Dit is trouwens een van de onderdelen van het jongetjes-recept....quote:Diet: The father may have some caffeine just before intercourse.
•The father can have a couple of cups of coffee (or other caffeinated drink) fifteen minutes to half an hour before intercourse.
quote:Female orgasm: Avoid it. :-(
O dan ligt het daaraan dat ik nu m'n tweede kereltje al krijg...quote:Op donderdag 12 januari 2012 21:28 schreef Aemelia het volgende:
Goed. Ik krijg weer een jongen! Man drinkt veel cafeïne en ik kom graag klaar. Nice!
quote:Op donderdag 12 januari 2012 20:29 schreef Aemelia het volgende:
Ik ben ook weer aan het lezen. Alsof je je punani gaat spoelen met limoenwater om je PH waarde te verlagen. En dan elk half uur checken met een ph meetstrip
En dan spontaan neuqen.
Edit: de zonnewind heeft ook invloed!![]()
Dan krijg jij vast ook een meisje! Dit is namelijk de 'jump and dump' methode! Staat ook beschreven op het 'in-gender' forum! Je loost de zwakke mannenspermi's en de sterke vrouwen blijven over!quote:Op donderdag 12 januari 2012 22:43 schreef Kwisted het volgende:
Ik ben zelfs meteen na de seks naar het toilet gegaan, normaal blijf ik altijd ff liggen zeg maar![]()
Dit ga ik zeker onthoudenquote:Op vrijdag 13 januari 2012 02:17 schreef Aemelia het volgende:
[..]
Dan krijg jij vast ook een meisje! Dit is namelijk de 'jump and dump' methode! Staat ook beschreven op het 'in-gender' forum! Je loost de zwakke mannenspermi's en de sterke vrouwen blijven over!
Whahaha. Onthou je dit als je het geslacht weet straks!
Oh en Lijnloos, jij bent de uitzondering die de regel bevestigd!
Ah..quote:Op vrijdag 13 januari 2012 18:55 schreef AED86 het volgende:
Ik ben vandaag dan toch ongesteld geworden! Op naar de volgende ronde, nu maar hopen dat mijn cyclus zich weer herstelt naar 28 dagen.
quote:Op vrijdag 13 januari 2012 18:55 schreef AED86 het volgende:
Ik ben vandaag dan toch ongesteld geworden! Op naar de volgende ronde, nu maar hopen dat mijn cyclus zich weer herstelt naar 28 dagen.
No shit sherlockquote:Op vrijdag 13 januari 2012 21:42 schreef Aemelia het volgende:
[..]dat was niet hoe ik het voor je bedacht had! Balen!
Ik ging net even op babybytes kijken (dont ask) wow daar komt, ehrm, bijzonder volk zeg
dat doet toch pijnquote:Op vrijdag 13 januari 2012 21:45 schreef Gerberaatje het volgende:
[..]
No shit sherlock
(ik bedoel, dames die zichzelf proberen te strippen om zo een bevalling op te wekken neem ik niet al te serieus)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |