positief pieste was het blinde paniek OMG OMG OMG OMG OMG! _O- Duurt tot de bevalling ongeveer. Daarna denk je OMG OMG OMG OMG OMG DIT IS MIJN KIND :o en direct daarna O+

Ik heb er zin an!
pi_106623619
quote:
0s.gif Op maandag 9 januari 2012 18:34 schreef Cooki het volgende:

[..]

morgen! als er dan nog nix gespot is of overmorgen... dat geduld heb ik niet haha

edit: Poppejans, hoe is t eigk bij jou, cyclus/streepjes wise? :*
Oh ik hoop het zo voor je!! O+

En ik sluit me helaas nog steeds aan bij de ''geen of heeeele lange cyclus'' club...
Ik voel van alles maar er gebeurd niks.(nog niet aan ovu testen,misschien eind van de maand eens mee beginnen dagelijks want heb er nog een heleboel.Kijken of er iets van een eisprong mee te vinden valt)
In ontpillen geloof ik gewoon niet zo, t zal vanzelf wel een keer losbarsten. Of niet, en ben ik ineens zwanger net als bij de eerste ^O^ :D
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_106625572
quote:
10s.gif Op maandag 9 januari 2012 20:01 schreef Enfermera het volgende:
Fietsen? :') lol XD
als dat helpt, wat is je bron :P
quote:
0s.gif Op maandag 9 januari 2012 21:24 schreef Sethiwe het volgende:
Cooki balen dat je toch weer vanalles gevoeld hebt, was minder gunstig toch qua voortekenen :*, maar ik blijf nog wel even duimen voor jullie.
goed onthouden haha.. ja ik signaleer (bij mn zwangerschappen) nix behalve boeren.. :Y)
en deze keer voelde ik allerlei prikken, steken etc..
ja ik duim ook nog ff door, want die extra dagen zijn nieuw, dus ms is alles wel anders :D
quote:
0s.gif Op maandag 9 januari 2012 21:45 schreef Aemelia het volgende:
Setiwe & Cooki hoe lang zijn de cyclussen nu geweest? Of heb ik die opsomming gemist? Kloterig want je kansen zijn dan wel de helft minder (uitgaande van 50 dagen) natuurlijk :{
28-28-28-voor jaaaaren.... een keer 29/30 tussendoor maar das al 5 jaar terug denk ik.. bizar }:|
quote:
Spiraal is er uit. Man wat is de eerste keer seksen dan weird, de hele tijd giechelen :D
Ik ga er niet vanuit dat het snel raak is dus ik maak het mezelf maar lekker gemakkelijk hier c_/
soort van puberseks :Y) *;
ik hoop voor je dat je door kan naar z&g voordat je koffie op is :*
quote:
0s.gif Op maandag 9 januari 2012 22:18 schreef Aemelia het volgende:
Haha ja! Maar weetje, het duurde bijna 2 jaar voor ik zwanger was van de eerste en toen ik positief pieste was het blinde paniek OMG OMG OMG OMG OMG! _O- Duurt tot de bevalling ongeveer. Daarna denk je OMG OMG OMG OMG OMG DIT IS MIJN KIND :o en direct daarna O+
Ik heb er zin an!
echt, dit moet toch kloon-onthullend zijn.. maar ik weet t nog niet... :?
quote:
0s.gif Op maandag 9 januari 2012 22:52 schreef Poppejans het volgende:
Oh ik hoop het zo voor je!! O+
wat lief!
quote:
En ik sluit me helaas nog steeds aan bij de ''geen of heeeele lange cyclus'' club...
.... en ben ik ineens zwanger net als bij de eerste ^O^ :D
oeh, dat zou tof zijn, gewoon gelijk weer zwanger O+
  dinsdag 10 januari 2012 @ 00:02:56 #65
364382 Aemelia
*bla bla bla bla*
pi_106626799
Gelijk zwanger poppejans, jaaaa!

Ik heb de fertility Friend app op m'n IPhone gezet. Oooooh mooooi! En handig! Gratis ook nog.

Nu slapen ( slapen ja!;))
pi_106630883
}:| derde ronde .. nieuwe nod over 29 dg dan maar... (svp niet in OP)

AED, mn duimen draaien door voor jou ^O^

[ Bericht 15% gewijzigd door -Caroline- op 10-01-2012 07:26:07 ]
  dinsdag 10 januari 2012 @ 08:54:28 #67
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_106631752
hier is de rode termijn ook weer afgelopen :)
over een week maar eens gaan beginnen met klussen..
en niks tegen O+ zeggen want dat werkt libido verlagend blijkbaar :X :o
pi_106632214
Cooki jammer zeg, ik had het je zo gegund! Ik duim voor de volgende ronde voor je :*

Barretje, veel plezier met klussen ;)

Poppejans, dat zou wel heel tof zijn, zo in 1 keer O+

Ik heb 2 januari een miskraam gehad en gebloed tot 9 januari, is dan mijn NOD 2 februari? of zit dit heel anders als je een miskraam gehad hebt?
  dinsdag 10 januari 2012 @ 12:06:01 #69
364382 Aemelia
*bla bla bla bla*
pi_106636336
quote:
7s.gif Op dinsdag 10 januari 2012 08:54 schreef Barreltje het volgende:
Hè balen zeg :( op naar de volgende keer maar weer! En idd niets zeggen maar gewoon boven op hem duiken _O-

X_Y,
Ik weet niet hoe het zit na een miskraam. Ik denk dat je uit moet gaan dat je laatste dag van de bloeding van de miskraam net zo is als de laatste dag van je menstruatie?! Maar ik zou niet in de stress schieten als het de volgende cyclus(sen) wat anders dan anders is. Hoe sta je er nu voor? Mentaal gezien zeg maar?

Hebben jullie al namen? Of ben ik obsessief en als ik al namen in de aanslag heb?
pi_106636880
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 januari 2012 12:06 schreef Aemelia het volgende:

Hebben jullie al namen? Of ben ik obsessief en als ik al namen in de aanslag heb?
Hier ook hoor :Y
En wat Cooki zegt; aan je schrijfstijl moet toch te achterhalen zijn wie je bent, maar ik weet het gewoon ook echt niet! KD kan ik alleen maar denken, maar die heeft wel wat anders aan haar hoofd momenteel..

Cooki wat jammer!

X-Y wat kut joh :* sterkte :*
pi_106637244
X_Y sterkte... fijn dat het bloeden in elk geval is gestopt. Heb je ook nog iets van controle of is het allemaal "goed" zo.. :*

Cooki, balen... stom dat je lichaam je dan zo raar kan laten voelen he?!

Oh namen, halve check... jongensnaam hebben we al wel, meisjesnaam komen we maar niet over uit.
pi_106637547
Aemelia: Afwachten dus hoe het gaat, ik háát wachten :P Het gaat op zich wel redelijk, maar ik heb niemand waarmee ik kan praten. Mannetje begrijpt mn gevoelens niet zo en verder weet niemand het..
Een meisjesnaam hebben we al vanaf vlak na mn kleine dr geboorte vaststaan :D

PJ: Dank je! :*

Lijnloos: Als het bloeden na 2 weken nog was dan moest ik terug komen en anders zou het allemaal goed zitten volgens gyn
  dinsdag 10 januari 2012 @ 13:09:53 #73
364382 Aemelia
*bla bla bla bla*
pi_106638342
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2012 12:24 schreef Poppejans het volgende:

[..]

Hier ook hoor :Y
En wat Cooki zegt; aan je schrijfstijl moet toch te achterhalen zijn wie je bent, maar ik weet het gewoon ook echt niet! KD kan ik alleen maar denken, maar die heeft wel wat anders aan haar hoofd momenteel..

Ik ben niet KD hoor. Ik heb wel behoorlijk wat raakvlakken met haar *) Maar ik ben haar niet. Ik denk trouwens niet dat jullie mij goed kennen hoor dus raden heeft weinig zin ;)

Dat wachten is kut hé X_Y zeker na zo'n teleurstelling. En vooral vervelend dat je er niet met je man over kan praten. Mannen zijn soms zo 8)7 Maar lekker hier schrijven hoor, hopen dat het helpt :*

Lijnloos, jullie ook iig één naam dus. Wij hebben er dus twee. Fijn want stel we zouden er eentje hebben dan ben ik 'bang' dat daarmee het geslacht al bepaald is. Hoe fucked up is die gedachtengang?
pi_106649247
Meisjesnaam had ik al maar die vond mijn man niet zo.. jongensnaam vind ik moeilijk! Vind Yoran een mooie naammaar mensen associeren dat gelijk met vd sloot ben ik bang...ben er nog lang niet over uit maar goed. We hebben de tijd dus dat scheelt :-)
pi_106649547
Hier nu de tweede dag zonder de }) }) })
Het is nu toch wel zenuwslopend...

De namen hebben we al een tijdje zowel voor een jongen als een meisje :D

Cooki balen joh! Ik hoop voor je dat het lukt voor April!
pi_106649882
oh AED, wat goed, ik duim door ... ik hoop zo voor je dat t raak is! O+

namen voor meisje
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
zijn al lang bekend, jongen: géén idee :D
en april komt schrikbarend snel dichtbij }:|

[ Bericht 13% gewijzigd door -Caroline- op 10-01-2012 19:04:39 ]
pi_106651337
Cooki! -O- Shit zeg.

AED... spannend! Jij bent PUPO hoor! :D
pi_106651750
Mangostine, dat klinkt helemaal zenuwslopend!....

De bibbers komen nu toch ook wel een beetje.. 8)7
pi_106651837
Kalm blijven! Het is maar een eventuele baby. :+
Van het weekend pas testen?
pi_106651979
Ik ga donderdag testen, als ik het volhoud om te wachten. :@

Manlief vindt dat ik morgen moet testen, maar moet werken en vindt het 's ochtends te veel gedoe om dan te testen.. (Nouja, het zit niet in mijn ochtendritueel, het is bij mij koffie en dan de deur uit ;) )
pi_106652848
SPANNEND!! Duim voor je AED!!

Wat denk je zelf? :D ... Wat zegt je gevoel, je lichaam?
pi_106653071
AED!!
spannend!! :o

* Barretje80 was vandaag weer eens een (stille ) feeks :@
ik was STIK jaloers op mijn zwangere collega :@ ik vond het echt niet leuk :@

Vrouwen weten dondersgoed wanneer mannen buitenspel staan...
A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous
pi_106653197
Mijn lichaam zegt veels te veel ;) ( waarschijnlijk de helft ingebeeld) Ergens ben ik wel bang dat de }) }) wegblijven omdat ik het te graag wil..
pi_106654464
AED spannend! Ik duim voor je!

Hier zijn ook al wel namen bedacht :@ Zo gek is dat volgens mij ook niet?
pi_106655895
Cooki, balen :*
  dinsdag 10 januari 2012 @ 20:44:47 #86
364382 Aemelia
*bla bla bla bla*
pi_106657274
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2012 19:37 schreef AED86 het volgende:
Mijn lichaam zegt veels te veel ;) ( waarschijnlijk de helft ingebeeld) Ergens ben ik wel bang dat de }) }) wegblijven omdat ik het te graag wil..
Mag ik wedden? Ah toe toe toe? JIJ BENT ZWANGERRRRR!

En dat weet je, vandaar dat je niet zo de noodzaak hebt om te testen :Y
pi_106657449
AED ik duim mee! :*

Barretje dikke kus :*

Cooki mooie naam voor een meid O+
  dinsdag 10 januari 2012 @ 21:11:28 #88
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_106658976
quote:
0s.gif Op maandag 9 januari 2012 23:34 schreef Cooki het volgende:

[..]

als dat helpt, wat is je bron :P

[..]

goed onthouden haha.. ja ik signaleer (bij mn zwangerschappen) nix behalve boeren.. :Y)
en deze keer voelde ik allerlei prikken, steken etc..
ja ik duim ook nog ff door, want die extra dagen zijn nieuw, dus ms is alles wel anders :D

[..]

28-28-28-voor jaaaaren.... een keer 29/30 tussendoor maar das al 5 jaar terug denk ik.. bizar }:|

[..]

soort van puberseks :Y) *;
ik hoop voor je dat je door kan naar z&g voordat je koffie op is :*

[..]

echt, dit moet toch kloon-onthullend zijn.. maar ik weet t nog niet... :?

[..]

wat lief!

[..]

oeh, dat zou tof zijn, gewoon gelijk weer zwanger O+
Geen bron, helaas :7 ;(

Ik duim AED! :*

Wij hebben juist de naam voor een jongen al, maar die voor een meisje twijfelen we nog over :D :+ Voor allebei hebben we wel al een 2e en 3e naam. Niet omdat geloof, gewoon omdat het leuk is :)
  dinsdag 10 januari 2012 @ 21:28:15 #89
364382 Aemelia
*bla bla bla bla*
pi_106659930
Goed om te horen dat ik niet de enige ben met namen :)

En dat is een prachtige naam Cooki!

Ik heb net 20 zwangerschapstesten en 27 ovulatietesten gekocht voor 13$ *O*

Nu nog ongesteld worden zodat we kunnen 'beginnen' . Of niet :D
pi_106660680
Hier vandaag eisprong ofzo?
SPOILER
Ik heb echt zo'n vreemde cyclus :?
pi_106660925
AED ik duim voor je.

Cooki balen dat het nu toch is losgebarsten, hopelijk volgende ronde meer geluk :*.

poppejans ik hoop dat je hetzelfde doet als de eerste keer.

X_Y wat vervelend dat je er met je vriend amper over kan praten, wat de andere meiden ook al zeiden, schrijf het hier van je af :* .

Aemelia je hebt een goede deal kunnen maken, nu maar hopen dat je de zwangerschapstest snel kunt gebruiken en niet weer 2 jaar hoeft te wachten.

Milka wel flink gebruik gemaakt van de eisprong?
Wel balen van zo'n lange cyclus.

quote:
7s.gif Op dinsdag 10 januari 2012 08:54 schreef Barreltje het volgende:
Je moet hem stiekem verleiden en dat om de dag in de klusweek :7. maar serieus ik wens je er succes mee, want is wel echt vervelend.

Namen verzinnen doen we niet echt, vriendlief wil het niet. Af en toe keurt hij wel mijn namen af als ik het te bont maak :+.

Ik gebruik geen ovutesten, wacht nu eerst nog af. maar soms heb ik wel flink de balen van die onregelmatigheid. Ik ga even googlen op ovubloeding.
pi_106660931
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2012 21:28 schreef Aemelia het volgende:

Als ik niet beter zou weten zou ik denken dat je Orea/Gerberaatje was :+
  dinsdag 10 januari 2012 @ 22:20:15 #93
364382 Aemelia
*bla bla bla bla*
pi_106662685
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2012 21:46 schreef Lijnloos het volgende:

[..]

Als ik niet beter zou weten zou ik denken dat je Orea/Gerberaatje was :+
Gerberaatje is een liefje :* en ik ook :) En we 'kennen' elkaar :)

En echt wel dat ik een Gerberaatje doe als ik ooit zwanger ben! Veel te leuk dat positief piesen *O*

Testen heb ik gekocht hij dealextreme net als.... Gerberaatje oh mysterie mysterie ;)
  dinsdag 10 januari 2012 @ 22:46:16 #94
52229 Chanty
pi_106663933
Ik word gewoon nerveus van het lezen hier :+ De hormonen vliegen hier werkelijk in het rond.
Er zit voor iedereen maar een ding op: blijven oefenen (en duimen) :Y
pi_106670874
Gisteravond bij afvegen wat licht bruine rotzooi, had verwacht dat het vannacht zou doorbreken, maar dat heeft het niet gedaan, wel weer wat bruine rotzooi bij afvegen. Nu net wel misselijk, kokhalzen en veel speeksel aanmaak, maar niet overgegeven.

Pfff vandaag nog afwachten en als de }) }) }) niet doorzetten morgen ochtend maar testen!

(8> loopt ook de hele dag met een big smile rond! Zo lief om te zien O+

Oja en ik ben moe, veel vermoeider dan ik altijd ben, zou wel de hele dag kunnen slapen :z :z

Ik vind het zooo lief dat jullie allemaal voor mij duimen! O+
pi_106671264
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 januari 2012 22:20 schreef Aemelia het volgende:

[..]

Gerberaatje is een liefje :* en ik ook :) En we 'kennen' elkaar :)

En echt wel dat ik een Gerberaatje doe als ik ooit zwanger ben! Veel te leuk dat positief piesen *O*

Testen heb ik gekocht hij dealextreme net als.... Gerberaatje oh mysterie mysterie ;)
Oh, spannend... Nu gaan toch mijn radertjes wel malen hoor... *sherlockholmesmodusaan
En DX is geweldig! Goeie tip!

quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2012 06:29 schreef AED86 het volgende:
Gisteravond bij afvegen wat licht bruine rotzooi, had verwacht dat het vannacht zou doorbreken, maar dat heeft het niet gedaan, wel weer wat bruine rotzooi bij afvegen. Nu net wel misselijk, kokhalzen en veel speeksel aanmaak, maar niet overgegeven.

Pfff vandaag nog afwachten en als de }) }) }) niet doorzetten morgen ochtend maar testen!

(8> loopt ook de hele dag met een big smile rond! Zo lief om te zien O+

Oja en ik ben moe, veel vermoeider dan ik altijd ben, zou wel de hele dag kunnen slapen :z :z

Ik vind het zooo lief dat jullie allemaal voor mij duimen! O+
Klinkt goed AED! *O* Ben heel benieuwd en ik ga voor je duimen!

Ik heb gisteren mijn vent een beetje uitgelachen... We lagen in bed en geen idee meer hoe we erop kwamen, maar opeens zei hij: "Misschien moeten we er maar weer beginnen met klussen en zo"... Waarop ik hem aan keek en zei dat ie schattig was. Hij helemaal :? Hij dacht dat we nog in FFF-modus waren, terwijl ik wel wist dat we echt wel op het juiste moment bezig zijn geweest deze maand, alleen hebben we ons beperkt tot 1 dag (maar dan wel dubbele kansen :+ )
TOen werd ie meteen weer zenuwachtig, vragen wanneer ik ongesteld zou moeten worden en zo... het schatje *;
  woensdag 11 januari 2012 @ 08:02:43 #97
364382 Aemelia
*bla bla bla bla*
pi_106671364
Whehehe Lijnloos jij bent goehoed *)
Mijn man heeft geen last van het verschil tussen FFF en NVK gelukkig, scheelt veel gedoe.

AED, bruine rotzooi willen we niet hoor! Gewoon alleen een baby in je buik en verder niets. Ik duim door voor je! ^O^

En ik wil ongesteld worden!!!!!! Laatste menstruatie (met spiraaltje nog) was 26 oktober 8)7 (en ik ben niet zwanger).
  woensdag 11 januari 2012 @ 11:09:26 #98
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_106674877
ARGGHH!! ik wordt gek van al die zwangere vrouwen!!!
}:| }:| }:|

ik wil ook! :@ :@ :@
pi_106675255
Hai!

AED, spannend spannend :) Ik ga in de duimstand voor je :Y

Wij hebben zelf ook al namen, maar die hadden we al voordat we überhaupt serieus aan het krijgen van kinderen dachten :+

• Jongetje wordt Fedde (zo heette de opa van mijn man ook)

Oh, en eigenlijk lieg. Want we hadden een naam voor een meisje, maar bedachten ons een tijdje terug (toen ik zwanger was) dat we dat misschien beter niet kunnen doen. Vinden het nog steeds een toffe naam O+, maar weten niet of het handig is.

• Anyhoo, naam voor een meisje is/was Aenea O+
pi_106675263
quote:
7s.gif Op woensdag 11 januari 2012 11:09 schreef Barreltje het volgende:

En je gaat er nog spontaan slecht van spellen ook :o

;)
  woensdag 11 januari 2012 @ 11:26:07 #101
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_106675401
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2012 11:20 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

En je gaat er nog spontaan slecht van spellen ook :o

;)
-O-
Hormonen werken op mijn schrijf vermogen :Y :Y
  woensdag 11 januari 2012 @ 11:29:13 #102
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_106675507
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2012 11:20 schreef Cocotrimonium het volgende:
Hai!

AED, spannend spannend :) Ik ga in de duimstand voor je :Y

Wij hebben zelf ook al namen, maar die hadden we al voordat we überhaupt serieus aan het krijgen van kinderen dachten :+

• Jongetje wordt Fedde (zo heette de opa van mijn man ook)

Oh, en eigenlijk lieg. Want we hadden een naam voor een meisje, maar bedachten ons een tijdje terug (toen ik zwanger was) dat we dat misschien beter niet kunnen doen. Vinden het nog steeds een toffe naam O+, maar weten niet of het handig is.

• Anyhoo, naam voor een meisje is/was Aenea O+
ohh en namen hoef ik hier echt niet over te beginnen :P
ik ben blij dat het onderwerp "kinderkamer" nog net bespreekbaar is ;)
die kamer is dan nu ook gereserveerd voor dat doel ;)
maar NAMEN..
:{w
weet je hoe eng dat wel niet is..

SPOILER
pi_106675677
quote:
7s.gif Op woensdag 11 januari 2012 11:29 schreef Barreltje het volgende:

[..]

maar NAMEN..

SPOILER
Vindt man/vriendlief dat zo eng dichtbij komen ofzo? :D Dat lijkt me ook behoorlijk vervelend ja!
Geloof dat Martijn het allemaal prima vindt. Scheelt wel al een hoop.

Ik vind al jouw meisjesnamen leuk, behalve Jackie. En Mia is echt heul tof O+
pi_106675736
AED, wat maak je het spannend!! Morgen wordt dit een F5 topic :D

Coco, wat een bijzondere meisjesnaam, hoe spreken jullie 'm uit? Enne, waarom misschien beter niet...?

Wij hebben de jongens- en meisjesnaam al vaststaan... maar misschien denk ik daar met zwangerschapshormonen ineens heel anders over.
  woensdag 11 januari 2012 @ 11:40:28 #105
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_106675872
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2012 11:33 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Vindt man/vriendlief dat zo eng dichtbij komen ofzo? :D Dat lijkt me ook behoorlijk vervelend ja!
Geloof dat Martijn het allemaal prima vindt. Scheelt wel al een hoop.

Ik vind al jouw meisjesnamen leuk, behalve Jackie. En Mia is echt heul tof O+
ach ik ben toch wel van de dubbele voornamen dus we kunnen nog een beetje shuffelen :P
mia is idd tof.. alleen wel jammer dat ie gebruikt is door dB/ mJ
en jackie komt van jacqueline.. vernoemt naar mijn biologische oma.. en jacqueline vind ik dan weer een beetje suf :@ bovendien heet mijn nicht ook al weer zo :P
pi_106675875
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2012 11:36 schreef Mangostine het volgende:
AED, wat maak je het spannend!! Morgen wordt dit een F5 topic :D

Coco, wat een bijzondere meisjesnaam, hoe spreken jullie 'm uit? Enne, waarom misschien beter niet...?

Wij hebben de jongens- en meisjesnaam al vaststaan... maar misschien denk ik daar met zwangerschapshormonen ineens heel anders over.
Anea. Klemtoon op tweede lettergreep. Komt uit een boek dat we allebei heel tof vinden (Hyperion, eigenlijk de hele reeks, mgoed) en zij kickt ass O+

Niet --> omdat het een lastige naam is, die je waarschijnlijk je hele leven zult moeten spellen. En misschien word je ermee gepest door andere kindjes. Mgoed. Blijf het een mooie naam vinden O+

Ja, zwangerschapshormomen kunnen eea nog wel veranderen, haha :+

[ Bericht 0% gewijzigd door Cocotrimonium op 11-01-2012 12:04:40 ]
  woensdag 11 januari 2012 @ 11:41:21 #107
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_106675895
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2012 11:36 schreef Mangostine het volgende:

Coco, wat een bijzondere meisjesnaam, hoe spreken jullie 'm uit?
quote:
Enne, waarom misschien beter niet...?

^O^
pi_106676047
quote:
7s.gif Op woensdag 11 januari 2012 11:41 schreef Barreltje het volgende:

[..]

[..]

^O^
Nope!

Chuck Testa... :')
pi_106676066
quote:
7s.gif Op woensdag 11 januari 2012 11:40 schreef Barreltje het volgende:

[..]

ach ik ben toch wel van de dubbele voornamen dus we kunnen nog een beetje shuffelen :P
en jackie komt van jacqueline.. vernoemt naar mijn biologische oma.. en jacqueline vind ik dan weer een beetje suf :@ bovendien heet mijn nicht ook al weer zo :P
dB/mJ?

Dan zou ik eerder voor Jacq gaan. Jongensnamen voor meisjes gebruiken = win O+
  woensdag 11 januari 2012 @ 11:47:40 #110
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_106676095
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2012 11:46 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Nope!

Chuck Testa... :')
wie :?
  woensdag 11 januari 2012 @ 11:48:54 #111
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_106676123
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2012 11:46 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

dB/mJ?

Dan zou ik eerder voor Jacq gaan. Jongensnamen voor meisjes gebruiken = win O+
:D
Jacq it is! :D
of dat juist als jongensnaam :) alhoewel jack dan ook wel kan ;)

duBecky MissJones, iets met gefaked leven... -O-
pi_106676137
ik zie niet hoe je met zo'n naam gepest kan worden!
Moest meteen denken aan Aeneas, een of andere oud-Griekse held mijn oude Grieksleraar zou trots op me zijn, maar dat spreek je uit als "aineejas", ook met de klemtoon op de tweede lettergreep.
Klinkt zo mooi hè.

Dus, naam klaar, kamer klaar, baarmoeder klaar, nou nog een baby. :+
pi_106676391
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2012 11:40 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Anea. Klemtoon op tweede lettergreep. Komt uit een boek dat we allebei heel tof vinden (Hyperion, eigenlijk de hele reeks, mgoed) en zij kickt ass O+

Niet --> omdat het een lastige naam is, die je waarschijnlijk je hele leven zult moeten spellen. En misschien wordt je ermee gepest door andere kindjes. Mgoed. Blijf het een mooie naam vinden O+

Ik denk dat die afwegingen bij bijna elke naam wel te verzinnen zijn. Ik was in het begin echt bang dat MInke misschien moeite zou hebben met haar eigen naam, maar ze kan hem nu echt feilloos (net 2 jr) en ook daar kun je genoeg gekke dingen mee maken hoor, maar boeiend. En qua spelling, tja, zelfs mijn schoonvader had hem na de geboorte direct al verkeerd op FB gezet... beetje jammer dat we hem toen moesten bellen dat ie de naam van zijn nieuwe kleindochter verkeerd had geschreven :+

De naam die wij voor Minke als jongetje hadden, vinden we nu niet leuk meer. EN de naam die we eerst hadden ook niet, dus voor jongensnaam hebben we nu een andere (hoewel ik nog zoveel leuke namen heb die ik ook wel zou willen, maar manlief niet)... voor een meisje zijn we nog geen klap verder, geen idee eigenlijk... als het dan binnenkort een keer raak is, moet het maar gewoon een jongen worden!
pi_106676619
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2012 11:49 schreef Mangostine het volgende:
ik zie niet hoe je met zo'n naam gepest kan worden!
Moest meteen denken aan Aeneas, een of andere oud-Griekse held mijn oude Grieksleraar zou trots op me zijn, maar dat spreek je uit als "aineejas", ook met de klemtoon op de tweede lettergreep.
Klinkt zo mooi hè.

Dus, naam klaar, kamer klaar, baarmoeder klaar, nou nog een baby. :+
Ja, eigenlijk is het ook 'ai'. Maar dat wordt denk ik echt te moeilijk. En 'Anea' vind ik ook mooi klinken. Dus dat kan wel :)

Gepest omdat het onbekend is, dacht ik.
pi_106676754
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2012 11:56 schreef Lijnloos het volgende:

[..]

Ik denk dat die afwegingen bij bijna elke naam wel te verzinnen zijn. Ik was in het begin echt bang dat MInke misschien moeite zou hebben met haar eigen naam, maar ze kan hem nu echt feilloos (net 2 jr) en ook daar kun je genoeg gekke dingen mee maken hoor, maar boeiend. En qua spelling, tja, zelfs mijn schoonvader had hem na de geboorte direct al verkeerd op FB gezet... beetje jammer dat we hem toen moesten bellen dat ie de naam van zijn nieuwe kleindochter verkeerd had geschreven :+

De naam die wij voor Minke als jongetje hadden, vinden we nu niet leuk meer. EN de naam die we eerst hadden ook niet, dus voor jongensnaam hebben we nu een andere (hoewel ik nog zoveel leuke namen heb die ik ook wel zou willen, maar manlief niet)... voor een meisje zijn we nog geen klap verder, geen idee eigenlijk... als het dan binnenkort een keer raak is, moet het maar gewoon een jongen worden!
Is Minke zo moeilijk te spellen dan? :o Zeker als 'Mynke' ofzo?

Oh, geen probleem dat je nog geen meisjesnaam hebt. Zoals ik zal zei: jongensnamen voor meisjes zijn awesome! Bob O+ Chris O+
pi_106677586
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2012 12:08 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Is Minke zo moeilijk te spellen dan? :o Zeker als 'Mynke' ofzo?

Oh, geen probleem dat je nog geen meisjesnaam hebt. Zoals ik zal zei: jongensnamen voor meisjes zijn awesome! Bob O+ Chris O+
Hij had er "Mienke" van gemaakt... Da's wel heel oud Hollandsch zeg maar :+

Nou, de jongensnaam die we hebben wordt ook wel voor meisjes gebruikt, dus op zich zou het kunnen, maar ik vind het wel een echte jongensnaam, dus moeten toch op zoek naar een alternatief :D
pi_106684997
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2012 12:39 schreef Lijnloos het volgende:

[..]

Hij had er "Mienke" van gemaakt... Da's wel heel oud Hollandsch zeg maar :+

Nou, de jongensnaam die we hebben wordt ook wel voor meisjes gebruikt, dus op zich zou het kunnen, maar ik vind het wel een echte jongensnaam, dus moeten toch op zoek naar een alternatief :D
Oh, 'Mienke', ja, dat kan natuurlijk ook :) Spreek je het alleen ook wat anders uit, gheghe ^^

Benieuwd naar je jongensnaam. Hopelijk kun je die binnen nu en een jaar met ons delen ;)
pi_106689251
Lijnloos, wanneer is jouw NOD?

Hier is het echt :X Dag 31 hier maar eisprong pas op dag 24 geweest dus 'pas' 7 DPO maar mijn LF is meestal maar 10 dagen, dus nu 3 dagen voor NOD. Ik heb sinds gister al het gevoel dat ik ongesteld ga worden, maar er komt niets :? :? Ik ga er vanuit dat ik niet zwanger ben aangezien we niet echt gunstig geklust hebben zeg maar, eisprong kwam veel later dan verwacht en toen kwam het er gewoon niet van, dacht eigenlijk dat hij toch niet meer zou komen.

Wacht in ieder geval tot zondag met testen als de }) niet eerder arriveren. Ik hou wel rekening met bloed hoe dan ook want bij de 2 vorige zwangerschappen heb ik beide innestelingsbloed gehad, dus daar ga ik nu ook maar van uit.

Namen hebben we nog helemaal niet bij stil gestaan. Er wordt wel eens wat geroepen, maar echt serieus zijn we er niet mee bezig geweest.
pi_106690153
Hmmm happy, irritant als je er geen wijs uit kan worden met al doe tegenstrijdige signalen...

Mijn nod is volgende week ergens...
pi_106690623
Nog steeds niet ongesteld! De bruine rotzooi bij het afvegen is ook weer verdwenen.

(8> Stond nog net niet met een test in zijn handen toen ik thuis kwam, toch maar eentje gedaan...

Negatief :(

Laat de }) }) dan maar komen, dan kunnen we door met de volgende ronde.... Of ik behoor gewoon tot langzame hcg aanmakers ;) 8)7
  woensdag 11 januari 2012 @ 18:34:16 #122
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_106691249
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2012 21:28 schreef Aemelia het volgende:

Haha denk dat iedereen daar wel over nadenkt hoor!! :D
Whahaha _O- wat een prijzen :o :D Tof! *O*
quote:
7s.gif Op woensdag 11 januari 2012 11:09 schreef Barreltje het volgende:

Yup, same here. -O- :+ XD

Spannend AED... damn! :D

quote:
7s.gif Op woensdag 11 januari 2012 11:29 schreef Barreltje het volgende:

[..]

maar NAMEN..

SPOILER
Oh echt joh, vindt ie dat zo eng?? Lol :P Mijne laat me gelukkig rustig ratelen over al dat soort dingen :+ En soms vraagt ie er zelfs om; zo van; nou, laat 's zien, wat voor namen had je nog meer bedacht :o O+
quote:
7s.gif Op woensdag 11 januari 2012 11:40 schreef Barreltje het volgende:

[..]

Jackie is tofff! O+ past het ook met de achternaam? :D Daar kijk ik dan weer naar. En dat het geen rare combinaties maakt qua afkortingen met de eventuele andere voornamen enzo :+

Oh, zal ik hier dan ook even de namen die ik leuk vind posten... ik ken jullie toch niet irl dus overnemen vind ik niet zo erg :+

SPOILER
  woensdag 11 januari 2012 @ 18:56:58 #123
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_106692188
Dames, we hebben in OUD een namentopic! *O* leef je es uit!
I'm so glamourous I piss glitter!
  woensdag 11 januari 2012 @ 19:22:27 #124
52229 Chanty
pi_106693370
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2012 18:21 schreef AED86 het volgende:
Nog steeds niet ongesteld! De bruine rotzooi bij het afvegen is ook weer verdwenen.

(8> Stond nog net niet met een test in zijn handen toen ik thuis kwam, toch maar eentje gedaan...

Negatief :(

Laat de }) }) dan maar komen, dan kunnen we door met de volgende ronde.... Of ik behoor gewoon tot langzame hcg aanmakers ;) 8)7
Lekker zenuwslopend! Hoop voor je dat het alsnog raak is :)

Heb nav de post van Twinkle maar eens gevoeld waar mijn baarmoedermond zit (en gevonden :+). Eens kijken of ik daarmee het moment van de eisprong kan vaststellen. Hij was nu hard.

Namen denk ik echt al jaaaaren over na. Qua meisjesnaam vinden mijn man en ik beiden dezelfde naam wel erg mooi, maar wie weet wat we nog aan mooie namen tegenkomen als we er echt serieus over gaan nadenken. Jongensnamen heb ik meer favorieten, maar die nog nooit besproken verder met manlief.

SPOILER
pi_106694136
Sophie vind ik ook een leuke naam :) 'Jammer' inderdaad dat 'ie momenteel zo populair is.

AED: je zit wel nog voor je NOD he? Dus misschien kan het alsnog?
pi_106694246
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2012 19:22 schreef Chanty het volgende:

[..]

Heb nav de post van Twinkle maar eens gevoeld waar mijn baarmoedermond zit (en gevonden :+). Eens kijken of ik daarmee het moment van de eisprong kan vaststellen. Hij was nu hard.

Ja en da's een leuke .. Met een beetje pech moet ik mijn woorden toch een beetje terug nemen.
Vandaag een opgeblazen gevoel de hele dag. Ging straks naar het toilet en er zat ietsepietse beetje bruine tattie bij. En ietsepietse beetje helderrood bloed.

Pilbloeding na het stoppen eind december al gehad. Van de zomer gestopt, toen had ik 2 weken na mijn pilbloeding een 'gewone' menstruatie.

Dus of het gaat hem dat worden....

Of ik weet niet wat het is :?

Anyone??

AED, jij piest morgen gewoon positief okay?! Je bent gewoon nog een dag te vroeg met testen :+ :+ (hoop ik)
pi_106694361
coco, ik zit nu inmiddels drie dagen na mijn nod! Waar ik normaal de klok gelijk kon zetten met mijn cyclus, zit ik nu al drie dagen te wachten op de }) })
pi_106700897
ik snap hier ook echt geen kut meer van he.... Week na mijn NOD maar echt een rare cyclus, geen zichtbare eisprong. Nu dacht ik gister: hee eisprong! want zichtbaar... Ik een ovutest er tegenaan gooien voor de zekerheid.. *bedankt Marjolijntje* negatief :? Nah jah, dan vandaag maar weer eens proberen... weer negatief (wel twee streepjes maar ovu streep minder duidelijk dan teststreep). WTF, nu weet ik het echt niet meer...
pi_106709057
vervelend hé Milka, hier hetzelfde. Vergeleken met al mijn vorige cyclussen had ik afgelopen 2 dagen ergens een eisprong moeten hebben. Ovutesten geven alleen maar een vage teststreep weer, dus negatief. Snap er ook niets meer van :?
Je kunt trouwens ook je ovulatie missen, dat die tussen 2 test momenten inzit. Ik ga er maar vanuit dat ik dat nu heb gehad...
pi_106712899
Net met ochtenurine gestest, niet eens een vaag streepje te zien gewoon helemaal niks! 8)7

Ik heb nu geen flauw idee waar mijn cyclus mee bezig is, maar ik wil nu ongesteld worden zodat we tenminste door kunnen....
pi_106713415
Aw AED -O-
Hopelijk weet je snel waar je aan toe bent!
  donderdag 12 januari 2012 @ 08:46:47 #132
364382 Aemelia
*bla bla bla bla*
pi_106713645
Nee nee nee! Wat stom AED!

En er zitten meer te kloten met hun cyclus dus :(

En ik, ik ben ongesteld! *O* eerste x sinds spiraal eruit is dus prima! Game on!
pi_106715885
Hoi allemaal,

hopelijk gaat het goed met jullie. Ben hier even een maandje niet geweest, omdat ik het allemaal wat meer moest laten rusten..

En blijkbaar heeft dat geholpen:
SPOILER
Ik ben natuurlijk heeeeeeeeeeeel erg blij! Het kwam totaal onverwachts eigenlijk, want we hebben deze maand helemaal geen seks gehad rond mijn eisprong, dus ik denk dat ik onregelmatig was deze maand.

Tegelijkertijd ben ik niet meer zo onbevangen doordat ik een miskraam heb gehad. Nu is het ook een beetje zo'n gevoel van 'laat het pleaaaaaase blijven plakken!' Dus duimen draaien is gewenst :)

ennee.... JEEEEEEEJ!!! *O* :'( *O* :D
pi_106715985
:o :o *O* *O*

A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous
pi_106716006
Yussssssssssssssssssssssssssssss!!! Wat goed! *O*
Tralalalaaa
pi_106716008
Gefeliciteerd kwisted *O* *O* *O* *O*
Ik ga duimen voor je ^O^ ^O^.
pi_106716041
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2012 11:40 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Niet --> omdat het een lastige naam is, die je waarschijnlijk je hele leven zult moeten spellen. En misschien word je ermee gepest door andere kindjes. Mgoed. Blijf het een mooie naam vinden O+

Als wij een meisje hadden gekregen had ze de naam Linnea gehad. Nog steeds vind ik die naam zo mooi. Als we ooit.....
Good mums have sticky floors, dirty ovens and happy kids!!
  donderdag 12 januari 2012 @ 11:02:01 #138
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_106716051
Kwisted! *O* *O*

Stripkes *O* *O*
pi_106716126
:D Kwisted!! *O* *O*

duimduimduim dat de kleine nu blijft plakken O+
  donderdag 12 januari 2012 @ 11:05:15 #140
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_106716135
Kwisted, wat leuk! Van harte! *O*
<duimen gaat>
pi_106716165
quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2012 10:54 schreef Kwisted het volgende:
Hoi allemaal,

hopelijk gaat het goed met jullie. Ben hier even een maandje niet geweest, omdat ik het allemaal wat meer moest laten rusten..

SPOILER
Ik ben natuurlijk heeeeeeeeeeeel erg blij! Het kwam totaal onverwachts eigenlijk, want we hebben deze maand helemaal geen seks gehad rond mijn eisprong, dus ik denk dat ik onregelmatig was deze maand.

Tegelijkertijd ben ik niet meer zo onbevangen doordat ik een miskraam heb gehad. Nu is het ook een beetje zo'n gevoel van 'laat het pleaaaaaase blijven plakken!' Dus duimen draaien is gewenst :)

Kwisted!! :D
Dacht kijk ff in t 2streepjes topic of er iets van jou in staat, en jaa *O*
wat goed! Gefeliciteerd!
Hoop dat deze beeb blijft plakken en jullie lekker mogen genieten! :*
pi_106716193
Kwisted :o geweldig!!! *O* onbezorgd zal het denk ik nooit zijn, maar toch onwijs gefeliciteerd! Dat deze er pas over 8 maanden uit zal komen!
  donderdag 12 januari 2012 @ 11:07:54 #143
364382 Aemelia
*bla bla bla bla*
pi_106716214
quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2012 10:54 schreef Kwisted het volgende:
Hoi allemaal,

SPOILER

*O* *O* *O* w/ w/ w/ *O* *O* *O*
Gefeliciteerd! Wat ontzettend tof! Ik duim voor je!
  donderdag 12 januari 2012 @ 11:22:34 #144
150191 Elmo76
2 little wonders!
pi_106716692
Gefeliciteerd Kwisted!! *O*
*duim duim duim*
*You little wonder, little wonder you*
*I have wished for so long, how i wish for you today*
pi_106716709
*O* *O* *O* *O* Voor Kwisted!

Gefeliciteerd meid :*
  donderdag 12 januari 2012 @ 11:24:49 #146
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_106716760
goed zeg kwisted, gefeliciteerd! ^O^ en vasthouden nu! :)
in de haak.
pi_106717101
Kwisted!! Gefeliciteerd *O*
pi_106717164
duimen draaien! gefeliciteerd kwisted!
pi_106717606
Kwisted, wat super!! *O* Ik snap dat je het doodeng vindt, hopelijk mag je dit keer véél langer genieten van de zwangerschap!
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_106718264
Wat heerlijk Kwisted! *O* Ik wens je een zorgeloze zwangerschap toe!
pi_106719151
Wat gaaf Kwisted *O*
Life is what happens while you are busy making other plans...
pi_106720003
Gefeliciteerd Kwisted! Ik kwam even bijlezen en zag een hele mooie foto met twee dikke strepen, whoehaaa!
Ik hoop echt voor je dat deze blijft plakken dus hierbij een tube Bizonkit.
pi_106721413
Wat fijn kwisted, gefeliciteerd!!! *O*
Ik had me al eens afgevraagd waar je was, dacht al zoiets :D
En tuurlijk blijft ie plakken :* ik duim ervoor!
pi_106722764
Wat fijn Kwisted! *O* Ik duim heel hard voor een plakkertje!
Mama van F. (2012) en M. (2016)
pi_106723775
Gefeliciteerd Kwisted!! *O* *O*
Nou maar hopen dat de 12weken grens snel in zicht is en je snel onbezorgd kunt gaan genieten
pi_106723998
Van harte Kwisted! Mooie "verrassing" van een lichaam dat je voor de gek houdt. Hopelijk kan je langzaam wat vertrouwen in de zwangerschap gaan krijgen.
  donderdag 12 januari 2012 @ 15:55:26 #157
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_106725473
Kwisted! Streepjes! *O*
* Susie gaat duimen voor een plakkerd!
Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......
pi_106725538
Kwisted wat gaaf!!! *O* Ik duim mee! :*
pi_106726751
Kwisted! *O* En dat die frummel zich maar flink aan je vastplakt inderdaad.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
pi_106727096
Stel dat mijn eisprong gewoon wel regelmatig was, dan heeft dat zaadcelletje goed zijn best gedaan, want dan is hij zeker 5 dagen blijven leven. Anders heb ik geen seks gehad rond die tijd.

Wat ik wel heel vervelend vind is dat ik er echt vanuit ging dat ik niet zwanger was deze maand. Ik heb dus gedronken, gerookt, kaas gegeten, zalm gegeten, kattenbak verschoond. Alles wat niet mag dus! Daarom net al de verloskundigepraktijk gebeld, om te vragen of dit kwaad heeft aangericht. Ze hebben me gerust gesteld dat ik me geen zorgen hoef te maken. Als het niet goed was had ik nu geen positieve test in mijn handen. En het kan pas echt kwaad als de placenta gevormd is.

Hoe dan ook vind ik het kut, elke maand super voorzichtig gedaan. Deze maand dacht ik 'ik neem het er lekker van' en juist dan plas ik 2 streepjes.. :{

Neemt natuurlijk niet weg dat ik heel erg blij ben hoor, maar gewoon ook ongerust..
pi_106727180
Kwisted niet ongerust zijn!! Ik heb ook gedronken en vis gegeten (makreel) en 2 dagen later had ik twee streepjes geplast! ik heb nu een kern gezonde dochter!
Het kan idd alleen kwaad als de placenta er is! geniet er van!
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
pi_106728008
Joh je weet vanaf nu dat je zwanger bent en vanaf nu ga je gewoon opletten met die dingetjes. Dan kun je je zelf achteraf niets kwalijk nemen want je wist het eerder simpelweg niet.

Hmmm probeerde vanmorgen met een vinger naar binnen te gaan maar dat lukt gewoonweg niet, alles zit potdicht zeg maar. Niet ongesteld geworden maar ook geen tekenen dat dat binnen nu en 24 uur gaat gebeuren (meestal voel ik dat behoorlijk met krampen bv.).

Ksnap der niks meer van :N

Kwisted gefeliciteerd!! Ben super blij voor je!!
  donderdag 12 januari 2012 @ 18:24:21 #163
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_106730523
Woaaaaa wat ONWIJS gaaf Kwisted!!! Van harte! *G* *O* *G* :* :D
pi_106731563
Kwisted dat maakt echt niks uit. De natuur heeft daar zelf al voor gezorgd. De eerste 2 weken is er geen bloedcontact tussen moeder & kind. Vroeger wist een vrouw toch ook pas dat ze zwanger was als haar ongesteldheid een paar dagen wegbleef.

Dus vanaf nu gewoon gezond doen en dan komt het vast goed :*
Life is what happens while you are busy making other plans...
pi_106731936
KWISTED! Woeiiiiiiii!!! *O* *O*

Ben blij voor je O+ Hopelijk kun je ondanks de zorgen toch genoeg genieten nu :)
pi_106732364
Oh, wat heerlijk Kwisted! Gefeliciteerd en een fijne zwangerschap gewenst. Die bezorgdheid klinkt herkenbaar. Hopelijk kun je op een gegeven moment toch genieten!

Hier volop broekloeren, nog geen spoortje bloed. Afwachten dus maar weer.
pi_106732468
quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2012 16:37 schreef Kwisted het volgende:
Stel dat mijn eisprong gewoon wel regelmatig was, dan heeft dat zaadcelletje goed zijn best gedaan, want dan is hij zeker 5 dagen blijven leven. Anders heb ik geen seks gehad rond die tijd.

Wat ik wel heel vervelend vind is dat ik er echt vanuit ging dat ik niet zwanger was deze maand. Ik heb dus gedronken, gerookt, kaas gegeten, zalm gegeten, kattenbak verschoond. Alles wat niet mag dus! Daarom net al de verloskundigepraktijk gebeld, om te vragen of dit kwaad heeft aangericht. Ze hebben me gerust gesteld dat ik me geen zorgen hoef te maken. Als het niet goed was had ik nu geen positieve test in mijn handen. En het kan pas echt kwaad als de placenta gevormd is.

Hoe dan ook vind ik het kut, elke maand super voorzichtig gedaan. Deze maand dacht ik 'ik neem het er lekker van' en juist dan plas ik 2 streepjes.. :{

Neemt natuurlijk niet weg dat ik heel erg blij ben hoor, maar gewoon ook ongerust..
Dan heb je tenminste nog even genoten, mooie afsluiter voor het dik 8 maanden niet mogen ;)

Geen zorgen, het kan écht geen kwaad! En van harte! Ik duim op een fijn plakkertje!!

Enne, 5 dagen? :D dan zou het wel eens heel goed kunnen dat je een meisje krijgt :D ben benieuwd :P
pi_106732953
quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2012 19:24 schreef Gerberaatje het volgende:

[..]

Enne, 5 dagen? :D dan zou het wel eens heel goed kunnen dat je een meisje krijgt :D ben benieuwd :P
Hoe zit dat ook alweer? Is dat ook echt bewezen?
  donderdag 12 januari 2012 @ 19:44:29 #169
364382 Aemelia
*bla bla bla bla*
pi_106733199
quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2012 19:38 schreef happyme28 het volgende:

[..]

Hoe zit dat ook alweer? Is dat ook echt bewezen?
Het is wel bewezen dat meisjes sperma het veel langer uithouden in de baarmoeder. Als je 'schiet' op een meisje is het raadzaam om niet op de dag van je eisprong te seksen maar daarvoor.

Er zijn ook hele dieeten waarbij je kan beinvloeden of je een jongen of meisje krijgt. Als je die dieeten strikt volgt is de 'slagingskans' boven de 90% dat je het gewenste geslacht krijgt.
In het kort is het zo dat een basisch milieu in je vruchtbare regionen zorgt voor een jongen en een zuur milieu zorgt voor een meisje.

For fucks sake zou ik het wel willen proberen maar ik heb niet zo' n duidelijke voorkeur :+

Edit: een BIZAR forum is http://www.in-gender.com/ daar kan je veel lezen :)
pi_106733360
Hahaha, lollig. Dat dieet gaat wel ver hoor, maar die andere methode kan misschien toevallig goed uitpakken :D

Verder even link lezen :P
  donderdag 12 januari 2012 @ 20:29:01 #171
364382 Aemelia
*bla bla bla bla*
pi_106735487
Ik ben ook weer aan het lezen. Alsof je je punani gaat spoelen met limoenwater om je PH waarde te verlagen. En dan elk half uur checken met een ph meetstrip 8)7

En dan spontaan neuqen. |:(

Edit: de zonnewind heeft ook invloed! _O-
  † In Memoriam † donderdag 12 januari 2012 @ 20:31:10 #172
309370 Nanadu
pi_106735613
Kwisted gefeliciteerd *O* *O* Wat super en zo onverwachts *O* Ik duim voor je dat het gewoon 9 maanden blijft zitten!!
pi_106735976
quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2012 20:29 schreef Aemelia het volgende:
Ik ben ook weer aan het lezen. Alsof je je punani gaat spoelen met limoenwater om je PH waarde te verlagen. En dan elk half uur checken met een ph meetstrip 8)7

ik lach me ook een beetje kapot hier :@
maar er staan ook wel wat tips in die sowieso handig zijn voor het zwanger worden zoals het slijm en de baarmoedermond positie.. maar dat is verder gewoon" algemene kennis "

pi_106736020
quote:

:') !!

En het maakt ook geen drol uit! Maar het zou wel heel grappig zijn als kwisted nu echt een meisje krijgt :D
pi_106736647
Kwisted gefeliciteerd!!! *O* *O* Mooie streepjes!
  donderdag 12 januari 2012 @ 21:05:31 #176
279894 winka
There is no place like home..
pi_106737593
*O* Gefeliciteerd Kwisted *O*
Wat een heerlijk nieuws!!! :s)
pi_106737909
OMG, dat forum is echt hylarisch!
quote:
Diet: The father may have some caffeine just before intercourse.
•The father can have a couple of cups of coffee (or other caffeinated drink) fifteen minutes to half an hour before intercourse.
Dit is trouwens een van de onderdelen van het jongetjes-recept.... :+

En voor een meisje:
quote:
Female orgasm: Avoid it. :-(
pi_106738821
Ja, te hilarisch dat forum! Al spreekt de ene theorie de ander weer tegen. Ach ja, mocht ik ooit weer zwanger zijn dan maakt het me eigenlijk niet uit, maar lollig is het wel.
  donderdag 12 januari 2012 @ 21:28:30 #179
364382 Aemelia
*bla bla bla bla*
pi_106739136
Goed. Ik krijg weer een jongen! Man drinkt veel cafeïne en ik kom graag klaar. Nice!

_O-
  donderdag 12 januari 2012 @ 21:33:16 #180
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_106739425
quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2012 21:28 schreef Aemelia het volgende:
Goed. Ik krijg weer een jongen! Man drinkt veel cafeïne en ik kom graag klaar. Nice!

_O-
O dan ligt het daaraan dat ik nu m'n tweede kereltje al krijg...
pi_106739770
Ja maar... dan had Minke ook een jongetje moeten zijn! :+
pi_106741402
Kwisted! Gefeliciteerd! *O*
  donderdag 12 januari 2012 @ 22:38:06 #183
52229 Chanty
pi_106742725
Gefeliciteerd Kwisted *O* Misschien moeten we allemaal even een maandje wegblijven hier :+
pi_106743020
ja ik vraag me wel serieus af of het nou geholpen heeft dat ik er gewoon een maand niet aan gedacht heb. En ik heb vakantie gehad. Denk dat ontspannen toch wel een goede tip is.

Ik ben zelfs meteen na de seks naar het toilet gegaan, normaal blijf ik altijd ff liggen zeg maar :P

bedankt allemaal voor de felicitaties! :*
pi_106743036
quote:

:D _O-
  vrijdag 13 januari 2012 @ 02:17:48 #186
364382 Aemelia
*bla bla bla bla*
pi_106750062
quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2012 22:43 schreef Kwisted het volgende:

Ik ben zelfs meteen na de seks naar het toilet gegaan, normaal blijf ik altijd ff liggen zeg maar :P

Dan krijg jij vast ook een meisje! Dit is namelijk de 'jump and dump' methode! Staat ook beschreven op het 'in-gender' forum! Je loost de zwakke mannenspermi's en de sterke vrouwen blijven over!

Whahaha. Onthou je dit als je het geslacht weet straks! :D

Oh en Lijnloos, jij bent de uitzondering die de regel bevestigd!
  vrijdag 13 januari 2012 @ 08:23:24 #187
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_106751293
Damn, dat forum.... Te ernstig! :D :')

Wat volgens mij wel bewezen is idd dat het sperma met de X-chromosomen wat langzamer zijn, maar langer blijven leven. Die met de Y-chromosomen zijn sneller, maar gaan ook sneller dood. Dus als je sex hebt vóór je eisprong, heb je meer kans op een meisje, tijdens of na je eisprong, meer kans op een jongen. Maarja, alles is een kansberekening hierbij, tenzij selectie met IVF ofzo... En dat is etisch nogal discutabel en wordt volgens mij ook nog nergens gedaan :P
pi_106752066
Kwisted, heeeel erg gefeliciteerd! Hopen op een plakkert *O*
pi_106753199
AED, nog geen nieuws bij jou?
pi_106755152
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 02:17 schreef Aemelia het volgende:

[..]

Dan krijg jij vast ook een meisje! Dit is namelijk de 'jump and dump' methode! Staat ook beschreven op het 'in-gender' forum! Je loost de zwakke mannenspermi's en de sterke vrouwen blijven over!

Whahaha. Onthou je dit als je het geslacht weet straks! :D

Oh en Lijnloos, jij bent de uitzondering die de regel bevestigd!
Dit ga ik zeker onthouden :P
pi_106763692
*O* kwisted gefeliciteerd!!! *O*
pi_106763955
mijn nod zal ergens eind van deze maand zijn
Aangezien mijn cyclus zo onregelmatig is zal ik wel geen datum meer opgeven, klopt toch niks van :X
pi_106771534
Ik ben vandaag dan toch ongesteld geworden! Op naar de volgende ronde, nu maar hopen dat mijn cyclus zich weer herstelt naar 28 dagen.
  vrijdag 13 januari 2012 @ 19:40:07 #194
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_106773364
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 18:55 schreef AED86 het volgende:
Ik ben vandaag dan toch ongesteld geworden! Op naar de volgende ronde, nu maar hopen dat mijn cyclus zich weer herstelt naar 28 dagen.
Ah.. :) Nou idd, hopen dat ie regelmatig wordt joh! :*

Ik ben behoorlijk PMS'er-ig, lekker snauwen en heb voor vanavond maar een zak chips in huis gehaald :') Ben heel benieuwd, maar ik gok dat ik gewoon woensdag ongesteld word :)
pi_106773532
AED wat balen voor je :*.

Ashina ik kan de datum niet meer aanpassen, maar wat irritant van je onregelmatige cyclus :*

Enfermera sterkte met de PMS en geniet van de chips.

Hier is het bruine slijm weer weg, heeft totaal 2 dagen geduurd dus zou best een ovu bloeding kunnen zijn. We klussen gewoon verder en zien het wel.
  vrijdag 13 januari 2012 @ 21:42:35 #196
364382 Aemelia
*bla bla bla bla*
pi_106779547
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 18:55 schreef AED86 het volgende:
:( dat was niet hoe ik het voor je bedacht had! Balen!

Ik ging net even op babybytes kijken (dont ask :') ) wow daar komt, ehrm, bijzonder volk zeg :o
pi_106779740
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 21:42 schreef Aemelia het volgende:

[..]

Ik ging net even op babybytes kijken (dont ask :') ) wow daar komt, ehrm, bijzonder volk zeg :o
No shit sherlock :P

(ik bedoel, dames die zichzelf proberen te strippen om zo een bevalling op te wekken neem ik niet al te serieus :+)
pi_106780036
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 21:45 schreef Gerberaatje het volgende:

[..]

No shit sherlock :P

(ik bedoel, dames die zichzelf proberen te strippen om zo een bevalling op te wekken neem ik niet al te serieus :+)
dat doet toch pijn :? :X
pi_106780062
gefeli Kwisted!! Wie wordt de volgende :P
  vrijdag 13 januari 2012 @ 22:20:20 #200
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_106782097
Babybytes is alleen leuk om de ontwikkeling per week te volgen, verder niets te zoeken daar.
Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......
  vrijdag 13 januari 2012 @ 22:22:55 #201
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_106782241
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 21:42 schreef Aemelia het volgende:

[..]

Ik heb daar ook eens gekeken ja, ik knapte gelijk al af op die verschrikkelijke lay out van dat forum :r damnnn. Gelijk weg daar :')
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 22:20 schreef Susie het volgende:
Babybytes is alleen leuk om de ontwikkeling per week te volgen, verder niets te zoeken daar.
Whaha idd! :D
pi_106782607
Ik ben een vaste poster op babybytes. Sfeer is juist tof en iedereen is leuk :) En de tips enzo zijn juist heel handig! Begrijp niet goed wat jullie er zo erg aan vinden...
  vrijdag 13 januari 2012 @ 22:41:18 #203
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_106783361
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 22:28 schreef Cocotrimonium het volgende:
Ik ben een vaste poster op babybytes. Sfeer is juist tof en iedereen is leuk :) En de tips enzo zijn juist heel handig! Begrijp niet goed wat jullie er zo erg aan vinden...
Nouja, de lay out van het forum dus.. Ik vind het echt totaal onduidelijk :) Snap best dat het gezellig kan zijn, alleen heb ik geen zin om te investeren om alles op te gaan zoeken zeg maar, waar alles zit etc..
pi_106797244
AED Jammer joh .. Hopen voor meer geluk in de volgende ronde!
pi_106801334
Jammer AED :*
pi_106804625
Pfffff,mijn geduld wordt ernstig op de proef gesteld.... Nog geen }) te zien hier... Nu een week geleden voor het laatst getest,mijn mogelijke eisprong was geen eisprong denk ik want afgelopen dagen geen positieve ovutest gehad. :X
pi_106804729
Hier nog steeds alle symptomen maar nog geen bloed, vanmorgen wel een lage temp, hoop nog een beetje op innestelingsdip maar denk dat ongi wel komt.

Kun je eigenlijk symptomen hebben tussen bevruchting en innesteling?
pi_106804819
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 22:41 schreef Enfermera het volgende:

[..]

Nouja, de lay out van het forum dus.. Ik vind het echt totaal onduidelijk :) Snap best dat het gezellig kan zijn, alleen heb ik geen zin om te investeren om alles op te gaan zoeken zeg maar, waar alles zit etc..
Ik ken de hele site niet om eerlijk te zijn :@
pi_106804868
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 januari 2012 16:39 schreef happyme28 het volgende:
Hier nog steeds alle symptomen maar nog geen bloed, vanmorgen wel een lage temp, hoop nog een beetje op innestelingsdip maar denk dat ongi wel komt.

Kun je eigenlijk symptomen hebben tussen bevruchting en innesteling?
Ik denk het wel. Je lijf is vanaf het begin af aan al bezig met veranderen, lijkt me.

AED: jammer :*
  zaterdag 14 januari 2012 @ 16:47:11 #210
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_106805032
Uhm. Gister en vandaag al wat bloederig slijmerige afscheiding (leuk he, niet onder een spoiler :7) en vandaag echt KNEITERsacherijnig, crazy bitch modus gaat nog niet off ;( Niet leuk voor mijn man! Ben ook echt moe, bluh, alles. Woensdag moet ik ongesteld worden. Twijfel of ik wellicht niet een innesteling heb ofzo nu... Zo apart, dit heb ik nog nooit gehad. Ja, de dag voordat ik ongesteld moet worden. Dus ja, of mn cyclus is door de war (das kut, want hij was hartstikke regelmatig op 27 dagen..) óf....... *) O-) Zou ik nu al kunnen testen? Das toch echt te vroeg he, ook met die goedkope testen van de kruidvat....
pi_106805235
Enfermera, lijkt me wat vroeg idd, als het innesteling is, dan zou ik nog 2 dagen wachten, dan er genoeg HCG moeten zijn.
  zaterdag 14 januari 2012 @ 16:59:52 #212
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_106805404
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 januari 2012 16:53 schreef happyme28 het volgende:
Enfermera, lijkt me wat vroeg idd, als het innesteling is, dan zou ik nog 2 dagen wachten, dan er genoeg HCG moeten zijn.
Ja idd, zoiets dacht ik ook al ja :)
pi_106805477
Enfermera, ik zou er voor kiezen om te wachten tot woensdag, maar dat valt vast niet mee.
Sterkte met de crazy bitch modus, ook voor je man.

Milka wat wordt je geduld op de proef gesteld, erg vervelend zo.

Happyme ook al lang aan het wachten. Volgens mij kan het soms zo zijn dat je idd al klachten hebt na de bevruchting, volgens google komt dat heel af en toe voor.
  zaterdag 14 januari 2012 @ 17:04:15 #214
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_106805543
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 januari 2012 17:02 schreef Sethiwe het volgende:
Enfermera, ik zou er voor kiezen om te wachten tot woensdag, maar dat valt vast niet mee.
Sterkte met de crazy bitch modus, ook voor je man.

Milka wat wordt je geduld op de proef gesteld, erg vervelend zo.

Happyme ook al lang aan het wachten. Volgens mij kan het soms zo zijn dat je idd al klachten hebt na de bevruchting, volgens google komt dat heel af en toe voor.
Whaha nee. Dat laatste is wel het ergste hoor, dat wachten lukt wel.. heb genoeg afleiding en inmiddels geleerd niet al mn hoop erop te vestigen, ga er gewoon vanuit dat ik ongesteld word nu :) Dat scheelt teleurstelling!
pi_106805613
quote:
11s.gif Op zaterdag 14 januari 2012 16:47 schreef Enfermera het volgende:
Uhm. Gister en vandaag al wat bloederig slijmerige afscheiding (leuk he, niet onder een spoiler :7) en vandaag echt KNEITERsacherijnig, crazy bitch modus gaat nog niet off ;( Niet leuk voor mijn man! Ben ook echt moe, bluh, alles. Woensdag moet ik ongesteld worden. Twijfel of ik wellicht niet een innesteling heb ofzo nu... Zo apart, dit heb ik nog nooit gehad. Ja, de dag voordat ik ongesteld moet worden. Dus ja, of mn cyclus is door de war (das kut, want hij was hartstikke regelmatig op 27 dagen..) óf....... *) O-) Zou ik nu al kunnen testen? Das toch echt te vroeg he, ook met die goedkope testen van de kruidvat....
Toen ik zwanger was, heb ik eerst gedacht dat ik ongesteld moest worden. Leek er heel erg op. Had zelf alleen geen bloed/bruinverlies. Dus wie weet, spannend :)

Zou idd nog niet testen. Als ie negatief is, weet je immers nog net niks.
pi_106805617
Dat is idd wel een goede instelling om teleurstelling te voorkomen.
pi_106805789
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 januari 2012 17:06 schreef Sethiwe het volgende:
Dat is idd wel een goede instelling om teleurstelling te voorkomen.
Aye. Tis zo makkelijk om jezelf de kop gek te maken. Sinds gisteravond heb ik last van:
* extreme moeheid
* hoofdpijn
* misselijkheid (vanmorgen)

Oh jee! Symptomen :o

Maarrr.... Ik heb ook veel te weinig slaap gehad en bagger gegeten de laatste dagen. Tis alleen heel makkelijk om dat te 'vergeten' :P
pi_106805980
Coco klopt helemaal wat je zegt.
Als je zwanger wil worden ben je veel meer op symptomen gericht dan normaal.
En soms kan je van je natuurlijke cylus ook symptomen krijgen die je met anticonceptie niet had, waardoor het ook lijkt alsof je zwangerschapssymptomen hebt.
En daarbij gaat soms het logische denken verloren :Y.
  zaterdag 14 januari 2012 @ 17:18:50 #219
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_106806056
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 januari 2012 17:06 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Toen ik zwanger was, heb ik eerst gedacht dat ik ongesteld moest worden. Leek er heel erg op. Had zelf alleen geen bloed/bruinverlies. Dus wie weet, spannend :)

Zou idd nog niet testen. Als ie negatief is, weet je immers nog net niks.
Haha ja idd, daaorm is het ook zo lastig.. :P
Nee precies :+
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 januari 2012 17:11 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Aye. Tis zo makkelijk om jezelf de kop gek te maken. Sinds gisteravond heb ik last van:
* extreme moeheid
* hoofdpijn
* misselijkheid (vanmorgen)

Oh jee! Symptomen :o

Maarrr.... Ik heb ook veel te weinig slaap gehad en bagger gegeten de laatste dagen. Tis alleen heel makkelijk om dat te 'vergeten' :P
Haha precies! :P
pi_106806574
quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2012 17:02 schreef Twinkle20 het volgende:
.Hmmm probeerde vanmorgen met een vinger naar binnen te gaan maar dat lukt gewoonweg niet, alles zit potdicht zeg maar. Niet ongesteld geworden maar ook geen tekenen dat dat binnen nu en 24 uur gaat gebeuren (meestal voel ik dat behoorlijk met krampen bv.).

En dit is nog steeds het geval ... Alles potdicht (al vanaf afgelopen dinsdag), kan gelukkig wel seksen met mijn mannie en word dan gewoon nat van binnen enzo.

Maar zoals de binnenkant nu voelt, zo voelt het ook op het moment dat ik ongesteld ga worden.

Ik zit eigenlijk te wachten op een mijn eerste gewone menstruatie nadat ik gestopt ben met de pil. Maar buiten bovenstaande nog steeds geen last van kramp, bloedverlies of wat dan ook..

Raar lijf ook. Ik wil zo graag mijn cyclus kunnen bepalen maar dat gaat nog niet zolang ik niet ongesteld word!

*zucht*
  zondag 15 januari 2012 @ 11:14:34 #221
57497 happyme28
I'm so happy
pi_106826968
Hier ook ongesteld geworden. Heel raar, ik zeg gisteravond tegen (8> hey, de symptomen zijn weg en half uurtje later de eerste spotting en nu lijkt het door te zetten. Jammer, was een mooie maand geweest vlak voor mijn 38e verjaardag.

Wel een duidelijke cyclus, dus dat is me ook wat waard :)

Twinkle, herkenbaar. Erg vervelend als het zo'n tijd duurt voor alles weer op gang is. Hopelijk komt het snel.
pi_106827005
quote:
0s.gif Op zondag 15 januari 2012 11:14 schreef happyme28 het volgende:
Hier ook ongesteld geworden. Heel raar, ik zeg gisteravond tegen (8> hey, de symptomen zijn weg en half uurtje later de eerste spotting en nu lijkt het door te zetten. Jammer, was een mooie maand geweest vlak voor mijn 38e verjaardag.

Wel een duidelijke cyclus, dus dat is me ook wat waard :)

Twinkle, herkenbaar. Erg vervelend als het zo'n tijd duurt voor alles weer op gang is. Hopelijk komt het snel.
Jammer. Op naar de volgende ronde. En zoals je zelf al zegt: duidelijke cyclus is ook fijn :)

Happyme28: heb je dit account dus al bijna tien jaar? :D :+
pi_106827022
Balen Happyme, maar wel fijn dat het een duidelijke cyclus is. Je geeft er gelijk een positieve draai aan.

Twinkle ik wens je veel geduld toe, want dat is soms wel nodig als je zwanger wilt worden :*
pi_106827167
hihih is het weer maak je de kop gek dagen :?
:P

gister gehoord dat vriendin die al heul lang bezig zijn eindelijk zwanger is..
dat is fijn want ik moest /wilde haar gister vertellen dat wij nu ook bezig zijn.. nu blijft ze ons tenminste voor! :D :@

zondag 15 januari 2012 @ 11:40:10 #225
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_106827421
quote:
10s.gif Op zondag 15 januari 2012 11:26 schreef Barretje80 het volgende:
hihih is het weer maak je de kop gek dagen :?

gister gehoord dat vriendin die al heul lang bezig zijn eindelijk zwanger is..
dat is fijn want ik moest /wilde haar gister vertellen dat wij nu ook bezig zijn.. nu blijft ze ons tenminste voor! :D :@
Ahh wat fijn! O+ Whaha ja :P

Hier zijn mn PMS symptomen gelukkig wat minder :D
pi_106828085
Ik heb deze keer trouwens wel een innestellingsbloeding gehad. Tenminste dat denk ik. Had namelijk afgelopen dinsdag (3dagen voor NOD, 10 dagen na bevruchting) een beetje rose/bruine afscheiding. Toen dacht ik nog wat begint mijn ongesteldheid vroeg. Maar daarna was het weer gewoon wit, en toen kreeg ik al zo'n vermoeden he. En dat in combinatie met wat gevoelige borsten.

Ik wil heel graag samen met een van jullie naar Z&G (lekker veilig gevoel :@) nog NOD's de aankomende dagen??
  zondag 15 januari 2012 @ 12:50:37 #227
57497 happyme28
I'm so happy
pi_106829171
quote:
0s.gif Op zondag 15 januari 2012 11:16 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Jammer. Op naar de volgende ronde. En zoals je zelf al zegt: duidelijke cyclus is ook fijn :)

Happyme28: heb je dit account dus al bijna tien jaar? :D :+
Ja, ik hobbel hier al weer wat jaartjes rond maar ik bedoelde uitgerekend vlak voor mijn 38e, ben net 3 maanden 37 ;) . Na Idols 1 blijven hangen haha

Ik hoopte ook nog stiekem een beetje op een innestelingsbloeding, die had ik nl. Vorige 2 keer ook, maar het is nu wel doorgezet. Op naar de eisprong, helaas komt ie hier pas na 3 weken dus weer ff wachten.
pi_106829242
quote:
0s.gif Op zondag 15 januari 2012 12:11 schreef Kwisted het volgende:
Ik heb deze keer trouwens wel een innestellingsbloeding gehad. Tenminste dat denk ik. Had namelijk afgelopen dinsdag (3dagen voor NOD, 10 dagen na bevruchting) een beetje rose/bruine afscheiding. Toen dacht ik nog wat begint mijn ongesteldheid vroeg. Maar daarna was het weer gewoon wit, en toen kreeg ik al zo'n vermoeden he. En dat in combinatie met wat gevoelige borsten.

Ik wil heel graag samen met een van jullie naar Z&G (lekker veilig gevoel :@) nog NOD's de aankomende dagen??
Ik wil je bubbel niet laten barsten, maar dit heb ik iedere maand :+
  zondag 15 januari 2012 @ 12:57:07 #229
57497 happyme28
I'm so happy
pi_106829363
quote:
0s.gif Op zondag 15 januari 2012 12:52 schreef _aurum_ het volgende:

[..]

Ja, maar Kwisted heeft positief getest dus dan is het wel heel waarschijnlijk. Het kan ook een wondje geweest zijn maar innesteling lijkt aannemelijker.
pi_106830962
quote:
0s.gif Op zondag 15 januari 2012 12:52 schreef _aurum_ het volgende:

[..]

Dit heb ik vorige week ook gehad .. Maar zolang ik niet hoef te kotsen gaan er bij mij nog geen alarmbelletjes rinkelen .. Gewoon om met beide benen op de grond te blijven staan.

Maar heel stiekem denk ik ook :zou het? ZOU HET?

De vorige keer nadat ik met de pil stopte, had ik een week erna een pilbloeding. Ongeveer anderhalve week daarna weer normale menstruatie.

Nu heb ik met oudjaar mijn pilbloeding gehad .. Twee weken verder maar nog steeds geen menstruatie.

De vorige keer dat ik stopte met de pil slikte ik hem ruim 10 jaar. Meestal slikte ik een jaar lang door en dan liet ik de pilbloeding een keer komen.

Vanaf eind vorige zomer weer gestart met pil na 3 maanden te zijn gestopt, en eind december dan definitief gestopt. Een erg korte periode in tegenstelling tot de vorige keer, maar menstruatie is nog niet in zicht.

Dus ik weet wel dat ik mijzelf niet gek moet maken en dat het wel erg makkelijk is om nu allemaal dingetjes aan je lijf te voelen die je normaal niet voelt of waar je normaal niet op let.

Maar ik vind het stiekem wel een klein beetje verdacht dat ik vorige week een ietsepietse beetje bruine tattie en ietsepietse helderrood bloed had, maar dat de menstruatie niet voortzette. En dat mijn tieten ineens pijn doen.

Maar verder geen rare symptomen hier .. geen hoofdpijn, geen zin in meer eten .. en zoals ik al zei: zolang ik nog niet hoef te kotsen denk ik dat ik het mijzelf alleen maar inbeeld omdat ik het zo graag wil.
pi_106831007
naja, we kunnen er kort of lang over speculeren. Soms is het gewoon een kwestie van afwachten :Y
  zondag 15 januari 2012 @ 14:16:29 #232
57497 happyme28
I'm so happy
pi_106831529
Twinkle, maar als je pilbloeding met oudjaar had zit je nu toch pas rond je eisprong? Ik denk dat dat beetje bloed van een eisprong is geweest ALS je cyclus al weer direct pp gang is gekomen.mEen cyclus van 2 weken is onmogelijk lijkt me.
pi_106834868
quote:
0s.gif Op zondag 15 januari 2012 12:57 schreef happyme28 het volgende:

[..]

Ja, maar Kwisted heeft positief getest dus dan is het wel heel waarschijnlijk. Het kan ook een wondje geweest zijn maar innesteling lijkt aannemelijker.
Vals positief komt vrijwel nooit voor idd. Ik heb dat trouwens nooit, vooraf wat afscheiding. Net eens My Days bekeken en blijkbaar hebben we net mijn meeste vruchtbare periode achter de rug. Komt goed uit dat we flink gebatst hebben :')

eigenlijk te veel, moet om de dag he? :P :')
pi_106834915
Oh. En 'bruine tattie' :D :')
pi_106835253
Ja kwist ook niet hoe ik het anders netjes kon formuleren :')
pi_106835329
quote:
0s.gif Op zondag 15 januari 2012 16:16 schreef Twinkle20 het volgende:
Ja kwist ook niet hoe ik het anders netjes kon formuleren :')
Ik weet wel echt precies wat je bedoelt. ^^
  zondag 15 januari 2012 @ 17:26:44 #237
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_106837589
quote:
0s.gif Op zondag 15 januari 2012 12:11 schreef Kwisted het volgende:

Ja, zoiets had ik dus ook. Te vaag. Ja, woensdag...
quote:
7s.gif Op zondag 15 januari 2012 13:57 schreef _aurum_ het volgende:
naja, we kunnen er kort of lang over speculeren. Soms is het gewoon een kwestie van afwachten :Y
Soms? Altijd! :P :D Of je nu wacht op klustijd, een menstruatie of een eisprong, het is altijd wachten :P c_/ :Y) :7
quote:
1s.gif Op zondag 15 januari 2012 16:05 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Vals positief komt vrijwel nooit voor idd. Ik heb dat trouwens nooit, vooraf wat afscheiding. Net eens My Days bekeken en blijkbaar hebben we net mijn meeste vruchtbare periode achter de rug. Komt goed uit dat we flink gebatst hebben :')

eigenlijk te veel, moet om de dag he? :P :')
Jaaa, veul te veul! Kan echt niet! :{w
pi_106838608
pi_106857877
quote:
7s.gif Op zondag 15 januari 2012 13:57 schreef _aurum_ het volgende:
Jup! Nouja soms, eigenlijk altijd :)
Hier in de wachtweken, dus afwachten maar ;)
pi_106857937
NOD is volgende week pas, dus duurt nog even. En jullie? Nog andere dames met de NOD wel al eerder?
pi_106860495
Op dit moment is mijn NOD gewoon maar standaard elke dag want een fatsoenlijke cyclus vast stellen is mij nog niet gelukt =)
  maandag 16 januari 2012 @ 08:01:28 #242
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_106860568
Wat zijn jullie toch heerlijk expliciet O+.

En inderdaad, irritant dat wachten, helemaal bij ondefinieerbare cycluslengtes (en zwaar rammelende eierstokken).... -O-

Ik ben bang dat het hier na 2 'perfecte' cycli ook weer veranderd is... Heb deze week ovulatietestjes gedaan en geen eisprong kunnen ontdekken. Ik test nog wel een paar dagen door, maar als mijn cyclus weer 28 dagen is dan vraag ik me af waar mijn ei is.... oO<
pi_106860694
hmm.. volgens mij heb ik m'n ei gemist :P
hij stond in de planning voor 25 jan, maar had gister en vandaag al eiwit-achtige bedoeningen :P
en aangezien er niet aan FFF gedaan wordt.. zal ik wel weer een maand moeten wachten en
Note to self : vroege eisprong!!!!!

of ik zie het allemaal verkeerd en lukt het de 25ste alsnog :P

pi_106862165
quote:
0s.gif Op maandag 16 januari 2012 07:45 schreef Twinkle20 het volgende:
Op dit moment is mijn NOD gewoon maar standaard elke dag want een fatsoenlijke cyclus vast stellen is mij nog niet gelukt =)
Dit! Al werken wij inmiddels met een range van 11 dagen.
  maandag 16 januari 2012 @ 10:40:11 #245
364382 Aemelia
*bla bla bla bla*
pi_106863108
quote:
10s.gif Op maandag 16 januari 2012 08:22 schreef Barretje80 het volgende:
hij stond in de planning voor 25 jan, maar had gister en vandaag al eiwit-achtige bedoeningen :P
en aangezien er niet aan FFF gedaan wordt.. zal ik wel weer een maand moeten wachten en

Maar als je vandaag ook een eiwittoestand in je broekje hebt dan issie nog niet geweest! Wss vandaag? Hopla, giet wat alcohol in hem en seksen maar! :P

Ik ben niet meer ongesteld (en pfff das ff andere koek zonder spiraal oef! :X ) en ben aan het tempen met mijn fertility friend. Ben benieuwd hoe lang mijn cyclus nu is. Zal wel geen ovulatie worden en 50 dagen cyclus :')

Oh man en dit hele proces is wachten! Wachten op je ei, zwangerschap, echo's, bevalling, tot baby eindelijk eens stopt met huilen, tot die kut krampen over gaan, tot ie lacht, wat zegt, gaat eten, kruipen, lopen, praten, school, studie en dan EINDELIJK HET HUIS UIT!!! :D
  maandag 16 januari 2012 @ 10:40:24 #246
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_106863115
Vanochtend een test verspild *G* Ik was té ongeduldig (woensdag zou ik ongesteld moeten worden), maar door rare kwaaltjes (ineens heul snel duizelig, en niet omdat ik te weinig gegeten heb :?) wilde ik er toch 1 aan wagen, heb er nu nog 4 liggen dus kon geen kwaad :') Hartstikke negatief natuurlijk :P
Magoed, ik zit met een duivels dilemma; voor mn werk ga ik woensdag naar het buitenland, ik kom vrijdag pas weer terug. Rationele ik (8> vind dat ik vrijdag mag pas testen, als ik niet ongesteld word weet ik dan toch al hoe laat het is, maar de crazy bitch in mij wil natuurlijk woensdag er al een testje aan wagen (EINZ!!1!!! >:) )

Dus ja. :+
pi_106863202
quote:
99s.gif Op maandag 16 januari 2012 10:40 schreef Enfermera het volgende:
Vanochtend een test verspild *G* Ik was té ongeduldig (woensdag zou ik ongesteld moeten worden), maar door rare kwaaltjes (ineens heul snel duizelig, en niet omdat ik te weinig gegeten heb :?) wilde ik er toch 1 aan wagen, heb er nu nog 4 liggen dus kon geen kwaad :') Hartstikke negatief natuurlijk :P
Magoed, ik zit met een duivels dilemma; voor mn werk ga ik woensdag naar het buitenland, ik kom vrijdag pas weer terug. Rationele ik (8> vind dat ik vrijdag mag pas testen, als ik niet ongesteld word weet ik dan toch al hoe laat het is, maar de crazy bitch in mij wil natuurlijk woensdag er al een testje aan wagen (EINZ!!1!!! >:) )

Dus ja. :+
He, jammer... Maar ik zou gewoon woensdag niet!!! testen en dan ook vooral niet meenemen in je tas. Als je het niet hebt, kun je het ook niet doen :)

TM, irritant is dat, loopt het allemaal prima en op schema, ga je er voor -> weg cyclus-regelmaat... Stom gedoe!

Mijn nod is eind deze week... maar ik probeer heel hard niet te denken dat dat het geval is :+
  Vis een optie? maandag 16 januari 2012 @ 10:50:54 #248
70532 loveli
N
pi_106863396
quote:
10s.gif Op maandag 16 januari 2012 08:22 schreef Barretje80 het volgende:

Eiwit-achtig slijm komt voor de eisprong. Dat slijm is perfect voor zaadcellen, ze overleven langer en bewegen beter dankzij goed slijm. Dus... enjoy ;)
crap in = crap out
  maandag 16 januari 2012 @ 10:54:04 #249
364382 Aemelia
*bla bla bla bla*
pi_106863497
Enfermera, ik heb in dezelfde situatie gezeten met kind 1. In alle vroegte getest POSITIEF WHAAAAAAA! En toen hoppa naar schiphol en was ik een week weg. Dat was eigenlijk heel irritant. Ik heb de hele weg lopen huilen om die positest (zo erg dat de persoon naast mij in het vliegtuig tissues aangaf en vroeg of het echt wel ging...). En die week was ik heel alleen in mijn vreugde.

Ik zou echt echt echt echt echt niet testen op woensdag maar wachten. Het is maar voor een paar dagen en echt het is veel fijner om met zn tweeen mee te maken die eerste dagen van ongeloof.

Lijnloos :o zou het kunnen? ik jompel alvast voor je! *O* *O* *O* *O* *O* *O*
  maandag 16 januari 2012 @ 10:54:46 #250
364382 Aemelia
*bla bla bla bla*
pi_106863514
quote:
0s.gif Op maandag 16 januari 2012 10:50 schreef loveli het volgende:

[..]

Eiwit-achtig slijm komt voor de eisprong. Dat slijm is perfect voor zaadcellen, ze overleven langer en bewegen beter dankzij goed slijm. Dus... enjoy ;)
Sterker nog, na de eisprong is het ff gortdroog down under :Y)
  maandag 16 januari 2012 @ 10:54:54 #251
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_106863522
quote:
0s.gif Op maandag 16 januari 2012 10:50 schreef loveli het volgende:

[..]

* Barreltje vanavond :

_O-
  maandag 16 januari 2012 @ 10:57:41 #252
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_106863602
quote:
0s.gif Op maandag 16 januari 2012 10:43 schreef Lijnloos het volgende:

[..]

He, jammer... Maar ik zou gewoon woensdag niet!!! testen en dan ook vooral niet meenemen in je tas. Als je het niet hebt, kun je het ook niet doen :)

TM, irritant is dat, loopt het allemaal prima en op schema, ga je er voor -> weg cyclus-regelmaat... Stom gedoe!

Mijn nod is eind deze week... maar ik probeer heel hard niet te denken dat dat het geval is :+
Oh, nee dat meeneemen doe ik ook zekerrr niet! Ik ga met een collega en die mag 't absoluut nog niet weten :') :o
quote:
0s.gif Op maandag 16 januari 2012 10:54 schreef Aemelia het volgende:
Enfermera, ik heb in dezelfde situatie gezeten met kind 1. In alle vroegte getest POSITIEF WHAAAAAAA! En toen hoppa naar schiphol en was ik een week weg. Dat was eigenlijk heel irritant. Ik heb de hele weg lopen huilen om die positest (zo erg dat de persoon naast mij in het vliegtuig tissues aangaf en vroeg of het echt wel ging...). En die week was ik heel alleen in mijn vreugde.

Ik zou echt echt echt echt echt niet testen op woensdag maar wachten. Het is maar voor een paar dagen en echt het is veel fijner om met zn tweeen mee te maken die eerste dagen van ongeloof.

Lijnloos :o zou het kunnen? ik jompel alvast voor je! *O* *O* *O* *O* *O* *O*
Oh echttt :o Oh jij testte positief toen, jeutje, wat erg! Whaha idd :P
nee precies.... :D
  maandag 16 januari 2012 @ 10:58:02 #253
364382 Aemelia
*bla bla bla bla*
pi_106863612
quote:
7s.gif Op maandag 16 januari 2012 10:54 schreef Barreltje het volgende:

[..]

* Barreltje vanavond :

[ afbeelding ]

_O-
Jihaaaaaaa! ):O *; *O*
pi_106863957
quote:
7s.gif Op maandag 16 januari 2012 10:54 schreef Barreltje het volgende:

[..]

* Barreltje vanavond :

[ afbeelding ]

_O-
:+ Geniaal!

@Aemelia, Jompelen hoeft nog niet hoor... ik heb geen idee of het wel of niet raak zou kunnen zijn. Ik ben weer als een halve zool aan het hypochonderen, en direct daarbij probeer ik bij alles te relatieveren dat het niet zo is. Ik moet het gewoon loslaten van mezelf... en dan zien we dit weekend wel verder :P
  maandag 16 januari 2012 @ 11:23:44 #255
364382 Aemelia
*bla bla bla bla*
pi_106864362
In zen modus dus Lijnloos *oooooohm*

Ik droomde trouwens dat ik een lente kindje kreeg. Prima!
pi_106865012
quote:
0s.gif Op maandag 16 januari 2012 11:23 schreef Aemelia het volgende:
Dan moet je nog ff wachten op een 2e streepje!
pi_106865073
quote:

Maar met alle rare weersschommelingen kan die lente ook zomaar in december vallen :+
pi_106865252
Haha dat is waar!
pi_106865982
@Lijnloos: toch spannend :)

Ik heb zelf geen flauw idee. Ga er altijd maar van uit dat het niet raak is. Verwacht sowieso dat het een half jaar tot een jaar gaat duren voor het raak is. En voor mijn gevoel zitten we nu pas weer in onze eerste 'echte' ronde. Dus ik heb nog even te gaan :P
pi_106866148
quote:
0s.gif Op maandag 16 januari 2012 10:43 schreef Lijnloos het volgende:
^^
  maandag 16 januari 2012 @ 12:39:53 #261
364382 Aemelia
*bla bla bla bla*
pi_106866386
quote:
0s.gif Op maandag 16 januari 2012 11:49 schreef Gerberaatje het volgende:

[..]

Maar met alle rare weersschommelingen kan die lente ook zomaar in december vallen :+
*O* *O* *O* *O* *O*
pi_106867006
quote:
0s.gif Op maandag 16 januari 2012 11:09 schreef Lijnloos het volgende:

[..]

:+ Geniaal!

@Aemelia, Jompelen hoeft nog niet hoor... ik heb geen idee of het wel of niet raak zou kunnen zijn. Ik ben weer als een halve zool aan het hypochonderen, en direct daarbij probeer ik bij alles te relatieveren dat het niet zo is. Ik moet het gewoon loslaten van mezelf... en dan zien we dit weekend wel verder :P
Ben jij mij? :+

Ik ben er weer. Bij mijn vorige poging had ik nogal gevoelige borsten. Nah ja, eigenlijk maar 1. De gevoeligheid bleek door een knobbeltje te komen. Onderzoeken en punctie gehad en alles is ok! ^O^
Wij gaan er weer voor! *O*
pi_106868160
quote:
0s.gif Op maandag 16 januari 2012 13:01 schreef Regenboogjes het volgende:

[..]

Ik ben er weer. Bij mijn vorige poging had ik nogal gevoelige borsten. Nah ja, eigenlijk maar 1. De gevoeligheid bleek door een knobbeltje te komen. Onderzoeken en punctie gehad en alles is ok! ^O^
Uhm, niet dat ik weet... :+ Maar wat goed dat de punctie goed is gegaan en alles ok! Succes, en hopelijk heb je snel weer recht op pijnlijke borsten! (dwz: vanwege hormoonhuishouding en baby in aanbouw natuurlijk!)
  maandag 16 januari 2012 @ 15:40:21 #264
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_106872116
quote:

Whahahaha _O- Das wel heul snel :7
quote:
0s.gif Op maandag 16 januari 2012 13:01 schreef Regenboogjes het volgende:

[..]

Wat fijn dat alles goed was! :* En succes met de volgende ronde! :D *G*
pi_106876034
Hallo,hier nog steeds niets.. maar eh,zit er op die testen van de kruidvat (niet die twee voor vijf maar die anderen in de roze verpakking,de luxere zeg maar) een voorgedrukt streepje? Hij is een beetje vaag.... :?
pi_106876104
Doe es plaatsen Milka....
pi_106876134
Ja, Milka, doe es een foto!
  maandag 16 januari 2012 @ 17:57:31 #268
52229 Chanty
pi_106877575
Vandaag de sleutel van ons huis gekregen. Straks dus 3 kamers over de de kinders kunnen nu komen :+
  maandag 16 januari 2012 @ 18:03:13 #269
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_106877775
quote:
0s.gif Op maandag 16 januari 2012 17:57 schreef Chanty het volgende:
Vandaag de sleutel van ons huis gekregen. Straks dus 3 kamers over de de kinders kunnen nu komen :+
Jaaaa! :D Whaha leuk is dat he :D hebben wij nu ook ^^ We zitten al helemaal te denken waar de kinderkamer komt en hoe we 'm gaan inrichten O+
pi_106878113
Nouja zeg wij doen het 1 keer zonder rubber en meteen 2 streepjes :X :D :@
  maandag 16 januari 2012 @ 18:20:18 #271
57497 happyme28
I'm so happy
pi_106878363
quote:
0s.gif Op maandag 16 januari 2012 18:12 schreef Co_OL het volgende:
Wow Co_OL, dat is nog eens geluk hebben! Ik neem tenminste aan dat een tweede welkom is? Gefeliciteerd!
pi_106878724
quote:
0s.gif Op maandag 16 januari 2012 18:20 schreef happyme28 het volgende:

[..]

Wow Co_OL, dat is nog eens geluk hebben! Ik neem tenminste aan dat een tweede welkom is? Gefeliciteerd!
Ja anders doe je het niet he :D maar goed na 1x al raak hadden we niet echt verwacht :+

Maar goed is pas vroeg he 1 maart hou ik het op voor de zekerheid ;)
  maandag 16 januari 2012 @ 18:37:35 #273
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_106878994
quote:
Damn :o Tof! :D *G* Gefeliciteerd!
pi_106879257
Zal proberen het op de foto te krijgen,maar het is echt heel licht ( (8> ziet hem ook,maar misschien is de wens de vader van de gedachte). Heb nog een test,zal morgenochtend weer der overheen piesen
pi_106880060

Maar je ziet dus niks hier.... het streepje staat een beetje rechts van het midden voor degenen die wel iets ontwaren....
pi_106880225
quote:
0s.gif Op maandag 16 januari 2012 19:04 schreef milka82 het volgende:
[ afbeelding ]

Maar je ziet dus niks hier.... het streepje staat een beetje rechts van het midden voor degenen die wel iets ontwaren....
Zwangerschaps- of ovulatietest? Heb het even gemist. En bedoel je nou gewoon dat streepje in het rondje? Want die is toch overduidelijk?
  maandag 16 januari 2012 @ 19:10:38 #277
190853 RockabeIIa
pi_106880351
Pardon? 4 streepjes geplast vandaag? Of lees ik het nu verkeerd?
  maandag 16 januari 2012 @ 19:11:39 #278
190853 RockabeIIa
pi_106880386
Co_ol jij iig van harte gefeliciteerd!!!
pi_106880529
quote:
0s.gif Op maandag 16 januari 2012 19:11 schreef RockabeIIa het volgende:
Co_ol jij iig van harte gefeliciteerd!!!
Oh, en dit natuurlijk! :)
pi_106881119
Milka, probeer anders morgen nog eens zo'n 2voor5 kruidvattest!
(En echt he, die ovu testjes brengen echt geluk! ;) Ik had daar ook niet positief mee getest :P )
pi_106881307
die dikke streep is duidelijk ja, maar der moet ook nog een streepje verticaal... Mar ja, ik denk van niet... Morgenochtend weer een poging

Co_Ol iig gefeliciteerd!
  maandag 16 januari 2012 @ 20:08:49 #282
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_106883387
quote:
[ afbeelding ]

Ik heb m even in negatief gezet om te kijken maar daar zie ik helaas niets :(
  maandag 16 januari 2012 @ 20:20:46 #283
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_106883998
quote:
[ afbeelding ]

Oh, ik vind die testen hopeloos. Kocht ook altijd deze totdat ik die goedkopere ontdekte. Altijd zag ik iets bij deze terwijl het niks was! :( :%
pi_106884067
jullie gaan bankroet aan de testen voor jullie daadwerkelijk zwanger zijn :X
  maandag 16 januari 2012 @ 20:43:51 #285
364382 Aemelia
*bla bla bla bla*
pi_106885337
quote:
0s.gif Op maandag 16 januari 2012 20:22 schreef _aurum_ het volgende:
Daarom koop ik ze op dealextreme 28 testen voor 13euro *O*
pi_106890323
:6 Ben al bijna twee weken overtijd.... Ik wil gewoon rode klatschj of twee streepjes!
pi_106890908
en je hebt al getest enzo :?
  maandag 16 januari 2012 @ 22:18:45 #288
52229 Chanty
pi_106891463
quote:
Dat is het betere werk :P

@Enferma: In mijn hoofd is het huis ook al aardig ingericht :P Mijn man was daar nog duidelijk niet mee bezig. Toen ik vanmiddag zei: 'en dan doen we die kleur in de studeerkamer' vroeg hij: 'Welke is de studeerkamer dan?' En ik dacht: Duhhh die kleine natuurlijk want die andere twee worden dan later kinderkamers, maar bij kinderkamers zat hij dus nog helemaal niet _O- Uiteindelijk toch besloten om een van de grotere slaapkamers voorlopig nog om te bouwen tot studeerkamer aangezien het nog wel heel wat jaartjes zal duren voordat er een tweede komt (eerst maar de eerste :+).
pi_106898210
Co_ol gefeliciteerd, dat is echt een gelukstreffer *O* *O*.

Milka volgens mij zie ik een ienimini potlooddunlijntje rechts, maar het is net hoe het licht erop valt, ik wil je niet teleurstellen, maar denk niet dat het doorkan gaan voor een positieve test. (heb het zelf ook 1 keer gehad met dezelfde test en die liet zo'n potlooddunlijntje zien, was echter wel negatief, want werd later ongesteld)

Chanty succes met klussen, hopelijk kan je snel de kinderkamer echt in gaan richten.

Regenboogjes fijn dat er toch niets aan de hand was, veel succes.
pi_106900548
quote:
Gefeliciteerd!!!!
pi_106900549
quote:
0s.gif Op maandag 16 januari 2012 21:58 schreef milka82 het volgende:
:6 Ben al bijna twee weken overtijd.... Ik wil gewoon rode klatschj of twee streepjes!
Hou jezelf dan toch niet langer in spanning joh! Doe die test gewoon.. dan weet je waar je aan toe bent!
pi_106900747
Wat ik al dacht,hartstikke negatief..... Nou ja,die 50 dagen ga ik bijna halen,haha
pi_106900969
He shit Milka... -O- Nou hopelijk snel rode kwatsj, dan kun je tenminste verder... :*

Co_OL! *O* van harte!!! Leuk joh, gefeliciteerd! Jullie hebben nu ook een peutertje toch? (meen me te herinneren dat jij tegelijk met mij postte in Z&G toen? )
pi_106901008
Co_OL.. gefeliciteerd!

de holbewoonsters-act is enigszins mislukt :)
BarMan was/is ziek.. dus dat sekst niet helemaal lekker :P

vanochtend nog steeds wat eiwit, dus vanavond poging 2 ;)

hoelang blijft dat eiwit uberhaupt eigenlijk zitten ? :@

pi_106901435
Co_ol van harte gefeliciteerd!!! *O*

Milka wat balen zeg -O-
  Vis een optie? dinsdag 17 januari 2012 @ 11:03:19 #296
70532 loveli
N
pi_106904541
quote:
10s.gif Op dinsdag 17 januari 2012 08:03 schreef Barretje80 het volgende:
hoelang blijft dat eiwit uberhaupt eigenlijk zitten ? :@
http://www.mamaenzo.nl/zw(...)ings-ovulatiemethode
crap in = crap out
  dinsdag 17 januari 2012 @ 11:12:30 #297
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_106904762
quote:
tnx!

ik ben af en toe ook zo lui he :@
  dinsdag 17 januari 2012 @ 12:02:22 #298
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_106906235
quote:
0s.gif Op maandag 16 januari 2012 20:22 schreef _aurum_ het volgende:
Nee joh. Die bij kruidvat; 2 voor 5 euro. En dit is de eerste keer dat ik getest heb in 3 maanden. Dus :7 O-)
quote:
0s.gif Op maandag 16 januari 2012 22:18 schreef Chanty het volgende:

[..]

Dat is het betere werk :P

@Enferma: In mijn hoofd is het huis ook al aardig ingericht :P Mijn man was daar nog duidelijk niet mee bezig. Toen ik vanmiddag zei: 'en dan doen we die kleur in de studeerkamer' vroeg hij: 'Welke is de studeerkamer dan?' En ik dacht: Duhhh die kleine natuurlijk want die andere twee worden dan later kinderkamers, maar bij kinderkamers zat hij dus nog helemaal niet _O- Uiteindelijk toch besloten om een van de grotere slaapkamers voorlopig nog om te bouwen tot studeerkamer aangezien het nog wel heel wat jaartjes zal duren voordat er een tweede komt (eerst maar de eerste :+).
Hihi tof :D Nee?? _O- geweldig... Ah precies. Nou fijn dat ie er iig open voor staat! :D Wij hebben het al helemaal ingericht ook qua kleuren zijn we het heel erg eens :) Wordt ongeacht 't geslacht zeer rustig en neutraal (wellicht een ADHD-koter namelijk), en we houden ook niet van dingen zoals figuurtjes (winnie de pooh ofzo) :P dus het wordt grijs/bruin met kleurige accenten (oranje ofzo) ^^ :D Oh mèn, heb er nu al zin in! Pfff!
quote:
7s.gif Op dinsdag 17 januari 2012 11:12 schreef Barreltje het volgende:

[..]

tnx!

ik ben af en toe ook zo lui he :@
google.nl intypen is lastig :Y :D

Pff. Voel me klote. Weet nou niet of mn ongesteldheid eraan zit te komen of dat er wat anders aan de hand is... :O oO<
pi_106906988
Voor de notoire testers onder ons: kijk hier

Duurt wel even voor je in huis hebt en ze zijn minder gevoelig dan je zou hopen, maar je kunt je wel helemaal ziek testen voor weinagh!

O-)
  dinsdag 17 januari 2012 @ 12:47:21 #300
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_106907472
Co_OL, van harte gefeliciteerd! *O*
  dinsdag 17 januari 2012 @ 13:33:19 #301
364382 Aemelia
*bla bla bla bla*
pi_106908857
Wat ontzettend cO_ol!!!!

Wil ik ooooooook! Gefeliciteerd!

Gerberaaatje, die teste heb ik dus ook besteld. Na je tp. Ik wacht nu twee weken ofzo. Hoezo niet gevoelig? Wanner testen deze positief?

Ik durfde niet te posten want nu sluit ik hem en ik weet niet hoe ik een nieuwe moet openen. Maar ik ga het proberen!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')