SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
het verdrag van geneve was toen ook nog niet geschreven hequote:Op dinsdag 3 januari 2012 22:53 schreef Grielen het volgende:
Je kunt trouwens wel dingen doen die ze bij het verdrag van Geneve verboden hebben.. vluchtende Stormcloaks in de bosjes opwachten nadat je een fort hebt veroverd en ze dan in de rug schieten
Het gaat ook meer om het idee. Die stormcloaks doen altijd zo paniekerig als ik ze voorbij loop. En terecht, met m'n dual wield superior Blades swords die respectievelijk flame damage en shock damage doen, liggen ze met een simpele beweging alledrie op de grond. Ik ga nu maar met m'n boog spelenquote:Op dinsdag 3 januari 2012 23:02 schreef Under_Score het volgende:
[..]
het verdrag van geneve was toen ook nog niet geschreven he
ga je nu de hele nacht naast haar bed staan kijken hoe ze slaapt?quote:
Ik heb haar aan Boethiah geofferdquote:Op dinsdag 3 januari 2012 23:15 schreef Under_Score het volgende:
[..]
ga je nu de hele nacht naast haar bed staan kijken hoe ze slaapt?
dat is een idee zegquote:Op dinsdag 3 januari 2012 23:16 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik heb haar aan Boethiah geofferd
Je hoeft maar 3 quests te doen geloof ik, een voor die vrouw bij de jarl, een voor de man en een voor de jarl zelf.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 23:16 schreef Under_Score het volgende:
[..]
dat is een idee zeg![]()
zometeen ook maar even doen.
Ik heb er gedumpt voor Jardis the Swordmaiden, die trapt tenminste niet op alle valstrikken en wil ook nog eens trouwen...quote:Op dinsdag 3 januari 2012 23:16 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik heb haar aan Boethiah geofferd
ik heb dr al, maar ga haar opofferen aan een deardric lordquote:Op dinsdag 3 januari 2012 23:19 schreef dragonborn het volgende:
[..]
Je hoeft maar 3 quests te doen geloof ik, een voor die vrouw bij de jarl, een voor de man en een voor de jarl zelf.
Jordisquote:Op dinsdag 3 januari 2012 23:22 schreef Grielen het volgende:
[..]
Ik heb er gedumpt voor Jardis the Swordmaiden, die trapt tenminste niet op alle valstrikken en wil ook nog eens trouwen...
Lol... je moetquote:Op dinsdag 3 januari 2012 23:36 schreef Under_Score het volgende:
waar kan ik jordis vinden? ik wil ook trouwendan voel ik de warmte die ik al zon lange tijd mis
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hier schreef kensei: haha komen
hier schreef UnicornFarts: Ik weet dat SV heet is, Grielen heet is, maar van jou heb ik nog geen bewijs.
Beter leren pijpen.quote:Op woensdag 4 januari 2012 01:38 schreef Under_Score het volgende:
daar zullen vast wel mods voor zijn.
net die muts ten huwelijk gevraagd, komt ze niet opdagen in de kerk en sta ik daar helemaal alleen. zelfs die lul van een priester wil niks meer doen.
[ afbeelding ]
Ik moest hier gewoon hardop om lachen.quote:Op woensdag 4 januari 2012 01:47 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Beter leren pijpen.
Padoem tsjj.
quote:Op woensdag 4 januari 2012 01:47 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Beter leren pijpen.
Padoem tsjj.
Held!quote:Op woensdag 4 januari 2012 01:47 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Beter leren pijpen.
Padoem tsjj.
Ik heb haar ingeruild voor een hond, die zeurt tenminste niet.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Laten we lekker linQ gaan doen!
Ik ben haar kwijtquote:
Ik raak mijn Companion ook om de haverklap (Eigenlijk best een rare uitdrukkingquote:Op woensdag 4 januari 2012 11:27 schreef Cid het volgende:
[..]
Ik ben haar kwijtAls een malle door een dungeon gelopen voor souls, is ze ineens weg
Nice!quote:Op woensdag 4 januari 2012 11:34 schreef Nick-GizMo het volgende:
http://www.youtube.com/pl(...)005&feature=view_all
Handig![]()
Ja kwam ze net ineens tegen, dus ga vanavond ff een andere makenquote:Op woensdag 4 januari 2012 12:17 schreef LinQ het volgende:
[..]
Nice!Zat al te klooien met mijn Battlemage, vanavond even mijn skills opnieuw indelen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
http://elderscrolls.wikia.com/wiki/Vampirism_(Skyrim)quote:Op woensdag 4 januari 2012 12:23 schreef Terriroty het volgende:
Hmm ik heb die vampierdingesziekte.
Kan ik er nog iets tegen doen? Of blijf ik vooraltijd een vampier?
quote:Op woensdag 4 januari 2012 12:25 schreef Dr.Sexy het volgende:
Waarom lopen ze in Skyrim altijd zo te haten op de Khajiit? Hardstikke aardig volkje juist.Succes met Fallout 3 op de PC.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb daar echt steeds problemen mee, terwijl mijn pc toch echt goed is.
Steeds maar crashes als ik Vault 101 uit wil gaan, en de radio stottert steeds.
Fallout New Vegas loopt daarintegen wel gewoon goed.
Als je enkel de ziekte nog hebt, maar nog geen vampier bent, kan je een drankje drinken om alle ziektes te genezen.quote:Op woensdag 4 januari 2012 12:23 schreef Terriroty het volgende:
Hmm ik heb die vampierdingesziekte.
Kan ik er nog iets tegen doen? Of blijf ik vooraltijd een vampier?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Please consider the environment before printing this post.
Op zaterdag 27 mei 2017 00:36 schreef d4v1d het volgende:
Kabuf is af en toe best een prima kerel.
Ik hoop op Elsweyr of Valenwood.quote:Op woensdag 4 januari 2012 13:36 schreef GlenSpey het volgende:
Even iets anders: in welke provincie van Tamriel gaat de volgende Elder Scrolls (als die er komt natuurlijk) zich afspelen denken jullie?
Dit was toch de vijfde en de laatste?quote:Op woensdag 4 januari 2012 13:38 schreef Degodvader het volgende:
[..]
Ik hoop op Elsweyr of Valenwood.
Que?quote:Op woensdag 4 januari 2012 13:43 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Dit was toch de vijfde en de laatste?
Denk dat dat voor de uitbreiding(en) gaat zijn. Ik denk/hoop dat we naar de Dominion gaan, aka Summerset Isles + Valenwoodquote:Op woensdag 4 januari 2012 13:45 schreef jankaas020 het volgende:
Ik denk dat ze, via een grote uitbreiding, Morrowind en Cyrodiil gaan toevoegen. Aangezien ze daarvan al de landschappen hebben gemaakt.
quote:Op woensdag 4 januari 2012 12:25 schreef Dr.Sexy het volgende:
Waarom lopen ze in Skyrim altijd zo te haten op de Khajiit? Hardstikke aardig volkje juist.Ik heb m gisteren gekocht, maar ik heb die melding niet gekregen. Wel kreeg ik een melding dat ik ergens in m'n control panel een optie aan moest zetten wat te maken had met Microsoft.net Framework ofzoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Children of the night. What music they make.
Het zou heel erg tof zijn, maar ik denk dat ze het toch niet doenquote:Op woensdag 4 januari 2012 13:45 schreef jankaas020 het volgende:
Ik denk dat ze, via een grote uitbreiding, Morrowind en Cyrodiil gaan toevoegen. Aangezien ze daarvan al de landschappen hebben gemaakt.
Morrowind, Morrowind, Moroowind!!!quote:Op woensdag 4 januari 2012 13:58 schreef Jivis het volgende:
Heel Cyrodiil en Morrowind? Dat lijkt me nagenoeg onmogelijk, gezien de afmetingen en dat het dan wel een erg kale wereld zou worden (net zoveel quests als in Skryim lijkt me budgetmatig gezien niet te doen, voor een DLC).
Dan eerder een provincietje van een van die landen ofzo.
Dat zeg ik toch.quote:Op woensdag 4 januari 2012 13:55 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Denk dat dat voor de uitbreiding(en) gaat zijn. Ik denk/hoop dat we naar de Dominion gaan, aka Summerset Isles + Valenwood
Verkeerd gelezenquote:Op woensdag 4 januari 2012 14:10 schreef jankaas020 het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch.Ik hoop persoonlijk ook dat we de Dominion een kopje kleiner mogen maken.
Dat komt er misschien wel met een mod maar het is teveel voor een expansion. Ik verwacht wel nieuwe gebieden vol met content.quote:Op woensdag 4 januari 2012 13:45 schreef jankaas020 het volgende:
The Elder Scrolls VI: The worldquote:Op woensdag 4 januari 2012 14:13 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Dat komt er misschien wel met een mod maar het is teveel voor een expansion. Ik verwacht wel nieuwe gebieden vol met content.
quote:Op woensdag 4 januari 2012 14:17 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
The Elder Scrolls VI: The world Nirn![]()
![]()
![]()
Jij Furry!quote:Op woensdag 4 januari 2012 15:03 schreef SiemeN het volgende:
Ik vind het gehaat op de Khajit ook maar suf. Ik kan als Khajit zijnde niet eens met een andere Khajit trouwen.
random generated, dat wel.quote:Op woensdag 4 januari 2012 14:23 schreef GlenSpey het volgende:
In the Elder Scrolls Arena had je heel Tamriel al tot je beschikking. Volgens de wiki kon een tochtje van de ene naar de andere kant een goeie 10 uur (real time) duren
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Flesje bier
quote:Op woensdag 4 januari 2012 15:37 schreef Gezicht het volgende:
Ben nu voor het eerst in Blackreach![]()
En ik kom al niet verder...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik weet niet veel van fotografie, maar wel wat ik mooi vind.
quote:Op woensdag 4 januari 2012 15:41 schreef Salsanadia het volgende:
[..]Aight, zal dat proberen. Anders zoek ik het wel op op youtube ofz. Bedankt!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Flesje bier
Je wordt liever niet beloond voor je arbeid?quote:Op woensdag 4 januari 2012 15:46 schreef Jivis het volgende:
Ik ga met mijn nieuwe personage in ieder geval niet weer duizend iron daggers maken en die dan ook nog eens verkopen, dat voelt gewoon als cheaten.
Misschien niet zozeer een expansion als wel een compleet nieuw spel. Waarmee je met 1 character tussen de verschillende provincies kan reizen. Via deze poort richting Morrowind bijvoorbeeld:quote:Op woensdag 4 januari 2012 14:13 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Dat komt er misschien wel met een mod maar het is teveel voor een expansion. Ik verwacht wel nieuwe gebieden vol met content.
Dat duurt wel vijf hele minuten ja.quote:Op woensdag 4 januari 2012 15:56 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Je wordt liever niet beloond voor je arbeid?
Loop er omheenquote:Op woensdag 4 januari 2012 15:57 schreef maniack28 het volgende:
Man man, wat zijn die Forsworn gasten sterk! Ik ben level 35, heb een dragonarmor en een elvensword met absorb health 10 pts, maar toch word ik genadeloos ingemaakt. Iemand tips?
Nooit problemen mee gehad op hetzelfde level en ik loop in ebony armorquote:Op woensdag 4 januari 2012 15:57 schreef maniack28 het volgende:
Man man, wat zijn die Forsworn gasten sterk! Ik ben level 35, heb een dragonarmor en een elvensword met absorb health 10 pts, maar toch word ik genadeloos ingemaakt. Iemand tips?
Gaat nogal als ze je aanvallenquote:
quote:Op woensdag 4 januari 2012 13:26 schreef KaBuf het volgende:
Vraagje over College of Winterhold:Iemand?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Please consider the environment before printing this post.
Op zaterdag 27 mei 2017 00:36 schreef d4v1d het volgende:
Kabuf is af en toe best een prima kerel.
Welke class+race ben je?quote:Op woensdag 4 januari 2012 17:10 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Gaat nogal als ze je aanvallen
Eh? Ik heb zowat de gehele populatie Forsworn mensen in Skyrim uitgeroeid, heeft me geholpen van level 10 naar 21 te gaan..quote:Op woensdag 4 januari 2012 15:57 schreef maniack28 het volgende:
Da's geen vraag die je aan hèm moet stellen.quote:
Top, tnxquote:Op woensdag 4 januari 2012 17:25 schreef golfo het volgende:
[..]
Welke class+race ben je?
@kabuf ja, dat kan.
Me sees what you mean therequote:Op woensdag 4 januari 2012 17:28 schreef The_Substitute het volgende:
[..]
Da's geen vraag die je aan hèm moet stellen.
Als het goed is vallen ze je alleen aan als je ze zelf aanvalt. Ik kan er gewoon nog rondjes omheen huppelen op m'n paardje, zonder dat ze wat doen.quote:Op woensdag 4 januari 2012 19:12 schreef DjinN het volgende:
Pfff...liep even in een groepje Mammoets en Giants bij Bleak Falls hoorWist ik veel dat er meteen 3 van elk op me af kwamen
M'n arme minionmeeloopmenneke heeft het loodje gelegd, en zelf ben ik nog net in leven gebleven
![]()
Nee dit is allemaal te optimistisch.quote:Op woensdag 4 januari 2012 15:56 schreef jankaas020 het volgende:
[..]
Misschien niet zozeer een expansion als wel een compleet nieuw spel. Waarmee je met 1 character tussen de verschillende provincies kan reizen. Via deze poort richting Morrowind bijvoorbeeld:
[ afbeelding ]
Het nieuwe spel gaat, denk ik, op dezelfde engine draaien als skyrim nu. Want als je kijkt met wat je nu al met een aantal mods aan HD kwaliteit er uit kan halen, lijkt het me dat ze deze engine gebouwd hebben om nog een tijdje mee te gaan.
Tja beetje standaard:quote:Op woensdag 4 januari 2012 15:57 schreef maniack28 het volgende:
Nee, for some reason vallen ze me gewoon aan, geen idee waarom. Eerste keer was bij KVelldar mijn ofzo..quote:Op woensdag 4 januari 2012 19:50 schreef Grielen het volgende:
[..]
Als het goed is vallen ze je alleen aan als je ze zelf aanvalt. Ik kan er gewoon nog rondjes omheen huppelen op m'n paardje, zonder dat ze wat doen.
Als je te dicht bij een van hun mammoeten in de buurt komt slaan ze je tot moes hoor.quote:Op woensdag 4 januari 2012 19:50 schreef Grielen het volgende:
[..]
Als het goed is vallen ze je alleen aan als je ze zelf aanvalt. Ik kan er gewoon nog rondjes omheen huppelen op m'n paardje, zonder dat ze wat doen.
Dat klopt ze houden niet van mensen die in de buurt komen. Afstand houden en ze geven geen problemen; dan vallen ze nooit spontaan aan.quote:Op woensdag 4 januari 2012 21:13 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Nee, for some reason vallen ze me gewoon aan, geen idee waarom. Eerste keer was bij KVelldar mijn ofzo..
Solitudequote:Op woensdag 4 januari 2012 21:45 schreef Loop-y het volgende:
Man, wat hou ik van Skyrim, 112 uur gespeeld en heb het idee dat ik nog heel veel moet
Favoriete steden iemand? Markath. Solitude en Morthal nog niet geweest
* high five *quote:Op woensdag 4 januari 2012 22:05 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Zo, Skyrim belongs to the Nords (again)
Lees m'n editquote:
Het ging dus om die Forsworn agents enzo he? En voor de mainquest moest ik langs een van hun dorpen...quote:Op woensdag 4 januari 2012 21:32 schreef Aezeal het volgende:
[..]
Dat klopt ze houden niet van mensen die in de buurt komen. Afstand houden en ze geven geen problemen; dan vallen ze nooit spontaan aan.
Uh, hier niet hoorquote:Op woensdag 4 januari 2012 22:45 schreef Gezicht het volgende:
Ik snap niet hoe mensen na 100 gespeelde uren nog steeds niet in Solitude kunnen zijn geweest, dat is een van de eerste dingen voor de main quest...
En nog geluktquote:Op woensdag 4 januari 2012 12:17 schreef LinQ het volgende:
[..]
Nice!Zat al te klooien met mijn Battlemage, vanavond even mijn skills opnieuw indelen
Dan gaat er dus veel DLC komenquote:Op woensdag 4 januari 2012 20:26 schreef Aezeal het volgende:
[..]
Nee dit is allemaal te optimistisch.
Cyrodil en Morrowind zijn alleen aangelegd als background.. ze gaan echt geen 2 hele provincies erbij maken. Die poort geeft hoogstens toegang tot een expansion. Ze hadden zelf gezegd ip alleen middelgrote expansions te maken.. ip kleiner dan the shivering isles.
quote:Op woensdag 4 januari 2012 22:26 schreef maurisioo het volgende:
Ik heb een probleem, als ik een van mijn saves wil laden crashed het spel. Kan dat komen doordat ik vijanden gespawned heb? Of ligt het aan iets anders? Ik kan iig geen skyrim meer spelen en overnieuw beginnen ga ik ook niet.
Orsinium and the Orcs is wel een leuke om te lezen, goed verhaal. Hier kan je hem ook lezen.quote:Op woensdag 4 januari 2012 23:35 schreef Loop-y het volgende:
Ik lees de boeken nooit, zijn er aanraders of voegt het weinig toe?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hier schreef kensei: haha komen
hier schreef UnicornFarts: Ik weet dat SV heet is, Grielen heet is, maar van jou heb ik nog geen bewijs.
quote:Op donderdag 5 januari 2012 00:02 schreef Grielen het volgende:
Ben als een zomerbrandje door Windhelm geraasd. Al m'n Forsworn arrows opgebruikt (waren er 200+), en nu alle stormcloaks geloot van hun steel arrows (500+)
Skyrim is weer van de Imperials
ook beter als daedric ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We'll see each other again in another life. When we're both cats.
^inteel²

Vi Veri Veniversum Vivus Vici
Weet ik niet, ik heb nog geen daedricquote:
Er is een exemplaar van Breathing Water te vinden in Kraldar's House, in Winterhold.. Imo echt een aanraderquote:Op woensdag 4 januari 2012 23:35 schreef Loop-y het volgende:
Ik lees de boeken nooit, zijn er aanraders of voegt het weinig toe?
quote:Op donderdag 5 januari 2012 00:09 schreef Grielen het volgende:
[..]
Weet ik niet, ik heb nog geen daedric
Blades armor (dus het kuras) geeft 71, en de Ebony 70
Basic rating van armor (kuras dus):quote:Op donderdag 5 januari 2012 00:09 schreef Grielen het volgende:
[..]
Weet ik niet, ik heb nog geen daedric
Blades armor (dus het kuras) geeft 71, en de Ebony 70
Krijg je toevallig CTD's (crash to desktops, zonder error/aanleiding word je uit het spel geflikkerd)?quote:Op woensdag 4 januari 2012 22:26 schreef maurisioo het volgende:
Ik heb een probleem, als ik een van mijn saves wil laden crashed het spel. Kan dat komen doordat ik vijanden gespawned heb? Of ligt het aan iets anders? Ik kan iig geen skyrim meer spelen en overnieuw beginnen ga ik ook niet.
The Lusty Argonian Maidquote:Op donderdag 5 januari 2012 00:16 schreef Jeff89 het volgende:
[..]
Er is een exemplaar van Breathing Water te vinden in Kraldar's House, in Winterhold.. Imo echt een aanrader
The Locked Room is ook een leuke..
Heel veel boeken zijn 'n beetje saai, maar d'r zitten echt pareltjes tussen imo.
Ah bedankt. Alleen ik vraag me af waarom ik ze juist nu krijg, en gewoon altijd als ik een save wil laden?quote:Op donderdag 5 januari 2012 00:39 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Krijg je toevallig CTD's (crash to desktops, zonder error/aanleiding word je uit het spel geflikkerd)?
Heb ik ook gehad. Heb het toen min of meer opgelost met de 4gb patch waardoor het spel toestemming krijgt om meer van je RAM-geheugen te trekken. Kort daarop begonnen de problemen weer maar toen bleek een van mijn RAM-strips gewoon kapot te zijn. Blijkbaar is het ten alle tijde beschikbaar zijn van 4 gig RAM dus nogal belangrijk voor het spel. Nu draait het spel stabiel en komen die crashes slechts sporadisch voorhelemaal ervanaf komen kan geloof ik (nog) niet.
Savegame kan ook corrupt zijn, had ik ook. Continu crashen zodra de game moest laden, autosave van 1 minuut daarvoor: geen issues. Savegame maar verwijdert en autosave geladen..quote:Op donderdag 5 januari 2012 11:46 schreef maurisioo het volgende:
[..]
Ah bedankt. Alleen ik vraag me af waarom ik ze juist nu krijg, en gewoon altijd als ik een save wil laden?
Dit.quote:Op woensdag 4 januari 2012 22:52 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik ben zo'n figuur die eerst gaat freeroamen, tig sidequests/guildquests doet en dan een keer serieus aan de mainquest begint
Even een willekeurige skill proberen te levelen, misschien komt het dan terug? (even 1 leveltje smithing duurt niet zo lang)quote:Op donderdag 5 januari 2012 17:06 schreef Laser. het volgende:
Ik heb een probleem in Skyrim (PS3). Ik ben momenteel level 34. Balkje is helemaal vol maar ik kan geen "level up" kiezen. Loaden heeft niet geholpen. Het heeft er wel gestaan, maar ik was toen midden in een quest. Iemand een idee wat ik kan doen?
Thanks, heeft geholpen!quote:Op donderdag 5 januari 2012 17:09 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Even een willekeurige skill proberen te levelen, misschien komt het dan terug? (even 1 leveltje smithing duurt niet zo lang)
Gewoon je profielwerkstuk over Skyrim.quote:Op donderdag 5 januari 2012 18:08 schreef Gezicht het volgende:
Skyrim of profielwerkstuk, zal toch dat laatste moeten worden ben ik bang.
Had ik ook, met console naar stage 0 gezet op te beginnen (zie uesp voor precieze details).quote:Op donderdag 5 januari 2012 14:03 schreef Koeketrommel het volgende:
Nadat Kodlak in de Companions is vermoord start de volgende quest niet (Purity of Revenge)
Dat zijn boeken die 40-60 gc kosten.. dan weet je welke je moet openen en welke niet.quote:Op woensdag 4 januari 2012 23:42 schreef Killjoy het volgende:
Van een heleboel boeken krijg je extra skillpunten, gewoon boek openen, skillpunt er bij, boek dicht en door met het spel.
Maar er zitten zeker leuke verhalen tussen
Met welke skill verbeter je Blades armor eigenlijkquote:Op donderdag 5 januari 2012 00:19 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
[..]
Basic rating van armor (kuras dus):
Ebony Armor Rating = 43
Daedric Armor Rating = 49
Blades Armor Rating = 50
Bron: http://www.uesp.net/wiki/
Gewoon je profielwerkstuk acen met een 9 net zoals deze baas.quote:Op donderdag 5 januari 2012 18:08 schreef Gezicht het volgende:
Welke skill? Bedoel je of Blades light of heavy is (is heavy), of het met smithing gedaan moet worden (yup) of welke ingots je dient te gebruiken voor het improven (teel) ?quote:Op donderdag 5 januari 2012 18:46 schreef Aezeal het volgende:
Met welke skill verbeter je Blades armor eigenlijk
(ik was mage dus heb niet aan smiting gedaan (aan armor en wapens ook niet)
Heb je geen perk voor nodig, vraag me alleen wel af tot hoe ver je kunt improven...quote:Op donderdag 5 januari 2012 18:52 schreef Aezeal het volgende:
Nee eigenlijk bedoel ik met welke perk van smiting
En dat is dus hetzelfde als de ingots neem ik aan. Dus meer dan steel heb je niet nodig in smiting? Of zijn de blades wapens niet vergelijkbaar met daedric?
Ja maar om een beetje goed te improven heb je toch perks voor dubbel effect. Als ik wapens ga dragen ga ik voor legendary natuurlijk.quote:Op donderdag 5 januari 2012 18:55 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Heb je geen perk voor nodig, vraag me alleen wel af tot hoe ver je kunt improven...
Geen ervaring maar de combinatie one handed + shield en light armor lijkt me onzin.. als je in melee gaat dan heeft heavy armor de voordelen.. pas bij veel perks wordt dit wat gelijker (dus end game).quote:Op donderdag 5 januari 2012 19:57 schreef S0nic het volgende:
Heb ff een Nord aangemaakt, alleen twijfel of nog ik one-handed met shield en light armor ga of two-handed met heavy armor.
Iemand ervaringen hiermee?
Eigenlijk nooit inderdaad.quote:Op donderdag 5 januari 2012 20:15 schreef Maanvis het volgende:
Wie gebruikt er überhaupt een shield zeg
Waarom niet? Als je het gewoon draagt fungeert het als extra slot. Net als een ketting of ring.quote:Op donderdag 5 januari 2012 20:15 schreef Maanvis het volgende:
Speel Skyrim en dan een commetary over je profielwerkstuk die helemaal niks met skyrim te maken heeft.quote:Op donderdag 5 januari 2012 18:08 schreef Gezicht het volgende:
Ik moest ook lachen toen ik het "las"quote:
Deadly Bashquote:Op donderdag 5 januari 2012 20:33 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Blocken is heel handig hoor, vooral icm bashing
1h/shield + light armor is een dikke faal, ik kon zo niet eens draken aan.quote:Op donderdag 5 januari 2012 19:57 schreef S0nic het volgende:
Heb ff een Nord aangemaakt, alleen twijfel of nog ik one-handed met shield en light armor ga of two-handed met heavy armor.
Iemand ervaringen hiermee?
Level 15 Khajiit met light armor en 1h/shield, de makkelijkste draken waren onmogelijk. Om maar niet te spreken over Draugr eindbazen.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 01:56 schreef GlenSpey het volgende:
Mijn mage gaat light armor dragen, omdat ik een hekel aan alteration heb![]()
Maar 1h/shield plus light armor lijkt me echt maf. Heavy armor heeft uiteraard de voorkeur. Maar je zou het wel kunnen doen als uitdaging voor jezelf. Velen vinden het spel te makkelijk worden op hoog lvl maar op zo'n manier zou het nog een leuke challenge kunnen zijn
Helemaal niet. Die dwarven constructs vallen als vliegen voor mijn warhammer. Is me nog niet gelukt met dual wield daggersquote:
Ik dual whield met 2 x opgepimpte Daedric mace, 2 x 154 damage, 2 x absorb healt, fire damage en absorb stamina, 100 skill @ 1h en allerlei 1h enhancement in m'n gear. Gaat ook best lekkerquote:Op vrijdag 6 januari 2012 02:03 schreef Reuzelbek het volgende:
[..]
Helemaal niet. Die dwarven constructs vallen als vliegen voor mijn warhammer. Is me nog niet gelukt met dual wield daggers
Ik.quote:Op donderdag 5 januari 2012 20:15 schreef Maanvis het volgende:
Zelf je wapens enchanted?quote:Op vrijdag 6 januari 2012 02:27 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
Ik dual whield met 2 x opgepimpte Daedric mace, 2 x 154 damage, 2 x absorb healt, fire damage en absorb stamina, 100 skill @ 1h en allerlei 1h enhancement in m'n gear. Gaat ook best lekker
Neem aan gewoon tweede druk. Of dat was omdat er fouten in de eerste zaten of omdat de eerste druk op was, weet ik ook nietquote:Op vrijdag 6 januari 2012 11:56 schreef delano.888 het volgende:
Net deze binnen (12 december besteld)
Iemand enig idee wat dat second edition inhoud? Kan er niks over vinden online.
[ afbeelding ]
Fuuuuu zo dik
[ afbeelding ]
Ahzo, dus er zit bijv maar 1 bookmark touwtje in de 1e versie, niet zo heel boeiend dusquote:Op vrijdag 6 januari 2012 12:38 schreef Barbewire het volgende:
Delano, skyrim is zo'n succes dat er voor het eerst een herdruk is gekomen. Is vaak ook zo bij normale boeken, die worden na een aantal ook opnieuw uitgegeven als 2de, of 3de druk.
http://www.gamezone.com/n(...)ctor-s-edition-guide
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ga zo denk ik maar even mainquesten.. Maar dat zeg ik steeds, en telkens komt er iets tussen.
Anders was ik zowiezo nooit op een paard gestapt.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 13:13 schreef KaheemSaid het volgende:
Ik kom er net achter dat een paard kan galopperen, dat terwijl ik level 52 ben!
Hetzelfde als wanneer je zelf rentquote:Op vrijdag 6 januari 2012 13:15 schreef speknek het volgende:
Het is meer een soort lamme draf toch? Of is er nog een andere manier dan de renknop induwen?
Hoe bedoel je stage 0? Ik zit op ps3quote:Op donderdag 5 januari 2012 18:46 schreef Aezeal het volgende:
[..]
Had ik ook, met console naar stage 0 gezet op te beginnen (zie uesp voor precieze details).
Ik gebruikte die dingen dan ook nooit. Je kan er ook zo weinig mee, niet vechten en plukken en echt snel gaat het niet. Vind het jammer dat je geen wapens op een paard kan gebruiken.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 13:14 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Anders was ik zowiezo nooit op een paard gestapt.
Ik heb wel twee bookmark touwtjes in de 1e versie.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 12:47 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Ahzo, dus er zit bijv maar 1 bookmark touwtje in de 1e versie, niet zo heel boeiend dus
Wat dacht je van een Legendary Daedric sword met een Fire + Lightning enchantquote:Op vrijdag 6 januari 2012 14:58 schreef Darksiders440 het volgende:
Begint wel een beetje makkelijk te worden nu.
Master Dificulity.
Breton
lvl 22
Destruction 48
Conjuration 48
2x FireBolts, met fortify destruction armor. Firebolts kosten nu 7pts magica.
Dat plus 300magica en 200% regenaration. Dat plus Impact.
Ik haal draken in 15-20seconden neer door steeds firebolt te spammen en door impact blijven ze op de grond. Hetzelfde geldt voor giants![]()
Als ik conjuration nog een beetje door train krijg ik Frost atronach. Met 667 health![]()
Denk dat ik bij mijn 2e playthrough voor een Nord met Sword+Shield gaat, en niks meer enchanten, want nu is de lol er wel een beetje vanaf.
Had op een gegeven moment hetzelfde. Als je level 30 wordt krijg je elder dragons enzo, en die schijnen wel weer pittig te worden. Maar ben het zelf zo rond waar jij nu zat (was zelf lvl 26) maar uit gaan spelen. Vond het eigenlijk wel best, na 60 uur spelen mag je toch ook wel een badass wizard zijn.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 14:58 schreef Darksiders440 het volgende:
Begint wel een beetje makkelijk te worden nu.
Ik haal draken in 15-20seconden neer door steeds firebolt te spammen en door impact blijven ze op de grond. Hetzelfde geldt voor giants![]()
Haha toevallig kwam ik daar ook achter 1 week geledenquote:Ik kom er net achter dat een paard kan galopperen, dat terwijl ik level 52 ben!
quote:Op vrijdag 6 januari 2012 15:39 schreef Terriroty het volgende:
[..]
Haha toevallig kwam ik daar ook achter 1 week geleden
Net zoals dat je kan wachten. 0.O
Even trouwens over de dark brotherhood een vraagjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
Ik heb nog geen 20uur besteedquote:Op vrijdag 6 januari 2012 15:25 schreef speknek het volgende:
[..]
Had op een gegeven moment hetzelfde. Als je level 30 wordt krijg je elder dragons enzo, en die schijnen wel weer pittig te worden. Maar ben het zelf zo rond waar jij nu zat (was zelf lvl 26) maar uit gaan spelen. Vond het eigenlijk wel best, na 60 uur spelen mag je toch ook wel een badass wizard zijn.
TH is fijn! Lekker alles kapot slaan met één klap.quote:
Hier ook. Level 63 en ik heb nog niks van Daedric wapens en armor. Ik begin wel langzamerhand ebony wapens te lootenquote:Op vrijdag 6 januari 2012 15:42 schreef muhahaha het volgende:
Ik speel meer van: clear ALL the dungeons
Hoop werk dus...
Ik rij alleen op paarden om bergen te kunnen beklimmen.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 13:14 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Anders was ik zowiezo nooit op een paard gestapt.
Wat is een paarden?quote:Op vrijdag 6 januari 2012 16:35 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
Ik rij alleen op paarden om bergen te kunnen beklimmen.
Stuk veiliger ook als je wil blijven leven... die kutbeesten zijn dood na een val van 10cmquote:Op vrijdag 6 januari 2012 16:53 schreef maurisioo het volgende:
[..]
Wat is een paarden?
Je kunt net zo goed gaan lopen
quote:Creating a Pure Mage
Playing a pure mage is a viable play style in Skyrim without having to worry about dying in every fight. There are three races that provide the best boosts for pure spellcasters, each with a little different way to go about it. Going as a pure mage, you really should look to the High Elf as a race. High Elves get boosts to all five schools of magic, with the large boost going to Illusion. They also have a 5 point boost to Enchanting, letting them make stronger armor, sooner. As if that wasn't enough, they have 50 more points of magic, and their racial power lets them regenerate their magic much faster. Start pouring on the magic, mixing schools if you can to level two skills at once, and enchant everything you can, even if you just plan on selling it. There really is no penalty to the armor you wear, but light armor or robes is probably your best bet, if for no other reason other than mobility. Before long, you'll be able to take most enemies out early in The Elder Scrolls 5, no problem.
T gaat me meer om de categorie op dit moment dat ik voornamelijk alles met magie wil doen, dus of dit dan idd een goeie keuze is.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 17:06 schreef Darksiders440 het volgende:
Het lijkt me leuker om te spelen hoe je wilt en niet zo'n guide te volgen![]()
Maar High Elf is een goede keuze.
http://www.thenexusforums(...)59-pure-mages-guide/quote:Op vrijdag 6 januari 2012 17:07 schreef delano.888 het volgende:
[..]
T gaat me meer om de categorie op dit moment dat ik voornamelijk alles met magie wil doen, dus of dit dan idd een goeie keuze is.
En die guide is meer voor erbij als ik ergens ff niet uit kom. Het spel is zo groot dat het me wel nuttig lijkt.
Ik heb eerst ook een high elf mage aangemaakt, maar kon niet wennen aan diens lelijkheidquote:Op vrijdag 6 januari 2012 17:07 schreef delano.888 het volgende:
[..]
T gaat me meer om de categorie op dit moment dat ik voornamelijk alles met magie wil doen, dus of dit dan idd een goeie keuze is.
En die guide is meer voor erbij als ik ergens ff niet uit kom. Het spel is zo groot dat het me wel nuttig lijkt.
Ik vind ze er wel cool uitzien, vooral die arrogantie die ze uitstralenquote:Op vrijdag 6 januari 2012 17:11 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Ik heb eerst ook een high elf mage aangemaakt, maar kon niet wennen aan diens lelijkheid
Ben toen gewoon voor een Nord mage gegaan. Werkt prima en die racial-stats zijn maar zo-zo, echt veel maakt het allemaal niet uit
Wel vrij summier, als het goed is staat er een duidelijke link van de starter stats per ras in de OPquote:Op vrijdag 6 januari 2012 17:12 schreef KrentebolHooft het volgende:
Waarom kunnen mensen toch niet hun eigen ras kiezen? Het staat toch gewoon perfect aangegeven in het spel zelf wat de pluspunten van elk ras zijn....
quote:Op vrijdag 6 januari 2012 17:03 schreef JellyBeanz het volgende:
HELP!!
Daarnet was ik bezig met de sidequest van de companions, nou ik ben genoemd tot clanleader..
Maar nu heb ik per ongeluk dat stom heilige axe van hun weggeblazen en nu zit elk achterlijk weerwolf achter mijn kontje aan..
Wat kan ik doen om ze te laten stoppen en ik weer gezellig met hun kan praten..
Een save terugladen van toen het nog allemaal koek en ei wasquote:Op vrijdag 6 januari 2012 17:14 schreef JellyBeanz het volgende:
Wil iemand antwoord geven op mijn vraag aub..
Nóg verder terug loaden, of heb je maar 1 save?quote:Op vrijdag 6 januari 2012 17:17 schreef JellyBeanz het volgende:
dat is het nou juist.. net waar ik opgeslagen heb , vallen zij mij aan...
Had kennelijk al denk ik het omvergeblazen voordat ik wist dat het niet mocht..
Wuuthrad weggeblazen? Met een FUS RO DAH!!!! ofzo?quote:Op vrijdag 6 januari 2012 17:17 schreef JellyBeanz het volgende:
dat is het nou juist.. net waar ik opgeslagen heb , vallen zij mij aan...
Had kennelijk al denk ik het omvergeblazen voordat ik wist dat het niet mocht..
1 save -.-quote:Op vrijdag 6 januari 2012 17:20 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Nóg verder terug loaden, of heb je maar 1 save?
Anders wil het vaak ook nog wel eens helpen om je wapen/magie weg te stoppen, dan word je vaak gevraagd om je over te geven en moet je een boete betalen.
jaquote:Op vrijdag 6 januari 2012 17:20 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Wuuthrad weggeblazen? Met een FUS RO DAH!!!! ofzo?
Herp derpquote:Op vrijdag 6 januari 2012 17:21 schreef JellyBeanz het volgende:
[..]
ja
Was echt per ongeluk... ik wou op andere knop drukken
Ik ga het proberen..quote:Op vrijdag 6 januari 2012 17:26 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Eerdere savefile loaden.
edit: oh, je hebt maar 1 save
Euhmmmm, kun je Wuuthrad niet opzoeken, oppakken en terugzetten?
AL?quote:Op vrijdag 6 januari 2012 17:26 schreef JellyBeanz het volgende:
Godverdomme geen zin om helemaal opnieuw te beginnen ben al lvl 28..
( is mijn 2de character al )
lokken met snoepquote:Op vrijdag 6 januari 2012 17:30 schreef maurisioo het volgende:
Ik spawnde net zo'n draak, wilde maar niet naar beneden komen (ben melee)
Heb ik hem dus eerst gewond moeten schieten met boog waar ik ontzettend slecht in ben, kwam hij eindelijk naar beneden toen ik hem halfdood had, pak ik mijn zwaard+bijl en hij is in 1 klap dood.
Hoe krijg je zo'n beest aan de grond zonder die shout?
Niet dus. Vooral in bergachtige gebieden landen ze niet snel. Beste is zsm naar een plattere omgeving te rennen.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 17:30 schreef maurisioo het volgende:
Ik spawnde net zo'n draak, wilde maar niet naar beneden komen (ben melee)
Heb ik hem dus eerst gewond moeten schieten met boog waar ik ontzettend slecht in ben, kwam hij eindelijk naar beneden toen ik hem halfdood had, pak ik mijn zwaard+bijl en hij is in 1 klap dood.
Hoe krijg je zo'n beest aan de grond zonder die shout?
Verbeterd.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 17:31 schreef JellyBeanz het volgende:
Nou, die stomme axe gaat maar niet op dat kankerstandbeeld!
Leroy Fer heeft hier niks mee te maken.quote:
quote:Op vrijdag 6 januari 2012 17:59 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Leroy Fer heeft hier niks mee te maken.
Ligt eraan, t is maar net wat je wil? Hou voor de zekerheid één wapen over waar je eventueel mee zou kunnen vechten als je mana op is, is mijn adviesquote:Op vrijdag 6 januari 2012 19:17 schreef delano.888 het volgende:
Goed, net dus 2 uur lang Skyrim gespeeld. Allemaal wapens en armor verzamelt, denk ik na 2 uur, hé, wanneer krijg ik de optie om magie te gebruiken?
Blijk ik het dus allang te hebben, moest het alleen aan zetten
Zal ik al die wapens gelijk wegtyfen en me volledig met fire bewapenen? Of zeggen jullie hou het voor de zekerheid..
Ok top.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 19:27 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Ligt eraan, t is maar net wat je wil? Hou voor de zekerheid één wapen over waar je eventueel mee zou kunnen vechten als je mana op is, is mijn advies
kopen bij magesquote:Op vrijdag 6 januari 2012 19:34 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Ok top.
Hoe krijg je het snelst meer dan alleen fire btw
quote:Op vrijdag 6 januari 2012 18:50 schreef Darksiders440 het volgende:
Geweldig
Ik deed net die quests blood on ice.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm right and you know it
In het begin heb je niet meer nodig.. ik heb denk ik wel tot level 10 met alleen fire gedaan. Mijn advies koop een summon spell zodra je kan en oefen conjuration. Ikzelf ben erg laat een keer begonnen met alteration (als je in robes loopt betekend dat dat je ongeveer door alles ge one shot wordt dus je moet wel afstand houden na level 10 oidquote:
quote:Op vrijdag 6 januari 2012 20:12 schreef Aezeal het volgende:
[..]Verpest het nou niet voor hemSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
Ikke! Heavy Armor, Shield + Sword... Met Smithing en Enchanting eigen gear gemaakt, op level 25 weinig challenges meer eigenlijkquote:Op donderdag 5 januari 2012 20:15 schreef Maanvis het volgende:
Okee, een n00b vraag, maar hoe zet je dan dat magic aan?quote:Op vrijdag 6 januari 2012 19:17 schreef delano.888 het volgende:
Goed, net dus 2 uur lang Skyrim gespeeld. Allemaal wapens en armor verzamelt, denk ik na 2 uur, hé, wanneer krijg ik de optie om magie te gebruiken?
Blijk ik het dus allang te hebben, moest het alleen aan zetten
Zal ik al die wapens gelijk wegtyfen en me volledig met fire bewapenen? Of zeggen jullie hou het voor de zekerheid..
Pquote:Op vrijdag 6 januari 2012 21:09 schreef LDS het volgende:
[..]
Okee, een n00b vraag, maar hoe zet je dan dat magic aan?![]()
Je moet natuurlijk wel weten hoe je het moet gebruiken en evt in je Favourites zetten. Denk dat ze dat bedoelenquote:Op vrijdag 6 januari 2012 22:19 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Magic aanzetten?Dat staat toch standaard al aan.
Oh zo. Ik dacht al.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 22:23 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Je moet natuurlijk wel weten hoe je het moet gebruiken en evt in je Favourites zetten. Denk dat ze dat bedoelen
TAB > Magic > kiezen maar en linker- en/of rechtermuis voor een spellquote:Op vrijdag 6 januari 2012 21:09 schreef LDS het volgende:
[..]
Okee, een n00b vraag, maar hoe zet je dan dat magic aan?![]()
Voorzover ik begrepen heb uit andere posts van mensen die gewoon alleen de spullen dragen die ze gevonden hebben, zorgt dat er wel voor dat het langer duurt voor je overpowered bent. Het kan dus geen kwaadquote:Op zaterdag 7 januari 2012 00:01 schreef ufopiloot12 het volgende:
Ik heb dit al eerder gevraagd maar ik wil dit toch weten. Ik ben nu lvl 13 en ik ben nu bezig met smithing. ik heb dus zelf al improved dwarfen amor plus improved dwarfen mace gemaakt. ik ben nu dus bang dat als ik door ga met smithing ik overpowered word later en het spel te makkelijk wordt.
Is het beter om gewoon te stoppen met gear maken zodat het spel uitdagend blijft?
Hmm, als je niet als een idioot iron daggers gaat maken zodat je zometeen al in Ebony rond kunt lopen is er weinig aan de hand (dan kun je zelfs underpowered raken wegens een lage weapon-, armor en/of block skill)quote:Op zaterdag 7 januari 2012 00:01 schreef ufopiloot12 het volgende:
Ik heb dit al eerder gevraagd maar ik wil dit toch weten. Ik ben nu lvl 13 en ik ben nu bezig met smithing. ik heb dus zelf al improved dwarfen amor plus improved dwarfen mace gemaakt. ik ben nu dus bang dat als ik door ga met smithing ik overpowered word later en het spel te makkelijk wordt.
Is het beter om gewoon te stoppen met gear maken zodat het spel uitdagend blijft?
Als je doorgaat tot daedric en dragon armor ben je inderdaad overpowered. Dat is het grote mak aan Skyrim, er is niet een goed evenwicht. Het is de bedoeling dat je beter wordt qua skills en uitrusting maar hoe je dat ook doet, je bereikt al snel een omslagpunt waarna alle uitdaging eruit is.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 00:01 schreef ufopiloot12 het volgende:
Assassins zijn dan helaas ook fucking triest in face to face combat, ookal sta je daar met 2 dik geënchante maces die beiden 90% armor negerenquote:Op zaterdag 7 januari 2012 01:06 schreef zatoichi het volgende:
Tja ik sta nu met level 13 in dead men's retreat ofzo (eerste missie van bard's college) tegen iets van vier draugr deadlords... In mijn leather outfit met boog en dolk (speel thief/assasin dus alleen deze wapens).
Heb met veel moeite zojuist de eerste gedood en daar ongeveer een half uur over gedaan. Hele tijd sneaken, schieten en verstoppen... Volgens mij ben ik nog lang niet overpowered...
Topquote:Op zaterdag 7 januari 2012 01:21 schreef ufopiloot12 het volgende:
Bedankt voor de reacties allemaal! Ik ga dan lekker stoppen met smithing zodat het spel nog een tijdje uitdagend blijft.
Joh zodra sneak en archery hoog genoeg zijn ben je baas van Skyrim.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 01:06 schreef zatoichi het volgende:
Tja ik sta nu met level 13 in dead men's retreat ofzo (eerste missie van bard's college) tegen iets van vier draugr deadlords... In mijn leather outfit met boog en dolk (speel thief/assasin dus alleen deze wapens).
Heb met veel moeite zojuist de eerste gedood en daar ongeveer een half uur over gedaan. Hele tijd sneaken, schieten en verstoppen... Volgens mij ben ik nog lang niet overpowered...
Ik won ook op puur geluk van Krosis, kon hem met een shieldbash van de berg afwerken, stond 'ie daar vast op een klein uitsteeksel naar me te starenquote:Op zaterdag 7 januari 2012 01:26 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Joh zodra sneak en archery hoog genoeg zijn ben je baas van Skyrim.
Je hebt alleen op een laag level een van de weinige dungeons uitgekozen die vaste eindbazen heeft.
Het is wel een van de leukste builds.
Ik heb zelf op level 7 oid Krosis opgehaald. Duurde ook een eeuwigheid. Hij regende sneller dan ik schade kon doen. Na een hele poos kwam hij vast te zitten achter een boom en een rots en kon ik eindelijk snel genoeg achterelkaar pijlen schieten.
Hey whatever worksquote:Op zaterdag 7 januari 2012 01:43 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik won ook op puur geluk van Krosis, kon hem met een shieldbash van de berg afwerken, stond 'ie daar vast op een klein uitsteeksel naar me te staren
Aah okee, bedanktquote:Op vrijdag 6 januari 2012 22:41 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
TAB > Magic > kiezen maar en linker- en/of rechtermuis voor een spell
Zijn de wapens van orcish slecht dan?quote:Op zaterdag 7 januari 2012 01:23 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Mocht je bij Orcish smithing uitkomen, hou je Dwarven weapons maar neem de Orcish armor
Een tikkie slechter dan de dwarven wapens.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 12:57 schreef ufopiloot12 het volgende:
[..]
Zijn de wapens van orcish slecht dan?
EHm als je ancients krijgt dan heb je toch wel genoeg skills om 2 draakjes aan te kunnen lijkt me zo.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 00:02 schreef Terriroty het volgende:
Omg ik was zo aan het vechten tegen een draak
Komt er opeens een 2e draak bij
Accient dragon en eldern dragon vs me
Ik werd hard afgeslagt want m'n potions bleken op te zijn
Bedoel je dragon priests of Draugr Death Overlords?quote:Op zaterdag 7 januari 2012 14:18 schreef drumstickNL het volgende:
Die draugr eindbazen zijn echt veel te sterk. Zelfs als je draken one-hit moet je oppassen voor deze gasten.
Kwestie van timing met blokken en slaan. Ik kan ze makkelijk aan 1 vs 1.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 14:18 schreef drumstickNL het volgende:
Die draugr eindbazen zijn echt veel te sterk. Zelfs als je draken one-hit moet je oppassen voor deze gasten.
quote:Op vrijdag 6 januari 2012 18:50 schreef Darksiders440 het volgende:
Geweldig
Ik deed net die quests blood on ice.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hier schreef kensei: haha komen
quote:Op zaterdag 7 januari 2012 16:47 schreef Grielen het volgende:
[..]Kom nou, Expert lock kun je toch zelf wel openkrijgen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je kunt de guards, als ze je aanhouden, zeggen dat je Thane bent en dan laten ze je gaan (weet niet of het voor alle misdaden geldt), dus dat kan best handig zijn als je per ongeluk gepakt wordt voor pickpocketen of inbrekenquote:Op zaterdag 7 januari 2012 16:45 schreef Toilutpaper het volgende:
Wat is eigenlijk het voordeel van een Thane zijn van een stad?
Je kunt het dacht ik wel maar 1x doen.
Ik ben als pure mage begonnen en heb geen enkele perk in lockpicking genomen.. ook nooit getrained maar toch ik lockpicking hoger dan mijn restorationquote:Op zaterdag 7 januari 2012 16:59 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Kom nou, Expert lock kun je toch zelf wel openkrijgen?
[..]
Je kunt de guards, als ze je aanhouden, zeggen dat je Thane bent en dan laten ze je gaan (weet niet of het voor alle misdaden geldt), dus dat kan best handig zijn als je per ongeluk gepakt wordt voor pickpocketen of inbreken
Je kunt het dacht ik wel maar 1x doen.
Met 20 lockpick een master lock picken is wel eens frustrerend thoquote:Op zaterdag 7 januari 2012 18:37 schreef ems. het volgende:
Lockpicken op de PC is zeer simpel en elke skillpoint die je voor lockpicking gebruikt is daar dan ook weggegooid.
Zal ik doen, bedankt.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 19:54 schreef jankaas020 het volgende:
Bezoek Bloated Man's Grotto eens, zou ik zeggen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |