quote:Op woensdag 11 januari 2012 11:20 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
En je gaat er nog spontaan slecht van spellen ook
ohh en namen hoef ik hier echt niet over te beginnenquote:Op woensdag 11 januari 2012 11:20 schreef Cocotrimonium het volgende:
Hai!
AED, spannend spannendIk ga in de duimstand voor je
![]()
Wij hebben zelf ook al namen, maar die hadden we al voordat we überhaupt serieus aan het krijgen van kinderen dachten
• Jongetje wordt Fedde (zo heette de opa van mijn man ook)
Oh, en eigenlijk lieg. Want we hadden een naam voor een meisje, maar bedachten ons een tijdje terug (toen ik zwanger was) dat we dat misschien beter niet kunnen doen. Vinden het nog steeds een toffe naam, maar weten niet of het handig is.
• Anyhoo, naam voor een meisje is/was Aenea
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
quote:Op woensdag 11 januari 2012 11:29 schreef Barreltje het volgende:
[..]
ohh en namen hoef ik hier echt niet over te beginnen
ik ben blij dat het onderwerp "kinderkamer" nog net bespreekbaar is
die kamer is dan nu ook gereserveerd voor dat doel
maar NAMEN..
![]()
weet je hoe eng dat wel niet is..Vindt man/vriendlief dat zo eng dichtbij komen ofzo?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat lijkt me ook behoorlijk vervelend ja!
Geloof dat Martijn het allemaal prima vindt. Scheelt wel al een hoop.
Ik vind al jouw meisjesnamen leuk, behalve Jackie. En Mia is echt heul tof![]()
ach ik ben toch wel van de dubbele voornamen dus we kunnen nog een beetje shuffelenquote:Op woensdag 11 januari 2012 11:33 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Vindt man/vriendlief dat zo eng dichtbij komen ofzo?Dat lijkt me ook behoorlijk vervelend ja!
Geloof dat Martijn het allemaal prima vindt. Scheelt wel al een hoop.
Ik vind al jouw meisjesnamen leuk, behalve Jackie. En Mia is echt heul tof
Anea. Klemtoon op tweede lettergreep. Komt uit een boek dat we allebei heel tof vinden (Hyperion, eigenlijk de hele reeks, mgoed) en zij kickt assquote:Op woensdag 11 januari 2012 11:36 schreef Mangostine het volgende:
AED, wat maak je het spannend!! Morgen wordt dit een F5 topic![]()
Coco, wat een bijzondere meisjesnaam, hoe spreken jullie 'm uit? Enne, waarom misschien beter niet...?
Wij hebben de jongens- en meisjesnaam al vaststaan... maar misschien denk ik daar met zwangerschapshormonen ineens heel anders over.
quote:Op woensdag 11 januari 2012 11:36 schreef Mangostine het volgende:
Coco, wat een bijzondere meisjesnaam, hoe spreken jullie 'm uit?
quote:Enne, waarom misschien beter niet...?
dB/mJ?quote:Op woensdag 11 januari 2012 11:40 schreef Barreltje het volgende:
[..]
ach ik ben toch wel van de dubbele voornamen dus we kunnen nog een beetje shuffelen
mia is idd tof.. alleen wel jammer dat ie gebruikt is door dB/ mJ
en jackie komt van jacqueline.. vernoemt naar mijn biologische oma.. en jacqueline vind ik dan weer een beetje sufbovendien heet mijn nicht ook al weer zo
wiequote:
quote:Op woensdag 11 januari 2012 11:46 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
dB/mJ?
Dan zou ik eerder voor Jacq gaan. Jongensnamen voor meisjes gebruiken = win
Ik denk dat die afwegingen bij bijna elke naam wel te verzinnen zijn. Ik was in het begin echt bang dat MInke misschien moeite zou hebben met haar eigen naam, maar ze kan hem nu echt feilloos (net 2 jr) en ook daar kun je genoeg gekke dingen mee maken hoor, maar boeiend. En qua spelling, tja, zelfs mijn schoonvader had hem na de geboorte direct al verkeerd op FB gezet... beetje jammer dat we hem toen moesten bellen dat ie de naam van zijn nieuwe kleindochter verkeerd had geschrevenquote:Op woensdag 11 januari 2012 11:40 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Anea. Klemtoon op tweede lettergreep. Komt uit een boek dat we allebei heel tof vinden (Hyperion, eigenlijk de hele reeks, mgoed) en zij kickt ass
Niet --> omdat het een lastige naam is, die je waarschijnlijk je hele leven zult moeten spellen. En misschien wordt je ermee gepest door andere kindjes. Mgoed. Blijf het een mooie naam vinden
Ja, zwangerschapshormomen kunnen eea nog wel veranderen, haha
Ja, eigenlijk is het ook 'ai'. Maar dat wordt denk ik echt te moeilijk. En 'Anea' vind ik ook mooi klinken. Dus dat kan welquote:Op woensdag 11 januari 2012 11:49 schreef Mangostine het volgende:
ik zie niet hoe je met zo'n naam gepest kan worden!
Moest meteen denken aan Aeneas, een of andere oud-Griekse held mijn oude Grieksleraar zou trots op me zijn, maar dat spreek je uit als "aineejas", ook met de klemtoon op de tweede lettergreep.
Klinkt zo mooi hè.
Dus, naam klaar, kamer klaar, baarmoeder klaar, nou nog een baby.
Is Minke zo moeilijk te spellen dan?quote:Op woensdag 11 januari 2012 11:56 schreef Lijnloos het volgende:
[..]
Ik denk dat die afwegingen bij bijna elke naam wel te verzinnen zijn. Ik was in het begin echt bang dat MInke misschien moeite zou hebben met haar eigen naam, maar ze kan hem nu echt feilloos (net 2 jr) en ook daar kun je genoeg gekke dingen mee maken hoor, maar boeiend. En qua spelling, tja, zelfs mijn schoonvader had hem na de geboorte direct al verkeerd op FB gezet... beetje jammer dat we hem toen moesten bellen dat ie de naam van zijn nieuwe kleindochter verkeerd had geschreven![]()
De naam die wij voor Minke als jongetje hadden, vinden we nu niet leuk meer. EN de naam die we eerst hadden ook niet, dus voor jongensnaam hebben we nu een andere (hoewel ik nog zoveel leuke namen heb die ik ook wel zou willen, maar manlief niet)... voor een meisje zijn we nog geen klap verder, geen idee eigenlijk... als het dan binnenkort een keer raak is, moet het maar gewoon een jongen worden!
Hij had er "Mienke" van gemaakt... Da's wel heel oud Hollandsch zeg maarquote:Op woensdag 11 januari 2012 12:08 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Is Minke zo moeilijk te spellen dan?Zeker als 'Mynke' ofzo?
Oh, geen probleem dat je nog geen meisjesnaam hebt. Zoals ik zal zei: jongensnamen voor meisjes zijn awesome! BobChris
Oh, 'Mienke', ja, dat kan natuurlijk ookquote:Op woensdag 11 januari 2012 12:39 schreef Lijnloos het volgende:
[..]
Hij had er "Mienke" van gemaakt... Da's wel heel oud Hollandsch zeg maar![]()
Nou, de jongensnaam die we hebben wordt ook wel voor meisjes gebruikt, dus op zich zou het kunnen, maar ik vind het wel een echte jongensnaam, dus moeten toch op zoek naar een alternatief
Haha denk dat iedereen daar wel over nadenkt hoor!!quote:Op dinsdag 10 januari 2012 21:28 schreef Aemelia het volgende:
Goed om te horen dat ik niet de enige ben met namen![]()
En dat is een prachtige naam Cooki!
Ik heb net 20 zwangerschapstesten en 27 ovulatietesten gekocht voor 13$
Nu nog ongesteld worden zodat we kunnen 'beginnen' . Of niet
Yup, same here.quote:Op woensdag 11 januari 2012 11:09 schreef Barreltje het volgende:
ARGGHH!! ik wordt gek van al die zwangere vrouwen!!!
![]()
![]()
![]()
ik wil ook!![]()
![]()
quote:Op woensdag 11 januari 2012 11:29 schreef Barreltje het volgende:
[..]
ohh en namen hoef ik hier echt niet over te beginnen
ik ben blij dat het onderwerp "kinderkamer" nog net bespreekbaar is
die kamer is dan nu ook gereserveerd voor dat doel
maar NAMEN..
![]()
weet je hoe eng dat wel niet is..Oh echt joh, vindt ie dat zo eng?? LolSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijne laat me gelukkig rustig ratelen over al dat soort dingen
En soms vraagt ie er zelfs om; zo van; nou, laat 's zien, wat voor namen had je nog meer bedacht
![]()
Jackie is tofff!quote:Op woensdag 11 januari 2012 11:40 schreef Barreltje het volgende:
[..]
ach ik ben toch wel van de dubbele voornamen dus we kunnen nog een beetje shuffelen
mia is idd tof.. alleen wel jammer dat ie gebruikt is door dB/ mJ
en jackie komt van jacqueline.. vernoemt naar mijn biologische oma.. en jacqueline vind ik dan weer een beetje sufbovendien heet mijn nicht ook al weer zo
past het ook met de achternaam?
Daar kijk ik dan weer naar. En dat het geen rare combinaties maakt qua afkortingen met de eventuele andere voornamen enzo
![]()
Oh, zal ik hier dan ook even de namen die ik leuk vind posten... ik ken jullie toch niet irl dus overnemen vind ik niet zo ergSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I never look back, darling. It distracts from the now.
♥
Lekker zenuwslopend! Hoop voor je dat het alsnog raak isquote:Op woensdag 11 januari 2012 18:21 schreef AED86 het volgende:
Nog steeds niet ongesteld! De bruine rotzooi bij het afvegen is ook weer verdwenen.
Stond nog net niet met een test in zijn handen toen ik thuis kwam, toch maar eentje gedaan...
Negatief![]()
Laat de![]()
dan maar komen, dan kunnen we door met de volgende ronde.... Of ik behoor gewoon tot langzame hcg aanmakers
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |