Ja en da's een leuke .. Met een beetje pech moet ik mijn woorden toch een beetje terug nemen.quote:Op woensdag 11 januari 2012 19:22 schreef Chanty het volgende:
[..]
Heb nav de post van Twinkle maar eens gevoeld waar mijn baarmoedermond zit (en gevonden). Eens kijken of ik daarmee het moment van de eisprong kan vaststellen. Hij was nu hard.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben natuurlijk heeeeeeeeeeeel erg blij! Het kwam totaal onverwachts eigenlijk, want we hebben deze maand helemaal geen seks gehad rond mijn eisprong, dus ik denk dat ik onregelmatig was deze maand.
Tegelijkertijd ben ik niet meer zo onbevangen doordat ik een miskraam heb gehad. Nu is het ook een beetje zo'n gevoel van 'laat het pleaaaaaase blijven plakken!' Dus duimen draaien is gewenst
ennee.... JEEEEEEEJ!!!![]()
![]()
![]()
![]()
Als wij een meisje hadden gekregen had ze de naam Linnea gehad. Nog steeds vind ik die naam zo mooi. Als we ooit.....quote:Op woensdag 11 januari 2012 11:40 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Anea. Klemtoon op tweede lettergreep. Komt uit een boek dat we allebei heel tof vinden (Hyperion, eigenlijk de hele reeks, mgoed) en zij kickt ass
Niet --> omdat het een lastige naam is, die je waarschijnlijk je hele leven zult moeten spellen. En misschien word je ermee gepest door andere kindjes. Mgoed. Blijf het een mooie naam vinden
Ja, zwangerschapshormomen kunnen eea nog wel veranderen, haha
quote:Op donderdag 12 januari 2012 10:54 schreef Kwisted het volgende:
Hoi allemaal,
hopelijk gaat het goed met jullie. Ben hier even een maandje niet geweest, omdat ik het allemaal wat meer moest laten rusten..
En blijkbaar heeft dat geholpen:Kwisted!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben natuurlijk heeeeeeeeeeeel erg blij! Het kwam totaal onverwachts eigenlijk, want we hebben deze maand helemaal geen seks gehad rond mijn eisprong, dus ik denk dat ik onregelmatig was deze maand.
Tegelijkertijd ben ik niet meer zo onbevangen doordat ik een miskraam heb gehad. Nu is het ook een beetje zo'n gevoel van 'laat het pleaaaaaase blijven plakken!' Dus duimen draaien is gewenst
![]()
![]()
![]()
Dacht kijk ff in t 2streepjes topic of er iets van jou in staat, en jaa
wat goed! Gefeliciteerd!
Hoop dat deze beeb blijft plakken en jullie lekker mogen genieten!![]()
quote:Op donderdag 12 januari 2012 10:54 schreef Kwisted het volgende:
Hoi allemaal,
hopelijk gaat het goed met jullie. Ben hier even een maandje niet geweest, omdat ik het allemaal wat meer moest laten rusten..
En blijkbaar heeft dat geholpen:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben natuurlijk heeeeeeeeeeeel erg blij! Het kwam totaal onverwachts eigenlijk, want we hebben deze maand helemaal geen seks gehad rond mijn eisprong, dus ik denk dat ik onregelmatig was deze maand.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Gefeliciteerd! Wat ontzettend tof! Ik duim voor je!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |