Haha echt hequote:Op vrijdag 6 januari 2012 20:13 schreef Kursor het volgende:
Het stroomt hier echt vol zeg! Willen degenen die hier al een tijdje zijn plek makenIk gun het jullie van harte.
Sethiwe je hebt helemaal gelijk als je denkt dat ik nog twijfels heb...helaas. Ik denk dat dat blijft. Ik zit er zo tegenaan te hikken met lastige gedachten. Als er geen weg meer terug is, dan hoef ik niet meer te kiezen en dan moet ik het doen met de situatie.
Hier trouwens al aardig wat cycli van 24/25 dagen gehad, dus ik vlieg er doorheen. (alhoewel het wachten altijd te lang duurt toch?)
Lijkt me echt zenuwslopend dat wachtenquote:Op zaterdag 7 januari 2012 11:37 schreef MissVanity het volgende:
Hoi meiden! Ik ben vandaag een week overtijd2 nega testen. Wel heb ik al iets meer dan 2 weken hoofdpijn en heb ik last van rommelende darmen. Verder geen symptomen. Maar ook geen menstruatie pijntjes. Normaal heb ik een week voor dat ik ongesteld moet worden last van pijnlijke borsten. Dat heb ik nu niet. Ik ben echt heel erg zenuwachtig... Ik hoop dat het raak is!
ik ben 'm weer kwijt hoor, maar hoeveel dagen zit je over tijd?quote:Op zaterdag 7 januari 2012 16:19 schreef milka82 het volgende:
Hier wederom een negatieve test maar ook nog geen spatje... Zucht, ik wil nu gewoon![]()
, dan kan ik weer verder
Haha ja idd. En hij zei ook vanavond; "nou, als het raak is vind ik het alleen maar leuk! Dus ik snap het zelf ook niet." XD Hihi.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 21:19 schreef Sethiwe het volgende:
MissVanity heb je normaal wel een hele regelmatige cyclus? Ik duim nog even voor je hoor.
Milka wat balen, ik hoop voor je dat de menstruatie snel komt en je weer verder kan voor de volgende ronde, het wachten op is zo slopend, vooral als je weet dat het toch niet raak is.
Enfermera wel schattig van je man en mocht het raak zijn heeft hij nog 9 maanden om te wennen. En sterkte met de duizeligheid.
uhm, ik had afgelopen woensdag mijn NOD, dus nu drie dagen over tijd zeg maar. Maar ik had deze maand niet echt een duidelijke eisprong (doorzichtige smutschj) dus ik weet het effe niet...quote:Op zaterdag 7 januari 2012 18:49 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
ik ben 'm weer kwijt hoor, maar hoeveel dagen zit je over tijd?
Bedankt voor de tip, dit ga ik zeker proberen! Nu ben ik alleen wel benieuwd waar de etc. voor staatquote:Op vrijdag 6 januari 2012 19:28 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Achgos tochPfff. Hopeloos he?
Is vitamine B6 (pyridoxine) niet iets voor jou? Ik zweer er echt bij, heb echt bijna geen last meer van PMS etc![]()
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |