Topquote:Op zaterdag 7 januari 2012 01:21 schreef ufopiloot12 het volgende:
Bedankt voor de reacties allemaal! Ik ga dan lekker stoppen met smithing zodat het spel nog een tijdje uitdagend blijft.
Joh zodra sneak en archery hoog genoeg zijn ben je baas van Skyrim.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 01:06 schreef zatoichi het volgende:
Tja ik sta nu met level 13 in dead men's retreat ofzo (eerste missie van bard's college) tegen iets van vier draugr deadlords... In mijn leather outfit met boog en dolk (speel thief/assasin dus alleen deze wapens).
Heb met veel moeite zojuist de eerste gedood en daar ongeveer een half uur over gedaan. Hele tijd sneaken, schieten en verstoppen... Volgens mij ben ik nog lang niet overpowered...
Ik won ook op puur geluk van Krosis, kon hem met een shieldbash van de berg afwerken, stond 'ie daar vast op een klein uitsteeksel naar me te starenquote:Op zaterdag 7 januari 2012 01:26 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Joh zodra sneak en archery hoog genoeg zijn ben je baas van Skyrim.
Je hebt alleen op een laag level een van de weinige dungeons uitgekozen die vaste eindbazen heeft.
Het is wel een van de leukste builds.
Ik heb zelf op level 7 oid Krosis opgehaald. Duurde ook een eeuwigheid. Hij regende sneller dan ik schade kon doen. Na een hele poos kwam hij vast te zitten achter een boom en een rots en kon ik eindelijk snel genoeg achterelkaar pijlen schieten.
Hey whatever worksquote:Op zaterdag 7 januari 2012 01:43 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik won ook op puur geluk van Krosis, kon hem met een shieldbash van de berg afwerken, stond 'ie daar vast op een klein uitsteeksel naar me te staren
Aah okee, bedanktquote:Op vrijdag 6 januari 2012 22:41 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
TAB > Magic > kiezen maar en linker- en/of rechtermuis voor een spell
Zijn de wapens van orcish slecht dan?quote:Op zaterdag 7 januari 2012 01:23 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Mocht je bij Orcish smithing uitkomen, hou je Dwarven weapons maar neem de Orcish armor
Een tikkie slechter dan de dwarven wapens.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 12:57 schreef ufopiloot12 het volgende:
[..]
Zijn de wapens van orcish slecht dan?
EHm als je ancients krijgt dan heb je toch wel genoeg skills om 2 draakjes aan te kunnen lijkt me zo.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 00:02 schreef Terriroty het volgende:
Omg ik was zo aan het vechten tegen een draak
Komt er opeens een 2e draak bij
Accient dragon en eldern dragon vs me
Ik werd hard afgeslagt want m'n potions bleken op te zijn
Bedoel je dragon priests of Draugr Death Overlords?quote:Op zaterdag 7 januari 2012 14:18 schreef drumstickNL het volgende:
Die draugr eindbazen zijn echt veel te sterk. Zelfs als je draken one-hit moet je oppassen voor deze gasten.
Kwestie van timing met blokken en slaan. Ik kan ze makkelijk aan 1 vs 1.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 14:18 schreef drumstickNL het volgende:
Die draugr eindbazen zijn echt veel te sterk. Zelfs als je draken one-hit moet je oppassen voor deze gasten.
quote:Op vrijdag 6 januari 2012 18:50 schreef Darksiders440 het volgende:
Geweldig
Ik deed net die quests blood on ice.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hier schreef kensei: haha komen
hier schreef UnicornFarts: Ik weet dat SV heet is, Grielen heet is, maar van jou heb ik nog geen bewijs.
quote:Op zaterdag 7 januari 2012 16:47 schreef Grielen het volgende:
[..]Kom nou, Expert lock kun je toch zelf wel openkrijgen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je kunt de guards, als ze je aanhouden, zeggen dat je Thane bent en dan laten ze je gaan (weet niet of het voor alle misdaden geldt), dus dat kan best handig zijn als je per ongeluk gepakt wordt voor pickpocketen of inbrekenquote:Op zaterdag 7 januari 2012 16:45 schreef Toilutpaper het volgende:
Wat is eigenlijk het voordeel van een Thane zijn van een stad?
Je kunt het dacht ik wel maar 1x doen.
Ik ben als pure mage begonnen en heb geen enkele perk in lockpicking genomen.. ook nooit getrained maar toch ik lockpicking hoger dan mijn restorationquote:Op zaterdag 7 januari 2012 16:59 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Kom nou, Expert lock kun je toch zelf wel openkrijgen?
[..]
Je kunt de guards, als ze je aanhouden, zeggen dat je Thane bent en dan laten ze je gaan (weet niet of het voor alle misdaden geldt), dus dat kan best handig zijn als je per ongeluk gepakt wordt voor pickpocketen of inbreken
Je kunt het dacht ik wel maar 1x doen.
Met 20 lockpick een master lock picken is wel eens frustrerend thoquote:Op zaterdag 7 januari 2012 18:37 schreef ems. het volgende:
Lockpicken op de PC is zeer simpel en elke skillpoint die je voor lockpicking gebruikt is daar dan ook weggegooid.
Zal ik doen, bedankt.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 19:54 schreef jankaas020 het volgende:
Bezoek Bloated Man's Grotto eens, zou ik zeggen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |