abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_106611915
quote:
12s.gif Op maandag 9 januari 2012 19:29 schreef Enfermera het volgende:
Gelukkig lekker gesport net, dus dat scheelt al! :D
lekker ja! ^O^
quote:
Cook, je moet er echt niet zoveel mee bezig zijn hoor, dan gaat het echt sneller, kommop, das heul niet zo moeilijk toch, gewoon doen *) w/
uhm.. en wat moet ik dan nu "doen"? :P
ghegeh...
pi_106612032
Cooki,jij ook al negatief. Hier nog steeds helemaal niks,de krampen zijn weg,nergens last van,maar wel twee negatieve testen. Zucht.....
pi_106612428
quote:
0s.gif Op maandag 9 januari 2012 18:54 schreef Sethiwe het volgende:
Cooki spannend, hoe zit het met alle symptomen zijn ze weg gebleven?
nee joh, van alles gevoeld, dus laat maar komen .. dan kunnen we weer door...
waarom ik nu ineens extra dagen in mn cyclus krijg... dat soort kadootjes hoef ik niet :{w
quote:
1s.gif Op maandag 9 januari 2012 19:34 schreef milka82 het volgende:
Cooki,jij ook al negatief. Hier nog steeds helemaal niks,de krampen zijn weg,nergens last van,maar wel twee negatieve testen. Zucht.....
(ik heb nog geen negatieve test he.. maar ook geen idee dat t n positieve gaat worden, deze week)
Milka, ms hebben we wel ineens de Sethiwe modus te pakken:
60dg wachten op NOD oid, wat was t ook alweer? }:|
  maandag 9 januari 2012 @ 20:01:10 #54
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_106613748
quote:
0s.gif Op maandag 9 januari 2012 19:32 schreef Cooki het volgende:

[..]

lekker ja! ^O^

[..]

uhm.. en wat moet ik dan nu "doen"? :P
ghegeh...
Fietsen? :') lol XD
I never look back, darling. It distracts from the now.
pi_106618677
Nee je hoeft maar 50 dagen te wachten, scheelt weer 10 dagen he :P.
Haha maar als het doorzet kan het zo maar eens 15 dagen zijn :'(.
Mijn cyclus is echt raar.

Cooki balen dat je toch weer vanalles gevoeld hebt, was minder gunstig toch qua voortekenen :*, maar ik blijf nog wel even duimen voor jullie.
  maandag 9 januari 2012 @ 21:45:01 #56
364382 Aemelia
*bla bla bla bla*
pi_106619882
Ey! Die negatieve testen moeten we niet hoor! ~O>

Setiwe & Cooki hoe lang zijn de cyclussen nu geweest? Of heb ik die opsomming gemist? Kloterig want je kansen zijn dan wel de helft minder (uitgaande van 50 dagen) natuurlijk :{

Spiraal is er uit. Man wat is de eerste keer seksen dan weird, de hele tijd giechelen :D

Ik ga er niet vanuit dat het snel raak is dus ik maak het mezelf maar lekker gemakkelijk hier c_/
pi_106620573
Aemelia mijn afgelopen cyclussen zijn 50-29-49 dagen en zoals het er nu uitziet 15 dagen.
Ik wacht nog even op mijn regelmaat.
  maandag 9 januari 2012 @ 22:02:34 #58
186094 Floria
Ghost of shark
pi_106620899
quote:
0s.gif Op maandag 9 januari 2012 21:57 schreef Sethiwe het volgende:
Aemelia mijn afgelopen cyclussen zijn 50-29-49 dagen en zoals het er nu uitziet 15 dagen.
Wtf?! Dat is lekker handig. Dan zijn ovulatietesten ook een manier om HEEL snel arm te worden ;( Kan het nog zo zijn dat je nu een lichte bloeding hebt van een eisprong? Weet niet eesn of dat kan trouwens...

Toen ik aan het 'ontpillen' was slikte ik teunisbloemolie capsules (van Solgar geloof ik?). Ik heb wel het idee gehad dat het hielp.

[ Bericht 8% gewijzigd door Floria op 09-01-2012 22:03:22 (pomtidom) ]
Do you feel helpless, anxxious, malcontent, pissed off at the government, antisocial, anarchistic and seriously fatalisitic?
  maandag 9 januari 2012 @ 22:05:57 #59
364382 Aemelia
*bla bla bla bla*
pi_106621097
quote:
0s.gif Op maandag 9 januari 2012 21:57 schreef Sethiwe het volgende:
Je bent nu dus bezig in poging 4 nadat je stopte met de pil? Balen als er niet gelijk regelmaat in zit he. Weet er alles van :{w
pi_106621465
Haha Aemelia, klopt ja. De hele tijd denk je OMGOMG VOOR DE ECHT STRAKS IS HET RAAK EN DAN!? :')
pi_106621571
Sethiwe, zou mij niets verbazen als het een ovubloeding is. Gebruik je testen?
  maandag 9 januari 2012 @ 22:18:43 #62
364382 Aemelia
*bla bla bla bla*
pi_106621805
quote:
0s.gif Op maandag 9 januari 2012 22:12 schreef Mangostine het volgende:
Haha Aemelia, klopt ja. De hele tijd denk je OMGOMG VOOR DE ECHT STRAKS IS HET RAAK EN DAN!? :')
Haha ja! Maar weetje, het duurde bijna 2 jaar voor ik zwanger was van de eerste en toen ik positief pieste was het blinde paniek OMG OMG OMG OMG OMG! _O- Duurt tot de bevalling ongeveer. Daarna denk je OMG OMG OMG OMG OMG DIT IS MIJN KIND :o en direct daarna O+

Ik heb er zin an!
pi_106623619
quote:
0s.gif Op maandag 9 januari 2012 18:34 schreef Cooki het volgende:

[..]

morgen! als er dan nog nix gespot is of overmorgen... dat geduld heb ik niet haha

edit: Poppejans, hoe is t eigk bij jou, cyclus/streepjes wise? :*
Oh ik hoop het zo voor je!! O+

En ik sluit me helaas nog steeds aan bij de ''geen of heeeele lange cyclus'' club...
Ik voel van alles maar er gebeurd niks.(nog niet aan ovu testen,misschien eind van de maand eens mee beginnen dagelijks want heb er nog een heleboel.Kijken of er iets van een eisprong mee te vinden valt)
In ontpillen geloof ik gewoon niet zo, t zal vanzelf wel een keer losbarsten. Of niet, en ben ik ineens zwanger net als bij de eerste ^O^ :D
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_106625572
quote:
10s.gif Op maandag 9 januari 2012 20:01 schreef Enfermera het volgende:
Fietsen? :') lol XD
als dat helpt, wat is je bron :P
quote:
0s.gif Op maandag 9 januari 2012 21:24 schreef Sethiwe het volgende:
Cooki balen dat je toch weer vanalles gevoeld hebt, was minder gunstig toch qua voortekenen :*, maar ik blijf nog wel even duimen voor jullie.
goed onthouden haha.. ja ik signaleer (bij mn zwangerschappen) nix behalve boeren.. :Y)
en deze keer voelde ik allerlei prikken, steken etc..
ja ik duim ook nog ff door, want die extra dagen zijn nieuw, dus ms is alles wel anders :D
quote:
0s.gif Op maandag 9 januari 2012 21:45 schreef Aemelia het volgende:
Setiwe & Cooki hoe lang zijn de cyclussen nu geweest? Of heb ik die opsomming gemist? Kloterig want je kansen zijn dan wel de helft minder (uitgaande van 50 dagen) natuurlijk :{
28-28-28-voor jaaaaren.... een keer 29/30 tussendoor maar das al 5 jaar terug denk ik.. bizar }:|
quote:
Spiraal is er uit. Man wat is de eerste keer seksen dan weird, de hele tijd giechelen :D
Ik ga er niet vanuit dat het snel raak is dus ik maak het mezelf maar lekker gemakkelijk hier c_/
soort van puberseks :Y) *;
ik hoop voor je dat je door kan naar z&g voordat je koffie op is :*
quote:
0s.gif Op maandag 9 januari 2012 22:18 schreef Aemelia het volgende:
Haha ja! Maar weetje, het duurde bijna 2 jaar voor ik zwanger was van de eerste en toen ik positief pieste was het blinde paniek OMG OMG OMG OMG OMG! _O- Duurt tot de bevalling ongeveer. Daarna denk je OMG OMG OMG OMG OMG DIT IS MIJN KIND :o en direct daarna O+
Ik heb er zin an!
echt, dit moet toch kloon-onthullend zijn.. maar ik weet t nog niet... :?
quote:
0s.gif Op maandag 9 januari 2012 22:52 schreef Poppejans het volgende:
Oh ik hoop het zo voor je!! O+
wat lief!
quote:
En ik sluit me helaas nog steeds aan bij de ''geen of heeeele lange cyclus'' club...
.... en ben ik ineens zwanger net als bij de eerste ^O^ :D
oeh, dat zou tof zijn, gewoon gelijk weer zwanger O+
  dinsdag 10 januari 2012 @ 00:02:56 #65
364382 Aemelia
*bla bla bla bla*
pi_106626799
Gelijk zwanger poppejans, jaaaa!

Ik heb de fertility Friend app op m'n IPhone gezet. Oooooh mooooi! En handig! Gratis ook nog.

Nu slapen ( slapen ja!;))
pi_106630883
}:| derde ronde .. nieuwe nod over 29 dg dan maar... (svp niet in OP)

AED, mn duimen draaien door voor jou ^O^

[ Bericht 15% gewijzigd door -Caroline- op 10-01-2012 07:26:07 ]
  dinsdag 10 januari 2012 @ 08:54:28 #67
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_106631752
hier is de rode termijn ook weer afgelopen :)
over een week maar eens gaan beginnen met klussen..
en niks tegen O+ zeggen want dat werkt libido verlagend blijkbaar :X :o
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_106632214
Cooki jammer zeg, ik had het je zo gegund! Ik duim voor de volgende ronde voor je :*

Barretje, veel plezier met klussen ;)

Poppejans, dat zou wel heel tof zijn, zo in 1 keer O+

Ik heb 2 januari een miskraam gehad en gebloed tot 9 januari, is dan mijn NOD 2 februari? of zit dit heel anders als je een miskraam gehad hebt?
  dinsdag 10 januari 2012 @ 12:06:01 #69
364382 Aemelia
*bla bla bla bla*
pi_106636336
quote:
7s.gif Op dinsdag 10 januari 2012 08:54 schreef Barreltje het volgende:
Hè balen zeg :( op naar de volgende keer maar weer! En idd niets zeggen maar gewoon boven op hem duiken _O-

X_Y,
Ik weet niet hoe het zit na een miskraam. Ik denk dat je uit moet gaan dat je laatste dag van de bloeding van de miskraam net zo is als de laatste dag van je menstruatie?! Maar ik zou niet in de stress schieten als het de volgende cyclus(sen) wat anders dan anders is. Hoe sta je er nu voor? Mentaal gezien zeg maar?

Hebben jullie al namen? Of ben ik obsessief en als ik al namen in de aanslag heb?
pi_106636880
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 januari 2012 12:06 schreef Aemelia het volgende:

Hebben jullie al namen? Of ben ik obsessief en als ik al namen in de aanslag heb?
Hier ook hoor :Y
En wat Cooki zegt; aan je schrijfstijl moet toch te achterhalen zijn wie je bent, maar ik weet het gewoon ook echt niet! KD kan ik alleen maar denken, maar die heeft wel wat anders aan haar hoofd momenteel..

Cooki wat jammer!

X-Y wat kut joh :* sterkte :*
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_106637244
X_Y sterkte... fijn dat het bloeden in elk geval is gestopt. Heb je ook nog iets van controle of is het allemaal "goed" zo.. :*

Cooki, balen... stom dat je lichaam je dan zo raar kan laten voelen he?!

Oh namen, halve check... jongensnaam hebben we al wel, meisjesnaam komen we maar niet over uit.
pi_106637547
Aemelia: Afwachten dus hoe het gaat, ik háát wachten :P Het gaat op zich wel redelijk, maar ik heb niemand waarmee ik kan praten. Mannetje begrijpt mn gevoelens niet zo en verder weet niemand het..
Een meisjesnaam hebben we al vanaf vlak na mn kleine dr geboorte vaststaan :D

PJ: Dank je! :*

Lijnloos: Als het bloeden na 2 weken nog was dan moest ik terug komen en anders zou het allemaal goed zitten volgens gyn
  dinsdag 10 januari 2012 @ 13:09:53 #73
364382 Aemelia
*bla bla bla bla*
pi_106638342
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2012 12:24 schreef Poppejans het volgende:

[..]

Hier ook hoor :Y
En wat Cooki zegt; aan je schrijfstijl moet toch te achterhalen zijn wie je bent, maar ik weet het gewoon ook echt niet! KD kan ik alleen maar denken, maar die heeft wel wat anders aan haar hoofd momenteel..

Ik ben niet KD hoor. Ik heb wel behoorlijk wat raakvlakken met haar *) Maar ik ben haar niet. Ik denk trouwens niet dat jullie mij goed kennen hoor dus raden heeft weinig zin ;)

Dat wachten is kut hé X_Y zeker na zo'n teleurstelling. En vooral vervelend dat je er niet met je man over kan praten. Mannen zijn soms zo 8)7 Maar lekker hier schrijven hoor, hopen dat het helpt :*

Lijnloos, jullie ook iig één naam dus. Wij hebben er dus twee. Fijn want stel we zouden er eentje hebben dan ben ik 'bang' dat daarmee het geslacht al bepaald is. Hoe fucked up is die gedachtengang?
pi_106649247
Meisjesnaam had ik al maar die vond mijn man niet zo.. jongensnaam vind ik moeilijk! Vind Yoran een mooie naammaar mensen associeren dat gelijk met vd sloot ben ik bang...ben er nog lang niet over uit maar goed. We hebben de tijd dus dat scheelt :-)
pi_106649547
Hier nu de tweede dag zonder de }) }) })
Het is nu toch wel zenuwslopend...

De namen hebben we al een tijdje zowel voor een jongen als een meisje :D

Cooki balen joh! Ik hoop voor je dat het lukt voor April!
pi_106649882
oh AED, wat goed, ik duim door ... ik hoop zo voor je dat t raak is! O+

namen voor meisje
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
zijn al lang bekend, jongen: géén idee :D
en april komt schrikbarend snel dichtbij }:|

[ Bericht 13% gewijzigd door -Caroline- op 10-01-2012 19:04:39 ]
pi_106651337
Cooki! -O- Shit zeg.

AED... spannend! Jij bent PUPO hoor! :D
pi_106651750
Mangostine, dat klinkt helemaal zenuwslopend!....

De bibbers komen nu toch ook wel een beetje.. 8)7
pi_106651837
Kalm blijven! Het is maar een eventuele baby. :+
Van het weekend pas testen?
pi_106651979
Ik ga donderdag testen, als ik het volhoud om te wachten. :@

Manlief vindt dat ik morgen moet testen, maar moet werken en vindt het 's ochtends te veel gedoe om dan te testen.. (Nouja, het zit niet in mijn ochtendritueel, het is bij mij koffie en dan de deur uit ;) )
pi_106652848
SPANNEND!! Duim voor je AED!!

Wat denk je zelf? :D ... Wat zegt je gevoel, je lichaam?
pi_106653071
AED!!
spannend!! :o

* Barretje80 was vandaag weer eens een (stille ) feeks :@
ik was STIK jaloers op mijn zwangere collega :@ ik vond het echt niet leuk :@

Vrouwen weten dondersgoed wanneer mannen buitenspel staan...
A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous
pi_106653197
Mijn lichaam zegt veels te veel ;) ( waarschijnlijk de helft ingebeeld) Ergens ben ik wel bang dat de }) }) wegblijven omdat ik het te graag wil..
pi_106654464
AED spannend! Ik duim voor je!

Hier zijn ook al wel namen bedacht :@ Zo gek is dat volgens mij ook niet?
pi_106655895
Cooki, balen :*
  dinsdag 10 januari 2012 @ 20:44:47 #86
364382 Aemelia
*bla bla bla bla*
pi_106657274
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2012 19:37 schreef AED86 het volgende:
Mijn lichaam zegt veels te veel ;) ( waarschijnlijk de helft ingebeeld) Ergens ben ik wel bang dat de }) }) wegblijven omdat ik het te graag wil..
Mag ik wedden? Ah toe toe toe? JIJ BENT ZWANGERRRRR!

En dat weet je, vandaar dat je niet zo de noodzaak hebt om te testen :Y
pi_106657449
AED ik duim mee! :*

Barretje dikke kus :*

Cooki mooie naam voor een meid O+
  dinsdag 10 januari 2012 @ 21:11:28 #88
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_106658976
quote:
0s.gif Op maandag 9 januari 2012 23:34 schreef Cooki het volgende:

[..]

als dat helpt, wat is je bron :P

[..]

goed onthouden haha.. ja ik signaleer (bij mn zwangerschappen) nix behalve boeren.. :Y)
en deze keer voelde ik allerlei prikken, steken etc..
ja ik duim ook nog ff door, want die extra dagen zijn nieuw, dus ms is alles wel anders :D

[..]

28-28-28-voor jaaaaren.... een keer 29/30 tussendoor maar das al 5 jaar terug denk ik.. bizar }:|

[..]

soort van puberseks :Y) *;
ik hoop voor je dat je door kan naar z&g voordat je koffie op is :*

[..]

echt, dit moet toch kloon-onthullend zijn.. maar ik weet t nog niet... :?

[..]

wat lief!

[..]

oeh, dat zou tof zijn, gewoon gelijk weer zwanger O+
Geen bron, helaas :7 ;(

Ik duim AED! :*

Wij hebben juist de naam voor een jongen al, maar die voor een meisje twijfelen we nog over :D :+ Voor allebei hebben we wel al een 2e en 3e naam. Niet omdat geloof, gewoon omdat het leuk is :)
I never look back, darling. It distracts from the now.
  dinsdag 10 januari 2012 @ 21:28:15 #89
364382 Aemelia
*bla bla bla bla*
pi_106659930
Goed om te horen dat ik niet de enige ben met namen :)

En dat is een prachtige naam Cooki!

Ik heb net 20 zwangerschapstesten en 27 ovulatietesten gekocht voor 13$ *O*

Nu nog ongesteld worden zodat we kunnen 'beginnen' . Of niet :D
pi_106660680
Hier vandaag eisprong ofzo?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb echt zo'n vreemde cyclus :?
pi_106660925
AED ik duim voor je.

Cooki balen dat het nu toch is losgebarsten, hopelijk volgende ronde meer geluk :*.

poppejans ik hoop dat je hetzelfde doet als de eerste keer.

X_Y wat vervelend dat je er met je vriend amper over kan praten, wat de andere meiden ook al zeiden, schrijf het hier van je af :* .

Aemelia je hebt een goede deal kunnen maken, nu maar hopen dat je de zwangerschapstest snel kunt gebruiken en niet weer 2 jaar hoeft te wachten.

Milka wel flink gebruik gemaakt van de eisprong?
Wel balen van zo'n lange cyclus.

quote:
7s.gif Op dinsdag 10 januari 2012 08:54 schreef Barreltje het volgende:
Je moet hem stiekem verleiden en dat om de dag in de klusweek :7. maar serieus ik wens je er succes mee, want is wel echt vervelend.

Namen verzinnen doen we niet echt, vriendlief wil het niet. Af en toe keurt hij wel mijn namen af als ik het te bont maak :+.

Ik gebruik geen ovutesten, wacht nu eerst nog af. maar soms heb ik wel flink de balen van die onregelmatigheid. Ik ga even googlen op ovubloeding.
pi_106660931
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2012 21:28 schreef Aemelia het volgende:
Goed om te horen dat ik niet de enige ben met namen :)

En dat is een prachtige naam Cooki!

Ik heb net 20 zwangerschapstesten en 27 ovulatietesten gekocht voor 13$ *O*

Nu nog ongesteld worden zodat we kunnen 'beginnen' . Of niet :D
Als ik niet beter zou weten zou ik denken dat je Orea/Gerberaatje was :+
  dinsdag 10 januari 2012 @ 22:20:15 #93
364382 Aemelia
*bla bla bla bla*
pi_106662685
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2012 21:46 schreef Lijnloos het volgende:

[..]

Als ik niet beter zou weten zou ik denken dat je Orea/Gerberaatje was :+
Gerberaatje is een liefje :* en ik ook :) En we 'kennen' elkaar :)

En echt wel dat ik een Gerberaatje doe als ik ooit zwanger ben! Veel te leuk dat positief piesen *O*

Testen heb ik gekocht hij dealextreme net als.... Gerberaatje oh mysterie mysterie ;)
  dinsdag 10 januari 2012 @ 22:46:16 #94
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_106663933
Ik word gewoon nerveus van het lezen hier :+ De hormonen vliegen hier werkelijk in het rond.
Er zit voor iedereen maar een ding op: blijven oefenen (en duimen) :Y
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
pi_106670874
Gisteravond bij afvegen wat licht bruine rotzooi, had verwacht dat het vannacht zou doorbreken, maar dat heeft het niet gedaan, wel weer wat bruine rotzooi bij afvegen. Nu net wel misselijk, kokhalzen en veel speeksel aanmaak, maar niet overgegeven.

Pfff vandaag nog afwachten en als de }) }) }) niet doorzetten morgen ochtend maar testen!

(8> loopt ook de hele dag met een big smile rond! Zo lief om te zien O+

Oja en ik ben moe, veel vermoeider dan ik altijd ben, zou wel de hele dag kunnen slapen :z :z

Ik vind het zooo lief dat jullie allemaal voor mij duimen! O+
pi_106671264
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 januari 2012 22:20 schreef Aemelia het volgende:

[..]

Gerberaatje is een liefje :* en ik ook :) En we 'kennen' elkaar :)

En echt wel dat ik een Gerberaatje doe als ik ooit zwanger ben! Veel te leuk dat positief piesen *O*

Testen heb ik gekocht hij dealextreme net als.... Gerberaatje oh mysterie mysterie ;)
Oh, spannend... Nu gaan toch mijn radertjes wel malen hoor... *sherlockholmesmodusaan
En DX is geweldig! Goeie tip!

quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2012 06:29 schreef AED86 het volgende:
Gisteravond bij afvegen wat licht bruine rotzooi, had verwacht dat het vannacht zou doorbreken, maar dat heeft het niet gedaan, wel weer wat bruine rotzooi bij afvegen. Nu net wel misselijk, kokhalzen en veel speeksel aanmaak, maar niet overgegeven.

Pfff vandaag nog afwachten en als de }) }) }) niet doorzetten morgen ochtend maar testen!

(8> loopt ook de hele dag met een big smile rond! Zo lief om te zien O+

Oja en ik ben moe, veel vermoeider dan ik altijd ben, zou wel de hele dag kunnen slapen :z :z

Ik vind het zooo lief dat jullie allemaal voor mij duimen! O+
Klinkt goed AED! *O* Ben heel benieuwd en ik ga voor je duimen!

Ik heb gisteren mijn vent een beetje uitgelachen... We lagen in bed en geen idee meer hoe we erop kwamen, maar opeens zei hij: "Misschien moeten we er maar weer beginnen met klussen en zo"... Waarop ik hem aan keek en zei dat ie schattig was. Hij helemaal :? Hij dacht dat we nog in FFF-modus waren, terwijl ik wel wist dat we echt wel op het juiste moment bezig zijn geweest deze maand, alleen hebben we ons beperkt tot 1 dag (maar dan wel dubbele kansen :+ )
TOen werd ie meteen weer zenuwachtig, vragen wanneer ik ongesteld zou moeten worden en zo... het schatje *;
  woensdag 11 januari 2012 @ 08:02:43 #97
364382 Aemelia
*bla bla bla bla*
pi_106671364
Whehehe Lijnloos jij bent goehoed *)
Mijn man heeft geen last van het verschil tussen FFF en NVK gelukkig, scheelt veel gedoe.

AED, bruine rotzooi willen we niet hoor! Gewoon alleen een baby in je buik en verder niets. Ik duim door voor je! ^O^

En ik wil ongesteld worden!!!!!! Laatste menstruatie (met spiraaltje nog) was 26 oktober 8)7 (en ik ben niet zwanger).
  woensdag 11 januari 2012 @ 11:09:26 #98
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_106674877
ARGGHH!! ik wordt gek van al die zwangere vrouwen!!!
}:| }:| }:|

ik wil ook! :@ :@ :@
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_106675255
Hai!

AED, spannend spannend :) Ik ga in de duimstand voor je :Y

Wij hebben zelf ook al namen, maar die hadden we al voordat we überhaupt serieus aan het krijgen van kinderen dachten :+

• Jongetje wordt Fedde (zo heette de opa van mijn man ook)

Oh, en eigenlijk lieg. Want we hadden een naam voor een meisje, maar bedachten ons een tijdje terug (toen ik zwanger was) dat we dat misschien beter niet kunnen doen. Vinden het nog steeds een toffe naam O+, maar weten niet of het handig is.

• Anyhoo, naam voor een meisje is/was Aenea O+
pi_106675263
quote:
7s.gif Op woensdag 11 januari 2012 11:09 schreef Barreltje het volgende:
ARGGHH!! ik wordt gek van al die zwangere vrouwen!!!
}:| }:| }:|

ik wil ook! :@ :@ :@
En je gaat er nog spontaan slecht van spellen ook :o

;)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')