abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_106719151
Wat gaaf Kwisted *O*
Life is what happens while you are busy making other plans...
pi_106720003
Gefeliciteerd Kwisted! Ik kwam even bijlezen en zag een hele mooie foto met twee dikke strepen, whoehaaa!
Ik hoop echt voor je dat deze blijft plakken dus hierbij een tube Bizonkit.
pi_106721413
Wat fijn kwisted, gefeliciteerd!!! *O*
Ik had me al eens afgevraagd waar je was, dacht al zoiets :D
En tuurlijk blijft ie plakken :* ik duim ervoor!
pi_106722764
Wat fijn Kwisted! *O* Ik duim heel hard voor een plakkertje!
Mama van F. (2012) en M. (2016)
pi_106723775
Gefeliciteerd Kwisted!! *O* *O*
Nou maar hopen dat de 12weken grens snel in zicht is en je snel onbezorgd kunt gaan genieten
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_106723998
Van harte Kwisted! Mooie "verrassing" van een lichaam dat je voor de gek houdt. Hopelijk kan je langzaam wat vertrouwen in de zwangerschap gaan krijgen.
  donderdag 12 januari 2012 @ 15:55:26 #157
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_106725473
Kwisted! Streepjes! *O*
* Susie gaat duimen voor een plakkerd!
Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......
pi_106725538
Kwisted wat gaaf!!! *O* Ik duim mee! :*
pi_106726751
Kwisted! *O* En dat die frummel zich maar flink aan je vastplakt inderdaad.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
pi_106727096
Stel dat mijn eisprong gewoon wel regelmatig was, dan heeft dat zaadcelletje goed zijn best gedaan, want dan is hij zeker 5 dagen blijven leven. Anders heb ik geen seks gehad rond die tijd.

Wat ik wel heel vervelend vind is dat ik er echt vanuit ging dat ik niet zwanger was deze maand. Ik heb dus gedronken, gerookt, kaas gegeten, zalm gegeten, kattenbak verschoond. Alles wat niet mag dus! Daarom net al de verloskundigepraktijk gebeld, om te vragen of dit kwaad heeft aangericht. Ze hebben me gerust gesteld dat ik me geen zorgen hoef te maken. Als het niet goed was had ik nu geen positieve test in mijn handen. En het kan pas echt kwaad als de placenta gevormd is.

Hoe dan ook vind ik het kut, elke maand super voorzichtig gedaan. Deze maand dacht ik 'ik neem het er lekker van' en juist dan plas ik 2 streepjes.. :{

Neemt natuurlijk niet weg dat ik heel erg blij ben hoor, maar gewoon ook ongerust..
pi_106727180
Kwisted niet ongerust zijn!! Ik heb ook gedronken en vis gegeten (makreel) en 2 dagen later had ik twee streepjes geplast! ik heb nu een kern gezonde dochter!
Het kan idd alleen kwaad als de placenta er is! geniet er van!
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
pi_106728008
Joh je weet vanaf nu dat je zwanger bent en vanaf nu ga je gewoon opletten met die dingetjes. Dan kun je je zelf achteraf niets kwalijk nemen want je wist het eerder simpelweg niet.

Hmmm probeerde vanmorgen met een vinger naar binnen te gaan maar dat lukt gewoonweg niet, alles zit potdicht zeg maar. Niet ongesteld geworden maar ook geen tekenen dat dat binnen nu en 24 uur gaat gebeuren (meestal voel ik dat behoorlijk met krampen bv.).

Ksnap der niks meer van :N

Kwisted gefeliciteerd!! Ben super blij voor je!!
  donderdag 12 januari 2012 @ 18:24:21 #163
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_106730523
Woaaaaa wat ONWIJS gaaf Kwisted!!! Van harte! *G* *O* *G* :* :D
I never look back, darling. It distracts from the now.
pi_106731563
Kwisted dat maakt echt niks uit. De natuur heeft daar zelf al voor gezorgd. De eerste 2 weken is er geen bloedcontact tussen moeder & kind. Vroeger wist een vrouw toch ook pas dat ze zwanger was als haar ongesteldheid een paar dagen wegbleef.

Dus vanaf nu gewoon gezond doen en dan komt het vast goed :*
Life is what happens while you are busy making other plans...
pi_106731936
KWISTED! Woeiiiiiiii!!! *O* *O*

Ben blij voor je O+ Hopelijk kun je ondanks de zorgen toch genoeg genieten nu :)
pi_106732364
Oh, wat heerlijk Kwisted! Gefeliciteerd en een fijne zwangerschap gewenst. Die bezorgdheid klinkt herkenbaar. Hopelijk kun je op een gegeven moment toch genieten!

Hier volop broekloeren, nog geen spoortje bloed. Afwachten dus maar weer.
pi_106732468
quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2012 16:37 schreef Kwisted het volgende:
Stel dat mijn eisprong gewoon wel regelmatig was, dan heeft dat zaadcelletje goed zijn best gedaan, want dan is hij zeker 5 dagen blijven leven. Anders heb ik geen seks gehad rond die tijd.

Wat ik wel heel vervelend vind is dat ik er echt vanuit ging dat ik niet zwanger was deze maand. Ik heb dus gedronken, gerookt, kaas gegeten, zalm gegeten, kattenbak verschoond. Alles wat niet mag dus! Daarom net al de verloskundigepraktijk gebeld, om te vragen of dit kwaad heeft aangericht. Ze hebben me gerust gesteld dat ik me geen zorgen hoef te maken. Als het niet goed was had ik nu geen positieve test in mijn handen. En het kan pas echt kwaad als de placenta gevormd is.

Hoe dan ook vind ik het kut, elke maand super voorzichtig gedaan. Deze maand dacht ik 'ik neem het er lekker van' en juist dan plas ik 2 streepjes.. :{

Neemt natuurlijk niet weg dat ik heel erg blij ben hoor, maar gewoon ook ongerust..
Dan heb je tenminste nog even genoten, mooie afsluiter voor het dik 8 maanden niet mogen ;)

Geen zorgen, het kan écht geen kwaad! En van harte! Ik duim op een fijn plakkertje!!

Enne, 5 dagen? :D dan zou het wel eens heel goed kunnen dat je een meisje krijgt :D ben benieuwd :P
pi_106732953
quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2012 19:24 schreef Gerberaatje het volgende:

[..]

Enne, 5 dagen? :D dan zou het wel eens heel goed kunnen dat je een meisje krijgt :D ben benieuwd :P
Hoe zit dat ook alweer? Is dat ook echt bewezen?
  donderdag 12 januari 2012 @ 19:44:29 #169
364382 Aemelia
*bla bla bla bla*
pi_106733199
quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2012 19:38 schreef happyme28 het volgende:

[..]

Hoe zit dat ook alweer? Is dat ook echt bewezen?
Het is wel bewezen dat meisjes sperma het veel langer uithouden in de baarmoeder. Als je 'schiet' op een meisje is het raadzaam om niet op de dag van je eisprong te seksen maar daarvoor.

Er zijn ook hele dieeten waarbij je kan beinvloeden of je een jongen of meisje krijgt. Als je die dieeten strikt volgt is de 'slagingskans' boven de 90% dat je het gewenste geslacht krijgt.
In het kort is het zo dat een basisch milieu in je vruchtbare regionen zorgt voor een jongen en een zuur milieu zorgt voor een meisje.

For fucks sake zou ik het wel willen proberen maar ik heb niet zo' n duidelijke voorkeur :+

Edit: een BIZAR forum is http://www.in-gender.com/ daar kan je veel lezen :)
pi_106733360
Hahaha, lollig. Dat dieet gaat wel ver hoor, maar die andere methode kan misschien toevallig goed uitpakken :D

Verder even link lezen :P
  donderdag 12 januari 2012 @ 20:29:01 #171
364382 Aemelia
*bla bla bla bla*
pi_106735487
Ik ben ook weer aan het lezen. Alsof je je punani gaat spoelen met limoenwater om je PH waarde te verlagen. En dan elk half uur checken met een ph meetstrip 8)7

En dan spontaan neuqen. |:(

Edit: de zonnewind heeft ook invloed! _O-
  † In Memoriam † donderdag 12 januari 2012 @ 20:31:10 #172
309370 Nanadu
pi_106735613
Kwisted gefeliciteerd *O* *O* Wat super en zo onverwachts *O* Ik duim voor je dat het gewoon 9 maanden blijft zitten!!
pi_106735976
quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2012 20:29 schreef Aemelia het volgende:
Ik ben ook weer aan het lezen. Alsof je je punani gaat spoelen met limoenwater om je PH waarde te verlagen. En dan elk half uur checken met een ph meetstrip 8)7

ik lach me ook een beetje kapot hier :@
maar er staan ook wel wat tips in die sowieso handig zijn voor het zwanger worden zoals het slijm en de baarmoedermond positie.. maar dat is verder gewoon" algemene kennis "

Vrouwen weten dondersgoed wanneer mannen buitenspel staan...
A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous
pi_106736020
quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2012 20:29 schreef Aemelia het volgende:

:') !!

En het maakt ook geen drol uit! Maar het zou wel heel grappig zijn als kwisted nu echt een meisje krijgt :D
pi_106736647
Kwisted gefeliciteerd!!! *O* *O* Mooie streepjes!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')