abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 13 januari 2012 @ 22:22:55 #201
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_106782241
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 21:42 schreef Aemelia het volgende:

[..]

:( dat was niet hoe ik het voor je bedacht had! Balen!

Ik ging net even op babybytes kijken (dont ask :') ) wow daar komt, ehrm, bijzonder volk zeg :o
Ik heb daar ook eens gekeken ja, ik knapte gelijk al af op die verschrikkelijke lay out van dat forum :r damnnn. Gelijk weg daar :')
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 22:20 schreef Susie het volgende:
Babybytes is alleen leuk om de ontwikkeling per week te volgen, verder niets te zoeken daar.
Whaha idd! :D
I never look back, darling. It distracts from the now.
pi_106782607
Ik ben een vaste poster op babybytes. Sfeer is juist tof en iedereen is leuk :) En de tips enzo zijn juist heel handig! Begrijp niet goed wat jullie er zo erg aan vinden...
  vrijdag 13 januari 2012 @ 22:41:18 #203
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_106783361
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 22:28 schreef Cocotrimonium het volgende:
Ik ben een vaste poster op babybytes. Sfeer is juist tof en iedereen is leuk :) En de tips enzo zijn juist heel handig! Begrijp niet goed wat jullie er zo erg aan vinden...
Nouja, de lay out van het forum dus.. Ik vind het echt totaal onduidelijk :) Snap best dat het gezellig kan zijn, alleen heb ik geen zin om te investeren om alles op te gaan zoeken zeg maar, waar alles zit etc..
pi_106797244
AED Jammer joh .. Hopen voor meer geluk in de volgende ronde!
pi_106801334
Jammer AED :*
pi_106804625
Pfffff,mijn geduld wordt ernstig op de proef gesteld.... Nog geen }) te zien hier... Nu een week geleden voor het laatst getest,mijn mogelijke eisprong was geen eisprong denk ik want afgelopen dagen geen positieve ovutest gehad. :X
pi_106804729
Hier nog steeds alle symptomen maar nog geen bloed, vanmorgen wel een lage temp, hoop nog een beetje op innestelingsdip maar denk dat ongi wel komt.

Kun je eigenlijk symptomen hebben tussen bevruchting en innesteling?
pi_106804819
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 22:41 schreef Enfermera het volgende:

[..]

Nouja, de lay out van het forum dus.. Ik vind het echt totaal onduidelijk :) Snap best dat het gezellig kan zijn, alleen heb ik geen zin om te investeren om alles op te gaan zoeken zeg maar, waar alles zit etc..
Ik ken de hele site niet om eerlijk te zijn :@
pi_106804868
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 januari 2012 16:39 schreef happyme28 het volgende:
Hier nog steeds alle symptomen maar nog geen bloed, vanmorgen wel een lage temp, hoop nog een beetje op innestelingsdip maar denk dat ongi wel komt.

Kun je eigenlijk symptomen hebben tussen bevruchting en innesteling?
Ik denk het wel. Je lijf is vanaf het begin af aan al bezig met veranderen, lijkt me.

AED: jammer :*
  zaterdag 14 januari 2012 @ 16:47:11 #210
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_106805032
Uhm. Gister en vandaag al wat bloederig slijmerige afscheiding (leuk he, niet onder een spoiler :7) en vandaag echt KNEITERsacherijnig, crazy bitch modus gaat nog niet off ;( Niet leuk voor mijn man! Ben ook echt moe, bluh, alles. Woensdag moet ik ongesteld worden. Twijfel of ik wellicht niet een innesteling heb ofzo nu... Zo apart, dit heb ik nog nooit gehad. Ja, de dag voordat ik ongesteld moet worden. Dus ja, of mn cyclus is door de war (das kut, want hij was hartstikke regelmatig op 27 dagen..) óf....... *) O-) Zou ik nu al kunnen testen? Das toch echt te vroeg he, ook met die goedkope testen van de kruidvat....
pi_106805235
Enfermera, lijkt me wat vroeg idd, als het innesteling is, dan zou ik nog 2 dagen wachten, dan er genoeg HCG moeten zijn.
  zaterdag 14 januari 2012 @ 16:59:52 #212
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_106805404
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 januari 2012 16:53 schreef happyme28 het volgende:
Enfermera, lijkt me wat vroeg idd, als het innesteling is, dan zou ik nog 2 dagen wachten, dan er genoeg HCG moeten zijn.
Ja idd, zoiets dacht ik ook al ja :)
pi_106805477
Enfermera, ik zou er voor kiezen om te wachten tot woensdag, maar dat valt vast niet mee.
Sterkte met de crazy bitch modus, ook voor je man.

Milka wat wordt je geduld op de proef gesteld, erg vervelend zo.

Happyme ook al lang aan het wachten. Volgens mij kan het soms zo zijn dat je idd al klachten hebt na de bevruchting, volgens google komt dat heel af en toe voor.
  zaterdag 14 januari 2012 @ 17:04:15 #214
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_106805543
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 januari 2012 17:02 schreef Sethiwe het volgende:
Enfermera, ik zou er voor kiezen om te wachten tot woensdag, maar dat valt vast niet mee.
Sterkte met de crazy bitch modus, ook voor je man.

Milka wat wordt je geduld op de proef gesteld, erg vervelend zo.

Happyme ook al lang aan het wachten. Volgens mij kan het soms zo zijn dat je idd al klachten hebt na de bevruchting, volgens google komt dat heel af en toe voor.
Whaha nee. Dat laatste is wel het ergste hoor, dat wachten lukt wel.. heb genoeg afleiding en inmiddels geleerd niet al mn hoop erop te vestigen, ga er gewoon vanuit dat ik ongesteld word nu :) Dat scheelt teleurstelling!
pi_106805613
quote:
11s.gif Op zaterdag 14 januari 2012 16:47 schreef Enfermera het volgende:
Uhm. Gister en vandaag al wat bloederig slijmerige afscheiding (leuk he, niet onder een spoiler :7) en vandaag echt KNEITERsacherijnig, crazy bitch modus gaat nog niet off ;( Niet leuk voor mijn man! Ben ook echt moe, bluh, alles. Woensdag moet ik ongesteld worden. Twijfel of ik wellicht niet een innesteling heb ofzo nu... Zo apart, dit heb ik nog nooit gehad. Ja, de dag voordat ik ongesteld moet worden. Dus ja, of mn cyclus is door de war (das kut, want hij was hartstikke regelmatig op 27 dagen..) óf....... *) O-) Zou ik nu al kunnen testen? Das toch echt te vroeg he, ook met die goedkope testen van de kruidvat....
Toen ik zwanger was, heb ik eerst gedacht dat ik ongesteld moest worden. Leek er heel erg op. Had zelf alleen geen bloed/bruinverlies. Dus wie weet, spannend :)

Zou idd nog niet testen. Als ie negatief is, weet je immers nog net niks.
pi_106805617
Dat is idd wel een goede instelling om teleurstelling te voorkomen.
pi_106805789
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 januari 2012 17:06 schreef Sethiwe het volgende:
Dat is idd wel een goede instelling om teleurstelling te voorkomen.
Aye. Tis zo makkelijk om jezelf de kop gek te maken. Sinds gisteravond heb ik last van:
* extreme moeheid
* hoofdpijn
* misselijkheid (vanmorgen)

Oh jee! Symptomen :o

Maarrr.... Ik heb ook veel te weinig slaap gehad en bagger gegeten de laatste dagen. Tis alleen heel makkelijk om dat te 'vergeten' :P
pi_106805980
Coco klopt helemaal wat je zegt.
Als je zwanger wil worden ben je veel meer op symptomen gericht dan normaal.
En soms kan je van je natuurlijke cylus ook symptomen krijgen die je met anticonceptie niet had, waardoor het ook lijkt alsof je zwangerschapssymptomen hebt.
En daarbij gaat soms het logische denken verloren :Y.
  zaterdag 14 januari 2012 @ 17:18:50 #219
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_106806056
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 januari 2012 17:06 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Toen ik zwanger was, heb ik eerst gedacht dat ik ongesteld moest worden. Leek er heel erg op. Had zelf alleen geen bloed/bruinverlies. Dus wie weet, spannend :)

Zou idd nog niet testen. Als ie negatief is, weet je immers nog net niks.
Haha ja idd, daaorm is het ook zo lastig.. :P
Nee precies :+
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 januari 2012 17:11 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Aye. Tis zo makkelijk om jezelf de kop gek te maken. Sinds gisteravond heb ik last van:
* extreme moeheid
* hoofdpijn
* misselijkheid (vanmorgen)

Oh jee! Symptomen :o

Maarrr.... Ik heb ook veel te weinig slaap gehad en bagger gegeten de laatste dagen. Tis alleen heel makkelijk om dat te 'vergeten' :P
Haha precies! :P
pi_106806574
quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2012 17:02 schreef Twinkle20 het volgende:
.Hmmm probeerde vanmorgen met een vinger naar binnen te gaan maar dat lukt gewoonweg niet, alles zit potdicht zeg maar. Niet ongesteld geworden maar ook geen tekenen dat dat binnen nu en 24 uur gaat gebeuren (meestal voel ik dat behoorlijk met krampen bv.).

En dit is nog steeds het geval ... Alles potdicht (al vanaf afgelopen dinsdag), kan gelukkig wel seksen met mijn mannie en word dan gewoon nat van binnen enzo.

Maar zoals de binnenkant nu voelt, zo voelt het ook op het moment dat ik ongesteld ga worden.

Ik zit eigenlijk te wachten op een mijn eerste gewone menstruatie nadat ik gestopt ben met de pil. Maar buiten bovenstaande nog steeds geen last van kramp, bloedverlies of wat dan ook..

Raar lijf ook. Ik wil zo graag mijn cyclus kunnen bepalen maar dat gaat nog niet zolang ik niet ongesteld word!

*zucht*
  zondag 15 januari 2012 @ 11:14:34 #221
57497 happyme28
I'm so happy
pi_106826968
Hier ook ongesteld geworden. Heel raar, ik zeg gisteravond tegen (8> hey, de symptomen zijn weg en half uurtje later de eerste spotting en nu lijkt het door te zetten. Jammer, was een mooie maand geweest vlak voor mijn 38e verjaardag.

Wel een duidelijke cyclus, dus dat is me ook wat waard :)

Twinkle, herkenbaar. Erg vervelend als het zo'n tijd duurt voor alles weer op gang is. Hopelijk komt het snel.
pi_106827005
quote:
0s.gif Op zondag 15 januari 2012 11:14 schreef happyme28 het volgende:
Hier ook ongesteld geworden. Heel raar, ik zeg gisteravond tegen (8> hey, de symptomen zijn weg en half uurtje later de eerste spotting en nu lijkt het door te zetten. Jammer, was een mooie maand geweest vlak voor mijn 38e verjaardag.

Wel een duidelijke cyclus, dus dat is me ook wat waard :)

Twinkle, herkenbaar. Erg vervelend als het zo'n tijd duurt voor alles weer op gang is. Hopelijk komt het snel.
Jammer. Op naar de volgende ronde. En zoals je zelf al zegt: duidelijke cyclus is ook fijn :)

Happyme28: heb je dit account dus al bijna tien jaar? :D :+
pi_106827022
Balen Happyme, maar wel fijn dat het een duidelijke cyclus is. Je geeft er gelijk een positieve draai aan.

Twinkle ik wens je veel geduld toe, want dat is soms wel nodig als je zwanger wilt worden :*
pi_106827167
hihih is het weer maak je de kop gek dagen :?
:P

gister gehoord dat vriendin die al heul lang bezig zijn eindelijk zwanger is..
dat is fijn want ik moest /wilde haar gister vertellen dat wij nu ook bezig zijn.. nu blijft ze ons tenminste voor! :D :@

Vrouwen weten dondersgoed wanneer mannen buitenspel staan...
A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous
  zondag 15 januari 2012 @ 11:40:10 #225
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_106827421
quote:
10s.gif Op zondag 15 januari 2012 11:26 schreef Barretje80 het volgende:
hihih is het weer maak je de kop gek dagen :?
:P

gister gehoord dat vriendin die al heul lang bezig zijn eindelijk zwanger is..
dat is fijn want ik moest /wilde haar gister vertellen dat wij nu ook bezig zijn.. nu blijft ze ons tenminste voor! :D :@
Ahh wat fijn! O+ Whaha ja :P

Hier zijn mn PMS symptomen gelukkig wat minder :D
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')