Ja, ik hobbel hier al weer wat jaartjes rond maar ik bedoelde uitgerekend vlak voor mijn 38e, ben net 3 maanden 37quote:Op zondag 15 januari 2012 11:16 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Jammer. Op naar de volgende ronde. En zoals je zelf al zegt: duidelijke cyclus is ook fijn
Happyme28: heb je dit account dus al bijna tien jaar?![]()
Ik wil je bubbel niet laten barsten, maar dit heb ik iedere maandquote:Op zondag 15 januari 2012 12:11 schreef Kwisted het volgende:
Ik heb deze keer trouwens wel een innestellingsbloeding gehad. Tenminste dat denk ik. Had namelijk afgelopen dinsdag (3dagen voor NOD, 10 dagen na bevruchting) een beetje rose/bruine afscheiding. Toen dacht ik nog wat begint mijn ongesteldheid vroeg. Maar daarna was het weer gewoon wit, en toen kreeg ik al zo'n vermoeden he. En dat in combinatie met wat gevoelige borsten.
Ik wil heel graag samen met een van jullie naar Z&G (lekker veilig gevoel) nog NOD's de aankomende dagen??
Ja, maar Kwisted heeft positief getest dus dan is het wel heel waarschijnlijk. Het kan ook een wondje geweest zijn maar innesteling lijkt aannemelijker.quote:Op zondag 15 januari 2012 12:52 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
Ik wil je bubbel niet laten barsten, maar dit heb ik iedere maand
Dit heb ik vorige week ook gehad .. Maar zolang ik niet hoef te kotsen gaan er bij mij nog geen alarmbelletjes rinkelen .. Gewoon om met beide benen op de grond te blijven staan.quote:Op zondag 15 januari 2012 12:52 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
Ik wil je bubbel niet laten barsten, maar dit heb ik iedere maand
Vals positief komt vrijwel nooit voor idd. Ik heb dat trouwens nooit, vooraf wat afscheiding. Net eens My Days bekeken en blijkbaar hebben we net mijn meeste vruchtbare periode achter de rug. Komt goed uit dat we flink gebatst hebbenquote:Op zondag 15 januari 2012 12:57 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Ja, maar Kwisted heeft positief getest dus dan is het wel heel waarschijnlijk. Het kan ook een wondje geweest zijn maar innesteling lijkt aannemelijker.
Ik weet wel echt precies wat je bedoelt. ^^quote:Op zondag 15 januari 2012 16:16 schreef Twinkle20 het volgende:
Ja kwist ook niet hoe ik het anders netjes kon formuleren
Ja, zoiets had ik dus ook. Te vaag. Ja, woensdag...quote:Op zondag 15 januari 2012 12:11 schreef Kwisted het volgende:
Ik heb deze keer trouwens wel een innestellingsbloeding gehad. Tenminste dat denk ik. Had namelijk afgelopen dinsdag (3dagen voor NOD, 10 dagen na bevruchting) een beetje rose/bruine afscheiding. Toen dacht ik nog wat begint mijn ongesteldheid vroeg. Maar daarna was het weer gewoon wit, en toen kreeg ik al zo'n vermoeden he. En dat in combinatie met wat gevoelige borsten.
Ik wil heel graag samen met een van jullie naar Z&G (lekker veilig gevoel) nog NOD's de aankomende dagen??
Soms? Altijd!quote:Op zondag 15 januari 2012 13:57 schreef _aurum_ het volgende:
naja, we kunnen er kort of lang over speculeren. Soms is het gewoon een kwestie van afwachten
Jaaa, veul te veul! Kan echt niet!quote:Op zondag 15 januari 2012 16:05 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Vals positief komt vrijwel nooit voor idd. Ik heb dat trouwens nooit, vooraf wat afscheiding. Net eens My Days bekeken en blijkbaar hebben we net mijn meeste vruchtbare periode achter de rug. Komt goed uit dat we flink gebatst hebben
eigenlijk te veel, moet om de dag he?![]()
![]()
Jup! Nouja soms, eigenlijk altijdquote:Op zondag 15 januari 2012 13:57 schreef _aurum_ het volgende:
naja, we kunnen er kort of lang over speculeren. Soms is het gewoon een kwestie van afwachten
Dit! Al werken wij inmiddels met een range van 11 dagen.quote:Op maandag 16 januari 2012 07:45 schreef Twinkle20 het volgende:
Op dit moment is mijn NOD gewoon maar standaard elke dag want een fatsoenlijke cyclus vast stellen is mij nog niet gelukt =)
Maar als je vandaag ook een eiwittoestand in je broekje hebt dan issie nog niet geweest! Wss vandaag? Hopla, giet wat alcohol in hem en seksen maar!quote:Op maandag 16 januari 2012 08:22 schreef Barretje80 het volgende:
hmm.. volgens mij heb ik m'n ei gemist
hij stond in de planning voor 25 jan, maar had gister en vandaag al eiwit-achtige bedoeningen
en aangezien er niet aan FFF gedaan wordt.. zal ik wel weer een maand moeten wachten en
Note to self : vroege eisprong!!!!!
of ik zie het allemaal verkeerd en lukt het de 25ste alsnog
He, jammer... Maar ik zou gewoon woensdag niet!!! testen en dan ook vooral niet meenemen in je tas. Als je het niet hebt, kun je het ook niet doenquote:Op maandag 16 januari 2012 10:40 schreef Enfermera het volgende:
Vanochtend een test verspildIk was té ongeduldig (woensdag zou ik ongesteld moeten worden), maar door rare kwaaltjes (ineens heul snel duizelig, en niet omdat ik te weinig gegeten heb
) wilde ik er toch 1 aan wagen, heb er nu nog 4 liggen dus kon geen kwaad
Hartstikke negatief natuurlijk
![]()
Magoed, ik zit met een duivels dilemma; voor mn werk ga ik woensdag naar het buitenland, ik kom vrijdag pas weer terug. Rationele ikvind dat ik vrijdag mag pas testen, als ik niet ongesteld word weet ik dan toch al hoe laat het is, maar de crazy bitch in mij wil natuurlijk woensdag er al een testje aan wagen (EINZ!!1!!!
)
Dus ja.
Eiwit-achtig slijm komt voor de eisprong. Dat slijm is perfect voor zaadcellen, ze overleven langer en bewegen beter dankzij goed slijm. Dus... enjoyquote:Op maandag 16 januari 2012 08:22 schreef Barretje80 het volgende:
hmm.. volgens mij heb ik m'n ei gemist
hij stond in de planning voor 25 jan, maar had gister en vandaag al eiwit-achtige bedoeningen
en aangezien er niet aan FFF gedaan wordt.. zal ik wel weer een maand moeten wachten en
Note to self : vroege eisprong!!!!!
of ik zie het allemaal verkeerd en lukt het de 25ste alsnog
Sterker nog, na de eisprong is het ff gortdroog down underquote:Op maandag 16 januari 2012 10:50 schreef loveli het volgende:
[..]
Eiwit-achtig slijm komt voor de eisprong. Dat slijm is perfect voor zaadcellen, ze overleven langer en bewegen beter dankzij goed slijm. Dus... enjoy
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |