abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_106694246
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2012 19:22 schreef Chanty het volgende:

[..]

Heb nav de post van Twinkle maar eens gevoeld waar mijn baarmoedermond zit (en gevonden :+). Eens kijken of ik daarmee het moment van de eisprong kan vaststellen. Hij was nu hard.

Ja en da's een leuke .. Met een beetje pech moet ik mijn woorden toch een beetje terug nemen.
Vandaag een opgeblazen gevoel de hele dag. Ging straks naar het toilet en er zat ietsepietse beetje bruine tattie bij. En ietsepietse beetje helderrood bloed.

Pilbloeding na het stoppen eind december al gehad. Van de zomer gestopt, toen had ik 2 weken na mijn pilbloeding een 'gewone' menstruatie.

Dus of het gaat hem dat worden....

Of ik weet niet wat het is :?

Anyone??

AED, jij piest morgen gewoon positief okay?! Je bent gewoon nog een dag te vroeg met testen :+ :+ (hoop ik)
pi_106694361
coco, ik zit nu inmiddels drie dagen na mijn nod! Waar ik normaal de klok gelijk kon zetten met mijn cyclus, zit ik nu al drie dagen te wachten op de }) })
pi_106700897
ik snap hier ook echt geen kut meer van he.... Week na mijn NOD maar echt een rare cyclus, geen zichtbare eisprong. Nu dacht ik gister: hee eisprong! want zichtbaar... Ik een ovutest er tegenaan gooien voor de zekerheid.. *bedankt Marjolijntje* negatief :? Nah jah, dan vandaag maar weer eens proberen... weer negatief (wel twee streepjes maar ovu streep minder duidelijk dan teststreep). WTF, nu weet ik het echt niet meer...
pi_106709057
vervelend hé Milka, hier hetzelfde. Vergeleken met al mijn vorige cyclussen had ik afgelopen 2 dagen ergens een eisprong moeten hebben. Ovutesten geven alleen maar een vage teststreep weer, dus negatief. Snap er ook niets meer van :?
Je kunt trouwens ook je ovulatie missen, dat die tussen 2 test momenten inzit. Ik ga er maar vanuit dat ik dat nu heb gehad...
pi_106712899
Net met ochtenurine gestest, niet eens een vaag streepje te zien gewoon helemaal niks! 8)7

Ik heb nu geen flauw idee waar mijn cyclus mee bezig is, maar ik wil nu ongesteld worden zodat we tenminste door kunnen....
pi_106713415
Aw AED -O-
Hopelijk weet je snel waar je aan toe bent!
  donderdag 12 januari 2012 @ 08:46:47 #132
364382 Aemelia
*bla bla bla bla*
pi_106713645
Nee nee nee! Wat stom AED!

En er zitten meer te kloten met hun cyclus dus :(

En ik, ik ben ongesteld! *O* eerste x sinds spiraal eruit is dus prima! Game on!
pi_106715885
Hoi allemaal,

hopelijk gaat het goed met jullie. Ben hier even een maandje niet geweest, omdat ik het allemaal wat meer moest laten rusten..

En blijkbaar heeft dat geholpen:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben natuurlijk heeeeeeeeeeeel erg blij! Het kwam totaal onverwachts eigenlijk, want we hebben deze maand helemaal geen seks gehad rond mijn eisprong, dus ik denk dat ik onregelmatig was deze maand.

Tegelijkertijd ben ik niet meer zo onbevangen doordat ik een miskraam heb gehad. Nu is het ook een beetje zo'n gevoel van 'laat het pleaaaaaase blijven plakken!' Dus duimen draaien is gewenst :)

ennee.... JEEEEEEEJ!!! *O* :'( *O* :D
pi_106715985
:o :o *O* *O*

Vrouwen weten dondersgoed wanneer mannen buitenspel staan...
A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous
pi_106716006
Yussssssssssssssssssssssssssssss!!! Wat goed! *O*
Tralalalaaa
pi_106716008
Gefeliciteerd kwisted *O* *O* *O* *O*
Ik ga duimen voor je ^O^ ^O^.
pi_106716041
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2012 11:40 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Anea. Klemtoon op tweede lettergreep. Komt uit een boek dat we allebei heel tof vinden (Hyperion, eigenlijk de hele reeks, mgoed) en zij kickt ass O+

Niet --> omdat het een lastige naam is, die je waarschijnlijk je hele leven zult moeten spellen. En misschien word je ermee gepest door andere kindjes. Mgoed. Blijf het een mooie naam vinden O+

Ja, zwangerschapshormomen kunnen eea nog wel veranderen, haha :+
Als wij een meisje hadden gekregen had ze de naam Linnea gehad. Nog steeds vind ik die naam zo mooi. Als we ooit.....
Good mums have sticky floors, dirty ovens and happy kids!!
  donderdag 12 januari 2012 @ 11:02:01 #138
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_106716051
Kwisted! *O* *O*

Stripkes *O* *O*
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
pi_106716126
:D Kwisted!! *O* *O*

duimduimduim dat de kleine nu blijft plakken O+
  donderdag 12 januari 2012 @ 11:05:15 #140
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_106716135
Kwisted, wat leuk! Van harte! *O*
<duimen gaat>
pi_106716165
quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2012 10:54 schreef Kwisted het volgende:
Hoi allemaal,

hopelijk gaat het goed met jullie. Ben hier even een maandje niet geweest, omdat ik het allemaal wat meer moest laten rusten..

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben natuurlijk heeeeeeeeeeeel erg blij! Het kwam totaal onverwachts eigenlijk, want we hebben deze maand helemaal geen seks gehad rond mijn eisprong, dus ik denk dat ik onregelmatig was deze maand.

Tegelijkertijd ben ik niet meer zo onbevangen doordat ik een miskraam heb gehad. Nu is het ook een beetje zo'n gevoel van 'laat het pleaaaaaase blijven plakken!' Dus duimen draaien is gewenst :)

Kwisted!! :D
Dacht kijk ff in t 2streepjes topic of er iets van jou in staat, en jaa *O*
wat goed! Gefeliciteerd!
Hoop dat deze beeb blijft plakken en jullie lekker mogen genieten! :*
pi_106716193
Kwisted :o geweldig!!! *O* onbezorgd zal het denk ik nooit zijn, maar toch onwijs gefeliciteerd! Dat deze er pas over 8 maanden uit zal komen!
  donderdag 12 januari 2012 @ 11:07:54 #143
364382 Aemelia
*bla bla bla bla*
pi_106716214
quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2012 10:54 schreef Kwisted het volgende:
Hoi allemaal,

SPOILER

*O* *O* *O* w/ w/ w/ *O* *O* *O*
Gefeliciteerd! Wat ontzettend tof! Ik duim voor je!
  donderdag 12 januari 2012 @ 11:22:34 #144
150191 Elmo76
2 little wonders!
pi_106716692
Gefeliciteerd Kwisted!! *O*
*duim duim duim*
*You little wonder, little wonder you*
*I have wished for so long, how i wish for you today*
pi_106716709
*O* *O* *O* *O* Voor Kwisted!

Gefeliciteerd meid :*
  donderdag 12 januari 2012 @ 11:24:49 #146
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_106716760
goed zeg kwisted, gefeliciteerd! ^O^ en vasthouden nu! :)
in de haak.
pi_106717101
Kwisted!! Gefeliciteerd *O*
pi_106717164
duimen draaien! gefeliciteerd kwisted!
pi_106717606
Kwisted, wat super!! *O* Ik snap dat je het doodeng vindt, hopelijk mag je dit keer véél langer genieten van de zwangerschap!
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_106718264
Wat heerlijk Kwisted! *O* Ik wens je een zorgeloze zwangerschap toe!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')