lekker ja!quote:Op maandag 9 januari 2012 19:29 schreef Enfermera het volgende:
Gelukkig lekker gesport net, dus dat scheelt al!![]()
uhm.. en wat moet ik dan nu "doen"?quote:Cook, je moet er echt niet zoveel mee bezig zijn hoor, dan gaat het echt sneller, kommop, das heul niet zo moeilijk toch, gewoon doen![]()
nee joh, van alles gevoeld, dus laat maar komen .. dan kunnen we weer door...quote:Op maandag 9 januari 2012 18:54 schreef Sethiwe het volgende:
Cooki spannend, hoe zit het met alle symptomen zijn ze weg gebleven?
(ik heb nog geen negatieve test he.. maar ook geen idee dat t n positieve gaat worden, deze week)quote:Op maandag 9 januari 2012 19:34 schreef milka82 het volgende:
Cooki,jij ook al negatief. Hier nog steeds helemaal niks,de krampen zijn weg,nergens last van,maar wel twee negatieve testen. Zucht.....
Fietsen?quote:Op maandag 9 januari 2012 19:32 schreef Cooki het volgende:
[..]
lekker ja!
[..]
uhm.. en wat moet ik dan nu "doen"?![]()
ghegeh...
Wtf?! Dat is lekker handig. Dan zijn ovulatietesten ook een manier om HEEL snel arm te wordenquote:Op maandag 9 januari 2012 21:57 schreef Sethiwe het volgende:
Aemelia mijn afgelopen cyclussen zijn 50-29-49 dagen en zoals het er nu uitziet 15 dagen.
Ik wacht nog even op mijn regelmaat.
Je bent nu dus bezig in poging 4 nadat je stopte met de pil? Balen als er niet gelijk regelmaat in zit he. Weet er alles vanquote:Op maandag 9 januari 2012 21:57 schreef Sethiwe het volgende:
Aemelia mijn afgelopen cyclussen zijn 50-29-49 dagen en zoals het er nu uitziet 15 dagen.
Ik wacht nog even op mijn regelmaat.
Haha ja! Maar weetje, het duurde bijna 2 jaar voor ik zwanger was van de eerste en toen ik positief pieste was het blinde paniek OMG OMG OMG OMG OMG!quote:Op maandag 9 januari 2012 22:12 schreef Mangostine het volgende:
Haha Aemelia, klopt ja. De hele tijd denk je OMGOMG VOOR DE ECHT STRAKS IS HET RAAK EN DAN!?
Oh ik hoop het zo voor je!!quote:Op maandag 9 januari 2012 18:34 schreef Cooki het volgende:
[..]
morgen! als er dan nog nix gespot is of overmorgen... dat geduld heb ik niet haha
edit: Poppejans, hoe is t eigk bij jou, cyclus/streepjes wise?![]()
als dat helpt, wat is je bronquote:
goed onthouden haha.. ja ik signaleer (bij mn zwangerschappen) nix behalve boeren..quote:Op maandag 9 januari 2012 21:24 schreef Sethiwe het volgende:
Cooki balen dat je toch weer vanalles gevoeld hebt, was minder gunstig toch qua voortekenen, maar ik blijf nog wel even duimen voor jullie.
28-28-28-voor jaaaaren.... een keer 29/30 tussendoor maar das al 5 jaar terug denk ik.. bizarquote:Op maandag 9 januari 2012 21:45 schreef Aemelia het volgende:
Setiwe & Cooki hoe lang zijn de cyclussen nu geweest? Of heb ik die opsomming gemist? Kloterig want je kansen zijn dan wel de helft minder (uitgaande van 50 dagen) natuurlijk![]()
soort van puberseksquote:Spiraal is er uit. Man wat is de eerste keer seksen dan weird, de hele tijd giechelen![]()
Ik ga er niet vanuit dat het snel raak is dus ik maak het mezelf maar lekker gemakkelijk hier
echt, dit moet toch kloon-onthullend zijn.. maar ik weet t nog niet...quote:Op maandag 9 januari 2012 22:18 schreef Aemelia het volgende:
Haha ja! Maar weetje, het duurde bijna 2 jaar voor ik zwanger was van de eerste en toen ik positief pieste was het blinde paniek OMG OMG OMG OMG OMG!Duurt tot de bevalling ongeveer. Daarna denk je OMG OMG OMG OMG OMG DIT IS MIJN KIND
en direct daarna
![]()
Ik heb er zin an!
wat lief!quote:
oeh, dat zou tof zijn, gewoon gelijk weer zwangerquote:En ik sluit me helaas nog steeds aan bij de ''geen of heeeele lange cyclus'' club...
.... en ben ik ineens zwanger net als bij de eerste![]()
Hè balen zegquote:Op dinsdag 10 januari 2012 08:54 schreef Barreltje het volgende:
hier is de rode termijn ook weer afgelopen
over een week maar eens gaan beginnen met klussen..
en niks tegenzeggen want dat werkt libido verlagend blijkbaar
![]()
Hier ook hoorquote:Op dinsdag 10 januari 2012 12:06 schreef Aemelia het volgende:
Hebben jullie al namen? Of ben ik obsessief en als ik al namen in de aanslag heb?
Ik ben niet KD hoor. Ik heb wel behoorlijk wat raakvlakken met haarquote:Op dinsdag 10 januari 2012 12:24 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Hier ook hoor![]()
En wat Cooki zegt; aan je schrijfstijl moet toch te achterhalen zijn wie je bent, maar ik weet het gewoon ook echt niet! KD kan ik alleen maar denken, maar die heeft wel wat anders aan haar hoofd momenteel..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. zijn al lang bekend, jongen: géén idee![]()
en april komt schrikbarend snel dichtbij![]()
[ Bericht 13% gewijzigd door -Caroline- op 10-01-2012 19:04:39 ]
Mag ik wedden? Ah toe toe toe? JIJ BENT ZWANGERRRRR!quote:Op dinsdag 10 januari 2012 19:37 schreef AED86 het volgende:
Mijn lichaam zegt veels te veel( waarschijnlijk de helft ingebeeld) Ergens ben ik wel bang dat de
![]()
wegblijven omdat ik het te graag wil..
Geen bron, helaasquote:Op maandag 9 januari 2012 23:34 schreef Cooki het volgende:
[..]
als dat helpt, wat is je bron
[..]
goed onthouden haha.. ja ik signaleer (bij mn zwangerschappen) nix behalve boeren..![]()
en deze keer voelde ik allerlei prikken, steken etc..
ja ik duim ook nog ff door, want die extra dagen zijn nieuw, dus ms is alles wel anders
[..]
28-28-28-voor jaaaaren.... een keer 29/30 tussendoor maar das al 5 jaar terug denk ik.. bizar
[..]
soort van puberseks![]()
![]()
ik hoop voor je dat je door kan naar z&g voordat je koffie op is
[..]
echt, dit moet toch kloon-onthullend zijn.. maar ik weet t nog niet...
[..]
wat lief!
[..]
oeh, dat zou tof zijn, gewoon gelijk weer zwanger
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Ik heb echt zo'n vreemde cyclus![]()
Je moet hem stiekem verleiden en dat om de dag in de klusweekquote:Op dinsdag 10 januari 2012 08:54 schreef Barreltje het volgende:
hier is de rode termijn ook weer afgelopen
over een week maar eens gaan beginnen met klussen..
en niks tegenzeggen want dat werkt libido verlagend blijkbaar
![]()
Als ik niet beter zou weten zou ik denken dat je Orea/Gerberaatje wasquote:Op dinsdag 10 januari 2012 21:28 schreef Aemelia het volgende:
Goed om te horen dat ik niet de enige ben met namen![]()
En dat is een prachtige naam Cooki!
Ik heb net 20 zwangerschapstesten en 27 ovulatietesten gekocht voor 13$
Nu nog ongesteld worden zodat we kunnen 'beginnen' . Of niet
Gerberaatje is een liefjequote:Op dinsdag 10 januari 2012 21:46 schreef Lijnloos het volgende:
[..]
Als ik niet beter zou weten zou ik denken dat je Orea/Gerberaatje was
Oh, spannend... Nu gaan toch mijn radertjes wel malen hoor... *sherlockholmesmodusaanquote:Op dinsdag 10 januari 2012 22:20 schreef Aemelia het volgende:
[..]
Gerberaatje is een liefjeen ik ook
En we 'kennen' elkaar
![]()
En echt wel dat ik een Gerberaatje doe als ik ooit zwanger ben! Veel te leuk dat positief piesen
Testen heb ik gekocht hij dealextreme net als.... Gerberaatje oh mysterie mysterie
Klinkt goed AED!quote:Op woensdag 11 januari 2012 06:29 schreef AED86 het volgende:
Gisteravond bij afvegen wat licht bruine rotzooi, had verwacht dat het vannacht zou doorbreken, maar dat heeft het niet gedaan, wel weer wat bruine rotzooi bij afvegen. Nu net wel misselijk, kokhalzen en veel speeksel aanmaak, maar niet overgegeven.
Pfff vandaag nog afwachten en als de![]()
![]()
niet doorzetten morgen ochtend maar testen!
loopt ook de hele dag met een big smile rond! Zo lief om te zien
![]()
Oja en ik ben moe, veel vermoeider dan ik altijd ben, zou wel de hele dag kunnen slapen![]()
![]()
Ik vind het zooo lief dat jullie allemaal voor mij duimen!
En je gaat er nog spontaan slecht van spellen ookquote:Op woensdag 11 januari 2012 11:09 schreef Barreltje het volgende:
ARGGHH!! ik wordt gek van al die zwangere vrouwen!!!
![]()
![]()
![]()
ik wil ook!![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |