Zwangerschaps- of ovulatietest? Heb het even gemist. En bedoel je nou gewoon dat streepje in het rondje? Want die is toch overduidelijk?quote:Op maandag 16 januari 2012 19:04 schreef milka82 het volgende:
[ afbeelding ]
Maar je ziet dus niks hier.... het streepje staat een beetje rechts van het midden voor degenen die wel iets ontwaren....
Oh, en dit natuurlijk!quote:Op maandag 16 januari 2012 19:11 schreef RockabeIIa het volgende:
Co_ol jij iig van harte gefeliciteerd!!!
Ik heb m even in negatief gezet om te kijken maar daar zie ik helaas nietsquote:Op maandag 16 januari 2012 19:04 schreef milka82 het volgende:
[ afbeelding ]
Maar je ziet dus niks hier.... het streepje staat een beetje rechts van het midden voor degenen die wel iets ontwaren....
Oh, ik vind die testen hopeloos. Kocht ook altijd deze totdat ik die goedkopere ontdekte. Altijd zag ik iets bij deze terwijl het niks was!quote:Op maandag 16 januari 2012 19:04 schreef milka82 het volgende:
[ afbeelding ]
Daarom koop ik ze op dealextreme 28 testen voor 13euroquote:Op maandag 16 januari 2012 20:22 schreef _aurum_ het volgende:
jullie gaan bankroet aan de testen voor jullie daadwerkelijk zwanger zijn
Dat is het betere werkquote:Op maandag 16 januari 2012 18:12 schreef Co_OL het volgende:
Nouja zeg wij doen het 1 keer zonder rubber en meteen 2 streepjes![]()
![]()
Gefeliciteerd!!!!quote:Op maandag 16 januari 2012 18:12 schreef Co_OL het volgende:
Nouja zeg wij doen het 1 keer zonder rubber en meteen 2 streepjes![]()
![]()
Hou jezelf dan toch niet langer in spanning joh! Doe die test gewoon.. dan weet je waar je aan toe bent!quote:Op maandag 16 januari 2012 21:58 schreef milka82 het volgende:
Ben al bijna twee weken overtijd.... Ik wil gewoon rode klatschj of twee streepjes!
http://www.mamaenzo.nl/zw(...)ings-ovulatiemethodequote:Op dinsdag 17 januari 2012 08:03 schreef Barretje80 het volgende:
hoelang blijft dat eiwit uberhaupt eigenlijk zitten ?
tnx!quote:Op dinsdag 17 januari 2012 11:03 schreef loveli het volgende:
[..]
http://www.mamaenzo.nl/zw(...)ings-ovulatiemethode
Nee joh. Die bij kruidvat; 2 voor 5 euro. En dit is de eerste keer dat ik getest heb in 3 maanden. Dusquote:Op maandag 16 januari 2012 20:22 schreef _aurum_ het volgende:
jullie gaan bankroet aan de testen voor jullie daadwerkelijk zwanger zijn
Hihi tofquote:Op maandag 16 januari 2012 22:18 schreef Chanty het volgende:
[..]
Dat is het betere werk
@Enferma: In mijn hoofd is het huis ook al aardig ingerichtMijn man was daar nog duidelijk niet mee bezig. Toen ik vanmiddag zei: 'en dan doen we die kleur in de studeerkamer' vroeg hij: 'Welke is de studeerkamer dan?' En ik dacht: Duhhh die kleine natuurlijk want die andere twee worden dan later kinderkamers, maar bij kinderkamers zat hij dus nog helemaal niet
Uiteindelijk toch besloten om een van de grotere slaapkamers voorlopig nog om te bouwen tot studeerkamer aangezien het nog wel heel wat jaartjes zal duren voordat er een tweede komt (eerst maar de eerste
).
google.nl intypen is lastigquote:Op dinsdag 17 januari 2012 11:12 schreef Barreltje het volgende:
[..]
tnx!
ik ben af en toe ook zo lui he
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |