Haha echt hequote:Op vrijdag 6 januari 2012 20:13 schreef Kursor het volgende:
Het stroomt hier echt vol zeg! Willen degenen die hier al een tijdje zijn plek makenIk gun het jullie van harte.
Sethiwe je hebt helemaal gelijk als je denkt dat ik nog twijfels heb...helaas. Ik denk dat dat blijft. Ik zit er zo tegenaan te hikken met lastige gedachten. Als er geen weg meer terug is, dan hoef ik niet meer te kiezen en dan moet ik het doen met de situatie.
Hier trouwens al aardig wat cycli van 24/25 dagen gehad, dus ik vlieg er doorheen. (alhoewel het wachten altijd te lang duurt toch?)
Lijkt me echt zenuwslopend dat wachtenquote:Op zaterdag 7 januari 2012 11:37 schreef MissVanity het volgende:
Hoi meiden! Ik ben vandaag een week overtijd2 nega testen. Wel heb ik al iets meer dan 2 weken hoofdpijn en heb ik last van rommelende darmen. Verder geen symptomen. Maar ook geen menstruatie pijntjes. Normaal heb ik een week voor dat ik ongesteld moet worden last van pijnlijke borsten. Dat heb ik nu niet. Ik ben echt heel erg zenuwachtig... Ik hoop dat het raak is!
ik ben 'm weer kwijt hoor, maar hoeveel dagen zit je over tijd?quote:Op zaterdag 7 januari 2012 16:19 schreef milka82 het volgende:
Hier wederom een negatieve test maar ook nog geen spatje... Zucht, ik wil nu gewoon![]()
, dan kan ik weer verder
Haha ja idd. En hij zei ook vanavond; "nou, als het raak is vind ik het alleen maar leuk! Dus ik snap het zelf ook niet." XD Hihi.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 21:19 schreef Sethiwe het volgende:
MissVanity heb je normaal wel een hele regelmatige cyclus? Ik duim nog even voor je hoor.
Milka wat balen, ik hoop voor je dat de menstruatie snel komt en je weer verder kan voor de volgende ronde, het wachten op is zo slopend, vooral als je weet dat het toch niet raak is.
Enfermera wel schattig van je man en mocht het raak zijn heeft hij nog 9 maanden om te wennen. En sterkte met de duizeligheid.
uhm, ik had afgelopen woensdag mijn NOD, dus nu drie dagen over tijd zeg maar. Maar ik had deze maand niet echt een duidelijke eisprong (doorzichtige smutschj) dus ik weet het effe niet...quote:Op zaterdag 7 januari 2012 18:49 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
ik ben 'm weer kwijt hoor, maar hoeveel dagen zit je over tijd?
Bedankt voor de tip, dit ga ik zeker proberen! Nu ben ik alleen wel benieuwd waar de etc. voor staatquote:Op vrijdag 6 januari 2012 19:28 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Achgos tochPfff. Hopeloos he?
Is vitamine B6 (pyridoxine) niet iets voor jou? Ik zweer er echt bij, heb echt bijna geen last meer van PMS etc![]()
[..]
Hoe ik het heb geleerd: hard als het puntje van je neus of zacht als de muis van je hand.quote:Op zondag 8 januari 2012 12:06 schreef Twinkle20 het volgende:
Maar 'normaal' voelt deze inderdaad hard en stug aan.
Maar nu dus ja.. zacht en sponzig. Weet ook niet hoe ik het anders moet omschrijven.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mwah, ik zou 3 dagen aanhouden. Er is een verschil tussen 'overleven' en 'in staat zijn tot bevruchting'. Een zaadcel kan lang overleven als hij vruchtbaar slijm tegenkomt en dat is er 8 dagen voor de eisprong nog niet.quote:Op zondag 8 januari 2012 10:08 schreef Mangostine het volgende:
Twinkle, zaad kán tot 8 dagen overleven. En je kunt nog altijd vanavond een gokje wagen, toch?
Zaad in de groefjes van het baarmoederslijmvlies (voor de eisprong, met vruchtbaar slijm in de buurt) is in veel gevallen verantwoordelijk voor een zwangerschap. Als het ei springt gaan ze sprinten. Buiten de vruchtbare periode zorgt slijm er juist voor dat zaad slecht kan bewegen.
Het is allemaal best goed geregeld.crap in = crap out
Tnx! Wat heerlijk zeg zo'n duidelijke cyclusquote:Op zondag 8 januari 2012 12:54 schreef winka het volgende:
[..]
Bedankt voor de tip, dit ga ik zeker proberen! Nu ben ik alleen wel benieuwd waar de etc. voor staat![]()
Twee dames over tijd hierIk ga duimen dat er snel een tweede streepje verschijnt voor jullie. Dat wachten is natuurlijk waardeloos!
Welkom Wolk en Chanty, succes![]()
Precies zoals verwacht ben ik vandaag ongesteld gewordenPrecies een cyclus van 28 dagen
![]()
Mag mijn nod op 5 februari?
Oeh, spannend!quote:Op zaterdag 7 januari 2012 23:40 schreef Sethiwe het volgende:
Ik zit in de klusweken, benieuwd hoelang dat deze keer duurt. Maar ga vooralsnog maar uit van 50 dagen voor mijn volgende NOD, dat zal dan ergens rond 13 februari zijn.
Gesprek van vanochtend heeft je man vast helemaal overtuigd.
Ja goed, al een heel stuk beter gelukkig!quote:Op zondag 8 januari 2012 08:48 schreef Mangostine het volgende:
Sethiwe, balen zo'n lange periode. Er zijn evt homeopatische pilletjes die het weer wat reguleren, is dat een idee?
Milka, misschien heb je een late eisprong gehad en daardoor nu te vroeg getest?
Enfermera, hoe is het met je hoofd?
Whahaquote:Op zondag 8 januari 2012 09:55 schreef Twinkle20 het volgende:
Dames bij nader inzien denk ik niet dat mijn 'echte' menstruatie zich aankondigt i.p.v. een pilbloeding. Maar dat ik mijn eisprong heb gevoeld?!
Gisteravond volgende symptomen:
- Zeurderig gevoel bij mijn baarmoeder - CHECK!
- Dunvloeibare afscheiding (nat, draderig, lijkt op eiwit) - CHECK!
- Mega veel zin in seks - CHECK!
- Baarmoedermond voelt zacht en sponzig aan - CHECK!
Als dat zo is .. Wel een beetje jammer want laatste keer seks was geloof ik afgelopen donderdag. Toen ik vanmorgen bovenstaande ontdekte kreeg ik mijn mannie er helaas niet toe bewogen om nog effe ..... We vinden het allebei wel belangrijk dat we er ook van genieten en niet alleen omdat het 'moet'.
Betekent dat nu dat ik te laat ben voor deze ronde?
Of is er nog hoop?![]()
*zucht* voel me echt nog een beginneling
Whihi.quote:Op zondag 8 januari 2012 12:54 schreef winka het volgende:
[..]
Bedankt voor de tip, dit ga ik zeker proberen! Nu ben ik alleen wel benieuwd waar de etc. voor staat![]()
Twee dames over tijd hierIk ga duimen dat er snel een tweede streepje verschijnt voor jullie. Dat wachten is natuurlijk waardeloos!
Welkom Wolk en Chanty, succes![]()
Precies zoals verwacht ben ik vandaag ongesteld gewordenPrecies een cyclus van 28 dagen
![]()
Mag mijn nod op 5 februari?
Welkom en succes!quote:Op zondag 8 januari 2012 18:32 schreef Chanty het volgende:
Mja geen idee dus, dat zal de tijd uit moeten wijzen. Ondertussen houd ik alles maar bij om te zien of ik er een cyclus in kan ontdekken
Whaha ja iddquote:Op zondag 8 januari 2012 19:40 schreef Ashina het volgende:
Wauw wat een hoop nieuwe mensenwelkom allemaal! Ik hoop dat jullie veel plezier gaan hebben met klussen en snel een tweedestreepje plassen.
Hier is er weer een nieuwe ronde aangebroken. dag 8 vandaag, dus we klussen nu nog ff voor de fun maar over een paar dagen..... Dan moeten we voor t echt aan de bak
Chanty wat vervelend. Hoop dat je menstruatie goed op gang gaat komen dan kan je wat gerichter klussen.
Enfermera, jou man! Zo lief! Hij denkt er in iedergeval wel goed over na
Ja preciesquote:Op zondag 8 januari 2012 20:04 schreef Chanty het volgende:
Ik kijk het eerst even een jaartje aan, aangezien ik nog 27 ben, heb ik nog wel even zeg maarKomende half jaar gaan we gewoon kijken of het lukt, gewoon lekker ongericht klussen
Na een half jaar moeten we het sowieso een half jaartje stil leggen, want anders breng ik mijn collega in de problemen met een onderzoek dat wij moeten doen. Als er dan nog geen structuur in zit ga ik langs de huisarts, moet mijn lichaam ook gewoon de tijd geven om het op orde te krijgen.
quote:Op maandag 9 januari 2012 08:13 schreef Cocotrimonium het volgende:
Oh hai!
Ik heb de knoop doorgehakt en we gaan toch weer gewoon verder. Of nou ja, eigenlijk komt het erop neer dat we gewoon batsen als we er zin in hebben en dat dan zonder voorbehoedsmiddelen. Volgens mij is het gevoel dat het 'moet' wat mij eerder zo tegenstond. Nu heb ik er juist weer een heel goed gevoel bij
Welkom Chanty btw
Ja hoor, ik blijf gewoon meeposten hierquote:Op maandag 9 januari 2012 09:25 schreef Barreltje het volgende:
[..]![]()
blijf je dan wel hier posten?? gezien de "moet moet moet"- mentaliteit hier af en toe??![]()
We zullen zienquote:Op maandag 9 januari 2012 09:26 schreef Lijnloos het volgende:
Coco, fijn dat jullie de knoop hebben doorgehakt en lekker "relaxed" aan de slag gaan weer. Ik hoop dat het snel raak is voor jullie en dat je nu een goede afsluiting hebt op die zwangerschap!
Wat fijn!quote:Op maandag 9 januari 2012 08:13 schreef Cocotrimonium het volgende:
Oh hai!
Ik heb de knoop doorgehakt en we gaan toch weer gewoon verder. Of nou ja, eigenlijk komt het erop neer dat we gewoon batsen als we er zin in hebben en dat dan zonder voorbehoedsmiddelen. Volgens mij is het gevoel dat het 'moet' wat mij eerder zo tegenstond. Nu heb ik er juist weer een heel goed gevoel bij
Welkom Chanty btw
En, MissVanity, al nieuws? k heb niet alles gelezen, dus ms heb ik t gemistquote:Op zaterdag 7 januari 2012 11:37 schreef MissVanity het volgende:
Hoi meiden! Ik ben vandaag een week overtijd2 nega testen.
Milka, jij ? gewoon afwachten?quote:Op zaterdag 7 januari 2012 16:19 schreef milka82 het volgende:
Hier wederom een negatieve test maar ook nog geen spatje... Zucht, ik wil nu gewoon![]()
, dan kan ik weer verder
Coco, yeah, klinkt goed!quote:Op maandag 9 januari 2012 08:13 schreef Cocotrimonium het volgende:
Ik heb de knoop doorgehakt en we gaan toch weer gewoon verder. \ Volgens mij is het gevoel dat het 'moet' wat mij eerder zo tegenstond. Nu heb ik er juist weer een heel goed gevoel bij
quote:Op maandag 9 januari 2012 17:20 schreef Sethiwe het volgende:
Ik zit nu op dag 15, cyclus slaat nu volgens mij een beetje door naar de andere kant.
quote:Op maandag 9 januari 2012 17:39 schreef Enfermera het volgende:
Zo damn. Vandaag op de kleine van een vriendin van me gepast, die is bijna 6 maanden.. maar heeft nu een sprongetje en wilde echt ALLEEN maar op je arm slapen. Ahw, schattig denk je dan, maar na een dag was het echt te zwaar gewoonDamn! Huilen om alles en om niks. Logisch of course, maar ik was blij toen mn man om 4u terug kwam van zn werk zeg... even aflossing! Als ik nu deze maand niet zwanger ben vind ik het echt even niet erg
![]()
morgen! als er dan nog nix gespot is of overmorgen... dat geduld heb ik niet hahaquote:Op maandag 9 januari 2012 18:08 schreef Poppejans het volgende:
woeeeeh Cooki, spannend zeg!!! Ik duim heel hard. Wanneer ga je testen?
ha, das toevallig!quote:Op maandag 9 januari 2012 18:41 schreef AED86 het volgende:
Cooki spannend!
Ook hier een cyclus van 28 dagen nooit een dag langer eigenlijk, kan de klok erop gelijk zetten...Maar vandaag niet ongesteld geworden..
Ben zeer benieuwd of ik morgen ongesteld wordt... Ik wiil wachten tot donderdag met testen, als ik daarvoor dan toch niet ongesteld geowrden ben.
Whaha dat gelook ik ook graag, maar toch, damn! Ben even goed op de grond gezet!quote:Op maandag 9 januari 2012 17:51 schreef Cooki het volgende:
[..]
En, MissVanity, al nieuws? k heb niet alles gelezen, dus ms heb ik t gemist
[..]
Milka, jij ? gewoon afwachten?
[..]
Coco, yeah, klinkt goed!
[..]soort verrassingspakket lijkt t wel
![]()
[..]![]()
met je eigen kind is t anders![]()
![]()
wel leuk om ff te oefenen toch
oh en welkom aan alle nieuwe posters in dit topic, k hoop voor jullie dat snel t tweede streepje verschijnt voor jullie![]()
en hier : nadanoppes.. dag 29 ... das lang geleden.. al jaren 28 dg cyclus..
'k ben er vast te veel mee bezig'![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |