Ik dual whield met 2 x opgepimpte Daedric mace, 2 x 154 damage, 2 x absorb healt, fire damage en absorb stamina, 100 skill @ 1h en allerlei 1h enhancement in m'n gear. Gaat ook best lekkerquote:Op vrijdag 6 januari 2012 02:03 schreef Reuzelbek het volgende:
[..]
Helemaal niet. Die dwarven constructs vallen als vliegen voor mijn warhammer. Is me nog niet gelukt met dual wield daggers
Ik.quote:Op donderdag 5 januari 2012 20:15 schreef Maanvis het volgende:
Wie gebruikt er überhaupt een shield zeg
Zelf je wapens enchanted?quote:Op vrijdag 6 januari 2012 02:27 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
Ik dual whield met 2 x opgepimpte Daedric mace, 2 x 154 damage, 2 x absorb healt, fire damage en absorb stamina, 100 skill @ 1h en allerlei 1h enhancement in m'n gear. Gaat ook best lekker
Neem aan gewoon tweede druk. Of dat was omdat er fouten in de eerste zaten of omdat de eerste druk op was, weet ik ook nietquote:Op vrijdag 6 januari 2012 11:56 schreef delano.888 het volgende:
Net deze binnen (12 december besteld)
Iemand enig idee wat dat second edition inhoud? Kan er niks over vinden online.
[ afbeelding ]
Fuuuuu zo dik
[ afbeelding ]
Ahzo, dus er zit bijv maar 1 bookmark touwtje in de 1e versie, niet zo heel boeiend dusquote:Op vrijdag 6 januari 2012 12:38 schreef Barbewire het volgende:
Delano, skyrim is zo'n succes dat er voor het eerst een herdruk is gekomen. Is vaak ook zo bij normale boeken, die worden na een aantal ook opnieuw uitgegeven als 2de, of 3de druk.
http://www.gamezone.com/n(...)ctor-s-edition-guide
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ga zo denk ik maar even mainquesten.. Maar dat zeg ik steeds, en telkens komt er iets tussen.
Anders was ik zowiezo nooit op een paard gestapt.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 13:13 schreef KaheemSaid het volgende:
Ik kom er net achter dat een paard kan galopperen, dat terwijl ik level 52 ben!
Hetzelfde als wanneer je zelf rentquote:Op vrijdag 6 januari 2012 13:15 schreef speknek het volgende:
Het is meer een soort lamme draf toch? Of is er nog een andere manier dan de renknop induwen?
Hoe bedoel je stage 0? Ik zit op ps3quote:Op donderdag 5 januari 2012 18:46 schreef Aezeal het volgende:
[..]
Had ik ook, met console naar stage 0 gezet op te beginnen (zie uesp voor precieze details).
Ik gebruikte die dingen dan ook nooit. Je kan er ook zo weinig mee, niet vechten en plukken en echt snel gaat het niet. Vind het jammer dat je geen wapens op een paard kan gebruiken.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 13:14 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Anders was ik zowiezo nooit op een paard gestapt.
Ik heb wel twee bookmark touwtjes in de 1e versie.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 12:47 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Ahzo, dus er zit bijv maar 1 bookmark touwtje in de 1e versie, niet zo heel boeiend dus
Wat dacht je van een Legendary Daedric sword met een Fire + Lightning enchantquote:Op vrijdag 6 januari 2012 14:58 schreef Darksiders440 het volgende:
Begint wel een beetje makkelijk te worden nu.
Master Dificulity.
Breton
lvl 22
Destruction 48
Conjuration 48
2x FireBolts, met fortify destruction armor. Firebolts kosten nu 7pts magica.
Dat plus 300magica en 200% regenaration. Dat plus Impact.
Ik haal draken in 15-20seconden neer door steeds firebolt te spammen en door impact blijven ze op de grond. Hetzelfde geldt voor giants![]()
Als ik conjuration nog een beetje door train krijg ik Frost atronach. Met 667 health![]()
Denk dat ik bij mijn 2e playthrough voor een Nord met Sword+Shield gaat, en niks meer enchanten, want nu is de lol er wel een beetje vanaf.
Had op een gegeven moment hetzelfde. Als je level 30 wordt krijg je elder dragons enzo, en die schijnen wel weer pittig te worden. Maar ben het zelf zo rond waar jij nu zat (was zelf lvl 26) maar uit gaan spelen. Vond het eigenlijk wel best, na 60 uur spelen mag je toch ook wel een badass wizard zijn.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 14:58 schreef Darksiders440 het volgende:
Begint wel een beetje makkelijk te worden nu.
Ik haal draken in 15-20seconden neer door steeds firebolt te spammen en door impact blijven ze op de grond. Hetzelfde geldt voor giants![]()
Haha toevallig kwam ik daar ook achter 1 week geledenquote:Ik kom er net achter dat een paard kan galopperen, dat terwijl ik level 52 ben!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |