Ligt eraan, t is maar net wat je wil? Hou voor de zekerheid één wapen over waar je eventueel mee zou kunnen vechten als je mana op is, is mijn adviesquote:Op vrijdag 6 januari 2012 19:17 schreef delano.888 het volgende:
Goed, net dus 2 uur lang Skyrim gespeeld. Allemaal wapens en armor verzamelt, denk ik na 2 uur, hé, wanneer krijg ik de optie om magie te gebruiken?
Blijk ik het dus allang te hebben, moest het alleen aan zetten
Zal ik al die wapens gelijk wegtyfen en me volledig met fire bewapenen? Of zeggen jullie hou het voor de zekerheid..
Ok top.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 19:27 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Ligt eraan, t is maar net wat je wil? Hou voor de zekerheid één wapen over waar je eventueel mee zou kunnen vechten als je mana op is, is mijn advies
kopen bij magesquote:Op vrijdag 6 januari 2012 19:34 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Ok top.
Hoe krijg je het snelst meer dan alleen fire btw
quote:Op vrijdag 6 januari 2012 18:50 schreef Darksiders440 het volgende:
Geweldig
Ik deed net die quests blood on ice.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm right and you know it
In het begin heb je niet meer nodig.. ik heb denk ik wel tot level 10 met alleen fire gedaan. Mijn advies koop een summon spell zodra je kan en oefen conjuration. Ikzelf ben erg laat een keer begonnen met alteration (als je in robes loopt betekend dat dat je ongeveer door alles ge one shot wordt dus je moet wel afstand houden na level 10 oidquote:
quote:Op vrijdag 6 januari 2012 20:12 schreef Aezeal het volgende:
[..]Verpest het nou niet voor hemSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
Ikke! Heavy Armor, Shield + Sword... Met Smithing en Enchanting eigen gear gemaakt, op level 25 weinig challenges meer eigenlijkquote:Op donderdag 5 januari 2012 20:15 schreef Maanvis het volgende:
Wie gebruikt er überhaupt een shield zeg
Okee, een n00b vraag, maar hoe zet je dan dat magic aan?quote:Op vrijdag 6 januari 2012 19:17 schreef delano.888 het volgende:
Goed, net dus 2 uur lang Skyrim gespeeld. Allemaal wapens en armor verzamelt, denk ik na 2 uur, hé, wanneer krijg ik de optie om magie te gebruiken?
Blijk ik het dus allang te hebben, moest het alleen aan zetten
Zal ik al die wapens gelijk wegtyfen en me volledig met fire bewapenen? Of zeggen jullie hou het voor de zekerheid..
Pquote:Op vrijdag 6 januari 2012 21:09 schreef LDS het volgende:
[..]
Okee, een n00b vraag, maar hoe zet je dan dat magic aan?![]()
Je moet natuurlijk wel weten hoe je het moet gebruiken en evt in je Favourites zetten. Denk dat ze dat bedoelenquote:Op vrijdag 6 januari 2012 22:19 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Magic aanzetten?Dat staat toch standaard al aan.
Oh zo. Ik dacht al.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 22:23 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Je moet natuurlijk wel weten hoe je het moet gebruiken en evt in je Favourites zetten. Denk dat ze dat bedoelen
TAB > Magic > kiezen maar en linker- en/of rechtermuis voor een spellquote:Op vrijdag 6 januari 2012 21:09 schreef LDS het volgende:
[..]
Okee, een n00b vraag, maar hoe zet je dan dat magic aan?![]()
Voorzover ik begrepen heb uit andere posts van mensen die gewoon alleen de spullen dragen die ze gevonden hebben, zorgt dat er wel voor dat het langer duurt voor je overpowered bent. Het kan dus geen kwaadquote:Op zaterdag 7 januari 2012 00:01 schreef ufopiloot12 het volgende:
Ik heb dit al eerder gevraagd maar ik wil dit toch weten. Ik ben nu lvl 13 en ik ben nu bezig met smithing. ik heb dus zelf al improved dwarfen amor plus improved dwarfen mace gemaakt. ik ben nu dus bang dat als ik door ga met smithing ik overpowered word later en het spel te makkelijk wordt.
Is het beter om gewoon te stoppen met gear maken zodat het spel uitdagend blijft?
Hmm, als je niet als een idioot iron daggers gaat maken zodat je zometeen al in Ebony rond kunt lopen is er weinig aan de hand (dan kun je zelfs underpowered raken wegens een lage weapon-, armor en/of block skill)quote:Op zaterdag 7 januari 2012 00:01 schreef ufopiloot12 het volgende:
Ik heb dit al eerder gevraagd maar ik wil dit toch weten. Ik ben nu lvl 13 en ik ben nu bezig met smithing. ik heb dus zelf al improved dwarfen amor plus improved dwarfen mace gemaakt. ik ben nu dus bang dat als ik door ga met smithing ik overpowered word later en het spel te makkelijk wordt.
Is het beter om gewoon te stoppen met gear maken zodat het spel uitdagend blijft?
Als je doorgaat tot daedric en dragon armor ben je inderdaad overpowered. Dat is het grote mak aan Skyrim, er is niet een goed evenwicht. Het is de bedoeling dat je beter wordt qua skills en uitrusting maar hoe je dat ook doet, je bereikt al snel een omslagpunt waarna alle uitdaging eruit is.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 00:01 schreef ufopiloot12 het volgende:
Assassins zijn dan helaas ook fucking triest in face to face combat, ookal sta je daar met 2 dik geënchante maces die beiden 90% armor negerenquote:Op zaterdag 7 januari 2012 01:06 schreef zatoichi het volgende:
Tja ik sta nu met level 13 in dead men's retreat ofzo (eerste missie van bard's college) tegen iets van vier draugr deadlords... In mijn leather outfit met boog en dolk (speel thief/assasin dus alleen deze wapens).
Heb met veel moeite zojuist de eerste gedood en daar ongeveer een half uur over gedaan. Hele tijd sneaken, schieten en verstoppen... Volgens mij ben ik nog lang niet overpowered...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |