abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 13 januari 2012 @ 22:22:55 #201
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_106782241
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 21:42 schreef Aemelia het volgende:

[..]

:( dat was niet hoe ik het voor je bedacht had! Balen!

Ik ging net even op babybytes kijken (dont ask :') ) wow daar komt, ehrm, bijzonder volk zeg :o
Ik heb daar ook eens gekeken ja, ik knapte gelijk al af op die verschrikkelijke lay out van dat forum :r damnnn. Gelijk weg daar :')
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 22:20 schreef Susie het volgende:
Babybytes is alleen leuk om de ontwikkeling per week te volgen, verder niets te zoeken daar.
Whaha idd! :D
I never look back, darling. It distracts from the now.
pi_106782607
Ik ben een vaste poster op babybytes. Sfeer is juist tof en iedereen is leuk :) En de tips enzo zijn juist heel handig! Begrijp niet goed wat jullie er zo erg aan vinden...
  vrijdag 13 januari 2012 @ 22:41:18 #203
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_106783361
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 22:28 schreef Cocotrimonium het volgende:
Ik ben een vaste poster op babybytes. Sfeer is juist tof en iedereen is leuk :) En de tips enzo zijn juist heel handig! Begrijp niet goed wat jullie er zo erg aan vinden...
Nouja, de lay out van het forum dus.. Ik vind het echt totaal onduidelijk :) Snap best dat het gezellig kan zijn, alleen heb ik geen zin om te investeren om alles op te gaan zoeken zeg maar, waar alles zit etc..
pi_106797244
AED Jammer joh .. Hopen voor meer geluk in de volgende ronde!
pi_106801334
Jammer AED :*
pi_106804625
Pfffff,mijn geduld wordt ernstig op de proef gesteld.... Nog geen }) te zien hier... Nu een week geleden voor het laatst getest,mijn mogelijke eisprong was geen eisprong denk ik want afgelopen dagen geen positieve ovutest gehad. :X
pi_106804729
Hier nog steeds alle symptomen maar nog geen bloed, vanmorgen wel een lage temp, hoop nog een beetje op innestelingsdip maar denk dat ongi wel komt.

Kun je eigenlijk symptomen hebben tussen bevruchting en innesteling?
pi_106804819
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 22:41 schreef Enfermera het volgende:

[..]

Nouja, de lay out van het forum dus.. Ik vind het echt totaal onduidelijk :) Snap best dat het gezellig kan zijn, alleen heb ik geen zin om te investeren om alles op te gaan zoeken zeg maar, waar alles zit etc..
Ik ken de hele site niet om eerlijk te zijn :@
pi_106804868
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 januari 2012 16:39 schreef happyme28 het volgende:
Hier nog steeds alle symptomen maar nog geen bloed, vanmorgen wel een lage temp, hoop nog een beetje op innestelingsdip maar denk dat ongi wel komt.

Kun je eigenlijk symptomen hebben tussen bevruchting en innesteling?
Ik denk het wel. Je lijf is vanaf het begin af aan al bezig met veranderen, lijkt me.

AED: jammer :*
  zaterdag 14 januari 2012 @ 16:47:11 #210
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_106805032
Uhm. Gister en vandaag al wat bloederig slijmerige afscheiding (leuk he, niet onder een spoiler :7) en vandaag echt KNEITERsacherijnig, crazy bitch modus gaat nog niet off ;( Niet leuk voor mijn man! Ben ook echt moe, bluh, alles. Woensdag moet ik ongesteld worden. Twijfel of ik wellicht niet een innesteling heb ofzo nu... Zo apart, dit heb ik nog nooit gehad. Ja, de dag voordat ik ongesteld moet worden. Dus ja, of mn cyclus is door de war (das kut, want hij was hartstikke regelmatig op 27 dagen..) óf....... *) O-) Zou ik nu al kunnen testen? Das toch echt te vroeg he, ook met die goedkope testen van de kruidvat....
pi_106805235
Enfermera, lijkt me wat vroeg idd, als het innesteling is, dan zou ik nog 2 dagen wachten, dan er genoeg HCG moeten zijn.
  zaterdag 14 januari 2012 @ 16:59:52 #212
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_106805404
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 januari 2012 16:53 schreef happyme28 het volgende:
Enfermera, lijkt me wat vroeg idd, als het innesteling is, dan zou ik nog 2 dagen wachten, dan er genoeg HCG moeten zijn.
Ja idd, zoiets dacht ik ook al ja :)
pi_106805477
Enfermera, ik zou er voor kiezen om te wachten tot woensdag, maar dat valt vast niet mee.
Sterkte met de crazy bitch modus, ook voor je man.

Milka wat wordt je geduld op de proef gesteld, erg vervelend zo.

Happyme ook al lang aan het wachten. Volgens mij kan het soms zo zijn dat je idd al klachten hebt na de bevruchting, volgens google komt dat heel af en toe voor.
  zaterdag 14 januari 2012 @ 17:04:15 #214
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_106805543
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 januari 2012 17:02 schreef Sethiwe het volgende:
Enfermera, ik zou er voor kiezen om te wachten tot woensdag, maar dat valt vast niet mee.
Sterkte met de crazy bitch modus, ook voor je man.

Milka wat wordt je geduld op de proef gesteld, erg vervelend zo.

Happyme ook al lang aan het wachten. Volgens mij kan het soms zo zijn dat je idd al klachten hebt na de bevruchting, volgens google komt dat heel af en toe voor.
Whaha nee. Dat laatste is wel het ergste hoor, dat wachten lukt wel.. heb genoeg afleiding en inmiddels geleerd niet al mn hoop erop te vestigen, ga er gewoon vanuit dat ik ongesteld word nu :) Dat scheelt teleurstelling!
pi_106805613
quote:
11s.gif Op zaterdag 14 januari 2012 16:47 schreef Enfermera het volgende:
Uhm. Gister en vandaag al wat bloederig slijmerige afscheiding (leuk he, niet onder een spoiler :7) en vandaag echt KNEITERsacherijnig, crazy bitch modus gaat nog niet off ;( Niet leuk voor mijn man! Ben ook echt moe, bluh, alles. Woensdag moet ik ongesteld worden. Twijfel of ik wellicht niet een innesteling heb ofzo nu... Zo apart, dit heb ik nog nooit gehad. Ja, de dag voordat ik ongesteld moet worden. Dus ja, of mn cyclus is door de war (das kut, want hij was hartstikke regelmatig op 27 dagen..) óf....... *) O-) Zou ik nu al kunnen testen? Das toch echt te vroeg he, ook met die goedkope testen van de kruidvat....
Toen ik zwanger was, heb ik eerst gedacht dat ik ongesteld moest worden. Leek er heel erg op. Had zelf alleen geen bloed/bruinverlies. Dus wie weet, spannend :)

Zou idd nog niet testen. Als ie negatief is, weet je immers nog net niks.
pi_106805617
Dat is idd wel een goede instelling om teleurstelling te voorkomen.
pi_106805789
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 januari 2012 17:06 schreef Sethiwe het volgende:
Dat is idd wel een goede instelling om teleurstelling te voorkomen.
Aye. Tis zo makkelijk om jezelf de kop gek te maken. Sinds gisteravond heb ik last van:
* extreme moeheid
* hoofdpijn
* misselijkheid (vanmorgen)

Oh jee! Symptomen :o

Maarrr.... Ik heb ook veel te weinig slaap gehad en bagger gegeten de laatste dagen. Tis alleen heel makkelijk om dat te 'vergeten' :P
pi_106805980
Coco klopt helemaal wat je zegt.
Als je zwanger wil worden ben je veel meer op symptomen gericht dan normaal.
En soms kan je van je natuurlijke cylus ook symptomen krijgen die je met anticonceptie niet had, waardoor het ook lijkt alsof je zwangerschapssymptomen hebt.
En daarbij gaat soms het logische denken verloren :Y.
  zaterdag 14 januari 2012 @ 17:18:50 #219
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_106806056
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 januari 2012 17:06 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Toen ik zwanger was, heb ik eerst gedacht dat ik ongesteld moest worden. Leek er heel erg op. Had zelf alleen geen bloed/bruinverlies. Dus wie weet, spannend :)

Zou idd nog niet testen. Als ie negatief is, weet je immers nog net niks.
Haha ja idd, daaorm is het ook zo lastig.. :P
Nee precies :+
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 januari 2012 17:11 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Aye. Tis zo makkelijk om jezelf de kop gek te maken. Sinds gisteravond heb ik last van:
* extreme moeheid
* hoofdpijn
* misselijkheid (vanmorgen)

Oh jee! Symptomen :o

Maarrr.... Ik heb ook veel te weinig slaap gehad en bagger gegeten de laatste dagen. Tis alleen heel makkelijk om dat te 'vergeten' :P
Haha precies! :P
pi_106806574
quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2012 17:02 schreef Twinkle20 het volgende:
.Hmmm probeerde vanmorgen met een vinger naar binnen te gaan maar dat lukt gewoonweg niet, alles zit potdicht zeg maar. Niet ongesteld geworden maar ook geen tekenen dat dat binnen nu en 24 uur gaat gebeuren (meestal voel ik dat behoorlijk met krampen bv.).

En dit is nog steeds het geval ... Alles potdicht (al vanaf afgelopen dinsdag), kan gelukkig wel seksen met mijn mannie en word dan gewoon nat van binnen enzo.

Maar zoals de binnenkant nu voelt, zo voelt het ook op het moment dat ik ongesteld ga worden.

Ik zit eigenlijk te wachten op een mijn eerste gewone menstruatie nadat ik gestopt ben met de pil. Maar buiten bovenstaande nog steeds geen last van kramp, bloedverlies of wat dan ook..

Raar lijf ook. Ik wil zo graag mijn cyclus kunnen bepalen maar dat gaat nog niet zolang ik niet ongesteld word!

*zucht*
  zondag 15 januari 2012 @ 11:14:34 #221
57497 happyme28
I'm so happy
pi_106826968
Hier ook ongesteld geworden. Heel raar, ik zeg gisteravond tegen (8> hey, de symptomen zijn weg en half uurtje later de eerste spotting en nu lijkt het door te zetten. Jammer, was een mooie maand geweest vlak voor mijn 38e verjaardag.

Wel een duidelijke cyclus, dus dat is me ook wat waard :)

Twinkle, herkenbaar. Erg vervelend als het zo'n tijd duurt voor alles weer op gang is. Hopelijk komt het snel.
pi_106827005
quote:
0s.gif Op zondag 15 januari 2012 11:14 schreef happyme28 het volgende:
Hier ook ongesteld geworden. Heel raar, ik zeg gisteravond tegen (8> hey, de symptomen zijn weg en half uurtje later de eerste spotting en nu lijkt het door te zetten. Jammer, was een mooie maand geweest vlak voor mijn 38e verjaardag.

Wel een duidelijke cyclus, dus dat is me ook wat waard :)

Twinkle, herkenbaar. Erg vervelend als het zo'n tijd duurt voor alles weer op gang is. Hopelijk komt het snel.
Jammer. Op naar de volgende ronde. En zoals je zelf al zegt: duidelijke cyclus is ook fijn :)

Happyme28: heb je dit account dus al bijna tien jaar? :D :+
pi_106827022
Balen Happyme, maar wel fijn dat het een duidelijke cyclus is. Je geeft er gelijk een positieve draai aan.

Twinkle ik wens je veel geduld toe, want dat is soms wel nodig als je zwanger wilt worden :*
pi_106827167
hihih is het weer maak je de kop gek dagen :?
:P

gister gehoord dat vriendin die al heul lang bezig zijn eindelijk zwanger is..
dat is fijn want ik moest /wilde haar gister vertellen dat wij nu ook bezig zijn.. nu blijft ze ons tenminste voor! :D :@

Vrouwen weten dondersgoed wanneer mannen buitenspel staan...
A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous
  zondag 15 januari 2012 @ 11:40:10 #225
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_106827421
quote:
10s.gif Op zondag 15 januari 2012 11:26 schreef Barretje80 het volgende:
hihih is het weer maak je de kop gek dagen :?

gister gehoord dat vriendin die al heul lang bezig zijn eindelijk zwanger is..
dat is fijn want ik moest /wilde haar gister vertellen dat wij nu ook bezig zijn.. nu blijft ze ons tenminste voor! :D :@
Ahh wat fijn! O+ Whaha ja :P

Hier zijn mn PMS symptomen gelukkig wat minder :D
pi_106828085
Ik heb deze keer trouwens wel een innestellingsbloeding gehad. Tenminste dat denk ik. Had namelijk afgelopen dinsdag (3dagen voor NOD, 10 dagen na bevruchting) een beetje rose/bruine afscheiding. Toen dacht ik nog wat begint mijn ongesteldheid vroeg. Maar daarna was het weer gewoon wit, en toen kreeg ik al zo'n vermoeden he. En dat in combinatie met wat gevoelige borsten.

Ik wil heel graag samen met een van jullie naar Z&G (lekker veilig gevoel :@) nog NOD's de aankomende dagen??
  zondag 15 januari 2012 @ 12:50:37 #227
57497 happyme28
I'm so happy
pi_106829171
quote:
0s.gif Op zondag 15 januari 2012 11:16 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Jammer. Op naar de volgende ronde. En zoals je zelf al zegt: duidelijke cyclus is ook fijn :)

Happyme28: heb je dit account dus al bijna tien jaar? :D :+
Ja, ik hobbel hier al weer wat jaartjes rond maar ik bedoelde uitgerekend vlak voor mijn 38e, ben net 3 maanden 37 ;) . Na Idols 1 blijven hangen haha

Ik hoopte ook nog stiekem een beetje op een innestelingsbloeding, die had ik nl. Vorige 2 keer ook, maar het is nu wel doorgezet. Op naar de eisprong, helaas komt ie hier pas na 3 weken dus weer ff wachten.
pi_106829242
quote:
0s.gif Op zondag 15 januari 2012 12:11 schreef Kwisted het volgende:
Ik heb deze keer trouwens wel een innestellingsbloeding gehad. Tenminste dat denk ik. Had namelijk afgelopen dinsdag (3dagen voor NOD, 10 dagen na bevruchting) een beetje rose/bruine afscheiding. Toen dacht ik nog wat begint mijn ongesteldheid vroeg. Maar daarna was het weer gewoon wit, en toen kreeg ik al zo'n vermoeden he. En dat in combinatie met wat gevoelige borsten.

Ik wil heel graag samen met een van jullie naar Z&G (lekker veilig gevoel :@) nog NOD's de aankomende dagen??
Ik wil je bubbel niet laten barsten, maar dit heb ik iedere maand :+
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
  zondag 15 januari 2012 @ 12:57:07 #229
57497 happyme28
I'm so happy
pi_106829363
quote:
0s.gif Op zondag 15 januari 2012 12:52 schreef _aurum_ het volgende:

[..]

Ja, maar Kwisted heeft positief getest dus dan is het wel heel waarschijnlijk. Het kan ook een wondje geweest zijn maar innesteling lijkt aannemelijker.
pi_106830962
quote:
0s.gif Op zondag 15 januari 2012 12:52 schreef _aurum_ het volgende:

[..]

Dit heb ik vorige week ook gehad .. Maar zolang ik niet hoef te kotsen gaan er bij mij nog geen alarmbelletjes rinkelen .. Gewoon om met beide benen op de grond te blijven staan.

Maar heel stiekem denk ik ook :zou het? ZOU HET?

De vorige keer nadat ik met de pil stopte, had ik een week erna een pilbloeding. Ongeveer anderhalve week daarna weer normale menstruatie.

Nu heb ik met oudjaar mijn pilbloeding gehad .. Twee weken verder maar nog steeds geen menstruatie.

De vorige keer dat ik stopte met de pil slikte ik hem ruim 10 jaar. Meestal slikte ik een jaar lang door en dan liet ik de pilbloeding een keer komen.

Vanaf eind vorige zomer weer gestart met pil na 3 maanden te zijn gestopt, en eind december dan definitief gestopt. Een erg korte periode in tegenstelling tot de vorige keer, maar menstruatie is nog niet in zicht.

Dus ik weet wel dat ik mijzelf niet gek moet maken en dat het wel erg makkelijk is om nu allemaal dingetjes aan je lijf te voelen die je normaal niet voelt of waar je normaal niet op let.

Maar ik vind het stiekem wel een klein beetje verdacht dat ik vorige week een ietsepietse beetje bruine tattie en ietsepietse helderrood bloed had, maar dat de menstruatie niet voortzette. En dat mijn tieten ineens pijn doen.

Maar verder geen rare symptomen hier .. geen hoofdpijn, geen zin in meer eten .. en zoals ik al zei: zolang ik nog niet hoef te kotsen denk ik dat ik het mijzelf alleen maar inbeeld omdat ik het zo graag wil.
pi_106831007
naja, we kunnen er kort of lang over speculeren. Soms is het gewoon een kwestie van afwachten :Y
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
  zondag 15 januari 2012 @ 14:16:29 #232
57497 happyme28
I'm so happy
pi_106831529
Twinkle, maar als je pilbloeding met oudjaar had zit je nu toch pas rond je eisprong? Ik denk dat dat beetje bloed van een eisprong is geweest ALS je cyclus al weer direct pp gang is gekomen.mEen cyclus van 2 weken is onmogelijk lijkt me.
pi_106834868
quote:
0s.gif Op zondag 15 januari 2012 12:57 schreef happyme28 het volgende:

[..]

Ja, maar Kwisted heeft positief getest dus dan is het wel heel waarschijnlijk. Het kan ook een wondje geweest zijn maar innesteling lijkt aannemelijker.
Vals positief komt vrijwel nooit voor idd. Ik heb dat trouwens nooit, vooraf wat afscheiding. Net eens My Days bekeken en blijkbaar hebben we net mijn meeste vruchtbare periode achter de rug. Komt goed uit dat we flink gebatst hebben :')

eigenlijk te veel, moet om de dag he? :P :')
pi_106834915
Oh. En 'bruine tattie' :D :')
pi_106835253
Ja kwist ook niet hoe ik het anders netjes kon formuleren :')
pi_106835329
quote:
0s.gif Op zondag 15 januari 2012 16:16 schreef Twinkle20 het volgende:
Ja kwist ook niet hoe ik het anders netjes kon formuleren :')
Ik weet wel echt precies wat je bedoelt. ^^
  zondag 15 januari 2012 @ 17:26:44 #237
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_106837589
quote:
0s.gif Op zondag 15 januari 2012 12:11 schreef Kwisted het volgende:

Ja, zoiets had ik dus ook. Te vaag. Ja, woensdag...
quote:
7s.gif Op zondag 15 januari 2012 13:57 schreef _aurum_ het volgende:
naja, we kunnen er kort of lang over speculeren. Soms is het gewoon een kwestie van afwachten :Y
Soms? Altijd! :P :D Of je nu wacht op klustijd, een menstruatie of een eisprong, het is altijd wachten :P c_/ :Y) :7
quote:
1s.gif Op zondag 15 januari 2012 16:05 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Vals positief komt vrijwel nooit voor idd. Ik heb dat trouwens nooit, vooraf wat afscheiding. Net eens My Days bekeken en blijkbaar hebben we net mijn meeste vruchtbare periode achter de rug. Komt goed uit dat we flink gebatst hebben :')

eigenlijk te veel, moet om de dag he? :P :')
Jaaa, veul te veul! Kan echt niet! :{w
pi_106838608
:D
pi_106857877
quote:
7s.gif Op zondag 15 januari 2012 13:57 schreef _aurum_ het volgende:
Jup! Nouja soms, eigenlijk altijd :)
Hier in de wachtweken, dus afwachten maar ;)
pi_106857937
NOD is volgende week pas, dus duurt nog even. En jullie? Nog andere dames met de NOD wel al eerder?
pi_106860495
Op dit moment is mijn NOD gewoon maar standaard elke dag want een fatsoenlijke cyclus vast stellen is mij nog niet gelukt =)
  maandag 16 januari 2012 @ 08:01:28 #242
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_106860568
Wat zijn jullie toch heerlijk expliciet O+.

En inderdaad, irritant dat wachten, helemaal bij ondefinieerbare cycluslengtes (en zwaar rammelende eierstokken).... -O-

Ik ben bang dat het hier na 2 'perfecte' cycli ook weer veranderd is... Heb deze week ovulatietestjes gedaan en geen eisprong kunnen ontdekken. Ik test nog wel een paar dagen door, maar als mijn cyclus weer 28 dagen is dan vraag ik me af waar mijn ei is.... oO<
pi_106860694
hmm.. volgens mij heb ik m'n ei gemist :P
hij stond in de planning voor 25 jan, maar had gister en vandaag al eiwit-achtige bedoeningen :P
en aangezien er niet aan FFF gedaan wordt.. zal ik wel weer een maand moeten wachten en
Note to self : vroege eisprong!!!!!

of ik zie het allemaal verkeerd en lukt het de 25ste alsnog :P

Vrouwen weten dondersgoed wanneer mannen buitenspel staan...
A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous
pi_106862165
quote:
0s.gif Op maandag 16 januari 2012 07:45 schreef Twinkle20 het volgende:
Op dit moment is mijn NOD gewoon maar standaard elke dag want een fatsoenlijke cyclus vast stellen is mij nog niet gelukt =)
Dit! Al werken wij inmiddels met een range van 11 dagen.
  maandag 16 januari 2012 @ 10:40:11 #245
364382 Aemelia
*bla bla bla bla*
pi_106863108
quote:
10s.gif Op maandag 16 januari 2012 08:22 schreef Barretje80 het volgende:
hij stond in de planning voor 25 jan, maar had gister en vandaag al eiwit-achtige bedoeningen :P
en aangezien er niet aan FFF gedaan wordt.. zal ik wel weer een maand moeten wachten en

Maar als je vandaag ook een eiwittoestand in je broekje hebt dan issie nog niet geweest! Wss vandaag? Hopla, giet wat alcohol in hem en seksen maar! :P

Ik ben niet meer ongesteld (en pfff das ff andere koek zonder spiraal oef! :X ) en ben aan het tempen met mijn fertility friend. Ben benieuwd hoe lang mijn cyclus nu is. Zal wel geen ovulatie worden en 50 dagen cyclus :')

Oh man en dit hele proces is wachten! Wachten op je ei, zwangerschap, echo's, bevalling, tot baby eindelijk eens stopt met huilen, tot die kut krampen over gaan, tot ie lacht, wat zegt, gaat eten, kruipen, lopen, praten, school, studie en dan EINDELIJK HET HUIS UIT!!! :D
  maandag 16 januari 2012 @ 10:40:24 #246
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_106863115
Vanochtend een test verspild *G* Ik was té ongeduldig (woensdag zou ik ongesteld moeten worden), maar door rare kwaaltjes (ineens heul snel duizelig, en niet omdat ik te weinig gegeten heb :?) wilde ik er toch 1 aan wagen, heb er nu nog 4 liggen dus kon geen kwaad :') Hartstikke negatief natuurlijk :P
Magoed, ik zit met een duivels dilemma; voor mn werk ga ik woensdag naar het buitenland, ik kom vrijdag pas weer terug. Rationele ik (8> vind dat ik vrijdag mag pas testen, als ik niet ongesteld word weet ik dan toch al hoe laat het is, maar de crazy bitch in mij wil natuurlijk woensdag er al een testje aan wagen (EINZ!!1!!! >:) )

Dus ja. :+
pi_106863202
quote:
99s.gif Op maandag 16 januari 2012 10:40 schreef Enfermera het volgende:
Vanochtend een test verspild *G* Ik was té ongeduldig (woensdag zou ik ongesteld moeten worden), maar door rare kwaaltjes (ineens heul snel duizelig, en niet omdat ik te weinig gegeten heb :?) wilde ik er toch 1 aan wagen, heb er nu nog 4 liggen dus kon geen kwaad :') Hartstikke negatief natuurlijk :P
Magoed, ik zit met een duivels dilemma; voor mn werk ga ik woensdag naar het buitenland, ik kom vrijdag pas weer terug. Rationele ik (8> vind dat ik vrijdag mag pas testen, als ik niet ongesteld word weet ik dan toch al hoe laat het is, maar de crazy bitch in mij wil natuurlijk woensdag er al een testje aan wagen (EINZ!!1!!! >:) )

Dus ja. :+
He, jammer... Maar ik zou gewoon woensdag niet!!! testen en dan ook vooral niet meenemen in je tas. Als je het niet hebt, kun je het ook niet doen :)

TM, irritant is dat, loopt het allemaal prima en op schema, ga je er voor -> weg cyclus-regelmaat... Stom gedoe!

Mijn nod is eind deze week... maar ik probeer heel hard niet te denken dat dat het geval is :+
  Vis een optie? maandag 16 januari 2012 @ 10:50:54 #248
70532 loveli
N
pi_106863396
quote:
10s.gif Op maandag 16 januari 2012 08:22 schreef Barretje80 het volgende:

Eiwit-achtig slijm komt voor de eisprong. Dat slijm is perfect voor zaadcellen, ze overleven langer en bewegen beter dankzij goed slijm. Dus... enjoy ;)
crap in = crap out
  maandag 16 januari 2012 @ 10:54:04 #249
364382 Aemelia
*bla bla bla bla*
pi_106863497
Enfermera, ik heb in dezelfde situatie gezeten met kind 1. In alle vroegte getest POSITIEF WHAAAAAAA! En toen hoppa naar schiphol en was ik een week weg. Dat was eigenlijk heel irritant. Ik heb de hele weg lopen huilen om die positest (zo erg dat de persoon naast mij in het vliegtuig tissues aangaf en vroeg of het echt wel ging...). En die week was ik heel alleen in mijn vreugde.

Ik zou echt echt echt echt echt niet testen op woensdag maar wachten. Het is maar voor een paar dagen en echt het is veel fijner om met zn tweeen mee te maken die eerste dagen van ongeloof.

Lijnloos :o zou het kunnen? ik jompel alvast voor je! *O* *O* *O* *O* *O* *O*
  maandag 16 januari 2012 @ 10:54:46 #250
364382 Aemelia
*bla bla bla bla*
pi_106863514
quote:
0s.gif Op maandag 16 januari 2012 10:50 schreef loveli het volgende:

[..]

Eiwit-achtig slijm komt voor de eisprong. Dat slijm is perfect voor zaadcellen, ze overleven langer en bewegen beter dankzij goed slijm. Dus... enjoy ;)
Sterker nog, na de eisprong is het ff gortdroog down under :Y)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')