Ik heb daar ook eens gekeken ja, ik knapte gelijk al af op die verschrikkelijke lay out van dat forumquote:Op vrijdag 13 januari 2012 21:42 schreef Aemelia het volgende:
[..]dat was niet hoe ik het voor je bedacht had! Balen!
Ik ging net even op babybytes kijken (dont ask) wow daar komt, ehrm, bijzonder volk zeg
Whaha idd!quote:Op vrijdag 13 januari 2012 22:20 schreef Susie het volgende:
Babybytes is alleen leuk om de ontwikkeling per week te volgen, verder niets te zoeken daar.
Nouja, de lay out van het forum dus.. Ik vind het echt totaal onduidelijkquote:Op vrijdag 13 januari 2012 22:28 schreef Cocotrimonium het volgende:
Ik ben een vaste poster op babybytes. Sfeer is juist tof en iedereen is leukEn de tips enzo zijn juist heel handig! Begrijp niet goed wat jullie er zo erg aan vinden...
Ik ken de hele site niet om eerlijk te zijnquote:Op vrijdag 13 januari 2012 22:41 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Nouja, de lay out van het forum dus.. Ik vind het echt totaal onduidelijkSnap best dat het gezellig kan zijn, alleen heb ik geen zin om te investeren om alles op te gaan zoeken zeg maar, waar alles zit etc..
Ik denk het wel. Je lijf is vanaf het begin af aan al bezig met veranderen, lijkt me.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 16:39 schreef happyme28 het volgende:
Hier nog steeds alle symptomen maar nog geen bloed, vanmorgen wel een lage temp, hoop nog een beetje op innestelingsdip maar denk dat ongi wel komt.
Kun je eigenlijk symptomen hebben tussen bevruchting en innesteling?
Ja idd, zoiets dacht ik ook al jaquote:Op zaterdag 14 januari 2012 16:53 schreef happyme28 het volgende:
Enfermera, lijkt me wat vroeg idd, als het innesteling is, dan zou ik nog 2 dagen wachten, dan er genoeg HCG moeten zijn.
Whaha nee. Dat laatste is wel het ergste hoor, dat wachten lukt wel.. heb genoeg afleiding en inmiddels geleerd niet al mn hoop erop te vestigen, ga er gewoon vanuit dat ik ongesteld word nuquote:Op zaterdag 14 januari 2012 17:02 schreef Sethiwe het volgende:
Enfermera, ik zou er voor kiezen om te wachten tot woensdag, maar dat valt vast niet mee.
Sterkte met de crazy bitch modus, ook voor je man.
Milka wat wordt je geduld op de proef gesteld, erg vervelend zo.
Happyme ook al lang aan het wachten. Volgens mij kan het soms zo zijn dat je idd al klachten hebt na de bevruchting, volgens google komt dat heel af en toe voor.
Toen ik zwanger was, heb ik eerst gedacht dat ik ongesteld moest worden. Leek er heel erg op. Had zelf alleen geen bloed/bruinverlies. Dus wie weet, spannendquote:Op zaterdag 14 januari 2012 16:47 schreef Enfermera het volgende:
Uhm. Gister en vandaag al wat bloederig slijmerige afscheiding (leuk he, niet onder een spoiler) en vandaag echt KNEITERsacherijnig, crazy bitch modus gaat nog niet off
Niet leuk voor mijn man! Ben ook echt moe, bluh, alles. Woensdag moet ik ongesteld worden. Twijfel of ik wellicht niet een innesteling heb ofzo nu... Zo apart, dit heb ik nog nooit gehad. Ja, de dag voordat ik ongesteld moet worden. Dus ja, of mn cyclus is door de war (das kut, want hij was hartstikke regelmatig op 27 dagen..) óf.......
![]()
Zou ik nu al kunnen testen? Das toch echt te vroeg he, ook met die goedkope testen van de kruidvat....
Aye. Tis zo makkelijk om jezelf de kop gek te maken. Sinds gisteravond heb ik last van:quote:Op zaterdag 14 januari 2012 17:06 schreef Sethiwe het volgende:
Dat is idd wel een goede instelling om teleurstelling te voorkomen.
Haha ja idd, daaorm is het ook zo lastig..quote:Op zaterdag 14 januari 2012 17:06 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Toen ik zwanger was, heb ik eerst gedacht dat ik ongesteld moest worden. Leek er heel erg op. Had zelf alleen geen bloed/bruinverlies. Dus wie weet, spannend
Zou idd nog niet testen. Als ie negatief is, weet je immers nog net niks.
Haha precies!quote:Op zaterdag 14 januari 2012 17:11 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Aye. Tis zo makkelijk om jezelf de kop gek te maken. Sinds gisteravond heb ik last van:
* extreme moeheid
* hoofdpijn
* misselijkheid (vanmorgen)
Oh jee! Symptomen
Maarrr.... Ik heb ook veel te weinig slaap gehad en bagger gegeten de laatste dagen. Tis alleen heel makkelijk om dat te 'vergeten'
En dit is nog steeds het geval ... Alles potdicht (al vanaf afgelopen dinsdag), kan gelukkig wel seksen met mijn mannie en word dan gewoon nat van binnen enzo.quote:Op donderdag 12 januari 2012 17:02 schreef Twinkle20 het volgende:
.Hmmm probeerde vanmorgen met een vinger naar binnen te gaan maar dat lukt gewoonweg niet, alles zit potdicht zeg maar. Niet ongesteld geworden maar ook geen tekenen dat dat binnen nu en 24 uur gaat gebeuren (meestal voel ik dat behoorlijk met krampen bv.).
Jammer. Op naar de volgende ronde. En zoals je zelf al zegt: duidelijke cyclus is ook fijnquote:Op zondag 15 januari 2012 11:14 schreef happyme28 het volgende:
Hier ook ongesteld geworden. Heel raar, ik zeg gisteravond tegenhey, de symptomen zijn weg en half uurtje later de eerste spotting en nu lijkt het door te zetten. Jammer, was een mooie maand geweest vlak voor mijn 38e verjaardag.
Wel een duidelijke cyclus, dus dat is me ook wat waard![]()
Twinkle, herkenbaar. Erg vervelend als het zo'n tijd duurt voor alles weer op gang is. Hopelijk komt het snel.
Ahh wat fijn!quote:Op zondag 15 januari 2012 11:26 schreef Barretje80 het volgende:
hihih is het weer maak je de kop gek dagen
gister gehoord dat vriendin die al heul lang bezig zijn eindelijk zwanger is..
dat is fijn want ik moest /wilde haar gister vertellen dat wij nu ook bezig zijn.. nu blijft ze ons tenminste voor!![]()
Ja, ik hobbel hier al weer wat jaartjes rond maar ik bedoelde uitgerekend vlak voor mijn 38e, ben net 3 maanden 37quote:Op zondag 15 januari 2012 11:16 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Jammer. Op naar de volgende ronde. En zoals je zelf al zegt: duidelijke cyclus is ook fijn
Happyme28: heb je dit account dus al bijna tien jaar?![]()
Ik wil je bubbel niet laten barsten, maar dit heb ik iedere maandquote:Op zondag 15 januari 2012 12:11 schreef Kwisted het volgende:
Ik heb deze keer trouwens wel een innestellingsbloeding gehad. Tenminste dat denk ik. Had namelijk afgelopen dinsdag (3dagen voor NOD, 10 dagen na bevruchting) een beetje rose/bruine afscheiding. Toen dacht ik nog wat begint mijn ongesteldheid vroeg. Maar daarna was het weer gewoon wit, en toen kreeg ik al zo'n vermoeden he. En dat in combinatie met wat gevoelige borsten.
Ik wil heel graag samen met een van jullie naar Z&G (lekker veilig gevoel) nog NOD's de aankomende dagen??
Ja, maar Kwisted heeft positief getest dus dan is het wel heel waarschijnlijk. Het kan ook een wondje geweest zijn maar innesteling lijkt aannemelijker.quote:Op zondag 15 januari 2012 12:52 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
Ik wil je bubbel niet laten barsten, maar dit heb ik iedere maand
Dit heb ik vorige week ook gehad .. Maar zolang ik niet hoef te kotsen gaan er bij mij nog geen alarmbelletjes rinkelen .. Gewoon om met beide benen op de grond te blijven staan.quote:Op zondag 15 januari 2012 12:52 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
Ik wil je bubbel niet laten barsten, maar dit heb ik iedere maand
Vals positief komt vrijwel nooit voor idd. Ik heb dat trouwens nooit, vooraf wat afscheiding. Net eens My Days bekeken en blijkbaar hebben we net mijn meeste vruchtbare periode achter de rug. Komt goed uit dat we flink gebatst hebbenquote:Op zondag 15 januari 2012 12:57 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Ja, maar Kwisted heeft positief getest dus dan is het wel heel waarschijnlijk. Het kan ook een wondje geweest zijn maar innesteling lijkt aannemelijker.
Ik weet wel echt precies wat je bedoelt. ^^quote:Op zondag 15 januari 2012 16:16 schreef Twinkle20 het volgende:
Ja kwist ook niet hoe ik het anders netjes kon formuleren
Ja, zoiets had ik dus ook. Te vaag. Ja, woensdag...quote:Op zondag 15 januari 2012 12:11 schreef Kwisted het volgende:
Ik heb deze keer trouwens wel een innestellingsbloeding gehad. Tenminste dat denk ik. Had namelijk afgelopen dinsdag (3dagen voor NOD, 10 dagen na bevruchting) een beetje rose/bruine afscheiding. Toen dacht ik nog wat begint mijn ongesteldheid vroeg. Maar daarna was het weer gewoon wit, en toen kreeg ik al zo'n vermoeden he. En dat in combinatie met wat gevoelige borsten.
Ik wil heel graag samen met een van jullie naar Z&G (lekker veilig gevoel) nog NOD's de aankomende dagen??
Soms? Altijd!quote:Op zondag 15 januari 2012 13:57 schreef _aurum_ het volgende:
naja, we kunnen er kort of lang over speculeren. Soms is het gewoon een kwestie van afwachten
Jaaa, veul te veul! Kan echt niet!quote:Op zondag 15 januari 2012 16:05 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Vals positief komt vrijwel nooit voor idd. Ik heb dat trouwens nooit, vooraf wat afscheiding. Net eens My Days bekeken en blijkbaar hebben we net mijn meeste vruchtbare periode achter de rug. Komt goed uit dat we flink gebatst hebben
eigenlijk te veel, moet om de dag he?![]()
![]()
Jup! Nouja soms, eigenlijk altijdquote:Op zondag 15 januari 2012 13:57 schreef _aurum_ het volgende:
naja, we kunnen er kort of lang over speculeren. Soms is het gewoon een kwestie van afwachten
Dit! Al werken wij inmiddels met een range van 11 dagen.quote:Op maandag 16 januari 2012 07:45 schreef Twinkle20 het volgende:
Op dit moment is mijn NOD gewoon maar standaard elke dag want een fatsoenlijke cyclus vast stellen is mij nog niet gelukt =)
Maar als je vandaag ook een eiwittoestand in je broekje hebt dan issie nog niet geweest! Wss vandaag? Hopla, giet wat alcohol in hem en seksen maar!quote:Op maandag 16 januari 2012 08:22 schreef Barretje80 het volgende:
hmm.. volgens mij heb ik m'n ei gemist
hij stond in de planning voor 25 jan, maar had gister en vandaag al eiwit-achtige bedoeningen
en aangezien er niet aan FFF gedaan wordt.. zal ik wel weer een maand moeten wachten en
Note to self : vroege eisprong!!!!!
of ik zie het allemaal verkeerd en lukt het de 25ste alsnog
He, jammer... Maar ik zou gewoon woensdag niet!!! testen en dan ook vooral niet meenemen in je tas. Als je het niet hebt, kun je het ook niet doenquote:Op maandag 16 januari 2012 10:40 schreef Enfermera het volgende:
Vanochtend een test verspildIk was té ongeduldig (woensdag zou ik ongesteld moeten worden), maar door rare kwaaltjes (ineens heul snel duizelig, en niet omdat ik te weinig gegeten heb
) wilde ik er toch 1 aan wagen, heb er nu nog 4 liggen dus kon geen kwaad
Hartstikke negatief natuurlijk
![]()
Magoed, ik zit met een duivels dilemma; voor mn werk ga ik woensdag naar het buitenland, ik kom vrijdag pas weer terug. Rationele ikvind dat ik vrijdag mag pas testen, als ik niet ongesteld word weet ik dan toch al hoe laat het is, maar de crazy bitch in mij wil natuurlijk woensdag er al een testje aan wagen (EINZ!!1!!!
)
Dus ja.
Eiwit-achtig slijm komt voor de eisprong. Dat slijm is perfect voor zaadcellen, ze overleven langer en bewegen beter dankzij goed slijm. Dus... enjoyquote:Op maandag 16 januari 2012 08:22 schreef Barretje80 het volgende:
hmm.. volgens mij heb ik m'n ei gemist
hij stond in de planning voor 25 jan, maar had gister en vandaag al eiwit-achtige bedoeningen
en aangezien er niet aan FFF gedaan wordt.. zal ik wel weer een maand moeten wachten en
Note to self : vroege eisprong!!!!!
of ik zie het allemaal verkeerd en lukt het de 25ste alsnog
Sterker nog, na de eisprong is het ff gortdroog down underquote:Op maandag 16 januari 2012 10:50 schreef loveli het volgende:
[..]
Eiwit-achtig slijm komt voor de eisprong. Dat slijm is perfect voor zaadcellen, ze overleven langer en bewegen beter dankzij goed slijm. Dus... enjoy
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |