SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. zijn al lang bekend, jongen: géén idee![]()
en april komt schrikbarend snel dichtbij![]()
[ Bericht 13% gewijzigd door -Caroline- op 10-01-2012 19:04:39 ]
Mag ik wedden? Ah toe toe toe? JIJ BENT ZWANGERRRRR!quote:Op dinsdag 10 januari 2012 19:37 schreef AED86 het volgende:
Mijn lichaam zegt veels te veel( waarschijnlijk de helft ingebeeld) Ergens ben ik wel bang dat de
![]()
wegblijven omdat ik het te graag wil..
Geen bron, helaasquote:Op maandag 9 januari 2012 23:34 schreef Cooki het volgende:
[..]
als dat helpt, wat is je bron
[..]
goed onthouden haha.. ja ik signaleer (bij mn zwangerschappen) nix behalve boeren..![]()
en deze keer voelde ik allerlei prikken, steken etc..
ja ik duim ook nog ff door, want die extra dagen zijn nieuw, dus ms is alles wel anders
[..]
28-28-28-voor jaaaaren.... een keer 29/30 tussendoor maar das al 5 jaar terug denk ik.. bizar
[..]
soort van puberseks![]()
![]()
ik hoop voor je dat je door kan naar z&g voordat je koffie op is
[..]
echt, dit moet toch kloon-onthullend zijn.. maar ik weet t nog niet...
[..]
wat lief!
[..]
oeh, dat zou tof zijn, gewoon gelijk weer zwanger
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Ik heb echt zo'n vreemde cyclus![]()
Je moet hem stiekem verleiden en dat om de dag in de klusweekquote:Op dinsdag 10 januari 2012 08:54 schreef Barreltje het volgende:
hier is de rode termijn ook weer afgelopen
over een week maar eens gaan beginnen met klussen..
en niks tegenzeggen want dat werkt libido verlagend blijkbaar
![]()
Als ik niet beter zou weten zou ik denken dat je Orea/Gerberaatje wasquote:Op dinsdag 10 januari 2012 21:28 schreef Aemelia het volgende:
Goed om te horen dat ik niet de enige ben met namen![]()
En dat is een prachtige naam Cooki!
Ik heb net 20 zwangerschapstesten en 27 ovulatietesten gekocht voor 13$
Nu nog ongesteld worden zodat we kunnen 'beginnen' . Of niet
Gerberaatje is een liefjequote:Op dinsdag 10 januari 2012 21:46 schreef Lijnloos het volgende:
[..]
Als ik niet beter zou weten zou ik denken dat je Orea/Gerberaatje was
Oh, spannend... Nu gaan toch mijn radertjes wel malen hoor... *sherlockholmesmodusaanquote:Op dinsdag 10 januari 2012 22:20 schreef Aemelia het volgende:
[..]
Gerberaatje is een liefjeen ik ook
En we 'kennen' elkaar
![]()
En echt wel dat ik een Gerberaatje doe als ik ooit zwanger ben! Veel te leuk dat positief piesen
Testen heb ik gekocht hij dealextreme net als.... Gerberaatje oh mysterie mysterie
Klinkt goed AED!quote:Op woensdag 11 januari 2012 06:29 schreef AED86 het volgende:
Gisteravond bij afvegen wat licht bruine rotzooi, had verwacht dat het vannacht zou doorbreken, maar dat heeft het niet gedaan, wel weer wat bruine rotzooi bij afvegen. Nu net wel misselijk, kokhalzen en veel speeksel aanmaak, maar niet overgegeven.
Pfff vandaag nog afwachten en als de![]()
![]()
niet doorzetten morgen ochtend maar testen!
loopt ook de hele dag met een big smile rond! Zo lief om te zien
![]()
Oja en ik ben moe, veel vermoeider dan ik altijd ben, zou wel de hele dag kunnen slapen![]()
![]()
Ik vind het zooo lief dat jullie allemaal voor mij duimen!
En je gaat er nog spontaan slecht van spellen ookquote:Op woensdag 11 januari 2012 11:09 schreef Barreltje het volgende:
ARGGHH!! ik wordt gek van al die zwangere vrouwen!!!
![]()
![]()
![]()
ik wil ook!![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |