quote:Op vrijdag 6 januari 2012 15:39 schreef Terriroty het volgende:
[..]
Haha toevallig kwam ik daar ook achter 1 week geleden
Net zoals dat je kan wachten. 0.O
Even trouwens over de dark brotherhood een vraagjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
Ik heb nog geen 20uur besteedquote:Op vrijdag 6 januari 2012 15:25 schreef speknek het volgende:
[..]
Had op een gegeven moment hetzelfde. Als je level 30 wordt krijg je elder dragons enzo, en die schijnen wel weer pittig te worden. Maar ben het zelf zo rond waar jij nu zat (was zelf lvl 26) maar uit gaan spelen. Vond het eigenlijk wel best, na 60 uur spelen mag je toch ook wel een badass wizard zijn.
TH is fijn! Lekker alles kapot slaan met één klap.quote:
Hier ook. Level 63 en ik heb nog niks van Daedric wapens en armor. Ik begin wel langzamerhand ebony wapens te lootenquote:Op vrijdag 6 januari 2012 15:42 schreef muhahaha het volgende:
Ik speel meer van: clear ALL the dungeons
Hoop werk dus...
Ik rij alleen op paarden om bergen te kunnen beklimmen.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 13:14 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Anders was ik zowiezo nooit op een paard gestapt.
Wat is een paarden?quote:Op vrijdag 6 januari 2012 16:35 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
Ik rij alleen op paarden om bergen te kunnen beklimmen.
Stuk veiliger ook als je wil blijven leven... die kutbeesten zijn dood na een val van 10cmquote:Op vrijdag 6 januari 2012 16:53 schreef maurisioo het volgende:
[..]
Wat is een paarden?
Je kunt net zo goed gaan lopen
quote:Creating a Pure Mage
Playing a pure mage is a viable play style in Skyrim without having to worry about dying in every fight. There are three races that provide the best boosts for pure spellcasters, each with a little different way to go about it. Going as a pure mage, you really should look to the High Elf as a race. High Elves get boosts to all five schools of magic, with the large boost going to Illusion. They also have a 5 point boost to Enchanting, letting them make stronger armor, sooner. As if that wasn't enough, they have 50 more points of magic, and their racial power lets them regenerate their magic much faster. Start pouring on the magic, mixing schools if you can to level two skills at once, and enchant everything you can, even if you just plan on selling it. There really is no penalty to the armor you wear, but light armor or robes is probably your best bet, if for no other reason other than mobility. Before long, you'll be able to take most enemies out early in The Elder Scrolls 5, no problem.
T gaat me meer om de categorie op dit moment dat ik voornamelijk alles met magie wil doen, dus of dit dan idd een goeie keuze is.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 17:06 schreef Darksiders440 het volgende:
Het lijkt me leuker om te spelen hoe je wilt en niet zo'n guide te volgen![]()
Maar High Elf is een goede keuze.
http://www.thenexusforums(...)59-pure-mages-guide/quote:Op vrijdag 6 januari 2012 17:07 schreef delano.888 het volgende:
[..]
T gaat me meer om de categorie op dit moment dat ik voornamelijk alles met magie wil doen, dus of dit dan idd een goeie keuze is.
En die guide is meer voor erbij als ik ergens ff niet uit kom. Het spel is zo groot dat het me wel nuttig lijkt.
Ik heb eerst ook een high elf mage aangemaakt, maar kon niet wennen aan diens lelijkheidquote:Op vrijdag 6 januari 2012 17:07 schreef delano.888 het volgende:
[..]
T gaat me meer om de categorie op dit moment dat ik voornamelijk alles met magie wil doen, dus of dit dan idd een goeie keuze is.
En die guide is meer voor erbij als ik ergens ff niet uit kom. Het spel is zo groot dat het me wel nuttig lijkt.
Ik vind ze er wel cool uitzien, vooral die arrogantie die ze uitstralenquote:Op vrijdag 6 januari 2012 17:11 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Ik heb eerst ook een high elf mage aangemaakt, maar kon niet wennen aan diens lelijkheid
Ben toen gewoon voor een Nord mage gegaan. Werkt prima en die racial-stats zijn maar zo-zo, echt veel maakt het allemaal niet uit
Wel vrij summier, als het goed is staat er een duidelijke link van de starter stats per ras in de OPquote:Op vrijdag 6 januari 2012 17:12 schreef KrentebolHooft het volgende:
Waarom kunnen mensen toch niet hun eigen ras kiezen? Het staat toch gewoon perfect aangegeven in het spel zelf wat de pluspunten van elk ras zijn....
quote:Op vrijdag 6 januari 2012 17:03 schreef JellyBeanz het volgende:
HELP!!
Daarnet was ik bezig met de sidequest van de companions, nou ik ben genoemd tot clanleader..
Maar nu heb ik per ongeluk dat stom heilige axe van hun weggeblazen en nu zit elk achterlijk weerwolf achter mijn kontje aan..
Wat kan ik doen om ze te laten stoppen en ik weer gezellig met hun kan praten..
Een save terugladen van toen het nog allemaal koek en ei wasquote:Op vrijdag 6 januari 2012 17:14 schreef JellyBeanz het volgende:
Wil iemand antwoord geven op mijn vraag aub..
Nóg verder terug loaden, of heb je maar 1 save?quote:Op vrijdag 6 januari 2012 17:17 schreef JellyBeanz het volgende:
dat is het nou juist.. net waar ik opgeslagen heb , vallen zij mij aan...
Had kennelijk al denk ik het omvergeblazen voordat ik wist dat het niet mocht..
Wuuthrad weggeblazen? Met een FUS RO DAH!!!! ofzo?quote:Op vrijdag 6 januari 2012 17:17 schreef JellyBeanz het volgende:
dat is het nou juist.. net waar ik opgeslagen heb , vallen zij mij aan...
Had kennelijk al denk ik het omvergeblazen voordat ik wist dat het niet mocht..
1 save -.-quote:Op vrijdag 6 januari 2012 17:20 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Nóg verder terug loaden, of heb je maar 1 save?
Anders wil het vaak ook nog wel eens helpen om je wapen/magie weg te stoppen, dan word je vaak gevraagd om je over te geven en moet je een boete betalen.
jaquote:Op vrijdag 6 januari 2012 17:20 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Wuuthrad weggeblazen? Met een FUS RO DAH!!!! ofzo?
Herp derpquote:Op vrijdag 6 januari 2012 17:21 schreef JellyBeanz het volgende:
[..]
ja
Was echt per ongeluk... ik wou op andere knop drukken
Ik ga het proberen..quote:Op vrijdag 6 januari 2012 17:26 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Eerdere savefile loaden.
edit: oh, je hebt maar 1 save
Euhmmmm, kun je Wuuthrad niet opzoeken, oppakken en terugzetten?
AL?quote:Op vrijdag 6 januari 2012 17:26 schreef JellyBeanz het volgende:
Godverdomme geen zin om helemaal opnieuw te beginnen ben al lvl 28..
( is mijn 2de character al )
lokken met snoepquote:Op vrijdag 6 januari 2012 17:30 schreef maurisioo het volgende:
Ik spawnde net zo'n draak, wilde maar niet naar beneden komen (ben melee)
Heb ik hem dus eerst gewond moeten schieten met boog waar ik ontzettend slecht in ben, kwam hij eindelijk naar beneden toen ik hem halfdood had, pak ik mijn zwaard+bijl en hij is in 1 klap dood.
Hoe krijg je zo'n beest aan de grond zonder die shout?
Niet dus. Vooral in bergachtige gebieden landen ze niet snel. Beste is zsm naar een plattere omgeving te rennen.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 17:30 schreef maurisioo het volgende:
Ik spawnde net zo'n draak, wilde maar niet naar beneden komen (ben melee)
Heb ik hem dus eerst gewond moeten schieten met boog waar ik ontzettend slecht in ben, kwam hij eindelijk naar beneden toen ik hem halfdood had, pak ik mijn zwaard+bijl en hij is in 1 klap dood.
Hoe krijg je zo'n beest aan de grond zonder die shout?
Verbeterd.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 17:31 schreef JellyBeanz het volgende:
Nou, die stomme axe gaat maar niet op dat kankerstandbeeld!
Leroy Fer heeft hier niks mee te maken.quote:
quote:Op vrijdag 6 januari 2012 17:59 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Leroy Fer heeft hier niks mee te maken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ligt eraan, t is maar net wat je wil? Hou voor de zekerheid één wapen over waar je eventueel mee zou kunnen vechten als je mana op is, is mijn adviesquote:Op vrijdag 6 januari 2012 19:17 schreef delano.888 het volgende:
Goed, net dus 2 uur lang Skyrim gespeeld. Allemaal wapens en armor verzamelt, denk ik na 2 uur, hé, wanneer krijg ik de optie om magie te gebruiken?
Blijk ik het dus allang te hebben, moest het alleen aan zetten
Zal ik al die wapens gelijk wegtyfen en me volledig met fire bewapenen? Of zeggen jullie hou het voor de zekerheid..
Ok top.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 19:27 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Ligt eraan, t is maar net wat je wil? Hou voor de zekerheid één wapen over waar je eventueel mee zou kunnen vechten als je mana op is, is mijn advies
kopen bij magesquote:Op vrijdag 6 januari 2012 19:34 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Ok top.
Hoe krijg je het snelst meer dan alleen fire btw
quote:Op vrijdag 6 januari 2012 18:50 schreef Darksiders440 het volgende:
Geweldig
Ik deed net die quests blood on ice.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm right and you know it
In het begin heb je niet meer nodig.. ik heb denk ik wel tot level 10 met alleen fire gedaan. Mijn advies koop een summon spell zodra je kan en oefen conjuration. Ikzelf ben erg laat een keer begonnen met alteration (als je in robes loopt betekend dat dat je ongeveer door alles ge one shot wordt dus je moet wel afstand houden na level 10 oidquote:
quote:Op vrijdag 6 januari 2012 20:12 schreef Aezeal het volgende:
[..]Verpest het nou niet voor hemSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
Ikke! Heavy Armor, Shield + Sword... Met Smithing en Enchanting eigen gear gemaakt, op level 25 weinig challenges meer eigenlijkquote:Op donderdag 5 januari 2012 20:15 schreef Maanvis het volgende:
Wie gebruikt er überhaupt een shield zeg
Okee, een n00b vraag, maar hoe zet je dan dat magic aan?quote:Op vrijdag 6 januari 2012 19:17 schreef delano.888 het volgende:
Goed, net dus 2 uur lang Skyrim gespeeld. Allemaal wapens en armor verzamelt, denk ik na 2 uur, hé, wanneer krijg ik de optie om magie te gebruiken?
Blijk ik het dus allang te hebben, moest het alleen aan zetten
Zal ik al die wapens gelijk wegtyfen en me volledig met fire bewapenen? Of zeggen jullie hou het voor de zekerheid..
Pquote:Op vrijdag 6 januari 2012 21:09 schreef LDS het volgende:
[..]
Okee, een n00b vraag, maar hoe zet je dan dat magic aan?![]()
Je moet natuurlijk wel weten hoe je het moet gebruiken en evt in je Favourites zetten. Denk dat ze dat bedoelenquote:Op vrijdag 6 januari 2012 22:19 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Magic aanzetten?Dat staat toch standaard al aan.
Oh zo. Ik dacht al.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 22:23 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Je moet natuurlijk wel weten hoe je het moet gebruiken en evt in je Favourites zetten. Denk dat ze dat bedoelen
TAB > Magic > kiezen maar en linker- en/of rechtermuis voor een spellquote:Op vrijdag 6 januari 2012 21:09 schreef LDS het volgende:
[..]
Okee, een n00b vraag, maar hoe zet je dan dat magic aan?![]()
Voorzover ik begrepen heb uit andere posts van mensen die gewoon alleen de spullen dragen die ze gevonden hebben, zorgt dat er wel voor dat het langer duurt voor je overpowered bent. Het kan dus geen kwaadquote:Op zaterdag 7 januari 2012 00:01 schreef ufopiloot12 het volgende:
Ik heb dit al eerder gevraagd maar ik wil dit toch weten. Ik ben nu lvl 13 en ik ben nu bezig met smithing. ik heb dus zelf al improved dwarfen amor plus improved dwarfen mace gemaakt. ik ben nu dus bang dat als ik door ga met smithing ik overpowered word later en het spel te makkelijk wordt.
Is het beter om gewoon te stoppen met gear maken zodat het spel uitdagend blijft?
Hmm, als je niet als een idioot iron daggers gaat maken zodat je zometeen al in Ebony rond kunt lopen is er weinig aan de hand (dan kun je zelfs underpowered raken wegens een lage weapon-, armor en/of block skill)quote:Op zaterdag 7 januari 2012 00:01 schreef ufopiloot12 het volgende:
Ik heb dit al eerder gevraagd maar ik wil dit toch weten. Ik ben nu lvl 13 en ik ben nu bezig met smithing. ik heb dus zelf al improved dwarfen amor plus improved dwarfen mace gemaakt. ik ben nu dus bang dat als ik door ga met smithing ik overpowered word later en het spel te makkelijk wordt.
Is het beter om gewoon te stoppen met gear maken zodat het spel uitdagend blijft?
Als je doorgaat tot daedric en dragon armor ben je inderdaad overpowered. Dat is het grote mak aan Skyrim, er is niet een goed evenwicht. Het is de bedoeling dat je beter wordt qua skills en uitrusting maar hoe je dat ook doet, je bereikt al snel een omslagpunt waarna alle uitdaging eruit is.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 00:01 schreef ufopiloot12 het volgende:
Assassins zijn dan helaas ook fucking triest in face to face combat, ookal sta je daar met 2 dik geënchante maces die beiden 90% armor negerenquote:Op zaterdag 7 januari 2012 01:06 schreef zatoichi het volgende:
Tja ik sta nu met level 13 in dead men's retreat ofzo (eerste missie van bard's college) tegen iets van vier draugr deadlords... In mijn leather outfit met boog en dolk (speel thief/assasin dus alleen deze wapens).
Heb met veel moeite zojuist de eerste gedood en daar ongeveer een half uur over gedaan. Hele tijd sneaken, schieten en verstoppen... Volgens mij ben ik nog lang niet overpowered...
Topquote:Op zaterdag 7 januari 2012 01:21 schreef ufopiloot12 het volgende:
Bedankt voor de reacties allemaal! Ik ga dan lekker stoppen met smithing zodat het spel nog een tijdje uitdagend blijft.
Joh zodra sneak en archery hoog genoeg zijn ben je baas van Skyrim.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 01:06 schreef zatoichi het volgende:
Tja ik sta nu met level 13 in dead men's retreat ofzo (eerste missie van bard's college) tegen iets van vier draugr deadlords... In mijn leather outfit met boog en dolk (speel thief/assasin dus alleen deze wapens).
Heb met veel moeite zojuist de eerste gedood en daar ongeveer een half uur over gedaan. Hele tijd sneaken, schieten en verstoppen... Volgens mij ben ik nog lang niet overpowered...
Ik won ook op puur geluk van Krosis, kon hem met een shieldbash van de berg afwerken, stond 'ie daar vast op een klein uitsteeksel naar me te starenquote:Op zaterdag 7 januari 2012 01:26 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Joh zodra sneak en archery hoog genoeg zijn ben je baas van Skyrim.
Je hebt alleen op een laag level een van de weinige dungeons uitgekozen die vaste eindbazen heeft.
Het is wel een van de leukste builds.
Ik heb zelf op level 7 oid Krosis opgehaald. Duurde ook een eeuwigheid. Hij regende sneller dan ik schade kon doen. Na een hele poos kwam hij vast te zitten achter een boom en een rots en kon ik eindelijk snel genoeg achterelkaar pijlen schieten.
Hey whatever worksquote:Op zaterdag 7 januari 2012 01:43 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik won ook op puur geluk van Krosis, kon hem met een shieldbash van de berg afwerken, stond 'ie daar vast op een klein uitsteeksel naar me te staren
Aah okee, bedanktquote:Op vrijdag 6 januari 2012 22:41 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
TAB > Magic > kiezen maar en linker- en/of rechtermuis voor een spell
Zijn de wapens van orcish slecht dan?quote:Op zaterdag 7 januari 2012 01:23 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Mocht je bij Orcish smithing uitkomen, hou je Dwarven weapons maar neem de Orcish armor
Een tikkie slechter dan de dwarven wapens.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 12:57 schreef ufopiloot12 het volgende:
[..]
Zijn de wapens van orcish slecht dan?
EHm als je ancients krijgt dan heb je toch wel genoeg skills om 2 draakjes aan te kunnen lijkt me zo.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 00:02 schreef Terriroty het volgende:
Omg ik was zo aan het vechten tegen een draak
Komt er opeens een 2e draak bij
Accient dragon en eldern dragon vs me
Ik werd hard afgeslagt want m'n potions bleken op te zijn
Bedoel je dragon priests of Draugr Death Overlords?quote:Op zaterdag 7 januari 2012 14:18 schreef drumstickNL het volgende:
Die draugr eindbazen zijn echt veel te sterk. Zelfs als je draken one-hit moet je oppassen voor deze gasten.
Kwestie van timing met blokken en slaan. Ik kan ze makkelijk aan 1 vs 1.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 14:18 schreef drumstickNL het volgende:
Die draugr eindbazen zijn echt veel te sterk. Zelfs als je draken one-hit moet je oppassen voor deze gasten.
quote:Op vrijdag 6 januari 2012 18:50 schreef Darksiders440 het volgende:
Geweldig
Ik deed net die quests blood on ice.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hier schreef kensei: haha komen
hier schreef UnicornFarts: Ik weet dat SV heet is, Grielen heet is, maar van jou heb ik nog geen bewijs.
quote:Op zaterdag 7 januari 2012 16:47 schreef Grielen het volgende:
[..]Kom nou, Expert lock kun je toch zelf wel openkrijgen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je kunt de guards, als ze je aanhouden, zeggen dat je Thane bent en dan laten ze je gaan (weet niet of het voor alle misdaden geldt), dus dat kan best handig zijn als je per ongeluk gepakt wordt voor pickpocketen of inbrekenquote:Op zaterdag 7 januari 2012 16:45 schreef Toilutpaper het volgende:
Wat is eigenlijk het voordeel van een Thane zijn van een stad?
Je kunt het dacht ik wel maar 1x doen.
Ik ben als pure mage begonnen en heb geen enkele perk in lockpicking genomen.. ook nooit getrained maar toch ik lockpicking hoger dan mijn restorationquote:Op zaterdag 7 januari 2012 16:59 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Kom nou, Expert lock kun je toch zelf wel openkrijgen?
[..]
Je kunt de guards, als ze je aanhouden, zeggen dat je Thane bent en dan laten ze je gaan (weet niet of het voor alle misdaden geldt), dus dat kan best handig zijn als je per ongeluk gepakt wordt voor pickpocketen of inbreken
Je kunt het dacht ik wel maar 1x doen.
Met 20 lockpick een master lock picken is wel eens frustrerend thoquote:Op zaterdag 7 januari 2012 18:37 schreef ems. het volgende:
Lockpicken op de PC is zeer simpel en elke skillpoint die je voor lockpicking gebruikt is daar dan ook weggegooid.
Zal ik doen, bedankt.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 19:54 schreef jankaas020 het volgende:
Bezoek Bloated Man's Grotto eens, zou ik zeggen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |