Dan heb je tenminste nog even genoten, mooie afsluiter voor het dik 8 maanden niet mogenquote:Op donderdag 12 januari 2012 16:37 schreef Kwisted het volgende:
Stel dat mijn eisprong gewoon wel regelmatig was, dan heeft dat zaadcelletje goed zijn best gedaan, want dan is hij zeker 5 dagen blijven leven. Anders heb ik geen seks gehad rond die tijd.
Wat ik wel heel vervelend vind is dat ik er echt vanuit ging dat ik niet zwanger was deze maand. Ik heb dus gedronken, gerookt, kaas gegeten, zalm gegeten, kattenbak verschoond. Alles wat niet mag dus! Daarom net al de verloskundigepraktijk gebeld, om te vragen of dit kwaad heeft aangericht. Ze hebben me gerust gesteld dat ik me geen zorgen hoef te maken. Als het niet goed was had ik nu geen positieve test in mijn handen. En het kan pas echt kwaad als de placenta gevormd is.
Hoe dan ook vind ik het kut, elke maand super voorzichtig gedaan. Deze maand dacht ik 'ik neem het er lekker van' en juist dan plas ik 2 streepjes..![]()
Neemt natuurlijk niet weg dat ik heel erg blij ben hoor, maar gewoon ook ongerust..
Hoe zit dat ook alweer? Is dat ook echt bewezen?quote:Op donderdag 12 januari 2012 19:24 schreef Gerberaatje het volgende:
[..]
Enne, 5 dagen?dan zou het wel eens heel goed kunnen dat je een meisje krijgt
ben benieuwd
Het is wel bewezen dat meisjes sperma het veel langer uithouden in de baarmoeder. Als je 'schiet' op een meisje is het raadzaam om niet op de dag van je eisprong te seksen maar daarvoor.quote:Op donderdag 12 januari 2012 19:38 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Hoe zit dat ook alweer? Is dat ook echt bewezen?
ik lach me ook een beetje kapot hierquote:Op donderdag 12 januari 2012 20:29 schreef Aemelia het volgende:
Ik ben ook weer aan het lezen. Alsof je je punani gaat spoelen met limoenwater om je PH waarde te verlagen. En dan elk half uur checken met een ph meetstrip
En dan spontaan neuqen.
Edit: de zonnewind heeft ook invloed!![]()
quote:Op donderdag 12 januari 2012 20:29 schreef Aemelia het volgende:
Ik ben ook weer aan het lezen. Alsof je je punani gaat spoelen met limoenwater om je PH waarde te verlagen. En dan elk half uur checken met een ph meetstrip
En dan spontaan neuqen.
Edit: de zonnewind heeft ook invloed!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |