Ik hoop op Elsweyr of Valenwood.quote:Op woensdag 4 januari 2012 13:36 schreef GlenSpey het volgende:
Even iets anders: in welke provincie van Tamriel gaat de volgende Elder Scrolls (als die er komt natuurlijk) zich afspelen denken jullie?
Dit was toch de vijfde en de laatste?quote:Op woensdag 4 januari 2012 13:38 schreef Degodvader het volgende:
[..]
Ik hoop op Elsweyr of Valenwood.
Que?quote:Op woensdag 4 januari 2012 13:43 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Dit was toch de vijfde en de laatste?
Denk dat dat voor de uitbreiding(en) gaat zijn. Ik denk/hoop dat we naar de Dominion gaan, aka Summerset Isles + Valenwoodquote:Op woensdag 4 januari 2012 13:45 schreef jankaas020 het volgende:
Ik denk dat ze, via een grote uitbreiding, Morrowind en Cyrodiil gaan toevoegen. Aangezien ze daarvan al de landschappen hebben gemaakt.
quote:Op woensdag 4 januari 2012 12:25 schreef Dr.Sexy het volgende:
Waarom lopen ze in Skyrim altijd zo te haten op de Khajiit? Hardstikke aardig volkje juist.Ik heb m gisteren gekocht, maar ik heb die melding niet gekregen. Wel kreeg ik een melding dat ik ergens in m'n control panel een optie aan moest zetten wat te maken had met Microsoft.net Framework ofzoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Children of the night. What music they make.
Het zou heel erg tof zijn, maar ik denk dat ze het toch niet doenquote:Op woensdag 4 januari 2012 13:45 schreef jankaas020 het volgende:
Ik denk dat ze, via een grote uitbreiding, Morrowind en Cyrodiil gaan toevoegen. Aangezien ze daarvan al de landschappen hebben gemaakt.
Morrowind, Morrowind, Moroowind!!!quote:Op woensdag 4 januari 2012 13:58 schreef Jivis het volgende:
Heel Cyrodiil en Morrowind? Dat lijkt me nagenoeg onmogelijk, gezien de afmetingen en dat het dan wel een erg kale wereld zou worden (net zoveel quests als in Skryim lijkt me budgetmatig gezien niet te doen, voor een DLC).
Dan eerder een provincietje van een van die landen ofzo.
Dat zeg ik toch.quote:Op woensdag 4 januari 2012 13:55 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Denk dat dat voor de uitbreiding(en) gaat zijn. Ik denk/hoop dat we naar de Dominion gaan, aka Summerset Isles + Valenwood
Verkeerd gelezenquote:Op woensdag 4 januari 2012 14:10 schreef jankaas020 het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch.Ik hoop persoonlijk ook dat we de Dominion een kopje kleiner mogen maken.
Dat komt er misschien wel met een mod maar het is teveel voor een expansion. Ik verwacht wel nieuwe gebieden vol met content.quote:Op woensdag 4 januari 2012 13:45 schreef jankaas020 het volgende:
The Elder Scrolls VI: The worldquote:Op woensdag 4 januari 2012 14:13 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Dat komt er misschien wel met een mod maar het is teveel voor een expansion. Ik verwacht wel nieuwe gebieden vol met content.
quote:Op woensdag 4 januari 2012 14:17 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
The Elder Scrolls VI: The world Nirn![]()
![]()
![]()
Jij Furry!quote:Op woensdag 4 januari 2012 15:03 schreef SiemeN het volgende:
Ik vind het gehaat op de Khajit ook maar suf. Ik kan als Khajit zijnde niet eens met een andere Khajit trouwen.
random generated, dat wel.quote:Op woensdag 4 januari 2012 14:23 schreef GlenSpey het volgende:
In the Elder Scrolls Arena had je heel Tamriel al tot je beschikking. Volgens de wiki kon een tochtje van de ene naar de andere kant een goeie 10 uur (real time) duren
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Flesje bier
quote:Op woensdag 4 januari 2012 15:37 schreef Gezicht het volgende:
Ben nu voor het eerst in Blackreach![]()
En ik kom al niet verder...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik weet niet veel van fotografie, maar wel wat ik mooi vind.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |