Morrowind, Morrowind, Moroowind!!!quote:Op woensdag 4 januari 2012 13:58 schreef Jivis het volgende:
Heel Cyrodiil en Morrowind? Dat lijkt me nagenoeg onmogelijk, gezien de afmetingen en dat het dan wel een erg kale wereld zou worden (net zoveel quests als in Skryim lijkt me budgetmatig gezien niet te doen, voor een DLC).
Dan eerder een provincietje van een van die landen ofzo.
Dat zeg ik toch.quote:Op woensdag 4 januari 2012 13:55 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Denk dat dat voor de uitbreiding(en) gaat zijn. Ik denk/hoop dat we naar de Dominion gaan, aka Summerset Isles + Valenwood
Verkeerd gelezenquote:Op woensdag 4 januari 2012 14:10 schreef jankaas020 het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch.Ik hoop persoonlijk ook dat we de Dominion een kopje kleiner mogen maken.
Dat komt er misschien wel met een mod maar het is teveel voor een expansion. Ik verwacht wel nieuwe gebieden vol met content.quote:Op woensdag 4 januari 2012 13:45 schreef jankaas020 het volgende:
Ik denk dat ze, via een grote uitbreiding, Morrowind en Cyrodiil gaan toevoegen. Aangezien ze daarvan al de landschappen hebben gemaakt.
The Elder Scrolls VI: The worldquote:Op woensdag 4 januari 2012 14:13 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Dat komt er misschien wel met een mod maar het is teveel voor een expansion. Ik verwacht wel nieuwe gebieden vol met content.
quote:Op woensdag 4 januari 2012 14:17 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
The Elder Scrolls VI: The world Nirn![]()
![]()
![]()
Jij Furry!quote:Op woensdag 4 januari 2012 15:03 schreef SiemeN het volgende:
Ik vind het gehaat op de Khajit ook maar suf. Ik kan als Khajit zijnde niet eens met een andere Khajit trouwen.
random generated, dat wel.quote:Op woensdag 4 januari 2012 14:23 schreef GlenSpey het volgende:
In the Elder Scrolls Arena had je heel Tamriel al tot je beschikking. Volgens de wiki kon een tochtje van de ene naar de andere kant een goeie 10 uur (real time) duren
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Flesje bier
quote:Op woensdag 4 januari 2012 15:37 schreef Gezicht het volgende:
Ben nu voor het eerst in Blackreach![]()
En ik kom al niet verder...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik weet niet veel van fotografie, maar wel wat ik mooi vind.
quote:Op woensdag 4 januari 2012 15:41 schreef Salsanadia het volgende:
[..]Aight, zal dat proberen. Anders zoek ik het wel op op youtube ofz. Bedankt!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Flesje bier
Je wordt liever niet beloond voor je arbeid?quote:Op woensdag 4 januari 2012 15:46 schreef Jivis het volgende:
Ik ga met mijn nieuwe personage in ieder geval niet weer duizend iron daggers maken en die dan ook nog eens verkopen, dat voelt gewoon als cheaten.
Misschien niet zozeer een expansion als wel een compleet nieuw spel. Waarmee je met 1 character tussen de verschillende provincies kan reizen. Via deze poort richting Morrowind bijvoorbeeld:quote:Op woensdag 4 januari 2012 14:13 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Dat komt er misschien wel met een mod maar het is teveel voor een expansion. Ik verwacht wel nieuwe gebieden vol met content.
Dat duurt wel vijf hele minuten ja.quote:Op woensdag 4 januari 2012 15:56 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Je wordt liever niet beloond voor je arbeid?
Loop er omheenquote:Op woensdag 4 januari 2012 15:57 schreef maniack28 het volgende:
Man man, wat zijn die Forsworn gasten sterk! Ik ben level 35, heb een dragonarmor en een elvensword met absorb health 10 pts, maar toch word ik genadeloos ingemaakt. Iemand tips?
Nooit problemen mee gehad op hetzelfde level en ik loop in ebony armorquote:Op woensdag 4 januari 2012 15:57 schreef maniack28 het volgende:
Man man, wat zijn die Forsworn gasten sterk! Ik ben level 35, heb een dragonarmor en een elvensword met absorb health 10 pts, maar toch word ik genadeloos ingemaakt. Iemand tips?
Gaat nogal als ze je aanvallenquote:
quote:Op woensdag 4 januari 2012 13:26 schreef KaBuf het volgende:
Vraagje over College of Winterhold:Iemand?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Please consider the environment before printing this post.
Op zaterdag 27 mei 2017 00:36 schreef d4v1d het volgende:
Kabuf is af en toe best een prima kerel.
Welke class+race ben je?quote:Op woensdag 4 januari 2012 17:10 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Gaat nogal als ze je aanvallen
Eh? Ik heb zowat de gehele populatie Forsworn mensen in Skyrim uitgeroeid, heeft me geholpen van level 10 naar 21 te gaan..quote:Op woensdag 4 januari 2012 15:57 schreef maniack28 het volgende:
Da's geen vraag die je aan hèm moet stellen.quote:
Top, tnxquote:Op woensdag 4 januari 2012 17:25 schreef golfo het volgende:
[..]
Welke class+race ben je?
@kabuf ja, dat kan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |