abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_106494822
Goed, net dus 2 uur lang Skyrim gespeeld. Allemaal wapens en armor verzamelt, denk ik na 2 uur, hé, wanneer krijg ik de optie om magie te gebruiken?

Blijk ik het dus allang te hebben, moest het alleen aan zetten :')

Zal ik al die wapens gelijk wegtyfen en me volledig met fire bewapenen? Of zeggen jullie hou het voor de zekerheid..
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
  vrijdag 6 januari 2012 @ 19:27:54 #252
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_106495269
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 januari 2012 19:17 schreef delano.888 het volgende:
Goed, net dus 2 uur lang Skyrim gespeeld. Allemaal wapens en armor verzamelt, denk ik na 2 uur, hé, wanneer krijg ik de optie om magie te gebruiken?

Zal ik al die wapens gelijk wegtyfen en me volledig met fire bewapenen? Of zeggen jullie hou het voor de zekerheid..
Ligt eraan, t is maar net wat je wil? Hou voor de zekerheid één wapen over waar je eventueel mee zou kunnen vechten als je mana op is, is mijn advies
pi_106495605
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 januari 2012 19:27 schreef RickoKun het volgende:

[..]

Ligt eraan, t is maar net wat je wil? Hou voor de zekerheid één wapen over waar je eventueel mee zou kunnen vechten als je mana op is, is mijn advies
Ok top.
Hoe krijg je het snelst meer dan alleen fire btw :P
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
  vrijdag 6 januari 2012 @ 19:37:14 #254
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_106495726
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 januari 2012 19:34 schreef delano.888 het volgende:

[..]

Ok top.
Hoe krijg je het snelst meer dan alleen fire btw :P
kopen bij mages :)
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_106497553
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 januari 2012 18:50 schreef Darksiders440 het volgende:
Geweldig

Ik deed net die quests blood on ice.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I'm right and you know it
pi_106497667
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 januari 2012 19:37 schreef Maanvis het volgende:

[..]

kopen bij mages :)
In het begin heb je niet meer nodig.. ik heb denk ik wel tot level 10 met alleen fire gedaan. Mijn advies koop een summon spell zodra je kan en oefen conjuration. Ikzelf ben erg laat een keer begonnen met alteration (als je in robes loopt betekend dat dat je ongeveer door alles ge one shot wordt dus je moet wel afstand houden na level 10 oid :D)
I'm right and you know it
  Moderator / Redactie FP vrijdag 6 januari 2012 @ 20:22:02 #257
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_106497982
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 januari 2012 20:12 schreef Aezeal het volgende:

[..]

SPOILER
Verpest het nou niet voor hem ;(
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
pi_106499181
quote:
0s.gif Op donderdag 5 januari 2012 20:15 schreef Maanvis het volgende:
Wie gebruikt er überhaupt een shield zeg :D
Ikke! Heavy Armor, Shield + Sword... Met Smithing en Enchanting eigen gear gemaakt, op level 25 weinig challenges meer eigenlijk :(

Volgende keer ga ik met een sneak character spelen denk ik.
PSN: Cidolfas - FFXIV: Cidolfas Windu
  vrijdag 6 januari 2012 @ 21:09:52 #259
314680 LDS
El-Dee-Es
pi_106500623
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 januari 2012 19:17 schreef delano.888 het volgende:

Okee, een n00b vraag, maar hoe zet je dan dat magic aan? :@ :')
Al mot ik kruupe op blote voeten gaan, ik wil nog een keer de Sint Stevens heuren slaan!
Forza Eniesee!
pi_106500689
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 januari 2012 21:09 schreef LDS het volgende:

[..]

P
  vrijdag 6 januari 2012 @ 22:19:50 #261
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_106504928
Magic aanzetten? :? Dat staat toch standaard al aan.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
pi_106505154
quote:
15s.gif Op vrijdag 6 januari 2012 22:19 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Magic aanzetten? :? Dat staat toch standaard al aan.
Je moet natuurlijk wel weten hoe je het moet gebruiken en evt in je Favourites zetten. Denk dat ze dat bedoelen ;)
  vrijdag 6 januari 2012 @ 22:36:26 #263
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_106505897
quote:
14s.gif Op vrijdag 6 januari 2012 22:23 schreef Bakakame het volgende:

[..]

Je moet natuurlijk wel weten hoe je het moet gebruiken en evt in je Favourites zetten. Denk dat ze dat bedoelen ;)
Oh zo. Ik dacht al.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
  Moderator / Redactie FP vrijdag 6 januari 2012 @ 22:41:42 #264
Rawr
pi_106506169
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 januari 2012 21:09 schreef LDS het volgende:

[..]

TAB > Magic > kiezen maar en linker- en/of rechtermuis voor een spell :P
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
  vrijdag 6 januari 2012 @ 23:24:41 #265
304004 KaBuf
#teamfriet
pi_106508223
Wat een gedoe voor die Elder Scrolls te vinden joh }:|
Please consider the environment before printing this post.
Op zaterdag 27 mei 2017 00:36 schreef d4v1d het volgende:
Kabuf is af en toe best een prima kerel.
pi_106510160
Ik heb dit al eerder gevraagd maar ik wil dit toch weten. Ik ben nu lvl 13 en ik ben nu bezig met smithing. ik heb dus zelf al improved dwarfen amor plus improved dwarfen mace gemaakt. ik ben nu dus bang dat als ik door ga met smithing ik overpowered word later en het spel te makkelijk wordt.

Is het beter om gewoon te stoppen met gear maken zodat het spel uitdagend blijft?
pi_106510234
Omg ik was zo aan het vechten tegen een draak

Komt er opeens een 2e draak bij :O

Accient dragon en eldern dragon vs me :O

Ik werd hard afgeslagt want m'n potions bleken op te zijn
pi_106510303
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 januari 2012 00:01 schreef ufopiloot12 het volgende:
Ik heb dit al eerder gevraagd maar ik wil dit toch weten. Ik ben nu lvl 13 en ik ben nu bezig met smithing. ik heb dus zelf al improved dwarfen amor plus improved dwarfen mace gemaakt. ik ben nu dus bang dat als ik door ga met smithing ik overpowered word later en het spel te makkelijk wordt.

Is het beter om gewoon te stoppen met gear maken zodat het spel uitdagend blijft?
Voorzover ik begrepen heb uit andere posts van mensen die gewoon alleen de spullen dragen die ze gevonden hebben, zorgt dat er wel voor dat het langer duurt voor je overpowered bent. Het kan dus geen kwaad ;)
  Moderator / Redactie FP zaterdag 7 januari 2012 @ 00:08:12 #269
Rawr
pi_106510498
quote:

Hmm, als je niet als een idioot iron daggers gaat maken zodat je zometeen al in Ebony rond kunt lopen is er weinig aan de hand (dan kun je zelfs underpowered raken wegens een lage weapon-, armor en/of block skill) :)

Een setje Dwarven Armor op lvl 13 kijk ik iig niet van op :D
  † In Memoriam † zaterdag 7 januari 2012 @ 00:58:01 #270
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_106512527
quote:

Als je doorgaat tot daedric en dragon armor ben je inderdaad overpowered. Dat is het grote mak aan Skyrim, er is niet een goed evenwicht. Het is de bedoeling dat je beter wordt qua skills en uitrusting maar hoe je dat ook doet, je bereikt al snel een omslagpunt waarna alle uitdaging eruit is.

Dus gewoon doen wat je zelf leuk lijkt, overpowered word je toch wel. :) Ik negeer smithing, enchanting en alchemy en zelfs dan heb je weinig problemen. De reden om smithing en enchanting te negeren is dat je anders zelf de allerbeste uitrusting kan maken. Wat is dan nog de lol van dingen vinden? Niks is beter dan wat je al hebt.
  Moderator / Redactie FP zaterdag 7 januari 2012 @ 01:03:07 #271
Rawr
pi_106512721
Over powerlvlen van smithing, enchanting, alchemy:

:D
pi_106512843
Tja ik sta nu met level 13 in dead men's retreat ofzo (eerste missie van bard's college) tegen iets van vier draugr deadlords... In mijn leather outfit met boog en dolk (speel thief/assasin dus alleen deze wapens).

Heb met veel moeite zojuist de eerste gedood en daar ongeveer een half uur over gedaan. Hele tijd sneaken, schieten en verstoppen... Volgens mij ben ik nog lang niet overpowered...
  Moderator / Redactie FP zaterdag 7 januari 2012 @ 01:10:14 #273
Rawr
pi_106512942
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 januari 2012 01:06 schreef zatoichi het volgende:
Tja ik sta nu met level 13 in dead men's retreat ofzo (eerste missie van bard's college) tegen iets van vier draugr deadlords... In mijn leather outfit met boog en dolk (speel thief/assasin dus alleen deze wapens).

Heb met veel moeite zojuist de eerste gedood en daar ongeveer een half uur over gedaan. Hele tijd sneaken, schieten en verstoppen... Volgens mij ben ik nog lang niet overpowered...
Assassins zijn dan helaas ook fucking triest in face to face combat, ookal sta je daar met 2 dik geënchante maces die beiden 90% armor negeren ;(

Sneakerde-sneak en proberen die noodzakelijke critical backstab te doen, scheelt al heel wat :P
  Moderator / Redactie FP zaterdag 7 januari 2012 @ 01:11:42 #274
Rawr
pi_106512984
Ook typisch ik: ik ben m'n spellsword (33) en m'n heavy archer (11) beu, dus ga ik ze in 1 char rammen:
- Archery
- Heavy Armor
- Conjuration (bound sword)
- One-handed
- Block

:')
pi_106513346
Bedankt voor de reacties allemaal! Ik ga dan lekker stoppen met smithing zodat het spel nog een tijdje uitdagend blijft.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')