Dit! Al werken wij inmiddels met een range van 11 dagen.quote:Op maandag 16 januari 2012 07:45 schreef Twinkle20 het volgende:
Op dit moment is mijn NOD gewoon maar standaard elke dag want een fatsoenlijke cyclus vast stellen is mij nog niet gelukt =)
Maar als je vandaag ook een eiwittoestand in je broekje hebt dan issie nog niet geweest! Wss vandaag? Hopla, giet wat alcohol in hem en seksen maar!quote:Op maandag 16 januari 2012 08:22 schreef Barretje80 het volgende:
hmm.. volgens mij heb ik m'n ei gemist
hij stond in de planning voor 25 jan, maar had gister en vandaag al eiwit-achtige bedoeningen
en aangezien er niet aan FFF gedaan wordt.. zal ik wel weer een maand moeten wachten en
Note to self : vroege eisprong!!!!!
of ik zie het allemaal verkeerd en lukt het de 25ste alsnog
He, jammer... Maar ik zou gewoon woensdag niet!!! testen en dan ook vooral niet meenemen in je tas. Als je het niet hebt, kun je het ook niet doenquote:Op maandag 16 januari 2012 10:40 schreef Enfermera het volgende:
Vanochtend een test verspildIk was té ongeduldig (woensdag zou ik ongesteld moeten worden), maar door rare kwaaltjes (ineens heul snel duizelig, en niet omdat ik te weinig gegeten heb
) wilde ik er toch 1 aan wagen, heb er nu nog 4 liggen dus kon geen kwaad
Hartstikke negatief natuurlijk
![]()
Magoed, ik zit met een duivels dilemma; voor mn werk ga ik woensdag naar het buitenland, ik kom vrijdag pas weer terug. Rationele ikvind dat ik vrijdag mag pas testen, als ik niet ongesteld word weet ik dan toch al hoe laat het is, maar de crazy bitch in mij wil natuurlijk woensdag er al een testje aan wagen (EINZ!!1!!!
)
Dus ja.
Eiwit-achtig slijm komt voor de eisprong. Dat slijm is perfect voor zaadcellen, ze overleven langer en bewegen beter dankzij goed slijm. Dus... enjoyquote:Op maandag 16 januari 2012 08:22 schreef Barretje80 het volgende:
hmm.. volgens mij heb ik m'n ei gemist
hij stond in de planning voor 25 jan, maar had gister en vandaag al eiwit-achtige bedoeningen
en aangezien er niet aan FFF gedaan wordt.. zal ik wel weer een maand moeten wachten en
Note to self : vroege eisprong!!!!!
of ik zie het allemaal verkeerd en lukt het de 25ste alsnog
Sterker nog, na de eisprong is het ff gortdroog down underquote:Op maandag 16 januari 2012 10:50 schreef loveli het volgende:
[..]
Eiwit-achtig slijm komt voor de eisprong. Dat slijm is perfect voor zaadcellen, ze overleven langer en bewegen beter dankzij goed slijm. Dus... enjoy
* Barreltje vanavond :quote:Op maandag 16 januari 2012 10:50 schreef loveli het volgende:
[..]
Eiwit-achtig slijm komt voor de eisprong. Dat slijm is perfect voor zaadcellen, ze overleven langer en bewegen beter dankzij goed slijm. Dus... enjoy
Oh, nee dat meeneemen doe ik ook zekerrr niet! Ik ga met een collega en die mag 't absoluut nog niet wetenquote:Op maandag 16 januari 2012 10:43 schreef Lijnloos het volgende:
[..]
He, jammer... Maar ik zou gewoon woensdag niet!!! testen en dan ook vooral niet meenemen in je tas. Als je het niet hebt, kun je het ook niet doen
TM, irritant is dat, loopt het allemaal prima en op schema, ga je er voor -> weg cyclus-regelmaat... Stom gedoe!
Mijn nod is eind deze week... maar ik probeer heel hard niet te denken dat dat het geval is
Oh echtttquote:Op maandag 16 januari 2012 10:54 schreef Aemelia het volgende:
Enfermera, ik heb in dezelfde situatie gezeten met kind 1. In alle vroegte getest POSITIEF WHAAAAAAA! En toen hoppa naar schiphol en was ik een week weg. Dat was eigenlijk heel irritant. Ik heb de hele weg lopen huilen om die positest (zo erg dat de persoon naast mij in het vliegtuig tissues aangaf en vroeg of het echt wel ging...). En die week was ik heel alleen in mijn vreugde.
Ik zou echt echt echt echt echt niet testen op woensdag maar wachten. Het is maar voor een paar dagen en echt het is veel fijner om met zn tweeen mee te maken die eerste dagen van ongeloof.
Lijnlooszou het kunnen? ik jompel alvast voor je!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Jihaaaaaaa!quote:Op maandag 16 januari 2012 10:54 schreef Barreltje het volgende:
[..]
* Barreltje vanavond :
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 16 januari 2012 10:54 schreef Barreltje het volgende:
[..]
* Barreltje vanavond :
[ afbeelding ]
Dan moet je nog ff wachten op een 2e streepje!quote:Op maandag 16 januari 2012 11:23 schreef Aemelia het volgende:
Ik droomde trouwens dat ik een lente kindje kreeg. Prima!
Maar met alle rare weersschommelingen kan die lente ook zomaar in december vallenquote:Op maandag 16 januari 2012 11:23 schreef Aemelia het volgende:
In zen modus dus Lijnloos *oooooohm*
^^quote:Op maandag 16 januari 2012 10:43 schreef Lijnloos het volgende:
Mijn nod is eind deze week... maar ik probeer heel hard niet te denken dat dat het geval is
quote:Op maandag 16 januari 2012 11:49 schreef Gerberaatje het volgende:
[..]
Maar met alle rare weersschommelingen kan die lente ook zomaar in december vallen
Ben jij mij?quote:Op maandag 16 januari 2012 11:09 schreef Lijnloos het volgende:
[..]Geniaal!
@Aemelia, Jompelen hoeft nog niet hoor... ik heb geen idee of het wel of niet raak zou kunnen zijn. Ik ben weer als een halve zool aan het hypochonderen, en direct daarbij probeer ik bij alles te relatieveren dat het niet zo is. Ik moet het gewoon loslaten van mezelf... en dan zien we dit weekend wel verder
Uhm, niet dat ik weet...quote:Op maandag 16 januari 2012 13:01 schreef Regenboogjes het volgende:
[..]
Ben jij mij?![]()
Ik ben er weer. Bij mijn vorige poging had ik nogal gevoelige borsten. Nah ja, eigenlijk maar 1. De gevoeligheid bleek door een knobbeltje te komen. Onderzoeken en punctie gehad en alles is ok!![]()
Wij gaan er weer voor!
Whahahahaquote:Op maandag 16 januari 2012 11:23 schreef Aemelia het volgende:
In zen modus dus Lijnloos *oooooohm*
Wat fijn dat alles goed was!quote:Op maandag 16 januari 2012 13:01 schreef Regenboogjes het volgende:
[..]
Ben jij mij?![]()
Ik ben er weer. Bij mijn vorige poging had ik nogal gevoelige borsten. Nah ja, eigenlijk maar 1. De gevoeligheid bleek door een knobbeltje te komen. Onderzoeken en punctie gehad en alles is ok!![]()
Wij gaan er weer voor!
Jaaaa!quote:Op maandag 16 januari 2012 17:57 schreef Chanty het volgende:
Vandaag de sleutel van ons huis gekregen. Straks dus 3 kamers over de de kinders kunnen nu komen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |