SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
het verdrag van geneve was toen ook nog niet geschreven hequote:Op dinsdag 3 januari 2012 22:53 schreef Grielen het volgende:
Je kunt trouwens wel dingen doen die ze bij het verdrag van Geneve verboden hebben.. vluchtende Stormcloaks in de bosjes opwachten nadat je een fort hebt veroverd en ze dan in de rug schieten
Het gaat ook meer om het idee. Die stormcloaks doen altijd zo paniekerig als ik ze voorbij loop. En terecht, met m'n dual wield superior Blades swords die respectievelijk flame damage en shock damage doen, liggen ze met een simpele beweging alledrie op de grond. Ik ga nu maar met m'n boog spelenquote:Op dinsdag 3 januari 2012 23:02 schreef Under_Score het volgende:
[..]
het verdrag van geneve was toen ook nog niet geschreven he
ga je nu de hele nacht naast haar bed staan kijken hoe ze slaapt?quote:
Ik heb haar aan Boethiah geofferdquote:Op dinsdag 3 januari 2012 23:15 schreef Under_Score het volgende:
[..]
ga je nu de hele nacht naast haar bed staan kijken hoe ze slaapt?
dat is een idee zegquote:Op dinsdag 3 januari 2012 23:16 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik heb haar aan Boethiah geofferd
Je hoeft maar 3 quests te doen geloof ik, een voor die vrouw bij de jarl, een voor de man en een voor de jarl zelf.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 23:16 schreef Under_Score het volgende:
[..]
dat is een idee zeg![]()
zometeen ook maar even doen.
Ik heb er gedumpt voor Jardis the Swordmaiden, die trapt tenminste niet op alle valstrikken en wil ook nog eens trouwen...quote:Op dinsdag 3 januari 2012 23:16 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik heb haar aan Boethiah geofferd
ik heb dr al, maar ga haar opofferen aan een deardric lordquote:Op dinsdag 3 januari 2012 23:19 schreef dragonborn het volgende:
[..]
Je hoeft maar 3 quests te doen geloof ik, een voor die vrouw bij de jarl, een voor de man en een voor de jarl zelf.
Jordisquote:Op dinsdag 3 januari 2012 23:22 schreef Grielen het volgende:
[..]
Ik heb er gedumpt voor Jardis the Swordmaiden, die trapt tenminste niet op alle valstrikken en wil ook nog eens trouwen...
Lol... je moetquote:Op dinsdag 3 januari 2012 23:36 schreef Under_Score het volgende:
waar kan ik jordis vinden? ik wil ook trouwendan voel ik de warmte die ik al zon lange tijd mis
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hier schreef kensei: haha komen
hier schreef UnicornFarts: Ik weet dat SV heet is, Grielen heet is, maar van jou heb ik nog geen bewijs.
Beter leren pijpen.quote:Op woensdag 4 januari 2012 01:38 schreef Under_Score het volgende:
daar zullen vast wel mods voor zijn.
net die muts ten huwelijk gevraagd, komt ze niet opdagen in de kerk en sta ik daar helemaal alleen. zelfs die lul van een priester wil niks meer doen.
[ afbeelding ]
Ik moest hier gewoon hardop om lachen.quote:Op woensdag 4 januari 2012 01:47 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Beter leren pijpen.
Padoem tsjj.
quote:Op woensdag 4 januari 2012 01:47 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Beter leren pijpen.
Padoem tsjj.
Held!quote:Op woensdag 4 januari 2012 01:47 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Beter leren pijpen.
Padoem tsjj.
Ik heb haar ingeruild voor een hond, die zeurt tenminste niet.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Laten we lekker linQ gaan doen!
Ik ben haar kwijtquote:
Ik raak mijn Companion ook om de haverklap (Eigenlijk best een rare uitdrukkingquote:Op woensdag 4 januari 2012 11:27 schreef Cid het volgende:
[..]
Ik ben haar kwijtAls een malle door een dungeon gelopen voor souls, is ze ineens weg
Nice!quote:Op woensdag 4 januari 2012 11:34 schreef Nick-GizMo het volgende:
http://www.youtube.com/pl(...)005&feature=view_all
Handig![]()
Ja kwam ze net ineens tegen, dus ga vanavond ff een andere makenquote:Op woensdag 4 januari 2012 12:17 schreef LinQ het volgende:
[..]
Nice!Zat al te klooien met mijn Battlemage, vanavond even mijn skills opnieuw indelen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
http://elderscrolls.wikia.com/wiki/Vampirism_(Skyrim)quote:Op woensdag 4 januari 2012 12:23 schreef Terriroty het volgende:
Hmm ik heb die vampierdingesziekte.
Kan ik er nog iets tegen doen? Of blijf ik vooraltijd een vampier?
quote:Op woensdag 4 januari 2012 12:25 schreef Dr.Sexy het volgende:
Waarom lopen ze in Skyrim altijd zo te haten op de Khajiit? Hardstikke aardig volkje juist.Succes met Fallout 3 op de PC.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb daar echt steeds problemen mee, terwijl mijn pc toch echt goed is.
Steeds maar crashes als ik Vault 101 uit wil gaan, en de radio stottert steeds.
Fallout New Vegas loopt daarintegen wel gewoon goed.
Als je enkel de ziekte nog hebt, maar nog geen vampier bent, kan je een drankje drinken om alle ziektes te genezen.quote:Op woensdag 4 januari 2012 12:23 schreef Terriroty het volgende:
Hmm ik heb die vampierdingesziekte.
Kan ik er nog iets tegen doen? Of blijf ik vooraltijd een vampier?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Please consider the environment before printing this post.
Op zaterdag 27 mei 2017 00:36 schreef d4v1d het volgende:
Kabuf is af en toe best een prima kerel.
Ik hoop op Elsweyr of Valenwood.quote:Op woensdag 4 januari 2012 13:36 schreef GlenSpey het volgende:
Even iets anders: in welke provincie van Tamriel gaat de volgende Elder Scrolls (als die er komt natuurlijk) zich afspelen denken jullie?
Dit was toch de vijfde en de laatste?quote:Op woensdag 4 januari 2012 13:38 schreef Degodvader het volgende:
[..]
Ik hoop op Elsweyr of Valenwood.
Que?quote:Op woensdag 4 januari 2012 13:43 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Dit was toch de vijfde en de laatste?
Denk dat dat voor de uitbreiding(en) gaat zijn. Ik denk/hoop dat we naar de Dominion gaan, aka Summerset Isles + Valenwoodquote:Op woensdag 4 januari 2012 13:45 schreef jankaas020 het volgende:
Ik denk dat ze, via een grote uitbreiding, Morrowind en Cyrodiil gaan toevoegen. Aangezien ze daarvan al de landschappen hebben gemaakt.
quote:Op woensdag 4 januari 2012 12:25 schreef Dr.Sexy het volgende:
Waarom lopen ze in Skyrim altijd zo te haten op de Khajiit? Hardstikke aardig volkje juist.Ik heb m gisteren gekocht, maar ik heb die melding niet gekregen. Wel kreeg ik een melding dat ik ergens in m'n control panel een optie aan moest zetten wat te maken had met Microsoft.net Framework ofzoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Children of the night. What music they make.
Het zou heel erg tof zijn, maar ik denk dat ze het toch niet doenquote:Op woensdag 4 januari 2012 13:45 schreef jankaas020 het volgende:
Ik denk dat ze, via een grote uitbreiding, Morrowind en Cyrodiil gaan toevoegen. Aangezien ze daarvan al de landschappen hebben gemaakt.
Morrowind, Morrowind, Moroowind!!!quote:Op woensdag 4 januari 2012 13:58 schreef Jivis het volgende:
Heel Cyrodiil en Morrowind? Dat lijkt me nagenoeg onmogelijk, gezien de afmetingen en dat het dan wel een erg kale wereld zou worden (net zoveel quests als in Skryim lijkt me budgetmatig gezien niet te doen, voor een DLC).
Dan eerder een provincietje van een van die landen ofzo.
Dat zeg ik toch.quote:Op woensdag 4 januari 2012 13:55 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Denk dat dat voor de uitbreiding(en) gaat zijn. Ik denk/hoop dat we naar de Dominion gaan, aka Summerset Isles + Valenwood
Verkeerd gelezenquote:Op woensdag 4 januari 2012 14:10 schreef jankaas020 het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch.Ik hoop persoonlijk ook dat we de Dominion een kopje kleiner mogen maken.
Dat komt er misschien wel met een mod maar het is teveel voor een expansion. Ik verwacht wel nieuwe gebieden vol met content.quote:Op woensdag 4 januari 2012 13:45 schreef jankaas020 het volgende:
The Elder Scrolls VI: The worldquote:Op woensdag 4 januari 2012 14:13 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Dat komt er misschien wel met een mod maar het is teveel voor een expansion. Ik verwacht wel nieuwe gebieden vol met content.
quote:Op woensdag 4 januari 2012 14:17 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
The Elder Scrolls VI: The world Nirn![]()
![]()
![]()
Jij Furry!quote:Op woensdag 4 januari 2012 15:03 schreef SiemeN het volgende:
Ik vind het gehaat op de Khajit ook maar suf. Ik kan als Khajit zijnde niet eens met een andere Khajit trouwen.
random generated, dat wel.quote:Op woensdag 4 januari 2012 14:23 schreef GlenSpey het volgende:
In the Elder Scrolls Arena had je heel Tamriel al tot je beschikking. Volgens de wiki kon een tochtje van de ene naar de andere kant een goeie 10 uur (real time) duren
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Flesje bier
quote:Op woensdag 4 januari 2012 15:37 schreef Gezicht het volgende:
Ben nu voor het eerst in Blackreach![]()
En ik kom al niet verder...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik weet niet veel van fotografie, maar wel wat ik mooi vind.
quote:Op woensdag 4 januari 2012 15:41 schreef Salsanadia het volgende:
[..]Aight, zal dat proberen. Anders zoek ik het wel op op youtube ofz. Bedankt!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Flesje bier
Je wordt liever niet beloond voor je arbeid?quote:Op woensdag 4 januari 2012 15:46 schreef Jivis het volgende:
Ik ga met mijn nieuwe personage in ieder geval niet weer duizend iron daggers maken en die dan ook nog eens verkopen, dat voelt gewoon als cheaten.
Misschien niet zozeer een expansion als wel een compleet nieuw spel. Waarmee je met 1 character tussen de verschillende provincies kan reizen. Via deze poort richting Morrowind bijvoorbeeld:quote:Op woensdag 4 januari 2012 14:13 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Dat komt er misschien wel met een mod maar het is teveel voor een expansion. Ik verwacht wel nieuwe gebieden vol met content.
Dat duurt wel vijf hele minuten ja.quote:Op woensdag 4 januari 2012 15:56 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Je wordt liever niet beloond voor je arbeid?
Loop er omheenquote:Op woensdag 4 januari 2012 15:57 schreef maniack28 het volgende:
Man man, wat zijn die Forsworn gasten sterk! Ik ben level 35, heb een dragonarmor en een elvensword met absorb health 10 pts, maar toch word ik genadeloos ingemaakt. Iemand tips?
Nooit problemen mee gehad op hetzelfde level en ik loop in ebony armorquote:Op woensdag 4 januari 2012 15:57 schreef maniack28 het volgende:
Man man, wat zijn die Forsworn gasten sterk! Ik ben level 35, heb een dragonarmor en een elvensword met absorb health 10 pts, maar toch word ik genadeloos ingemaakt. Iemand tips?
Gaat nogal als ze je aanvallenquote:
quote:Op woensdag 4 januari 2012 13:26 schreef KaBuf het volgende:
Vraagje over College of Winterhold:Iemand?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Please consider the environment before printing this post.
Op zaterdag 27 mei 2017 00:36 schreef d4v1d het volgende:
Kabuf is af en toe best een prima kerel.
Welke class+race ben je?quote:Op woensdag 4 januari 2012 17:10 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Gaat nogal als ze je aanvallen
Eh? Ik heb zowat de gehele populatie Forsworn mensen in Skyrim uitgeroeid, heeft me geholpen van level 10 naar 21 te gaan..quote:Op woensdag 4 januari 2012 15:57 schreef maniack28 het volgende:
Da's geen vraag die je aan hèm moet stellen.quote:
Top, tnxquote:Op woensdag 4 januari 2012 17:25 schreef golfo het volgende:
[..]
Welke class+race ben je?
@kabuf ja, dat kan.
Me sees what you mean therequote:Op woensdag 4 januari 2012 17:28 schreef The_Substitute het volgende:
[..]
Da's geen vraag die je aan hèm moet stellen.
Als het goed is vallen ze je alleen aan als je ze zelf aanvalt. Ik kan er gewoon nog rondjes omheen huppelen op m'n paardje, zonder dat ze wat doen.quote:Op woensdag 4 januari 2012 19:12 schreef DjinN het volgende:
Pfff...liep even in een groepje Mammoets en Giants bij Bleak Falls hoorWist ik veel dat er meteen 3 van elk op me af kwamen
M'n arme minionmeeloopmenneke heeft het loodje gelegd, en zelf ben ik nog net in leven gebleven
![]()
Nee dit is allemaal te optimistisch.quote:Op woensdag 4 januari 2012 15:56 schreef jankaas020 het volgende:
[..]
Misschien niet zozeer een expansion als wel een compleet nieuw spel. Waarmee je met 1 character tussen de verschillende provincies kan reizen. Via deze poort richting Morrowind bijvoorbeeld:
[ afbeelding ]
Het nieuwe spel gaat, denk ik, op dezelfde engine draaien als skyrim nu. Want als je kijkt met wat je nu al met een aantal mods aan HD kwaliteit er uit kan halen, lijkt het me dat ze deze engine gebouwd hebben om nog een tijdje mee te gaan.
Tja beetje standaard:quote:Op woensdag 4 januari 2012 15:57 schreef maniack28 het volgende:
Nee, for some reason vallen ze me gewoon aan, geen idee waarom. Eerste keer was bij KVelldar mijn ofzo..quote:Op woensdag 4 januari 2012 19:50 schreef Grielen het volgende:
[..]
Als het goed is vallen ze je alleen aan als je ze zelf aanvalt. Ik kan er gewoon nog rondjes omheen huppelen op m'n paardje, zonder dat ze wat doen.
Als je te dicht bij een van hun mammoeten in de buurt komt slaan ze je tot moes hoor.quote:Op woensdag 4 januari 2012 19:50 schreef Grielen het volgende:
[..]
Als het goed is vallen ze je alleen aan als je ze zelf aanvalt. Ik kan er gewoon nog rondjes omheen huppelen op m'n paardje, zonder dat ze wat doen.
Dat klopt ze houden niet van mensen die in de buurt komen. Afstand houden en ze geven geen problemen; dan vallen ze nooit spontaan aan.quote:Op woensdag 4 januari 2012 21:13 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Nee, for some reason vallen ze me gewoon aan, geen idee waarom. Eerste keer was bij KVelldar mijn ofzo..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |