abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 11 januari 2012 @ 11:26:07 #101
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_106675401
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2012 11:20 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

En je gaat er nog spontaan slecht van spellen ook :o

;)
-O-
Hormonen werken op mijn schrijf vermogen :Y :Y
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
  woensdag 11 januari 2012 @ 11:29:13 #102
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_106675507
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2012 11:20 schreef Cocotrimonium het volgende:
Hai!

AED, spannend spannend :) Ik ga in de duimstand voor je :Y

Wij hebben zelf ook al namen, maar die hadden we al voordat we überhaupt serieus aan het krijgen van kinderen dachten :+

• Jongetje wordt Fedde (zo heette de opa van mijn man ook)

Oh, en eigenlijk lieg. Want we hadden een naam voor een meisje, maar bedachten ons een tijdje terug (toen ik zwanger was) dat we dat misschien beter niet kunnen doen. Vinden het nog steeds een toffe naam O+, maar weten niet of het handig is.

• Anyhoo, naam voor een meisje is/was Aenea O+
ohh en namen hoef ik hier echt niet over te beginnen :P
ik ben blij dat het onderwerp "kinderkamer" nog net bespreekbaar is ;)
die kamer is dan nu ook gereserveerd voor dat doel ;)
maar NAMEN..
:{w
weet je hoe eng dat wel niet is..

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_106675677
quote:
7s.gif Op woensdag 11 januari 2012 11:29 schreef Barreltje het volgende:

[..]

maar NAMEN..

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vindt man/vriendlief dat zo eng dichtbij komen ofzo? :D Dat lijkt me ook behoorlijk vervelend ja!
Geloof dat Martijn het allemaal prima vindt. Scheelt wel al een hoop.

Ik vind al jouw meisjesnamen leuk, behalve Jackie. En Mia is echt heul tof O+
pi_106675736
AED, wat maak je het spannend!! Morgen wordt dit een F5 topic :D

Coco, wat een bijzondere meisjesnaam, hoe spreken jullie 'm uit? Enne, waarom misschien beter niet...?

Wij hebben de jongens- en meisjesnaam al vaststaan... maar misschien denk ik daar met zwangerschapshormonen ineens heel anders over.
  woensdag 11 januari 2012 @ 11:40:28 #105
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_106675872
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2012 11:33 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Vindt man/vriendlief dat zo eng dichtbij komen ofzo? :D Dat lijkt me ook behoorlijk vervelend ja!
Geloof dat Martijn het allemaal prima vindt. Scheelt wel al een hoop.

Ik vind al jouw meisjesnamen leuk, behalve Jackie. En Mia is echt heul tof O+
ach ik ben toch wel van de dubbele voornamen dus we kunnen nog een beetje shuffelen :P
mia is idd tof.. alleen wel jammer dat ie gebruikt is door dB/ mJ
en jackie komt van jacqueline.. vernoemt naar mijn biologische oma.. en jacqueline vind ik dan weer een beetje suf :@ bovendien heet mijn nicht ook al weer zo :P
pi_106675875
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2012 11:36 schreef Mangostine het volgende:
AED, wat maak je het spannend!! Morgen wordt dit een F5 topic :D

Coco, wat een bijzondere meisjesnaam, hoe spreken jullie 'm uit? Enne, waarom misschien beter niet...?

Wij hebben de jongens- en meisjesnaam al vaststaan... maar misschien denk ik daar met zwangerschapshormonen ineens heel anders over.
Anea. Klemtoon op tweede lettergreep. Komt uit een boek dat we allebei heel tof vinden (Hyperion, eigenlijk de hele reeks, mgoed) en zij kickt ass O+

Niet --> omdat het een lastige naam is, die je waarschijnlijk je hele leven zult moeten spellen. En misschien word je ermee gepest door andere kindjes. Mgoed. Blijf het een mooie naam vinden O+

Ja, zwangerschapshormomen kunnen eea nog wel veranderen, haha :+

[ Bericht 0% gewijzigd door Cocotrimonium op 11-01-2012 12:04:40 ]
  woensdag 11 januari 2012 @ 11:41:21 #107
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_106675895
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2012 11:36 schreef Mangostine het volgende:

Coco, wat een bijzondere meisjesnaam, hoe spreken jullie 'm uit?
quote:
Enne, waarom misschien beter niet...?

^O^
pi_106676047
quote:
7s.gif Op woensdag 11 januari 2012 11:41 schreef Barreltje het volgende:

[..]

[..]

^O^
Nope!

Chuck Testa... :')
pi_106676066
quote:
7s.gif Op woensdag 11 januari 2012 11:40 schreef Barreltje het volgende:

[..]

ach ik ben toch wel van de dubbele voornamen dus we kunnen nog een beetje shuffelen :P
en jackie komt van jacqueline.. vernoemt naar mijn biologische oma.. en jacqueline vind ik dan weer een beetje suf :@ bovendien heet mijn nicht ook al weer zo :P
dB/mJ?

Dan zou ik eerder voor Jacq gaan. Jongensnamen voor meisjes gebruiken = win O+
  woensdag 11 januari 2012 @ 11:47:40 #110
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_106676095
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2012 11:46 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Nope!

Chuck Testa... :')
wie :?
  woensdag 11 januari 2012 @ 11:48:54 #111
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_106676123
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2012 11:46 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

dB/mJ?

Dan zou ik eerder voor Jacq gaan. Jongensnamen voor meisjes gebruiken = win O+
:D
Jacq it is! :D
of dat juist als jongensnaam :) alhoewel jack dan ook wel kan ;)

duBecky MissJones, iets met gefaked leven... -O-
pi_106676137
ik zie niet hoe je met zo'n naam gepest kan worden!
Moest meteen denken aan Aeneas, een of andere oud-Griekse held mijn oude Grieksleraar zou trots op me zijn, maar dat spreek je uit als "aineejas", ook met de klemtoon op de tweede lettergreep.
Klinkt zo mooi hè.

Dus, naam klaar, kamer klaar, baarmoeder klaar, nou nog een baby. :+
pi_106676391
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2012 11:40 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Anea. Klemtoon op tweede lettergreep. Komt uit een boek dat we allebei heel tof vinden (Hyperion, eigenlijk de hele reeks, mgoed) en zij kickt ass O+

Niet --> omdat het een lastige naam is, die je waarschijnlijk je hele leven zult moeten spellen. En misschien wordt je ermee gepest door andere kindjes. Mgoed. Blijf het een mooie naam vinden O+

Ja, zwangerschapshormomen kunnen eea nog wel veranderen, haha :+
Ik denk dat die afwegingen bij bijna elke naam wel te verzinnen zijn. Ik was in het begin echt bang dat MInke misschien moeite zou hebben met haar eigen naam, maar ze kan hem nu echt feilloos (net 2 jr) en ook daar kun je genoeg gekke dingen mee maken hoor, maar boeiend. En qua spelling, tja, zelfs mijn schoonvader had hem na de geboorte direct al verkeerd op FB gezet... beetje jammer dat we hem toen moesten bellen dat ie de naam van zijn nieuwe kleindochter verkeerd had geschreven :+

De naam die wij voor Minke als jongetje hadden, vinden we nu niet leuk meer. EN de naam die we eerst hadden ook niet, dus voor jongensnaam hebben we nu een andere (hoewel ik nog zoveel leuke namen heb die ik ook wel zou willen, maar manlief niet)... voor een meisje zijn we nog geen klap verder, geen idee eigenlijk... als het dan binnenkort een keer raak is, moet het maar gewoon een jongen worden!
pi_106676619
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2012 11:49 schreef Mangostine het volgende:
ik zie niet hoe je met zo'n naam gepest kan worden!
Moest meteen denken aan Aeneas, een of andere oud-Griekse held mijn oude Grieksleraar zou trots op me zijn, maar dat spreek je uit als "aineejas", ook met de klemtoon op de tweede lettergreep.
Klinkt zo mooi hè.

Dus, naam klaar, kamer klaar, baarmoeder klaar, nou nog een baby. :+
Ja, eigenlijk is het ook 'ai'. Maar dat wordt denk ik echt te moeilijk. En 'Anea' vind ik ook mooi klinken. Dus dat kan wel :)

Gepest omdat het onbekend is, dacht ik.
pi_106676754
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2012 11:56 schreef Lijnloos het volgende:

[..]

Ik denk dat die afwegingen bij bijna elke naam wel te verzinnen zijn. Ik was in het begin echt bang dat MInke misschien moeite zou hebben met haar eigen naam, maar ze kan hem nu echt feilloos (net 2 jr) en ook daar kun je genoeg gekke dingen mee maken hoor, maar boeiend. En qua spelling, tja, zelfs mijn schoonvader had hem na de geboorte direct al verkeerd op FB gezet... beetje jammer dat we hem toen moesten bellen dat ie de naam van zijn nieuwe kleindochter verkeerd had geschreven :+

De naam die wij voor Minke als jongetje hadden, vinden we nu niet leuk meer. EN de naam die we eerst hadden ook niet, dus voor jongensnaam hebben we nu een andere (hoewel ik nog zoveel leuke namen heb die ik ook wel zou willen, maar manlief niet)... voor een meisje zijn we nog geen klap verder, geen idee eigenlijk... als het dan binnenkort een keer raak is, moet het maar gewoon een jongen worden!
Is Minke zo moeilijk te spellen dan? :o Zeker als 'Mynke' ofzo?

Oh, geen probleem dat je nog geen meisjesnaam hebt. Zoals ik zal zei: jongensnamen voor meisjes zijn awesome! Bob O+ Chris O+
pi_106677586
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2012 12:08 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Is Minke zo moeilijk te spellen dan? :o Zeker als 'Mynke' ofzo?

Oh, geen probleem dat je nog geen meisjesnaam hebt. Zoals ik zal zei: jongensnamen voor meisjes zijn awesome! Bob O+ Chris O+
Hij had er "Mienke" van gemaakt... Da's wel heel oud Hollandsch zeg maar :+

Nou, de jongensnaam die we hebben wordt ook wel voor meisjes gebruikt, dus op zich zou het kunnen, maar ik vind het wel een echte jongensnaam, dus moeten toch op zoek naar een alternatief :D
pi_106684997
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2012 12:39 schreef Lijnloos het volgende:

[..]

Hij had er "Mienke" van gemaakt... Da's wel heel oud Hollandsch zeg maar :+

Nou, de jongensnaam die we hebben wordt ook wel voor meisjes gebruikt, dus op zich zou het kunnen, maar ik vind het wel een echte jongensnaam, dus moeten toch op zoek naar een alternatief :D
Oh, 'Mienke', ja, dat kan natuurlijk ook :) Spreek je het alleen ook wat anders uit, gheghe ^^

Benieuwd naar je jongensnaam. Hopelijk kun je die binnen nu en een jaar met ons delen ;)
pi_106689251
Lijnloos, wanneer is jouw NOD?

Hier is het echt :X Dag 31 hier maar eisprong pas op dag 24 geweest dus 'pas' 7 DPO maar mijn LF is meestal maar 10 dagen, dus nu 3 dagen voor NOD. Ik heb sinds gister al het gevoel dat ik ongesteld ga worden, maar er komt niets :? :? Ik ga er vanuit dat ik niet zwanger ben aangezien we niet echt gunstig geklust hebben zeg maar, eisprong kwam veel later dan verwacht en toen kwam het er gewoon niet van, dacht eigenlijk dat hij toch niet meer zou komen.

Wacht in ieder geval tot zondag met testen als de }) niet eerder arriveren. Ik hou wel rekening met bloed hoe dan ook want bij de 2 vorige zwangerschappen heb ik beide innestelingsbloed gehad, dus daar ga ik nu ook maar van uit.

Namen hebben we nog helemaal niet bij stil gestaan. Er wordt wel eens wat geroepen, maar echt serieus zijn we er niet mee bezig geweest.
pi_106690153
Hmmm happy, irritant als je er geen wijs uit kan worden met al doe tegenstrijdige signalen...

Mijn nod is volgende week ergens...
pi_106690623
Nog steeds niet ongesteld! De bruine rotzooi bij het afvegen is ook weer verdwenen.

(8> Stond nog net niet met een test in zijn handen toen ik thuis kwam, toch maar eentje gedaan...

Negatief :(

Laat de }) }) dan maar komen, dan kunnen we door met de volgende ronde.... Of ik behoor gewoon tot langzame hcg aanmakers ;) 8)7
  woensdag 11 januari 2012 @ 18:34:16 #122
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_106691249
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2012 21:28 schreef Aemelia het volgende:
Goed om te horen dat ik niet de enige ben met namen :)

En dat is een prachtige naam Cooki!

Ik heb net 20 zwangerschapstesten en 27 ovulatietesten gekocht voor 13$ *O*

Nu nog ongesteld worden zodat we kunnen 'beginnen' . Of niet :D
Haha denk dat iedereen daar wel over nadenkt hoor!! :D
Whahaha _O- wat een prijzen :o :D Tof! *O*
quote:
7s.gif Op woensdag 11 januari 2012 11:09 schreef Barreltje het volgende:
ARGGHH!! ik wordt gek van al die zwangere vrouwen!!!
}:| }:| }:|

ik wil ook! :@ :@ :@
Yup, same here. -O- :+ XD

Spannend AED... damn! :D

quote:
7s.gif Op woensdag 11 januari 2012 11:29 schreef Barreltje het volgende:

[..]

maar NAMEN..

SPOILER
Oh echt joh, vindt ie dat zo eng?? Lol :P Mijne laat me gelukkig rustig ratelen over al dat soort dingen :+ En soms vraagt ie er zelfs om; zo van; nou, laat 's zien, wat voor namen had je nog meer bedacht :o O+
quote:
7s.gif Op woensdag 11 januari 2012 11:40 schreef Barreltje het volgende:

[..]

Jackie is tofff! O+ past het ook met de achternaam? :D Daar kijk ik dan weer naar. En dat het geen rare combinaties maakt qua afkortingen met de eventuele andere voornamen enzo :+

Oh, zal ik hier dan ook even de namen die ik leuk vind posten... ik ken jullie toch niet irl dus overnemen vind ik niet zo erg :+

SPOILER
I never look back, darling. It distracts from the now.
  woensdag 11 januari 2012 @ 18:56:58 #123
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_106692188
Dames, we hebben in OUD een namentopic! *O* leef je es uit!
I'm so glamourous I piss glitter!
  woensdag 11 januari 2012 @ 19:22:27 #124
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_106693370
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2012 18:21 schreef AED86 het volgende:
Nog steeds niet ongesteld! De bruine rotzooi bij het afvegen is ook weer verdwenen.

(8> Stond nog net niet met een test in zijn handen toen ik thuis kwam, toch maar eentje gedaan...

Negatief :(

Laat de }) }) dan maar komen, dan kunnen we door met de volgende ronde.... Of ik behoor gewoon tot langzame hcg aanmakers ;) 8)7
Lekker zenuwslopend! Hoop voor je dat het alsnog raak is :)

Heb nav de post van Twinkle maar eens gevoeld waar mijn baarmoedermond zit (en gevonden :+). Eens kijken of ik daarmee het moment van de eisprong kan vaststellen. Hij was nu hard.

Namen denk ik echt al jaaaaren over na. Qua meisjesnaam vinden mijn man en ik beiden dezelfde naam wel erg mooi, maar wie weet wat we nog aan mooie namen tegenkomen als we er echt serieus over gaan nadenken. Jongensnamen heb ik meer favorieten, maar die nog nooit besproken verder met manlief.

SPOILER
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
pi_106694136
Sophie vind ik ook een leuke naam :) 'Jammer' inderdaad dat 'ie momenteel zo populair is.

AED: je zit wel nog voor je NOD he? Dus misschien kan het alsnog?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')