Haha echt hequote:Op vrijdag 6 januari 2012 20:13 schreef Kursor het volgende:
Het stroomt hier echt vol zeg! Willen degenen die hier al een tijdje zijn plek makenIk gun het jullie van harte.
Sethiwe je hebt helemaal gelijk als je denkt dat ik nog twijfels heb...helaas. Ik denk dat dat blijft. Ik zit er zo tegenaan te hikken met lastige gedachten. Als er geen weg meer terug is, dan hoef ik niet meer te kiezen en dan moet ik het doen met de situatie.
Hier trouwens al aardig wat cycli van 24/25 dagen gehad, dus ik vlieg er doorheen. (alhoewel het wachten altijd te lang duurt toch?)
Lijkt me echt zenuwslopend dat wachtenquote:Op zaterdag 7 januari 2012 11:37 schreef MissVanity het volgende:
Hoi meiden! Ik ben vandaag een week overtijd2 nega testen. Wel heb ik al iets meer dan 2 weken hoofdpijn en heb ik last van rommelende darmen. Verder geen symptomen. Maar ook geen menstruatie pijntjes. Normaal heb ik een week voor dat ik ongesteld moet worden last van pijnlijke borsten. Dat heb ik nu niet. Ik ben echt heel erg zenuwachtig... Ik hoop dat het raak is!
ik ben 'm weer kwijt hoor, maar hoeveel dagen zit je over tijd?quote:Op zaterdag 7 januari 2012 16:19 schreef milka82 het volgende:
Hier wederom een negatieve test maar ook nog geen spatje... Zucht, ik wil nu gewoon![]()
, dan kan ik weer verder
Haha ja idd. En hij zei ook vanavond; "nou, als het raak is vind ik het alleen maar leuk! Dus ik snap het zelf ook niet." XD Hihi.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 21:19 schreef Sethiwe het volgende:
MissVanity heb je normaal wel een hele regelmatige cyclus? Ik duim nog even voor je hoor.
Milka wat balen, ik hoop voor je dat de menstruatie snel komt en je weer verder kan voor de volgende ronde, het wachten op is zo slopend, vooral als je weet dat het toch niet raak is.
Enfermera wel schattig van je man en mocht het raak zijn heeft hij nog 9 maanden om te wennen. En sterkte met de duizeligheid.
uhm, ik had afgelopen woensdag mijn NOD, dus nu drie dagen over tijd zeg maar. Maar ik had deze maand niet echt een duidelijke eisprong (doorzichtige smutschj) dus ik weet het effe niet...quote:Op zaterdag 7 januari 2012 18:49 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
ik ben 'm weer kwijt hoor, maar hoeveel dagen zit je over tijd?
Bedankt voor de tip, dit ga ik zeker proberen! Nu ben ik alleen wel benieuwd waar de etc. voor staatquote:Op vrijdag 6 januari 2012 19:28 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Achgos tochPfff. Hopeloos he?
Is vitamine B6 (pyridoxine) niet iets voor jou? Ik zweer er echt bij, heb echt bijna geen last meer van PMS etc![]()
[..]
Hoe ik het heb geleerd: hard als het puntje van je neus of zacht als de muis van je hand.quote:Op zondag 8 januari 2012 12:06 schreef Twinkle20 het volgende:
Maar 'normaal' voelt deze inderdaad hard en stug aan.
Maar nu dus ja.. zacht en sponzig. Weet ook niet hoe ik het anders moet omschrijven.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mwah, ik zou 3 dagen aanhouden. Er is een verschil tussen 'overleven' en 'in staat zijn tot bevruchting'. Een zaadcel kan lang overleven als hij vruchtbaar slijm tegenkomt en dat is er 8 dagen voor de eisprong nog niet.quote:Op zondag 8 januari 2012 10:08 schreef Mangostine het volgende:
Twinkle, zaad kán tot 8 dagen overleven. En je kunt nog altijd vanavond een gokje wagen, toch?
Zaad in de groefjes van het baarmoederslijmvlies (voor de eisprong, met vruchtbaar slijm in de buurt) is in veel gevallen verantwoordelijk voor een zwangerschap. Als het ei springt gaan ze sprinten. Buiten de vruchtbare periode zorgt slijm er juist voor dat zaad slecht kan bewegen.
Het is allemaal best goed geregeld.crap in = crap out
Tnx! Wat heerlijk zeg zo'n duidelijke cyclusquote:Op zondag 8 januari 2012 12:54 schreef winka het volgende:
[..]
Bedankt voor de tip, dit ga ik zeker proberen! Nu ben ik alleen wel benieuwd waar de etc. voor staat![]()
Twee dames over tijd hierIk ga duimen dat er snel een tweede streepje verschijnt voor jullie. Dat wachten is natuurlijk waardeloos!
Welkom Wolk en Chanty, succes![]()
Precies zoals verwacht ben ik vandaag ongesteld gewordenPrecies een cyclus van 28 dagen
![]()
Mag mijn nod op 5 februari?
Oeh, spannend!quote:Op zaterdag 7 januari 2012 23:40 schreef Sethiwe het volgende:
Ik zit in de klusweken, benieuwd hoelang dat deze keer duurt. Maar ga vooralsnog maar uit van 50 dagen voor mijn volgende NOD, dat zal dan ergens rond 13 februari zijn.
Gesprek van vanochtend heeft je man vast helemaal overtuigd.
Ja goed, al een heel stuk beter gelukkig!quote:Op zondag 8 januari 2012 08:48 schreef Mangostine het volgende:
Sethiwe, balen zo'n lange periode. Er zijn evt homeopatische pilletjes die het weer wat reguleren, is dat een idee?
Milka, misschien heb je een late eisprong gehad en daardoor nu te vroeg getest?
Enfermera, hoe is het met je hoofd?
Whahaquote:Op zondag 8 januari 2012 09:55 schreef Twinkle20 het volgende:
Dames bij nader inzien denk ik niet dat mijn 'echte' menstruatie zich aankondigt i.p.v. een pilbloeding. Maar dat ik mijn eisprong heb gevoeld?!
Gisteravond volgende symptomen:
- Zeurderig gevoel bij mijn baarmoeder - CHECK!
- Dunvloeibare afscheiding (nat, draderig, lijkt op eiwit) - CHECK!
- Mega veel zin in seks - CHECK!
- Baarmoedermond voelt zacht en sponzig aan - CHECK!
Als dat zo is .. Wel een beetje jammer want laatste keer seks was geloof ik afgelopen donderdag. Toen ik vanmorgen bovenstaande ontdekte kreeg ik mijn mannie er helaas niet toe bewogen om nog effe ..... We vinden het allebei wel belangrijk dat we er ook van genieten en niet alleen omdat het 'moet'.
Betekent dat nu dat ik te laat ben voor deze ronde?
Of is er nog hoop?![]()
*zucht* voel me echt nog een beginneling
Whihi.quote:Op zondag 8 januari 2012 12:54 schreef winka het volgende:
[..]
Bedankt voor de tip, dit ga ik zeker proberen! Nu ben ik alleen wel benieuwd waar de etc. voor staat![]()
Twee dames over tijd hierIk ga duimen dat er snel een tweede streepje verschijnt voor jullie. Dat wachten is natuurlijk waardeloos!
Welkom Wolk en Chanty, succes![]()
Precies zoals verwacht ben ik vandaag ongesteld gewordenPrecies een cyclus van 28 dagen
![]()
Mag mijn nod op 5 februari?
Welkom en succes!quote:Op zondag 8 januari 2012 18:32 schreef Chanty het volgende:
Mja geen idee dus, dat zal de tijd uit moeten wijzen. Ondertussen houd ik alles maar bij om te zien of ik er een cyclus in kan ontdekken
Whaha ja iddquote:Op zondag 8 januari 2012 19:40 schreef Ashina het volgende:
Wauw wat een hoop nieuwe mensenwelkom allemaal! Ik hoop dat jullie veel plezier gaan hebben met klussen en snel een tweedestreepje plassen.
Hier is er weer een nieuwe ronde aangebroken. dag 8 vandaag, dus we klussen nu nog ff voor de fun maar over een paar dagen..... Dan moeten we voor t echt aan de bak
Chanty wat vervelend. Hoop dat je menstruatie goed op gang gaat komen dan kan je wat gerichter klussen.
Enfermera, jou man! Zo lief! Hij denkt er in iedergeval wel goed over na
Ja preciesquote:Op zondag 8 januari 2012 20:04 schreef Chanty het volgende:
Ik kijk het eerst even een jaartje aan, aangezien ik nog 27 ben, heb ik nog wel even zeg maarKomende half jaar gaan we gewoon kijken of het lukt, gewoon lekker ongericht klussen
Na een half jaar moeten we het sowieso een half jaartje stil leggen, want anders breng ik mijn collega in de problemen met een onderzoek dat wij moeten doen. Als er dan nog geen structuur in zit ga ik langs de huisarts, moet mijn lichaam ook gewoon de tijd geven om het op orde te krijgen.
quote:Op maandag 9 januari 2012 08:13 schreef Cocotrimonium het volgende:
Oh hai!
Ik heb de knoop doorgehakt en we gaan toch weer gewoon verder. Of nou ja, eigenlijk komt het erop neer dat we gewoon batsen als we er zin in hebben en dat dan zonder voorbehoedsmiddelen. Volgens mij is het gevoel dat het 'moet' wat mij eerder zo tegenstond. Nu heb ik er juist weer een heel goed gevoel bij
Welkom Chanty btw
Ja hoor, ik blijf gewoon meeposten hierquote:Op maandag 9 januari 2012 09:25 schreef Barreltje het volgende:
[..]![]()
blijf je dan wel hier posten?? gezien de "moet moet moet"- mentaliteit hier af en toe??![]()
We zullen zienquote:Op maandag 9 januari 2012 09:26 schreef Lijnloos het volgende:
Coco, fijn dat jullie de knoop hebben doorgehakt en lekker "relaxed" aan de slag gaan weer. Ik hoop dat het snel raak is voor jullie en dat je nu een goede afsluiting hebt op die zwangerschap!
Wat fijn!quote:Op maandag 9 januari 2012 08:13 schreef Cocotrimonium het volgende:
Oh hai!
Ik heb de knoop doorgehakt en we gaan toch weer gewoon verder. Of nou ja, eigenlijk komt het erop neer dat we gewoon batsen als we er zin in hebben en dat dan zonder voorbehoedsmiddelen. Volgens mij is het gevoel dat het 'moet' wat mij eerder zo tegenstond. Nu heb ik er juist weer een heel goed gevoel bij
Welkom Chanty btw
En, MissVanity, al nieuws? k heb niet alles gelezen, dus ms heb ik t gemistquote:Op zaterdag 7 januari 2012 11:37 schreef MissVanity het volgende:
Hoi meiden! Ik ben vandaag een week overtijd2 nega testen.
Milka, jij ? gewoon afwachten?quote:Op zaterdag 7 januari 2012 16:19 schreef milka82 het volgende:
Hier wederom een negatieve test maar ook nog geen spatje... Zucht, ik wil nu gewoon![]()
, dan kan ik weer verder
Coco, yeah, klinkt goed!quote:Op maandag 9 januari 2012 08:13 schreef Cocotrimonium het volgende:
Ik heb de knoop doorgehakt en we gaan toch weer gewoon verder. \ Volgens mij is het gevoel dat het 'moet' wat mij eerder zo tegenstond. Nu heb ik er juist weer een heel goed gevoel bij
quote:Op maandag 9 januari 2012 17:20 schreef Sethiwe het volgende:
Ik zit nu op dag 15, cyclus slaat nu volgens mij een beetje door naar de andere kant.
quote:Op maandag 9 januari 2012 17:39 schreef Enfermera het volgende:
Zo damn. Vandaag op de kleine van een vriendin van me gepast, die is bijna 6 maanden.. maar heeft nu een sprongetje en wilde echt ALLEEN maar op je arm slapen. Ahw, schattig denk je dan, maar na een dag was het echt te zwaar gewoonDamn! Huilen om alles en om niks. Logisch of course, maar ik was blij toen mn man om 4u terug kwam van zn werk zeg... even aflossing! Als ik nu deze maand niet zwanger ben vind ik het echt even niet erg
![]()
morgen! als er dan nog nix gespot is of overmorgen... dat geduld heb ik niet hahaquote:Op maandag 9 januari 2012 18:08 schreef Poppejans het volgende:
woeeeeh Cooki, spannend zeg!!! Ik duim heel hard. Wanneer ga je testen?
ha, das toevallig!quote:Op maandag 9 januari 2012 18:41 schreef AED86 het volgende:
Cooki spannend!
Ook hier een cyclus van 28 dagen nooit een dag langer eigenlijk, kan de klok erop gelijk zetten...Maar vandaag niet ongesteld geworden..
Ben zeer benieuwd of ik morgen ongesteld wordt... Ik wiil wachten tot donderdag met testen, als ik daarvoor dan toch niet ongesteld geowrden ben.
Whaha dat gelook ik ook graag, maar toch, damn! Ben even goed op de grond gezet!quote:Op maandag 9 januari 2012 17:51 schreef Cooki het volgende:
[..]
En, MissVanity, al nieuws? k heb niet alles gelezen, dus ms heb ik t gemist
[..]
Milka, jij ? gewoon afwachten?
[..]
Coco, yeah, klinkt goed!
[..]soort verrassingspakket lijkt t wel
![]()
[..]![]()
met je eigen kind is t anders![]()
![]()
wel leuk om ff te oefenen toch
oh en welkom aan alle nieuwe posters in dit topic, k hoop voor jullie dat snel t tweede streepje verschijnt voor jullie![]()
en hier : nadanoppes.. dag 29 ... das lang geleden.. al jaren 28 dg cyclus..
'k ben er vast te veel mee bezig'![]()
lekker ja!quote:Op maandag 9 januari 2012 19:29 schreef Enfermera het volgende:
Gelukkig lekker gesport net, dus dat scheelt al!![]()
uhm.. en wat moet ik dan nu "doen"?quote:Cook, je moet er echt niet zoveel mee bezig zijn hoor, dan gaat het echt sneller, kommop, das heul niet zo moeilijk toch, gewoon doen![]()
nee joh, van alles gevoeld, dus laat maar komen .. dan kunnen we weer door...quote:Op maandag 9 januari 2012 18:54 schreef Sethiwe het volgende:
Cooki spannend, hoe zit het met alle symptomen zijn ze weg gebleven?
(ik heb nog geen negatieve test he.. maar ook geen idee dat t n positieve gaat worden, deze week)quote:Op maandag 9 januari 2012 19:34 schreef milka82 het volgende:
Cooki,jij ook al negatief. Hier nog steeds helemaal niks,de krampen zijn weg,nergens last van,maar wel twee negatieve testen. Zucht.....
Fietsen?quote:Op maandag 9 januari 2012 19:32 schreef Cooki het volgende:
[..]
lekker ja!
[..]
uhm.. en wat moet ik dan nu "doen"?![]()
ghegeh...
Wtf?! Dat is lekker handig. Dan zijn ovulatietesten ook een manier om HEEL snel arm te wordenquote:Op maandag 9 januari 2012 21:57 schreef Sethiwe het volgende:
Aemelia mijn afgelopen cyclussen zijn 50-29-49 dagen en zoals het er nu uitziet 15 dagen.
Ik wacht nog even op mijn regelmaat.
Je bent nu dus bezig in poging 4 nadat je stopte met de pil? Balen als er niet gelijk regelmaat in zit he. Weet er alles vanquote:Op maandag 9 januari 2012 21:57 schreef Sethiwe het volgende:
Aemelia mijn afgelopen cyclussen zijn 50-29-49 dagen en zoals het er nu uitziet 15 dagen.
Ik wacht nog even op mijn regelmaat.
Haha ja! Maar weetje, het duurde bijna 2 jaar voor ik zwanger was van de eerste en toen ik positief pieste was het blinde paniek OMG OMG OMG OMG OMG!quote:Op maandag 9 januari 2012 22:12 schreef Mangostine het volgende:
Haha Aemelia, klopt ja. De hele tijd denk je OMGOMG VOOR DE ECHT STRAKS IS HET RAAK EN DAN!?
Oh ik hoop het zo voor je!!quote:Op maandag 9 januari 2012 18:34 schreef Cooki het volgende:
[..]
morgen! als er dan nog nix gespot is of overmorgen... dat geduld heb ik niet haha
edit: Poppejans, hoe is t eigk bij jou, cyclus/streepjes wise?![]()
als dat helpt, wat is je bronquote:
goed onthouden haha.. ja ik signaleer (bij mn zwangerschappen) nix behalve boeren..quote:Op maandag 9 januari 2012 21:24 schreef Sethiwe het volgende:
Cooki balen dat je toch weer vanalles gevoeld hebt, was minder gunstig toch qua voortekenen, maar ik blijf nog wel even duimen voor jullie.
28-28-28-voor jaaaaren.... een keer 29/30 tussendoor maar das al 5 jaar terug denk ik.. bizarquote:Op maandag 9 januari 2012 21:45 schreef Aemelia het volgende:
Setiwe & Cooki hoe lang zijn de cyclussen nu geweest? Of heb ik die opsomming gemist? Kloterig want je kansen zijn dan wel de helft minder (uitgaande van 50 dagen) natuurlijk![]()
soort van puberseksquote:Spiraal is er uit. Man wat is de eerste keer seksen dan weird, de hele tijd giechelen![]()
Ik ga er niet vanuit dat het snel raak is dus ik maak het mezelf maar lekker gemakkelijk hier
echt, dit moet toch kloon-onthullend zijn.. maar ik weet t nog niet...quote:Op maandag 9 januari 2012 22:18 schreef Aemelia het volgende:
Haha ja! Maar weetje, het duurde bijna 2 jaar voor ik zwanger was van de eerste en toen ik positief pieste was het blinde paniek OMG OMG OMG OMG OMG!Duurt tot de bevalling ongeveer. Daarna denk je OMG OMG OMG OMG OMG DIT IS MIJN KIND
en direct daarna
![]()
Ik heb er zin an!
wat lief!quote:
oeh, dat zou tof zijn, gewoon gelijk weer zwangerquote:En ik sluit me helaas nog steeds aan bij de ''geen of heeeele lange cyclus'' club...
.... en ben ik ineens zwanger net als bij de eerste![]()
Hè balen zegquote:Op dinsdag 10 januari 2012 08:54 schreef Barreltje het volgende:
hier is de rode termijn ook weer afgelopen
over een week maar eens gaan beginnen met klussen..
en niks tegenzeggen want dat werkt libido verlagend blijkbaar
![]()
Hier ook hoorquote:Op dinsdag 10 januari 2012 12:06 schreef Aemelia het volgende:
Hebben jullie al namen? Of ben ik obsessief en als ik al namen in de aanslag heb?
Ik ben niet KD hoor. Ik heb wel behoorlijk wat raakvlakken met haarquote:Op dinsdag 10 januari 2012 12:24 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Hier ook hoor![]()
En wat Cooki zegt; aan je schrijfstijl moet toch te achterhalen zijn wie je bent, maar ik weet het gewoon ook echt niet! KD kan ik alleen maar denken, maar die heeft wel wat anders aan haar hoofd momenteel..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. zijn al lang bekend, jongen: géén idee![]()
en april komt schrikbarend snel dichtbij![]()
[ Bericht 13% gewijzigd door -Caroline- op 10-01-2012 19:04:39 ]
Mag ik wedden? Ah toe toe toe? JIJ BENT ZWANGERRRRR!quote:Op dinsdag 10 januari 2012 19:37 schreef AED86 het volgende:
Mijn lichaam zegt veels te veel( waarschijnlijk de helft ingebeeld) Ergens ben ik wel bang dat de
![]()
wegblijven omdat ik het te graag wil..
Geen bron, helaasquote:Op maandag 9 januari 2012 23:34 schreef Cooki het volgende:
[..]
als dat helpt, wat is je bron
[..]
goed onthouden haha.. ja ik signaleer (bij mn zwangerschappen) nix behalve boeren..![]()
en deze keer voelde ik allerlei prikken, steken etc..
ja ik duim ook nog ff door, want die extra dagen zijn nieuw, dus ms is alles wel anders
[..]
28-28-28-voor jaaaaren.... een keer 29/30 tussendoor maar das al 5 jaar terug denk ik.. bizar
[..]
soort van puberseks![]()
![]()
ik hoop voor je dat je door kan naar z&g voordat je koffie op is
[..]
echt, dit moet toch kloon-onthullend zijn.. maar ik weet t nog niet...
[..]
wat lief!
[..]
oeh, dat zou tof zijn, gewoon gelijk weer zwanger
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Ik heb echt zo'n vreemde cyclus![]()
Je moet hem stiekem verleiden en dat om de dag in de klusweekquote:Op dinsdag 10 januari 2012 08:54 schreef Barreltje het volgende:
hier is de rode termijn ook weer afgelopen
over een week maar eens gaan beginnen met klussen..
en niks tegenzeggen want dat werkt libido verlagend blijkbaar
![]()
Als ik niet beter zou weten zou ik denken dat je Orea/Gerberaatje wasquote:Op dinsdag 10 januari 2012 21:28 schreef Aemelia het volgende:
Goed om te horen dat ik niet de enige ben met namen![]()
En dat is een prachtige naam Cooki!
Ik heb net 20 zwangerschapstesten en 27 ovulatietesten gekocht voor 13$
Nu nog ongesteld worden zodat we kunnen 'beginnen' . Of niet
Gerberaatje is een liefjequote:Op dinsdag 10 januari 2012 21:46 schreef Lijnloos het volgende:
[..]
Als ik niet beter zou weten zou ik denken dat je Orea/Gerberaatje was
Oh, spannend... Nu gaan toch mijn radertjes wel malen hoor... *sherlockholmesmodusaanquote:Op dinsdag 10 januari 2012 22:20 schreef Aemelia het volgende:
[..]
Gerberaatje is een liefjeen ik ook
En we 'kennen' elkaar
![]()
En echt wel dat ik een Gerberaatje doe als ik ooit zwanger ben! Veel te leuk dat positief piesen
Testen heb ik gekocht hij dealextreme net als.... Gerberaatje oh mysterie mysterie
Klinkt goed AED!quote:Op woensdag 11 januari 2012 06:29 schreef AED86 het volgende:
Gisteravond bij afvegen wat licht bruine rotzooi, had verwacht dat het vannacht zou doorbreken, maar dat heeft het niet gedaan, wel weer wat bruine rotzooi bij afvegen. Nu net wel misselijk, kokhalzen en veel speeksel aanmaak, maar niet overgegeven.
Pfff vandaag nog afwachten en als de![]()
![]()
niet doorzetten morgen ochtend maar testen!
loopt ook de hele dag met een big smile rond! Zo lief om te zien
![]()
Oja en ik ben moe, veel vermoeider dan ik altijd ben, zou wel de hele dag kunnen slapen![]()
![]()
Ik vind het zooo lief dat jullie allemaal voor mij duimen!
En je gaat er nog spontaan slecht van spellen ookquote:Op woensdag 11 januari 2012 11:09 schreef Barreltje het volgende:
ARGGHH!! ik wordt gek van al die zwangere vrouwen!!!
![]()
![]()
![]()
ik wil ook!![]()
![]()
quote:Op woensdag 11 januari 2012 11:20 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
En je gaat er nog spontaan slecht van spellen ook
ohh en namen hoef ik hier echt niet over te beginnenquote:Op woensdag 11 januari 2012 11:20 schreef Cocotrimonium het volgende:
Hai!
AED, spannend spannendIk ga in de duimstand voor je
![]()
Wij hebben zelf ook al namen, maar die hadden we al voordat we überhaupt serieus aan het krijgen van kinderen dachten
• Jongetje wordt Fedde (zo heette de opa van mijn man ook)
Oh, en eigenlijk lieg. Want we hadden een naam voor een meisje, maar bedachten ons een tijdje terug (toen ik zwanger was) dat we dat misschien beter niet kunnen doen. Vinden het nog steeds een toffe naam, maar weten niet of het handig is.
• Anyhoo, naam voor een meisje is/was Aenea
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
quote:Op woensdag 11 januari 2012 11:29 schreef Barreltje het volgende:
[..]
ohh en namen hoef ik hier echt niet over te beginnen
ik ben blij dat het onderwerp "kinderkamer" nog net bespreekbaar is
die kamer is dan nu ook gereserveerd voor dat doel
maar NAMEN..
![]()
weet je hoe eng dat wel niet is..Vindt man/vriendlief dat zo eng dichtbij komen ofzo?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat lijkt me ook behoorlijk vervelend ja!
Geloof dat Martijn het allemaal prima vindt. Scheelt wel al een hoop.
Ik vind al jouw meisjesnamen leuk, behalve Jackie. En Mia is echt heul tof![]()
ach ik ben toch wel van de dubbele voornamen dus we kunnen nog een beetje shuffelenquote:Op woensdag 11 januari 2012 11:33 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Vindt man/vriendlief dat zo eng dichtbij komen ofzo?Dat lijkt me ook behoorlijk vervelend ja!
Geloof dat Martijn het allemaal prima vindt. Scheelt wel al een hoop.
Ik vind al jouw meisjesnamen leuk, behalve Jackie. En Mia is echt heul tof
Anea. Klemtoon op tweede lettergreep. Komt uit een boek dat we allebei heel tof vinden (Hyperion, eigenlijk de hele reeks, mgoed) en zij kickt assquote:Op woensdag 11 januari 2012 11:36 schreef Mangostine het volgende:
AED, wat maak je het spannend!! Morgen wordt dit een F5 topic![]()
Coco, wat een bijzondere meisjesnaam, hoe spreken jullie 'm uit? Enne, waarom misschien beter niet...?
Wij hebben de jongens- en meisjesnaam al vaststaan... maar misschien denk ik daar met zwangerschapshormonen ineens heel anders over.
quote:Op woensdag 11 januari 2012 11:36 schreef Mangostine het volgende:
Coco, wat een bijzondere meisjesnaam, hoe spreken jullie 'm uit?
quote:Enne, waarom misschien beter niet...?
dB/mJ?quote:Op woensdag 11 januari 2012 11:40 schreef Barreltje het volgende:
[..]
ach ik ben toch wel van de dubbele voornamen dus we kunnen nog een beetje shuffelen
mia is idd tof.. alleen wel jammer dat ie gebruikt is door dB/ mJ
en jackie komt van jacqueline.. vernoemt naar mijn biologische oma.. en jacqueline vind ik dan weer een beetje sufbovendien heet mijn nicht ook al weer zo
wiequote:
quote:Op woensdag 11 januari 2012 11:46 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
dB/mJ?
Dan zou ik eerder voor Jacq gaan. Jongensnamen voor meisjes gebruiken = win
Ik denk dat die afwegingen bij bijna elke naam wel te verzinnen zijn. Ik was in het begin echt bang dat MInke misschien moeite zou hebben met haar eigen naam, maar ze kan hem nu echt feilloos (net 2 jr) en ook daar kun je genoeg gekke dingen mee maken hoor, maar boeiend. En qua spelling, tja, zelfs mijn schoonvader had hem na de geboorte direct al verkeerd op FB gezet... beetje jammer dat we hem toen moesten bellen dat ie de naam van zijn nieuwe kleindochter verkeerd had geschrevenquote:Op woensdag 11 januari 2012 11:40 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Anea. Klemtoon op tweede lettergreep. Komt uit een boek dat we allebei heel tof vinden (Hyperion, eigenlijk de hele reeks, mgoed) en zij kickt ass
Niet --> omdat het een lastige naam is, die je waarschijnlijk je hele leven zult moeten spellen. En misschien wordt je ermee gepest door andere kindjes. Mgoed. Blijf het een mooie naam vinden
Ja, zwangerschapshormomen kunnen eea nog wel veranderen, haha
Ja, eigenlijk is het ook 'ai'. Maar dat wordt denk ik echt te moeilijk. En 'Anea' vind ik ook mooi klinken. Dus dat kan welquote:Op woensdag 11 januari 2012 11:49 schreef Mangostine het volgende:
ik zie niet hoe je met zo'n naam gepest kan worden!
Moest meteen denken aan Aeneas, een of andere oud-Griekse held mijn oude Grieksleraar zou trots op me zijn, maar dat spreek je uit als "aineejas", ook met de klemtoon op de tweede lettergreep.
Klinkt zo mooi hè.
Dus, naam klaar, kamer klaar, baarmoeder klaar, nou nog een baby.
Is Minke zo moeilijk te spellen dan?quote:Op woensdag 11 januari 2012 11:56 schreef Lijnloos het volgende:
[..]
Ik denk dat die afwegingen bij bijna elke naam wel te verzinnen zijn. Ik was in het begin echt bang dat MInke misschien moeite zou hebben met haar eigen naam, maar ze kan hem nu echt feilloos (net 2 jr) en ook daar kun je genoeg gekke dingen mee maken hoor, maar boeiend. En qua spelling, tja, zelfs mijn schoonvader had hem na de geboorte direct al verkeerd op FB gezet... beetje jammer dat we hem toen moesten bellen dat ie de naam van zijn nieuwe kleindochter verkeerd had geschreven![]()
De naam die wij voor Minke als jongetje hadden, vinden we nu niet leuk meer. EN de naam die we eerst hadden ook niet, dus voor jongensnaam hebben we nu een andere (hoewel ik nog zoveel leuke namen heb die ik ook wel zou willen, maar manlief niet)... voor een meisje zijn we nog geen klap verder, geen idee eigenlijk... als het dan binnenkort een keer raak is, moet het maar gewoon een jongen worden!
Hij had er "Mienke" van gemaakt... Da's wel heel oud Hollandsch zeg maarquote:Op woensdag 11 januari 2012 12:08 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Is Minke zo moeilijk te spellen dan?Zeker als 'Mynke' ofzo?
Oh, geen probleem dat je nog geen meisjesnaam hebt. Zoals ik zal zei: jongensnamen voor meisjes zijn awesome! BobChris
Oh, 'Mienke', ja, dat kan natuurlijk ookquote:Op woensdag 11 januari 2012 12:39 schreef Lijnloos het volgende:
[..]
Hij had er "Mienke" van gemaakt... Da's wel heel oud Hollandsch zeg maar![]()
Nou, de jongensnaam die we hebben wordt ook wel voor meisjes gebruikt, dus op zich zou het kunnen, maar ik vind het wel een echte jongensnaam, dus moeten toch op zoek naar een alternatief
Haha denk dat iedereen daar wel over nadenkt hoor!!quote:Op dinsdag 10 januari 2012 21:28 schreef Aemelia het volgende:
Goed om te horen dat ik niet de enige ben met namen![]()
En dat is een prachtige naam Cooki!
Ik heb net 20 zwangerschapstesten en 27 ovulatietesten gekocht voor 13$
Nu nog ongesteld worden zodat we kunnen 'beginnen' . Of niet
Yup, same here.quote:Op woensdag 11 januari 2012 11:09 schreef Barreltje het volgende:
ARGGHH!! ik wordt gek van al die zwangere vrouwen!!!
![]()
![]()
![]()
ik wil ook!![]()
![]()
quote:Op woensdag 11 januari 2012 11:29 schreef Barreltje het volgende:
[..]
ohh en namen hoef ik hier echt niet over te beginnen
ik ben blij dat het onderwerp "kinderkamer" nog net bespreekbaar is
die kamer is dan nu ook gereserveerd voor dat doel
maar NAMEN..
![]()
weet je hoe eng dat wel niet is..Oh echt joh, vindt ie dat zo eng?? LolSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijne laat me gelukkig rustig ratelen over al dat soort dingen
En soms vraagt ie er zelfs om; zo van; nou, laat 's zien, wat voor namen had je nog meer bedacht
![]()
Jackie is tofff!quote:Op woensdag 11 januari 2012 11:40 schreef Barreltje het volgende:
[..]
ach ik ben toch wel van de dubbele voornamen dus we kunnen nog een beetje shuffelen
mia is idd tof.. alleen wel jammer dat ie gebruikt is door dB/ mJ
en jackie komt van jacqueline.. vernoemt naar mijn biologische oma.. en jacqueline vind ik dan weer een beetje sufbovendien heet mijn nicht ook al weer zo
past het ook met de achternaam?
Daar kijk ik dan weer naar. En dat het geen rare combinaties maakt qua afkortingen met de eventuele andere voornamen enzo
![]()
Oh, zal ik hier dan ook even de namen die ik leuk vind posten... ik ken jullie toch niet irl dus overnemen vind ik niet zo ergSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I never look back, darling. It distracts from the now.
♥
Lekker zenuwslopend! Hoop voor je dat het alsnog raak isquote:Op woensdag 11 januari 2012 18:21 schreef AED86 het volgende:
Nog steeds niet ongesteld! De bruine rotzooi bij het afvegen is ook weer verdwenen.
Stond nog net niet met een test in zijn handen toen ik thuis kwam, toch maar eentje gedaan...
Negatief![]()
Laat de![]()
dan maar komen, dan kunnen we door met de volgende ronde.... Of ik behoor gewoon tot langzame hcg aanmakers
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
Ja en da's een leuke .. Met een beetje pech moet ik mijn woorden toch een beetje terug nemen.quote:Op woensdag 11 januari 2012 19:22 schreef Chanty het volgende:
[..]
Heb nav de post van Twinkle maar eens gevoeld waar mijn baarmoedermond zit (en gevonden). Eens kijken of ik daarmee het moment van de eisprong kan vaststellen. Hij was nu hard.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben natuurlijk heeeeeeeeeeeel erg blij! Het kwam totaal onverwachts eigenlijk, want we hebben deze maand helemaal geen seks gehad rond mijn eisprong, dus ik denk dat ik onregelmatig was deze maand.
Tegelijkertijd ben ik niet meer zo onbevangen doordat ik een miskraam heb gehad. Nu is het ook een beetje zo'n gevoel van 'laat het pleaaaaaase blijven plakken!' Dus duimen draaien is gewenst
ennee.... JEEEEEEEJ!!!![]()
![]()
![]()
![]()
Als wij een meisje hadden gekregen had ze de naam Linnea gehad. Nog steeds vind ik die naam zo mooi. Als we ooit.....quote:Op woensdag 11 januari 2012 11:40 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Anea. Klemtoon op tweede lettergreep. Komt uit een boek dat we allebei heel tof vinden (Hyperion, eigenlijk de hele reeks, mgoed) en zij kickt ass
Niet --> omdat het een lastige naam is, die je waarschijnlijk je hele leven zult moeten spellen. En misschien word je ermee gepest door andere kindjes. Mgoed. Blijf het een mooie naam vinden
Ja, zwangerschapshormomen kunnen eea nog wel veranderen, haha
quote:Op donderdag 12 januari 2012 10:54 schreef Kwisted het volgende:
Hoi allemaal,
hopelijk gaat het goed met jullie. Ben hier even een maandje niet geweest, omdat ik het allemaal wat meer moest laten rusten..
En blijkbaar heeft dat geholpen:Kwisted!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben natuurlijk heeeeeeeeeeeel erg blij! Het kwam totaal onverwachts eigenlijk, want we hebben deze maand helemaal geen seks gehad rond mijn eisprong, dus ik denk dat ik onregelmatig was deze maand.
Tegelijkertijd ben ik niet meer zo onbevangen doordat ik een miskraam heb gehad. Nu is het ook een beetje zo'n gevoel van 'laat het pleaaaaaase blijven plakken!' Dus duimen draaien is gewenst
![]()
![]()
![]()
Dacht kijk ff in t 2streepjes topic of er iets van jou in staat, en jaa
wat goed! Gefeliciteerd!
Hoop dat deze beeb blijft plakken en jullie lekker mogen genieten!![]()
quote:Op donderdag 12 januari 2012 10:54 schreef Kwisted het volgende:
Hoi allemaal,
hopelijk gaat het goed met jullie. Ben hier even een maandje niet geweest, omdat ik het allemaal wat meer moest laten rusten..
En blijkbaar heeft dat geholpen:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben natuurlijk heeeeeeeeeeeel erg blij! Het kwam totaal onverwachts eigenlijk, want we hebben deze maand helemaal geen seks gehad rond mijn eisprong, dus ik denk dat ik onregelmatig was deze maand.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Gefeliciteerd! Wat ontzettend tof! Ik duim voor je!
Dan heb je tenminste nog even genoten, mooie afsluiter voor het dik 8 maanden niet mogenquote:Op donderdag 12 januari 2012 16:37 schreef Kwisted het volgende:
Stel dat mijn eisprong gewoon wel regelmatig was, dan heeft dat zaadcelletje goed zijn best gedaan, want dan is hij zeker 5 dagen blijven leven. Anders heb ik geen seks gehad rond die tijd.
Wat ik wel heel vervelend vind is dat ik er echt vanuit ging dat ik niet zwanger was deze maand. Ik heb dus gedronken, gerookt, kaas gegeten, zalm gegeten, kattenbak verschoond. Alles wat niet mag dus! Daarom net al de verloskundigepraktijk gebeld, om te vragen of dit kwaad heeft aangericht. Ze hebben me gerust gesteld dat ik me geen zorgen hoef te maken. Als het niet goed was had ik nu geen positieve test in mijn handen. En het kan pas echt kwaad als de placenta gevormd is.
Hoe dan ook vind ik het kut, elke maand super voorzichtig gedaan. Deze maand dacht ik 'ik neem het er lekker van' en juist dan plas ik 2 streepjes..![]()
Neemt natuurlijk niet weg dat ik heel erg blij ben hoor, maar gewoon ook ongerust..
Hoe zit dat ook alweer? Is dat ook echt bewezen?quote:Op donderdag 12 januari 2012 19:24 schreef Gerberaatje het volgende:
[..]
Enne, 5 dagen?dan zou het wel eens heel goed kunnen dat je een meisje krijgt
ben benieuwd
Het is wel bewezen dat meisjes sperma het veel langer uithouden in de baarmoeder. Als je 'schiet' op een meisje is het raadzaam om niet op de dag van je eisprong te seksen maar daarvoor.quote:Op donderdag 12 januari 2012 19:38 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Hoe zit dat ook alweer? Is dat ook echt bewezen?
ik lach me ook een beetje kapot hierquote:Op donderdag 12 januari 2012 20:29 schreef Aemelia het volgende:
Ik ben ook weer aan het lezen. Alsof je je punani gaat spoelen met limoenwater om je PH waarde te verlagen. En dan elk half uur checken met een ph meetstrip
En dan spontaan neuqen.
Edit: de zonnewind heeft ook invloed!![]()
quote:Op donderdag 12 januari 2012 20:29 schreef Aemelia het volgende:
Ik ben ook weer aan het lezen. Alsof je je punani gaat spoelen met limoenwater om je PH waarde te verlagen. En dan elk half uur checken met een ph meetstrip
En dan spontaan neuqen.
Dit is trouwens een van de onderdelen van het jongetjes-recept....quote:Diet: The father may have some caffeine just before intercourse.
•The father can have a couple of cups of coffee (or other caffeinated drink) fifteen minutes to half an hour before intercourse.
quote:Female orgasm: Avoid it. :-(
O dan ligt het daaraan dat ik nu m'n tweede kereltje al krijg...quote:Op donderdag 12 januari 2012 21:28 schreef Aemelia het volgende:
Goed. Ik krijg weer een jongen! Man drinkt veel cafeïne en ik kom graag klaar. Nice!
quote:Op donderdag 12 januari 2012 20:29 schreef Aemelia het volgende:
En dan spontaan neuqen.
Dan krijg jij vast ook een meisje! Dit is namelijk de 'jump and dump' methode! Staat ook beschreven op het 'in-gender' forum! Je loost de zwakke mannenspermi's en de sterke vrouwen blijven over!quote:Op donderdag 12 januari 2012 22:43 schreef Kwisted het volgende:
Ik ben zelfs meteen na de seks naar het toilet gegaan, normaal blijf ik altijd ff liggen zeg maar![]()
Dit ga ik zeker onthoudenquote:Op vrijdag 13 januari 2012 02:17 schreef Aemelia het volgende:
[..]
Dan krijg jij vast ook een meisje! Dit is namelijk de 'jump and dump' methode! Staat ook beschreven op het 'in-gender' forum! Je loost de zwakke mannenspermi's en de sterke vrouwen blijven over!
Whahaha. Onthou je dit als je het geslacht weet straks!
Oh en Lijnloos, jij bent de uitzondering die de regel bevestigd!
Ah..quote:Op vrijdag 13 januari 2012 18:55 schreef AED86 het volgende:
Ik ben vandaag dan toch ongesteld geworden! Op naar de volgende ronde, nu maar hopen dat mijn cyclus zich weer herstelt naar 28 dagen.
quote:Op vrijdag 13 januari 2012 18:55 schreef AED86 het volgende:
Ik ben vandaag dan toch ongesteld geworden! Op naar de volgende ronde, nu maar hopen dat mijn cyclus zich weer herstelt naar 28 dagen.
No shit sherlockquote:Op vrijdag 13 januari 2012 21:42 schreef Aemelia het volgende:
[..]dat was niet hoe ik het voor je bedacht had! Balen!
Ik ging net even op babybytes kijken (dont ask) wow daar komt, ehrm, bijzonder volk zeg
dat doet toch pijnquote:Op vrijdag 13 januari 2012 21:45 schreef Gerberaatje het volgende:
[..]
No shit sherlock
(ik bedoel, dames die zichzelf proberen te strippen om zo een bevalling op te wekken neem ik niet al te serieus)
Ik heb daar ook eens gekeken ja, ik knapte gelijk al af op die verschrikkelijke lay out van dat forumquote:Op vrijdag 13 januari 2012 21:42 schreef Aemelia het volgende:
[..]dat was niet hoe ik het voor je bedacht had! Balen!
Ik ging net even op babybytes kijken (dont ask) wow daar komt, ehrm, bijzonder volk zeg
Whaha idd!quote:Op vrijdag 13 januari 2012 22:20 schreef Susie het volgende:
Babybytes is alleen leuk om de ontwikkeling per week te volgen, verder niets te zoeken daar.
Nouja, de lay out van het forum dus.. Ik vind het echt totaal onduidelijkquote:Op vrijdag 13 januari 2012 22:28 schreef Cocotrimonium het volgende:
Ik ben een vaste poster op babybytes. Sfeer is juist tof en iedereen is leukEn de tips enzo zijn juist heel handig! Begrijp niet goed wat jullie er zo erg aan vinden...
Ik ken de hele site niet om eerlijk te zijnquote:Op vrijdag 13 januari 2012 22:41 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Nouja, de lay out van het forum dus.. Ik vind het echt totaal onduidelijkSnap best dat het gezellig kan zijn, alleen heb ik geen zin om te investeren om alles op te gaan zoeken zeg maar, waar alles zit etc..
Ik denk het wel. Je lijf is vanaf het begin af aan al bezig met veranderen, lijkt me.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 16:39 schreef happyme28 het volgende:
Hier nog steeds alle symptomen maar nog geen bloed, vanmorgen wel een lage temp, hoop nog een beetje op innestelingsdip maar denk dat ongi wel komt.
Kun je eigenlijk symptomen hebben tussen bevruchting en innesteling?
Ja idd, zoiets dacht ik ook al jaquote:Op zaterdag 14 januari 2012 16:53 schreef happyme28 het volgende:
Enfermera, lijkt me wat vroeg idd, als het innesteling is, dan zou ik nog 2 dagen wachten, dan er genoeg HCG moeten zijn.
Whaha nee. Dat laatste is wel het ergste hoor, dat wachten lukt wel.. heb genoeg afleiding en inmiddels geleerd niet al mn hoop erop te vestigen, ga er gewoon vanuit dat ik ongesteld word nuquote:Op zaterdag 14 januari 2012 17:02 schreef Sethiwe het volgende:
Enfermera, ik zou er voor kiezen om te wachten tot woensdag, maar dat valt vast niet mee.
Sterkte met de crazy bitch modus, ook voor je man.
Milka wat wordt je geduld op de proef gesteld, erg vervelend zo.
Happyme ook al lang aan het wachten. Volgens mij kan het soms zo zijn dat je idd al klachten hebt na de bevruchting, volgens google komt dat heel af en toe voor.
Toen ik zwanger was, heb ik eerst gedacht dat ik ongesteld moest worden. Leek er heel erg op. Had zelf alleen geen bloed/bruinverlies. Dus wie weet, spannendquote:Op zaterdag 14 januari 2012 16:47 schreef Enfermera het volgende:
Uhm. Gister en vandaag al wat bloederig slijmerige afscheiding (leuk he, niet onder een spoiler) en vandaag echt KNEITERsacherijnig, crazy bitch modus gaat nog niet off
Niet leuk voor mijn man! Ben ook echt moe, bluh, alles. Woensdag moet ik ongesteld worden. Twijfel of ik wellicht niet een innesteling heb ofzo nu... Zo apart, dit heb ik nog nooit gehad. Ja, de dag voordat ik ongesteld moet worden. Dus ja, of mn cyclus is door de war (das kut, want hij was hartstikke regelmatig op 27 dagen..) óf.......
![]()
Zou ik nu al kunnen testen? Das toch echt te vroeg he, ook met die goedkope testen van de kruidvat....
Aye. Tis zo makkelijk om jezelf de kop gek te maken. Sinds gisteravond heb ik last van:quote:Op zaterdag 14 januari 2012 17:06 schreef Sethiwe het volgende:
Dat is idd wel een goede instelling om teleurstelling te voorkomen.
Haha ja idd, daaorm is het ook zo lastig..quote:Op zaterdag 14 januari 2012 17:06 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Toen ik zwanger was, heb ik eerst gedacht dat ik ongesteld moest worden. Leek er heel erg op. Had zelf alleen geen bloed/bruinverlies. Dus wie weet, spannend
Zou idd nog niet testen. Als ie negatief is, weet je immers nog net niks.
Haha precies!quote:Op zaterdag 14 januari 2012 17:11 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Aye. Tis zo makkelijk om jezelf de kop gek te maken. Sinds gisteravond heb ik last van:
* extreme moeheid
* hoofdpijn
* misselijkheid (vanmorgen)
Oh jee! Symptomen
Maarrr.... Ik heb ook veel te weinig slaap gehad en bagger gegeten de laatste dagen. Tis alleen heel makkelijk om dat te 'vergeten'
En dit is nog steeds het geval ... Alles potdicht (al vanaf afgelopen dinsdag), kan gelukkig wel seksen met mijn mannie en word dan gewoon nat van binnen enzo.quote:Op donderdag 12 januari 2012 17:02 schreef Twinkle20 het volgende:
.Hmmm probeerde vanmorgen met een vinger naar binnen te gaan maar dat lukt gewoonweg niet, alles zit potdicht zeg maar. Niet ongesteld geworden maar ook geen tekenen dat dat binnen nu en 24 uur gaat gebeuren (meestal voel ik dat behoorlijk met krampen bv.).
Jammer. Op naar de volgende ronde. En zoals je zelf al zegt: duidelijke cyclus is ook fijnquote:Op zondag 15 januari 2012 11:14 schreef happyme28 het volgende:
Hier ook ongesteld geworden. Heel raar, ik zeg gisteravond tegenhey, de symptomen zijn weg en half uurtje later de eerste spotting en nu lijkt het door te zetten. Jammer, was een mooie maand geweest vlak voor mijn 38e verjaardag.
Wel een duidelijke cyclus, dus dat is me ook wat waard![]()
Twinkle, herkenbaar. Erg vervelend als het zo'n tijd duurt voor alles weer op gang is. Hopelijk komt het snel.
Ahh wat fijn!quote:Op zondag 15 januari 2012 11:26 schreef Barretje80 het volgende:
hihih is het weer maak je de kop gek dagen
gister gehoord dat vriendin die al heul lang bezig zijn eindelijk zwanger is..
dat is fijn want ik moest /wilde haar gister vertellen dat wij nu ook bezig zijn.. nu blijft ze ons tenminste voor!![]()
Ja, ik hobbel hier al weer wat jaartjes rond maar ik bedoelde uitgerekend vlak voor mijn 38e, ben net 3 maanden 37quote:Op zondag 15 januari 2012 11:16 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Jammer. Op naar de volgende ronde. En zoals je zelf al zegt: duidelijke cyclus is ook fijn
Happyme28: heb je dit account dus al bijna tien jaar?![]()
Ik wil je bubbel niet laten barsten, maar dit heb ik iedere maandquote:Op zondag 15 januari 2012 12:11 schreef Kwisted het volgende:
Ik heb deze keer trouwens wel een innestellingsbloeding gehad. Tenminste dat denk ik. Had namelijk afgelopen dinsdag (3dagen voor NOD, 10 dagen na bevruchting) een beetje rose/bruine afscheiding. Toen dacht ik nog wat begint mijn ongesteldheid vroeg. Maar daarna was het weer gewoon wit, en toen kreeg ik al zo'n vermoeden he. En dat in combinatie met wat gevoelige borsten.
Ik wil heel graag samen met een van jullie naar Z&G (lekker veilig gevoel) nog NOD's de aankomende dagen??
Ja, maar Kwisted heeft positief getest dus dan is het wel heel waarschijnlijk. Het kan ook een wondje geweest zijn maar innesteling lijkt aannemelijker.quote:Op zondag 15 januari 2012 12:52 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
Ik wil je bubbel niet laten barsten, maar dit heb ik iedere maand
Dit heb ik vorige week ook gehad .. Maar zolang ik niet hoef te kotsen gaan er bij mij nog geen alarmbelletjes rinkelen .. Gewoon om met beide benen op de grond te blijven staan.quote:Op zondag 15 januari 2012 12:52 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
Ik wil je bubbel niet laten barsten, maar dit heb ik iedere maand
Vals positief komt vrijwel nooit voor idd. Ik heb dat trouwens nooit, vooraf wat afscheiding. Net eens My Days bekeken en blijkbaar hebben we net mijn meeste vruchtbare periode achter de rug. Komt goed uit dat we flink gebatst hebbenquote:Op zondag 15 januari 2012 12:57 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Ja, maar Kwisted heeft positief getest dus dan is het wel heel waarschijnlijk. Het kan ook een wondje geweest zijn maar innesteling lijkt aannemelijker.
Ik weet wel echt precies wat je bedoelt. ^^quote:Op zondag 15 januari 2012 16:16 schreef Twinkle20 het volgende:
Ja kwist ook niet hoe ik het anders netjes kon formuleren
Ja, zoiets had ik dus ook. Te vaag. Ja, woensdag...quote:Op zondag 15 januari 2012 12:11 schreef Kwisted het volgende:
Ik heb deze keer trouwens wel een innestellingsbloeding gehad. Tenminste dat denk ik. Had namelijk afgelopen dinsdag (3dagen voor NOD, 10 dagen na bevruchting) een beetje rose/bruine afscheiding. Toen dacht ik nog wat begint mijn ongesteldheid vroeg. Maar daarna was het weer gewoon wit, en toen kreeg ik al zo'n vermoeden he. En dat in combinatie met wat gevoelige borsten.
Ik wil heel graag samen met een van jullie naar Z&G (lekker veilig gevoel) nog NOD's de aankomende dagen??
Soms? Altijd!quote:Op zondag 15 januari 2012 13:57 schreef _aurum_ het volgende:
naja, we kunnen er kort of lang over speculeren. Soms is het gewoon een kwestie van afwachten
Jaaa, veul te veul! Kan echt niet!quote:Op zondag 15 januari 2012 16:05 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Vals positief komt vrijwel nooit voor idd. Ik heb dat trouwens nooit, vooraf wat afscheiding. Net eens My Days bekeken en blijkbaar hebben we net mijn meeste vruchtbare periode achter de rug. Komt goed uit dat we flink gebatst hebben
eigenlijk te veel, moet om de dag he?![]()
![]()
Jup! Nouja soms, eigenlijk altijdquote:Op zondag 15 januari 2012 13:57 schreef _aurum_ het volgende:
naja, we kunnen er kort of lang over speculeren. Soms is het gewoon een kwestie van afwachten
Dit! Al werken wij inmiddels met een range van 11 dagen.quote:Op maandag 16 januari 2012 07:45 schreef Twinkle20 het volgende:
Op dit moment is mijn NOD gewoon maar standaard elke dag want een fatsoenlijke cyclus vast stellen is mij nog niet gelukt =)
Maar als je vandaag ook een eiwittoestand in je broekje hebt dan issie nog niet geweest! Wss vandaag? Hopla, giet wat alcohol in hem en seksen maar!quote:Op maandag 16 januari 2012 08:22 schreef Barretje80 het volgende:
hmm.. volgens mij heb ik m'n ei gemist
hij stond in de planning voor 25 jan, maar had gister en vandaag al eiwit-achtige bedoeningen
en aangezien er niet aan FFF gedaan wordt.. zal ik wel weer een maand moeten wachten en
Note to self : vroege eisprong!!!!!
of ik zie het allemaal verkeerd en lukt het de 25ste alsnog
He, jammer... Maar ik zou gewoon woensdag niet!!! testen en dan ook vooral niet meenemen in je tas. Als je het niet hebt, kun je het ook niet doenquote:Op maandag 16 januari 2012 10:40 schreef Enfermera het volgende:
Vanochtend een test verspildIk was té ongeduldig (woensdag zou ik ongesteld moeten worden), maar door rare kwaaltjes (ineens heul snel duizelig, en niet omdat ik te weinig gegeten heb
) wilde ik er toch 1 aan wagen, heb er nu nog 4 liggen dus kon geen kwaad
Hartstikke negatief natuurlijk
![]()
Magoed, ik zit met een duivels dilemma; voor mn werk ga ik woensdag naar het buitenland, ik kom vrijdag pas weer terug. Rationele ikvind dat ik vrijdag mag pas testen, als ik niet ongesteld word weet ik dan toch al hoe laat het is, maar de crazy bitch in mij wil natuurlijk woensdag er al een testje aan wagen (EINZ!!1!!!
)
Dus ja.
Eiwit-achtig slijm komt voor de eisprong. Dat slijm is perfect voor zaadcellen, ze overleven langer en bewegen beter dankzij goed slijm. Dus... enjoyquote:Op maandag 16 januari 2012 08:22 schreef Barretje80 het volgende:
hmm.. volgens mij heb ik m'n ei gemist
hij stond in de planning voor 25 jan, maar had gister en vandaag al eiwit-achtige bedoeningen
en aangezien er niet aan FFF gedaan wordt.. zal ik wel weer een maand moeten wachten en
Note to self : vroege eisprong!!!!!
of ik zie het allemaal verkeerd en lukt het de 25ste alsnog
Sterker nog, na de eisprong is het ff gortdroog down underquote:Op maandag 16 januari 2012 10:50 schreef loveli het volgende:
[..]
Eiwit-achtig slijm komt voor de eisprong. Dat slijm is perfect voor zaadcellen, ze overleven langer en bewegen beter dankzij goed slijm. Dus... enjoy
* Barreltje vanavond :quote:Op maandag 16 januari 2012 10:50 schreef loveli het volgende:
[..]
Eiwit-achtig slijm komt voor de eisprong. Dat slijm is perfect voor zaadcellen, ze overleven langer en bewegen beter dankzij goed slijm. Dus... enjoy
Oh, nee dat meeneemen doe ik ook zekerrr niet! Ik ga met een collega en die mag 't absoluut nog niet wetenquote:Op maandag 16 januari 2012 10:43 schreef Lijnloos het volgende:
[..]
He, jammer... Maar ik zou gewoon woensdag niet!!! testen en dan ook vooral niet meenemen in je tas. Als je het niet hebt, kun je het ook niet doen
TM, irritant is dat, loopt het allemaal prima en op schema, ga je er voor -> weg cyclus-regelmaat... Stom gedoe!
Mijn nod is eind deze week... maar ik probeer heel hard niet te denken dat dat het geval is
Oh echtttquote:Op maandag 16 januari 2012 10:54 schreef Aemelia het volgende:
Enfermera, ik heb in dezelfde situatie gezeten met kind 1. In alle vroegte getest POSITIEF WHAAAAAAA! En toen hoppa naar schiphol en was ik een week weg. Dat was eigenlijk heel irritant. Ik heb de hele weg lopen huilen om die positest (zo erg dat de persoon naast mij in het vliegtuig tissues aangaf en vroeg of het echt wel ging...). En die week was ik heel alleen in mijn vreugde.
Ik zou echt echt echt echt echt niet testen op woensdag maar wachten. Het is maar voor een paar dagen en echt het is veel fijner om met zn tweeen mee te maken die eerste dagen van ongeloof.
Lijnlooszou het kunnen? ik jompel alvast voor je!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Jihaaaaaaa!quote:Op maandag 16 januari 2012 10:54 schreef Barreltje het volgende:
[..]
* Barreltje vanavond :
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 16 januari 2012 10:54 schreef Barreltje het volgende:
[..]
* Barreltje vanavond :
[ afbeelding ]
Dan moet je nog ff wachten op een 2e streepje!quote:Op maandag 16 januari 2012 11:23 schreef Aemelia het volgende:
Ik droomde trouwens dat ik een lente kindje kreeg. Prima!
Maar met alle rare weersschommelingen kan die lente ook zomaar in december vallenquote:Op maandag 16 januari 2012 11:23 schreef Aemelia het volgende:
In zen modus dus Lijnloos *oooooohm*
^^quote:Op maandag 16 januari 2012 10:43 schreef Lijnloos het volgende:
Mijn nod is eind deze week... maar ik probeer heel hard niet te denken dat dat het geval is
quote:Op maandag 16 januari 2012 11:49 schreef Gerberaatje het volgende:
[..]
Maar met alle rare weersschommelingen kan die lente ook zomaar in december vallen
Ben jij mij?quote:Op maandag 16 januari 2012 11:09 schreef Lijnloos het volgende:
[..]Geniaal!
@Aemelia, Jompelen hoeft nog niet hoor... ik heb geen idee of het wel of niet raak zou kunnen zijn. Ik ben weer als een halve zool aan het hypochonderen, en direct daarbij probeer ik bij alles te relatieveren dat het niet zo is. Ik moet het gewoon loslaten van mezelf... en dan zien we dit weekend wel verder
Uhm, niet dat ik weet...quote:Op maandag 16 januari 2012 13:01 schreef Regenboogjes het volgende:
[..]
Ben jij mij?![]()
Ik ben er weer. Bij mijn vorige poging had ik nogal gevoelige borsten. Nah ja, eigenlijk maar 1. De gevoeligheid bleek door een knobbeltje te komen. Onderzoeken en punctie gehad en alles is ok!![]()
Wij gaan er weer voor!
Whahahahaquote:Op maandag 16 januari 2012 11:23 schreef Aemelia het volgende:
In zen modus dus Lijnloos *oooooohm*
Wat fijn dat alles goed was!quote:Op maandag 16 januari 2012 13:01 schreef Regenboogjes het volgende:
[..]
Ben jij mij?![]()
Ik ben er weer. Bij mijn vorige poging had ik nogal gevoelige borsten. Nah ja, eigenlijk maar 1. De gevoeligheid bleek door een knobbeltje te komen. Onderzoeken en punctie gehad en alles is ok!![]()
Wij gaan er weer voor!
Jaaaa!quote:Op maandag 16 januari 2012 17:57 schreef Chanty het volgende:
Vandaag de sleutel van ons huis gekregen. Straks dus 3 kamers over de de kinders kunnen nu komen
Wow Co_OL, dat is nog eens geluk hebben! Ik neem tenminste aan dat een tweede welkom is? Gefeliciteerd!quote:Op maandag 16 januari 2012 18:12 schreef Co_OL het volgende:
Nouja zeg wij doen het 1 keer zonder rubber en meteen 2 streepjes![]()
![]()
Ja anders doe je het niet hequote:Op maandag 16 januari 2012 18:20 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Wow Co_OL, dat is nog eens geluk hebben! Ik neem tenminste aan dat een tweede welkom is? Gefeliciteerd!
Damnquote:Op maandag 16 januari 2012 18:12 schreef Co_OL het volgende:
![]()
Zwangerschaps- of ovulatietest? Heb het even gemist. En bedoel je nou gewoon dat streepje in het rondje? Want die is toch overduidelijk?quote:Op maandag 16 januari 2012 19:04 schreef milka82 het volgende:
[ afbeelding ]
Maar je ziet dus niks hier.... het streepje staat een beetje rechts van het midden voor degenen die wel iets ontwaren....
Oh, en dit natuurlijk!quote:Op maandag 16 januari 2012 19:11 schreef RockabeIIa het volgende:
Co_ol jij iig van harte gefeliciteerd!!!
Ik heb m even in negatief gezet om te kijken maar daar zie ik helaas nietsquote:Op maandag 16 januari 2012 19:04 schreef milka82 het volgende:
[ afbeelding ]
Maar je ziet dus niks hier.... het streepje staat een beetje rechts van het midden voor degenen die wel iets ontwaren....
Oh, ik vind die testen hopeloos. Kocht ook altijd deze totdat ik die goedkopere ontdekte. Altijd zag ik iets bij deze terwijl het niks was!quote:Op maandag 16 januari 2012 19:04 schreef milka82 het volgende:
[ afbeelding ]
Daarom koop ik ze op dealextreme 28 testen voor 13euroquote:Op maandag 16 januari 2012 20:22 schreef _aurum_ het volgende:
jullie gaan bankroet aan de testen voor jullie daadwerkelijk zwanger zijn
Dat is het betere werkquote:Op maandag 16 januari 2012 18:12 schreef Co_OL het volgende:
![]()
Gefeliciteerd!!!!quote:Op maandag 16 januari 2012 18:12 schreef Co_OL het volgende:
![]()
Hou jezelf dan toch niet langer in spanning joh! Doe die test gewoon.. dan weet je waar je aan toe bent!quote:Op maandag 16 januari 2012 21:58 schreef milka82 het volgende:
Ben al bijna twee weken overtijd.... Ik wil gewoon rode klatschj of twee streepjes!
http://www.mamaenzo.nl/zw(...)ings-ovulatiemethodequote:Op dinsdag 17 januari 2012 08:03 schreef Barretje80 het volgende:
hoelang blijft dat eiwit uberhaupt eigenlijk zitten ?
tnx!quote:Op dinsdag 17 januari 2012 11:03 schreef loveli het volgende:
[..]
http://www.mamaenzo.nl/zw(...)ings-ovulatiemethode
Nee joh. Die bij kruidvat; 2 voor 5 euro. En dit is de eerste keer dat ik getest heb in 3 maanden. Dusquote:Op maandag 16 januari 2012 20:22 schreef _aurum_ het volgende:
jullie gaan bankroet aan de testen voor jullie daadwerkelijk zwanger zijn
Hihi tofquote:Op maandag 16 januari 2012 22:18 schreef Chanty het volgende:
[..]
Dat is het betere werk
@Enferma: In mijn hoofd is het huis ook al aardig ingerichtMijn man was daar nog duidelijk niet mee bezig. Toen ik vanmiddag zei: 'en dan doen we die kleur in de studeerkamer' vroeg hij: 'Welke is de studeerkamer dan?' En ik dacht: Duhhh die kleine natuurlijk want die andere twee worden dan later kinderkamers, maar bij kinderkamers zat hij dus nog helemaal niet
Uiteindelijk toch besloten om een van de grotere slaapkamers voorlopig nog om te bouwen tot studeerkamer aangezien het nog wel heel wat jaartjes zal duren voordat er een tweede komt (eerst maar de eerste
).
google.nl intypen is lastigquote:Op dinsdag 17 januari 2012 11:12 schreef Barreltje het volgende:
[..]
tnx!
ik ben af en toe ook zo lui he
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |